Dan toch liever aan de andere kant, minder last van die WC daar links. En dan nog liever raampje, maar dat ben ikquote:
er wordt gekeken naar een aantal aspecten maar primair telt het aantal dienstjaren (senioriteit).quote:
Gelukkig mogen er maar een beperkt aantal mensen gebruik maken van dit toilet tijdens de vluchtquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef flipsen het volgende:
Dan toch liever aan de andere kant, minder last van die WC daar links. En dan nog liever raampje, maar dat ben ik
Ik had daar ook altijd veel last van. Nu mijn oren zijn uitgespoten (zaten dicht na het zwemmen) heb ik er geen last meer van.quote:
Vraag: Met Arke of KLM naar het Caribisch gebied? Thanks alvast!quote:
Raampje is voor mij ook niet om naar buiten te kijken (wel bij start en landing), maar vooral omdat ik dan een beetje tegen de wand kan hangen. De enige manier dat ik met héél veel geluk nog een kwartiertje ofzo kan slapen (op een vlucht van 12+ uur).quote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef FredvZ het volgende:
Raampje hoeft van mij niet zo: 95% van de vlucht zijn er toch maar wolken te zien.
Arke, enerzijds omdat KLM niet rechtstreeks naar de "vakantievliegvelden" (zoals Cancun, Holguin, Varadero, Punta Cana, Puerto Plata, Montego Bay) vliegt en anderzijds omdat ik een hekel heb aan economy vliegen en KLM Business class te duur is.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:16 schreef donroyco het volgende:
Vraag: Met Arke of KLM naar het Caribisch gebied? Thanks alvast!
Slapen heb ik opgegeven in een vliegtuig. Hoewel ik een paar maanden geleden wel in slaap was gevallen, ik schrok er gewoon wakker vanquote:Op woensdag 2 september 2015 14:20 schreef flipsen het volgende:
Raampje is voor mij ook niet om naar buiten te kijken (wel bij start en landing), maar vooral omdat ik dan een beetje tegen de wand kan hangen. De enige manier dat ik met héél veel geluk nog een kwartiertje ofzo kan slapen (op een vlucht van 12+ uur).
Thanks! En hoe zit het dan met de ABC-eilanden? Heeft Arke/TUI daar ook een voorsprong?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Arke, enerzijds omdat KLM niet rechtstreeks naar de "vakantievliegvelden" (zoals Cancun, Holguin, Varadero, Punta Cana, Puerto Plata, Montego Bay) vliegt en anderzijds omdat ik een hekel heb aan economy vliegen en KLM Business class te duur is.
Tel daarbij op dat bij een pakketreis er ook nog eens een korting wordt gerekend. Die goedkopere prijs maakt het de grotere kans op vertragingen wel waard.
Arke biedt meer variatie in vluchten, zodat je altijd wel een reis kan boeken met zowel heen als terug een non-stop vlucht. Met KLM is dat alleen mogelijk als je naar Curaçao gaat.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:50 schreef donroyco het volgende:
Thanks! En hoe zit het dan met de ABC-eilanden? Heeft Arke/TUI daar ook een voorsprong?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Arke: AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8 AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8 AMS - BON - CUR - AMS : 787-8 AMS - CUR - BON - AMS : 787-8 AMS - CUR - AMS : 787-8 KLM: AMS - AUA - BON - AMS : 330-200 AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400 AMS - CUR - AMS : 747-400 / 330-200 AMS = Amsterdam Schiphol AUA = Aruba BON = Bonaire CUR = Curaçao SXM = St. Maarten |
Ik wilde alleen de variatie in vluchten aangeven, niet de frequentiequote:Op woensdag 2 september 2015 19:35 schreef Sunri5e het volgende:
Sinds wanneer vliegt ArkeFly 2 maal daags naar naar Curacao?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Arke: Ma : AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8 Di : AMS - BON - CUR - AMS : 787-8 Wo : AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8 Wo : AMS - CUR - AMS : 787-8 Do : AMS - AUA - CUR - AMS : 787-8 Vr : AMS - CUR - BON - AMS : 787-8 Za : AMS - SXM - AUA - AMS : 787-8 Za : AMS - CUR - AMS : 787-8 Zo : AMS - BON - CUR - AMS : 787-8 KLM: Ma : AMS - CUR - AMS : 747-400 Ma : AMS - CUR - AMS : 330-200 Di : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400 Di : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200 Wo : AMS - CUR - AMS : 747-400 Wo : AMS - CUR - AMS : 330-200 Do : AMS - CUR - AMS : 747-400 Do : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200 Vr : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400 Vr : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200 Za : AMS - CUR - AMS : 747-400 Za : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200 Zo : AMS - SXM - CUR - AMS : 747-400 Zo : AMS - AUA - BON - AMS : 330-200 |
Het was ook niet een reactie op jouw post maar een algemene vraag. Ik zag net dat ze op bijvoorbeeld zondag 2 maal daags met een 787 vliegen. Ongeveer een half uur naar elkaar. 1 met tussenlanding en 1 direct.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de variatie in vluchten aangeven, niet de frequentie
Dit is het globale schema voor de komende winter (onder voorbehoud van wijzigingen en typefouten):
[ code verwijderd ]
Heldere uitleg. Dankquote:Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Arke biedt meer variatie in vluchten, zodat je altijd wel een reis kan boeken met zowel heen als terug een non-stop vlucht. Met KLM is dat alleen mogelijk als je naar Curaçao gaat.
Met de huidige prijzen is Economy bij de KLM iets goed koper dan Premium Comfort bij Arke. Het aanbod van films is iets minder bij Arke tov KLM en de verzorging van de innerlijke mens is wat beperkter in keuze. De ruimte die je krijgt tov Economy maakt dat allemaal ruimschoots goed.
Grootste nadeel is de grotere kans op vertraging en gedoe als er opeens een ander toestel gebruikt moet worden.
Economy zou ik met Arke niet doen. 3-3-3 in een 787 is krap en je moet voor alles bijbetalen tijdens de vlucht (bagage, eten, drinken, IFE). Je krijgt het minimale om de vlucht te "overleven": water en één maaltijd.
KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.
[ code verwijderd ]
Als ik naar de bestemmingen kijk lijkt KLM de 787 meer in te zetten op 777 bestemmingen en de 777's gaan weer 747 bestemmingen overnemen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef FredvZ het volgende:
KLM vliegt nu met een A330, mijn verwachting is dat deze vluchten als eerste vervangen gaan worden door een 787-9, die in Economy dezelfde 3-3-3 opstelling heeft als Arke.
Ah. Op die fiets.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het was ook niet een reactie op jouw post maar een algemene vraag. Ik zag net dat ze op bijvoorbeeld zondag 2 maal daags met een 787 vliegen. Ongeveer een half uur naar elkaar. 1 met tussenlanding en 1 direct.
twitter:flightradar24 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 22:16:26 Malaysia Airlines flight #MH19 from Amsterdam to Kuala Lumpur has done 2 U-turns over India http://t.co/7UZjPXKSHC http://t.co/hq0B3wegrz reageer retweet
Lijkt er idd wel op, bocht is inmiddels ingezet:quote:Op woensdag 2 september 2015 22:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zal wel gaan landen op Chennai
En gelandquote:Op woensdag 2 september 2015 22:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op, bocht is inmiddels ingezet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |