abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:36:16 #201
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163758475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had gedacht dat Mike wel zo slim zou zijn om een lulverhaal op te hangen, maar helaas.
Miss wel weet je niet, antwoord van Rachel kwam ook doordacht over.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_163764090
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:19 schreef Sokz het volgende:
Neither; dat die cellmate niet zuiver was (dacht eerst een undercover cop) was overduidelijk. Anderzijds vind ik die uber underdog positie van #teamlitt wel interessant / potentie hebben.
Was wel heel erg overduidelijk inderdaad.
Toen Rachel die SMS ontving (ipv gebeld werd) dacht ik al; Hmm, hoe weet ze bij toekomstige SMSjes nou dat die echt van Mike afkomstig zijn?
pi_163890136
Die cell mate, en erin trappen :')
Ja doei.
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:12:40 #204
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163894140
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Die cell mate, en erin trappen :')
Ik zat echt van; First day in prison and trust EEeeeverybody. :')
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:57:42 #205
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_163917780
Photoshop :D Mike _O-
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:44:16 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163919093
Denken dat Rachel denkt dat Mike op dag 1 al een eigen mobiel heeft gesjacheld en daar selfies naar stuurt. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163933029
Ik moet zeggen dat ik het ethisch besef van zo'n beetje alle hoofdrolspelers echt abominabel vindt. Narcisme en egocentrisme vieren hoogtij. En het wordt allemaal ook nog zo gebracht alsof je het als kijker vanzelfsprekend moet vinden wanneer ze weer weg komen met een of andere shady constructie (of ronduit fraude) terwijl ze anderen daar wel om veroordelen.

Kunnen ze niet gewoon accepteren wat ze gedaan hebben en daadwerkelijk op de blaren zitten? Nee hoor, er moeten weer mensen tegen elkaar uitgespeeld worden, zodat zij kunnen ontsnappen aan de gevolgen van hun acties.

En Mike .. Waar hij het idee vandaan haalt dat het blijkbaar prima is om fraude te plegen, zolang je zelf maar denkt dat je bedoelingen goed zijn (wat in de praktijk ook nog eens vies tegenvalt), is me ook een raadsel. Dat was al irritant toen hij zich nog als advocaat uitgaf en het grootkapitaal diende, maar nu in de gevangenis is het helemaal triest; ik moet, ik wil, doe dit, doe dat. Die gast snapt er nog echt niets van. Hij heeft momenteel gewoon niets te willen. En compleet terecht.

En dan komt Rachel op bezoek, krijgt geen toegang krijgt, eist dat de regels voor haar aangepast worden, en als mevrouw de baliemedewerker daar niet op ingaat wordt ze meteen bedreigd. Manmanman wat een treurnis.

Het enige greintje moreel besef, wat ik bijzonder opmerkelijk vond want normaliter is het een bitch die alleen om zichzelf en haar vrienden denkt, kwam de afgelopen aflevering van die bazin van het bedrijf, toen ze de buy-in voor die ex-werknemer bij de vader van Rachel betaalde.

Maar het ergste is nog Harvey zelf. Wat een omhooggevallen arrogante lul. Het enige positieve wat dat personage teweeg brengt, is dat wanneer iemand tegen me vertelt fan te zijn van die serie (en specifiek Harvey) ik meteen al weet dat ik die persoon niet ga mogen.

Edit: En die seizoenen lange ruzie / onenigheid tussen Louis en Harvey. Wat een enorm stel kleuters. Niet in staat tot zelfreflectie (daar is dan opeens de perfecte redhead voor nodig) en niet in staat om toe te geven wanneer ze fout zitten. Voor mensen die omschreven worden als intelligent en staande aan de top van hun werkveld, hebben ze serieus de emotionele ontwikkeling en sociale vaardigheden van een klein kind.

[ Bericht 14% gewijzigd door probeer op 22-07-2016 18:21:21 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_163934309
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:34 schreef probeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ethisch besef van zo'n beetje alle hoofdrolspelers echt abominabel vindt. Narcisme en egocentrisme vieren hoogtij. En het wordt allemaal ook nog zo gebracht alsof je het als kijker vanzelfsprekend moet vinden wanneer ze weer weg komen met een of andere shady constructie (of ronduit fraude) terwijl ze anderen daar wel om veroordelen.

Kunnen ze niet gewoon accepteren wat ze gedaan hebben en daadwerkelijk op de blaren zitten? Nee hoor, er moeten weer mensen tegen elkaar uitgespeeld worden, zodat zij kunnen ontsnappen aan de gevolgen van hun acties.

En Mike .. Waar hij het idee vandaan haalt dat het blijkbaar prima is om fraude te plegen, zolang je zelf maar denkt dat je bedoelingen goed zijn (wat in de praktijk ook nog eens vies tegenvalt). Dat was al irriterend toen hij zich nog als advocaat uitgaf en het grootkapitaal diende, maar nu in de gevangenis is het helemaal triest; ik moet, ik wil, doe dit, doe dat. Die gast snapt er nog echt niets van. Hij heeft momenteel gewoon niets te willen. En terecht.

En dan komt Rachel op bezoek, krijgt geen toegang krijgt, eist dat de regels voor haar aangepast worden, en als mevrouw de baliemedewerker daar niet op ingaat wordt ze meteen bedreigd. Manmanman wat een treurnis.

Het enige greintje moreel besef, wat ik bijzonder opmerkelijk vond want normaliter is het een bitch die alleen om zichzelf en haar vrienden denkt, kwam de afgelopen aflevering van die bazin van het bedrijf, toen ze de buy-in voor die ex-werknemer bij de vader van Rachel betaalde.
Nou, ik heb Harvey anders deze aflevering ook twee keer zijn verlies zien nemen (omdat hij niet anders kon). Ik heb juist het idee dat nu het omslagpunt is; voorheen hadden ze alles en iedereen onder de duim, maar die tijd lijkt nu voorbij en dat besef komt langzaam. Dat geldt ook voor Jessica. Ik vind haar overigens niet zo'n bitch. Ik heb haar regelmatig stiekem zien glimlachen nadat ze iemand boos heeft toegesproken, omdat ze eigenlijk trots oid was.

Hetzelfde geldt voor Mike nu hij in de gevangenis zit. De bewakers interesseert het helemaal niks om welke reden Nike vindt dat hij moet kunnen bellen, het gebeurt gewoon niet. Hij is momenteel niet meer of minder dan zijn medegevangenen, dus hij heeft ook nog geen trucjes kunnen gebruiken om zich te verdedigen.

Rachel heb ik trouwens altijd al ontzettend irritant gevonden (haar eerste scenes uitgezonderd), en dat is er zeker niet minder op geworden.

Vorige week weer 'ns begonnen aan seizoen 1 en dan valt me wel op dat de kwaliteit van de laatste paar afleveringen (incl. eind seizoen 5) toch wel een stuk minder is.. De grapjes, de dialogen, de slimme trucjes, de karakters van de personages, etc. in seizoen 1 vind ik echt briljant. Dat was ik alweer een beetje vergeten..
Zelfs Rachel komt sterk en leuk over in de scene waar ze Mike een rondleiding geeft. Nou, dat is daarna ook niet meer voorgekomen. xD
pi_163934669
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, ik heb Harvey anders deze aflevering ook twee keer zijn verlies zien nemen (omdat hij niet anders kon). Ik heb juist het idee dat nu het omslagpunt is; voorheen hadden ze alles en iedereen onder de duim, maar die tijd lijkt nu voorbij en dat besef komt langzaam.
Ja, maar alleen omdat hij echt niet anders kon. Omdat het over en uit is met het gedraai, gelieg, het opzoeken van de mazen in de wet, en als dat niet lukt iemand bedreigen om diegene helemaal kapot te maken. En nu kan dat niet meer. Dat betekent niet dat hij dan opeens wel ethisch handelt en de goede keuze maakt. Hij heeft gewoon geen keuze meer. Niet echt een voorbeeld van goed gedrag, simpelweg een kwestie van niets anders kunnen doen. En dan moeten we nu opeens medelijden hebben omdat hij het schilderij van zijn moeder / uit zijn jeugd (?) weg heeft moeten geven. Terwijl hij het er toch echt 200% zelf naar gemaakt heeft.

quote:
Dat geldt ook voor Jessica. Ik vind haar overigens niet zo'n bitch. Ik heb haar regelmatig stiekem zien glimlachen nadat ze iemand boos heeft toegesproken, omdat ze eigenlijk trots oid was.
Ze is hartstikke vriendelijk en hartelijk voor de mensen die ze daadwerkelijk mag, of tot haar 'familie' rekent. Maar bij iedereen daarbuiten lijkt het haar geen fuck uit te maken wat er met die persoon gebeurt, zolang zij maar kan houden wat ze zo graag wilt: haar bedrijf. En zelfs dan zijn er voorbeelden waarbij dat ten koste van haar persoonlijke relaties gaat. Die verhouding met die donkere man een poosje terug. Haar 'vriendschap' met de vader van Rachel, waarbij ze steeds weer om een of andere gunst vraagt terwijl ze inspeelt op zijn idee van wat goed is, en zelf helemaal niets teruggeeft. Toegegeven, de laatste aflevering zou een kantelpunt kunnen zijn, maar ook dat valt nog te bezien. Ik zie het namelijk zomaar gebeuren dat ze de volgende aflevering weer iets bekokstooft om haar bedrijf te houden zoals zij wil, ongeacht waar andere mensen recht op hebben.

quote:
Hetzelfde geldt voor Mike nu hij in de gevangenis zit. De bewakers interesseert het helemaal niks om welke reden Nike vindt dat hij moet kunnen bellen, het gebeurt gewoon niet. Hij is momenteel niet meer of minder dan zijn medegevangenen, dus hij heeft ook nog geen trucjes kunnen gebruiken om zich te verdedigen.
En terecht. Ik ben wel benieuwd wanneer het dan ook daadwerkelijk tot hem door gaat dringen dat hij niet moreel superieur is, en net zoals zijn mede-gevangen niets meer dan een ordinaire (edoch erg slimme) crimineel. Dat besef heeft hij nu iig nog niet. Geen greintje zelfs. Hij voelt zich zelfs nog een stuk beter dan die gevangenis psycholoog. Superfijn dat hij dan een baantje in de keuken krijgt omdat hij er naar vraagt, maar de kijker weet (itt die psycholoog) dat dat om een heel andere reden is dan 'aan zichzelf werken, nederigheid, en dienstbaarheid', of wat de achterliggende motivatie van die psycholoog ook is. Is gewoon weer puur en alleen om zijn eigen hachje te redden. In die zin dus zeker een trucje, hij houdt die man voor de gek.

quote:
Rachel heb ik trouwens altijd al ontzettend irritant gevonden (haar eerste scenes uitgezonderd), en dat is er zeker niet minder op geworden.
Helemaal mee eens. Ze is een omhooggevallen trutje.

quote:
Vorige week weer 'ns begonnen aan seizoen 1 en dan valt me wel op dat de kwaliteit van de laatste paar afleveringen (incl. eind seizoen 5) toch wel een stuk minder is.. De grapjes, de dialogen, de slimme trucjes, de karakters van de personages, etc. in seizoen 1 vind ik echt briljant. Dat was ik alweer een beetje vergeten..
Als ik afleveringen terugkijk (wat ik eigenlijk niet doe want ik erger me te veel aan dat moreel corrupte gedrag van die lui) vind ik de leukste ontwikkeling nog wel de kledingstijl van Mike. Van goedkoop en shabby, naar daadwerkelijk goed zittende en passende maatkleding.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:01:13 #210
256829 Sokz
Livin' the life
pi_163939037
Seizoen 1 is briljant, heb dat wel 6-7x gezien en lach nog telkens om dezelfde grappen.
pi_164104474
Ben erg benieuwd of ze het niveau hoog weten te houden dit seizoen

imo had het moeten eindigen vorig seizoen, Mike in jail, firma kapot. klaar
pi_164108486
Net aflevering 2 gekeken van seizoen 6.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 13:50:33 #213
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_164109072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:15 schreef HarveySpecter het volgende:
Net aflevering 2 gekeken van seizoen 6.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij bereikte er alleen weinig mee haha
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_164109186
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:50 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hij bereikte er alleen weinig mee haha
Sssssttttttt
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:46:29 #215
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_164113601
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:57 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Sssssttttttt
De regel is dat over afleveringen die uitgezonden zijn je vrij mag praten. Hou daar rekening mee als je een topic binnen gaat.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:53:30 #216
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164156275
Dat maar snel dat hele gevangenis shit afgelopen is. Fucking irritant. Past niet bij de serie en helemaal niet bij Mike.
En Mike gaat echt niet Kevin (zijn celmaat) manipuleren... dus gaat het allemaal nog langer duren... :{
Friends don't let friends remain beardless...
pi_164156803
Die laatste ep was ook weer dubieus in kwaliteit. Ik weet niet of ik dit nog lang vol ga houden zo :')
Ja doei.
pi_164220248
Goed geregeld van Harvey om Mike via wat zooi in z'n eten even uit de gevangenis te kunnen krijgen. Ik geloof er alleen niets van dat hij de deal echt heeft geaccepteerd.
pi_164233905
Blegh wat een neppe shit met Rachel en die architect. Te veel over the top.
pi_164234142
Pff wat kut dit
pi_164234621
Het volgende seizoen is nu ook al aangekondigd. Met het niveau van het huidige seizoen word ik daar niet heel blij van...
pi_164234792
Is wel weer spannend seizoen maar snap je wel. Het houdt een keer op de max is wel bereikt.
pi_164235388
Dit was de meest onrealistische aflevering van een al onrealistische serie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door V-for-Vendetta op 05-08-2016 00:09:14 ]
pi_164238467
De serie komt nu wel erg ver af te staan van waar het ooit mee begonnen is, een serie over een advocatenkantoor...
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:29:52 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164238611
't Is een serie over Suits.
To change it up, heb je nu een prisoner's jumpsuit.
En in de office nu iemand met bretels.

:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:44:12 #226
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_164248131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:22 schreef forzavit het volgende:
De serie komt nu wel erg ver af te staan van waar het ooit mee begonnen is, een serie over een advocatenkantoor...
k vind het niet zo erg. k vind de chemie tussen de personen leuk en leuk om te zien hoe harvey dingen aanpakt...of dat nu bij een rechtzaak is of iets anders. tuurlijk vind ik t het leukst wanneer ze allemaal op het advocatenkantoor zitten maar als afwisseling zo een verhaallijn tussendoor vind ik niet erg
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 01:33:12 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164259052
Ik krijg de torrent nergens gedownload :?

:(
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 01:55:13 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164259643
Tjonge jonge mang.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 02:31:11 #229
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164260672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 01:55 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge mang. [ afbeelding ]
Rustaaagh :7
pi_164559986
Iemand tips waar seizoen 6 te kijken? Cinema Box doet het niet meer :(
pi_164562992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit was de meest onrealistische aflevering van een al onrealistische serie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij dat ik niet op zo'n manier naar dit soort series kijk. Dan is het inderdaad kut, maar dan zijn bijna alle series kut.
pi_164564488
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ben blij dat ik niet op zo'n manier naar dit soort series kijk. Dan is het inderdaad kut, maar dan zijn bijna alle series kut.
Die gedachte heb ik zelf ook wel 'ns gehad bij het lezen van commentaar op series. :P

Als mensen bij een van de laatste afleveringen van een seizoen ook echt alles afzeiken over het hele seizoen (personages, verhaallijnen, etc.), dan denk ik soms ook; waarom ben al die afleveringen dan toch doorgegaan met kijken. :{

Neemt niet weg dat je best een keer kan klagen natuurlijk. :)
pi_164566208
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik zelf ook wel 'ns gehad bij het lezen van commentaar op series. :P

Als mensen bij een van de laatste afleveringen van een seizoen ook echt alles afzeiken over het hele seizoen (personages, verhaallijnen, etc.), dan denk ik soms ook; waarom ben al die afleveringen dan toch doorgegaan met kijken. :{

Neemt niet weg dat je best een keer kan klagen natuurlijk. :)
Zeker. Suits is ook behoorlijk veranderd dus het kan best dat iemand het eerst heel leuk vond en nu niet meer.
pi_164617602
Wat is Louis Litt veranderd zeg. Nu is hij echt een sulletje eerste klas, terwijl hij in voorgaande seizoenen af en toe een domme fout maakte, nooit constant. De aflevering dat hij name partner werd was hij heel krachtig bijvoorbeeld.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:56:36 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_164617757
Ok gelukkig ben niet de enige die zo over S6 denkt. Ik hoop dat ze echt snel gaan terugschakelen naar hoe het eerst was! Het feit dat ze alles hebben verloren is wel tof en dat weer opnieuw opbouwen.. maar dat hele gevangenis gebeuren is echt ZEER slecht!! Ze hadden beter 2 jaar fast foreward kunnen doen.
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:32:29 #236
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_164619696
Eigenlijk is er weinig veranderd, alleen de locatie. Maar de serie is al twee/drie seizoenen niet meer zo heel goed, die hele vibe van de eerste twee seizoenen is er niet meer (of nog maar heel weinig). Maar net als toen was het gewoon lekker wegkijkvoer en dat is dan weer niet veranderd. Gewoon niet teveel over nadenken en met een lekker knaagje en sappie wegkijken.
pi_164624751
Ben ik het niet mee eens, ik vond het afgelopen seizoen wèl erg goed. De eerste twee seizoenen waren verhaaltjes die niets met elkaar te maken hadden. Vorig seizoen was juist een probleem/een verhaal, waar het hele seizoen over ging. Er waren lekker verl court scenes. En Jack Soloff was een goede toevoeging.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 18:26:12 #238
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_164625950
Vorig seizoen vond ik inderdaad wel beter, maar toen me eenmaal was opgevallen dat bijna elke scène dezelfde opbouw had (rustig begin, er ontstaat ruzie, ze gaan schreeuwen en op naar de volgende scène) ging dat wel wat vervelen. Dat lijkt dit seizoen opnieuw wat minder, maar ik vond de eerste seizoenen juist zo lekker low level, omdat het niet dat continue kat-muisspelletje had met het wel of niet bekend raken van Mike's probleem.

Maar het is ook maar net waar je op let. Ik vind het een serie die gewoon lekker wegkijkt, zonder hoogstaand te zijn. Suits doet ook niet zijn best heel veel meer te zijn dan dat, dus dat is gewoon prima. Maar de humor en de wat fijnere onderlinge relatie keek wat lekkerder weg dan het drama dat steeds meer de overhand nam.
pi_164628412
Het is inderdaad waar je op let. Pluspunten van seizoen 6 tot nu toe vind ik de rode draad en dat Harvey centraler staat. Minpunten dat Louis als sukkeltje wordt gepresenteerd, allerlei personen heel even een comeback maken (Waarom moest Elliot er nou in? Hij voegde niets toe!) en de camerman.

Weet iemand hoe laat de nieuwe episode op couchtuner staat morgen?
pi_164656368
Wat de neuk hebben ze met Louis gedaan inderdaad. :') Echt jammer. :{

Verder weten we toch wel hoe dit af gaat lopen, Mike op vrije voeten; of ze moeten mee willen 'riden' op 't succes van Orange is the new black. En dan hopelijk weer eens terug naar de rechtbank met briljante strategieën en machtspelletjes enzo. 't Is nu meer een vergezochte soap. Heb liever een drama met een vleugje humor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164659565
Als je terugkijkt, had suits ook niet zoveel briljante afleveringen waardoor je op het puntje van je stoel ging zitten. Wel enkele afleveringen (Harvey vs Louis court, Hardman weggestemd, Louis name partner, Ava Hessington toch geen moordenaar en de court scenes vs Anita Gibbs) waren écht goed. Maar de rest was ook niet zo heel goed hoor.

De laatste aflevering was relatief wel goed. Alleen jammer dat Louis en Donna nu side story personen zijn en niet main story.
pi_164665119
Ja, 't is echt van 'oh, en wat doen we met hun dan?'... "nou, eh, ze kunnen bijvoorbeeld een huis zoeken in de baas z'n tijd en daar dan heen gaan om het te restylen zodat Louis 't hart van een binnenhuisarchitecte kan veroveren"... en niemand die dan zegt 'uh... beetje too much, niet?'. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 augustus 2016 @ 02:56:03 #243
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_164754306
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:17 schreef wegmetdeEU het volgende:
Als je terugkijkt, had suits ook niet zoveel briljante afleveringen waardoor je op het puntje van je stoel ging zitten. Wel enkele afleveringen (Harvey vs Louis court, Hardman weggestemd, Louis name partner, Ava Hessington toch geen moordenaar en de court scenes vs Anita Gibbs) waren écht goed. Maar de rest was ook niet zo heel goed hoor.

De laatste aflevering was relatief wel goed. Alleen jammer dat Louis en Donna nu side story personen zijn en niet main story.
Louis en Donna zijn altijd side story personages geweest. Ze deden het alleen verdomd goed waardoor het leek dat hun rollen heel belangrijk waren.

Louis is af en toe nodig (maar hoop wel dat hij snel een beter script krijgt voor de rest van het seizoen).
pi_164758139
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Louis en Donna zijn altijd side story personages geweest. Ze deden het alleen verdomd goed waardoor het leek dat hun rollen heel belangrijk waren.

Louis is af en toe nodig (maar hoop wel dat hij snel een beter script krijgt voor de rest van het seizoen).
In seizoen 1 was Louis echt geen side story. Hij zat Mike (en in mindere mate Harvey) de hele tijd dwars. In seizoen 2 was hij ook best belangrijk in de strijd tegen Daniel Hardman. Daarna werd het wel wat minder ja, op wat afleveringen na.
pi_164841582
I'm Donna. I'm awesome. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164841664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:01 schreef shiznuts het volgende:
I'm Donna. I'm awesome. :P
Donna :9

pi_165010233
Mike out *O*

Apart, een aflevering zonder cliffhanger...
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 1 september 2016 @ 15:04:34 #248
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_165011225
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:16 schreef Knipoogje het volgende:
Mike out *O*
We zullen zien...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_165011335
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:16 schreef Knipoogje het volgende:
Mike out *O*

Apart, een aflevering zonder cliffhanger...
Ik was al aan het wachten op de bewakers die in de laatste 10 seconden Mike's cel zouden binnenstormen inderaad :P

PHONE, DAS IST VERBOTEN. Deal is niet langer geldig.

Ofzo :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2016 15:10:02 ]
pi_165012360
Eerder dat Gallo hem nog ff een blijvende herinnering meegeeft.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165013008
Maar, zo ging het vorig seizoen ook. Louis en Jessica accepteren Mike eindelijk als fraudeur, Mike en Rachel gaan trouwen. En uit het niets wordt Mike opgepakt. Dus wat gaat er nu gebeuren?
pi_165013171
Had ook verwacht dat ie geshanked zou worden door Gallo ofzo.
Wellicht dat Kevin 'm toch nog effe dubbelcrossed met iets, al zou dat niet bij zijn karakter passen.

Aan de andere kant, kan ook zijn dat ze de laatste twee afleveringen gebruiken om de plotlijntjes voor season 7 uit te zetten en dat er vandaar geen cliffhanger was. Deze storyline is echt klaar zeg maar.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 1 september 2016 @ 16:44:40 #253
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_165013288
Die storyline met Rachel en die gast in de gevangenis is zo afschuwelijk saai. En Rachel is echt vreselijk irritant :r
pi_165013484
Ja, dat gaat ook helemaal nergens over. Gewoon opvulling.
Die chica en Louis ook. ;(
Of Jessica en Jeff... dat nu opeens uit het niets weer komt... en ook meteen wordt afgekapt. :')
Echt... doe die lauwe GTST bullshit gewoon opzij en ga weer terug naar interessante courtcases en machtspelletjes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165029008
Hoeveel afleveringen heeft het huidige seizoen?
pi_165029371
Mike is nog niet echt vrij he... dat was de cliffhanger van deze aflevering waar ze nog wat mee kunnen (al hoop ik het niet)
  zondag 4 september 2016 @ 20:10:55 #257
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_165089098
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:44 schreef wegmetdeEU het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft het huidige seizoen?
We hebben nog twee afleveringen te gaan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_165089222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:44 schreef wegmetdeEU het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft het huidige seizoen?
16
Over 2 weken is de mid-season finale (ep 10) en dan in januari komen de laatste 6 eps van het seizoen. Waarna het volgende seizoen weer ergens in de zomer zal beginnen. (s7 is confirmed)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2016 20:17:16 ]
pi_165099010
Iets teveel soapgebeuren de laatste afleveringen. Nu is het wel klaar met dat GTST gedoe hoop ik.
- Met zuidelijke groet -
pi_165176694
Afgelopen aflevering _O_
pi_165337689
Prima mid-season finale wel. Geen echte cliffhangers imo, maar not bad :P

En heerlijk veel verwijzingen naar AFGM _O_
pi_165351254
Jessica :'(
pi_165373807
Ben ik de enige die blij is dat Jessica weg is?

Verder wel aardige midseason finale. Ben benieuwd hoe ze het verder gaan aanpakken.
pi_165524571
Wat een einde O+
  donderdag 3 november 2016 @ 18:52:22 #265
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_166395679
quote:
Suits Return Date Set — Who Steps Up to Keep the Jessica-less Firm Afloat?

USA Network has announced a Wednesday, Jan. 25, 2017 return date for Suits — as well as teased the start of a new “chapter,” in the wake of Jessica’s bittersweet sendoff.

Already renewed for Season 7, the legal drama’s six remaining Season 6 episodes pick up immediately after the midseason cliffhanger that left Pearson Specter Litt in the hands of Harvey and Louis.

Forced to set aside their personal animosities in an effort to keep the struggling firm afloat in the wake of Jessica’s exit, Harvey and Louis “more than ever will rely on the wit and intuition of Donna and Rachel, their most trusted advisors, to keep them on track,” the official synopsis reads.

Elsewhere: Mike, freed from prison and finally reunited with Rachel, navigates the reality that he is no longer a lawyer, while love is in the air following Louis’ proposal to his pregnant girlfriend Tara.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 3 november 2016 @ 19:06:43 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166395997
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 november 2016 @ 19:55:20 #267
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_166397501
Ja, high five voor Harry hoor.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 16:58:30 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166503684
Zie het nu pas. Uitstekend bezig Harry.
pi_168435737
Nieuwe aflevering is weer te vinden :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168436133
Prima start wel.
Al hoop ik niet dat het precies dat Investment banker lijntje gaat volgen en dat alles na 6 afleveringen weer terug naar af is kwa Mike zijn werk..

Suits heeft nogal de neiging de boel op te schudden en dan na een half seizoen weer alles weg te flikkeren :')

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2017 10:17:33 ]
pi_168468906
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:16 schreef CrashO het volgende:
Prima start wel.
Al hoop ik niet dat het precies dat Investment banker lijntje gaat volgen en dat alles na 6 afleveringen weer terug naar af is kwa Mike zijn werk..

Suits heeft nogal de neiging de boel op te schudden en dan na een half seizoen weer alles weg te flikkeren :')
Dat inderdaad precies.
pi_168801738
Teeth, Nose, Teeth :')
pi_168819068
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:16 schreef CrashO het volgende:
Prima start wel.
Al hoop ik niet dat het precies dat Investment banker lijntje gaat volgen en dat alles na 6 afleveringen weer terug naar af is kwa Mike zijn werk..

Suits heeft nogal de neiging de boel op te schudden en dan na een half seizoen weer alles weg te flikkeren :')
Het begint er al wel op te lijken...
  vrijdag 17 februari 2017 @ 16:18:04 #274
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_168963299
S6E14 Admission of Guilt
Toch weer een leuke aflevering!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:57:58 #275
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168985132
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:18 schreef t_igger het volgende:
S6E14 Admission of Guilt
Toch weer een leuke aflevering!
ja ben benieuwd of mike dan bij the clinic blijft. Ik hoop van niet eigenlijk. T leukste is zien hoe hij en harvey samen werken.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  donderdag 23 februari 2017 @ 11:20:29 #276
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_169086818
quote:
Suits Spinoff Centered on Gina Torres' Jessica Eyed at USA Network

The long arm of the law is reaching back out to Gina Torres.

TVLine has learned exclusively that a Suits spinoff centered on former cast member Torres — whose fan-favorite character Jessica Pearson was written out of the legal drama last September — is quietly being developed.

The short-lived space western, Joss Whedon's follow-up to the highly successful Buffy the Vampire Slayer and Angel, "was a lesson in that there are no givens," Torres says. Still, the cast — which included a pre-Castle Nathan Fillion — was "happy to come to work, see each other every day, do this and inhabit this world, and it showed," she adds. "The idea of it was fantastic. I really do think we were ahead of our time. Unfortunately… Fox just didn't get it, and they buried us. They can take full responsibility for that." Launch Gallery

When reached for comment, a spokesperson for Universal Cable Productions (the studio behind Suits) would neither confirm nor denied the spinoff buzz, telling TVLine, “The Suits team is currently focused on the remaining episodes of Season 6 and what’s next for the characters when they return in Season 7.”

Torres’ exit from the USA Network drama last fall was, by all accounts, extremely amicable. At the time, the actress explained that her decision to move on was purely a geographical one; even though Suits is set in New York, it shoots in Toronto, and Torres said it was “necessary to get back to my life [in Los Angeles] and all the very important things that being on location in Toronto made very difficult to manage.”

Shortly thereafter, Torres joined the cast of ABC’s L.A.-based The Catch in a one-year deal.
It’s not clear where the potential Jessica-centric offshoot would be set, but when last we saw her she was heading to Chicago to start a new life with her ex Malone (DB Woodside, who’s now on Fox’s Lucifer).

“I don’t believe for one second it’s the last we’ll see of Jessica Pearson,” Torres said back in September. “Not. For. One. Second. And don’t you either.”

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_169128262
Sorry, maar die hele deal met die bar, hoe geloofwaardig is het dat Mike ineens wel een Lawyer mag zijn nadat zo overduidelijk is geweest dat hij een fraud was. Dat zou er irl toch nooit doorkomen, en als het er wel doorkomt zit er toch (terecht) een enorm luchtje aan...
  zaterdag 25 februari 2017 @ 00:18:49 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_169128659
Ja, vooral omdat 'ie het dan afzegt... en daarna op de tafel wil.
Eerst is 'ie boos. Dan is 'ie aan boord.
't Lijkt verdomme Katy Perry wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_169131184
Dat hele gebeuren met 'de donna' vond ik ook dan weer helemaal nergens op slaan :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_169132052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:44 schreef rene90 het volgende:
Dat hele gebeuren met 'de donna' vond ik ook dan weer helemaal nergens op slaan :')
Ik ben het helemaal met je eens
pi_169133509
Ja dit is echt rap achteruit gegaan.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 12:47:54 #282
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_169133515
Ik snap het wel, want bij zoveel seizoenen moet je toch wat karakterontwikkeling uitschrijven - vooral als een van de belangrijkere personages wegvalt, maar ik vind het ook niet nodig.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:08:53 #283
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_169143815
Beetje matig dat t steeds heen en weer gaat van wel naar de bar ...niet naar de bar. Die laatste ep voegde echt niks toe. Ze rekken t te lang
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_169158411
Maar het is wel grappig te zien dat Mike Ross geen skinny ties meer draagt. Ook op dat vlak zijn ze ontwikkeld. Maar dat moet ook hé, als je suits heet
pi_169235765
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:16 schreef CrashO het volgende:
Al hoop ik niet dat het precies dat Investment banker lijntje gaat volgen en dat alles na 6 afleveringen weer terug naar af is kwa Mike zijn werk..
Called it. :') Precies 6 afleveringen.

Nu weer tot de zomer wachten ;(
  donderdag 2 maart 2017 @ 15:31:08 #286
340341 Blester
Membre très utile
pi_169243065
Laatste episode ook hier terug te kijken: https://www2.thewatchseries.cc/suits-season-6-episode-16
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_169244585
Jessica :'( :'(
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
pi_169244696
juni / juli . Exacte datum is nog niet bekend.
pi_169247618
quote:
99s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:56 schreef CrashO het volgende:
juni / juli . Exacte datum is nog niet bekend.
Net wanneer ik met mijn rechtenstudie ga beginnen B-)
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:01:52 #290
211083 Angelof9
I must go first
pi_169891455
Wat een prutseizoen. Mike weer op een sneaky manier terug aan het werk, dat gedoe in de gevangenis was doodsaai en die "The Donna" sloeg al helemaal nergens op.

Misschien word het volgend seizoen beter als Mike en Harvey weer gaan samenwerken.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:05:15 #291
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_169891535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:01 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutseizoen. Mike weer op een sneaky manier terug aan het werk, dat gedoe in de gevangenis was doodsaai en die "The Donna" sloeg al helemaal nergens op.

Misschien word het volgend seizoen beter als Mike en Harvey weer gaan samenwerken.
dat van the donna was idd matig :D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:05:01 #292
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_170152947
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_170329275
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:01 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutseizoen. Mike weer op een sneaky manier terug aan het werk, dat gedoe in de gevangenis was doodsaai en die "The Donna" sloeg al helemaal nergens op.

Misschien word het volgend seizoen beter als Mike en Harvey weer gaan samenwerken.
Inderdaad. Ik mis dat Mike en Harvey als eindbazen tekeer gaan.
pi_170333471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:39 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik mis dat Mike en Harvey als eindbazen tekeer gaan.
Best. Usename. Ever.
pi_170548525
Seizoen 6 aan het bingen. (opgespaard om het met iemand anders te kijken)


_O- _O-
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:40:06 #297
194695 franklop
Fran knock
pi_171749170
Grootste ergernis van S6 (in 2 dagen gekeken) is toch echt 'The Donna'
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172395978
Lekker afleveringetje, deed me denken aan seizoen 1
pi_172407006
Donna _O_
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')