abonnement Unibet Coolblue
pi_155979737
Ik ben mijn smilies hier kwijt..
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:41:28 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155984837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:04 schreef arise het volgende:
Hope heeft Liam wel een ***streek geflikt, en nu Ivy verbieden om met Liam om te gaan ..
De arrogantie van die meid , of ligt het nou aan mij???.
Ik had echt zo iets van, vlieg op !!!!
En ik begin me kapot te ergeren aan Maya, golddigger..rotmeid
Met Quinn weet je tenminste waar je aan toe bent..
Quinn deugt niet 😣
pi_155990976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:04 schreef arise het volgende:
Hope heeft Liam wel een ***streek geflikt, en nu Ivy verbieden om met Liam om te gaan ..
De arrogantie van die meid , of ligt het nou aan mij???.
Ik had echt zo iets van, vlieg op !!!!
En ik begin me kapot te ergeren aan Maya, golddigger..rotmeid
Met Quinn weet je tenminste waar je aan toe bent..
Denk dat het niet lang duurt voor ze Whyat weer in de steek laat en bij Liam komt
Die lijn tussen die drie begint te vervelen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_155993007
Ik heb sinds de terugkomst van Ridge niet meer gekeken maar ben in 2 afleveringen al weer bij, geloof ik.
Ivy vind ik leuk. Vast toeval dat ze net zo'n donkere schone is als Steffie. :P
Hope is echt vreselijk arrogant en draait echt alles om. Wat een rotmeid.

Oh en Rick is toch wel mager geworden in zijn gezicht? :?
Ziet er slecht uit.
Maya bleek dus toch een smerige golddigger? Altijd al gedacht. Dat schijnheilige gezicht van d'r. :')
pi_155993854
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Denk dat het niet lang duurt voor ze Whyat weer in de steek laat en bij Liam komt
Die lijn tussen die drie begint te vervelen.
Hadden we ook niet zo'n lijn tussen Brooke en Ridge en Nick of Eric of eeeuh.. Wie niet??

Ik ben Maya ook zo zat. Mag ik al terug komen op de aflevering van gisteren of zijn er nog mensen die dit nog niet gezien hebben?? ;)
Ook leeg
pi_155993926
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Hadden we ook niet zo'n lijn tussen Brooke en Ridge en Nick of Eric of eeeuh.. Wie niet??

Ik ben Maya ook zo zat. Mag ik al terug komen op de aflevering van gisteren of zijn er nog mensen die dit nog niet gezien hebben?? ;)
Ja klopt, ze heeft het aardig van haar moeder afgekeken
Ivy zei het al, je lijkt meer op je moeder dan je denkt ( woorden in die strekking)
Ja die Maya mag ook wel der uit geschreven worden
Begin helemaal een beetje klaar te worden met the bold
Er zit niet echt iets bijzonders meer in de verhaal lijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_155993973
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Hadden we ook niet zo'n lijn tussen Brooke en Ridge en Nick of Eric of eeeuh.. Wie niet??

Ik ben Maya ook zo zat. Mag ik al terug komen op de aflevering van gisteren of zijn er nog mensen die dit nog niet gezien hebben?? ;)
Ik denk dan altijd, als het op tv is uitgezonden, dan mag je toch praten? :Y
Als je nog verlaat moet kijken, dan moet je hier niet klikken ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155993997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja klopt, ze heeft het aardig van haar moeder afgekeken
Ivy zei het al, je lijkt meer op je moeder dan je denkt ( woorden in die strekking)
Ja die Maya mag ook wel der uit geschreven worden
Begin helemaal een beetje klaar te worden met the bold
Er zit niet echt iets bijzonders meer in de verhaal lijn
Het enige wat ik nu wel heel leuk vind is Quinn, terwijl ik haar voor een paar weken terug nog te érg vond!

En wat denken jullie: Brooke en Bill of Brooke en Deacon??
Ook leeg
pi_155994017
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Het enige wat ik nu wel heel leuk vind is Quinn, terwijl ik haar voor een paar weken terug nog te érg vond!

En wat denken jullie: Brooke en Bill of Brooke en Deacon??
Ik vind die Deacon helemaal niets aan, laat haar maar voor Bil gaan of beter nog vrijgezel blijven _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_155994079
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik vind die Deacon helemaal niets aan, laat haar maar voor Bil gaan of beter nog vrijgezel blijven _O-
O ja, Katie geeft aan dat ze het moeilijk vindt met Ridge, dus welllicht is die jacht voor haar ook weer geopend.

'Cause nobody understands Ridge better than I do.... Hoor het haar zo zeggen... :+
Ook leeg
pi_155994150
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

O ja, Katie geeft aan dat ze het moeilijk vindt met Ridge, dus welllicht is die jacht voor haar ook weer geopend.

'Cause nobody understands Ridge better than I do.... Hoor het haar zo zeggen... :+
Moet eerlijk zeggen dat ik deze ridge een stuk leuker vindt dan de ouwe
O ik ben er ook van overtuigd dat die weer samen komen hoor, kan niet uitblijven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_155994702
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:

En wat denken jullie: Brooke en Bill of Brooke en Deacon??
Deacon, zodat het weer een afwisselende verhaallijn is. Bill ken ik nu wel langzamerhand.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:45:45 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155996033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:57 schreef Dotteke het volgende:


Ja klopt, ze heeft het aardig van haar moeder afgekeken
Ivy zei het al, je lijkt meer op je moeder dan je denkt ( woorden in die strekking)
Ja die Maya mag ook wel der uit geschreven worden
Begin helemaal een beetje klaar te worden met the bold
Er zit niet echt iets bijzonders meer in de verhaal lijn
En toch is er maar een de spelbreekster dat is de arrogante, gemene, laffe, *** QUINN👎😠😣😡
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:48:58 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155996112
Dan zeg ik niets wat ik vanochtend op RTL Lounge hebt gezien, deze afleveringen zie je vanavond op RTL 8
pi_155996334
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zeg ik niets wat ik vanochtend op RTL Lounge hebt gezien, deze afleveringen zie je vanavond op RTL 8
ik heb manlief al ingeseind om de afleveringen van vanavond op te nemen :@ :')
Ook leeg
pi_155996348
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Deacon, zodat het weer een afwisselende verhaallijn is. Bill ken ik nu wel langzamerhand.
ik vind het wel grappig, vorig jaar nog de grootste hufter, en nu...
Ook leeg
pi_156075418
Ik ben niet de enige dus die zich dood irriteert aan Hope. My God wat een vreselijk mens en dan ook nog tegen Ivy dat Liam nog moet rouwen om de relatie en niet zo maar iets nieuws begint en wat heeft zij daar mee te maken ? Ze is natuurlijk niet anders gewend dat Liam háár altijd heeft aanbeden en hij zou nu ineens met een ander meisje gaan daten.

Hoop dat Ivy nog veel meer tegen Hope ingaat en dat ze met Liam een relatie krijgt en dat het geheim ondertussen uitkomt bij Hope dat Ivy in de rivier is geduwd door heks Quinn en ze als nog gaat scheiden van Wyatt en dan ineens helemaal alleen komt te staan, want dan is Liam dolsgelukkig met Ivy.
Maar als dat al gebeurt dan zijn we 20 afleveringen verder.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  maandag 14 september 2015 @ 15:26:20 #43
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156079683


[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 14-09-2015 15:28:24 (Foutje) ]
  maandag 14 september 2015 @ 15:30:04 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156079784
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik ben niet de enige dus die zich dood irriteert aan Hope. My God wat een vreselijk mens en dan ook nog tegen Ivy dat Liam nog moet rouwen om de relatie en niet zo maar iets nieuws begint en wat heeft zij daar mee te maken ? Ze is natuurlijk niet anders gewend dat Liam háár altijd heeft aanbeden en hij zou nu ineens met een ander meisje gaan daten.

Hoop dat Ivy nog veel meer tegen Hope ingaat en dat ze met Liam een relatie krijgt en dat het geheim ondertussen uitkomt bij Hope dat Ivy in de rivier is geduwd door heks Quinn en ze als nog gaat scheiden van Wyatt en dan ineens helemaal alleen komt te staan, want dan is Liam dolsgelukkig met Ivy.
Maar als dat al gebeurt dan zijn we 20 afleveringen verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156082184
Het zal mij benieuwen
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_156083538
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156100536
Met al deze ontwikkelingen heb ik maar besloten om gebruik te maken van de moderne techniek en neem ik vanaf gisteren B&B op!! Nu nog even tijd zoeken om het terug te kijken!

Nog een voordeel: kan ik vooruitspoelen bij Hope, want ook ik ben haar zo zat!! :D
Ook leeg
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:41:32 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156101825
Ik ga dadelijk op RTL Lounge naar B&B Preview kijken en deze zie je vanavond op RTL 8.
pi_156136376
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 16 september 2015 @ 12:12:17 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156137879
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:07 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')