Hij zou eerst op 13 oktober aan KLM geleverd worden maar dat is nu al verschoven naar 15 oktober.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:17 schreef Blistering het volgende:
Vet! Ook om aan te mogen werken
Wanneer landt 'ie ook weer voor het eerst op Schiphol? Neem ik die dag even vrij van studie & werk.
Zijn die vluchten dan ook ontzichtbaar op bijvoorbeeld Flyradar?quote:Overigens worden de aankomsten, net als vandaag, niet aangekondigd. "Het zijn toch speciale vluchten. En we willen niet dat mensen hier naar toe komen om te kijken"
Daar staan ze gewoon in:quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:38 schreef derLudolf het volgende:
De komende tijd zal er regelmatig een vliegtuig van SAS te zien zijn op vliegveld Eelde.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-vlekkeloos-verlopen
[..]
Zijn die vluchten dan ook ontzichtbaar op bijvoorbeeld Flyradar?
Aha, als het echt wil weten dat gewoon in de gaten houden dusquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar staan ze gewoon in:
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ln-rpx/#74b349d
SK7107/7108
Uitbreiding en vervanging idd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, als het echt wil weten dat gewoon in de gaten houden dus
Trouwens, ik las afgelopen zondag in het "WizzAir magazine" dat ze 110 A321-NEO's hadden besteld. De huidige vloot is iets van 68 vliegtuigen dacht ik.
Dat klinkt als een flinke groei. Is dat dan gelijk vervanging van de A320? Hoe dan ook, dat is een serieuze uitbreiding
Bron: https://wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizzen328quote:The new aircraft will both replace current aircraft when they are returned to lessors as well as provide additional capacity for Wizz Air’s further growth.
Vanaf de 700 is volgens mij pas Next Genquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef derLudolf het volgende:
Fred, 600 is toch ook nog onderdeel van de 737NG?
(wiki)quote:Boeing 737NG is the name given to the −600/-700/-800/-900 series of the Boeing 737 airliner.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef derLudolf het volgende:
Fred, 600 is toch ook nog onderdeel van de 737NG?
En het heeft nu motoren:quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:16 schreef Iemand91 het volgende:[ afbeelding ]twitter:KLM_press twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 14:25:18 Work in progress: our first Boeing 787-9! reageer retweet
Je kan ook van de -600 niet echt zeggen dat die ooit het luchtruim heeft betredenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:28 schreef FredvZ het volgende:
Met de komst van de 320Neo en de 737Max lijkt het er haast op dat de 2e hands markt overspoeld gaat worden met relatief jonge narrow body toestellen.
Zal me niet verbazen als de laatste 737-1/2/3/4/5/600's hiermee definitief uit het luchtruim verdwijnen.
Met zo'n witte kist en de KLM-livery in gedachten heb ik een beetje het Theo Maasen gevoel:quote:
quote:Als je een vel wit papier hebt en je hebt kleurpotloden en je doet niks, dan kan het altijd nog een mooie tekening worden.
Eeuwig zonde die lelijke LCC-lijn inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:33 schreef OEM het volgende:
Met zo'n witte kist en de KLM-livery in gedachten heb ik een beetje het Theo Maasen gevoel:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:45 schreef Blistering het volgende:
Ik ben nog altijd niet heel gecharmeerd van de nieuwe KLM-livery. Ben wel benieuwd hoe die zal staan op de 787.
Hmm, op die foto gaat het wel. Maar in het echt is het toch altijd weer anders.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer. Kan er ook nog steeds niet echt aan wennen
Benieuwd wat dit gaat betekenen. Ook voor de 2 deels gebouwde 747-8i's voor Transaero...quote:MOSKOU - De Russische luchtvaartmaatschappij Aeroflot neemt zijn noodlijdende branche- en landgenoot Transaero over. De regering in Moskou gaf dinsdag groen licht voor de overname van 75 procent van de aandelen. Wel moeten de toezichthouders nog akkoord geven.
Transaero, dat in 1991 werd opgericht, is na Aeroflot de grootste luchtvaartmaatschappij van Rusland. Als gevolg van de crisis dook het bedrijf in de eerste helft van het jaar fors in de rode cijfers, met een verlies van 8,5 miljard roebel (116 miljoen euro). Het aantal passagiers daalde in de eerste zeven maanden van het jaar met 2,7 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Vorig jaar ontving het bedrijf 9 miljard roebel steun vanuit Moskou.
Rode cijfers
Volgens bronnen zou Aeroflot het symbolische bedrag van 1 roebel betalen voor het belang van 75 procent. Overigens dook Aeroflot in de eerste maanden van het jaar ook dieper in de rode cijfers. Onder de streep resteerde een min van 3,5 miljard roebel. Afgelopen jaar verloor de Russische luchtvaartindustrie in totaal al 30 miljard roebel, blijkt uit gegevens van de Russische branchevereniging. Dat was in 2013 4,7 miljard roebel.
Nadat het nieuws over de overname bekend werd, stegen de beurswaarde van Transaero met circa 40 procent. Het aandeel Aeroflot verloor 5 procent.
Werden toch al uitgesteld?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Aeroflot en Transaero Airlines samen verder
[..]
Benieuwd wat dit gaat betekenen. Ook voor de 2 deels gebouwde 747-8i's voor Transaero...
Bij ons mag je bieden op andere functies, en dan gaat het in principe op basis van aantal vacatures en senioriteit. Je moet dus zelf bieden op iets anders. Overigens wordt de 787 gemixed gevlogen met de 777, het is een gedeelde typerating 777/787. Wel een conversiecursus, maar je hoeft geen compleet nieuwe typerating te halenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hmm, op die foto gaat het wel. Maar in het echt is het toch altijd weer anders.
Trouwens, zou jij er ook niet in willen vliegen?
Ik heb echt geen idee hoe dat gaat bij een luchtvaartmaatschappij. Stel dat je iets groters wilt, moet je dat zelf aankaarten? Komt de maatschappij naar jou toe na een x-aantal vlieguren?
Thanks, tof om te wetenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij ons mag je bieden op andere functies, en dan gaat het in principe op basis van aantal vacatures en senioriteit. Je moet dus zelf bieden op iets anders. Overigens wordt de 787 gemixed gevlogen met de 777, het is een gedeelde typerating 777/787. Wel een conversiecursus, maar je hoeft geen compleet nieuwe typerating te halen
Wat moet je bieden dan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Bij ons mag je bieden op andere functies, en dan gaat het in principe op basis van aantal vacatures en senioriteit. Je moet dus zelf bieden op iets anders. Overigens wordt de 787 gemixed gevlogen met de 777, het is een gedeelde typerating 777/787. Wel een conversiecursus, maar je hoeft geen compleet nieuwe typerating te halen
Hangt af van de structuur, de hoogte van de blinds op dat moment, je positie op tafel... oh wacht, ik haal 2 hobbies door elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |