abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 september 2015 @ 21:58:30 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155908787
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ja goeie, waarmee? met m'n aldi microscoop?
kan je daar ook giftige nanodeeltjes mee opsporen?
zucht

en je moet me niet voeden, ik was toch een trol?

[..]

[..]

Eerder vandaag wel ja. Deze post zat nog iets zinnigs in om op te reageren. Maargoed, deze reactie geeft wel weer aan dat dat helemaal niet jouw bedoeling is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155909830
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eerder vandaag wel ja. Deze post zat nog iets zinnigs in om op te reageren. Maargoed, deze reactie geeft wel weer aan dat dat helemaal niet jouw bedoeling is.
ik weet (door je postgedrag) hier op bnw hoe jij over onderwerpen denkt. echt het tegenovergestelde hoe ik erover denk
dus ga ik niet met je discussiëren om het discussiëren over dat soort zaken
jij neemt niks van mij aan en ik niks van jou, dat weet ik allang
zonde van onze tijd dan, toch?
pi_155909992
Lache joh. 16 reports levert jullie een closed topic op totdat ik het kan lezen.

Zal wel weer niveau zou van alle kanten.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 8 september 2015 @ 00:14:46 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155913083
Ik heb het even nagelezen en laat het voor wat het is. Nu weer terug naar de basis waar de reeks voor bedoelt is graag, een algemene discussie over de complotten in de wereld. Persoonlijk vind ik de eventuele vergiftiging door verzorgingsproducten wel een legitiem onderwerp eigenlijk. Zolang er maar niet te wild op wordt gegaan natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155913396
Perception of Truth - How media and our past affect our thoughts and convictions


Must watch for all!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 8 september 2015 @ 00:53:38 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155913731
Zo heb ik trouwens nog een best interessante anekdote van iemand die vroeger vaak in het midden oosten was voor zijn werk. Daar heeft hij een aantal keer zelf gezien wat westerse journalisten uithalen om goede beelden en verhalen vorm te geven. Een paar busjes met ingehuurde mensen die in opdracht gingen protesteren, dat duurde dan 10 Tot 15 minuten en daarna gingen ze weer. Een beetje een oer-flashmob zeg maar. Allemaal redelijk pre-internet. Aardige vent ook. Het was op een verjaardag dus ik kon hem niet echt uithoren helaas ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:31:28 #207
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155916391
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 01:00 schreef Aguia het volgende:
Een second opinion kan nooit kwaad ;)
True that.
quote:
Maar niet zo fundamentalistisch geworteld in de maatschappij destijds.
Fundamentalistisch geworteld? Volgens mij is verandering per definitie niet fundamentalistisch. Tevens was het een redelijk nieuw idee, dus dat klopt dat het niet zo diep geworteld was.
quote:
Niet alleen christelijke angsten. Kees van der Staaij, weliswaar SGP, sprak een tijdje terug in DWDD en Pauw over zijn campagne tegen vreemdgaan en trouw zijn in je relatie/huwelijk en daarin legde hij uit dat er op zijn campagne niet alleen positieve reacties vanuit zijn achterban zijn maar ook een hele waslijst met mensen die niet per definitie een christelijke achtergrond hebben, of in die zin gelovig zijn, maar wel waarde hechten aan zaken als deze. Sterker nog, er waren zelfs mensen die niets met de SGP van doen hadden maar op dit punt volledig achter de partij staan. Hier en hier kun je het terugzien.
Je gaat nu weer ergens anders over door. :) Dit gaat niet over homoseksualiteit, maar over vreemdgaan. Overigens nog steeds iets wat mensen in vrijheid mogen doen van mij. Daar heeft een overheid of wetgeving niets over te zeggen. Een tegen campagne is natuurlijk prima, maar waarom is dat geen 'indoctrinatie'?

Indoctrinatie is iets anders dan 'de boodschap staat me niet aan, dus het is indoctrinatie'.
quote:
Volgens Marx wordt de vrouw in de ''bourgeoisie'' tot eigendom van de man gemaakt.
Het Marxisme/Leninisme maakt(e) de vrouw eigendom van de staat. Bron: hier, hier, hier en hier.
Heb je liever het laatste?
Ik heb liever dat een mens helemaal nooit 'tot eigendom' wordt gemaakt. :')
quote:
Natuurlijk, maar als die decennia hebben gewerkt (in bijv. een deel van de 20e eeuw) waarom zou je die dan rigoureus omgooien?
Dát is een fundamentalistisch standpunt. :D Zie je hem?
Voortschrijdend inzicht. Daarom.
quote:
Ik hanteerde homoseksualiteit als voorbeeld van de zoveelste hypocrisie uit Amerika wat betreft hun haat of wrok jegens Rusland. Misschien dan maar een recenter voorbeeld.
Volgens mij maak je de haat en wrok groter dan ze is. :)
quote:
In juli 2013 kwam de NY Times met een artikel waarin ze openlijk de aanval opende op de (toen) vrij nieuwe Russische wet die zogenaamd de homo-, bi- en transseksuele gemeenschap verbood hun seksualiteit te praktiseren. Een Amerikaans journalist genaamd Brian Heiss, nota bene zelf homoseksueel, onderzocht dit en constateerde dat het hele woord ''homo'' niet een keer in de nieuwe wet voorkwam. Saillant detail: destijds was het in minstens de helft van de Amerikaanse staten verboden om als homoseksueel te trouwen.

Hier een artikeltje daarover.
Je hoeft ook geen explicite wetten te hebben om te kunnen onderdrukken. Je kunt soms zelfs beter in algemeenheden en vaagheden blijven, zodat je wat ruimte heb om er je eigen schwung aan te geven. ;)

Onderdrukking 101.

Verder begrijp ik je punt nu niet meer helemaal. Wat wil je nou zeggen?

Dat de haat en wrok tegen het communisme terecht was omdat ze (in jouw beeld) redelijk liberaal stonden tegen homoseksualiteit? (Wat uiteindelijk helemaal niet zo was overigens.)
Dat 'de haat' tegenover Rusland nu onterecht is omdat ze jouw 'family values' weer promoten?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:10:17 #208
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155919953
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lets not feed the troll shall we?
Wil je jezelf niet voederen?
Feyenoord!
pi_155920163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wil je jezelf niet voederen?
Wanneer ga jij weer wat toevoegen hier?
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:22:36 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155920228
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef jogy het volgende:
Zo heb ik trouwens nog een best interessante anekdote van iemand die vroeger vaak in het midden oosten was voor zijn werk. Daar heeft hij een aantal keer zelf gezien wat westerse journalisten uithalen om goede beelden en verhalen vorm te geven. Een paar busjes met ingehuurde mensen die in opdracht gingen protesteren, dat duurde dan 10 Tot 15 minuten en daarna gingen ze weer. Een beetje een oer-flashmob zeg maar. Allemaal redelijk pre-internet. Aardige vent ook. Het was op een verjaardag dus ik kon hem niet echt uithoren helaas ;(.
Verbaast me niks. Wat betreft het hele gedoe met de Falls Flags en de acteurs, er zijn gewoon genoeg bewijzen voor dat dit heel vaak gebeurt door journalisten (het inhuren van acteurs). Maar ik denk niet dat het elke keer gebeurt. Er zitten denk ik ook wel gewoon toevallige aanslagen bij zonder acteurs.
Feyenoord!
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:31:38 #211
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155920438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wanneer ga jij weer wat toevoegen hier?
Ik voeg regelmatig wat toe. Of het ook wat zinnigs is, is de vraag natuurlijk. ;)
Feyenoord!
pi_155923437
Zinnig is het geneuzel daarover in dit topic iig niet. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_155931613
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:23 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik weet (door je postgedrag) hier op bnw hoe jij over onderwerpen denkt. echt het tegenovergestelde hoe ik erover denk
dus ga ik niet met je discussiëren om het discussiëren over dat soort zaken
jij neemt niks van mij aan en ik niks van jou, dat weet ik allang
zonde van onze tijd dan, toch?
Ja- die gevoel had ik ook al 'n paar jaren terug.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 september 2015 @ 09:11:21 #214
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155941282
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef jogy het volgende:
Zo heb ik trouwens nog een best interessante anekdote van iemand die vroeger vaak in het midden oosten was voor zijn werk. Daar heeft hij een aantal keer zelf gezien wat westerse journalisten uithalen om goede beelden en verhalen vorm te geven. Een paar busjes met ingehuurde mensen die in opdracht gingen protesteren, dat duurde dan 10 Tot 15 minuten en daarna gingen ze weer. Een beetje een oer-flashmob zeg maar. Allemaal redelijk pre-internet. Aardige vent ook. Het was op een verjaardag dus ik kon hem niet echt uithoren helaas ;(.
Dat is op zich wel een interessante, want dat zulke dingen gebeuren zul je eigenlijk ook niemand horen ontkennen. Beide kanten doen/ deden het. Zo had je ook de Pallywood documentaire van een tijdje geleden.

In Irak, in Syrië, in Grozny... Overal gebeurd het.

Over het algemeen echter, komen dit soort verhalen uit. Vast niet altijd hoor, maar dankzij het internet waarschijnlijk wel steeds vaker. Betrokken (Westerse) journalisten komen er meestal ook niet heel makkelijk vanaf en dat zijn zaken die je niet op je CV wil hebben staan.

Punt is alleen dat dit soort zaken meestal wat gecompliceerder zijn dan een youtube video met brallend commentaar dat het allemaal nep is en dat je je ogen moet openen en dat iedereen stom is.

Het gaat ook altijd 2 kanten op:
http://www.ranker.com/lis(...)at=SLIDESHOW&page=11

Ken Dilanian is natuurlijk de BNW droom ;)
Tucker Carlson verpest het dan weer een beetje voor de 'Staged shooting want gun control'-roepers

[ Bericht 6% gewijzigd door SicSicSics op 09-09-2015 09:16:39 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:34:53 #215
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155941627
Ja ja, ze zeggen allemaal dat ze niet ontkennen dat er false flags zijn en dat ze de MSM niet per definitie 100% geloven. Maar voorbeelden geven van gebeurtenissen die volgens hen niet helemaal kloppen durven ze niet. En wanneer iemand hier het lef heeft om daar wel een mening over te geven zijn ze er als eerste bij om het af te branden.
Leuk idee voor een topic. False Flags die de sheeple wel geloven. >:)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:45:19 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155941804
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:34 schreef Izzy73 het volgende:
Ja ja, ze zeggen allemaal dat ze niet ontkennen dat er false flags zijn en dat ze de MSM niet per definitie 100% geloven. Maar voorbeelden geven van gebeurtenissen die volgens hen niet helemaal kloppen durven ze niet. En wanneer iemand hier het lef heeft om daar wel een mening over te geven zijn ze er als eerste bij om het af te branden.
Leuk idee voor een topic. False Flags die de sheeple wel geloven. >:)
Zo is dat. Daar is verschillende keren door verschillende posters naar gevraagd maar een duidelijk antwoord krijg je nooit. Het is best simpel, bij twijfel ga je op zoek naar wat er niet klopt en wil je de waarheid weten ipv evengoed het algemene verhaal te blijven verdedigen. Een merkwaardige eigenschap die bij mij totaal niet rijmt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:46:48 #217
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155941830
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:34 schreef Izzy73 het volgende:
Ja ja, ze zeggen allemaal dat ze niet ontkennen dat er false flags zijn en dat ze de MSM niet per definitie 100% geloven. Maar voorbeelden geven van gebeurtenissen die volgens hen niet helemaal kloppen durven ze niet. En wanneer iemand hier het lef heeft om daar wel een mening over te geven zijn ze er als eerste bij om het af te branden.
Je zal mij nooit horen zeggen dat False Flags niet bestaan. :) Roepen dat alles nep en een False Flag is, is dan weer het andere uiterste.

Dat misschien nog wel meer terechte hoon krijgt, juist door de 'kijk ons eens gelijk hebben en verheven zijn' opstelling van 90% van de complotdenkers.

quote:
Leuk idee voor een topic. False Flags die de sheeple wel geloven. >:)
Die zijn er niet. Zodra er namelijk voldoende bewijs is (en dat bewijs aan een bepaalde kritische standaard voldoet) zal ik altijd mijn wereldbeeld bij blijven stellen. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:47:28 #218
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155941841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo is dat. Daar is verschillende keren door verschillende posters naar gevraagd maar een duidelijk antwoord krijg je nooit. Het is best simpel, bij twijfel ga je op zoek naar wat er niet klopt en wil je de waarheid weten ipv evengoed het algemene verhaal te blijven verdedigen. Een merkwaardige eigenschap die bij mij totaal niet rijmt.
Ik heb regelmatig lijsten met bekende False Flags gepost :?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:54:06 #219
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155941965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:

Zo is dat. Daar is verschillende keren door verschillende posters naar gevraagd maar een duidelijk antwoord krijg je nooit. Het is best simpel, bij twijfel ga je op zoek naar wat er niet klopt en wil je de waarheid weten ipv evengoed het algemene verhaal te blijven verdedigen. Een merkwaardige eigenschap die bij mij totaal niet rijmt.
Er zijn al zoveel False Flags bewezen in de geschiedenis dat het onzin is om te denken dat dit nu niet meer gebeurd. Misschien zijn sommige users gewoon bang om gezichtsverlies te lijden bij hun matties. Want het is natuurlijk veel stoerder om lollig te doen. ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:09:24 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155942217
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zijn al zoveel False Flags bewezen in de geschiedenis dat het onzin is om te denken dat dit nu niet meer gebeurd. Misschien zijn sommige users gewoon bang om gezichtsverlies te lijden bij hun matties. Want het is natuurlijk veel stoerder om lollig te doen. ;)
Dat weet ik wel zeker. Zogenaamd lollig, bijdehand zijn en afbekken staat hier hoog in het vaandel want kijk mij es een baasje zijn terwijl het alleen maar onzekerheid is en al helemaal voor de waarheid. Je weet het toch: ze geven het best toe dat er false flags en hoaxes zijn maar niet alles is een false flag/hoax. Voor mij is ook niet alles een valse vlag of een hoax maar al die zaken die zwaar aangezet en uitgemeten en pontificaal onder je neus worden geschoven met altijd die gekke lonely schutter etc ect die zijn zeker weten een hoax.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:18:28 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155942362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Zogenaamd lollig, bijdehand zijn en afbekken staat hier hoog in het vaandel want kijk mij es een baasje zijn terwijl het alleen maar onzekerheid is en al helemaal voor de waarheid. Je weet het toch: ze geven het best toe dat er false flags en hoaxes zijn maar niet alles is een false flag/hoax. Voor mij is ook niet alles een valse vlag of een hoax maar al die zaken die zwaar aangezet en uitgemeten en pontificaal onder je neus worden geschoven met altijd die gekke lonely schutter etc ect die zijn zeker weten een hoax.
Dat komt ook voor een groot deel omdat er heel slordig omgegaan wordt met beschikbare informatie en er vaak grote gapende gaten in de hoax theorie zitten waar je een paar bussen doorheen kan rijden. Dat is jammer en zo lang dat blijft, blijft het commentaar ook zo makkelijk te geven. Een goed voorbeeld hoe het ook kan en waar je dus ziet dat commentaar eraf stuitert alsof het onbelangrijk is heb ik gezien bij epicbeardman in het Sandy Hook hoax topic, omdat hij daar een redelijk sterke insteek had. Niet op basis van subjectieve onzin en korrelige beelden. Zoals je altijd hardcore 'alles is een hoax' mensen blijft houden zal je ook hardcore nay-sayers houden, daar doe je weinig aan verder en ja, een beetje zelfreflectie bij alle partijen zou fijn zijn en als je iets deelt wees dan even kritisch op hetgeen wat je deelt voor je het als waarheid verkondigd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 september 2015 @ 10:35:11 #222
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155942677
quote:
6s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je zal mij nooit horen zeggen dat False Flags niet bestaan. :) Roepen dat alles nep en een False Flag is, is dan weer het andere uiterste.

Dat misschien nog wel meer terechte hoon krijgt, juist door de 'kijk ons eens gelijk hebben en verheven zijn' opstelling van 90% van de complotdenkers.

[..]

Die zijn er niet. Zodra er namelijk voldoende bewijs is (en dat bewijs aan een bepaalde kritische standaard voldoet) zal ik altijd mijn wereldbeeld bij blijven stellen. 8-)
Alles is nep is ook niet mijn ding nee, over het algemeen twijfel ik net zo veel aan de alternatieve versie van het nieuws. Er zijn wel een aantal uitzonderingen, maar eigenlijk is er van ieder nieuwsbericht een bron met een andere kijk hierop. Je leert er in ieder geval van dat je kritischer gaat kijken naar de algemene berichtgeving. Als ik er niet zeker van ben dan vind ik het nog interessant om het te delen. Wellicht heeft iemand anders andere info over het onderwerp met een andere invalshoek om zo samen verder te puzzelen. Dat is wat BNW voor mij interessant maakt. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:53:51 #223
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155942989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Zogenaamd lollig, bijdehand zijn en afbekken staat hier hoog in het vaandel want kijk mij es een baasje zijn terwijl het alleen maar onzekerheid is en al helemaal voor de waarheid. Je weet het toch: ze geven het best toe dat er false flags en hoaxes zijn maar niet alles is een false flag/hoax. Voor mij is ook niet alles een valse vlag of een hoax maar al die zaken die zwaar aangezet en uitgemeten en pontificaal onder je neus worden geschoven met altijd die gekke lonely schutter etc ect die zijn zeker weten een hoax.
Als iemand hier zegt dat er een gebeurtenis nep is dan zet het mij in ieder geval aan om me er ook een beetje in te verdiepen, maar vaak is het bewijs erg mager om zeker te weten of het nep/hoax is. Het valt me wel op dat dit soort topics over het algemeen het populairst zijn hier. De wat vagere en meer mysterieuze topics raken al snel in de vergetelheid. Het geeft wel aan dat er veel gebeurd tegenwoordig waaraan mensen twijfelen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155943932
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat komt ook voor een groot deel omdat er heel slordig omgegaan wordt met beschikbare informatie en er vaak grote gapende gaten in de hoax theorie zitten waar je een paar bussen doorheen kan rijden. Dat is jammer en zo lang dat blijft, blijft het commentaar ook zo makkelijk te geven. Een goed voorbeeld hoe het ook kan en waar je dus ziet dat commentaar eraf stuitert alsof het onbelangrijk is heb ik gezien bij epicbeardman in het Sandy Hook hoax topic, omdat hij daar een redelijk sterke insteek had. Niet op basis van subjectieve onzin en korrelige beelden. Zoals je altijd hardcore 'alles is een hoax' mensen blijft houden zal je ook hardcore nay-sayers houden, daar doe je weinig aan verder en ja, een beetje zelfreflectie bij alle partijen zou fijn zijn en als je iets deelt wees dan even kritisch op hetgeen wat je deelt voor je het als waarheid verkondigd.
De 'grote gapende gaten' zijn nog groter in de officiele verhalen denk ik (en veel anderen) :)
De MSMérs kunnen lekker blijven ouwehoeren over "Ik geloof de officiele verhaal niet 100% hoor!" maar ze durven niet eens toegeven welke procent en wat precies ze hebben hun twijfels over. Tis gewoon lafaardig en afwijkend.imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 10-09-2015 00:27:19 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 september 2015 @ 11:57:21 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155944195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

De 'grote gapende gaten' zijn nog groter in de officiele verhalen denk ik (en veel anderen) :)
De MSMérs kunnen lekker blijven ouwehoeren over "Ik geloof de officiele verhaal 100% hoor!" maar ze durven niet eens toegeven welke procent en wat precies ze hebben hun twijfels over. Tis gewoon lafaardig en afwijkend.imo.
Het lullige is wel dat de alternatieve media elementen in zich heeft die per ongeluk of expres desinformatie de wereld in schopt die sensationeel genoeg is om opgepakt te worden maar belachelijk simpel onderuit te halen is. Mainstream media heeft een immens budget en zijn redelijk eensgezind dus moet je van goede huize komen wil je die onderuit halen als die daadwerkelijk de publieke opinie gevormd wil hebben.

En dat werkt dus niet met lame ass commentaar op lame ass korrelig gecomprimeerde flutfilmpjes. Op die manier 'wint' de kant met het grootste publiek, het grootste budget, de beste regie en de minst opvallende fouten. Het is een oneerlijke strijd misschien, maar je doet er niets aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')