abonnement Unibet Coolblue
pi_155982754
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Is Boaz al weer 1? Wow!
Wat leuk! Hoe hebben jullie je jubileum gevierd? :)
Je gaat me uitlachen .... :')

Moementeel ga ik voltijd naar school en werk ik fulltime. Dus buiten die tijd slaap ik zeg maar. Dus veel ruimte om te vieren doordeweeks is er niet. Dus kwam hij gezellig romatnisch met de kinderen vandaag friet eten bij mij op het werk :')

MAAR!!! Zondag gaan we het goed maken met een dineetje voor twee O+

En volgend weekend eindelijk naar Soldaat vna Oranje .. hotelletje .. O+

Dikke prima ^O^
pi_155982865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Je gaat me uitlachen .... :')

Moementeel ga ik voltijd naar school en werk ik fulltime. Dus buiten die tijd slaap ik zeg maar. Dus veel ruimte om te vieren doordeweeks is er niet. Dus kwam hij gezellig romatnisch met de kinderen vandaag friet eten bij mij op het werk :')

MAAR!!! Zondag gaan we het goed maken met een dineetje voor twee O+

En volgend weekend eindelijk naar Soldaat vna Oranje .. hotelletje .. O+

Dikke prima ^O^
Maar maar maar... Rammel je nou of gaan jullie in 't echte voor nr3 O+ (wanneer ben je ook alweer klaar met je opleiding?)
pi_155982934
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:43 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Maar maar maar... Rammel je nou of gaan jullie in 't echte voor nr3 O+ (wanneer ben je ook alweer klaar met je opleiding?)
We gaan er half november officieel voor :Y
Nu alvast aan het ontpillen.

Want carriere enzo ... -O-

Eerder is geen slim plan want dan ben ik nog net niet klaar met school (diplomauitreiking in juli ergens). En we moeten het toch een soort van beetje timen want ik wil niet dat nr 3 dicht op de verjaardag van Boaz zit of op de verjaardag van Djenna of dat we in de feestdagen terecht komen.

Als het niet in 1 of 2 keer lukt (we hebben die mazzel 2 keer mogen hebben maar ik weet vna jullie ervaringsdeskundigen dat het 99% van de tijd heel anders gaat), dan schuiven we het op om bovenstaande redenen. Die carriere komt daarna wel weer ;)
pi_155984538
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Je gaat me uitlachen .... :')

Moementeel ga ik voltijd naar school en werk ik fulltime. Dus buiten die tijd slaap ik zeg maar. Dus veel ruimte om te vieren doordeweeks is er niet. Dus kwam hij gezellig romatnisch met de kinderen vandaag friet eten bij mij op het werk :')

MAAR!!! Zondag gaan we het goed maken met een dineetje voor twee O+

En volgend weekend eindelijk naar Soldaat vna Oranje .. hotelletje .. O+

Dikke prima ^O^
Aaahw! Dat is toch ook leuk? En het zit ook niet vast aan die specifieke datum. Jullie hebben nu iets leuks om naar uit te kijken :)
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe je een voltijd opleiding, fulltime werken en twee kinderen (ohw ja, en man, huishouden, familie, vrienden, sport?) met elkaar combineert?

[ Bericht 0% gewijzigd door Peacefulll op 10-09-2015 21:34:29 (Voltijd en voltige zijn twee hele andere dingen.. ) ]
pi_155984714
Ik vind het best lief. Frietjes eten met de kids erbij :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155987368
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Aaahw! Dat is toch ook leuk? En het zit ook niet vast aan die specifieke datum. Jullie hebben nu iets leuks om naar uit te kijken :)
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe je een voltijd opleiding, fulltime werken en twee kinderen (ohw ja, en man, huishouden, familie, vrienden, sport?) met elkaar combineert?
Vorig jaar mei kreeg ik te horen dat ik na mijn verlof van Boaz niet meer terug hoefde te komen wegens reorganisatie. Ik heb wel diplomas voor het obderwijs maar daar kom ik in mijn regio niet mee aan de bak. Dus besloten weer aan de studie te gaan want met een beetje geluk mogen we tot onze 70e werken. Zo gezegd zo gedaan.

Maar ik kreeg geluiden van werkgever dat de reorganisatie minder soepel ging dan gepland en dat ik hard nodig was voor korte tijd. Ik dacht ooo voor korte tijd doe ik dat er wel effe bij naast school. Dus in december weer begonnen met werken. Het is nu september en I'm still alive.

Doordeweeks hebben we een strak schema:

7 uur opstaan .. eten aankleden en zulks.
8.15 richting gastouder
8.45 begint mijn school

Mijn dienst begint officieel om 14.15

Ben ik eerder klaar van school, dan ga ik mijn huishouden fixen tot het tijd is om te gaan werken.

Ben ik rond 14.15 of daarna klaar met school ga ik gelijk door naar mijn werk.

23 uur klaar ... slapen.

Riedeltje begint de volgende dag opnieuw.

Dus alles schuift naar het weekend.
Mijn man haalt de kindjes 's middags bij de gastouder .. eet met ze en brengt ze naar bed.

Dus in het weekend is het maximaal genieten.

Maar die reorganisatie gaat niet lang meer duren denk ik. Vandaag hebben weer 4 directe collega's te horen gekregen dat dit hun laatste maand is.

For the time being is het goed en geeft het ons veel financiele ruimte.

Zodra dit stopt krijgen we een flinke terugval en zullen we wat zuiniger moeten zijn. Maar ook dat is geen schande en maar tijdelijk.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 september 2015 @ 23:35:32 #157
269689 crew  Viv
pi_155988339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:42 schreef Peacefulll het volgende:
Vivi jullie gaan ook per 2016 starten hè? Leuk! Ik hoop dat je cyclus snel op gang komt en doet wat het moet doen ;)
Ja klopt! En ik hoop het ook. :D En zo niet, dan is er nog wel genoeg tijd om er iets aan te doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:37 schreef Philomijn het volgende:
Mja aan de ene kant zwaar, aan de andere kant het is een soort van creatief beroep. Dus ik kan me wel voorstellen dat ze willen zien wat ze in huis halen.
I see. Veel succes met je opdracht, ik duim voor je!
pi_155988756
Mijn hart rammelt en mijn verstand tempert dat nog een beetje... of doet iog pogingen tot...

Ik heb geen heel makkelijke rustige zwangerschap gehad van Saar en mn bekken lijkt nu eindelijk tot rust te zijn, dat is al 1 reden om te wachten,

Saar is net 1 en ik wil nog zo optimaal van haar genieten,zeker nu we een ander huis hebben, samen spelen en uitstapjes, echt de wereld ontdekken, en met een zwangerschap zoals van saar ben ik al snel uit de running.

We hebben een heftig jaar gehad en een beetje tor rust komen kan echt geen kwaad.

Goede argumenten denk ik, maar als ik dan weer de eerste foto's van saar zie, of een verse baby, dan rammel ik echt kneiterhard en zou ik de pil direct weg willen gooien.
S. 2014
J. 2016
pi_155991176
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn hart rammelt en mijn verstand tempert dat nog een beetje... of doet iog pogingen tot...

Ik heb geen heel makkelijke rustige zwangerschap gehad van Saar en mn bekken lijkt nu eindelijk tot rust te zijn, dat is al 1 reden om te wachten,

Saar is net 1 en ik wil nog zo optimaal van haar genieten,zeker nu we een ander huis hebben, samen spelen en uitstapjes, echt de wereld ontdekken, en met een zwangerschap zoals van saar ben ik al snel uit de running.

We hebben een heftig jaar gehad en een beetje tor rust komen kan echt geen kwaad.

Goede argumenten denk ik, maar als ik dan weer de eerste foto's van saar zie, of een verse baby, dan rammel ik echt kneiterhard en zou ik de pil direct weg willen gooien.
Mijn bekkenproblemen zijn ook niet weg en ik heb er een hard hoofd in dat het ooit nog zal verdwijnen :@. Denk zelf ook dat het weer terug komt bij een eventuele nieuwe zwangerschap. Op dit gebied luister ik dus alleen naar gevoel :@

Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt dat je nog een keer zon situatie krijgt.

Maar weet je zelf of de kans groot is dat je dat weer krijgt of was het een geval van vette pech?

En qua biologische klok .. kan het nog even wachten? Dacht dat je van mijn leeftijd was ongeveer :@

De een ziet het wel weer zitten als nr 1 al naar school gaat. De ander wil ze het liefste zo dicht op elkaar.

Doe waar jij je goed bij voelt ;)
pi_155991902
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 07:38 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Mijn bekkenproblemen zijn ook niet weg en ik heb er een hard hoofd in dat het ooit nog zal verdwijnen :@. Denk zelf ook dat het weer terug komt bij een eventuele nieuwe zwangerschap. Op dit gebied luister ik dus alleen naar gevoel :@

Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt dat je nog een keer zon situatie krijgt.

Maar weet je zelf of de kans groot is dat je dat weer krijgt of was het een geval van vette pech?

En qua biologische klok .. kan het nog even wachten? Dacht dat je van mijn leeftijd was ongeveer :@

De een ziet het wel weer zitten als nr 1 al naar school gaat. De ander wil ze het liefste zo dicht op elkaar.

Doe waar jij je goed bij voelt ;)
Ik verwacht echt wel weer bekkenproblemen bij een 2e zwangerschap dus dan wacht ik liever tot saar goed kan lopen.

Wb bloeddruk gedoe,.daar kom.ik pas achter als ik zwanger ben.

En ik ben nu 28 dus nog tijd hoor ;)

Blijft gewoon lastig...
S. 2014
J. 2016
pi_155992460
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik verwacht echt wel weer bekkenproblemen bij een 2e zwangerschap dus dan wacht ik liever tot saar goed kan lopen.

Ja dat ze zelf kunnen lopen scheelt een heleboel! Toen ik van Boaz zwanger werd kon Djenna net wel net niet lopen zeg maar. Mijn verstand wilde toen ook wachten maar mijn gevoel ... Daardoor Djenna tijdens de zwangerschap best wat moet dragen (vooral in het begin). Dus misschen dat daardoor die bekkenproblemen wel kwamen of verergerd werden. Wie zal het zeggen.

Ik hoop dat die dikzak van mij in november loopt :')... Want ik denk dat ik net te zwak ben om naar mijn verstand te luisteren ipv gevoel :')
pi_155993572
T. loopt al bijna een jaar, maar meelopen? Mwah :'). Standaard de andere kant op rennen. Zelf kunnen lopen is nog niet alles imo :+

Nohhh gisteren m'n 2 dagen oude nichtje mogen bewonderen O+. En man hield haar lekker vast en fluisterde lieve woordjes. Rammelllll O+
pi_155996323
Als ik nadenk over een 2e zou ik denk ik willen wachten tot I 3,5 - 4 jaar is. Het lijkt me namelijk prettig om die eerste intensieve jaren van de een niet te combineren met die eerste intensieve jaren van de ander. Voor veel mensen is volgens mij de overweging om het wel tegelijk te doen, want 'dan heb je dat maar gehad' of vanwege een klein leeftijdsverschil dat fijn zou zijn, maar ik zie dat anders. Een klein leeftijdsverschil kan ook betekenen dat ze heel erg in elkaars vaarwater zitten. En ik merk dat mijn hoofd en hart nu nog zo vol zitten van de komst van I, dat er nog moeilijk ruimte is voor weer een babytje. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat ik over twee jaar gevoelsmatig weer wel ruimte heb en er dan ook weer aan toe ben om dat hele 'circus' van zwanger zijn, bevallen, babytijd nog eens mee te maken.

Jammergenoeg heb ik niet echt de luxe om (lang) te wachten. Aan de andere kant: ik heb besloten om me niet langer gek te laten maken door de biologische klok. Mijn vriend en ik hebben op zich geen inhoudelijke bezwaren tegen 'op latere leeftijd kinderen krijgen'. En als ik over anderhalf of twee jaar toch echt denk: ik wil er graag nog eentje, dan gaan we daar misschien toch ook voor, ook al ben ik dan 42. Dan zien we wel of het lukt of niet. Ik wil in ieder geval niet mijzelf nu tot een definitieve keuze dwingen vanwege tijdsdruk. Want daar word ik heel verdrietig van.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155997070
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:59 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vorig jaar mei kreeg ik te horen dat ik na mijn verlof van Boaz niet meer terug hoefde te komen wegens reorganisatie. Ik heb wel diplomas voor het obderwijs maar daar kom ik in mijn regio niet mee aan de bak. Dus besloten weer aan de studie te gaan want met een beetje geluk mogen we tot onze 70e werken. Zo gezegd zo gedaan.

Maar ik kreeg geluiden van werkgever dat de reorganisatie minder soepel ging dan gepland en dat ik hard nodig was voor korte tijd. Ik dacht ooo voor korte tijd doe ik dat er wel effe bij naast school. Dus in december weer begonnen met werken. Het is nu september en I'm still alive.

Doordeweeks hebben we een strak schema:

7 uur opstaan .. eten aankleden en zulks.
8.15 richting gastouder
8.45 begint mijn school

Mijn dienst begint officieel om 14.15

Ben ik eerder klaar van school, dan ga ik mijn huishouden fixen tot het tijd is om te gaan werken.

Ben ik rond 14.15 of daarna klaar met school ga ik gelijk door naar mijn werk.

23 uur klaar ... slapen.

Riedeltje begint de volgende dag opnieuw.

Dus alles schuift naar het weekend.
Mijn man haalt de kindjes 's middags bij de gastouder .. eet met ze en brengt ze naar bed.

Dus in het weekend is het maximaal genieten.

Maar die reorganisatie gaat niet lang meer duren denk ik. Vandaag hebben weer 4 directe collega's te horen gekregen dat dit hun laatste maand is.

For the time being is het goed en geeft het ons veel financiele ruimte.

Zodra dit stopt krijgen we een flinke terugval en zullen we wat zuiniger moeten zijn. Maar ook dat is geen schande en maar tijdelijk.
Potverdorie.. Wat een schema. En ik maar denken dat ik het druk heb :p je schrijft dat je ook in het onderwijs zit? Of bedoel je je eigen opleiding met onderwijs?
pi_155997137
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn hart rammelt en mijn verstand tempert dat nog een beetje... of doet iog pogingen tot...

Ik heb geen heel makkelijke rustige zwangerschap gehad van Saar en mn bekken lijkt nu eindelijk tot rust te zijn, dat is al 1 reden om te wachten,

Saar is net 1 en ik wil nog zo optimaal van haar genieten,zeker nu we een ander huis hebben, samen spelen en uitstapjes, echt de wereld ontdekken, en met een zwangerschap zoals van saar ben ik al snel uit de running.

We hebben een heftig jaar gehad en een beetje tor rust komen kan echt geen kwaad.

Goede argumenten denk ik, maar als ik dan weer de eerste foto's van saar zie, of een verse baby, dan rammel ik echt kneiterhard en zou ik de pil direct weg willen gooien.
Klinkt als een groot gevecht tussen gevoel en verstand. Ik denk dat het er bij mij ook aan zou liggen hoe snel/gemakkelijk ik zwanger zou kunnen worden. Ik weet dat dat niks hoeft te zeggen. Maar als je de mmm in moet dan snap ik dat je weer snel zou willen beginnen.
pi_155997271
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:00 schreef Franny_G het volgende:
Als ik nadenk over een 2e zou ik denk ik willen wachten tot I 3,5 - 4 jaar is. Het lijkt me namelijk prettig om die eerste intensieve jaren van de een niet te combineren met die eerste intensieve jaren van de ander. Voor veel mensen is volgens mij de overweging om het wel tegelijk te doen, want 'dan heb je dat maar gehad' of vanwege een klein leeftijdsverschil dat fijn zou zijn, maar ik zie dat anders. Een klein leeftijdsverschil kan ook betekenen dat ze heel erg in elkaars vaarwater zitten. En ik merk dat mijn hoofd en hart nu nog zo vol zitten van de komst van I, dat er nog moeilijk ruimte is voor weer een babytje. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat ik over twee jaar gevoelsmatig weer wel ruimte heb en er dan ook weer aan toe ben om dat hele 'circus' van zwanger zijn, bevallen, babytijd nog eens mee te maken.

Jammergenoeg heb ik niet echt de luxe om (lang) te wachten. Aan de andere kant: ik heb besloten om me niet langer gek te laten maken door de biologische klok. Mijn vriend en ik hebben op zich geen inhoudelijke bezwaren tegen 'op latere leeftijd kinderen krijgen'. En als ik over anderhalf of twee jaar toch echt denk: ik wil er graag nog eentje, dan gaan we daar misschien toch ook voor, ook al ben ik dan 42. Dan zien we wel of het lukt of niet. Ik wil in ieder geval niet mijzelf nu tot een definitieve keuze dwingen vanwege tijdsdruk. Want daar word ik heel verdrietig van.
Wat kan jij mooi overwogen schrijven zeg! Respect. Heel veel succes met de keuzes die jullie gaan maken. Ik vind zelf dat voor beide wat te zeggen valt (mbt leeftijdsverschil). En volgens mij is elke keuze goed. Zoals ik er nu (kindeloos) in sta, zou ik 2/3 jaar leeftijdsverschil ideaal vinden. Mja, ik ben ook een mevrouwtje ongeduld, dus na een paar maanden zal ik vast al weer staan te trappelen. En de natuur laat zich natuurlijk niet sturen. We gaan het zien!
pi_155997318
4 op een rij! En nu ga ik weer studeren.. of van de zon genieten.. hmm..
pi_155998946
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:40 schreef Peacefulll het volgende:
4 op een rij! En nu ga ik weer studeren.. of van de zon genieten.. hmm..
Studeren kan ook in de regen ;) :P
Maar ik had sowieso altijd last van SOG!
S. 2014
J. 2016
pi_155999424
Ik heb wel diploma's om het onderwijs in te kunnen gaan maar ben daar nu jiet meer werkzaam. Ik zit nu zelf braaf in de klas :s)
pi_156007401
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:00 schreef Franny_G het volgende:
Als ik nadenk over een 2e zou ik denk ik willen wachten tot I 3,5 - 4 jaar is. Het lijkt me namelijk prettig om die eerste intensieve jaren van de een niet te combineren met die eerste intensieve jaren van de ander. Voor veel mensen is volgens mij de overweging om het wel tegelijk te doen, want 'dan heb je dat maar gehad' of vanwege een klein leeftijdsverschil dat fijn zou zijn, maar ik zie dat anders. Een klein leeftijdsverschil kan ook betekenen dat ze heel erg in elkaars vaarwater zitten. En ik merk dat mijn hoofd en hart nu nog zo vol zitten van de komst van I, dat er nog moeilijk ruimte is voor weer een babytje. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat ik over twee jaar gevoelsmatig weer wel ruimte heb en er dan ook weer aan toe ben om dat hele 'circus' van zwanger zijn, bevallen, babytijd nog eens mee te maken.
Mijn man en ik hadden het hier gisteren over. Gisterochtend was ik met Sticker op het schoolplein, school van Oudste was al drie kwartier begonnen en hij liep daar nog steeds naar steentjes en takjes te zoeken. Elk takje liet hij me zien, elke hoopje zand werd bewonderd. En ik zag hem zo intens genieten, want hij vindt het zo fijn dat wij de tijd daarvoor hebben en het schoot door me heen: als Elva er wel was geweest, dan zou ik hier nu vermoedelijk niet staan. Dan zou ik bezig zijn met haar voeden, haar naar bed brengen, allemaal van die dingen die je doet als je een baby hebt en die we ook echt met de grootst mogelijke liefde hadden gedaan, uiteraard! maar die het logische gevolg hebben dat je niet drie kwartier blijft hangen op zoek naar takjes. Want die tijd heb je dan niet, gewoon niet. En nu wel, nu kan ik elke dag, elk moment dat hij uitgebreid iets wil bewonderen met hem daarin mee gaan. En dat kon ik bij Oudste ook, omdat hij pas een broertje kreeg toen hij 5 was.

Onze overweging om snel voor de derde te gaan was idd: dan hebben we de tropenjaren maar gehad. Maar nu denk ik: ik wil helemaal geen tropenjaren. Ik wil intensief genieten van elk kind, elk moment in me kunnen opzuigen en me laten leiden door het hier en nu, en niet voortdurend goochelen met tegenstrijdige belangen. Ik zie hoe waardevol het is voor mijn kinderen dat ze de eerste jaren veel alleen-tijd met mama en/of papa hebben, en ik zou dat een eventuele vierde ook echt heel graag willen gunnen :)
pi_156009239
Herkenbaar. Ik rammel ook daarom, om het allemaal nog een keertje rustig mee te maken. Gewoon in een boemeltje ipv in een hsl.

Aan de andere kant kan ik nu ook intens genieten om met 3 kindjes takjes en steentjes te zoeken. En mijn hart maakte een sprongetje toen ze vandaag samen en spontaan met z'n drietjes hand in hand in een kringetje in de tuin gingen dansen. En met nog een baby erbij zal ook dat anders zijn.
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:33:23 #172
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_156009910
Ik droom daar op wel eens over, dat als ze beide op school zitten, dat ik dan nog een baby zou krijgen. Waar ik dan in alle rust mee kan tutten, net zoals met dochterlief. Maar langzaam krijg ik ook weer een beetje ruimte voor mezelf. En mijn lijf wil niet meer zwanger zijn en het avontuur met zoonlief zijn geboorte wil ik ook niet nog een keer. Maar ik ben een oermoeder, zou er zo 4 om de tafel willen hebben, maar tel mijn zegeningen... 😍
pi_156010077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Mijn man en ik hadden het hier gisteren over. Gisterochtend was ik met Sticker op het schoolplein, school van Oudste was al drie kwartier begonnen en hij liep daar nog steeds naar steentjes en takjes te zoeken. Elk takje liet hij me zien, elke hoopje zand werd bewonderd. En ik zag hem zo intens genieten, want hij vindt het zo fijn dat wij de tijd daarvoor hebben en het schoot door me heen: als Elva er wel was geweest, dan zou ik hier nu vermoedelijk niet staan. Dan zou ik bezig zijn met haar voeden, haar naar bed brengen, allemaal van die dingen die je doet als je een baby hebt en die we ook echt met de grootst mogelijke liefde hadden gedaan, uiteraard! maar die het logische gevolg hebben dat je niet drie kwartier blijft hangen op zoek naar takjes. Want die tijd heb je dan niet, gewoon niet. En nu wel, nu kan ik elke dag, elk moment dat hij uitgebreid iets wil bewonderen met hem daarin mee gaan. En dat kon ik bij Oudste ook, omdat hij pas een broertje kreeg toen hij 5 was.

Onze overweging om snel voor de derde te gaan was idd: dan hebben we de tropenjaren maar gehad. Maar nu denk ik: ik wil helemaal geen tropenjaren. Ik wil intensief genieten van elk kind, elk moment in me kunnen opzuigen en me laten leiden door het hier en nu, en niet voortdurend goochelen met tegenstrijdige belangen. Ik zie hoe waardevol het is voor mijn kinderen dat ze de eerste jaren veel alleen-tijd met mama en/of papa hebben, en ik zou dat een eventuele vierde ook echt heel graag willen gunnen :)
LE! Je weet niet half hoe goed getimed dit bericht komt :) die voordelen van echt een op een tijd met de grote en de (hier toekomstige) kleine, dat vind ik zo fijn om te horen.

Sterkte natuurlijk ook verder met alle moeilijke en enge keuzes rondom een eventuele vierde.
Aanvulling: natuurlijk had ik duizend keer liever dat je wel met Elva bezig was, om te voeden, te troosten, te kruipen. Dat wil ik ook juist niet zeggen, wel dat het 1 op 1 contact echt als fijn erkend wordt en een groter leeftijdsverschil bepaalde voordelen heeft. O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Svane op 11-09-2015 22:17:29 ]
pi_156012854
Het helpt ook dat we zien wat voor band kindjes kunnen hebben die 'al' vijf jaar schelen, natuurlijk inhoudelijk anders dan wanneer ze twee jaar schelen, maar absoluut heel mooi en intens. Echt broertjes, ze zijn prachtig samen O+
pi_156014131
LE je beschrijft het heel mooi. Dat zou ook zomaar mijn ideaalplaatje zijn.

Voornaamste reden voor mij is toch wel om dat zwanger zijn en bijbehorende verlofperiode maar gehad te hebben. Niet dat ik daar niet van geniet. Maar omdat ik iedere keer wat betreft banen opnieuw kan beginnen ivm uitzendbaan of tijdelijk contract. Ik wil hierna weer wrrken aan wat meer vastigheid ipv dat gepingpong.

Maar ik kan me helemaal vinden in dat mooie plaatje van jou :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')