abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:26:31 #1
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_155588248
Gaat helaas in de verkoop, ik gebruik hem niet genoeg.
Loopt goed, nieuwe achterband en goede voorband. Achterrem gereviseerd en nieuwe remblokjes achter. Verder vorig jaar olie + filter vervangen.
Zit een kuipje op, kan eraf maar helpt aanzienlijk op de snelweg.
Motor is op de rollenbank geweest en heeft nog steeds al zijn vermogen. (35KW)
Deze is dus perfect te gebruiken met een A2 Rijbewijs.
Het is trouwens een amerikaans model met een mijlen teller. Ongeveer 46000 km en hij komt ongeveer uit 1992

Met kap:




Voorpootje links zweet een beetje maar ik merk er niets van verder.


Vraagprijs 700 euro.

[ Bericht 6% gewijzigd door ErkendFokker op 27-08-2015 13:38:29 ]
  vrijdag 15 april 2016 @ 10:54:42 #2
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161441605
Schop. Goede motor, perfect voor a2 rijbewijs.
Heeft de winter overnacht in de schuur aan de druppel lader. Ook zit er een nieuwe accu in.
pi_161441811
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Schop. Goede motor, perfect voor a2 rijbewijs.
Heeft de winter overnacht in de schuur aan de druppel lader. Ook zit er een nieuwe accu in.
Zo te zien moeten de keerringen allebei gedaan worden (de zwarte kringen op de binnenste vorken op foto twee / drie, keerringen zijn 40 euro en arbeid zo'n 60 als ik de voorvork zelf aanlever bij de garage) en het feit dat de olie+oliefilter ook nog zal moeten vervangen (is inmiddels alweer twee jaar terug, 40 euro olie en 10tje voor een filter plus filtersluitring), wil ik je een bod doen van 500 euro.

Ik ben wel in staat gelijk bij je langs te komen. Als in: vandaag nog, als je wil.

Mail anders even naar ikkanditveldnietleeglaten@gmail.com

:)

[ Bericht 6% gewijzigd door ikkanditveldnietleeglaten op 15-04-2016 11:14:20 ]
  vrijdag 15 april 2016 @ 11:14:32 #4
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161441941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:06 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

Zo te zien moeten de keerringen allebei gedaan worden (de zwarte kringen op de binnenste vorken op foto twee / drie) en het feit dat de olie ook nog zal moeten vervangen (is inmiddels alweer twee jaar terug), wil ik je een bod doen van 500 euro.

Ik ben wel in staat gelijk bij je langs te komen. Als in: vandaag nog, als je wil.

Mail anders even naar ikkanditveldnietleeglaten@gmail.com

:)
Bedankt voor je snelle reactie

500 is helaas te weinig.
Er is sinds vervangen van de olie eigenlijk maximaal 2000 km mee gereden. Lijkt me nog niet nodig om het dan te vervangen?
pi_161441994
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:14 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

500 is helaas te weinig.
Ik wil je een ultiem bod doen van 550 euro. Anders ga ik waarschijnlijk op zoek naar iets anders ;). Wil iets op vrij korte termijn hebben (zie ook mijn mail via motorshopper), dus op later tijdstip ben ik dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer geïnteresseerd.

De keerringen vervangen is vrij kostbaar (arbeidstijd bij de garage is zo'n twee a 2,5 uur) en als ik het zelf doe tijdsintensief. Bovendien heb je de middelen nodig voor keerringen (het in de voorvork krijgen is echt een hels karwei zonder slaggewicht)

Bovendien is het een fiets uit 1992. Ter vergelijk: mijn GS500f uit 2005 kocht ik in 2013 voor 1400 euro met 8000 kilometer op de teller (nieuw motorblok erin geplaatst door Boonstra Motoren). Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat wel een absoluut buitenkansje was.

quote:
Er is sinds vervangen van de olie eigenlijk maximaal 2000 km mee gereden. Lijkt me nog niet nodig om het dan te vervangen?
Olie veroudert, zeker als een fiets stilstaat (condens en zulks). Bij een tweedehands fiets is het verversen van de olie eigenlijk de eerste stap die je maakt. Olie gaat in een GS500 trouwens zo'n 6000 kilometer mee, dus zelfs al zou je deze gebruiken zit hij al op een derde van zijn levensduur als je kijkt naar kilometrage :).

[ Bericht 5% gewijzigd door ikkanditveldnietleeglaten op 15-04-2016 11:32:55 ]
pi_161465026
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:14 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie

500 is helaas te weinig.
Er is sinds vervangen van de olie eigenlijk maximaal 2000 km mee gereden. Lijkt me nog niet nodig om het dan te vervangen?
Laatste kans @ 550! Ik moet het binnen 2 uur weten, anders ga ik een andere GS500 ophalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikkanditveldnietleeglaten op 16-04-2016 11:24:42 ]
  zaterdag 16 april 2016 @ 11:28:27 #7
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161465156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:19 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

Laatste kans @ 550! Ik moet het binnen 2 uur weten, anders ga ik een andere GS500 ophalen.
Dan moet ik je helaas teleurstellen. Voor dat geld hou ik hem liever zelf :)
pi_161465201
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:28 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dan moet ik je helaas teleurstellen. Voor dat geld hou ik hem liever zelf :)
Succes ermee dan! :)

Ik zou mijn prijs als ik jou was op motorshopper sowieso wel naar beneden stellen. Op deze manier ga je geen geïnteresseerde klandizie krijgen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 11:58:24 #9
119606 habanero
577000 Scoville
pi_161465570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

Ik wil je een ultiem bod doen van 550 euro. Anders ga ik waarschijnlijk op zoek naar iets anders ;). Wil iets op vrij korte termijn hebben (zie ook mijn mail via motorshopper), dus op later tijdstip ben ik dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer geïnteresseerd.

De keerringen vervangen is vrij kostbaar (arbeidstijd bij de garage is zo'n twee a 2,5 uur) en als ik het zelf doe tijdsintensief. Bovendien heb je de middelen nodig voor keerringen (het in de voorvork krijgen is echt een hels karwei zonder slaggewicht)

Bovendien is het een fiets uit 1992. Ter vergelijk: mijn GS500f uit 2005 kocht ik in 2013 voor 1400 euro met 8000 kilometer op de teller (nieuw motorblok erin geplaatst door Boonstra Motoren). Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat wel een absoluut buitenkansje was.

[..]

Olie veroudert, zeker als een fiets stilstaat (condens en zulks). Bij een tweedehands fiets is het verversen van de olie eigenlijk de eerste stap die je maakt. Olie gaat in een GS500 trouwens zo'n 6000 kilometer mee, dus zelfs al zou je deze gebruiken zit hij al op een derde van zijn levensduur als je kijkt naar kilometrage :).
keerringen vervangen 2.5 uur ?
laat je dat door de jostiband doen ?

leuke motor hoor.
zou het zelf even doen en beurtje erbij is zo gebeurd en je weet dat je dit soort zeurpieten voor bent.
pi_161465744
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:58 schreef habanero het volgende:

[..]

keerringen vervangen 2.5 uur ?

laat je dat door de jostiband doen ?
Dat duurt tussen de 1,5 en 2,5 uur ja. Maar leuk dat je grappig denkt te kunnen doen. De voorvork eruit halen en weer erin ben je zo'n 20 a 30 minuten kwijt, de individuele voorvorken open maken is bij dit soort fietsen nog wel eens lastig wegens een vastzittende binnenbout die benaderd wordt via de binnenkant van de binnenvork. Daar kán veel tijd in gaan zitten en dat zie je bij wat oudere GS500'jes nog wel eens.


quote:
leuke motor hoor.
Zeker!

quote:
zou het zelf even doen en beurtje erbij is zo gebeurd en je weet dat je dit soort zeurpieten voor bent.
Beurtje erbij:

1) Olie, 50 euro (als je een schappelijke dealer hebt)
2) Filter, 10 euro
3) Kleine prutsdingetjes en arbeid, 30 euro

Dat is al 90. Laten we uitgaan van de keerringen @ 30 euro (inkoop) en anderhalf uur werk (90 euro). Zitten we op 120 + 90 = 210 euro.

210 euro plus de vraagprijs van 700 (900 ! op motorshopper trouwens) en we spreken nu over 910 euro voor de motorfiets.

Deze:

http://www.motorshopper.n(...)uki-GS500e-1994.html

Gaat morgen opgehaald worden voor 810 euro.

Daarbij zijn de banden net zo goed, is een shitload meer aan onderhoud gedaan (recent, denk aan kleppen stellen en carberateurs synchroniseren, nieuwe olie, nieuw filter, alle rubbers vervangen etc.) én zweten de keerringen niet. We zitten nu dus al 100 euro onder de prijs van TS en deze is dan, zelfs ná al het onderhoud dat gedaan is vanaf de basisprijs 700 euro, nog steeds niet op het niveau qua 'onderhoud' van de link die ik zojuist post. En de kilometerstand is ook nog eens lager, niet dat dat veel uitmaakt met dit soort fietsen en de vraag is hoe reëel zo'n kilometrage überhaupt is.

"Zeurpiet"? Nee, niet echt, eerder een realist als het gaat om de prijs van dit soort fietsen.

Niet voor niets heeft TS de prijs op motorshopper "magisch" veranderd naar 750 euro.

Meer dan 550 euro ga je voor deze fiets niet krijgen, dus zal TS er zelf mee blijven zitten. Of, doe eens gek, een leip geeft 600 euro uit. Dan mag je in je handjes knijpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikkanditveldnietleeglaten op 16-04-2016 12:15:52 ]
pi_161465914
Zanik niet zo, keerringen vervangen is een leuk middagje klussen, je leert nog eens wat, en ringen + olie is 15 euro ofzo _O- (bij mijn gs550 tenminste)

de GS500 is een erg populair model aan het worden omdat het precies 35 kw is, en 700 euro is een heel mooie prijs, ze gaan weg in mindere staat voor meer geld.

Succes met de verkoop TS!
pi_161466025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

Ik wil je een ultiem bod doen van 550 euro. Anders ga ik waarschijnlijk op zoek naar iets anders ;). Wil iets op vrij korte termijn hebben (zie ook mijn mail via motorshopper), dus op later tijdstip ben ik dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer geïnteresseerd.

De keerringen vervangen is vrij kostbaar (arbeidstijd bij de garage is zo'n twee a 2,5 uur) en als ik het zelf doe tijdsintensief. Bovendien heb je de middelen nodig voor keerringen (het in de voorvork krijgen is echt een hels karwei zonder slaggewicht)

Bovendien is het een fiets uit 1992. Ter vergelijk: mijn GS500f uit 2005 kocht ik in 2013 voor 1400 euro met 8000 kilometer op de teller (nieuw motorblok erin geplaatst door Boonstra Motoren). Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat wel een absoluut buitenkansje was.

[..]

Olie veroudert, zeker als een fiets stilstaat (condens en zulks). Bij een tweedehands fiets is het verversen van de olie eigenlijk de eerste stap die je maakt. Olie gaat in een GS500 trouwens zo'n 6000 kilometer mee, dus zelfs al zou je deze gebruiken zit hij al op een derde van zijn levensduur als je kijkt naar kilometrage :).
Bij boonstra heb je dan ook gewoon een schadehok gekocht.

Keerringen vervangen is 2 uurtjes werk in totaal en erg makkelijk zelf te doen zonder moeilijk gereedschap.

Olie en een filter is ook een klusje van niks en kost ook nauwelijks iets. En na amper 2k hoeft dat ook echt nog niet.

Ik heb mn 25kw tijd op zo'n gsje doorgebracht en als er een makkelijke sleutelbrommer is dan is het wel een GS.
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:27:42 #13
119606 habanero
577000 Scoville
pi_161466066
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:09 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

Dat duurt tussen de 1,5 en 2,5 uur ja. Maar leuk dat je grappig denkt te kunnen doen. De voorvork eruit halen en weer erin ben je zo'n 20 a 30 minuten kwijt, de individuele voorvorken open maken is bij dit soort fietsen nog wel eens lastig wegens een vastzittende binnenbout die benaderd wordt via de binnenkant van de binnenvork. Daar kán veel tijd in gaan zitten en dat zie je bij wat oudere GS500'jes nog wel eens.

[..]

Zeker!

[..]

Beurtje erbij:

1) Olie, 50 euro (als je een schappelijke dealer hebt)
2) Filter, 10 euro
3) Kleine prutsdingetjes en arbeid, 30 euro

Dat is al 90. Laten we uitgaan van de keerringen @ 30 euro (inkoop) en anderhalf uur werk (90 euro). Zitten we op 120 + 90 = 210 euro.

210 euro plus de vraagprijs van 700 (900 ! op motorshopper trouwens) en we spreken nu over 910 euro voor de motorfiets.

Deze:

http://www.motorshopper.n(...)uki-GS500e-1994.html

Gaat morgen opgehaald worden voor 810 euro.

Daarbij zijn de banden net zo goed, is een shitload meer aan onderhoud gedaan (recent, denk aan kleppen stellen en carberateurs synchroniseren, nieuwe olie, nieuw filter, alle rubbers vervangen etc.) én zweten de keerringen niet. We zitten nu dus al 100 euro onder de prijs van TS en deze is dan, zelfs ná al het onderhoud dat gedaan is vanaf de basisprijs 700 euro, nog steeds niet op het niveau qua 'onderhoud' van de link die ik zojuist post. En de kilometerstand is ook nog eens lager, niet dat dat veel uitmaakt met dit soort fietsen en de vraag is hoe reëel zo'n kilometrage überhaupt is.

"Zeurpiet"? Nee, niet echt, eerder een realist als het gaat om de prijs van dit soort fietsen.

Niet voor niets heeft TS de prijs op motorshopper "magisch" veranderd naar 750 euro.

Meer dan 550 euro ga je voor deze fiets niet krijgen, dus zal TS er zelf mee blijven zitten. Of, doe eens gek, een leip geeft 600 euro uit. Dan mag je in je handjes knijpen.
ga geen discussie voeren hier ;)
maar deze motor doe je toch niet in onderhoud bij een dealer ? lekker zelf doen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:45:55 #14
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161466363
Bij mij zijn de carbs ook gewoon gesynchroniseerd. En gereinigd.
Ik heb de achterrem gereviseerd, staalomvlochten remkabel erop.
Ook nieuwe bougies (iridium van ngk)
Kleppen stellen heb ik niet gedaan omdat uit het rapport van de testbank bleek dat de motor nu perfect loopt.

Mijn achterband is nog helemaal nieuw, geen droogtescheurtjes en nog 100% profiel.

Dat die voorvork een beetje zweet heeft mij nog nooit problemen opgeleverd.

Prijs op motorshopper is nu idd wat omlaag gegaan maar je kan toch niet verwachten dat ik hem binnen 1 dag verkoop voor een bedrag wat voor mij te laag is.

Hij staat ook niet in de weg, dus tenzij een bod van 650 euro, blijf ik hem zelf gebruiken voor als het eens lekker weer is.

[ Bericht 10% gewijzigd door ErkendFokker op 16-04-2016 12:56:25 ]
pi_161468645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef Daantke het volgende:
Zanik niet zo, keerringen vervangen is een leuk middagje klussen, je leert nog eens wat, en ringen + olie is 15 euro ofzo _O- (bij mijn gs550 tenminste)
De olie alleen al is 12 euro als je een beetje merk neemt. De ringen zijn iets duurder dan wat je nu schetst. Je komt totaal op zo'n 30 a 40 euro uit.

quote:
de GS500 is een erg populair model aan het worden omdat het precies 35 kw is, en 700 euro is een heel mooie prijs, ze gaan weg in mindere staat voor meer geld.
Ze gaan voor hetzelfde geld ook in een betere staat weg. :)

quote:
Succes met de verkoop TS!
Dit. Ik ben inmiddels voorzien!

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:25 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Bij boonstra heb je dan ook gewoon een schadehok gekocht.
Knap dat je dat zo op een afstand kan zien en beoordelen. Echt, wow :').

De motorfiets is gekocht met 43.000 kilometer op het frame. De vorige eigenaar heeft het blok naar de sodemieter gereden en liet er voor 900 euro een nieuw (gebruikt) blok door Boonstra onder klussen. DIt blok had 8000 kilometer gehad en staat nu op 78.000 (de fiets zelf is op de teller dus al over de kop gegaan).
"Schadehok", _O-. Wat een mongool ben jij zeg.

quote:
Keerringen vervangen is 2 uurtjes werk in totaal en erg makkelijk zelf te doen zonder moeilijk gereedschap.
Je hebt weldegelijk gereedschap nodig. Het best is o.a. een slagblok om de keerring er gelijkmatig in te laten schieten en je hebt *als je het goed wil doen* een zeer lange stang nodig om de moer aan de binnenzijde van de binnenpoot los te krijgen.

Vertel mij nou niet hoe het werkt, ik heb het met een GS500 ietsjes vaker gedaan in mijn leven dan jij gok ik zo.

quote:
Olie en een filter is ook een klusje van niks en kost ook nauwelijks iets.
Ah, ik krijg steeds beter een beeld wat voor persoon jij bent. Ga jij lekker actionolie halen, dan haal ik 45 euro kostende Castrololie @ 4 liter.

quote:
En na amper 2k hoeft dat ook echt nog niet.
Als hij zo lang stil gestaan heeft, gaat de olie er direct uit.

quote:
Ik heb mn 25kw tijd op zo'n gsje doorgebracht en als er een makkelijke sleutelbrommer is dan is het wel een GS.
Daarom heb ik er ook een staan. :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:27 schreef habanero het volgende:

[..]

ga geen discussie voeren hier ;)
maar deze motor doe je toch niet in onderhoud bij een dealer ? lekker zelf doen.
Dat is een ander verhaal. Mijn eigen tijd is ook geld waard.

Het is erg makkelijk om te roepen "ik ga geen discussie aan" als al je argumenten grondig onderuit worden gehaald. :)
pi_161468673
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:45 schreef ErkendFokker het volgende:
Bij mij zijn de carbs ook gewoon gesynchroniseerd. En gereinigd.
Ik heb de achterrem gereviseerd, staalomvlochten remkabel erop.
Ook nieuwe bougies (iridium van ngk)
Kleppen stellen heb ik niet gedaan omdat uit het rapport van de testbank bleek dat de motor nu perfect loopt.
Dat zegt niets over de noodzaak tot het stellen van kleppen ;).

quote:
Mijn achterband is nog helemaal nieuw, geen droogtescheurtjes en nog 100% profiel.
Dat is wel een plus :).

quote:
Dat die voorvork een beetje zweet heeft mij nog nooit problemen opgeleverd.
Het zweten van een voorvork heb je ook niet meteen last van. Je kunt er soms jaren mee rondrijden. Maar ik hoef niet uit te leggen dat het niet goed is hoop ik toch?

quote:
Prijs op motorshopper is nu idd wat omlaag gegaan maar je kan toch niet verwachten dat ik hem binnen 1 dag verkoop voor een bedrag wat voor mij te laag is.
Dat verwacht ik ook niet :) Dat is aan jou. Maar 900 euro was onrealistisch hoog, en dat zie je zelf dus ook in zo te horen.

quote:
Hij staat ook niet in de weg, dus tenzij een bod van 650 euro, blijf ik hem zelf gebruiken voor als het eens lekker weer is.
Dat zou ik ook zeker doen! Overigens zou ik een bod van 600 euro van iemand blind aanpakken.

maar zoals gezegd, ik ben voorzien ;).
pi_161472023
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:07 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

De olie alleen al is 12 euro als je een beetje merk neemt. De ringen zijn iets duurder dan wat je nu schetst. Je komt totaal op zo'n 30 a 40 euro uit.

[..]

Ze gaan voor hetzelfde geld ook in een betere staat weg. :)

[..]

Dit. Ik ben inmiddels voorzien!

[..]

Knap dat je dat zo op een afstand kan zien en beoordelen. Echt, wow :').

De motorfiets is gekocht met 43.000 kilometer op het frame. De vorige eigenaar heeft het blok naar de sodemieter gereden en liet er voor 900 euro een nieuw (gebruikt) blok door Boonstra onder klussen. DIt blok had 8000 kilometer gehad en staat nu op 78.000 (de fiets zelf is op de teller dus al over de kop gegaan).
"Schadehok", _O-. Wat een mongool ben jij zeg.

[..]

Je hebt weldegelijk gereedschap nodig. Het best is o.a. een slagblok om de keerring er gelijkmatig in te laten schieten en je hebt *als je het goed wil doen* een zeer lange stang nodig om de moer aan de binnenzijde van de binnenpoot los te krijgen.

Vertel mij nou niet hoe het werkt, ik heb het met een GS500 ietsjes vaker gedaan in mijn leven dan jij gok ik zo.

[..]

Ah, ik krijg steeds beter een beeld wat voor persoon jij bent. Ga jij lekker actionolie halen, dan haal ik 45 euro kostende Castrololie @ 4 liter.

[..]

Als hij zo lang stil gestaan heeft, gaat de olie er direct uit.

[..]

Daarom heb ik er ook een staan. :W

[..]

Dat is een ander verhaal. Mijn eigen tijd is ook geld waard.

Het is erg makkelijk om te roepen "ik ga geen discussie aan" als al je argumenten grondig onderuit worden gehaald. :)
Gelukkig weet jij alles beter, succes met je boonstra hok. Kijk vooral ook even wat daar weggaat met "licht rijdbare schade".

Het enige wat jij hier probeerd is de allesweter uit te hangen en de motor van TS af te branden om m voor een habbekrats over te nemen.

Ow en kom ns langs, kun je dat mongool in mn gezicht zeggen :)
pi_161473635
Wat een gezeik van een "koper" :')
Mooie motor, helaas nog geen rijbewijs ervoor :'(
melk is goed voor elk
-imikethat
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 08:26:09 #19
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_161514455
Zullen we het erop houden dat als je geen interesse (meer) hebt je dan het topic overlaat aan de mensen die wel interesse hebben?
Evenutuele onderhoudstips, goede garage's en websites voor de juiste smaak olie kunnen naar M-F
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_161515649
Kun je gave cafe racer van maken.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_161534683
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:45 schreef ErkendFokker het volgende:
Bij mij zijn de carbs ook gewoon gesynchroniseerd. En gereinigd.
Ik heb de achterrem gereviseerd, staalomvlochten remkabel erop.
Ook nieuwe bougies (iridium van ngk)
Kleppen stellen heb ik niet gedaan omdat uit het rapport van de testbank bleek dat de motor nu perfect loopt.

Mijn achterband is nog helemaal nieuw, geen droogtescheurtjes en nog 100% profiel.

Dat die voorvork een beetje zweet heeft mij nog nooit problemen opgeleverd.

Prijs op motorshopper is nu idd wat omlaag gegaan maar je kan toch niet verwachten dat ik hem binnen 1 dag verkoop voor een bedrag wat voor mij te laag is.

Hij staat ook niet in de weg, dus tenzij een bod van 650 euro, blijf ik hem zelf gebruiken voor als het eens lekker weer is.
Bod van 620 euro van mij. :)
  maandag 18 april 2016 @ 22:44:55 #22
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161537306
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:49 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Bod van 620 euro van mij. :)
Bedankt, ik hoop dat er nog wat meer geboden wordt maar je gaat de goede kant op :)
pi_161781375
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 22:44 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Bedankt, ik hoop dat er nog wat meer geboden wordt maar je gaat de goede kant op :)
En? Hoop al kwijt? :D Ik had dat bod blind aangepakt.

Gratis kick.
  donderdag 28 april 2016 @ 19:17:15 #24
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161781807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:02 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:

[..]

En? Hoop al kwijt? :D Ik had dat bod blind aangepakt.

Gratis kick.
geen zin om er veel op te verliezen en ik wil graag nog even een stukje rijden als het weer lekker weer is
pi_161939708
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:17 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

geen zin om er veel op te verliezen en ik wil graag nog even een stukje rijden als het weer lekker weer is
laatste bod is 650 voor een compleet afgetankte fiets waarbij jij de overschrijving kosten op je neemt

Anders haak ik voor nu af. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')