abonnement Unibet Coolblue
pi_443192
Ik zag nog geen topic over deze uitzending.

Help Me Uit De Brand!

Ik heb blijkbaar mijn video verkeerd ingesteld, want ik heb alleen Beau gezien in 'Bij BB' en een klein stukje van de uitzending.
Wat hebben ze uitgezonden nadat Hieke en Ferdi in de badkamer bespraken waar ze gingen slapen?

  zaterdag 4 november 2000 @ 23:34:00 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443204
Viel allemaal wel mee. Na nog een sensuele dans gingen ze slapen.
Waarbij Ferdi aan Robin melden dat hij niet thuis zou slapen vannacht. Waarop Robin een bep. opmerking maakte. Daarna het verhaal Ferdi dees en toen ging iedereen naar bed. Het laatste stukje was het roddelen van de drie dames Bianca, Dees, Annet over de eventuele verliefdheid van Ferdi en Hieke.
  zaterdag 4 november 2000 @ 23:56:18 #3
6193 Kwinty
 Have I missed something?
pi_443249
Wat ik wel opvallend vond was dat Hieke in de slaapkamer tegen BIanca over Fewdi zei: 'Voor zijn leeftijd zegt hij hele goede dingen....'
Nou zegt Fewdi veel dingen, veel te veel dingen naar mijn mening, maar GOEDE dingen???!! Ik heb hem alleen nog maar dingen horen vertellen over hoe hij op stap gaat ('Meestal weet ik niets meer van de avond daarvoor, veel te zat'), dat hij Ed een grote lul vond en dat hij van wat alternatievere dingen HELEMAAL niets weet...

Nee, geef mij dan toch maar een emotioneel instabiele Desiree, veeel leuker om naar te kijken, en ze denkt in ieder geval nog na...
Ik denk dat Ed dat ook bedoelde toen ie zei dat ie Robin en Desiree het meeste zal missen.

Wisdom tells me I'm nobody, love tells me I'm everything...
  zondag 5 november 2000 @ 11:06:47 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_443841
Beau is wel een komiek zeg.

En dat is niet sarcastisch bedoeld.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')