abonnement Unibet Coolblue
pi_157311123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nieuwere en hogere ranks? :') :')
Ja, dat zeg ik toch :')
  woensdag 4 november 2015 @ 13:26:22 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157312318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:26 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch :')
Hoe werkt dat, nieuwere ranks?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 4 november 2015 @ 16:09:11 #203
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_157315747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:26 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch :')
Waarom :') ik ben nog op 37 en het lijkt nu al eeuwig te duren
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_157321615
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Waarom :') ik ben nog op 37 en het lijkt nu al eeuwig te duren
Waarom niet, idee is dat het spel nog wel een jaartje meegaat lijkt me, dus je komt er vanzelf. Maar een level cap is nooit leuk.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_157332726
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:31 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Waarom niet, idee is dat het spel nog wel een jaartje meegaat lijkt me, dus je komt er vanzelf. Maar een level cap is nooit leuk.
Precies dit. Mij kun je een verslaafde noemen met mijn 600 uur maar er zijn mensen die al op het dubbele van mij zitten. Ben inmiddels al level 64 en helaas ga ik om de 2 weken pas een level omhoog, maar die level 74 (Rocketeer) zal ik toch gaan bereiken. Tsja wat dan? Dan ben ik voor de rest van mijn Rocket League career Rocketeer. Level caps zijn inderdaad pure kanker.
  donderdag 5 november 2015 @ 12:20:27 #206
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157332767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:17 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Precies dit. Mij kun je een verslaafde noemen met mijn 600 uur maar er zijn mensen die al op het dubbele van mij zitten. Ben inmiddels al level 64 en helaas ga ik om de 2 weken pas een level omhoog, maar die level 74 (Rocketeer) zal ik toch gaan bereiken. Tsja wat dan? Dan ben ik voor de rest van mijn Rocket League career Rocketeer. Level caps zijn inderdaad pure kanker.
En ook niet relevant.. Als ze hey relevant zouden maken dan is er een reden om te klagen.
pi_157333488
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]

En ook niet relevant.. Als ze hey relevant zouden maken dan is er een reden om te klagen.
Klopt, dan kom ik een match in en dan zitten mensen zo van ''LEGEND!??!?!?'' en dan denk ik oh god.. Dat zegt toch niks over mijn skill :')
  donderdag 5 november 2015 @ 13:08:25 #208
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157333619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:00 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Klopt, dan kom ik een match in en dan zitten mensen zo van ''LEGEND!??!?!?'' en dan denk ik oh god.. Dat zegt toch niks over mijn skill :')
Niet met al die zielige manieren die er waren voor xp nee..
pi_157333632
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Niet met al die zielige manieren die er waren voor xp nee..
Die manier om te boosten is nu gepatcht geloof ik.
pi_157336550
Waar ik nog steeds niet achter ben is het verschil in punten als ik samen met een maat ranked doe.

Elke keer als we winnen krijgt hij meestal 1 punt meer, en elke loss verliest hij er 1 minder. We zijn ongeveer op dezelfde rank begonnen in S1 en er zit gewoon al 100 punten verschil in. We spelen altijd 3v3 met wisselende 3e spelers. Die 3e spelers krijgen overigens dezelfde punten als ik.

Iets met MMR ofzo?
  donderdag 5 november 2015 @ 15:27:43 #211
230788 n8n
Pragmatisch
pi_157336664
Superchill spel dit, doet gouden tijden met Mario kart, smash brothers en wipeout herbeleven. Kan er alleen geen zak van met ballcam, iemand een trukage om dat toch aan te leren?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_157337114
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:27 schreef n8n het volgende:
Superchill spel dit, doet gouden tijden met Mario kart, smash brothers en wipeout herbeleven. Kan er alleen geen zak van met ballcam, iemand een trukage om dat toch aan te leren?
Gewoon oefenen, ik kan er juist geen zak van met gewone cam. Gebruik de gewone cam alleen voor 100% boost halen tijdens de aftrap.
Rossoneri siamo noi.
pi_157344322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:48 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Gewoon oefenen, ik kan er juist geen zak van met gewone cam. Gebruik de gewone cam alleen voor 100% boost halen tijdens de aftrap.
Dit. Gewone cam beperkt je mogelijkheden letterlijk tot 5% van je normale capaciteiten. Ballcam heeft zo veel voordelen en alleen door te blijven oefenen kan je het leren. Normale cam alleen gebruiken als je voor de boost gaat, ook al is dat na een tijdje niet meer nodig want ik kan er blind naar toe rijden aangezien ik zo veel uren heb :')
pi_157344506
Goeie ouwe tijden met mijn oude Boefjes :@



Angstig in de goal staan tijdens een 0-8 achterstand tegen het team van de Boer Brothers. Is inmiddels ook alweer een maand of 3 geleden. Maar ik heb mijn wraak gekregen nu ik beter ben geworden })



(ook alweer een maand geleden, was hier ''pas'' level 55)
  donderdag 5 november 2015 @ 21:02:34 #215
230788 n8n
Pragmatisch
pi_157345574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:48 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Gewoon oefenen, ik kan er juist geen zak van met gewone cam. Gebruik de gewone cam alleen voor 100% boost halen tijdens de aftrap.
Oefenen ja, ik wordt alleen zeeziek van die cam en m'n hele ruimtelijke inzicht is dan weg. Gebruik het alleen om te checken waar de bal achter me blijft.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_157348796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Goeie ouwe tijden met mijn oude Boefjes :@

[ afbeelding ]

Angstig in de goal staan tijdens een 0-8 achterstand tegen het team van de Boer Brothers. Is inmiddels ook alweer een maand of 3 geleden. Maar ik heb mijn wraak gekregen nu ik beter ben geworden })

[ afbeelding ]

(ook alweer een maand geleden, was hier ''pas'' level 55)
Nice, speel je veel met profs/ben je zelf ook prof (als in speel je competitive?)

Ik maak de laatste tijd echt teveel domme fouten en ballen die ik helemaal in het begin met veel gevoel wist te scoren raak ik nu niet meer. Kan dat aan de auto liggen? Gebruik nu al tijden ZIppy en daarvoor altijd Breakout.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 6 november 2015 @ 00:02:06 #217
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_157351427
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nice, speel je veel met profs/ben je zelf ook prof (als in speel je competitive?)

Ik maak de laatste tijd echt teveel domme fouten en ballen die ik helemaal in het begin met veel gevoel wist te scoren raak ik nu niet meer. Kan dat aan de auto liggen? Gebruik nu al tijden ZIppy en daarvoor altijd Breakout.
Zover ik weet maakt het totaal niet uit welke auto je speelt. Sowieso is geen enkele auto beter of slechter.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:14:37 #218
230788 n8n
Pragmatisch
pi_157355710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:02 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Zover ik weet maakt het totaal niet uit welke auto je speelt. Sowieso is geen enkele auto beter of slechter.
het maakt wel iets verschil hoe je de bal raakt door de vorm/hoog/laag maar dat is voorkeur
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:06:20 #219
230788 n8n
Pragmatisch
pi_157359102
Ik zat gister in een party en iemand kreeg ranked steeds 50% punten extra er bij, of een paar punten minder er af. Onafhankelijk van de huidige rank of score tijdens dat potje. Weet iemand waarom? Beetje vaag.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_157359871
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nice, speel je veel met profs/ben je zelf ook prof (als in speel je competitive?)

Ik maak de laatste tijd echt teveel domme fouten en ballen die ik helemaal in het begin met veel gevoel wist te scoren raak ik nu niet meer. Kan dat aan de auto liggen? Gebruik nu al tijden ZIppy en daarvoor altijd Breakout.
Tsja.. prof zou ik het niet noemen. Ligt eraan wat jij als prof beschouwt. Ik speel competitive en met mijn team kom ik in tournaments als ESL vaak in de RO16 of in de kwartfinales. Het probleem is dat de topteams natuurlijk veterans hebben die Battle-Cars al jaren lang gespeeld hebben. Daarom is het voor mij vrijwel onmogelijk om het verder te schoppen dan de kwartfinales.

Volgens topspelers als Scrub Killa, stocki1997 en kuxir97 zijn dit momenteel de beste non-SARPBC veteranen:

- TJShorty
- Gonthorian
- Grokken
- Maestro
- Taurex

Dus ik ben best trots om tussen dat lijstje te zitten. Mijn droom is natuurlijk om een keer ESL te winnen :P

Met betrekking tot domme fouten.. die maakt iedereen weleens. Ik mis ook weleens een bal waarbij ik denk: die had ik gewoon moeten raken. Pas als je consistentie merkt in de fouten die je maakt is het tijd om te kijken wat je kunt doen om het op te lossen. De Zippy en Breakout vind ik persoonlijk twee hele fijne auto's. Als je de Supersonic Fury DLC hebt zou ik je aanraden om ook eens de Dominus te proberen. Als je op de PC speelt dan wil ik je de DLC best giften :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:02 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Zover ik weet maakt het totaal niet uit welke auto je speelt. Sowieso is geen enkele auto beter of slechter.
Dat is natuurlijk het mooie aan het spel. Het is niet pay2win en alle auto's zijn gelijk aan elkaar. Toch moet ik na mijn bijna 600 uur concluderen dat niet iedere auto hetzelfde speelt. Zo merk ik dat auto's als de Dominus en Breakout veel sneller en fijner draaien als de Venom of Scarab. Ook is de hitbox natuurlijk verschillend. Met een Dominus kan ik heel makkelijk Aerials raken omdat ie zo lang en groot is, maar de Scarab is letterlijk ''het gepeste ginger kindje'' onder de battle cars en ik kan er geen enkele bal mee raken. Ultimately is het puur een persoonlijke voorkeur.
pi_157360229
Dominus rijdt idd wel het lekkerste. Ben nu level 43 maar speel niet meer zo heel veel. Af en toe is een uurtje 2 v 2 ranked als ik me verveel. Aerials gaan wel veel beter dan vroeger.
Rossoneri siamo noi.
pi_157360251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Dominus rijdt idd wel het lekkerste. Ben nu level 43 maar speel niet meer zo heel veel. Af en toe is een uurtje 2 v 2 ranked als ik me verveel. Aerials gaan wel veel beter dan vroeger.
Nog weleens met de boefjes?
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:56:54 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157360326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Dominus rijdt idd wel het lekkerste. Ben nu level 43 maar speel niet meer zo heel veel. Af en toe is een uurtje 2 v 2 ranked als ik me verveel. Aerials gaan wel veel beter dan vroeger.
Volgens mij hebben wij elkaar ook in de lijst staan van PSN?

Speel jij ook wel eens met MarlouM?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_157360343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:38 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Tsja.. prof zou ik het niet noemen. Ligt eraan wat jij als prof beschouwt. Ik speel competitive en met mijn team kom ik in tournaments als ESL vaak in de RO16 of in de kwartfinales. Het probleem is dat de topteams natuurlijk veterans hebben die Battle-Cars al jaren lang gespeeld hebben. Daarom is het voor mij vrijwel onmogelijk om het verder te schoppen dan de kwartfinales.

Volgens topspelers als Scrub Killa, stocki1997 en kuxir97 zijn dit momenteel de beste non-SARPBC veteranen:

- TJShorty
- Gonthorian
- Grokken
- Maestro
- Taurex

Dus ik ben best trots om tussen dat lijstje te zitten. Mijn droom is natuurlijk om een keer ESL te winnen :P

Met betrekking tot domme fouten.. die maakt iedereen weleens. Ik mis ook weleens een bal waarbij ik denk: die had ik gewoon moeten raken. Pas als je consistentie merkt in de fouten die je maakt is het tijd om te kijken wat je kunt doen om het op te lossen. De Zippy en Breakout vind ik persoonlijk twee hele fijne auto's. Als je de Supersonic Fury DLC hebt zou ik je aanraden om ook eens de Dominus te proberen. Als je op de PC speelt dan wil ik je de DLC best giften :)

[..]

Dat is natuurlijk het mooie aan het spel. Het is niet pay2win en alle auto's zijn gelijk aan elkaar. Toch moet ik na mijn bijna 600 uur concluderen dat niet iedere auto hetzelfde speelt. Zo merk ik dat auto's als de Dominus en Breakout veel sneller en fijner draaien als de Venom of Scarab. Ook is de hitbox natuurlijk verschillend. Met een Dominus kan ik heel makkelijk Aerials raken omdat ie zo lang en groot is, maar de Scarab is letterlijk ''het gepeste ginger kindje'' onder de battle cars en ik kan er geen enkele bal mee raken. Ultimately is het puur een persoonlijke voorkeur.
Ja competitive in ESL, MLG, Gamebattles toernooien bedoel ik inderdaad :Y Maar vet, ik denk dat RL met gemak een uitstekend e-sport zou kunnen zijn. Action packed gameplay, korte potjes dus geen lange spanningsboog nodig en super awesome rocket boost cars, wat heb je nog meer nodig? :P Ook vet om te zien dat Cosmic nu gesponsord is, lijkt me een goeie ontwikkeling voor de scene :Y

En ja het zijn consistente foutjes en ben al bezig om te trainen om dat eruit te krijgen. Maar ook geconcludeerd dat ik ook gewoon het talent ontbeer om echt goed in dit spel te worden _O-

En ik heb alle DLC en speel op PS4, maar thanks voor het aanbod ^O^ Ik ga Dominus maar eens proberen dan :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_157361009
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij elkaar ook in de lijst staan van PSN?

Speel jij ook wel eens met MarlouM?
Jacksonclackson toch? Nee heb marlouM niet in mn lijst?
Rossoneri siamo noi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')