abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Games vrijdag 4 september 2015 @ 17:05:24 #251
181272 crew  Noppie2000
pi_155819513
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is dit nog een toffe game? Ik vond het kopen van kaarten nogal kut, en de arena is wel okay. Maar je moet geluk hebben.
Geluk is een factor ja, je deck kennen en je kaarten effectief inzetten: daar komt geen geluk bij kijken.

Maar ja, toffe game :) Wil je F2P moet je er wel tijd insteken uiteraard, maar alles is mogelijk zonder geld.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:06:42 #252
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_155819554
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geluk is een factor ja, je deck kennen en je kaarten effectief inzetten: daar komt geen geluk bij kijken.

Maar ja, toffe game :) Wil je F2P moet je er wel tijd insteken uiteraard, maar alles is mogelijk zonder geld.
Uiteraard, het lijkt me wel leuk, maar toen het pas uitkwam. Kwam je niet zo ver met de basiskaarten dat vond ik wel een gedoe. Was er maar zoiets als hearthstone dat je gewoon kocht en alle kaarten had... :P
Liefde voor God
  Redactie Games vrijdag 4 september 2015 @ 17:07:45 #253
181272 crew  Noppie2000
pi_155819582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Uiteraard, het lijkt me wel leuk, maar toen het pas uitkwam. Kwam je niet zo ver met de basiskaarten dat vond ik wel een gedoe. Was er maar zoiets als hearthstone dat je gewoon kocht en alle kaarten had... :P
Hehe, zou mooi zijn ja :+
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:22:06 #254
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_155822624
Wel leuk Arena spelen zo :D

[ Bericht 14% gewijzigd door IsaacCuenca op 06-09-2015 05:26:01 ]
pi_155832119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is dit nog een toffe game? Ik vond het kopen van kaarten nogal kut, en de arena is wel okay. Maar je moet geluk hebben.
75% van mijn play time is Arena en daar heb je geen complete verzameling voor nodig. Ik beschouw dat eigenlijk als het hoofdbestandeel van het spel. En langzaam aan bouw ik ook nog een (gratis) collectie op. Moet er wel bij vermelden dat ik ontzettend veel ervaring had met dit soort spellen en dan vooral met draften dus mijn win rate in Arena was vanaf het begin vrij hoog en dan kun je vlot doorspelen zonder teveel tijd te verliezen met questjes doen die je eigenlijk niet wilt. ik had ook mazzel dat mijn 1ste en 2de legendary meteen twee hele goede waren.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 5 september 2015 @ 08:46:20 #256
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_155834665
Heerlijk als een patron warrior faalt.

Is hij 1 minuut bezig met die patrons, vervolgens flikker ik die 10 mana warrior legendary op waarna ysera op het bord klapt. Die geeft 5 damage to all except kaart.

Bam, weg ego.
  zaterdag 5 september 2015 @ 13:00:53 #257
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_155838426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Heerlijk als een patron warrior faalt.

Is hij 1 minuut bezig met die patrons, vervolgens flikker ik die 10 mana warrior legendary op waarna ysera op het bord klapt. Die geeft 5 damage to all except kaart.

Bam, weg ego.
Ik speelde laatste tegen een patron die na bijna z'n hele hand leeggespeeld te hebben lethal had met Frothing. Gooi hij er vervolgens nog een Inner Rage op. Dag Frothing _O- .
pi_155839263
Ik gooide gister in arena per ongeluk een blessing of kings op de Ysera van de tegenstander dus dat was weer even genoeg hearthstone voor deze maand.
Conscience do cost.
  Redactie Games zaterdag 5 september 2015 @ 13:51:29 #259
181272 crew  Noppie2000
pi_155839552
Ik ben ook even klaar, alleen maar slechte mulligans/draws. Dan maar even wachten :P
pi_155839598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Heerlijk als een patron warrior faalt.

Is hij 1 minuut bezig met die patrons, vervolgens flikker ik die 10 mana warrior legendary op waarna ysera op het bord klapt. Die geeft 5 damage to all except kaart.

Bam, weg ego.
Ik heb vanmorgen twee Facehunters weggespeeld, heeeeerlijk vind ik dat. O+
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games zaterdag 5 september 2015 @ 14:30:47 #261
181272 crew  Noppie2000
pi_155840345
Freeze mage, alle 4 secrets in mijn beginhand ;(

Fuck het, nu echt klaar. Niets lukt, geen RNGsus, alleen maar pech en stomme decks. #salt
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:01:25 #262
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_155842333
Speel ik als Warrior, gaat een Hunter me ropen. Wat zijn de mensen die die class spelen toch ongelofelijk zielig :'). Hij heeft alleen zichzelf er mee.
pi_155842369
Mensen hier nog tips voor leuke decks? Ik speel nu een tijdje met het deck wat ik laatste postte (Shaman) en dan veel met totems. Speelde leuk, een keer een andere manier van spelen dan de standaard rush decks bijvoorbeeld.

Edit: De nieuwe packs hebben minder legends dan er al zijn toch? Klopt het dat de kans dat je dan een Legendary uit een pack haalt kleiner is dan bij die normal packs, of is dat een leugen die ik mezelf blij voorhouden :P?

[ Bericht 42% gewijzigd door WaikikiWim op 05-09-2015 16:09:08 ]
  Redactie Games zaterdag 5 september 2015 @ 16:44:35 #264
181272 crew  Noppie2000
pi_155843314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:02 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen hier nog tips voor leuke decks? Ik speel nu een tijdje met het deck wat ik laatste postte (Shaman) en dan veel met totems. Speelde leuk, een keer een andere manier van spelen dan de standaard rush decks bijvoorbeeld.

Edit: De nieuwe packs hebben minder legends dan er al zijn toch? Klopt het dat de kans dat je dan een Legendary uit een pack haalt kleiner is dan bij die normal packs, of is dat een leugen die ik mezelf blij voorhouden :P?
Is niet waar, nee :P
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:17:11 #265
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155844144
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:01 schreef Azorius het volgende:
Speel ik als Warrior, gaat een Hunter me ropen. Wat zijn de mensen die die class spelen toch ongelofelijk zielig :'). Hij heeft alleen zichzelf er mee.
Heb ik bij secret Paladins de laatste dagen. Na een winst van hun, of soms zelfs na elke actie die ze doen..gaan ze 'Well met' spammen. En ropen. Alsof BM erbij hoort als je secret Paladin speelt. Bah.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155848153
Turn 4 Ysera in Arena
pi_155849199
Ik rope gewoon terug en dan letterlijk elke turn. Lekker alt tabben :). Als je 1 beurt roped dan is je beurt daarop 15 seconde totdat je wat doet :'). Kun je de frustratie van de ander goed proeven hahaha.
pi_155850213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:30 schreef Noppie2000 het volgende:
Freeze mage, alle 4 secrets in mijn beginhand ;(

Fuck het, nu echt klaar. Niets lukt, geen RNGsus, alleen maar pech en stomme decks. #salt
Ik draft geen enkele* random kaart meer in Arena, doe alles om de RNG uit te bannen.

ok ok, als de keuze is tussen Mad Bomber, Wisp en Young Dragonhawk dan pak ik nog wel die Gekke Idioot, maar alléén dan! Alle Joust in de ban! Lang leve Inspire!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_155854959
loooool

deed net een turn 3 Beneath the Grounds en de volgende turn deed de warlock tap en kreeg ik ze gelijk alle 3 :')
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:22:22 #270
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155855208
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:14 schreef TwyLight het volgende:
loooool

deed net een turn 3 Beneath the Grounds en de volgende turn deed de warlock tap en kreeg ik ze gelijk alle 3 :')
Lol, dat kwam vorige week ofzo nog in een Trolden filmpje voor :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155855511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lol, dat kwam vorige week ofzo nog in een Trolden filmpje voor :P
Ja die had ik ook gezien :P

Ik heb al heel vaak gehad dat ik er 2 kreeg maar dit was de eerste keer dat ik ze alle 3 tegelijk had. Ook nog van Life Tap :P :')
  zondag 6 september 2015 @ 13:57:47 #272
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_155863971
quote:
Alstu :D!

Decklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenen becknopte explanatie:
Ik heb de laatste paar dagen vooral met gare fundecks gespeeld en ik ben daardoor een beetje weggezakt. Vanaf vandaag wil ik wat serieuzere decks gaan spelen en daarom wil ik in de eerste instantie weer met Druid gaan spelen. Vanwege alle aggrodecks is ook (taunt) Ramp Druid op dit moment een prima keuze, maar ik heb gekozen voor een Combo Druid. Je kunt praktisch elk deck verslaan, maar tegen de meeste decks heb je niet echt een groot voordeel. Ik hoor je al denken... "dus ook Secret Paladin is te verslaan?" Ja, positive winrate! (Als je trouwens echt gehakt wil maken van Secret Paladins, speel dan Control Warrior of Midrange Paladin.) Het gaat bij het spelen van Druid vooral om het kennen van het deck van je tegenstander, zelf de juiste plays maken en goed curven. Plan altijd vooruit als je mogelijkheden tot ramp in je hand hebt.

TGT heeft een aantal nieuwe interessante kaarten voor Druid toegevoegd en ik heb er een aantal geprobeerd, zoals Savage Combatant (die heb ik na even testen toch niet toegevoegd). Living Roots (1x) en Darnassus Aspirant (1x) hebben het wel gehaald. Living Roots is goed tegen aggro en als je wilt gaan combo'en. Darnassus Aspirant is een extra optie tot ramp, maar een kaart de relatief makkelijk te verwijderen is. Als je ook een Wild Growth in je handen hebt, bedenk je dan altijd of je tegenstander hem makkelijk kan verwijderen (Warrior Fiery War Axe *kuch*). Bedenk je altijd of je nog een goede curve hebt als je tegenstander hem kan verwijderen. Zoniet, dan is het vaak beter om Wild Growth te spelen. Ik speel zelf vaak wel een Aspirant als ik Shade én een Shredder in mijn hand heb (je hebt dan nog steeds een prima curve).

Vanwege Aspirant heb ik ook een extra 4 drop toegevoegd. Dit is de Yeti geworden, vanwege zijn goede stats. Bijkomend voordeel is dat hij ook sterk is tegen Priest (die je nu vaker op de ladder tegenkomt). In zijn plaats kun je ook een Savage Combatant spelen, als je dat graag wilt!

Als tech heb ik een Big Game Hunter toegevoegd (er zijn ondanks de secret pally's nog genoeg decks die wel targets hebben), en vanwege alle aggro decks is Sludge Belcher ook best oké (en doordat er wat minder Patron Warriors zijn is hij iets beter geworden). De grote afwezige is Sylvannas... ik vind haar iets te langzaam op dit moment. Je zou haar als je dat graag wilt kunnen toevoegen. Hogger is ook een redelijke optie.

Protips:
* Je kunt Savage Roar ook als removal gebruiken trouwens! Als je tegenstander high priority targets op het veld heeft liggen, dan kun je er vaak genoeg value uit halen. Combo is belangrijk, maar de game verliezen omdat je te krampachtig met je kaarten omgaat is ook zonde.

* Probeer Wrath te gebruiken om een kaart te pakken, maar als je er een Cleric mee kan mollen is dat natuurlijk ook prima. Soms is het zelfs goed om hem OP JE EIGEN MINION TE GEBRUIKEN HAHUEHAUAHA!!!

* Board control is belangrijk. Je bent een beschaafde Druid, geen gare Facehunter. Aan de andere kant is het ook belangrijk om te leren wanneer het juist wél beter is om face te gaan (en dat is best lastig).


FAQ:
Waarom geen Cenarius :'( ?
Net als Sylvannas is hij te langzaam op dit moment. Tegen aggro komt hij vaak net even iets te laat. Balen, want het is mijn favoriete kaart.

Wat zijn goede (tech) kaarten die je ook zou kunnen spelen?
Komt een lijstje: Loatheb, een extra Azure Drake, Harrison Jones, Ragnaros the Firelord, Cenarius, Sylvannas Windrunner, Hogger, een extra Darnassus Aspirant, een extra Living Roots, Piloted Sky Golem, extra Yeti en Cairne Bloodhoof. Je zou ook een Zombie Chow kunnen spelen i.p.v. Living Roots, maar Roots is in de meeste gevallen beter (en flexibeler). Big Game Hunter zou je er uit kunnen halen, maar dan zul je net zien dat je alle potjes verliest omdat je tegenstander op een kritiek moment een Dr Boom opgooit. Karma.

Wauw, dat zijn nog eens mogelijkheden!
JA, WANT DRUID IS FLEXIBEL! HAHAHA! Dat is de kracht van Druid. Je kunnen aanpassen en altijd speelbaar kunnen zijn, in welke meta dan ook (nou ja, Tempo Mage met %#%#*#%^& Mirror Entity was wel vrij lastig).

Wanneer moet ik BM gebruiken *O* ?
Een goed getimede "My Greetings" als je net een Secret Paladin, Face Hunter of een ander gelijksoortig deck neerbeukt met combo is goud waard.

PS: Druid is love, Druid is life *; .
PPS: Is het niet leuk als we dit soort descriptions voor populaire of fancy decks maken en in de OP gooien (als linkjes)? Gewoon een suggestie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Azorius op 06-09-2015 14:11:26 ]
  zondag 6 september 2015 @ 14:08:27 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155864199
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:57 schreef Azorius het volgende:

[..]

Alstu :D!

Decklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenen becknopte explanatie:
Ik heb de laatste paar dagen vooral met gare fundecks gespeeld en ik ben daardoor een beetje weggezakt. Vanaf vandaag wil ik wat serieuzere decks gaan spelen en daarom wil ik in de eerste instantie weer met Druid gaan spelen. Vanwege alle aggrodecks is ook (taunt) Ramp Druid op dit moment een prima keuze, maar ik heb gekozen voor een Combo Druid. Je kunt praktisch elk deck verslaan, maar tegen de meeste decks heb je niet echt een groot voordeel. Ik hoor je al denken... "dus ook Secret Paladin is te verslaan?" Ja, positive winrate! (Als je trouwens echt gehakt wil maken van Secret Paladins, speel dan Control Warrior of Midrange Paladin. Het gaat bij het spelen van Druid vooral om het kennen van het deck van je tegenstander, zelf de juiste plays maken en goed curven. Plan altijd vooruit als je mogelijkheden tot ramp in je hand hebt.

TGT heeft een aantal nieuwe interessante kaarten voor Druid toegevoegd en ik heb er een aantal geprobeerd, zoals Savage Combatant (die heb ik na even testen toch niet toegevoegd). Living Roots (1x) en Darnassus Aspirant (1x) hebben het wel gehaald. Living Roots is goed tegen aggro en als je wilt gaan combo'en. Darnassus Aspirant is een extra optie tot ramp, maar een kaart de relatief makkelijk te verwijderen is. Als je ook een Wild Growth in je handen hebt, bedenk je dan altijd of je tegenstander hem makkelijk kan verwijderen (Warrior Fiery War Axe *kuch*). Bedenk je altijd of je nog een goede curve hebt als je tegenstander hem kan verwijderen. Zoniet, dan is het vaak beter om Wild Growth te spelen. Ik speel zelf vaak wel een Aspirant als ik Shade én een Shredder in mijn hand heb (je hebt dan nog steeds een prima curve).

Vanwege Aspirant heb ik ook een extra 4 drop toegevoegd. Dit is de Yeti geworden, vanwege zijn goede stats. Bijkomend voordeel is dat hij ook sterk is tegen Priest (die je nu vaker op de ladder tegenkomt). In zijn plaats kun je ook een Savage Combatant spelen, als je dat graag wilt!

Als tech heb ik een Big Game Hunter toegevoegd (er zijn ondanks de secret pally's nog genoeg decks die wel targets hebben), en vanwege alle aggro decks is Sludge Belcher ook best oké (en doordat er wat minder Patron Warriors zijn is hij iets beter geworden). De grote afwezige is Sylvannas... ik vind haar iets te langzaam op dit moment. Je zou haar als je dat graag wilt kunnen toevoegen. Hogger is ook een redelijke optie.

Protips:
* Je kunt Savage Roar ook als removal gebruiken trouwens! Als je tegenstander high priority targets op het veld heeft liggen, dan kun je er vaak genoeg value uit halen. Combo is belangrijk, maar de game verliezen omdat je te krampachtig met je kaarten omgaat is ook zonde.

* Probeer Wrath te gebruiken om een kaart te pakken, maar als je er een Cleric mee kan mollen is dat natuurlijk ook prima. Soms is het zelf goed om hem OP JE EIGEN MINION TE GEBRUIKEN HAHUEHAUAHA!!!

* Board control is belangrijk. Je bent een beschaafde Druid, geen gare Facehunter. Aan de andere kant is het ook belangrijk om te leren wanneer het juist wél beter is om face te gaan (en dat is best lastig).


FAQ:
Waarom geen Cenarius :'( ?
Net als Sylvannas is hij te langzaam op dit moment. Tegen aggro komt hij vaak net even iets te laat. Balen, want het is mijn favoriete kaart.

Wat zijn goede (tech) kaarten die je ook zou kunnen spelen?
Komt een lijstje: Loatheb, een extra Azure Drake, Harrison Jones, Ragnaros the Firelord, Cenarius, Sylvannas Windrunner, Hogger, een extra Darnassus Aspirant, een extra Living Roots, Piloted Sky Golem, extra Yeti en Cairne Bloodhoof. Je zou ook een Zombie Chow kunnen spelen i.p.v. Living Roots, maar Roots is in de meeste gevallen beter (en flexibeler). Big Game Hunter zou je er uit kunnen halen, maar dan zul je net zien dat je alle potjes verliest omdat je tegenstander op een kritiek moment een Dr Boom opgooit. Karma.

Wauw, dat zijn nog eens mogelijkheden!
JA, WANT DRUID IS FLEXIBEL! HAHAHA! Dat is de kracht van Druid. Je kunnen aanpassen en altijd speelbaar kunnen zijn, in welke meta dan ook (nou ja, Tempo Mage met %#%#*#%^& Mirror Entity was wel vrij lastig).

Wanneer moet ik BM gebruiken *O* ?
Een goed getimede "My Greetings" als je net een Secret Paladin, Face Hunter of een ander gelijksoortig deck neerbeukt met combo is goud waard.

PS: Druid is love, Druid is life *; .
PPS: Is het niet leuk als we dit soort descriptions voor populaire of fancy decks maken en in de OP gooien (als linkjes)? Gewoon een suggestie.
Top! O+ Fijn dat je er zoveel moeite in hebt gestopt! Ik zal hem later vandaag eens proberen! Ziet er nice uit in ieder geval! :D Thanks dus!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155866196
Ik zit er aan te denken een control warrior deck te craften. Wat denken jullie, blijft dit deck het waard, of zonde van mijn dust?
  zondag 6 september 2015 @ 16:01:57 #275
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_155866587
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 15:39 schreef Quantic het volgende:
Ik zit er aan te denken een control warrior deck te craften. Wat denken jullie, blijft dit deck het waard, of zonde van mijn dust?
Ligt er aan wat je nog moet, aangezien het zo'n beetje het duurste deck is wat er is.
Control warrior met wat aanpassingen werkt op zich wel weer prima momenteel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')