abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155657905


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155658085
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 19:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Helaas nog geen motor kunnen kopen, zal nog even op zich laten wachten.

Misschien maar eens wat huren.
Waarom zal dat nog wel even op zich laten wachten?

En Sylvester (late reactie snorry), wat een schijtzooi. :{ Hopelijk kunnen ze het dinsdag snel repareren. Was jij ook de reden dat de A2 even afgesloten was vanmiddag? :P :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_155658265
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 19:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom zal dat nog wel even op zich laten wachten?

En Sylvester (late reactie snorry), wat een schijtzooi. :{ Hopelijk kunnen ze het dinsdag snel repareren. Was jij ook de reden dat de A2 even afgesloten was vanmiddag? :P :@
Heb er het geld nu niet voor.
Geen referral hier.
pi_155658570
300km weggetikt vandaag. Bizarre omleiding gehad maar ach. Weet nu wel dat mijn motor bijna 200 op de teller loopt :+
#26 || Luciano da Silva
pi_155658867
Ik ga morgen ook weer eens een ritje maken. Er tekenen zich duidelijke schaamranden af dus die er maar eens afrijden. In ieder geval net driekwart de rotonde rond al iets tegen de grond geduwd dus het gaat de goede kant op.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155659400
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 19:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom zal dat nog wel even op zich laten wachten?

En Sylvester (late reactie snorry), wat een schijtzooi. :{ Hopelijk kunnen ze het dinsdag snel repareren. Was jij ook de reden dat de A2 even afgesloten was vanmiddag? :P :@
Nee, dat was ik niet. :P
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:19:50 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155660516
Mijn ding heeft me maar 1x in de steek gelaten in die 23000 km. Ze dacht dat ze omgevallen was en dus schakelde de motor uit op de A10 ring Amsterdam. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155660628
Ik mag volgende week wel weer een nieuw bandje gaan regelen... Op het loopvlak zie ik nauwelijks/geen profiel meer. :@ :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155661043
Zo slecht is mijn hok nog niet :D
pi_155661052
Ja ik heb een keer m'n ketting vh tandwiel gekregen. Met die gaskabel ben ik iig wel rijdend thuis gekomen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:52:58 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155662130
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 21:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo slecht is mijn hok nog niet :D
Wat mankeert er allemaal aan de Alp dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155662745
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 21:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat mankeert er allemaal aan de Alp dan?
Veelste veel eigenlijk. Als ik het netjes wil maken ben ik 2k kwijt, das inclusief nieuw spaken voor en achter. Remmerij maken, nieuwe lagers overal, kettingset, schokdemper achter en nieuwe banden.
En ergens piept er iets in het blok, denk lagerschalen.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:16:24 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155662874
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:12 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Veelste veel eigenlijk. Als ik het netjes wil maken ben ik 2k kwijt, das inclusief nieuw spaken voor en achter. Remmerij maken, nieuwe lagers overal, kettingset, schokdemper achter en nieuwe banden.
Had je dat niet beter kunnen voorkomen door tussentijds onderhoud te doen ipv door blijven karren tot het ding compleet gedesintegreerd is?

Hoe is blok? dat is eigenlijk het allerbelangrijkste :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155662996
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Had je dat niet beter kunnen voorkomen door tussentijds onderhoud te doen ipv door blijven karren tot het ding compleet gedesintegreerd is?

Hoe is blok? dat is eigenlijk het allerbelangrijkste :)
Zie edit ;)
Was een beetje een dingetje dat onderhoud. Ik heb daar de afgelopen jaren geen geld voor gehad ivm prive dingen, en dat breekt zich nu op. schuldsanering :X
Als het meezit heb ik over 2 maand een leuk centje overgehouden van de ellende dus denk ik over een nieuwe motor (nieuwe start ;))
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:33:27 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155663444
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:20 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Zie edit ;)
Was een beetje een dingetje dat onderhoud. Ik heb daar de afgelopen jaren geen geld voor gehad ivm prive dingen, en dat breekt zich nu op. schuldsanering :X
Als het meezit heb ik over 2 maand een leuk centje overgehouden van de ellende dus denk ik over een nieuwe motor (nieuwe start ;))
Sja, een motor heeft nou eenmaal onderhoud nodig, maarja, er moet idd ook geld voor zijn, al moet zo nu en dan een paar tientjes toch wel op te brengen zijn, en vaak is dat alles wat het kost, want arbeid kost je niks. Nu is alles idd een hoop, en dan is het het niet meer waard.

Heb je al iets op het oog? Stond een tijdje geleden een mooie brommert te koop in V&A, ergens hier in Limboland :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155664395
Je mag mijn baby Ninja wel kopen? Vriendenprijsje enzo. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155664464
Laat ik vol trots mijn nieuwe achterbandje aan mijn moeder zien (veilig rijden, even gerust stellen dat ik shit op tijd vervang, dat soort dingen), zij: "Dat zijn schaamranden toch? Nou, die zijn wel heel groot! Moet je niet wat bochten maken ofzo?" ... }:|

En bedankt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155664699
lol

Nou ja, mijn moeder denkt geloof ik dat ik met 240 over de A15 naar huis banjer. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155664742
Mijn moeder weet dat mijn motor brommer met veel pijn en moeite de 180 haalt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155664822
Stoplichtsprintje doen tegen een BMW terwijl moeders twee auto's er achter stond was ook niet zo handig.
#26 || Luciano da Silva
pi_155665355
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:15 schreef Sarasi het volgende:
Mijn moeder weet dat mijn motor brommer met veel pijn en moeite de 180 haalt.
Ik vertel haar ook altijd dat de mijne maar max 150/160 doet, maar toch... Die verontruste blik als ik erop stap. :')
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:18 schreef joppie_saus het volgende:
Stoplichtsprintje doen tegen een BMW terwijl moeders twee auto's er achter stond was ook niet zo handig.
:D _O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155665511
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:37 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik vertel haar ook altijd dat de mijne maar max 150/160 doet, maar toch... Die verontruste blik als ik erop stap. :')

[..]

:D _O-
Mijn moeder zegt ook elke keer "Rijd veilig hè!" :P Maar ze bedoelt het goed, dus zolang het daarbij blijft is het wel prima. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_155666320
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:05 schreef Sarasi het volgende:
Laat ik vol trots mijn nieuwe achterbandje aan mijn moeder zien (veilig rijden, even gerust stellen dat ik shit op tijd vervang, dat soort dingen), zij: "Dat zijn schaamranden toch? Nou, die zijn wel heel groot! Moet je niet wat bochten maken ofzo?" ... }:|

En bedankt.
Hoe kun je nu weer schaamranden hebben op een nieuwe band :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155667434
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe kun je nu weer schaamranden hebben op een nieuwe band :')
Ja niet, maar ik had even heen en weer gecrossed naar Assen om die band uit te zweten, dus er zaten op het grootste gedeelte nog van die rubberen pinnetjes. Alleen in het midden niet. En mijn moeder heeft het geen verstand van want als we een motorzaak binnen lopen vindt ze mijn motor toch het allermooiste. Nadat ze vraagt of er ook eentje tussen staat waarbij ik wel met twee voeten bij de grond kan... Dus ze is gewoon lief. Maar een beetje niet zo slim op dit gebied. Desondanks voelde het wel een beetje als een burn. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155668217


Broem broem!
pi_155668225
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 01:40 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Broem broem!
Ga je eindelijk rijlessen volgen ja? _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 30 augustus 2015 @ 08:55:17 #28
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_155669338
Wat moet je met zo'n lelijke Two-Fifty? De rijschoolvalbeugels maken 'm nog lelijker! :)
pi_155670890
Zo. Het hok staat weer voor de deur, met nieuwe lagers rondom en een nieuwe schokbreker. *)

Alleen wel nog even wat verlagen aan de achterkant, donder er nu bijna voorover vanaf :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:40:49 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155671421
Als ik zulke rijschoolbeugels gehad had, had ik nu geen 800 euro schade
#26 || Luciano da Silva
pi_155671658
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 11:09 schreef BlackLining het volgende:
Zo. Het hok staat weer voor de deur, met nieuwe lagers rondom en een nieuwe schokbreker. *)

Alleen wel nog even wat verlagen aan de achterkant, donder er nu bijna voorover vanaf :+
je had er na je crash toch ook al een nieuwe schokbreker onder gehangen?
pi_155672993
Wat een verhalen met al die pech :D Ergste wat ik heb gehad nu ik mijn eigen motor weer terug heb is dat ik ergens iets te hard over een hobbel reed waardoor dat ding waarbij je afstelt hoe hard 'ie stationair draait blijkbaar een kwartslag ofzo draaide en ik ineens 3000 toeren stond te maken bij een verkeerslicht. Even afkloppen maar :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_155673009
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 11:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je had er na je crash toch ook al een nieuwe schokbreker onder gehangen?
Ja, maar die had inmiddels lekker al zijn demperolie over de achterband heen gesproeid :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 30 augustus 2015 @ 16:40:25 #34
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_155678681
Gisteren mooi ritje richting de Oosterscheldekering gemaakt. Heerlijk!
Op de terugweg in de holst van de nacht langs een verlaten dijk gereden. Magisch was dat. Volle maan die op het water weerkaatste. De sfeer was eng en prachtig tegelijk. :)

Wat een nare geur hangt er in het Botlekgebied zeg. :r Viel me deze keer pas op omdat ik voor het eerst met de motor daar reed.
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_155680657
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je al iets op het oog? Stond een tijdje geleden een mooie brommert te koop in V&A, ergens hier in Limboland :)
Nog geen idee eigenlijk. Ik ga gewoon eens kijken bij motordealers wat er is in mijn budget en veel proefrijden. VFR en SV650 wil ik sowieso eens proberen
pi_155683759
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 16:40 schreef Lone_Gunman het volgende:


Wat een nare geur hangt er in het Botlekgebied zeg. :r Viel me deze keer pas op omdat ik voor het eerst met de motor daar reed.
dat ruik je in de auto ook wel als de wind verkeerd staat. Het is nou niet alsof je door een natuurgebied aan het toeren bent
pi_155696342
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 08:55 schreef JK het volgende:
Wat moet je met zo'n lelijke Two-Fifty? De rijschoolvalbeugels maken 'm nog lelijker! :)
het is alsof je volledig legaal 110cc onder je schakelbrommer hebt gehangen. Vandaag flink met dat ding gereden, zelfs 100km snelweg. Was nog best te doen eigenlijk :')

En die beugels om het stuur gaan er denk ik wel af. De rest is niet zo erg.

Dit ding doet het wel goed bij de dames trouwens :') :D
pi_155696434
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 00:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

het is alsof je volledig legaal 110cc onder je schakelbrommer hebt gehangen. Vandaag flink met dat ding gereden, zelfs 100km snelweg. Was nog best te doen eigenlijk :')

En die beugels om het stuur gaan er denk ik wel af. De rest is niet zo erg.

Dit ding doet het wel goed bij de dames trouwens :') :D
Heb je eigenlijk een beperkt motorrijbewijs?
Geen referral hier.
pi_155697947
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 11:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je had er na je crash toch ook al een nieuwe schokbreker onder gehangen?
En dit bedoel ik dus :') Wat hoger achter is wel prettig maar dit is ronduit overdreven en stuurt ook voor geen meter :') Kijk met name naar de balhoofdhoek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 31 augustus 2015 @ 07:03:38 #40
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_155698596
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 00:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

het is alsof je volledig legaal 110cc onder je schakelbrommer hebt gehangen. Vandaag flink met dat ding gereden, zelfs 100km snelweg. Was nog best te doen eigenlijk :')

En die beugels om het stuur gaan er denk ik wel af. De rest is niet zo erg.

Dit ding doet het wel goed bij de dames trouwens :') :D
In de smaak bij de dames? Hmmm... het blijven vreemde wezens. :)
De top zal iets van 120-125km/u zijn denk ik?
pi_155699215
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 01:40 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Broem broem!
hoezo dit wrak ineens? je had een mooie motor toch?
pi_155699617
Ducati :') Volgende keer ook een naked, een groter kutsysteem dan het kuipwerk van die rotzak van mij bestaat er niet.


Je hebt een rubbertje, daarin druk je een moertje, dat sla je in een buisje en als je dan je kuip eraan hangt met een bout moet dat blijven zitten.

:') ^100
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155701011
Heb je überhaupt een goed woord over voor je motor? :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155701078
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:08 schreef Nero22 het volgende:
Heb je überhaupt een goed woord over voor je motor? :')
Ik heb een hele avond gedaan over de rechter zijkap erop zetten. Ik ben nu minimaal een week boos ja.

Ik heb maar geaccepteerd dat dat rubbertje eruit blijft schieten, dan zit ie maar met 5 bouten vast ipv 6. Ik ga maar eens snelsluitingen regelen ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:21:07 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_155701348
Hoe ga je die snelsluitingen bevestigen dan? :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_155701610
Gewoon een naked van maken.
pi_155702194
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk een beperkt motorrijbewijs?
nein
pi_155702209
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 07:03 schreef JK het volgende:

[..]

In de smaak bij de dames? Hmmm... het blijven vreemde wezens. :)
De top zal iets van 120-125km/u zijn denk ik?
die zelf geen motorrijden wel te verstaan.

120 op de teller haalde ik van de a10 de a2 op :D
pi_155702236
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:45 schreef klawie het volgende:

[..]

hoezo dit wrak ineens? je had een mooie motor toch?
voor erbij, en voor mijn pa. Het wrak van mijn fzr600 kon ik ruilen voor deze :P
pi_155702581
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

die zelf geen motorrijden wel te verstaan.
:D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155711286
Woensdag de motor eens ophalen en huilen om de rekening
pi_155711359
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:29 schreef Den_Haag het volgende:
Woensdag de motor eens ophalen en huilen om de rekening
meer of minder dan de 2400 euro die ik af mocht tikken de laatste keer :P
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:38:31 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155718763
Motor staat de komende dagen bij de spuiter :+
#26 || Luciano da Silva
pi_155719868
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

meer of minder dan de 2400 euro die ik af mocht tikken de laatste keer :P
minder gelukkig.
pi_155722222
:7

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155723250
nu nog de goeie kant op leunen :P
pi_155725125
quote:
7s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Maegrim het volgende:
nu nog de goeie kant op leunen :P
Ja ik moet inderdaad meer naar buiten gaan leunen he. :') Ik durfde het niet zo goed, ik reed al dik 100+ bbk en er zat daar nog een vies zijstraatje van rechts. Mijn vader hield wel een oogje in het zeil maar toch.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155726726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ik moet inderdaad meer naar buiten gaan leunen he. :') Ik durfde het niet zo goed, ik reed al dik 100+ bbk en er zat daar nog een vies zijstraatje van rechts. Mijn vader hield wel een oogje in het zeil maar toch.
Foei o|O
pi_155726730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ik moet inderdaad meer naar buitenbinnen gaan leunen he. :')
pi_155727224
Eens kijken of ik vanmiddag mijn motor kan ophalen.
pi_155727332
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:27 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Ja okay, ik bedoel meer buiten de motor gaan hangen maar we zitten op dezelfde lijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155728671
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag mijn motor kan ophalen.
Niet weer slopen he.
pi_155729099
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:48 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Niet weer slopen he.
Oliefilter was mijn prutswerk ja, maar m'n pechgeval van afgelopen zaterdag niet. :6
pi_155730014
Ja ja.
pi_155731286
Vandaag gaat het 'm sowieso niet worden. Bleh.

Ben benieuwd hoeveel dit grapje mij gaat kosten. :(
pi_155731394
Heb je em nu ergens anders heen gebracht? Zag em niet staan bij snel motoren :+
pi_155731510
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:02 schreef Maegrim het volgende:
Heb je em nu ergens anders heen gebracht? Zag em niet staan bij snel motoren :+
De R6 staat wel bij snelmotoren. Ik heb net gebeld, de accu hangt aan de lader...

De motor is pas vandaag door het bergingsbedrijf gebracht. Ik weet niet of het 's ochtends vroeg is gebracht, of pas zonet.. :P
pi_155732303
De mijne staat er sinds 9 uur voor een ketting, nieuwe achterband (Michelin pilot road 4 GT ipv normaal deze keer) en een beurtje.

Iemand kwam nog een r6 brengen voor een bandenwissel en dat ie steeds een harde tik hoorde bij acceleratie. Bleek dat ie z'n ketting super strak had gesteld :X
Na een uitbrander van de monteur is ie weer weggereden met strak staande ketting 8)7 , je hoorde dat ding gewoon schade aanrichten
pi_155733184
ach die krijgt zijn lesje vanzelf :P
pi_155733753
Ben een halfuur geleden gebeld door hem. Het lukt hem niet de motor te starten. :(

Hij vroeg me wat er precies is gebeurd enzo. Ben benieuwd..
pi_155735382
Kut. Je hebt helaas waarschijnlijk gelijk. Hij heeft de motor weer draaiend gekregen. Maar hij vermoedt dat het blok kapot is (cilinderwand). :(

Kut kut kut
pi_155735528
bah da's bagger...

r6 van dat type staat daar geloof ik bekend om?
pi_155735627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Kut. Je hebt helaas waarschijnlijk gelijk. Hij heeft de motor weer draaiend gekregen. Maar hij vermoedt dat het blok kapot is (cilinderwand). :(

Kut kut kut
Balen. Het zit je niet echt mee. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_155735921
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef Maegrim het volgende:
bah da's bagger...

r6 van dat type staat daar geloof ik bekend om?
Ja. :(

Kutzooi dit.
pi_155736113
Ik zit dus een beetje motoren te kijken op die www, kom ik Boonstra motoren tegen met een leuke brommert.

Is Boonstra nu echt zo slecht als wat er op internet gezegd wordt? Of is het meer dat sommige mensen dom/a-technisch zijn en een schadefiets kopen?
pi_155736126
Heb bijna de neiging om maar over te stappen op een motor. Maar toen dacht ik weer aan de autorit naar/van mijn werk vandaag: saaaaaaaai.
pi_155736190
je bent dus van een kapotgeslagen oliefilter naar een blok dat in de soep ligt gevallen?
pi_155736424
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:00 schreef Salatrel het volgende:
je bent dus van een kapotgeslagen oliefilter naar een blok dat in de soep ligt gevallen?
Juist. -O-

Godver. In 4,5 maand de tijd dat ik mijn rijbewijs heb heb ik twee motoren versleten. Doe dat maar eens na. :')
pi_155736475
Hoeveel zou dat ding nog waard zijn? Dan neem ik maar mijn verlies denk ik...
pi_155736506
Volgende week maar eens een motor huren.

Is dat een groot probleem als je pas net je rijbewijs hebt?
Geen referral hier.
pi_155736516
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoeveel zou dat ding nog waard zijn?
het klassieke PTA antwoord: 2x de helft
pi_155736544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het klassieke PTA antwoord: 2x de helft
Grrr.

Je weet wat er gebeurt als ik agressief word he? :') _O-
pi_155736553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgende week maar eens een motor huren.

Is dat een groot probleem als je pas net je rijbewijs hebt?
ligt aan de voorwaarden van de toko waar je wil gaan huren :P even kijken of ze de voorwaarden op de site hebben staan dus
pi_155736561
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Grrr.

Je weet wat er gebeurt als ik agressief word he? :') _O-
mijn oliefilter zit gelukkig intern
pi_155736603
mocht je twijfelen aan de sleutelkunsten van ro van snelmotoren: mijn oliefilter had ie er netjes afgehaald
pi_155736633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mijn oliefilter zit gelukkig intern
Kan ik nog meer dingen kapotmaken. *O*
pi_155736650
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:17 schreef Maegrim het volgende:
mocht je twijfelen aan de sleutelkunsten van ro van snelmotoren: mijn oliefilter had ie er netjes afgehaald
Nee, ik twijfel niet aan zijn sleutelkunsten.
pi_155737761
Wow, zuur man :X. Wat was er met die andere motor dan?
pi_155738213
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wow, zuur man :X. Wat was er met die andere motor dan?
Economisch TL.
pi_155738729
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Economisch TL.
Ouch ;(
pi_155738855
Ik heb op Facebook even gevraagd hoeveel dat ding nog zou opbrengen. Ze bieden rond de 500 pleuro. Wtf?

OMG. Ik denk dat ik het einde van het motorseizoen kan inluiden. :')
pi_155738968
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb op Facebook even gevraagd hoeveel dat ding nog zou opbrengen. Ze bieden rond de 500 pleuro. Wtf?

OMG. Ik denk dat ik het einde van het motorseizoen kan inluiden. :')
Ja, tenzij je de ruimte hebt om hem zelf te slopen.

Wielen 50 per stuk, achterbrug 75, schokbreker 75, voorvork 100, kuipwerk 250, tank 100, ECU 50, tellerset 100, etc.

Zou me overigens niet verbazen als er wat stukjes oliefilter tussen de zuiger en de cilinder terecht zijn gekomen.. Zuur man. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 01-09-2015 19:15:33 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155739278
Ik weet niet of ik hem zelf op een fatsoenlijke manier kan slopen. 8)7 Straks sloop ik die onderdelen ook nog. _O-

En ik moet nog iets van 100 euro aan de garage betalen (arbeidsloon). :(
pi_155739320
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, tenzij je de ruimte hebt om hem zelf te slopen.

Wielen 50 per stuk, achterbrug 75, schokbreker 75, voorvork 100, kuipwerk 250, tank 100, ECU 50, tellerset 100, etc.

Zou me overigens niet verbazen als er wat stukjes omelet tussen de zuiger en de cilinder terecht zijn gekomen.. Zuur man. :N
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_155739346
Zal ik Boonstra vragen wat ze ervoor bieden? :')
pi_155739382
hoeveel had je er voor betaald? zat ie een beetje aan de onderkant van de markt? :') dan was het sowieso geen zuivere koffie meer
pi_155739423
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O-
Ja, shush. Ik heb autocorrect, en honger. }:|
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155739472
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, shush. Ik heb autocorrect, en honger. }:|
is Jan de Groot nog open? lekker bossche bol halen dan
pi_155739517
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:14 schreef Salatrel het volgende:
hoeveel had je er voor betaald? zat ie een beetje aan de onderkant van de markt? :') dan was het sowieso geen zuivere koffie meer
2200, incl extra setje banden uit 2012. Niet het duurste exemplaar, maar ook niet het goedkoopste.
pi_155739566
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, shush. Ik heb autocorrect, en honger. }:|
Stukje kip? :*

Misschien toch bij je volgende motor wat meer uitgeven en iemand meenemen die er (heel veel) verstand van heeft, Sylvester.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155739759
Ik moet nu maar eens goed nadenken over wat ik ga doen... Ga ik dit jaar nog een motor kopen, of wacht ik tot februari/maart volgend jaar (eind april wil ik op de motor naar Turkije...).

Was eigenlijk van plan om pas tegen die tijd een leuke fiets te kopen.

Kutzooi dit. Echt kut kut kut.
pi_155740627
Balen man! Sterkte..

Ook ik mag op zoek... vandaag geslaagd *O*

Dus wie weet wat? Budget max 1500 ( blijft er 500 onvoorzien over). Vond die fazer in v&a wel aantrekkelijk.
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:11:52 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155741221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Balen man! Sterkte..

Ook ik mag op zoek... vandaag geslaagd *O*

Dus wie weet wat? Budget max 1500 ( blijft er 500 onvoorzien over). Vond die fazer in v&a wel aantrekkelijk.
Wat zoek je? Sporttour?

Cbr600f of gsx f?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155741292
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Wat zoek je? Sporttour?

Cbr600f of gsx f?
die gsx f jes zijn prima te krijgen voor dat geld ja, maar...... Koop je dan ook iets verstandigs?
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:19:20 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155741446
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

die gsx f jes zijn prima te krijgen voor dat geld ja, maar...... Koop je dan ook iets verstandigs?
Gsx f is niet te wild hoor. Ik heb een 600r en dat is ook prima te doen, ook mijn eerste fiets.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155741547
Of je koopt een mooie naked. Bandit, SV650... O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_155741953
Banditjes zijn ook wel leuk ja.. Jammergenoeg is een R1100S niet te krijgen voor dat geld.
pi_155742312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet nu maar eens goed nadenken over wat ik ga doen... Ga ik dit jaar nog een motor kopen, of wacht ik tot februari/maart volgend jaar (eind april wil ik op de motor naar Turkije...).

Was eigenlijk van plan om pas tegen die tijd een leuke fiets te kopen.

Kutzooi dit. Echt kut kut kut.
Als je naar Turkije wilt op de motor moet je wel zeker weten dat je een goede motor hebt en niet dit soort geintjes zich voor doen :X
pi_155742464
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als je naar Turkije wilt op de motor moet je wel zeker weten dat je een goede motor hebt en niet dit soort geintjes zich voor doen :X
Juist, dus ik moet er flink mee gaan rijden. De rit naar Turkije moet niet de eerste lange rit worden. :X
pi_155742499
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Juist, dus ik moet er flink mee gaan rijden. De rit naar Turkije moet niet de eerste lange rit worden. :X
Mooie tripjes door Benelux/Duitsland/Frankrijk. :9
pi_155742710
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooie tripjes door Benelux/Duitsland/Frankrijk. :9
Yep. Dus niet twee weken voor vertrek naar Turkije kopen. :P
pi_155743010
Hai, even posen met mijn lelijke gsxr :*

I are Baboon
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:08:22 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155743060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:06 schreef pindaplukker het volgende:
Hai, even posen met mijn lelijke gsxr :*

[ afbeelding ]
Hoe lang is het gips er nou al vanaf?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155743074
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet nu maar eens goed nadenken over wat ik ga doen... Ga ik dit jaar nog een motor kopen, of wacht ik tot februari/maart volgend jaar (eind april wil ik op de motor naar Turkije...).

Was eigenlijk van plan om pas tegen die tijd een leuke fiets te kopen.

Kutzooi dit. Echt kut kut kut.
Man wat klote zeg.. Gewoon het veel voorkomende probleem met die generatie R6?
Gebruik je je motor ook standaard voor woonwerkverkeer? Als je het alleen voor de hobby doet zou ik dan maar even motorloos verder gaan tot februari/maart volgend jaar.
pi_155743092
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoe lang is het gips er nou al vanaf?
Gips wat? :P
I are Baboon
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:10:26 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155743122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:09 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Gips wat? :P
Je ben toch gevallen? of hóórt die kuip zo? Met die gaten en alles? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155743190
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:08 schreef BRooster het volgende:

[..]

Man wat klote zeg.. Gewoon het veel voorkomende probleem met die generatie R6?
Gebruik je je motor ook standaard voor woonwerkverkeer? Als je het alleen voor de hobby doet zou ik dan maar even motorloos verder gaan tot februari/maart volgend jaar.
Ja, het lijkt op hét R6-kwaaltje. Ik gebruik de motor ook voor woon-werkverkeer ja (geen auto, en het scheelt mij 1,5u per dag aan reistijd). -O-

Een simpele auto voor woon-werkverkeer ga ik niet blij van worden heb ik vandaag gemerkt. Vandaag ging ik voor de verandering met de auto (vervangend vervoer) naar mijn werk. Man man man, ik viel zowat in slaap. -O- Zó saai vind ik autorijden.
pi_155743197
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je ben toch gevallen? of hóórt die kuip zo? Met die gaten en alles? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha, zaten krassen op door de vorige eigenaar. Ik had het idee om de kappen te wrappen (motogp replica). Alleen de lak viel er zo vanaf :') Dus opgeschuurd om daarna opnieuw te wrappen, alleen dat is er nog niet van gekomen haha
I are Baboon
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:16:15 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155743285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:13 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Whaha, zaten krassen op door de vorige eigenaar. Ik had het idee om de kappen te wrappen (motogp replica). Alleen de lak viel er zo vanaf :') Dus opgeschuurd om daarna opnieuw te wrappen, alleen dat is er nog niet van gekomen haha
Wrappen wordt toch alleen maar mooi als er lak onder zit? plakt ook beter lijkt me :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155743351
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:06 schreef pindaplukker het volgende:
Hai, even posen met mijn lelijke gsxr :*

[ afbeelding ]
Afgezien van de schoolbordlook is dit wel een mooie gsxr trouwens, terwijl ik vanmiddag nog luid verkondigde dat ik ze absoluut lelijk vond. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_155743357
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wrappen wordt toch alleen maar mooi als er lak onder zit? plakt ook beter lijkt me :)
Moest de stickers er ook afhalen, anders zie je het reliëf zeg maar.
Alleen de stickers trokken hele stukken lak mee van de kappen af, het bladderte er vanaf.

Maar dit worden de circuit kuipen, ik ben nog opzoek naar andere kappen, wit, blauw
I are Baboon
pi_155743398
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Afgezien van de schoolbordlook is dit wel een mooie gsxr trouwens, terwijl ik vanmiddag nog luid verkondigde dat ik ze absoluut lelijk vond. :P
Heb er ook eentje met mijn sexy pose. wuahahahah

I are Baboon
pi_155743485
Wat zuur van je motoren sylvester. Veel pech. -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:19 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Heb er ook eentje met mijn sexy pose. wuahahahah

[ afbeelding ]
_O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155743571
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:19 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Heb er ook eentje met mijn sexy pose. wuahahahah

[ afbeelding ]
De motor was mooi he, ik heb me verder wijselijk niet uitgelaten op die rare kwiebus die ook ergens in de foto te zien is. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_155743669
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De motor was mooi he, ik heb me verder wijselijk niet uitgelaten op die rare kwiebus die ook ergens in de foto te zien is. _O-
Stiekem wil de foto wel boven je bed hangen :9
I are Baboon
pi_155743807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:27 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Stiekem wil de foto wel boven je bed hangen :9
Mijn printer doet het niet meer. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_155744048
Vanmiddag trouwens voor het eerst rulletjes op mijn achterband gereden *)
I are Baboon
pi_155747333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:37 schreef pindaplukker het volgende:
Vanmiddag trouwens voor het eerst rulletjes op mijn achterband gereden *)
Hoe werkt dat dan? :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155747848
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:51 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? :@
I are Baboon
pi_155748855
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je ben toch gevallen? of hóórt die kuip zo? Met die gaten en alles? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-


ik vind em wel vet zo trouwens met dat doffe zwart _O_ past mooi bij het pak
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 2 september 2015 @ 07:00:57 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155751462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Balen man! Sterkte..

Ook ik mag op zoek... vandaag geslaagd *O*

Dus wie weet wat? Budget max 1500 ( blijft er 500 onvoorzien over). Vond die fazer in v&a wel aantrekkelijk.
Kawasaki ER-5
#26 || Luciano da Silva
pi_155751526
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kawasaki ER-5
Nee joh, zeker in vergelijking met een Fazer of Bandit is zo'n ER-5 echt helemaal niets.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155751533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:19 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Heb er ook eentje met mijn sexy pose. wuahahahah

[ afbeelding ]
Niet eens een knipoogje, amateuristisch hoor :{w
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155751829
ER-5 vind ik echt doodeng om op te rijden. :X

Ik krijg hem wel eens mee als vervangend vervoer, en ik ga daar echt geen ommetje naar huis mee maken. Het zit kut, het stuurt kut, en het remt nog vele malen slechter.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155752067
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik zit dus een beetje motoren te kijken op die www, kom ik Boonstra motoren tegen met een leuke brommert.

Is Boonstra nu echt zo slecht als wat er op internet gezegd wordt? Of is het meer dat sommige mensen dom/a-technisch zijn en een schadefiets kopen?
  woensdag 2 september 2015 @ 09:41:49 #138
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155752748
quote:
5s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik zou er nooit een motor kopen. Het is een sloperij en een hoop van die fietsen zijn schademotoren. Dat zie je natuurlijk niet altijd even goed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155752934
quote:
11s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou er nooit een motor kopen. Het is een sloperij en een hoop van die fietsen zijn schademotoren. Dat zie je natuurlijk niet altijd even goed.
Ik zie prijzen voorbij komen van bijvoorbeeld een BMW GS ding voor heel weinig... dat kan ook niet en zal wel schade hebben (gehad) :X
Maar er staat ook een Honda VFR 800 V-tec uit 2003 voor een gangbare vraagprijs..

EDIT: Kan die brommert bij boonstra niet linken :') Het is wel identiek aan deze:
https://www.motoroccasion(...)ec-abs-m1170715.html O+
pi_155753111
En heel stiekum vind ik dit ook wel wat hebben, een Pannetje :@
https://www.motoroccasion(...)ropean-m1171254.html
  woensdag 2 september 2015 @ 10:14:05 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155753268
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:54 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik zie prijzen voorbij komen van bijvoorbeeld een BMW GS ding voor heel weinig... dat kan ook niet en zal wel schade hebben (gehad) :X
Maar er staat ook een Honda VFR 800 V-tec uit 2003 voor een gangbare vraagprijs..

EDIT: Kan die brommert bij boonstra niet linken :') Het is wel identiek aan deze:
https://www.motoroccasion(...)ec-abs-m1170715.html O+

niet alles is slecht bij ze, ik zou alleen zelf het risico niet willen lopen. Er zijn ook genoeg leuke zaakjes waar je leuke motoren kan halen waar ik meer vertrouwen in heb (Barbier motorsport bijvoorbeeld)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155753506
Boonstra staat er op bekend alles wat ze binnen krijgen zonder inspectie online te gooien en te kijken wat ze eruit kunnen slepen. Als je technisch bent en commercieel kun je misschien een goed dealtje regelen maar anders er ver van weg blijven.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:35:18 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155753613
http://www.barbiermotorsport.nl

Die lui staan goed bekend en hebben voor elk budget leuke fietsen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155753807
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:35 schreef Catch22- het volgende:
http://www.barbiermotorsport.nl

Die lui staan goed bekend en hebben voor elk budget leuke fietsen
Staat een paar leuke tussen idd. ^O^
pi_155753854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
Boonstra staat er op bekend alles wat ze binnen krijgen zonder inspectie online te gooien en te kijken wat ze eruit kunnen slepen. Als je technisch bent en commercieel kun je misschien een goed dealtje regelen maar anders er ver van weg blijven.
Nemen ze dan ook zonder inspectie een inruilhok aan? :+
En technisch ben ik wel, alleen niet zo commercieel.. daar moet ik dan weer iemand anders voor meenemen. :')
pi_155753865
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nemen ze dan ook zonder inspectie een inruilhok aan? :+
En technisch ben ik wel, alleen niet zo commercieel.. daar moet ik dan weer iemand anders voor meenemen. :')
Zo dom zijn ze niet.
pi_155753880
bij ten kate staat een vfr800 vtec met 118k op de teller, koop die :+
pi_155753917
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef Maegrim het volgende:
bij ten kate staat een vfr800 vtec met 118k op de teller, koop die :+
:+

Maar jij als ex vfr rijder kan mij vast wel vertellen wat de zwakke punten zijn?
pi_155753969
spanningsregelaar :Y

goedkope blokken, want stuk gaan ze niet
pi_155754045
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:55 schreef Maegrim het volgende:
spanningsregelaar :Y

goedkope blokken, want stuk gaan ze niet
^O^
Als cbr m'n medische verklaring nou eens goedkeurd en ik eindelijk weer mn rbw heb ga ik eens proefritjes maken. Heb alweer verschillende op het oog in uiteenlopende categorieën, ik weet nog steeds niet echt wat ik nou wil. o|O
Sowieso geen supersport en sjopper, dat weet ik wel.
pi_155757363
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:00 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

^O^
Als cbr m'n medische verklaring nou eens goedkeurd en ik eindelijk weer mn rbw heb ga ik eens proefritjes maken. Heb alweer verschillende op het oog in uiteenlopende categorieën, ik weet nog steeds niet echt wat ik nou wil. o|O
Sowieso geen supersport en sjopper, dat weet ik wel.
koop er gelijk een slot bij want jullie krijgen 600 asielzoekers int durp
pi_155761467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

koop er gelijk een slot bij want jullie krijgen 600 asielzoekers int durp
:')
pi_155763108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:35 schreef Catch22- het volgende:
http://www.barbiermotorsport.nl

Die lui staan goed bekend en hebben voor elk budget leuke fietsen
Technisch gezien zijn het wel redelijke motoren inderdaad. Veel import uit Italie, vandaar dat ze daar redelijk goedkoop zijn.

Ik ben er een paar keer geweest, maar ik ga er nooit iets kopen. Verkopers zijn me veel te opdringerig en weten ook dat ze goedkoop zijn. Dus de opmerking dat ze niets met de prijs kunnen doen krijg je ongeveer om de 3-4 zinnen te horen, als je een serieus gesprek met ze aan gaat.
Een Tuono waar ik toen interesse in had, had schuifschade aan de linkerkant. Barst in een kap en de valdop was half afgesleten. Dat stond niet op de foto's en ook niet in de omschrijving, zag ik pas toen ik daar langs ging. Toen ik daar een opmerking over maakte zei de verkoper dat hij was omgevallen in de showroom.. :')
pi_155764996
Man man man wat rijdt dat toch weer lekker zeg op verse bandjes O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155767426
De bike weer terug. Hij rijdt heerlijk. Het enige minpuntje is dat de monteur duidelijk kon concluderen dat de vorige eigenaar waarschijnlijk vooral veel gepoetst had en leuke onderdelen gemonteerd; maar geen grondig onderhoud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 september 2015 @ 09:40:33 #157
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155780083
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Balen man! Sterkte..

Ook ik mag op zoek... vandaag geslaagd *O*

Dus wie weet wat? Budget max 1500 ( blijft er 500 onvoorzien over). Vond die fazer in v&a wel aantrekkelijk.
Wat wil je er mee gaan doen?
pi_155781954
Vandaag EINDELIJK mijn motor op de bok gekregen. :D Nu kan ik eindelijk in m'n eentje de ketting smeren en het olie peilen en hoeven Duitsers niet meer vol medelijden op de parkeerplaats voor mij mijn motor op de bok te trekken. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 3 september 2015 @ 11:55:07 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155782582
Protip, als je een motor demonteert haal dan het blok uit het frame voor je de wielen en de voorvork verkoopt :')
pi_155783660
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:30 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag EINDELIJK mijn motor op de bok gekregen. :D Nu kan ik eindelijk in m'n eentje de ketting smeren en het olie peilen en hoeven Duitsers niet meer vol medelijden op de parkeerplaats voor mij mijn motor op de bok te trekken. :')
Geen rijles gehad? Is toch een standaard onderdeel.
pi_155783761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Geen rijles gehad? Is toch een standaard onderdeel.
Ik heb het ook niet geleerd bij rijles hoor. Heeft me ook even gekost voor ik de techniek door had...
pi_155783875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Geen rijles gehad? Is toch een standaard onderdeel.
Ligt er maar net aan of die motor een bok heeft. Had met examen een motor die geen bok had dus gewoon op de jiffy gezet, terwijl ik met lessen wel de motor moest opbokken.
pi_155783894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef Erasmo het volgende:
Protip, als je een motor demonteert haal dan het blok uit het frame voor je de wielen en de voorvork verkoopt :')
Waarom?
pi_155783971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Geen rijles gehad? Is toch een standaard onderdeel.
De meeste instructeurs die ik ken hebben de bok onder hun lesmotor uit gesloopt zodat mensen niet kunnen zakken op het opbokken :+

Ik moest het ook zelf leren. De enige motor die ik nooit op de bok gekregen heb was die lompe Duitse badkuip die ik vorig jaar even heb gehad :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155783984
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De meeste instructeurs die ik ken hebben de bok onder hun lesmotor uit gesloopt zodat mensen niet kunnen zakken op het opbokken :+

Ik moest het ook zelf leren. De enige motor die ik nooit op de bok gekregen heb was die lompe Duitse badkuip die ik vorig jaar even heb gehad :')
Slechte instructeurs. Zo moeilijk is het toch niet.
  donderdag 3 september 2015 @ 13:59:27 #166
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155785457
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom?
Het wordt nu toch wel redelijk lastig om het blok uit het frame te halen met de voor en achterkant in de lucht :P
  donderdag 3 september 2015 @ 16:09:27 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_155788084
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:30 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag EINDELIJK mijn motor op de bok gekregen. :D Nu kan ik eindelijk in m'n eentje de ketting smeren en het olie peilen en hoeven Duitsers niet meer vol medelijden op de parkeerplaats voor mij mijn motor op de bok te trekken. :')
Hier les 2 qua doodvgewicht liften: :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_155788100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het wordt nu toch wel redelijk lastig om het blok uit het frame te halen met de voor en achterkant in de lucht :P
Op z'n kant leggen een idee? :P
  donderdag 3 september 2015 @ 16:10:16 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_155788110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:30 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag EINDELIJK mijn motor op de bok gekregen. :D Nu kan ik eindelijk in m'n eentje de ketting smeren en het olie peilen en hoeven Duitsers niet meer vol medelijden op de parkeerplaats voor mij mijn motor op de bok te trekken. :')
Hier les 2 qua dode massa liften: :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_155790178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Geen rijles gehad? Is toch een standaard onderdeel.
Lesmotor had om tactische redenen geen bok inderdaad. En ik kreeg het kunstje niet door. Eerste poging nadat BlackLining het me voor deed met mijn eigen motor lukte het ook direct, kost eigenlijk helemaal geen kracht op deze manier. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_155804688
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het wordt nu toch wel redelijk lastig om het blok uit het frame te halen met de voor en achterkant in de lucht :P
Gaat het over de K75 toevallig? Want daar kun je gewoon het frame van het blok af schroeven.


quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lesmotor had om tactische redenen geen bok inderdaad. En ik kreeg het kunstje niet door. Eerste poging nadat BlackLining het me voor deed met mijn eigen motor lukte het ook direct, kost eigenlijk helemaal geen kracht op deze manier. :)
Om vervolgens drie dagen later wel zijn eigen motor van de bok af te laten donderen ja. Ik zal je maar vast voor zijn :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155805203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gaat het over de K75 toevallig? Want daar kun je gewoon het frame van het blok af schroeven.

[..]

Om vervolgens drie dagen later wel zijn eigen motor van de bok af te laten donderen ja. Ik zal je maar vast voor zijn :+
Dat was ik heul niet van plan te vermelden. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_155805477
Het heeft bij mij ook wel even geduurd voordat ik het trucje van hem op de bok zetten doorhad, maar momenteel kan ik het zelfs met blote voeten :7. Vooral dat beide poten van de bok stevig op de grond moeten staan is iets wat me voor de tijd nooit was opgevallen.
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:11:10 #175
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155809098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gaat het over de K75 toevallig? Want daar kun je gewoon het frame van het blok af schroeven.

[..]

Om vervolgens drie dagen later wel zijn eigen motor van de bok af te laten donderen ja. Ik zal je maar vast voor zijn :+
Nee de DV met een V-Twin.
pi_155809261
nadat zn Nuda is gejat heeft ie wat nieuws gekauft _O_

pi_155809657
Nice!
pi_155819731
echt wel he :D ben benieuwd hoe dat ding zich in de regen houdt :') woonwerkverkeer enzulks
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:02:31 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155822208
Superduke staat wel hoog op mijn lijstje hoor. Geil ding
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155823198
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het wordt nu toch wel redelijk lastig om het blok uit het frame te halen met de voor en achterkant in de lucht :P
is dat overigens een 900?
want dan heb ik mogelijk wel intresse in de vbak als die nog goed is
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:51:55 #181
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155823393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef densmee het volgende:

[..]

is dat overigens een 900?
want dan heb ik mogelijk wel intresse in de vbak als die nog goed is
650
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:06:25 #182
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_155823784
quote:
_O_

mag je in NL zo een bos inknappen met zo'n ding?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_155823824
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

_O_

mag je in NL zo een bos inknappen met zo'n ding?
[/quote]wat denk je zelf? :')
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:08:23 #184
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_155823841
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

_O_

mag je in NL zo een bos inknappen met zo'n ding?
wat denk je zelf? :')
ik ben d'r bang voor van niet :@
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_155824148
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik ben d'r bang voor van niet :@
Jij hebt toch een husqvarna? Hoe is het daarmee?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155826137
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Jij hebt toch een husqvarna? Hoe is het daarmee?
Zag ik jou nou net rijden over het Heetmanplein? in de stortregen }:|
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155826618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zag ik jou nou net rijden over het Heetmanplein? in de stortregen }:|
:o Maar nee, vond één keer zeiknat geregend worden wel genoeg voor vandaag.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:42:38 #188
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_155827070
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Jij hebt toch een husqvarna? Hoe is het daarmee?
jup.

Ik wacht nog op een prijs voor onderdelen van bonmotoren (4 Aug. Gestuurd en 2 weken geleden nog gebeld). Ik ga morgen denk ik maar eens een mail sturen naar een andere importeur.

Scheelt dat ik niet onmeunig veel tijd over hou, maar over 3 weken wil ik eigenlijk wel een ritje maken.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_155829687

Godver, faal. Ik probeer ook eens leuk uit de hoek te komen :')

Dan maar het hele filmpje.

Vanaf 0:53
Maar het leuke en spontane is er nu wel af :{w
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:02:34 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155829783
Gaan er nog mensen naar het spektakelweekend morgen?
pi_155829800
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:02 schreef Erasmo het volgende:
Gaan er nog mensen naar het spektakelweekend morgen?
Welk spektakelweekend?
pi_155829956
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:27 schreef mjan het volgende:

[..]

:o Maar nee, vond één keer zeiknat geregend worden wel genoeg voor vandaag.
Euwh. Nou ja.

Voor mij was het ook de derde bui die ik vandaag op de motor tegen kwam ja :') Ben maar meteen naar huis gereden: fuck dat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:08:21 #193
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155829993
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Welk spektakelweekend?
@Hans van Wijk

Ik ben er morgen, kijken of ik een nieuwe rugzak kan scoren en misschien ook nog wat verwarmd spul voor in de winter.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:16:10 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155830221
En misschien gooi ik het hok nog even op de dyno, gewoon omdat het kan :P
pi_155830348
Hmm, misschien ook maar even kijken. Heb nu alleen nog dat Difi California pak maar komende winter moet er weer veel gereden worden, maar eens kijken voor iets waterdichts dan.

En eigenlijk moet ie ook ff op de testbank, maar dan vooral voor een gasmeting. Kijken of de carbs een beetje goed staan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155832030
Ik ga morgen ook even langs. Moet nog een broek hebben.
Geen referral hier.
pi_155834727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, misschien ook maar even kijken. Heb nu alleen nog dat Difi California pak maar komende winter moet er weer veel gereden worden, maar eens kijken voor iets waterdichts dan.

En eigenlijk moet ie ook ff op de testbank, maar dan vooral voor een gasmeting. Kijken of de carbs een beetje goed staan.
als greg weer een beetje bijgekomen is en hij voldoende motivatie heeft opgebouwd gaan wij op de zondag :P
pi_155834934
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

jup.

Ik wacht nog op een prijs voor onderdelen van bonmotoren (4 Aug. Gestuurd en 2 weken geleden nog gebeld). Ik ga morgen denk ik maar eens een mail sturen naar een andere importeur.

Scheelt dat ik niet onmeunig veel tijd over hou, maar over 3 weken wil ik eigenlijk wel een ritje maken.
Wat moet er allemaal gebeuren nog?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 5 september 2015 @ 13:19:19 #199
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_155838832
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

_O_

mag je in NL zo een bos inknappen met zo'n ding?
wat denk je zelf? :')
[/quote]
Zijn wel wat plekken waar het mag of gedoogd wordt hier in Twente, en in Duitsland kom je ook best vaak weg met lief gezichtje ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:30:30 #200
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_155841600
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat moet er allemaal gebeuren nog?
Benzinekraantje
luchtfilter
schakelaar voorrem
schakelaar achterrem
ringen voor bij de achterrem
snelheidsmeter bij het voorwiel (die transmissie)
de kabel voor de snelheidsmeter
4 x wielasbouten M6x25 (sleutelwijdte 8, zitten in de voorvork) Als er hier meer van in de motor zitten mag je er ook wel 10 doen

dit lijstje heb ik verstuurd.

dat ding staat me soms in de weg in m'n werkhok. das wel klote eigelijk.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_155842430
Om maar weer aan te sluiten bij de TT, afgelopen dagen verder op zoek gegaan naar de accu/startproblemen bij m'n TDM.
Accu bijna volgeladen donderdag, spanning was toen 12,4v (motor/contact uit).
Contact aan, licht uit: 12,3
Contact aan, licht aan: 11,7
Motor aan, licht uit: 12,1
Motor aan, licht aan: 11,8

Toen motor gestart, zonder problemen.

Motor/contact uit: 12,3
Contact aan, licht uit: 12,2
Contact aan, licht aan: 11,8
Motor aan, licht uit: 12,1
Motor aan, licht aan: 11

Ook dynamo nog gemeten met 2k rpm: alle 3 geven 32 volt, bij hogere toeren gaat het voltage netjes omhoog.

Vanochtend was accu 12,3v, zoals ik 'm donderdag achterliet dus.
Zonder problemen 3x gestart en vervolgens een uur gereden. Toen ik thuis kwam was de accu gezakt naar 11,9 (motor uit) en start hij dus ook niet meer.

Dynamo lijkt me goed, accu laadde aan de lader ook goed op. Dus spanningsregelaar?
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:44:18 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155843305
Was wel wat ik dacht toen ik je post last
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155846234
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:05 schreef Piles het volgende:
Om maar weer aan te sluiten bij de TT, afgelopen dagen verder op zoek gegaan naar de accu/startproblemen bij m'n TDM.
Accu bijna volgeladen donderdag, spanning was toen 12,4v (motor/contact uit).
Contact aan, licht uit: 12,3
Contact aan, licht aan: 11,7
Motor aan, licht uit: 12,1
Motor aan, licht aan: 11,8

Toen motor gestart, zonder problemen.

Motor/contact uit: 12,3
Contact aan, licht uit: 12,2
Contact aan, licht aan: 11,8
Motor aan, licht uit: 12,1
Motor aan, licht aan: 11

Ook dynamo nog gemeten met 2k rpm: alle 3 geven 32 volt, bij hogere toeren gaat het voltage netjes omhoog.

Vanochtend was accu 12,3v, zoals ik 'm donderdag achterliet dus.
Zonder problemen 3x gestart en vervolgens een uur gereden. Toen ik thuis kwam was de accu gezakt naar 11,9 (motor uit) en start hij dus ook niet meer.

Dynamo lijkt me goed, accu laadde aan de lader ook goed op. Dus spanningsregelaar?
Spanningsregelaar of dynamo. Voltage zegt niet alles als he. Als er geen stroom loopt kan er duizend volt op staan maar gebeurt er nog niks.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155848369
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Spanningsregelaar of dynamo. Voltage zegt niet alles als he. Als er geen stroom loopt kan er duizend volt op staan maar gebeurt er nog niks.
hm ok. Is dat nog te meten? Anders weggegooid geld als ik de regelaar vervang en de dynamo is stuk :P
  zaterdag 5 september 2015 @ 22:09:38 #205
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155852441
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, misschien ook maar even kijken. Heb nu alleen nog dat Difi California pak maar komende winter moet er weer veel gereden worden, maar eens kijken voor iets waterdichts dan.

En eigenlijk moet ie ook ff op de testbank, maar dan vooral voor een gasmeting. Kijken of de carbs een beetje goed staan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga morgen ook even langs. Moet nog een broek hebben.
Nog wat leuks gekocht? Hier een nieuwe rugzak en even de motor op de testbank gedaan. Resultaat viel een beetje tegen :')
pi_155852929
Morgen mijn eerste groepsritje. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_155853489
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:21 schreef Sarasi het volgende:
Morgen mijn eerste groepsritje. :@
Ritjes _O_
Groepsritjes _O_ _O_
Kampeerweekenden _O_ _O_ _O_
Naar je motor kijken _O_ _O_ _O_ _O_
Naar je Ducati kijken _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155853546
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ritjes _O_
Groepsritjes _O_ _O_
Kampeerweekenden _O_ _O_ _O_
Naar je motor kijken _O_ _O_ _O_ _O_
Naar je Ducati kijken _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Je Ducati voor je ogen uit elkaar zien vallen*. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_155853583
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je Ducati voor je ogen uit elkaar zien vallen*. :*
De Ducati is de enige redhead die me warm houdt 's nachts.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155853692
Hebben!!! :9~ :9~ :9~





Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155853916


_O_ _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155853924
Op het 2e plaatje is de taartschep met knippers er al afgevallen.
pi_155853949
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Op het 2e plaatje is de taartschep met knippers er al afgevallen.
_O- scherp :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155855932
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[..]

Nog wat leuks gekocht? Hier een nieuwe rugzak en even de motor op de testbank gedaan. Resultaat viel een beetje tegen :')
Ja broek gekocht. Nog een aardige korting ook.
Geen referral hier.
pi_155856290
Ik heb deze nu als wallpaper op mijn laptop :D

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155856343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:21 schreef Sarasi het volgende:
Morgen mijn eerste groepsritje. :@
Succes met dat kut weer ;(
I are Baboon
pi_155856500
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 00:03 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Succes met dat kut weer ;(
Ach welnee, zou morgen droog blijven hier in het noorden. En anders ga ik ook niet dood van een beetje regen. *O*
De vriendin die mee gaat wel trouwens, dus als het regent denk ik dat we bij mij op de bank met een kop koffie eindigen, maar soit. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155856616
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 00:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ach welnee, zou morgen droog blijven hier in het noorden. En anders ga ik ook niet dood van een beetje regen. *O*
De vriendin die mee gaat wel trouwens, dus als het regent denk ik dat we bij mij op de bank met een kop koffie eindigen, maar soit. :')
Regen vinden mijn bandjes niet zo leuk, en ik krijg er een pamperpak van.

Maar groepsritjes zijn de leukste ;)
I are Baboon
  zondag 6 september 2015 @ 01:06:35 #219
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155857704
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 00:16 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Regen vinden mijn bandjes niet zo leuk, en ik krijg er een pamperpak van.

Maar groepsritjes zijn de leukste ;)
Rondje Eindhoven zo te zien :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 6 september 2015 @ 01:10:30 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155857769
Als het droog blijft morgen spring ik er ook nog even op denk ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155859553
als er nog mensen naar hans van wijk komen vandaag Deka en ik zijn er rond 11:15 ongeveer
  zondag 6 september 2015 @ 09:16:22 #222
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155859908
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja broek gekocht. Nog een aardige korting ook.
50% :9

quote:
4s.gif Op zondag 6 september 2015 07:10 schreef Salatrel het volgende:
als er nog mensen naar hans van wijk komen vandaag Deka en ik zijn er rond 11:15 ongeveer
Veel plezier. De tent is aardig goed gevuld maar het is ook bijzonder druk.
pi_155860002
Ik let weer niet op hoor, en het is allemaal nieuw voor me... Maar.... Uitverkoop? Motorkleding? O+ O+
pi_155860026
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik let weer niet op hoor, en het is allemaal nieuw voor me... Maar.... Uitverkoop? Motorkleding? O+ O+
Die motorzaak (ergens bij Leiden/Den Haag) heeft gisteren en vandaag een soort "Alles in de tent voor 50%". Als je googelt op Hans van Wijk, staat op hun website wel meer info. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 6 september 2015 @ 09:42:08 #225
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155860087
Had trouwens nog 55pk over -O-
pi_155860114
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 09:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die motorzaak (ergens bij Leiden/Den Haag) heeft gisteren en vandaag een soort "Alles in de tent voor 50%". Als je googelt op Hans van Wijk, staat op hun website wel meer info. ;)
Zoetermeer
pi_155861115
Ik rol net mijn bed uit, dus ik laat het schieten :W
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155863280
Kwam gisteren een vriend tegen waarvan ik weet dat ie onlangs z'n motorrijbewijs gehaald had. Vroeg hij of ik niet een keer met de motortoerclub waar hij in zat mee wilde rijden, ze reden toch vaak bij mij in de buurt. Daarna voegde hij er nog aan toe dat die club gelieerd is aan Satudarah, ze ook in die kleuren rijden en ook samen met Satudarah leden rijden. Ik denk dat ik pas :')

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:06 schreef BlackLining het volgende:
Ik rol net mijn bed uit, dus ik laat het schieten :W
Same here, en ik zit in Groningen dus het is een beetje ver weg :+
  zondag 6 september 2015 @ 13:30:46 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155863452
Kom met mij rijden dan

:T

Ik heb tijd en op zin, maar zit ook wel lekker op de bank
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155864631
de Neotec waarmee ik vorig jaar de crash heb gehad leek alleen op het kinstuk en vizier beschadigd te zijn. bij de Shoei service truck laten checken en idd de schaal bleek onbeschadigd. Kosteloos heeft meneer Shoei het complete kinstuk vervangen, de volledige helm schoongemaakt en het door mij bij hans van wijk ter plekke gekochte vizier overgezet incl. de pinlock vanuit het oude vizier
voor:

na:


deka moest een nieuw pak dus we gingen voor BMW geel


bij de Shoei service truck kon Deka na lang wachten ook onderhoud laten plegen (we waren niet zo vooruitdenkend om zijn helm tegelijk met de mijne in te leveren)


Mario & Carla.... deze matchende outfit kon alleen nog tenenkrommender zijn als het BMW kleding was geweest of ze elkaars naam op de reed hadden staan...
pi_155864641
de Shoei service truck _O_ zoals Deka opmerkte voor de prijs van een vizier een z.g.a.n. helm _O_
  zondag 6 september 2015 @ 14:30:50 #232
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155864694
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:28 schreef Salatrel het volgende:
de Shoei service truck _O_
Dus dit _O_ voor niks helm doormeten, schoonmaken en nieuwe vents (en in het geval van Sala zelfs graties een nieuw kinstuk).



Topshow.
  zondag 6 september 2015 @ 14:35:21 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155864793
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 13:18 schreef Tankiej het volgende:
Kwam gisteren een vriend tegen waarvan ik weet dat ie onlangs z'n motorrijbewijs gehaald had. Vroeg hij of ik niet een keer met de motortoerclub waar hij in zat mee wilde rijden, ze reden toch vaak bij mij in de buurt. Daarna voegde hij er nog aan toe dat die club gelieerd is aan Satudarah, ze ook in die kleuren rijden en ook samen met Satudarah leden rijden. Ik denk dat ik pas :')

[..]

Same here, en ik zit in Groningen dus het is een beetje ver weg :+
Een support club :')...

Dat heb ik nooit begrepen waarom die mensen dan niet gewoon proberen lid te worden bij een Satudarah/Hells Angels/Black Sheep of No Surrender.

Iemand hier die toevallig bij een support club zit en daar helderheid over kan geven?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155864917
Fok!MC voor als je snel van je problemen afwilt
  zondag 6 september 2015 @ 14:43:42 #235
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155864935
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:42 schreef Salatrel het volgende:
Fok!MC voor als je snel van je problemen afwilt
Gemobiliseerde FOK!knokploeg
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 6 september 2015 @ 14:45:46 #236
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155864986
Omdat je wil ritjes wil doen, maar het gebeuren erom heen niet wil?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 6 september 2015 @ 14:52:20 #237
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155865112
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:42 schreef Salatrel het volgende:
Fok!MC voor als je snel van je problemen afwilt
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 14:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gemobiliseerde FOK!knokploeg

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155865626
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:28 schreef Salatrel het volgende:
de Shoei service truck _O_ zoals Deka opmerkte voor de prijs van een vizier een z.g.a.n. helm _O_
Goede service _O_
pi_155867859
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:28 schreef Salatrel het volgende:
de Shoei service truck _O_ zoals Deka opmerkte voor de prijs van een vizier een z.g.a.n. helm _O_
Netjes! Goede service. :D

Ritje vanmiddag was leuk, vooral toen we de twee racers eenmaal hadden geloosd. Wheelies trekken en als een idioot door onoverzichtelijke bochten, dus die vriendin en ik konden ze na elke afslag binnen no time al niet meer zien. :') Dus op den duur maar apart verder gegaan, was leuker voor iedereen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 6 september 2015 @ 17:13:36 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155868364
Dat is wel de reden waarom ik niet zo snel met onbekenden zou rijden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155868601
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef Catch22- het volgende:
Dat is wel de reden waarom ik niet zo snel met onbekenden zou rijden.
Ach, we hadden vooraf duidelijk aangegeven dat we niet mee zouden rijden maar ons eigen tempo aan zouden houden. Daarop gaven zij aan bij elke afslag wel weer op ons te wachten. Op zich ook best leuk om eens te zien hoe hard je sommige bochten kunt nemen en van het lijnenwerk heb ik ook best veel opgestoken. :) En het was ook geen probleem om daarna op te splitsen, dus uiteindelijk een prima middag gehad. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 6 september 2015 @ 17:22:34 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155868647
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ach, we hadden vooraf duidelijk aangegeven dat we niet mee zouden rijden maar ons eigen tempo aan zouden houden. Daarop gaven zij aan bij elke afslag wel weer op ons te wachten. Op zich ook best leuk om eens te zien hoe hard je sommige bochten kunt nemen en van het lijnenwerk heb ik ook best veel opgestoken. :) En het was ook geen probleem om daarna op te splitsen, dus uiteindelijk een prima middag gehad. :D
Mooi :) ik vind t ook wel prettig om achter mensen te rijden met meer ervaring (en lef), dan zie je wel dat je nog wat harder kan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155868775
Daarom zijn de Fok! ritjes ook zo leuk vind ik. Gewoon rustig rijden met af en toe doorknallen op een dijkje waar je elkaar niet kwijt kan raken en nog wat van elkaar kan leren. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155869325
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mooi :) ik vind t ook wel prettig om achter mensen te rijden met meer ervaring (en lef), dan zie je wel dat je nog wat harder kan
Hele verkeerde insteek dit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155869516
leermomentjes volgen vanzelf BL :P
pi_155869546
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 17:45 schreef Salatrel het volgende:
leermomentjes volgen vanzelf BL :P
Da's waar. Volgende keer de camera meenemen en er achter gaan rijden dus :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 6 september 2015 @ 17:46:57 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155869559
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hele verkeerde insteek dit.
Ga niet over mijn eigen grens hoor :) en ik rij als een oud wijf, de machine kan veel harder dan ik durf
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155869709
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's waar. Volgende keer de camera meenemen en er achter gaan rijden dus :+
of juist ervoor en dan rear view
pi_155870077
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

of juist ervoor en dan rear view
Gewoon allebei. Jij hebt toch ook zo'n ding?

Zou zonde zijn als het moment supreme missen natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155870455
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 18:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gewoon allebei. Jij hebt toch ook zo'n ding?

Zou zonde zijn als het moment supreme missen natuurlijk.
ik heb er tegenwoordig zelfs 2,5 :P
pi_155870742
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mooi :) ik vind t ook wel prettig om achter mensen te rijden met meer ervaring (en lef), dan zie je wel dat je nog wat harder kan
Ik vind het leuker om voor iemand te rijden met minder ervaring eigenlijk, dan moet je jezelf dwingen om echt op tijd te remmen en terug te schakelen, goede lijnen te rijden, in de bocht netjes gas bij te geven, dat soort dingen. Misschien leer ik daar momenteel nog wel meer van. :P Maar de afwisseling is leuk. :Y

En het blijft toch ook leuk dat veel mensen in het begin wat sceptisch zijn over mijn 35kW'ertje, om er dan vervolgens achter te komen dat het toch verdraaid snel weg trekt. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_155872078
woensdag maar eens op de koffie bij de officier van justitie :')
I are Baboon
  zondag 6 september 2015 @ 18:48:40 #253
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155872122
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:47 schreef pindaplukker het volgende:
woensdag maar eens op de koffie bij de officier van justitie :')
Te hard gereden? :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155872235
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Te hard gereden? :P
Nog maar 3 boetes in mijn hele leven gehad, en voor de laatste twee moet ik voorkomen :')
Te hard gereden idd, ik raak mijn pasje waarschijnlijk ook kwijt |:(
I are Baboon
  zondag 6 september 2015 @ 18:57:29 #255
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155872456
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:51 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Nog maar 3 boetes in mijn hele leven gehad, en voor de laatste twee moet ik voorkomen :')
Te hard gereden idd, ik raak mijn pasje waarschijnlijk ook kwijt |:(
De beruchte Fok!Friesland rit is je ook bekend? 10 vd 13 op het plaatje? :')

Speciaal voor Nero:
http://colourfulrebel.com(...)ords-op-isle-of-man/

Had jij die destijds niet gepost dat je het zo'n fantastisch mooie bike vond?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155872481
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:47 schreef pindaplukker het volgende:
woensdag maar eens op de koffie bij de officier van justitie :')
Doe hem de groeten :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 6 september 2015 @ 19:01:30 #257
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155872632
Ik heb alweer dik 'n jaar geen post gehad.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 6 september 2015 @ 19:03:04 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155872710
Zijn er nou nog mensen geweest die een ongeluk hebben gehad of is iedereen goed het seizoen doorgekomen tot nu toe?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155872723
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 18:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De beruchte Fok!Friesland rit is je ook bekend? 10 vd 13 op het plaatje? :')

Speciaal voor Nero:
http://colourfulrebel.com(...)ords-op-isle-of-man/

Had jij die destijds niet gepost dat je het zo'n fantastisch mooie bike vond?
Ik vind het wel een tof ding ja. Ik zie hem ook altijd bij Motoport in Uithoorn staan. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 6 september 2015 @ 19:16:42 #260
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155873351
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er nou nog mensen geweest die een ongeluk hebben gehad of is iedereen goed het seizoen doorgekomen tot nu toe?
Sylvester was onderuit geschoven op de rotonde toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 6 september 2015 @ 19:18:47 #261
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155873434
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sylvester was onderuit geschoven op de rotonde toch?
Dit is pas de tweede keer dit seizoen dat ik in dit topic ben.
Heb de andere pagina's niet doorgelezen en toen ik de vraag eerder heb gesteld kwam er geen antwoord.

Mijn vader heeft onlangs ook een ongeluk gehad, 2 gebroken ribben en een gekneusde voet.
Gelukkig dus weinig lichamelijke schade en hij is er inmiddels weer bovenop.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 6 september 2015 @ 19:18:53 #262
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155873440
Wat echt vies is in Eindhoven is de Berenkuil. Als het wegdek daar maar ook een klein beetje nat is, is die rotonde al levensgevaarlijk. Ik trok rustig weg (Pirelli's, dus ik sta in de regen sowieso 3-0 achter), en nog steeds maakte m'n achterwiel een klein slippertje. En ik hield er dus al rekening mee. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155873700
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Amoeba het volgende:
Wat echt vies is in Eindhoven is de Berenkuil. Als het wegdek daar maar ook een klein beetje nat is, is die rotonde al levensgevaarlijk. Ik trok rustig weg (Pirelli's, dus ik sta in de regen sowieso 3-0 achter), en nog steeds maakte m'n achterwiel een klein slippertje. En ik hield er dus al rekening mee. :')
Als het regent dan zakt mijn vertrouwen gelijk in de min. :') Elke bocht met uitgestoken voet nemen en zo.
I are Baboon
  zondag 6 september 2015 @ 19:25:47 #264
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_155873765
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Amoeba het volgende:
Wat echt vies is in Eindhoven is de Berenkuil. Als het wegdek daar maar ook een klein beetje nat is, is die rotonde al levensgevaarlijk. Ik trok rustig weg (Pirelli's, dus ik sta in de regen sowieso 3-0 achter), en nog steeds maakte m'n achterwiel een klein slippertje. En ik hield er dus al rekening mee. :')
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:24 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Als het regent dan zakt mijn vertrouwen gelijk in de min. :') Elke bocht met uitgestoken voet nemen en zo.
Meestal als het een tijd heel droog is geweest en het heeft daarna even geregend is het oppassen geblazen. Zelfs met de auto glijd je dan zo weg als je even te hard over de rotonde gaat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155873833
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Meestal als het een tijd heel droog is geweest en het heeft daarna even geregend is het oppassen geblazen. Zelfs met de auto glijd je dan zo weg als je even te hard over de rotonde gaat.
Olie komt dan snel boven het water te liggen
I are Baboon
pi_155874522
Mja, maar 'een tijd droog geweest' is nu niet echt van toepassing he :+

Het regent al sinds juni ofzo.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155875264
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Mja, maar 'een tijd droog geweest' is nu niet echt van toepassing he :+

Het regent al sinds juni ofzo.
het is hier al de hele avond droog!
pi_155877889
Jeuj, ik mag een nieuw rbw aanvragen want ik ben medisch goedgekeurd *O* :')
pi_155877979
Morgen rijbewijs ophalen, woensdag motor huren *O*
Geen referral hier.
pi_155889490
Goed nieuws beide! Leuk! Fijn! Hier nog wachten tot de 22e op mijn rijbewijs, geen tijd eerder helaas.
pi_155892293
Wanneer wordt het weer eens droog?
  maandag 7 september 2015 @ 11:46:27 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155892304
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer wordt het weer eens droog?
woensdag ofzo toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155892439
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer wordt het weer eens droog?
het was net droog toen ik naar huis reed :P
pi_155892511
Woensdag 21 graden.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155894173
Daarom woensdag lekker hele dag rondrijden :D.

Heb er zin in, lekker zonder aanwijzingen van de instructeur.
Geen referral hier.
pi_155897536
Even mijn motorpak spammen hier :P

V&A / [TK] Leren 2 delig motorpak - Berik
(Y)
pi_155912965
Is zo'n Ducati Monster 600 nou wat. Heb deze een beetje op het oog met ongeveer een bouwjaar van 2000.

Of heeft iemand andere suggesties voor een leuke, bestuurbare motor? De beperkingen die ik heb zijn een budget van ongeveer ¤2500,- en een A2 (35 kW) rijbewijs. Zowel naked als offroad motoren vind ik o.a. mooi.

Voor de rest zal ik voornamelijk woon-werk verkeer rijden, circa 8 km BIBO. Daarnaast rijd ik graag op 60 en 80 wegen, en kom ik niet heel vaak op de snelweg en leg ik ook geen (hele) lange afstanden af.

Momenteel heb ik een Suzuki GSX 750 F uit 1998, die ik eigenlijk te extreem vind. ( :'))

[ Bericht 22% gewijzigd door Sie_scheitern_Epos op 08-09-2015 00:24:52 ]
pi_155913674
Wat mooie plaatjes vers uit de Alpen :9~







Heerlijk gereden :9
Ik gooi ze niet in het reistopic want de motoren gingen per vrachtwagen :P
pi_155915198
Nice. Ik kan niet wachten op vrijdag, een weekendje Eifel :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155919533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is zo'n Ducati Monster 600 nou wat. Heb deze een beetje op het oog met ongeveer een bouwjaar van 2000.

Of heeft iemand andere suggesties voor een leuke, bestuurbare motor? De beperkingen die ik heb zijn een budget van ongeveer ¤2500,- en een A2 (35 kW) rijbewijs. Zowel naked als offroad motoren vind ik o.a. mooi.

Voor de rest zal ik voornamelijk woon-werk verkeer rijden, circa 8 km BIBO. Daarnaast rijd ik graag op 60 en 80 wegen, en kom ik niet heel vaak op de snelweg en leg ik ook geen (hele) lange afstanden af.

Momenteel heb ik een Suzuki GSX 750 F uit 1998, die ik eigenlijk te extreem vind. ( :'))
Hoe groot is je onderhoudsbudget?

En een GSX 750 te extreem?
pi_155919621
GSX-750F is vrij tam. Ik zou lekker wegblijven van een Monster dan, die zijn wel een orde van grootte lomper.

Als je de GSX verder wel prettig vindt kun je eens een 600 overwegen, die zijn aanmerkelijk rustiger.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155920740
Zo'n Monster 600 stelt ook niet veel voor hoor. Zou me niks verbazen als die GSX meer vermogen heeft.

Puntje is wel dat een Monster waarschijnlijk duurder in onderhoud is.
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:14:05 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155921406
Die gsx f op 35kW vind je al te extreem?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155921849
Ik heb nog wel een transalp in de aanbieding :+
pi_155921998
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb nog wel een transalp in de aanbieding :+
Verkoop je de koffers los? Dan ken ik nog wel iemand.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155922433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is zo'n Ducati Monster 600 nou wat. Heb deze een beetje op het oog met ongeveer een bouwjaar van 2000.

Of heeft iemand andere suggesties voor een leuke, bestuurbare motor? De beperkingen die ik heb zijn een budget van ongeveer ¤2500,- en een A2 (35 kW) rijbewijs. Zowel naked als offroad motoren vind ik o.a. mooi.

Voor de rest zal ik voornamelijk woon-werk verkeer rijden, circa 8 km BIBO. Daarnaast rijd ik graag op 60 en 80 wegen, en kom ik niet heel vaak op de snelweg en leg ik ook geen (hele) lange afstanden af.

Momenteel heb ik een Suzuki GSX 750 F uit 1998, die ik eigenlijk te extreem vind. ( :'))
Busa ^O^
I are Baboon
pi_155922484
Koffers op een Alp zijn overrated :')

Nee, geen koffers, alleen een beautycase
pi_155923960
Die topkoffer is meer waard dan de rest van die alp :')
pi_155925045
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb nog wel een transalp in de aanbieding :+
moet da kosten? ;)
pi_155926447
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

moet da kosten? ;)
¤450
Een echte FOK! prijs :)
pi_155926547
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:13 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

¤450
Een echte FOK! prijs :)
Ok, oprechte interesse nu...
Hoe slecht is hij? Het zou mijn eerste motor worden, en fokkers onder elkaar... Kan ik er nog een paar honderd / duizend km op rijden of is hij echt af?
pi_155926609
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ok, oprechte interesse nu...
Hoe slecht is hij? Het zou mijn eerste motor worden, en fokkers onder elkaar... Kan ik er nog een paar honderd / duizend km op rijden of is hij echt af?
Nee, doe maar niet.
Als je er echt leuk op wilt rijden moet je de remmerij en lagers in orde maken.
Ik heb er 12 jaar mee gereden met minimaal onderhoud en dat begint zich nu op te breken helaas.
Het Hok is enkel leuk voor onderdelen hier en daar.
pi_155926611
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:54 schreef BlackLining het volgende:
GSX-750F is vrij tam. Ik zou lekker wegblijven van een Monster dan, die zijn wel een orde van grootte lomper.

Als je de GSX verder wel prettig vindt kun je eens een 600 overwegen, die zijn aanmerkelijk rustiger.
Met extreem bedoel ik niet zo zeer het vermogen, dat bevalt meer dan goed.

Deze GSX F is mijn eerste motor, en ik merk dat ik het rijden met clip-ons niet prettig vind. Zeker onder regenachtige omstandigheden word ik onzeker op deze motor, wat mij niet de bedoeling van het motorrijden lijkt. Dit lijkt overigens steeds erger te worden.

We hebben hiervoor ook nog kortstondig een Honda Transalp XL650V gehad, wat prima stuurde. Deze reed achteraf heel leuk, maar dit is eigenlijk niet echt wat ik zoek.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
Zo'n Monster 600 stelt ook niet veel voor hoor. Zou me niks verbazen als die GSX meer vermogen heeft.

Puntje is wel dat een Monster waarschijnlijk duurder in onderhoud is.
Een Ducati Monster 600 Dark uit 1998 beschikt over 53 pk / 38.7 kW
Mijn GSX-F (onbegrensd) over 92 pk / 68 kW

Het lijkt mij vooral dat een Monster makkelijker stuurt t.o.v. de GSX-F.

Misschien is een Suzuki Bandit 600N ook een optie, iemand hier ervaring mee?
pi_155926634
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:21 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, doe maar niet.
Als je er echt leuk op wilt rijden moet je de remmerij en lagers in orde maken.
Ik heb er 12 jaar mee gereden met minimaal onderhoud en dat begint zich nu op te breken helaas.
Het Hok is enkel leuk voor onderdelen hier en daar.
dank voor de eerlijkheid! Vandaar mijn vraag :) blijf het wel leuke beestjes vinden..
pi_155926638
Bazigste 35kw motor blijft toch de



En consorten.
pi_155926709
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

dank voor de eerlijkheid! Vandaar mijn vraag :) blijf het wel leuke beestjes vinden..
Genoeg te koop voor weinig en dat zijn over het algemeen goede Alpjes ;)
pi_155926833


Ik heb deze. KLE 500, lichter dan een alpje, en ook een goed stuk goedkoper omdat ze onbekender zijn.
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:38:36 #298
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155926870
Mag mijn hufterpremie voor 2015 weer af gaan dragen. 4 km te hard w/
pi_155926930
aso
pi_155927008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

Misschien is een Suzuki Bandit 600N ook een optie, iemand hier ervaring mee?
Op Bandits wordt hier niet gereden zeg, kom op :{w :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 8 september 2015 @ 18:33:03 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155928086
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Op Bandits wordt hier niet gereden zeg, kom op :{w :')
Tss :{w
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')