abonnement Unibet Coolblue
pi_155816993
Majo, hopelijk heb je morgen een positieve ovu-test! De clomid heeft er toch invloed op, op het rijpen van de eitjes? Dus dan kan het heel goed daarmee te maken hebben :) Hou het goed in de gaten, en maak er gebruik van ;) :*

Gridjuh, nog geen bloed.. dat is wel heel erg spannend. Soms kan je lichaam van stress ook wat in de war raken. Maar het zou ook wel heel erg tof zijn als je alsnog twee strepen gaat plassen. Ik blijf voor je duimen, test wanneer jij je daar goed bij voelt.
pi_155819632
Ja toch test gedaan en man en ik weten t niet, het is een heeeeeeel heeeeeeeeel heeeeeeeeeel vaag streepje, dus denk het niet. Niet eens foto waardig
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:10:06 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_155819665
Krijg je het er niet op? Of is ie heel licht? In het laatste geval: Foto! 8-)
disclaimer
pi_155819953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je het er niet op? Of is ie heel licht? In het laatste geval: Foto! 8-)
Veel veel veel veel te licht voor een foto eigenlijk
pi_155820024
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Veel veel veel veel te licht voor een foto eigenlijk
Op verschillende plekken in huis een foto maken. Wie weet valt het licht er ergens goed op en kun je de foto in negatief zetten.
Spannend!!
pi_155820167
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:23 schreef Malteser het volgende:

[..]

Op verschillende plekken in huis een foto maken. Wie weet valt het licht er ergens goed op en kun je de foto in negatief zetten.
Spannend!!
Geprobeerd maar nog niet gelukt. Zit ook bij mijn schoonmoeder.
Maar ook manlief ziet een uber uber uber licht streepje. Maar San moet je goed kijken.
Maar was ook geen ochtend urine ed
pi_155820303
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:30 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Geprobeerd maar nog niet gelukt. Zit ook bij mijn schoonmoeder.
Maar ook manlief ziet een uber uber uber licht streepje. Maar San moet je goed kijken.
Maar was ook geen ochtend urine ed
Echt spannend!! Morgenochtend wel opnieuw testen dan hè...
pi_155820432
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Echt spannend!! Morgenochtend wel opnieuw testen dan hè...
Weet niet...ben bang....dat ik mijzelf voor de gek houd...maar we zien het beide... :'(
pi_155820554
Oh spannend Gridjuh! Het gevoel alsof je ongesteld moet worden heb je ook als je net zwanger bent en dan ook nog een licht streepje.. Ben benieuwd naar de test van morgen of overmorgen :)
pi_155820710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:46 schreef Gevalletje het volgende:
Oh spannend Gridjuh! Het gevoel alsof je ongesteld moet worden heb je ook als je net zwanger bent en dan ook nog een licht streepje.. Ben benieuwd naar de test van morgen of overmorgen :)
Ja maar dan wel een streepje die je goed in het licht moet houden...vandaar mijn twijfel en onzekerheid...
Maar ben al week of 2/3 extreem moe en hoofdpijn en al week last van mijn rug...maar verder niet anders, ja t idee dat ik steken heb zoals ik ongesteld zal worden.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:58:21 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155820762
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:46 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ik wil in December naar de dokter als ik dan nog geen menstruatie heb gehad. Ik ben in Juli gestopt maar dus nog niet ongesteld geweest. Als er niets op gang komt, zijn er ook niet echt rondes waar we gebruik van kunnen maken ;)

Na veelvuldig meelezen heb ik ondertussen ook wel begrepen dat de dokter je weer naar huis stuurt als je nog geen jaar bezig bent geweest, dus dat zou ik dan sowieso afwachten. Maar ik wil bijv niet een heel jaar op mijn eerste ronde gaan wachten.

hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik probeer te zeggen :@
Ik ben vorig jaar al een keer met de pil gestopt (maar later weer begonnen, om bepaalde redenen). Toen werd ik pas na 77 dagen ongesteld. En alles werkte daarna gewoon naar behoren :). En op 1 juli had ik een miskraam (curretage) en nu op dag 66 nog geen bloed gezien. Maar, afgelopen vrijdag waarschijnlijk wel een eisprong gehad. De arts zag dat op een echo, e ik had later een ovulatietest met een heel donker tweede streepje.
Wat ik bedoel te zeggen is, je weet nu nog niet of de boel niet werkt of niet op gang komt. Het kan maar zo gebeuren.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:59:55 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155820797
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:55 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ja maar dan wel een streepje die je goed in het licht moet houden...vandaar mijn twijfel en onzekerheid...
Maar ben al week of 2/3 extreem moe en hoofdpijn en al week last van mijn rug...maar verder niet anders, ja t idee dat ik steken heb zoals ik ongesteld zal worden.
een streep is een streep hoor, die komt niet zomaar tevoorschijn!
pi_155820869
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:41 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Weet niet...ben bang....dat ik mijzelf voor de gek houd...maar we zien het beide... :'(
Het is ook heel spannend! Maar een tweede streepje is er niet zo maar. Dus hoe licht 'ie ook is, streepje is streepje. Wat voor test heb je gebruikt?
pi_155820900
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

een streep is een streep hoor, die komt niet zomaar tevoorschijn!
Ja maar we moeten echt zo goed kijken in het licht en op een foto is het niet te zien...dus en ochtendurine...tja, ik ga om 3 uur snachts werken, ben rond 8 terug, is het dan om 3 of 8 ochtendurine
pi_155820930
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

een streep is een streep hoor, die komt niet zomaar tevoorschijn!
Dit!
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:06:21 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155820945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ja maar we moeten echt zo goed kijken in het licht en op een foto is het niet te zien...dus en ochtendurine...tja, ik ga om 3 uur snachts werken, ben rond 8 terug, is het dan om 3 of 8 ochtendurine
ochtendurine is overrated hoor, als je echt zwanger bent test je op elk moment van de dag positief! Gewoon testen wanneer het je uitkomt. Liefst niet na 5 bakken thee natuurlijk.

Spanneeeeeend!
pi_155821116
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

ochtendurine is overrated hoor, als je echt zwanger bent test je op elk moment van de dag positief! Gewoon testen wanneer het je uitkomt. Liefst niet na 5 bakken thee natuurlijk.

Spanneeeeeend!
Man zegt was herder eerdere heeeeewewweeel licht, dat kan niet.
Ik ben ook niet overtuigd
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:18:14 #268
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155821197
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:58 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar al een keer met de pil gestopt (maar later weer begonnen, om bepaalde redenen). Toen werd ik pas na 77 dagen ongesteld. En alles werkte daarna gewoon naar behoren :). En op 1 juli had ik een miskraam (curretage) en nu op dag 66 nog geen bloed gezien. Maar, afgelopen vrijdag waarschijnlijk wel een eisprong gehad. De arts zag dat op een echo, e ik had later een ovulatietest met een heel donker tweede streepje.
Wat ik bedoel te zeggen is, je weet nu nog niet of de boel niet werkt of niet op gang komt. Het kan maar zo gebeuren.
Ja daar was ik ook al vanuit gegaan. Daarom wil ik niet te snel naar de dokter gaan en eerst rustig afwachten.
Komt vast goed :+

Hoop dat het bij jou ook weer snel naar behoren werkt, of weer twee streepjes krijgt. ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:20:46 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_155821247
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ja maar we moeten echt zo goed kijken in het licht en op een foto is het niet te zien...dus en ochtendurine...tja, ik ga om 3 uur snachts werken, ben rond 8 terug, is het dan om 3 of 8 ochtendurine
als je wakker wordt na het slapen ;)
disclaimer
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:20:59 #270
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155822591
Spannend grit!!
pi_155822757
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je wakker wordt na het slapen ;)
Ook als je de eerste x zeer kort slaapt?
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:30:57 #272
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155822879
Het gaat er voornamelijk om dat je urine geconcentreerd is, en dat bereik je door een tijd niet te drinken - wat je meestal niet doet als je slaapt. ;) Het maakt dus niet uit of je kort of lang slaapt maar of je een tijdje niet drinkt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155824136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:30 schreef Mariposas het volgende:
Het gaat er voornamelijk om dat je urine geconcentreerd is, en dat bereik je door een tijd niet te drinken - wat je meestal niet doet als je slaapt. ;) Het maakt dus niet uit of je kort of lang slaapt maar of je een tijdje niet drinkt.
Dan is na het werk langer, want dan ga ik gelijk naar bed zonder wat te drinken, doe ik om 3 nog wel maar dan tot 9 niet meer
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 21:17:44 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155826305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:27 schreef elamanilo het volgende:
Majo, hopelijk heb je morgen een positieve ovu-test! De clomid heeft er toch invloed op, op het rijpen van de eitjes? Dus dan kan het heel goed daarmee te maken hebben :) Hou het goed in de gaten, en maak er gebruik van ;) :*

Gridjuh, nog geen bloed.. dat is wel heel erg spannend. Soms kan je lichaam van stress ook wat in de war raken. Maar het zou ook wel heel erg tof zijn als je alsnog twee strepen gaat plassen. Ik blijf voor je duimen, test wanneer jij je daar goed bij voelt.
Vandaag nog steeds een licht streepje. Maar je hebt gelijk dat de clomid natuurlijk ook dingen in werking zet, alleen voel ik het meestal pas rond mijn eisprong.

Spannend gridjuh, morgen nog maar eens testen! Ik ben het niet helemaal eens met "streep is een streep", het kan ook een indroogstreepje zijn. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155828524
I had vandaag een negatieve test. Omdat ik al twee dagen heel misselijk ben wilde ik testen, maar helaas dus negatief. Naar schatting zit ik nog vier dagen voor mijn nod...

Gefeliciteerd Ela!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')