abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:54:02 #1
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155738798
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 80 90 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen




quote:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.

Duidelijker kan ik het niet maken :D
pi_155740891
quote:
Oh mijn god. Die reacties ook. Ongegeneerd je kind aanmelden en ook nog je eigen email erbij zetten. Man man man.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_155741045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef exile79 het volgende:

[..]

Oh mijn god. Die reacties ook. Ongegeneerd je kind aanmelden en ook nog je eigen email erbij zetten. Man man man.
Inderdaad, echt erg. Ergste zijn nog de namen van die peuters. Van die hippe kutnamen.
Zag ook een post van een chick met dezelfde achternaam als die van mij, hoop echt niet dat het familie is.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_155741602
Die wijven kleden hun kinderen net als de vaders die er van zijn weggelopen _O-
pi_155742398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef exile79 het volgende:

[..]

Oh mijn god. Die reacties ook. Ongegeneerd je kind aanmelden en ook nog je eigen email erbij zetten. Man man man.
En op voorhand betalen..... :X
  Eindredactie Games dinsdag 1 september 2015 @ 20:54:05 #6
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_155742591


:')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_155750747
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

En op voorhand betalen..... :X
Ik dacht ook oplichters, maar zie positieve berichten erop staan.
Hell To The Liars
pi_155751326
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:00 schreef exile79 het volgende:

[..]

Oh mijn god. Die reacties ook. Ongegeneerd je kind aanmelden en ook nog je eigen email erbij zetten. Man man man.
Geef je kind dan gelijk aan een pedo mee, ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zoiets zomaar doen. Foto's sturen naar iets wat misschien een modellen bureau is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_155751783
Allemaal O'Jayvions en Quicharos bij dat kindermodellen event, wie had dat verwacht. :')
Flesje bier
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 08:24:57 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155751900
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:06 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Inderdaad, echt erg. Ergste zijn nog de namen van die peuters. Van die hippe kutnamen.
Zag ook een post van een chick met dezelfde achternaam als die van mij, hoop echt niet dat het familie is.
Wat een kutnamen zeg. 95% van die kinderen heeft ook en kleurtje, hoezo. Vinden die ouders het belangrijker dat hun kind mooi gevonden v wordt? Beetje hetzelfde als dat je bij van die lokale talentenjachten best veel kampers ziet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Die wijven kleden hun kinderen net als de vaders die er van zijn weggelopen _O-
_O- _O-
Waarschijnlijk wel. Ik zie ook wel eens van die incapabele moeders waarbij die zoontjes zich mogen gedragen alsof ze de vader zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155752142
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:09 schreef Gezicht het volgende:
Allemaal O'Jayvions en Quicharos bij dat kindermodellen event, wie had dat verwacht. :')
Wat een walgelijke paupernamen zeg.. En ook allemaal niet-blanken.. Fuckin kansloos. Een kleine greep uit de selectie:

Genesis
Jyseth
Gilsensio
Navajo Angkotta
Quichairio
O'jayvion
inarah
Giafenoa
Amani-zaraai
Definejah
Amorecia
Djae'leyvain
Ga zo maar door.. Gooi jezelf weg ofzo. In wat voor maatschappij leven we dat mensen hun kinderen zulke kansloze namen geven..
Sue Me
pi_155752166
Jahmarley kan ik dan wel weer om lachen :') :'(
Flesje bier
  woensdag 2 september 2015 @ 09:16:52 #13
438188 WoodenAxe
hakt de knoop door
pi_155752410
facebook _O- :')
to Major Tom...
  woensdag 2 september 2015 @ 09:21:54 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_155752476
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef Staaf het volgende:

[..]

Wat een walgelijke paupernamen zeg.. En ook allemaal niet-blanken.. Fuckin kansloos. Een kleine greep uit de selectie:

Genesis
Jyseth
Gilsensio
Navajo Angkotta
Quichairio
O'jayvion
inarah
Giafenoa
Amani-zaraai
Definejah
Amorecia
Djae'leyvain
Ga zo maar door.. Gooi jezelf weg ofzo. In wat voor maatschappij leven we dat mensen hun kinderen zulke kansloze namen geven..
doe ff linkje
Ik ben inmiddels overleden
pi_155752767
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

doe ff linkje
Stond hierboven al:
https://www.facebook.com/events/1650557975230879/

verder: :') :N ;(
nee, jij dan!
pi_155752807
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef Staaf het volgende:

[..]

Wat een walgelijke paupernamen zeg.. En ook allemaal niet-blanken.. Fuckin kansloos. Een kleine greep uit de selectie:

Genesis
Jyseth
Gilsensio
Navajo Angkotta
Quichairio
O'jayvion
inarah
Giafenoa
Amani-zaraai
Definejah
Amorecia
Djae'leyvain
Ga zo maar door.. Gooi jezelf weg ofzo. In wat voor maatschappij leven we dat mensen hun kinderen zulke kansloze namen geven..
Over 40 jaar liggen we in het ziekenhuis en dan komt de cardioloog zich even voorstellen vlak voor de operatie "Hallo ik ben dokter Djae'leyvain :) "

Ik heb er nu al nachtmerries over :'(
  woensdag 2 september 2015 @ 11:39:50 #17
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_155754875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Die wijven kleden hun kinderen net als de vaders die er van zijn weggelopen _O-
Er zitten gewoon kinderen van 3 jaar met piercings bij. ;(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_155765000
Wat een heerlijke reacties hierboven _O-
Got to love FOK! O+
  woensdag 2 september 2015 @ 18:46:14 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_155765987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:43 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Stond hierboven al:
https://www.facebook.com/events/1650557975230879/

verder: :') :N ;(
quote:
Mijn dochter Berfin...
Berfin :? :')

Turkse naam blijkbaar
Ik ben inmiddels overleden
pi_155770873
En er staat een groot deel van de meisjes die deelnemen gewoon op de foto met duckface :r
pi_155772866
quote:
13s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

[..]

Berfin :? :')

Turkse naam blijkbaar
klinkt als barfin :')
nee, jij dan!
pi_155774056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:27 schreef Opoefiets het volgende:
En er staat een groot deel van de meisjes die deelnemen gewoon op de foto met duckface :r
Dat vond ik heel opvallend ja, de poses van sommige meisjes.
Don't you love her madly?
pi_155774115
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:58 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat vond ik heel opvallend ja, de poses van sommige meisjes.
Das toch logisch? Doet mama ook altijd
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:43:18 #24
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155808706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:24 schreef Gehenna het volgende:

[..]

klinkt als barfin :')
Waarom denk ik dan hieraan :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_155809049
Dit is ook een pareltje

quote:
Wil jij dj worden?
Wil jij in 2 of 3 weken een spoedcursus dj volgen?
Of wil je eerst een gratis proefles volgen?
Check voor meer info op **********************
Ik denk dat hij met spoedcurus een snelcursus bedoelt. Maargoed. De hele pagina is een el treurnis.
En met name de webbpagina waarnaar er verwezen wordt.

quote:
Is het jouw droom een wereldwijd bekende dj te zijn en voor een groot publiek op te treden zoals Tiesto, Armin van Buren, Hardwell of Showtek? Of beschouw je het als een leuke hobby?
Stop met zoeken naar een geschikte dj school. Want bij ********* hebben we cursuspakketten waarbij je gegarandeerd het dj vak gaat beheersen. Leeftijd speelt bij ons geen rol. Of je nu 8 jaar bent of 65 jaar, iedereen is welkom. En natuurlijk houden we rekening met de wensen van de cursist.

Wanneer je een cursus bij ********* volgt, zul je ervaren dat je niet zomaar even wat knopjes moet indrukken en kunt mixen. Je leert de juiste basistechnieken en je gaat ook ervaren hoe dj's 15 jaar geleden met vinyl draaiden. Daarnaast leer je welke software programma's je kunt gebruiken, welke websites nuttig zijn, hoe je jezelf kunt promoten als dj en nog veel meer tips and tricks.

********* kiest voor twee typen lesmethodes: Duo lessen en privélessen. Aan groepslessen doen wij niet. ******** werkt dus met maximaal 2 cursisten tegelijk. Het grote voordeel van duo lessen en privélessen is dat de cursist veel persoonlijke aandacht krijgt. Dat is voor een cursist alleen maar prettig.

De ene cursist leert nu eenmaal sneller dan de andere. En de ene cursist heeft misschien al enige ervaring en de andere (nog) niet. Door met één of twee cursisten tegelijk te werken, kunnen wij hier makkelijk op inspelen. Daarnaast houden wij rekening met de leeftijden van de cursisten. Wanneer er in een duo les gegeven wordt, proberen we het leeftijdsverschil minimaal te houden.

Tijdens de cursus zal in de lessen voor ongeveer 80% van de tijd geoefend worden. Iedere keer met een stukje theorie. Na elke les krijgt de cursist uiteraard de lesstof schriftelijk mee naar huis zodat hij/zij deze nog kan herhalen of oefenen.

*********houdt natuurlijk rekening met de wensen van de cursist. Het allerbelangrijkste van de cursus is dat de cursist met plezier de cursus ervaart. Je moet natuurlijk niet het gevoel hebben dat je naar school gaat en in een leslokaal gaat zitten. Ook daar heeft ********* goed over nagedacht.
En de DJ stelt zichzelf ook even voor.......

quote:
Dj XXX is geboren op datum in plaatsnaam. Toen hij 22 jaar was besloot hij "het vak" dj te gaan leren. Hij is dus opgegroeid met de vinyl platen. Al snel had hij het mixen onder de knie.

Door de jaren heen is hij regelmatig resident dj geweest in clubs en discotheken, op verschillende locaties in Nederland. Ook heeft hij meerdere malen op festivals gedraaid en een paar keer in het buitenland.

Om een bekende dj te worden heeft dj XXX een aantal jaren geleden besloten om eigen muziek te gaan produceren. Uiteraard moest hij dan eerst "het vak" produceren onder de knie krijgen. Dit proces duurt wat langer dan leren mixen als dj.

Dit jaar pakt dj XXX de draad weer op. Niet alleen verzorgt hij dj cursussen. Hij gaat ook aan zijn eigen dj carrière werken door eigen producties te maken en in het weekend te gaan draaien.

Lesgeven is een sterk punt van dj XXX. Hij heeft buiten deze branche veel ervaring in lesgeven aan jeugd en aan volwassenen. Hij past zich aan aan de cursist. De één leert nu eenmaal anders dan de ander. XXX heeft veel geduld en kan de lesstof goed overbrengen aan de cursisten.

Dat wil ik ook, hoor ik jullie denken....
pi_155809337
Godverdomme, wat word ik nu al moe van alle moraalridders die ineens zo begaan zijn met verdrinkende kinderen en vluchtelingen.

Hele wall staat vol met plaatjes, artikelen en 'support a refugee' meuk. Pleurt op, stelletje hypocrieten. Irritante modegril.
pi_155809776
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Waarom denk ik dan hieraan :')
[ afbeelding ]
wie of wat is dat? :P
nee, jij dan!
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:25:04 #28
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155810379
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]

wie of wat is dat? :P
Barf, uit de film Spaceballs :P
Spaceballs (1987) - IMDb
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_155810459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Barf, uit de film Spaceballs :P
Spaceballs (1987) - IMDb
Haha John Candy zelfs _O_ Had 'm niet herkend :P
nee, jij dan!
  vrijdag 4 september 2015 @ 11:15:56 #30
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155811365
:?

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_155811510
Wil je voor mij een turkwais bestelen aub. Graag thuis.
pi_155811543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:15 schreef Ireth het volgende:
:?

[ afbeelding ]
Vrouwen shawl, alle kleuren en maten in huis. Bestellen kan.

Dat maak ik er iig van. (Ik zit écht in te veel van die weggeefhoeken merk ik, want ik had geen moeite om dit te vertalen. Al die vrouwen schrijven zo.)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 4 september 2015 @ 11:37:40 #33
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_155811860
quote:
Op youtube heb je iemand dit dit voorleest. En dat lieten ze zien bij een Lean-gastles bij ons op school. :')
Nederlands is mijn goedste vak
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:14:31 #34
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155812737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdomme, wat word ik nu al moe van alle moraalridders die ineens zo begaan zijn met verdrinkende kinderen en vluchtelingen.

Hele wall staat vol met plaatjes, artikelen en 'support a refugee' meuk. Pleurt op, stelletje hypocrieten. Irritante modegril.
Eens. Ik heb d'r ook een paar van de lokale PvdA in m'n lijst die nergens anders meer over schrijven en maar met het digitale vingertje wijzen. Neem een vluchteling in huis dan denk ik zo!

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Barf, uit de film Spaceballs :P
Spaceballs (1987) - IMDb
Geweldige film dat _O_
pi_155817943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Barf, uit de film Spaceballs :P
Spaceballs (1987) - IMDb
Bazenfilm.
pi_155820130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Barf, uit de film Spaceballs :P
Spaceballs (1987) - IMDb
Geweldige film
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_155862072


:')____!!!
pi_155863785
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

:')____!!!
Dit is idd. echt :') x 1000
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_155866731
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:49 schreef HSG het volgende:

[..]

Dit is idd. echt :') x 1000
Een stuk kind zich beter laten voelen dan een gewoon kind :')
Kom zulke plaatjes wel vaker tegen, dat je geen onderscheid maakt, oké. Maar dit soort bullcrap? Please :')
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 16:35:08 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155867346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Over 40 jaar liggen we in het ziekenhuis en dan komt de cardioloog zich even voorstellen vlak voor de operatie "Hallo ik ben dokter Djae'leyvain :) "

Ik heb er nu al nachtmerries over :'(
Nou ik als je op zo'n FB pagina staat denk ik dat je cognitieve mogelijkheden in de weg staan arts te worden :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155869442
Ach laat die mensen ook gewoon omgaan met hun down kind. Die ouders voelen zich ook enorm klote dat ze een Downie gekregen hebben. Als ik zo'n kind zou krijgen zou ik ook ervoor zorgen dat ik in een ontkenningsfase beland.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_155869618
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 17:44 schreef Seam het volgende:
Ach laat die mensen ook gewoon omgaan met hun down kind. Die ouders voelen zich ook enorm klote dat ze een Downie gekregen hebben. Als ik zo'n kind zou krijgen zou ik ook ervoor zorgen dat ik in een ontkenningsfase beland.
Reactie eronder; ''Kinderen met down zijn veel liever en leuker.''
Yeah.. okay...
pi_155872389
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

:')____!!!
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  zondag 6 september 2015 @ 20:54:06 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155877903
Ben dit (lange) verhaal nu al twee keer tegengekomen op fb, blijkbaar zijn er echt mensen die dit geloven. :')

quote:
Helaas de Werkelijkheid deel 1.

Paar dagen geleden zijn wij gevlucht uit Nederland, de Nederlandse regering heeft ons flink te pakken gehad.
Wij een ouder echtpaar van bijna 69 jaar woonde in een huurhuisje ergens hier in Nederland. Wij hebben ons hele leven hard gewerkt en Nederland na de oorlog ook geholpen om het land weer op te bouwen sparen konden we niet omdat we niet genoeg verdiende maar we redden het wel om de maand door komen. Nu we eindelijk van onze rust konden genieten gooit de Nederlandse regering roet in ons leven. We krijgen een AOW nu en een klein pensioentje waar we maar net van konden leven, de huren zijn sinds dien enorm gestegen, ziektekosten konden we net betalen alleen de basisverzekering, eigen bijdragen ziektekosten konden we niet betalen omdat we dan niet te eten hadden. We hielden ons hart vast als een van de twee ziek werk en we ons eigen bijdragen moesten betalen, Sinds de huurprijzen enorm zijn gestegen en alles maar duurder wordt hebben we eigenlijk maar net genoeg voor een sobere maaltijd. Geld voor kleding hebben we niet onze meubels stammen nog af uit de vorige eeuw met gelukkig wel degelijk gemaakt.
Op een gegeven moment werd toch een van de twee ziek en toen begon alle ellende de rekeningen van de eigen bijdrage konden we niet betalen ook de medicijnen die we nodig hadden ook niet anders hadden we geen eten. Binnen de kortste keren zaten we in de schulden en dat hebben nog nooit in ons leven gehad, we hebben gerekend waar we nog meer op konden bezuinigen maar het kon nergens meer op. Ook moest die degene speciale dingen hebben voor de ziekte die konden we dus ook niet betalen.
We hebben instanties afgebeld aan aangeschreven om ons te helpen maar daar werden we overal afgewezen. Ook zijn we naar de Gemeente gegaan en die konden ook niets doen voor ons.
Ondertussen was het ene gat naar het andere gat vullen ook kregen we huur achterstand omdat de rekeningen van de Ziektekosten verzekering betaald moest worden. Omdat we al zo weinig geld hebben kregen we ook geen lening en ook niet omdat je al op leeftijd bent. Er zijn dagen dat we geen eten hadden en naar de Supermarkt gingen om te stelen gelukkig zijn we nooit gepakt.
Toen we eens bij een bijeenkomst van het clubhuis waren hoorden ook verhalen van ouderen en gezinnen die ook het zelfde hebben als bij ons weinig geld en geen eten, bij een paar gezinnen die ook niet werden geholpen en overal werden afgewezen gingen de kinderen zonder eten naar school de kinderen kregen per dag een maaltijd als ze daar geld voor hadden anders niet. Ook de ouderen hebben we gesproken die niet genoeg geld hadden om van te leven en leden ook honger en hadden schulden.
Ook bij ons in de straat werden veel huisuitzettingen gedaan mensen die niet weten waar ze naar te moesten, wel viel het op dat er steeds meer Buitenlanders in de legen huizen kwamen wonen. Dan kwam er een vrachtwagen aan met spullen en werd het hele huis ingericht we stonden met verbazing te kijken. Later heb we die Buitenlandse personen aan gesproken en ze vertelde in gebrekkig Nederlands dat ze waren gevlucht voor de oorlog en nu ze hier woonde een bestaan konden opbouwen. Ook vertelde ze dat ze geld kregen en hele mooie spullen van de Nederlandse regering en natuurlijk gunde wij ze een goed bestaan. Maar wij vroegen ons af wie dat allemaal betaald ze hebben toch ook vasten lasten en een zorgverzekering, wij kwamen er achter dat de Nederlandse regering betaalde van ons belastinggeld en wij hadden ook door dat deze mensen heel veel hulp kregen en eten.
Wij zijn toch maar weer naar de Hulpinstanties gaan bellen of we hulp konden krijgen omdat door de ziekte van een van ons heel diep in de schulden waren beland net zoals de vorige keer we werden niet geholpen.
Ondertussen bij ons in de straat kwamen er meer buitenlanders wonen heel veel mensen ouderen en gezinnen waren uit hun huis gezet en daar kwamen buitenlanders voor in de plaats was ineens best druk in de straat.
Ook kwamen er meer auto's in de straat die waren van de buitenlandse mensen, op zaterdag zag je ze heen en weer rijden en kwamen vol met boodschappen terug. Wij konden met pijn en moeite een brood kopen en soms wat aardappels en we leden erg veel honger.
Ook zagen we veel mensen van Instanties die kwamen kijken bij de buitenlanders of ze nog meer hulp nodig mochten hebben en wij Nederlanders dan wij hebben het ook moeilijk wij worden NIET geholpen.
Tot de dag kwam dat wij ook het huis werden uitgezet omdat we onze rekeningen niet meer konden betalen, we mochten nog een paar dingen meenemen dat hebben we in een plastic tasje gedaan en zijn de straat op gegaan maar ja Waar naar toe. met ons 69 jaren we zijn maar naar een parkje gegaan hier in de buurt waar wij woonden en hebben de nacht op een bankje door gebracht dat hebben we enkele weken zo vol gehouden wat was dat zwaar. Wij zijn later nog terug gegaan naar ons huisje en we zagen dat er ook al Buitenlanders in woonde we hebben even stiekem door het raam gekeken het was prachtig ingericht met mooie spullen iets waar wij alleen van konden dromen, zouden die ook van de regering hebben gehad wij hadden een vermoedde van wel. Het werd snel donker en we moesten weer opzoek gaan naar een slaapplaats waarom wij Nederlanders op straat moeten slapen en de Buitenlanders lekker in onze huizen.
Op een gegeven moment hebben we in die tijd meer dakloze ontmoet en bijna iedereen kwam met het zelfde verhaal Niemand werd geholpen door de Nederlandse regering en bij huisuitzetting kregen de buitenlanders hun huizen toe gewezen en helemaal ingericht en nog een fijne uitkering toe.
Wij als dakloze hebben de handen bij een geslagen en we hebben een plan gemaakt we gaan de oversteek maken naar Amerika misschien is dat wat en wij zijn met ze allen naar de haven gegaan om te kijken of we daar een bootje konden jatten en dat kon verder moesten we ook nog voedsel hebben voor onderweg na enkele dagen hadden we alles bij elkaar en konden beginnen met de grote oversteek we zouden eerst nog Engeland aan doen en van daar uit de Oceaan oversteken.
Dus wij zijn midden in de nacht naar de haven gegaan hebben we een bootje gestolen en zijn toen aan ons reis begonnen, echt stabiel was het bootje niet eerder wat gammel.
We hopen dat we het overleven wij laten Nederland achter met onze schulden, Nederland waar wij als echte Nederlanders niet geholpen worden waar armoede heerst zonder dat al te veel mensen dat weten, Nederland waar je wordt kaal geplukt omdat ze weer geld nodig hebben voor een of andere Bonus voor iemand of ze sturen geld voor naar het Buitenland, echte Nederlanders worden niet gehoord moeten alles maar pikken wij hopen dat we het halen om nog in een ander land te mogen genieten van ons leven.

Wij zijn verdreven door deze inhalige regering die niets geven om hoe hard je ook hebt gewerkt voor je eigen land.
Het ga jullie goed in Nederland.

PS mocht je ons bootje of lichaam misschien zien aanspoelen maak het bekend in de Media.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155879183
Mijn schoonmoeder is er zo eentje. Heb haar lang geleden al ontvriend om dit soort dingen. Nu deed ze me vorige week weer een verzoek
Ik accepteerde en heb haar gelijk op ontvolgen gezet vanwege dit soort crap (en de vele spelletjes die ze doet). Toch kan ik het natuurlijk niet laten af en toe te kijken en gisteren stond daar bovenstaande draak. Heb gereageerd dat het leuk geschreven is (ook een beste leugen eigenlijk), maar niet bepaald op waarheid gebaseerd. Wie weet kan ik haar op zijn minst laten nadenken.
Don't you love her madly?
  zondag 6 september 2015 @ 21:25:41 #46
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155879329
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef snakelady het volgende:
Ben dit (lange) verhaal nu al twee keer tegengekomen op fb, blijkbaar zijn er echt mensen die dit geloven. :')

[..]

Wat een onzin weer zeg, dit topic is meestal een voorbode van wat er op mijn tijdlijn verschijnt dus dat is geen goed teken :')
pi_155879601
Media met een hoofdletter, dat dan weer wel :9
pi_155879782
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef snakelady het volgende:
Ben dit (lange) verhaal nu al twee keer tegengekomen op fb, blijkbaar zijn er echt mensen die dit geloven. :')

[..]

Als je alle twee je hele leven in loondienst hebt gewerkt, wat voor baan dan ook, heb je gewoon een prima pensioen + aow hoor. Wat een onzin. Sowieso mensen die vinden dat ze het land hebben 'opgebouwd' :')
pi_155879892
Oh en het tweede deel van het verhaal is nog veel meer :')
  zondag 6 september 2015 @ 21:41:17 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155880095
Ik ben deel 2 nog niet tegen gekomen, ik ga er ook maar niet bewust naar zoeken. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 september 2015 @ 21:42:29 #51
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_155880151
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 17:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Reactie eronder; ''Kinderen met down zijn veel liever en leuker.''
Yeah.. okay...
Ze zijn éven lief en éven leuk. Niets meer dan een ander, maar ook niets minder.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_155880187
Nah bedoel de tweede helft van dat stuk, kon het niet in een keer aan :(
  zondag 6 september 2015 @ 21:48:48 #53
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155880496
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef snakelady het volgende:
Ben dit (lange) verhaal nu al twee keer tegengekomen op fb, blijkbaar zijn er echt mensen die dit geloven. :')

[..]

Na drie zinnen had ik het echt wel gezien. Iemand die dit deelt, die flikker ik er subiet af.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155881436
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 21:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Na drie zinnen had ik het echt wel gezien. Iemand die dit deelt, die flikker ik er subiet af.
Dat ja
  zondag 6 september 2015 @ 22:51:13 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155883766
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 21:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Na drie zinnen had ik het echt wel gezien. Iemand die dit deelt, die flikker ik er subiet af.
heb ik bij eentje ook gedaan. Die heeft heel veel van dit soort zaken geplaats, de ander geef ik nog even een kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 06-09-2015 23:57:29 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155884534
Als ik al die :')-diarree in dit topic zie: waarom zit men uberhaupt nog op facebook?
Ik heb het nu een jaar niet meer en mis het totaal niet, in tegendeel zelfs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 07-09-2015 13:16:56 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  zondag 6 september 2015 @ 23:29:50 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155885122
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Eleiko het volgende:
Als ik al die :')-diarree in dit topic zie: waarom zit men uberhaupt nog op facebook?
Ik heb het nu een jaar niet meer en mis het totaal niet, in tegendeel zelfd.
Met mensen die ik niet meer zo vaak zie heb ik dan toch nog een soort van contact (al zou ik dat wel kunnen missen, spreek ik nu immers ook niet).

En ik speel spelletjes met dat account dus verwijderen wil ik ook niet doen ;(
  zondag 6 september 2015 @ 23:44:36 #58
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155885601
Ik vind FB onwijs tof. Maar er bestaan nu eenmaal hele trieste mensen en soms blijken bekenden daar ineens toe te behoren. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155885766
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef snakelady het volgende:
Ben dit (lange) verhaal nu al twee keer tegengekomen op fb, blijkbaar zijn er echt mensen die dit geloven. :')

[..]

Haha. Zielig hoor. Maar dit zijn babyboomers. Die hebben het wel goed gehad hoor. Of waren extreem lui.
  zondag 6 september 2015 @ 23:51:22 #60
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_155885832
Ik denk dat er veel leden in dit topic al wat ouder zijn dan 23. Wat ik vaak ik mijn feed voorbij zie komen zijn: reisfoto's met een mooie tekst eronder geschreven. Of kneusjes die 4 maanden naar Thailand oid geweest zijn en zich helemaal een born traveller vinden. :')

Daarnaast zie ik weinig van die vluchtelingen onzin voorbij komen in mijn feed. Misschien komt dat ook door het feit dat ik 90% van mijn vrienden op niet meer volg.
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 6 september 2015 @ 23:53:20 #61
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155885888
Ik ontvolg maar zelden iemand. Maar heb dan ook weinig idioten onder mijn vrienden. Op twee geestelijk gehandicapten na, maar die kunnen er ook niks aan doen. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zondag 6 september 2015 @ 23:59:16 #62
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155886086
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Eleiko het volgende:
Als ik al die :')-diarree in dit topic zie: waarom zit men uberhaupt nog op facebook?
Ik heb het nu een jaar niet meer en mis het totaal niet, in tegendeel zelfd.
Ik ben geëmigreerd , zo blijven familie en vrienden een beetje op de hoogte van het wel een wee hier en ook andersom.

Daarvoor had ik ook wel fb maar deed ik er een stuk minder mee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155893265
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Eleiko het volgende:
Als ik al die :')-diarree in dit topic zie: waarom zit men uberhaupt nog op facebook?
Ik heb het nu een jaar niet meer en mis het totaal niet, in tegendeel zelfd.
Ik ben social marketeer :P
  maandag 7 september 2015 @ 13:09:20 #64
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155894018
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Eleiko het volgende:
Als ik al die :')-diarree in dit topic zie: waarom zit men uberhaupt nog op facebook?
Ik heb het nu een jaar niet meer en mis het totaal niet, in tegendeel zelfd.
Ik zoek het zelf op, af en toe maak ik een rondje langs de grootste idioten om me even lekker te ergeren. Daarom kijk ik ook in dit topic.

Facebook blijft wel een handig middel om dingen geregeld en afgesproken te krijgen dankzij groepen, groepschats en evenementen.
pi_155894091
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 13:09 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik zoek het zelf op, af en toe maak ik een rondje langs de grootste idioten om me even lekker te ergeren. Daarom kijk ik ook in dit topic.

Facebook blijft wel een handig middel om dingen geregeld en afgesproken te krijgen dankzij groepen, groepschats en evenementen.
Dat ja. Vooral de evenementen in mijn geval, omdat die elders vaak niet eens te vinden zijn.

Ik volg meer dan de helft van mijn vrienden niet. De andere helft is niet zo enorm actief, en zeker niet met kutplaatjes :)
pi_155895484
Ik zit wel op FB, maar ik mis het totaal niet als ik inlog. Niemand heeft iets boeiends te vertellen.
pi_155899299
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:13 schreef Opoefiets het volgende:
Ik zit wel op FB, maar ik mis het totaal niet als ik inlog. Niemand heeft iets boeiends te vertellen.
Dat is altijd al zo geweest.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 7 september 2015 @ 18:41:41 #68
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155901698
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:13 schreef Opoefiets het volgende:
Ik zit wel op FB, maar ik mis het totaal niet als ik inlog. Niemand heeft iets boeiends te vertellen.
Oneens. Ik heb een boel mensen op FB die wel iets interessants te vertellen hebben.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 18:50:18 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_155901952
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Oneens. Ik heb een boel mensen op FB die wel iets interessants te vertellen hebben.
:')
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 7 september 2015 @ 18:53:45 #70
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155902081
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

:')
Als in, onderwerpen die ertoe doen in plaats van geneuzel over je laatste maaltijd enzulks.

Interessante artikelen, mooie foto's, reisverhalen...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 7 september 2015 @ 19:20:27 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155902875
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als in, onderwerpen die ertoe doen in plaats van geneuzel over je laatste maaltijd enzulks.

Interessante artikelen, mooie foto's, reisverhalen...
Die heb ik ook wel inderdaad.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155914156
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:13 schreef Opoefiets het volgende:
Ik zit wel op FB, maar ik mis het totaal niet als ik inlog. Niemand heeft iets boeiends te vertellen.
6:42 "wekertje ging weer veroeg om half 7 , pfff weer heel de dag aan de slag"
7:14 "lekker warme douhe gehad en warme koffie van me mannetje hihi zo op weg naar me werk voor een lange dag"
7:28 "brrrr en dan zeggen ze dat het zomer is nou voel erniks van en de bus is er ook nog niet..."
7:33 "hehe ik zitt... bijna op t werk worst een lange dag weinig zin maarrja"
_ _ _ 1 reactie - "je kunt t schat!!! er moet tog geld in het laadjte komen hé!!!!! x x
  dinsdag 8 september 2015 @ 07:54:56 #73
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155915039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

6:42 "wekertje ging weer veroeg om half 7 , pfff weer heel de dag aan de slag"
7:14 "lekker warme douhe gehad en warme koffie van me mannetje hihi zo op weg naar me werk voor een lange dag"
7:28 "brrrr en dan zeggen ze dat het zomer is nou voel erniks van en de bus is er ook nog niet..."
7:33 "hehe ik zitt... bijna op t werk worst een lange dag weinig zin maarrja"
_ _ _ 1 reactie - "je kunt t schat!!! er moet tog geld in het laadjte komen hé!!!!! x x
Via facebook mentale steun nodig hebben om naar je werk te gaan :')
pi_155915555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

6:42 "wekertje ging weer veroeg om half 7 , pfff weer heel de dag aan de slag"
7:14 "lekker warme douhe gehad en warme koffie van me mannetje hihi zo op weg naar me werk voor een lange dag"
7:28 "brrrr en dan zeggen ze dat het zomer is nou voel erniks van en de bus is er ook nog niet..."
7:33 "hehe ik zitt... bijna op t werk worst een lange dag weinig zin maarrja"
_ _ _ 1 reactie - "je kunt t schat!!! er moet tog geld in het laadjte komen hé!!!!! x x
Dat dus. Ik heb daar deze variant van op FB (gelukkig niet dagelijks):

6 september "Nog steeds wakker en al 6 keer boven de emmer gehangen. Verdorie"
7 september "Nog steeds ziek, 1 keer overgegeven. Hopelijk blijft het daarbij. Rottige misselijkheid"
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:49:15 #75
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155915724
Maar wat voor vrienden heb je dan? Ik heb zulke mensen goddank niet. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155930465
We hebben allemaal die AH-klant wel gezien hè, die een geestelijk gehandicapte medewerkster uitgebreid bedankte omdat ze 2 halve broden voor de prijs van 1 kreeg.

Medewerkster heeft gereageerd; ze is helemaal niet geestelijk gehandicapt. :')

Bericht is alweer verwijderd helaas, iemand een screenshot?
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:16:10 #77
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155930995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
We hebben allemaal die AH-klant wel gezien hè, die een geestelijk gehandicapte medewerkster uitgebreid bedankte omdat ze 2 halve broden voor de prijs van 1 kreeg.

Medewerkster heeft gereageerd; ze is helemaal niet geestelijk gehandicapt. :')

Bericht is alweer verwijderd helaas, iemand een screenshot?
Lol die wil ik ook wel zien ja :D
pi_155931554
Mensen die op facebook gaan pronken dat ze rondlopen met een collectebus.
Net als mensen die aan iedereen laten zien in de kerk dat ze veel geld in de collectezak gooien.

Borstklopperij ten top.

[ Bericht 9% gewijzigd door ForzaMilan op 08-09-2015 20:39:02 ]
Rossoneri siamo noi.
pi_155932748
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

6:42 "wekertje ging weer veroeg om half 7 , pfff weer heel de dag aan de slag"
7:14 "lekker warme douhe gehaden warme koffie van me mannetje hihi zo op weg naar me werk voor een lange dag"
7:28 "brrrr en dan zeggen ze dat het zomer is nou voel erniks van en de bus is er ook nog niet..."
7:33 "hehe ik zitt... bijna op t werk worst een lange dag weinig zin maarrja"
_ _ _ 1 reactie - "je kunt t schat!!! er moet tog geld in het laadjte komen hé!!!!! x x
me mannetje
:N
pi_155933171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:49 schreef Isegrim het volgende:
Maar wat voor vrienden heb je dan? Ik heb zulke mensen goddank niet. :')
Het zijn niet de meest doorsnee mensen, maar ik hoef de status van hun organen echt niet te weten (tenzij ze die in een dronken bui hebben verkocht, want dan pak ik er popcorn bij) :{
pi_155933265
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
We hebben allemaal die AH-klant wel gezien hè, die een geestelijk gehandicapte medewerkster uitgebreid bedankte omdat ze 2 halve broden voor de prijs van 1 kreeg.

Medewerkster heeft gereageerd; ze is helemaal niet geestelijk gehandicapt. :')

Bericht is alweer verwijderd helaas, iemand een screenshot?
2 halve voor de prijs van 1 hele of 2 halve voor de prijs van 1 halve?
pi_155934081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:37 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Dat dus. Ik heb daar deze variant van op FB (gelukkig niet dagelijks):

6 september "Nog steeds wakker en al 6 keer boven de emmer gehangen. Verdorie"
7 september "Nog steeds ziek, 1 keer overgegeven. Hopelijk blijft het daarbij. Rottige misselijkheid"
Ik poste dat vroeger toen ik geen zin had in school. Dacht dat is wel goed bewijs erbij als klasgenoten het zien. Dan kan ik thuisblijven.
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:01:30 #83
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155934164
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik poste dat vroeger toen ik geen zin had in school. Dacht dat is wel goed bewijs erbij als klasgenoten het zien. Dan kan ik thuisblijven.
Whoewhahahaaa!!! Ik dacht al dat ik de enige was die dat deed _O-
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:16:24 #84
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_155934691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
We hebben allemaal die AH-klant wel gezien hè, die een geestelijk gehandicapte medewerkster uitgebreid bedankte omdat ze 2 halve broden voor de prijs van 1 kreeg.

Medewerkster heeft gereageerd; ze is helemaal niet geestelijk gehandicapt. :')

Bericht is alweer verwijderd helaas, iemand een screenshot?
Ook gelezen ja. Wow :')
pi_155934857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
We hebben allemaal die AH-klant wel gezien hè, die een geestelijk gehandicapte medewerkster uitgebreid bedankte omdat ze 2 halve broden voor de prijs van 1 kreeg.

Medewerkster heeft gereageerd; ze is helemaal niet geestelijk gehandicapt. :')

Bericht is alweer verwijderd helaas, iemand een screenshot?
Niet! :o wat genant :o
  Spellchecker dinsdag 8 september 2015 @ 22:51:08 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155935983
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef snakelady het volgende:
Ben dit (lange) verhaal nu al twee keer tegengekomen op fb, blijkbaar zijn er echt mensen die dit geloven. :')

[..]

Zucht en die taalfouten ..... :N
  dinsdag 8 september 2015 @ 23:24:46 #87
403253 Meke
after all this time? always.
pi_155937143
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

2 halve voor de prijs van 1 hele of 2 halve voor de prijs van 1 halve?
Twee halve voor de prijs van een hele :+

Maar lekker lullig wel voor die medewerkster :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 8 september 2015 @ 23:25:37 #88
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_155937171
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik poste dat vroeger toen ik geen zin had in school. Dacht dat is wel goed bewijs erbij als klasgenoten het zien. Dan kan ik thuisblijven.
Vroeger toen ik naar school ging bestond Facebook nog helemaal niet. Zelfs Hyves was nog vers :D
En zo oud ben ik helemaal niet _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_155937663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vroeger toen ik naar school ging bestond Facebook nog helemaal niet. Zelfs Hyves was nog vers :D
En zo oud ben ik helemaal niet _O-
cu2 kwam toen ik een jaar of 17 was ;(
  woensdag 9 september 2015 @ 00:33:09 #90
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_155938737
N.a.v. onduidelijkheid over hoe mensen zonder gemeenschappelijke vrienden in je suggestielijst kunnen komen: Facebook vraagt je wel eens je telefoonnummer toe te voegen, veel mensen doen dit klakkeloos. Als jij dat nummer in je telefooncontacten hebt staan, kan Facebook de persoon die dat nummer heeft ingevoerd op Facebook bij zijn instellingen tonen. Dit heeft dus verder niks met WhatsApp of Messenger te maken. Als jij of degene van het nummer die apps niet gebruikt, kan Facebook dit alsnog. Met mailadressen werkt het volgens mij ook zo, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Facebook leest dus je telefooncontacten uit en koppelt ze aan Facebookprofielen met overeenkomende gegevens.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 9 september 2015 @ 07:24:18 #91
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155940254
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Net als mensen die aan iedereen laten zien in de kerk dat ze veel geld in de collectezak gooien.
Srsly? _O-

"Laat niet uw linkerhand zien wat uw rechterhand doet."
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155940305
Godver. Gifjes van animatiekatten die knioogen en je een fijne dag wensen.


Sinds wanneer heeft facebook gifjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2015 07:31:10 ]
  woensdag 9 september 2015 @ 10:54:43 #93
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155943000
quote:
9s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:30 schreef d4v1d het volgende:
Godver. Gifjes van animatiekatten die knioogen en je een fijne dag wensen.

Sinds wanneer heeft facebook gifjes?
Ik zie ze al geruime tijd, echter moet ik ze zelf nog aanzetten. Zijn dus gewoon stilstaande plaatjes die ik nog moet activeren. Dus last heb ik er niet van.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_155943061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:54 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zie ze al geruime tijd, echter moet ik ze zelf nog aanzetten. Zijn dus gewoon stilstaande plaatjes die ik nog moet activeren. Dus last heb ik er niet van.
Hier begon die automatisch te spelen zoals filmpjes..
pi_155943103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Mensen die op facebook gaan pronken dat ze rondlopen met een collectebus.
Dat heb ik ook op FB gezet, maar niet in de zin van "zie mij eens collecteren".
Eerder als "geef gul aan mij en mijn medecollectanten". :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:18:47 #96
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155943458
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:57 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hier begon die automatisch te spelen zoals filmpjes..
Dat kun je uitzetten.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 9 september 2015 @ 13:50:11 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155946344
:')

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155947116
quote:
heeft dit persoontje wel "meegedraaid in ONZE maatschappij" Of is het enkel een autochtone gelukszoeker.
  woensdag 9 september 2015 @ 14:28:03 #99
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155947161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:25 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

heeft dit persoontje wel "meegedraaid in ONZE maatschappij" Of is het enkel een autochtone gelukszoeker.
Ik vermoed het laatste.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 9 september 2015 @ 15:01:12 #100
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155947856
Sjonge jonge... wel 6 maanden moeten wachten op een kutuitkering...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_155948007
Op je 18e al aan de uitkering, klinkt alsof deze zelf keihard 'meedraait in ONZE maatschappij' ja.
pi_155954107
Ik las dat kinderen 29euro per dag krijgen en volwassenen 45.
Dat is maarliefst 4440 euro per maand bij een gezin met 2 kinderen.
Dussssssss :')
pi_155955345
Op een weggeefgroep :') :D :'( _O- :

Hallo, ik zoek een goedwerkende plasma tv. Graag groter dan 60 cm. Bied maar aan. Gr. Marten
pi_155955608
Op die weggeefgroepen kom je inderdaad af en toe pareltjes tegen.

Ik zag vanmiddag ook iemand al gedragen Birkenstocks aanbieden. Reageert er iemand met "graag lootje, als verjaardagscadeautje voor mijn moeder" :r x 1000
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 9 september 2015 @ 19:46:17 #105
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155955620
quote:
15s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef ChatGirl het volgende:
Op die weggeefgroepen kom je inderdaad af en toe pareltjes tegen.

Ik zag vanmiddag ook iemand al gedragen Birkenstocks aanbieden. Reageert er iemand met "graag lootje, als verjaardagscadeautje voor mijn moeder" :r x 1000
WHUT?!?!?!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_155955660
Met van die bruine ingesleten teenafdrukken :r
  woensdag 9 september 2015 @ 19:50:14 #107
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155955748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Met van die bruine ingesleten teenafdrukken :r
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_155955870
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:50 schreef Ireth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Plaatje bij het praatje
pi_155955897


Tien euro per paar :D
pi_155956041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Tien euro per paar :D
Gatverredamme! Die rommel zie ik dus ook voorbij komen op weggeefgroepen en zoveel mensen die het dan toch nog willen hebben :r
pi_155956059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gatverredamme! Die rommel zie ik dus ook voorbij komen op weggeefgroepen en zoveel mensen die het dan toch nog willen hebben :r
ZO FUCKING RANZIG! :r

Dat je het lef (of het gebrek aan gezond verstand) hebt om zoiets te verkopen.
Het zijn net onderbroeken met remsporen.
pi_155956144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:46 schreef Ireth het volgende:

[..]

WHUT?!?!?!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155956150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

ZO FUCKING RANZIG! :r

Dat je het lef (of het gebrek aan gezond verstand) hebt om zoiets te verkopen.
Het zijn net onderbroeken met remsporen.
Of tweedehands BH's -O-
  woensdag 9 september 2015 @ 20:03:42 #114
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155956185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gatverredamme! Die rommel zie ik dus ook voorbij komen op weggeefgroepen en zoveel mensen die het dan toch nog willen hebben :r
Dat je het dan nog voor jezelf wilt hebben a la, maar als kado voor de verjaardag van je bloedeigen moeder????
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_155956191
Ik zag vandeweek ook iemand een halve spitskool aanbieden. Flikker dat stuk groente gewoon weg als je het niet lust of meer hoeft. Nee, daar gaan we nog 3 dagen mee lopen leuren op FB. :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155956202
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:02 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_155956228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zag vandeweek ook iemand een halve spitskool aanbieden. Flikker dat stuk groente gewoon weg als je het niet lust of meer hoeft. Nee, daar gaan we nog 3 dagen mee lopen leuren op FB. :')
Ja! Ik zag ook zoiets! Een soort voedselpakket van 1 broccoli, een halve zak aardappelen en een aangebroken pakje hamburgers waar er nog 2 van in zaten _O-

Er komt ook regelmatig een bakje overgebleven stamppot ofzo voorbij. In zo'n bakje van de Chinees :P
pi_155956970
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zag vandeweek ook iemand een halve spitskool aanbieden. Flikker dat stuk groente gewoon weg als je het niet lust of meer hoeft. Nee, daar gaan we nog 3 dagen mee lopen leuren op FB. :')
och, op die manier kunnen mensen zonder geld ook nog eens gezond eten. Of het aan hun konijn geven. :P
pi_155957037
Overigens heb ik vandaag nog via zo'n weggeefgroep een tas vol met bakspullen gekregen *O* Ga ik gebruiken om een bak-clubje mee op te richten in het buurthuis :P
Maar ik heb wel eerst alles afgewassen. Bij sommige dingen zaten de koekresten er nog in :{

Dus het is niet dat ik ondankbaar ben ofzo, of het concept van weggeefgroepen afwijs. Ik heb gewoon een andere hygienestandaard dan de meesten _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Elvi op 09-09-2015 20:43:46 ]
pi_155957277
Er is op zich ook nis mis mee met zo'n hoek, maar wat sommige mensen nog aan durven te bieden. Ik had het allang weggegooid.

Net zoals deze:
quote:
Nogmaals aangeboden.HTC disire. Scherm stuk snoer is getaped maar laad wel nog op. Telefoon doet het nog wel maar is traag. Morgenavond ophalen xxxx
En bij scherm stuk moet je dan denken aan een scherm wat totaal vernaggeld is en waarbij je als de telefoon aan staat dus niks meer kan lezen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_155960577
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:35 schreef Elvi het volgende:
Overigens heb ik vandaag nog via zo'n weggeefgroep een tas vol met bakspullen gekregen *O* Ga ik gebruiken om een bak-clubje mee op te richten in het buurthuis :P
Maar ik heb wel eerst alles afgewassen. Bij sommige dingen zaten de koekresten er nog in :{

Dus het is niet dat ik ondankbaar ben ofzo, of het concept van weggeefgroepen afwijs. Ik heb gewoon een andere hygienestandaard dan de meesten _O-
Schattig
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 23:08:23 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155962109
Oh dit is ook plaatsvervangende schaamte. Dat je moeite doet voor zo'n tasje, die je krijgt als je een broek koopt ofzo :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155962949
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:13 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Schattig
Dank je.
pi_155965610
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ik las dat kinderen 29euro per dag krijgen en volwassenen 45.
Dat is maarliefst 4440 euro per maand bij een gezin met 2 kinderen.
Dussssssss :')
Ik las dat Nederlandse kinderen zonder brood naar school moeten en niemand ze helpt!!
En ouderen worden op straat gezet, zodat ze moeten gaan zwerven in hun rolstoel!!!

Nederland is verschrikkelijk. :'(
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 10 september 2015 @ 07:34:55 #125
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155965629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
Er is op zich ook nis mis mee met zo'n hoek, maar wat sommige mensen nog aan durven te bieden. Ik had het allang weggegooid.

Net zoals deze:

[..]

En bij scherm stuk moet je dan denken aan een scherm wat totaal vernaggeld is en waarbij je als de telefoon aan staat dus niks meer kan lezen.
Srsly! :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155965835
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:01 schreef Ireth het volgende:
Sjonge jonge... wel 6 maanden moeten wachten op een kutuitkering...
Die altijd met terugwerkende kracht wordt uitbetaald overigens..
nee, jij dan!
  donderdag 10 september 2015 @ 08:30:34 #127
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155966089
Zes maanden moeten wachten op een uitkering is gewoon zwaar kut natuurlijk, want dan zit je dus volledig zonder geld.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155970127
Wil iedereen even applaudisseren voor deze dame, die ondanks alles toch haar kindertjes gaat ophalen van school!
Hopelijk leren de kinderen dan wel beter Nederlands op school. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155970459
Ik krijg al migraine als ik het lees.
pi_155977059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:18 schreef Opoefiets het volgende:
Ik krijg al migraine als ik het lees.
Mijn moeder noemt dat luie wijvenziekte
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_155977240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef snakelady het volgende:
Wil iedereen even applaudisseren voor deze dame, die ondanks alles toch haar kindertjes gaat ophalen van school!
Hopelijk leren de kinderen dan wel beter Nederlands op school. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Mammie'' :')
''Hahahahahahahaha'' :')
''Kesen'' :')

Jezus dat dat zich voortgeplant heeft..
pi_155977494
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mijn moeder noemt dat luie wijvenziekte
omdat t te vaak als excuus gebruikt wordt, of omdat ze niet in migraine gelooft ofzo?
compact en kleverig.
  donderdag 10 september 2015 @ 17:27:25 #133
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155977499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:18 schreef Opoefiets het volgende:
Ik krijg al migraine als ik het lees.
Migrenne bedoel je.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155977796
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mijn moeder noemt dat luie wijvenziekte
Nou, ik heb wel eens migraine gehad en dat is toch zeer pijnlijk, een keer er voor opgenomen geweest omdat de helft van mijn gezicht verlamd was.

Maar eigenlijk had ik gewoon geen zin om te stofzuigen natuurlijk. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155978722
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mijn moeder noemt dat luie wijvenziekte
Je moeder is niet goed wijs
pi_155978894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:18 schreef Opoefiets het volgende:
Ik krijg al migraine als ik het lees.
Die heeft het geluk niet te weten wat migraine is.
Don't you love her madly?
pi_155978915
Die heeft het geluk niet te weten wat migraine is.
Don't you love her madly?
pi_155978922
Mja, verkeerde quote en mislukte edit :@
Don't you love her madly?
  donderdag 10 september 2015 @ 18:44:22 #139
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155979167
Echte migraine is zeker niet tof, maar ik denk dat het veilig is om te stellen dat als je het niet kunt spellen, je het ook niet echt hebt. Sowieso, al verschilt dat natuurlijk van persoon tot persoon, met migraine zou ik het knap vinden om de kinderen op te halen (maar als je de moeite kunt nemen het op fb te gooien, valt het wel mee met die hoofdpijn).
Zeikerds op fb :r
pi_155979224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef snakelady het volgende:
Wil iedereen even applaudisseren voor deze dame, die ondanks alles toch haar kindertjes gaat ophalen van school!
Hopelijk leren de kinderen dan wel beter Nederlands op school. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop van harte dat die kinderen nog op de basisschool zitten.
pi_155979475
Met migraine in de auto rijden is levensgevaarlijk zelfs. :N Ik mis flinke delen van m'n zicht als ik het heb, laat staan dat ik überhaupt op visuele prikkels kan reageren. Je ziet de auto wel, maar je hersens doen dan niets met die informatie..
nee, jij dan!
  donderdag 10 september 2015 @ 19:00:52 #142
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155979580
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:57 schreef Gehenna het volgende:
Met migraine in de auto rijden is levensgevaarlijk zelfs. :N Ik mis flinke delen van m'n zicht als ik het heb, laat staan dat ik überhaupt op visuele prikkels kan reageren. Je ziet de auto wel, maar je hersens doen dan niets met die informatie..
Ach ze bedoelt gewoon lichte hoofdpijn, dus no worries :P
pi_155980007
quote:
12s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik las dat Nederlandse kinderen zonder brood naar school moeten en niemand ze helpt!!
En ouderen worden op straat gezet, zodat ze moeten gaan zwerven in hun rolstoel!!!

Nederland is verschrikkelijk. :'(
Nee! Ik ga meteen brood doneren. Waar kan ik het naar toe brengen?
pi_155980762
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee! Ik ga meteen brood doneren. Waar kan ik het naar toe brengen?
Naar de Plusmarkt. Daar verzamelen alle kinderen zich nu voor die klote-lego.
pi_155981362
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee! Ik ga meteen brood doneren. Waar kan ik het naar toe brengen?
Ehm...dat weet ik niet, hebben ze niet verteld op fb. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155981455
quote:
Wat zijn de reacties? :D
pi_155981517
quote:
4s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat zijn de reacties? :D
Dat wil je niet weten, ''wat verschrikkelijk'', '' echt te erg'' en natuurlijk ''Nederland gaat naar de klote!!!''
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155981562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat wil je niet weten, ''wat verschrikkelijk'', '' echt te erg'' en natuurlijk ''Nederland gaat naar de klote!!!''
Twijfel tussen huilen of lachen :')
pi_155981911
quote:
18s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Naar de Plusmarkt. Daar verzamelen alle kinderen zich nu voor die klote-lego.
De Nederlandsche zwerfkinderen die zonder brood naar school gaan?
pi_155981976
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

De Nederlandsche zwerfkinderen die zonder brood naar school gaan?
Ja. Hun ouders kunnen niet eens zelf brood bij de plusmarkt kopen, of lego van de action. En daarom staan ze te bedelen voor de deur ;( Dit landt gaadt naar de kloote! :(
pi_155982028
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Hun ouders kunnen niet eens zelf brood bij de plusmarkt kopen, of lego van de action. En daarom staan ze te bedelen voor de deur ;( Dit landt gaadt naar de kloote! :(
Kan de plusmarkt dan niet beter brood uitdelen ipv Lego? Echt. Als Wilders president van Nederland was dan gebeurte dit alemal niet.
pi_155982059
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kan de plusmarkt dan niet beter brood uitdelen ipv Lego? Echt. Als Wilders president van Nederland was dan gebeurte dit alemal niet.
Kont allemaal van uuropa! :(
pi_155982097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:17 schreef Elvi het volgende:

[..]

Kont allemaal van uuropa! :(
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:17 schreef Elvi het volgende:

[..]

Kont allemaal van uuropa! :(
Ja, w emoete egt trug naar de gulden, toen was broot teminste nog te betaalen
pi_155982200
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:00 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ach ze bedoelt gewoon lichte hoofdpijn, dus no worries :P
Weet ik wel, maar daarom is het juist extra sneu :P
nee, jij dan!
pi_155982230
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

[..]

Ja, w emoete egt trug naar de gulden, toen was broot teminste nog te betaalen
Vroegah was alles betuhr!!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 10 september 2015 @ 20:54:53 #156
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155983250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vroegah was alles betuhr!!!
Leefde Pim nog maar, dan was die allemaal nooit gebeurt!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 10 september 2015 @ 21:00:55 #157
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_155983425
Damn, start je eigen heksenjacht, het kan nu centraal!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 10 september 2015 @ 21:23:10 #158
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155984163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:00 schreef Ireth het volgende:
Damn, start je eigen heksenjacht, het kan nu centraal!
:{ ...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 10 september 2015 @ 21:32:10 #159
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_155984475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef snakelady het volgende:
Wil iedereen even applaudisseren voor deze dame, die ondanks alles toch haar kindertjes gaat ophalen van school!
Hopelijk leren de kinderen dan wel beter Nederlands op school. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kids.... is ze geitenhoudster of zo?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_155985768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Oh dit is ook plaatsvervangende schaamte. Dat je moeite doet voor zo'n tasje, die je krijgt als je een broek koopt ofzo :')
[ afbeelding ]
dat je krijgt
pi_155985833
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:44 schreef Ceviche het volgende:
Echte migraine is zeker niet tof, maar ik denk dat het veilig is om te stellen dat als je het niet kunt spellen, je het ook niet echt hebt. Sowieso, al verschilt dat natuurlijk van persoon tot persoon, met migraine zou ik het knap vinden om de kinderen op te halen (maar als je de moeite kunt nemen het op fb te gooien, valt het wel mee met die hoofdpijn).
Zeikerds op fb :r
Dat bedoel ik degene die ik ken die er last van hebben doen helemaal niets als ze er last van hebben
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 10 september 2015 @ 22:08:48 #162
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155985916
Er zijn wel gradaties. Mijn moeder moest stil liggen in een donkere kamer, ik kan wel enigszins functioneren. Goede medicatie helpt ook natuurlijk. Maar soms heb ik aanvallen waar niets tegen helpt en dan kan ik ook niets. Gelukkig is dat maar enkele keren per jaar.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155987267


Die bitch is gewoon jealous omdat ze zelf geen fatsoenlijke voorgevel heeft. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door ForzaMilan op 10-09-2015 23:21:44 ]
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 10 september 2015 @ 23:18:04 #164
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155987914
Wat is de volledige comment van de pagina? :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155988015
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:18 schreef Isegrim het volgende:
Wat is de volledige comment van de pagina? :D


Bovenste comment is van mij. :P
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 10 september 2015 @ 23:23:28 #166
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155988059
:')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155988092
"Genieten van het uitzicht" _O- _O-
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 23:30:03 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155988223
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:03 schreef Platina het volgende:

[..]

dat je krijgt
Taalnazi :6
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 11 september 2015 @ 07:00:53 #169
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_155991054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:21 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenste comment is van mij. :P
_O-
Sowieso leuke reacties :)
pi_155991935
En dan zeggen dat de islam een achterlijke religie is, deze fundamentele christenen zijn minstens zo erg :')
pi_155992275
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan zeggen dat de islam een achterlijke religie is, deze fundamentele christenen zijn minstens zo erg :')
Achterlijkheid is sowieso een dingetje bij elke fanatieke religie die ik ken..
nee, jij dan!
pi_155992369
Ik zal nooit begrijpen waarom slechte mensen alles krijgen wat ze willen Terwijl de goede de ene stamp naar de de andere stamp krijgen.
pi_155993948
Gewoon een borstvergroting nemen, heb je ook zo'n grote cupmaat.
pi_155995705


Recentere natuurrampen waar tot 100x meer mensen overleden, vergeten we binnen een week, maar 9/11 moet blijkbaar elk jaar weer even aangehaald worden.. :?
nee, jij dan!
pi_155997241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Recentere natuurrampen waar tot 100x meer mensen overleden, vergeten we binnen een week, maar 9/11 moet blijkbaar elk jaar weer even aangehaald worden.. :?
Uh ja?
Bekijk anders de docu even die afgelopen woensdag op SBS6 werd uitgezonden.
pi_155998769
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Uh ja?
Bekijk anders de docu even die afgelopen woensdag op SBS6 werd uitgezonden.
SBS6 :') :r alsjeblieft zeg..

Ik zeg ook niet dat 9/11 niet erg was, ik vind het gewoon vreemd dat mensen dit soort plaatjes posten met het idee "kijk mij eens! Ik ben nog steeds begaan!" terwijl ze amper doorhebben of interesse tonen voor wat er verder in de wereld gebeurt.
nee, jij dan!
pi_155999354
Ik was toentertijd 10, maar kan me niet herinneren dat ik toen wist wat een ''moslim'' of ''de Islam'' was.

Voor mijn gevoel is 9/11 de ommekeer geweest voor de radicalisering van de Islam.
En ja, daar mag best elk jaar bij stilgestaan worden.
pi_155999524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:00 schreef Ireth het volgende:
Damn, start je eigen heksenjacht, het kan nu centraal!
:')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_155999560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vroegah was alles betuhr!!!
Even een kleine check: komt dit soort droevenis alleen in NL voor of kunnen ze er in bv Denemarken ook wat van? Als in: is dit gewoon mensheid-eigen of verschilt het nog enigszins per land/cultuur?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_155999605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was toentertijd 10, maar kan me niet herinneren dat ik toen wist wat een ''moslim'' of ''de Islam'' was.

Voor mijn gevoel is 9/11 de ommekeer geweest voor de radicalisering van de Islam.
En ja, daar mag best elk jaar bij stilgestaan worden.
Ik vind de selectiviteit gewoon vreemd. Niemand post bijv. op 11 juli een plaatje voor nabestaanden. Of zegt die datum überhaupt iets..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Gehenna op 11-09-2015 15:14:04 ]
nee, jij dan!
pi_155999805
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:07 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik vind de selectiviteit gewoon vreemd. Niemand post bijv. op 11 juli een plaatje voor nabestaanden. Of zegt die datum überhaupt iets..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sebrenica hebben we niet eens met Geschiedenisles gehad :@
pi_155999920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:07 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik vind de selectiviteit gewoon vreemd. Niemand post bijv. op 11 juli een plaatje voor nabestaanden. Of zegt die datum überhaupt iets..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rondom die WTC aanslagen waren er ook zware aardbevingen in (ik meen) pakistan waar duizenden mensen zijn omgekomen, hoorde je toen al niemand over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:28:28 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156000161
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:05 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Even een kleine check: komt dit soort droevenis alleen in NL voor of kunnen ze er in bv Denemarken ook wat van? Als in: is dit gewoon mensheid-eigen of verschilt het nog enigszins per land/cultuur?
In Denemarken is het minder maar dat komt ook door de mentaliteit hier, ze klagen natuurlijk ook wel maar minder.
Ook zijn ze hier trots op hun jeugd en hun kinderen, die zijn een heel belangrijk deel van de maatschappij dus ''de jeugd van tegenwoordig'' komt hier ook minder voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156002219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Recentere natuurrampen waar tot 100x meer mensen overleden, vergeten we binnen een week, maar 9/11 moet blijkbaar elk jaar weer even aangehaald worden.. :?
goede vergelijking :')
  vrijdag 11 september 2015 @ 17:59:33 #185
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_156003806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:33 schreef Gehenna het volgende:

[..]

SBS6 :') :r alsjeblieft zeg..

Ik zeg ook niet dat 9/11 niet erg was, ik vind het gewoon vreemd dat mensen dit soort plaatjes posten met het idee "kijk mij eens! Ik ben nog steeds begaan!" terwijl ze amper doorhebben of interesse tonen voor wat er verder in de wereld gebeurt.
Ik snap wel wat je bedoelt. Er is op zich niets mis met het plaatje (al valt over smaak te twisten), het zijn vooral de mensen die het delen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 23:54:48 #186
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156014933
:|W

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 12 september 2015 @ 00:21:01 #187
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_156015681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:54 schreef Ireth het volgende:
:|W

[ afbeelding ]
Hahaha jezus...
AZ
ALKMAAR
pi_156016308
Ireth, stuur maar door naar BNW :+
  zaterdag 12 september 2015 @ 04:20:28 #189
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156017930
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sebrenica hebben we niet eens met Geschiedenisles gehad :@
De politionele acties in Indonesië waarschijnlijk ook niet. Om dezelfde redenen ongeveer.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156018464
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:54 schreef Ireth het volgende:
:|W

[ afbeelding ]
:D
pi_156019774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:54 schreef Ireth het volgende:
:|W

[ afbeelding ]
t klópt niet eens.
Als je zo gaat tellen, kom je uit op 6+5=11 en 1+5+4=10 :{
compact en kleverig.
  zaterdag 12 september 2015 @ 18:21:17 #192
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_156029219
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

t klópt niet eens.
Als je zo gaat tellen, kom je uit op 6+5=11 en 1+5+4=10 :{
1+1=2. Heb ik het goed ? :D
You dont believe me ? Read this line again.
pi_156066805


Toch wel een van de ultieme dieptepunten die ik tot nu toe tegen ben gekomen.
  zondag 13 september 2015 @ 23:59:52 #194
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_156067349
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 04:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De politionele acties in Indonesië waarschijnlijk ook niet. Om dezelfde redenen ongeveer.
Ik heb wel politionele acties gehad op 3 mavo in 2010.
11 september op 2 mavo
Srebrenica weet ik niet, ik heb nooit examen geschiedenis gedaan.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_156067714
En iemand die afgewezen is...

*naam meisje uiteraard zonder hoofdletters gespeld* hierbij bitte nim contact op vraag er echt om bel me of mail me wil je spreken why soo why why too shy to shciolide understand girl butt please baggin you wanne now you better
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 00:33:09 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156068029
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
En iemand die afgewezen is...

*naam meisje uiteraard zonder hoofdletters gespeld* hierbij bitte nim contact op vraag er echt om bel me of mail me wil je spreken why soo why why too shy to shciolide understand girl butt please baggin you wanne now you better
Hun, daar snap ik geen kut van. Is dit bedoeld als Nederlands of is het Fries?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 14 september 2015 @ 00:33:32 #197
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156068041
quote:
9s.gif Op zondag 13 september 2015 23:59 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Ik heb wel politionele acties gehad op 3 mavo in 2010.
11 september op 2 mavo
Srebrenica weet ik niet, ik heb nooit examen geschiedenis gedaan.
9/11 bij geschiedenis. 8)7 Fuck wat ben ik oud. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156068210
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 00:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hun, daar snap ik geen kut van. Is dit bedoeld als Nederlands of is het Fries?
hij draait de hele avond al Duitse liedjes (allemaal aan haar opgedragen) maar zet er Engelse teksten bij. Ze zijn beide Nederlands. Ik denk dat dit alle vier voornoemde talen door elkaar zijn.
  maandag 14 september 2015 @ 00:49:07 #199
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_156068318
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 00:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

9/11 bij geschiedenis. 8)7 Fuck wat ben ik oud. :')
Eh... het ging over War on Terror.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_156070181
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:54 schreef Ireth het volgende:
:|W

[ afbeelding ]
:D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156071191
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel een van de ultieme dieptepunten die ik tot nu toe tegen ben gekomen.
Zijn die 'help de zorg' plaatjes soms een nieuw projectje van Peter van Opdorp? :D
  maandag 14 september 2015 @ 16:44:04 #203
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156081986
Dat kan toch niet serieus zijn? ;(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156082067
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel een van de ultieme dieptepunten die ik tot nu toe tegen ben gekomen.
Zou dat tweede stuk er door iemand anders bij zijn gezet?
Ga weg
pi_156082313
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 16:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Zou dat tweede stuk er door iemand anders bij zijn gezet?
ja, is ook. Dit pareltje is gepost als een reactie op het oorspronkelijke vlinderplaatje.

En de oorsmeersponzen voor eenmalig gebruik zijn helaas serieus bedoeld :')
  maandag 14 september 2015 @ 17:21:07 #206
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156082839
Ik denk dat ik maar eens een break ga nemen van FB, ik kan al die haat en onmenselijkheid echt niet meer aan. ;)







Ook echt van mensen waarvan ik het niet had verwacht, of ik pleur gewoon de helft uit mijn vriendenlijst, dat kan ook nog natuurlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 14 september 2015 @ 17:30:41 #207
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156083040
:r
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156083088
Walgelijk :r

Niet Geert, maar z'n ''aanhangers'' :r
pi_156084759
Omg ik verkoop een handtas op facebook. Vraagprijs is 5 euro. Wil iemand m voor 4 euro hebben. Gvd afdingen voor 1 euro.

Het is goed.... Straks komt er ook al iemand 12 boeken voor nop ophalen. Ik blijf bezig :')
pi_156085086
quote:
Een gedicht voor mijn broertje B en schoonzusje S en mijn oomzegger D,
ik ben blij met mijn broertje, schoonzusje, oomzegger... Zitten in mijn hart en mn gedachten.
Een gedicht voor mijn broertje B en schoonzusje S en oomzegger D, ik heb ze tijdje en niet gehoord maar dat komt van zelf wel goed!!!
Einde gedicht voor B, S, oomzegger D,
Geschreven door schoonbroer en Broer en Oom S©
Er is mij verteld dat hij ''alleen'' lichamelijk gehandicapt is. _O-
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:36:59 #211
403253 Meke
after all this time? always.
pi_156096824
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Er is mij verteld dat hij ''alleen'' lichamelijk gehandicapt is. _O-
Is dat vertaald vanuit het Fries, of zeggen andere mensen ook oomzegger? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 15 september 2015 @ 01:42:49 #212
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_156097418
Wat is godsnaam een oomzegger ?
Ik ben inmiddels overleden
  roze dinsdag 15 september 2015 @ 02:57:46 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156097876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 01:42 schreef Enchanter het volgende:
Wat is godsnaam een oomzegger ?
Neef(je) gok ik zo.
Your beauty never ever scared me.
pi_156099901
kind van je broer/zus inderdaad. De Nederlandse taal faalt gewoon keihard om daar geen eigen begrip voor te hebben, ik zeg ook oomzegger.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 september 2015 @ 09:28:32 #215
22592 crew  Ole
pi_156100357
Had ik nog nooit gehoord
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156100754
Oom/tante zegger klinkt ook wel een beetje briek hoor.
In het Fries is het omke/tante sizzer. Klinkt voor mij logischer :+
pi_156102912
Neef of nicht werkt ook prima.
pi_156103487
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 13:09 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik zoek het zelf op, af en toe maak ik een rondje langs de grootste idioten om me even lekker te ergeren. Daarom kijk ik ook in dit topic.

Facebook blijft wel een handig middel om dingen geregeld en afgesproken te krijgen dankzij groepen, groepschats en evenementen.
Ik dus ook. Mensen die hun minderjarige dochters trots vol laten tatoeëren, zwarte pieten/vluchtelingen klachten delen... ik vind het (met enige mate) allemaal prachtig.
  Spellchecker dinsdag 15 september 2015 @ 12:13:54 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156104222
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Neef of nicht werkt ook prima.
Ja, maar dat kunnen ook de kinderen van jouw ooms en tantes zijn .... :D
pi_156104278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Neef of nicht werkt ook prima.
Hier in NL heb je dan geen onderscheid, zoals niece/cousin.

Oom/tante zegger is dan wat makkelijker.
pi_156104418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hier in NL heb je dan geen onderscheid, zoals niece/cousin.

Oom/tante zegger is dan wat makkelijker.
Vind het wel een apart woord. "Oomzegger" wordt in mijn omgeving iig niet gebruikt
pi_156104433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Vind het wel een apart woord. "Oomzegger" wordt in mijn omgeving iig niet gebruikt
Hier wel, misschien iets van het platteland?
nee, jij dan!
pi_156104472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Vind het wel een apart woord. "Oomzegger" wordt in mijn omgeving iig niet gebruikt
Iemand die jou oom noemt.
Logisch toch? :D
pi_156105112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:21 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenste comment is van mij. :P
Hahaha, daar schoot ik dus direct van in de lach!
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:37:26 #225
440106 Zitkussen4
Je maintiendrai
pi_156107706
Die 'all day zeiken' evenement komt mijn strot uit. :r
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:49:15 #226
444149 Eejit
What's the craic?
pi_156107991
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Hier wel, misschien iets van het platteland?
Woon al mijn hele leven in Drenthe en heb het nog nooit gehoord.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_156109760
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:37 schreef Zitkussen4 het volgende:
Die 'all day zeiken' evenement komt mijn strot uit. :r
Same here.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:17:14 #228
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156112055
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Oom/tante zegger klinkt ook wel een beetje briek hoor.
In het Fries is het omke/tante sizzer. Klinkt voor mij logischer :+
'Briek' is ook Fries. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156112120
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

'Briek' is ook Fries. :P
:')
Sorry. Ik kom niet buiten Fryslân, ik weet niet hoe de rest van Nederland praat _O-
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:22:26 #230
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156112197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:')
Sorry. Ik kom niet buiten Fryslân, ik weet niet hoe de rest van Nederland praat _O-
Ik heb ook heel lang gedacht dat 'briek' een Nederlands woord was. Tot ik naar Rotterdam verhuisde en het een keer gebruikte en iedereen ' :? ' deed. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156112226
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb ook heel lang gedacht dat 'briek' een Nederlands woord was. Tot ik naar Rotterdam verhuisde en het een keer gebruikte en iedereen ' :? ' deed. :D
Oeps :D
Daar heb ik gelukkig geen last van. Enkel op FOK! :')
pi_156112603
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:30 schreef Mieshka het volgende:

[..]

Zijn die 'help de zorg' plaatjes soms een nieuw projectje van Peter van Opdorp? :D
Ja dus schijnbaar: https://www.facebook.com/Hoaxmelding/posts/483993715094731:0
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:12:21 #233
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_156116012
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_156116698
quote:
Haha stomme feminist :')
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:39:20 #235
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156117212
Het is trouwens bryk :7 8-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_156118299
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Vlindur het volgende:
Het is trouwens bryk :7 8-)
Bist self bryk juh :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:01:33 #237
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156118437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bist self bryk juh :P
fertel iens wat nijs :+ w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_156118516
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef Vlindur het volgende:

[..]

fertel iens wat nijs :+ w/
Import Fries :6
pi_156119578


Godverdomme, oogaids :(
pi_156120248
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Godverdomme, oogaids :(
Gewoon moeilijk om te lezen :X
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:50:08 #241
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156120864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Godverdomme, oogaids :(
niet eens in Comic Sans. Valt me nog mee _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_156121091
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Iemand die jou oom noemt.
Logisch toch? :D
Als je het zo bekijkt is mijn vader een 'zoonzegger' :{
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:03:48 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156121639
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:21 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een break ga nemen van FB, ik kan al die haat en onmenselijkheid echt niet meer aan. ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook echt van mensen waarvan ik het niet had verwacht, of ik pleur gewoon de helft uit mijn vriendenlijst, dat kan ook nog natuurlijk.
Echt bizar hoe sommige mensen denken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Spellchecker woensdag 16 september 2015 @ 07:09:50 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156133074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:')
Sorry. Ik kom niet buiten.
Een eckte Fokker dus c_/
pi_156133160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt is mijn vader een 'zoonzegger' :{
Nee jij bent toch de zoon _O-
  Spellchecker woensdag 16 september 2015 @ 07:37:55 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156133196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee jij bent toch de zoon _O-
Zo noemt zijn vader hem toch ook :D
pi_156133200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee jij bent toch de zoon _O-
Ja en dus een vaderzegger.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156133208
Mijn brein doet nu raar _O-

Zoek het lekker zelf maar uit _O-
pi_156136290
https://tweakers.net/nieu(...)mee-knop-testen.html

Binnenkort een 'Ik voel me je mee'-knop _O-

Ik mis hyves :P
nee, jij dan!
  woensdag 16 september 2015 @ 11:42:49 #250
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_156137248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:03 schreef Gehenna het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)mee-knop-testen.html

Binnenkort een 'Ik voel me je mee'-knop _O-

Ik mis hyves :P
Inderdaad, een soort van "I feel ya, bro!" knop.



Wel grappig dat zo'n simpel persbericht door de meeste journalisten alsnog verkeerd wordt gebracht als:
Facebook komt met een soort 'Vind ik niet leuk'-knop


:')
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_156162016


:D :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156162601
quote:
Nou ja, toen mijn zoon aan mijn versgeprikte tat kwam heb ik hem wel even een oplawibus gegeven ja.
Waar Christenen al niet goed voor zijn O+
  donderdag 17 september 2015 @ 10:01:50 #253
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156163820
quote:
Is dat echt? :'(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 17 september 2015 @ 10:13:22 #254
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156164042
Ben ik dan een klein risico met mijn tattoo van 3 bij 3 cm? Of zijn er geen gradaties in? :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 17 september 2015 @ 10:26:39 #255
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156164312
Ik heb een grote. Gelukkig ben ik gesteriliseerd. :') _O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156165127
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_156167527
:D

Er staan wel pareltjes op die site.



Grappige trollsite.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 17 september 2015 @ 13:28:58 #258
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156168468
:')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156174489
De Facebookpagina 'Plaatjes voor gevoelens' is nep toch? Van een Fok!er ofzo? Hoop ik? :D
pi_156174531
quote:
Only outnumbered by christians *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_156174544
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010182973082

Geweldige rapper!! :P

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 17-09-2015 17:42:23 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 17:34:23 #263
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_156174552
quote:
Da's helemaal niet klachtwaardig. Dat is geniaal! :D _O-



F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 september 2015 @ 17:42:54 #264
22592 crew  Ole
pi_156174694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:29 schreef Mieshka het volgende:
De Facebookpagina 'Plaatjes voor gevoelens' is nep toch? Van een Fok!er ofzo? Hoop ik? :D
Je weet het maar nooit :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156178593
  donderdag 17 september 2015 @ 19:57:31 #266
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_156178984
quote:
Sjonge jonge jonge. :|W
pi_156179343
quote:
Tja.. dat zijn óók gevoelens :P
pi_156180869
quote:
_O-

Hoe ging dat ookalweer met die fontein in italië?
pi_156180907
oh wacht. Dat is een parodie pagina. Ik heb niks gezegd ;(
  donderdag 17 september 2015 @ 20:48:50 #270
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156181156
quote:
Had dat niet in het Frans gemoeten?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 17 september 2015 @ 23:02:36 #271
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156186158
quote:
IK BEN ZO BOOS, IK HEB ER EEN PLAATJE VAN GEMAAKT! :(

:D
O+
  vrijdag 18 september 2015 @ 10:33:18 #272
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156193368
Lief dagboek...

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 18 september 2015 @ 10:44:11 #273
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156193550
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef Ireth het volgende:
Lief dagboek...

[ afbeelding ]
Interessant zeg.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 18 september 2015 @ 11:03:29 #274
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156193951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef Ireth het volgende:
Lief dagboek...

[ afbeelding ]
Ik zat op het puntje van mijn stoel, dat Luna en Diva snel dikke vriendjes mogen worden! ^O^

:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:15:50 #275
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_156195052
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_156198242
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef Ireth het volgende:
Lief dagboek...

[ afbeelding ]
Zou mooi zijn als Diva luna vanmiddag heeft opgegeten als ze thuiskomt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:46:46 #277
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156198259
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:33 schreef Ireth het volgende:
Lief dagboek...

[ afbeelding ]
Voor wie is dit leesbaar? INTERPUNCTIE GVD
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:55:16 #278
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156198456
Verkeerde topic :')

[ Bericht 70% gewijzigd door zeefje op 18-09-2015 15:15:19 ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_156199123
Vriendin van me heeft 20 minuten geleden euthenasie laten plegen. Ontving vandaag natuurlijk veel steun op haar facebookpage. En één iemand die van de gelegenheid gebruik maakte om reclame te maken -O-

Goede reis meid
Het was een genoegen met je gewerkt te hebben
Namens *link naar facebookpage van haar bedrijf*
pi_156199328
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vriendin van me heeft 20 minuten geleden euthenasie laten plegen. Ontving vandaag natuurlijk veel steun op haar facebookpage. En één iemand die van de gelegenheid gebruik maakte om reclame te maken -O-

Goede reis meid
Het was een genoegen met je gewerkt te hebben
Namens *link naar facebookpage van haar bedrijf*

Sterkte.

Kan natuurlijk ook zijn dat de naam van het bedrijf automatisch gelinkt werd (gebeurd bij namen van mensen soms ook).
pi_156199437
Sterkte Alex..
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:38:23 #282
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156199491
Gecondoleerd Alex :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_156201730
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vriendin van me heeft 20 minuten geleden euthenasie laten plegen. Ontving vandaag natuurlijk veel steun op haar facebookpage. En één iemand die van de gelegenheid gebruik maakte om reclame te maken -O-

Goede reis meid
Het was een genoegen met je gewerkt te hebben
Namens *link naar facebookpage van haar bedrijf*

Gecondoleerd en veel sterkte.

Vind dat soort acties ook altijd irritant bij de advertenties in de kranten.
Levensgroot en in full-color een logo erbij zetten.
Respectloos vind ik het.
Doe dan gewoon bedrijfsnaam in zelfde lettertype en grootte als "namens je collega's" o.i.d
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:27:35 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156201802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vriendin van me heeft 20 minuten geleden euthenasie laten plegen. Ontving vandaag natuurlijk veel steun op haar facebookpage. En één iemand die van de gelegenheid gebruik maakte om reclame te maken -O-

Goede reis meid
Het was een genoegen met je gewerkt te hebben
Namens *link naar facebookpage van haar bedrijf*

Sterkte, en inderdaad, was netjes geweest als ze de link achterwege had gelaten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156201911
quote:
Wat is een blikje "Coki ke Coke"
pi_156202767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Wat is een blikje "Coki ke Coke"
Vraag me af wat ze allemaal lullen op die fb pagina. Snap er niets van. Ben zeker te oud.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_156203030
Dood gaan kan niet zonder facebook-ellende, geboren worden ook niet :') :'( _O-
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 18:42:12 #288
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_156203254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dood gaan kan niet zonder facebook-ellende, geboren worden ook niet :') :'( _O-
[ afbeelding ]
Ìk wil de reacties wel eens lezen :D
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:56:08 #289
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_156203541
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vriendin van me heeft 20 minuten geleden euthenasie laten plegen. Ontving vandaag natuurlijk veel steun op haar facebookpage. En één iemand die van de gelegenheid gebruik maakte om reclame te maken -O-

Goede reis meid
Het was een genoegen met je gewerkt te hebben
Namens *link naar facebookpage van haar bedrijf*

Shit zeg. Sociaal instinct van een deurmat.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_156204355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dood gaan kan niet zonder facebook-ellende, geboren worden ook niet :') :'( _O-
[ afbeelding ]
Vroegâh likte onze Rottweiler de pasgeboren lammetjes altijd af :Y En kreeg de placenta als toetje.
Kan heus ook met een baby wel.
pi_156204630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dood gaan kan niet zonder facebook-ellende, geboren worden ook niet :') :'( _O-
[ afbeelding ]
wat. de. neuk.
pi_156205255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dood gaan kan niet zonder facebook-ellende, geboren worden ook niet :') :'( _O-
[ afbeelding ]
Die gasten mogen geen kinderen ;(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156205267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vroegâh likte onze Rottweiler de pasgeboren lammetjes altijd af :Y En kreeg de placenta als toetje.
Kan heus ook met een baby wel.
WTF
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156206335
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]

WTF
Echt :Y
Weet de gedachte er niet precies achter, maar zal er wel mee te maken hebben dat ze dan ''eigen'' worden, zodat de hond ze niet doodbijt. En ze beschermt natuurlijk.
pi_156215691
Net weer door mijn nieuwsoverzicht gescrolld, maar meer foto's en berichten van vreemden (vrienden van vrienden) gezien dan foto's en berichten van mijn vrienden zelf. '... vindt dit leuk' met daaronder een foto of bericht van een vriend van die vriend. Boeit me niet!!! Was er maar een optie om dit uit te zetten. Je kunt wel mensen niet meer volgen, maar dan zie je hun eigen berichten ook niet meer. Ik wil van mijn vrienden alleen hun eigen foto's en berichten zien en niet wat ze allemaal leuk vinden op andere Facebookpagina's! Ik vind er nu echt geen zak meer aan om mijn nieuwsoverzicht te bekijken.
pi_156215800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Import Fries :6
Woonde jij niet in oost-friesland? Zeg maar drenthe :P
pi_156215838
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:44 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Woonde jij niet in oost-friesland? Zeg maar drenthe :P
Twee jaar terug nog wel, aan de grens met D. Nu aan de grens met G :+

Wel elke keer aan de goede kant van de grens. Frysk fjar oltiid O+

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 09:49:04 ]
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 12:20:18 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156217898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:44 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Woonde jij niet in oost-friesland? Zeg maar drenthe :P
Oost Friesland ligt in Duitsland :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:43:12 #299
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_156219240
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:33 schreef Mieshka het volgende:
Net weer door mijn nieuwsoverzicht gescrolld, maar meer foto's en berichten van vreemden (vrienden van vrienden) gezien dan foto's en berichten van mijn vrienden zelf. '... vindt dit leuk' met daaronder een foto of bericht van een vriend van die vriend. Boeit me niet!!! Was er maar een optie om dit uit te zetten. Je kunt wel mensen niet meer volgen, maar dan zie je hun eigen berichten ook niet meer. Ik wil van mijn vrienden alleen hun eigen foto's en berichten zien en niet wat ze allemaal leuk vinden op andere Facebookpagina's! Ik vind er nu echt geen zak meer aan om mijn nieuwsoverzicht te bekijken.
Het is inderdaad irritant om een hele shitload aan info te krijgen van mensen die je nog nooit hebt gezien en die je ook helemaal nergens van hoeft te kennen. Wat moet ik nu met een foto van een tante van een oud klasgenoot die haar kleinkind een smerige natte zoen geeft? :{
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 15:28:34 #300
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_156221198
F.K.A. SuperwormJim
pi_156222396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 09:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Twee jaar terug nog wel, aan de grens met D. Nu aan de grens met G :+

Wel elke keer aan de goede kant van de grens. Frysk fjar oltiid O+
Alles voorbij Drachten/Gorredijk is eigenlijk al groningen :P

Ik woon gelukkig (weer) in t mooiste deel van Fryslan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')