abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 september 2015 @ 23:49:59 #76
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155749063
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef FredvZ het volgende:
Blijft toch leuk:
[ afbeelding ]
Dan toch liever aan de andere kant, minder last van die WC daar links. En dan nog liever raampje, maar dat ben ik :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_155749374
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat moet je bieden dan?
er wordt gekeken naar een aantal aspecten maar primair telt het aantal dienstjaren (senioriteit).

je biedt niet echt iets, het is meer interesse tonen, je biedt je interesse aan :D
.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:16:50 #78
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155753309
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef flipsen het volgende:
Dan toch liever aan de andere kant, minder last van die WC daar links. En dan nog liever raampje, maar dat ben ik :Y
Gelukkig mogen er maar een beperkt aantal mensen gebruik maken van dit toilet tijdens de vlucht :7
Raampje hoeft van mij niet zo: 95% van de vlucht zijn er toch maar wolken te zien. De 3% die ziet in Nederland bij het opstijgen ken ik inmiddels wel en tijdens de 2% tijdens het landen ben ik veel te druk met onder controle houden van mijn oorpijn.
So we just called him Fred
pi_155753479
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]

oorpijn.
Ik had daar ook altijd veel last van. Nu mijn oren zijn uitgespoten (zaten dicht na het zwemmen) heb ik er geen last meer van.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_155756618


Staat weer binnen op een andere station, geen idee waarom.
Schijnt snel de paint in te gaan om er de 10de weer uit te komen.
  woensdag 2 september 2015 @ 14:07:38 #81
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155757958
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door donroyco op 02-09-2015 14:16:32 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 2 september 2015 @ 14:16:25 #82
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155758188
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef FredvZ het volgende:
lokquote
Vraag: Met Arke of KLM naar het Caribisch gebied? Thanks alvast! :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 2 september 2015 @ 14:20:48 #83
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_155758307
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef FredvZ het volgende:
Raampje hoeft van mij niet zo: 95% van de vlucht zijn er toch maar wolken te zien.
Raampje is voor mij ook niet om naar buiten te kijken (wel bij start en landing), maar vooral omdat ik dan een beetje tegen de wand kan hangen. De enige manier dat ik met héél veel geluk nog een kwartiertje ofzo kan slapen (op een vlucht van 12+ uur).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 2 september 2015 @ 18:09:40 #84
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155764975
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:16 schreef donroyco het volgende:
Vraag: Met Arke of KLM naar het Caribisch gebied? Thanks alvast! :)
Arke, enerzijds omdat KLM niet rechtstreeks naar de "vakantievliegvelden" (zoals Cancun, Holguin, Varadero, Punta Cana, Puerto Plata, Montego Bay) vliegt en anderzijds omdat ik een hekel heb aan economy vliegen en KLM Business class te duur is.

Tel daarbij op dat bij een pakketreis er ook nog eens een korting wordt gerekend. Die goedkopere prijs maakt het de grotere kans op vertragingen wel waard.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:20 schreef flipsen het volgende:
Raampje is voor mij ook niet om naar buiten te kijken (wel bij start en landing), maar vooral omdat ik dan een beetje tegen de wand kan hangen. De enige manier dat ik met héél veel geluk nog een kwartiertje ofzo kan slapen (op een vlucht van 12+ uur).
Slapen heb ik opgegeven in een vliegtuig. Hoewel ik een paar maanden geleden wel in slaap was gevallen, ik schrok er gewoon wakker van :D

Nog een voordeel van Arke, je kan vrij gemakkelijk de stoel naast je ook reserveren en zoals het er nu naar uitziet, heb ik twee stoelen :+
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 18:36:33 #85
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155765705
U-turn op de landingsbaan?
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 18:50:19 #86
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155766101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Arke, enerzijds omdat KLM niet rechtstreeks naar de "vakantievliegvelden" (zoals Cancun, Holguin, Varadero, Punta Cana, Puerto Plata, Montego Bay) vliegt en anderzijds omdat ik een hekel heb aan economy vliegen en KLM Business class te duur is.

Tel daarbij op dat bij een pakketreis er ook nog eens een korting wordt gerekend. Die goedkopere prijs maakt het de grotere kans op vertragingen wel waard.
Thanks! En hoe zit het dan met de ABC-eilanden? Heeft Arke/TUI daar ook een voorsprong?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_155767080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:36 schreef FredvZ het volgende:
U-turn op de landingsbaan?

Foutje van FR.
--
  woensdag 2 september 2015 @ 19:25:46 #88
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155767149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:50 schreef donroyco het volgende:
Thanks! En hoe zit het dan met de ABC-eilanden? Heeft Arke/TUI daar ook een voorsprong?
Arke biedt meer variatie in vluchten, zodat je altijd wel een reis kan boeken met zowel heen als terug een non-stop vlucht. Met KLM is dat alleen mogelijk als je naar Curaçao gaat.

Met de huidige prijzen is Economy bij de KLM iets goed koper dan Premium Comfort bij Arke. Het aanbod van films is iets minder bij Arke tov KLM en de verzorging van de innerlijke mens is wat beperkter in keuze. De ruimte die je krijgt tov Economy maakt dat allemaal ruimschoots goed.

Grootste nadeel is de grotere kans op vertraging en gedoe als er opeens een ander toestel gebruikt moet worden.

Economy zou ik met Arke niet doen. 3-3-3 in een 787 is krap en je moet voor alles bijbetalen tijdens de vlucht (bagage, eten, drinken, IFE). Je krijgt het minimale om de vlucht te "overleven": water en één maaltijd.

KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Arke:
AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8
AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8

AMS - BON - CUR - AMS : 787-8
AMS - CUR - BON - AMS : 787-8
AMS - CUR - AMS       : 787-8

KLM:
AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
AMS - CUR - AMS       : 747-400 / 330-200

AMS = Amsterdam Schiphol
AUA = Aruba
BON = Bonaire
CUR = Curaçao
SXM = St. Maarten
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 19:35:06 #89
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155767462
Sinds wanneer vliegt ArkeFly 2 maal daags naar naar Curacao?
  woensdag 2 september 2015 @ 20:37:58 #90
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155769309
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:35 schreef Sunri5e het volgende:
Sinds wanneer vliegt ArkeFly 2 maal daags naar naar Curacao?
Ik wilde alleen de variatie in vluchten aangeven, niet de frequentie :)

Dit is het globale schema voor de komende winter (onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Arke:
Ma : AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8
Di : AMS - BON - CUR - AMS : 787-8
Wo : AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8
Wo : AMS - CUR - AMS       : 787-8
Do : AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8
Vr : AMS - CUR - BON - AMS : 787-8
Za : AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8
Za : AMS - CUR - AMS       : 787-8
Zo : AMS - BON - CUR - AMS : 787-8

KLM:
Ma : AMS - CUR - AMS       : 747-400
Ma : AMS - CUR - AMS       : 330-200
Di : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
Di : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Wo : AMS - CUR - AMS       : 747-400
Wo : AMS - CUR - AMS       : 330-200
Do : AMS - CUR - AMS       : 747-400 
Do : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Vr : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
Vr : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Za : AMS - CUR - AMS       : 747-400
Za : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
Zo : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400
Zo : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200
So we just called him Fred
  woensdag 2 september 2015 @ 20:43:19 #91
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155769502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik wilde alleen de variatie in vluchten aangeven, niet de frequentie :)

Dit is het globale schema voor de komende winter (onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten):
[ code verwijderd ]

Het was ook niet een reactie op jouw post maar een algemene vraag. Ik zag net dat ze op bijvoorbeeld zondag 2 maal daags met een 787 vliegen. Ongeveer een half uur naar elkaar. 1 met tussenlanding en 1 direct.
  woensdag 2 september 2015 @ 21:01:53 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155770090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Arke biedt meer variatie in vluchten, zodat je altijd wel een reis kan boeken met zowel heen als terug een non-stop vlucht. Met KLM is dat alleen mogelijk als je naar Curaçao gaat.

Met de huidige prijzen is Economy bij de KLM iets goed koper dan Premium Comfort bij Arke. Het aanbod van films is iets minder bij Arke tov KLM en de verzorging van de innerlijke mens is wat beperkter in keuze. De ruimte die je krijgt tov Economy maakt dat allemaal ruimschoots goed.

Grootste nadeel is de grotere kans op vertraging en gedoe als er opeens een ander toestel gebruikt moet worden.

Economy zou ik met Arke niet doen. 3-3-3 in een 787 is krap en je moet voor alles bijbetalen tijdens de vlucht (bagage, eten, drinken, IFE). Je krijgt het minimale om de vlucht te "overleven": water en één maaltijd.

KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.
[ code verwijderd ]

Heldere uitleg. Dank :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_155770312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef FredvZ het volgende:
KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.
Als ik naar de bestemmingen kijk lijkt KLM de 787 meer in te zetten op 777 bestemmingen en de 777's gaan weer 747 bestemmingen overnemen.

KLM heeft ook aangegeven dat ze met de (wat kleinere) 787's ze de mogelijkheid krijgen om hogere frequenties en/of nieuwe bestemmingen te halen.
  woensdag 2 september 2015 @ 21:19:15 #94
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155770640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het was ook niet een reactie op jouw post maar een algemene vraag. Ik zag net dat ze op bijvoorbeeld zondag 2 maal daags met een 787 vliegen. Ongeveer een half uur naar elkaar. 1 met tussenlanding en 1 direct.
Ah. Op die fiets.
Sinds vorig jaar zomer. Toen was het nog alleen op zaterdag. Sinds deze zomer op woensdag en zondag. Komende winter dus dagelijks 1 maal een vlucht naar Curaçao.
So we just called him Fred
pi_155773620
flightradar24 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 22:16:26 Malaysia Airlines flight #MH19 from Amsterdam to Kuala Lumpur has done 2 U-turns over India http://t.co/7UZjPXKSHC http://t.co/hq0B3wegrz reageer retweet
  woensdag 2 september 2015 @ 22:49:05 #96
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155773775
Hij zit nu op FL100...
So we just called him Fred
pi_155773831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:49 schreef FredvZ het volgende:
Hij zit nu op FL100...
Zal wel gaan landen op Chennai
  woensdag 2 september 2015 @ 22:53:13 #98
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155773900
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:50 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Zal wel gaan landen op Chennai
Lijkt er idd wel op, bocht is inmiddels ingezet:
So we just called him Fred
pi_155774121
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lijkt er idd wel op, bocht is inmiddels ingezet:
[ afbeelding ]
En geland
Trotse Twentenaar
  woensdag 2 september 2015 @ 23:01:37 #100
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155774157
De Telegraaf zal morgen vast wel iets speculeren.

So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')