abonnement Unibet Coolblue
pi_155917216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je dacht dat hij nog leefde?
Ik dacht helemaal niets, heb mij nooit met hem bezig gehouden.
జ్ఞ‌ా
pi_155917356
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:10 schreef µ het volgende:

[..]

Ik dacht helemaal niets, heb mij nooit met hem bezig gehouden.
Wel respect dat je de discipline hebt gehad niet vanaf aflevering 1 al wikipedia er bij te pakken.

Nu moet ik toegeven dat ik al redelijk bekend was met het verhaal van het Medillin-cartel, maar toch heb ik wikipedia tijdens het kijken meerdere keren geraadpleegd :P
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2015 @ 10:21:09 #128
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155917493
Ik kende die foto's wel van Escobar dood op een dak
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2015 @ 10:21:43 #129
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155917505
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wel respect dat je de discipline hebt gehad niet vanaf aflevering 1 al wikipedia er bij te pakken.

Nu moet ik toegeven dat ik al redelijk bekend was met het verhaal van het Medillin-cartel, maar toch heb ik wikipedia tijdens het kijken meerdere keren geraadpleegd :P
Ik ook vooral omdat ze een jaar per aflevering erdoorheen joegen
pi_155924394
Ik heb in Javier Peña totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:46:41 #131
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_155924435
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in Javier Peña totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
Het viel me ook pas op bij aflevering 5 ofzo :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  roze dinsdag 8 september 2015 @ 15:48:37 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_155924471
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Stranger het volgende:
Wel respect dat je de discipline hebt gehad niet vanaf aflevering 1 al wikipedia er bij te pakken.
Haha ik wel, tijdens iedere aflevering wel dingen opgezocht.
Your beauty never ever scared me.
pi_155925394
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in Javier Peña totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
ben bij aflevering 7 maar ik wacht nog steeds op het moment dat hij "You raped her. You murdered her. You killed her children" roept ;)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_155928725
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in Javier Peña totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
Nu valt het kwartje. _O- Ik dacht al waar ken ik hem van. _O-
pi_155936427
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in Javier Peña totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
Oh Fuck, daarom komt ie me zo bekend voor :D _O-
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 23:05:13 #136
257132 crew  Awsom
pi_155936469
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh Fuck, daarom komt ie me zo bekend voor :D _O-
Ik zit ook al 5 afleveringen diep na te denken waar die man me toch zo bekend van voor komt _O-
pi_155936568
Okee, wat grappig dat ik niet de enige ben :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155938762
valt mij toch wat tegen
zeer mooi gemaakt, maar het boeit mij niet echt
de hoofdrolspeler (als ik die agent zo mag noemen) kan mij niet boeien en het cartel gebeuren gaat allemaal wat te gemakkelijk (misschien was het wel zo, maar toch)
  woensdag 9 september 2015 @ 01:29:01 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155939343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:35 schreef catfish het volgende:

de hoofdrolspeler (als ik die agent zo mag noemen) kan mij niet boeien en het cartel gebeuren gaat allemaal wat te gemakkelijk (misschien was het wel zo, maar toch)
Je bent te jong.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_155941237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent te jong.
Nee hoor, hij heeft helemaal gelijk.. 't is allemaal erg luchtig en kort door de bocht in beeld gebracht.

Maar dat maakt de serie niet minder onderhoudend. Je moet 't alleen niet zo serieus nemen.

Dat is het enige probleem dat ik met de serie heb, het wordt een beetje gebracht als een soort documentaire (door de voice overs/historische 'lesjes' tussendoor en de echte foto's van PE) maar 't is echt allemaal erg geromantiseerde fictie die slechts zeer lichtjes gebaseerd is op de werkelijkheid.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 9 september 2015 @ 12:26:23 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155944687
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

Dat is het enige probleem dat ik met de serie heb, het wordt een beetje gebracht als een soort documentaire (door de voice overs/historische 'lesjes' tussendoor en de echte foto's van PE) maar 't is echt allemaal erg geromantiseerde fictie die slechts zeer lichtjes gebaseerd is op de werkelijkheid.
Je hebt de disclaimer aan het begin van elke aflevering gemist? "Gebaseerd op waargebeurde feiten, maar elke overeenkomst met echte personen en gebeurtenissen is louter toeval?"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_155947770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt de disclaimer aan het begin van elke aflevering gemist? "Gebaseerd op waargebeurde feiten, maar elke overeenkomst met echte personen en gebeurtenissen is louter toeval?"
Dus die èchte foto's en clips van Pablo Escobar en de echte tijdsbeelden die onder de voice over tussenstukjes gemonteerd zijn, die zijn louter toevallig in de serie terecht gekomen...ah ja...

Voor de duidelijkheid, ik vind 't best een aardige serie... ik kijk er graag naar.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_155947825
wat een bazenserie, in 3 dagen tijd doorheen gefietst! vond het tempo erg hoog trouwens, had voor mij wel wat rustiger gemogen. Vooral omdat dit om ware feiten berust... ben bang dat ze na 2 max, 3 seizoenen door het materiaal heen zijn. Voor de rest, niets dan lof!
<hr>
pi_155948716
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in Javier Peña totaal de acteur die Oberyn Martell in game of thrones speelt niet herkend _O- damn!
Ik vermoedde het vrij snel. Moest zijn gezicht wel ff goed in me opnemen voordat ik zeker wist.
Wel tof dat hij achter elkaar in twee sterke series een rol heeft mogen vertolken. Zijn acteercarrière is wel aan het pieken nu.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155948766
Ik vraag me echt af hoeveel verhaal er nog over is gebleven. In een seizoen volg je Pablo's gehele opkomst en bijna ondergang.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155948796
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:43 schreef McNulty het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel verhaal er nog over is gebleven. In een seizoen volg je Pablo's gehele opkomst en bijna ondergang.
Er zijn nog meer kartels geweest na het Medellin-kartel.
Kunnen makkelijk nog een paar seizoenen verder gaan alleen zal het dan niet meer over Escobar gaan natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155948946
Het enige wat ik kut vind aan deze serie is het loopje van Pablo, lijkt altijd of hij nodig moet kakken.
pi_155948970
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er zijn nog meer kartels geweest na het Medellin-kartel.
Kunnen makkelijk nog een paar seizoenen verder gaan alleen zal het dan niet meer over Escobar gaan natuurlijk.
Een Mexicaanse spinoff over El Chapo zou ook wel tof zijn.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155949156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:51 schreef McNulty het volgende:

[..]

Een Mexicaanse spinoff over El Chapo zou ook wel tof zijn.
Ja dat zou dan het laatste seizoen kunnen zijn, daarvoor nog het Cali-kartel en het Gulf-kartel.
Dan heb je ook echt vanaf de 70s tot nu ongeveer de grootste kartels wel gehad. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155949673
Pablo ken ook lachen trouwens.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')