abonnement Unibet Coolblue
pi_155632163


HelloFresh ervaringtopic!
http://www.hellofresh.nl/
https://www.facebook.com/HelloFreshNL

Wil je het een keer proberen, dan kan je met deze code momenteel 50% korting krijgen op je eerste box: HFVOORDEEL50
Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap. De kortingscode is geldig bij een afname van 2 HelloFresh Boxen. De kortingscode is niet geldig op een Proefbox , Fruitbox en cadeaubon.

Verder kan iedereen die in dit topic post en HelloFresh ontvangt je ook een korting geven van 20 euro op je eerste box. Die persoon krijgt dan zelf ook 12,50 euro korting. Vraag gerust iemand om een kortingscode als je daar gebruik van wilt maken.
pi_155633173
Ziet er goed uit, die Marley Spoon.

TT misschien veranderen in iets van 'maaltijdboxen' of zo?
pi_155634028
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:24 schreef Negentiendertig het volgende:
Wauw, dat ziet er een stuk gelikter uit dan HF. Misschien ook maar eens proberen.
En je kan blijkbaar kiezen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155635253
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En je kan blijkbaar kiezen!
Las het ja! Da's wel heel chill. Wat was die kortingscode ook alweer? Wil het best een keer proberen.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:47:15 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155637263
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:57 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Las het ja! Da's wel heel chill. Wat was die kortingscode ook alweer? Wil het best een keer proberen.
http://www.foodboxen.nl/marley-spoon.html
The love you take is equal to the love you make.
pi_155638148
Marley Spoon heb ik echt hele slechte ervaringen mee. Ik heb het twee weken gekocht en twee weken iets weg kunnen gooien. Ik had 1 keer slagroom die vooral klont was en 1 keer kip waarbij de stank me al tegemoet kwam toen ik de verpakking opende. Van de slagroom heb ik geen compensatie gehad ondanks klagen (alleen reactie dat dat niet de bedoeling was) en na de kip heb ik mijn geld van die maaltijd terug willen krijgen. Wij nemen hem niet meer, ook al waren we best enthousiast over het concept.
E.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:19:32 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155638456
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Marley Spoon heb ik echt hele slechte ervaringen mee. Ik heb het twee weken gekocht en twee weken iets weg kunnen gooien. Ik had 1 keer slagroom die vooral klont was en 1 keer kip waarbij de stank me al tegemoet kwam toen ik de verpakking opende. Van de slagroom heb ik geen compensatie gehad ondanks klagen (alleen reactie dat dat niet de bedoeling was) en na de kip heb ik mijn geld van die maaltijd terug willen krijgen. Wij nemen hem niet meer, ook al waren we best enthousiast over het concept.
En hoe zeg je het op? Kan het niet vinden op de site.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155639649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:56 schreef Bleie het volgende:
Ziet er goed uit, die Marley Spoon.

TT misschien veranderen in iets van 'maaltijdboxen' of zo?
Dat lijkt me een goed idee. Met wat meer info linkjes in de OP. Zoals diegene die Lienekien noemde, De kortingscode van HF uit de op is inmiddels ook behoorlijk achterhaald. Misschien dat er iemand ook nog een mooie topicwide banner kan maken :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_155646807
Ik wil best iets in elkaar knutselen; al heb ik nog best veel op m'n planning staan, dus weet niet wanneer.
pi_155646855
Wij gaan trouwens ook 'Marley Spoon' testen! Dat ziet er sowieso op het eerste gezicht veel beter én ook bijzonderder uit dan 'HelloFresh', vind ik.

Wat ik dus echt goed vind, is dat je zelf kan bepalen wat je eet en in principe ook hoeveel porties je neemt.

Wij zijn met 4 personen thuis en hebben dus een maaltijdbox met 3 'gerechten'. Echter, wat ik dus niet wist en kon opmaken van de site, is dat je gewoon meerdere recepten kunt kiezen.

Wij hebben in totaal recht op 3 x 4 = 12 porties. Niet iedereen lust alles bij ons thuis, dus het is een groot gemak om ook 2 x 2 porties (dus twee) verschillende gerechten te kunnen afnemen. Wij eten dus 1 dag hetzelfde en op de overige dagen kook ik dus twee verschillende gerechten. Misschien een beetje krom en onhandig, maar wel super leuk vind ik om met zoveel producten te mogen werken. Kortom; een leuke uitdaging!

Ik kan me dus best voorstellen dat het interessant is voor 'tweepersoonshuishoudens' om een box voor 4 personen en dan 3 dagen te bestellen. Zonder korting ben je dan 59 euro kwijt (even uit m'n hoofd, weet niet of het juist is) en je kunt dan in principe 6 verschillende gerechten kiezen. Het is niet veel duurder dan 'HF' en je hoeft nog maar één dag in de week te bedenken wat je wilt eten.

'Marley Spoon' beweert echter wel op haar site dat de door haar geleverde producten maar 4 dagen goed blijven, maar volgens mij valt dat reuze mee als je de producten op de juiste wijze opbergt in de koelkast en diepvriezer natuurlijk.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:28:23 #11
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_155646863
Zijn er mensen die in hun eentje een box afnemen? (Voor hoeveel personen dan en hoe bevalt dat?)
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:37:17 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155646916
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:26 schreef Unites het volgende:
Wij gaan trouwens ook 'Marley Spoon' testen! Dat ziet er sowieso op het eerste gezicht veel beter én ook bijzonderder uit dan 'HelloFresh', vind ik.

Wat ik dus echt goed vind, is dat je zelf kan bepalen wat je eet en in principe ook hoeveel porties je neemt.

Wij zijn met 4 personen thuis en hebben dus een maaltijdbox met 3 'gerechten'. Echter, wat ik dus niet wist en kon opmaken van de site, is dat je gewoon meerdere recepten kunt kiezen.

Wij hebben in totaal recht op 3 x 4 = 12 porties. Niet iedereen lust alles bij ons thuis, dus het is een groot gemak om ook 2 x 2 porties (dus twee) verschillende gerechten te kunnen afnemen. Wij eten dus 1 dag hetzelfde en op de overige dagen kook ik dus twee verschillende gerechten. Misschien een beetje krom en onhandig, maar wel super leuk vind ik om met zoveel producten te mogen werken. Kortom; een leuke uitdaging!

Ik kan me dus best voorstellen dat het interessant is voor 'tweepersoonshuishoudens' om een box voor 4 personen en dan 3 dagen te bestellen. Zonder korting ben je dan 59 euro kwijt (even uit m'n hoofd, weet niet of het juist is) en je kunt dan in principe 6 verschillende gerechten kiezen. Het is niet veel duurder dan 'HF' en je hoeft nog maar één dag in de week te bedenken wat je wilt eten.

'Marley Spoon' beweert echter wel op haar site dat de door haar geleverde producten maar 4 dagen goed blijven, maar volgens mij valt dat reuze mee als je de producten op de juiste wijze opbergt in de koelkast en diepvriezer natuurlijk.
Linkje naar de info waaruit je opmaakt dat je voor een vierpersoonsbox zes gerechten zou kunnen kiezen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_155646948
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:28 schreef Helsinki het volgende:
Zijn er mensen die in hun eentje een box afnemen? (Voor hoeveel personen dan en hoe bevalt dat?)
Ik lees meestal dat mensen die in hun eentje van de box willen eten, toch een box voor twee personen nemen. Je krijgt dan namelijk het dubbele, ook het vlees en de vis. Dit is namelijk best karig als je daarvan houdt.

Ook scheelt een tweepersoonsbox niet veel qua prijs. In verhouding is deze zelfs veel goedkoper. Je krijgt dus dubbele porties, die je bijvoorbeeld 's avonds zou kunnen klaarmaken en dan heb je voor dan en voor de dag erna voor de lunch een lekker bord eten! Je kunt het ook eventueel invriezen, maar dat is wel afhankelijk van het gerecht natuurlijk. Of je deelt het gezellig met iemand... de oude buurvrouw bijvoorbeeld? :) (ik zeg zomaar wat hoor haha).

Ik denk dat ik wel kan concluderen dat het zeer handig is voor een alleenstaande. Je hebt bijna al je boodschappen in huis!

Je kunt het natuurlijk ook altijd even proberen met een leuke kortingscode. Regelmatig geven users een 'gratis box' weg, maar ook in de OP staat een kortingscode waarmee je 50% korting kunt krijgen op je eerste maaltijdenbox. Minimale afname is wel ten alle tijden twee.

Dit is in het geval van 'HelloFresh' dan.
pi_155647004
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Linkje naar de info waaruit je opmaakt dat je voor een vierpersoonsbox zes gerechten zou kunnen kiezen?
Heb ik zelf ook niet kunnen vinden.
Je kunt een vierpersoonsbox bestellen voor twee personen. Je hebt intotaal recht op 3 × 4 = 12 porties als je voor 3 dagen (het maximale aantal) kiest.

In je accountoverzicht kun je jouw bestelling wijzigen. Wij hadden dus eerst 3 verschillende gerechten (want 3 dagen) voor 4 personen, dus vier porties. Deze porties kun je ook wijzigen naar 2. Dus je kunt dan nóg een gerecht kiezen voor 2 personen (het totaal aantal "verschillende" gerechten is dan dus 4). In het geval van ons, een vierpersoonshuishouden, moet je dan dus op één van de drie dagen dubbel koken, want we hebben twee verschillende gerechten nodig om aan de vier porties te komen voor ons viertjes.

Als je met twee personen bent, dan kun je dus in principe 6 verschillende recepten uitkiezen als je een box bestelt voor 4 personen. Je hebt dan dus recht op 12 porties / 2 = 6 verschillende gerechten. Aangezien je slechts met z'n tweëen bent, kun je - mits de houdbaarheid van de producten toereikend is, wat ik dus niet beoordelen - 6 dagen eten voor ¤59,- (zonder kortingscode).


Hopelijk heb ik het duidelijk kunnen verwoorden :)
Anders ga ik vanmiddag eventjes informatie inwinnen voor je.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2015 08:52:43 ]
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:56:34 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155647040
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:51 schreef Unites het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook niet kunnen vinden.
Je kunt een vierpersoonsbox bestellen voor twee personen. Je hebt intotaal recht op 3 × 4 = 12 porties als je voor 3 dagen (het maximale aantal) kiest.

In je accountoverzicht kun je jouw bestelling wijzigen. Wij hadden dus eerst 3 verschillende gerechten (want 3 dagen) voor 4 personen, dus vier porties. Deze porties kun je ook wijzigen naar 2. Dus je kunt dan nóg een gerecht kiezen voor 2 personen (het totaal aantal "verschillende" gerechten is dan dus 4). In het geval van ons, een vierpersoonshuishouden, moet je dan dus op één van de drie dagen dubbel koken, want we hebben twee verschillende gerechten nodig om aan de vier porties te komen voor ons viertjes.

Als je met twee personen bent, dan kun je dus in principe 6 verschillende recepten uitkiezen als je een box bestelt voor 4 personen. Je hebt dan dus recht op 12 porties / 2 = 6 verschillende gerechten. Aangezien je slechts met z'n tweëen bent, kun je - mits de houdbaarheid van de producten toereikend is, wat ik dus niet beoordelen - 6 dagen eten voor ¤59,- (zonder kortingscode).


Hopelijk heb ik het duidelijk kunnen verwoorden :)
Anders ga ik vanmiddag eventjes informatie inwinnen voor je.
Ik snap je redenering, maar ik vraag me af of het ook echt kán.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155647215
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap je redenering, maar ik vraag me af of het ook echt kán.
Mmhm, begin zelf ook te twijfelen nu haha. Ik bekeek net nog even mijn 'bestelpagina' en mijn keuzes waren allemaal weg. We kregen weer het standaard 3x4, door 'MarleySpoon' samengesteld.

Maar dat ligt misschien aan het feit dat ik dit doe via mobiel, want deze drie gerechten kan ik ook niet veranderden in 3x4 andere gerechten. Ik denk dat de wijzigingen niet kunnen worden opgeslagen via mobiel.

Zal het vanmiddag even proberen via de computer, anders zal ik eventjes contact opnemen met hun klantenservice.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:33:05 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_155647835
Werd van de week gebeld door HF of ik de box van volgende week wilde bestellen (deze week dus). Aangegeven dat ik die al op groen had staan, maar dat maakte niet uit. Ze zouden een vinkje zetten bij mijn naam omdat ik 'geselecteerd was voor een prijs'. Nou ja, zal wel :')

In mijn box zat een ovenhandschoen en 2 flesjes (alcoholvrij) bier. Toch wel grappig :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_155648127
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:55 schreef pl4kkie het volgende:
Dat lijkt me een goed idee. Met wat meer info linkjes in de OP. Zoals diegene die Lienekien noemde, De kortingscode van HF uit de op is inmiddels ook behoorlijk achterhaald. Misschien dat er iemand ook nog een mooie topicwide banner kan maken :D
Die kortingscode van HF uit de OP werkt nog steeds :)

Voor de liefhebbers, 25EUR korting op Marley Spoon
https://www.facebook.com/marleyspoon.nl/posts/727065614088420
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:07:51 #19
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_155648256
Gisteren de noodles op. Was lekker. Alleen het vulde tótaal niet.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_155648412
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 10:58 schreef Trusten het volgende:

[..]

Die kortingscode van HF uit de OP werkt nog steeds :)

Voor de liefhebbers, 25EUR korting op Marley Spoon
https://www.facebook.com/marleyspoon.nl/posts/727065614088420
Bedankt. :D Voor 15 euro ga ik het ook eens proberen. Kiezen is in ieder geval al leuk.
pi_155648774
Toen ik MS voor het eerst bestelde, met korting, kon ik maximaal 3 recepten kiezen.
Nu ik opnieuw inlog, en voor de tweede keer wil bestellen, kan ik voor meer dagen kiezen.
Make my day!
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:42:55 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155648834
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:40 schreef agter het volgende:
Toen ik MS voor het eerst bestelde, met korting, kon ik maximaal 3 recepten kiezen.
Nu ik opnieuw inlog, en voor de tweede keer wil bestellen, kan ik voor meer dagen kiezen.
Wat bedoel je, voor meer dagen kiezen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_155648943
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat bedoel je, voor meer dagen kiezen?
Met de korting, eerste bestelling, was het maximaal 3 recepten.
Voor volgende week heb ik er 4 uitgekozen.
Make my day!
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:52:16 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155649037
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:47 schreef agter het volgende:

[..]

Met de korting, eerste bestelling, was het maximaal 3 recepten.
Voor volgende week heb ik er 4 uitgekozen.
Vier maaltijden voor twee personen? En dan betaal je?

Klopt dan dit overzichtje niet? http://www.foodboxen.nl/marley-spoon.html

Ik kan het op de site van MS niet zien. Daar doen bepaalde knoppen het niet bij mij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155649054
Toen zij net begonnen kan ik me nog herinneren dat je iets van 10 euro per gerecht, per persoon betaalde. Dat vond ik echt achterlijk.
pi_155649101
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vier maaltijden voor twee personen? En dan betaal je?

Klopt dan dit overzichtje niet? http://www.foodboxen.nl/marley-spoon.html

Ik kan het op de site van MS niet zien. Daar doen bepaalde knoppen het niet bij mij.
Voor 4 recepten, 2 personen: 48,80 E


(Als vierde recept heb ik een dessert gekozen)
Make my day!
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:03:30 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155649248
Interessant! :D

Misschien klopt Unitas zijn theorie gewoon wel. :)

Vind het alleen zo vaag dat je op 'prijzen' klikt op de site en dan geen overzicht krijgt maar een bestelprocesure in moet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155649268
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:40 schreef agter het volgende:
Toen ik MS voor het eerst bestelde, met korting, kon ik maximaal 3 recepten kiezen.
Nu ik opnieuw inlog, en voor de tweede keer wil bestellen, kan ik voor meer dagen kiezen.
Denk dat je toen de classic box hebt besteld en nu custom besteld hebt?
pi_155650332
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:04 schreef Trusten het volgende:

[..]

Denk dat je toen de classic box hebt besteld en nu custom besteld hebt?
Geen idee.
Ik kon alle recepten wijzigen, meer personen toevoegen etc. Maar niet een recept extra.
En dat kan ik nu wel.

Ik ga het gewoon eens een tijdje afwisselen. MS en HF. Kijken welke menu's het lekkerst zijn iedere week.
Make my day!
pi_155650366
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En hoe zeg je het op? Kan het niet vinden op de site.
Als je dat gevonden hebt hoor ik het ook graag :D
Ik zet nu maar eens in de zoveel tijd alle boxen die er staan op dat ik ze niet wil ontvangen.
E.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')