abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155581760
quote:
'Ziggo en Sport1 lanceren gratis sportzender'

Ziggo en Sport1 komen met een gratis sportzender voor alle klanten van Ziggo. Dat meldt het AD. De nieuwe zender zou Ziggo Sport gaan heten en onder meer Champions League-duels, Spaans voetbal en Formule 1-races gaan uitzenden.

Volgens het AD komt Ziggo Sport nog dit jaar beschikbaar voor alle ruim 4 miljoen klanten van Ziggo. Het abonnementsgeld zou niet worden verhoogd.

De deal is mogelijk doordat Ziggo en Sport1 sinds enige tijd vallen onder hetzelfde moederbedrijf, 's werelds grootste kabelbedrijf Liberty Global. Het AD spreekt van "een enorme slag" in de strijd van Ziggo tegen concurrent KPN.

Jack van Gelder

Een belangrijk gezicht van Ziggo Sport moet Jack van Gelder worden. Die maakte onlangs zijn overgang van de NOS naar Sport1 bekend.

De komst van Ziggo Sport betekent overigens niet het einde van de decoderzenders die onder Sport1 vallen. Die blijven bestaan voor mensen die geen klant van Ziggo zijn.
http://nos.nl/artikel/205(...)tis-sportzender.html

quote:
Vanaf 12 november krijgen Ziggo-klanten een nieuwe gratis sportzender: Ziggo Sport. Het was al eerder bekend dat Ziggo bezig was met een sportzender, maar vandaag zijn de details bekend geworden.

Op Ziggo Sport zullen grote sportevenementen te zien zijn zoals de Formule 1, het Spaanse voetbal en het NBA-basketbal, maar ook sportgerelateerde films en documentaires. De zender zal ook meer aandacht besteden aan Nederlandse competities. Door de samenwerking met Sport1 mag Ziggo deze wedstrijden uitzenden, maar competities waar Sport1 de rechten niet van heeft, zullen niet op het nieuwe sportkanaal te zien zijn.

Ook is een nieuwe talkshow aangekondigd. Jack van Gelder en Frank Evenblij zullen wekelijks in Peptalk te zien zijn. "Je krijgt niet elke dag de kans om een nieuwe sportzender op te zetten, dat is fantastisch," zei Van Gelder in een persbericht van Ziggo. "Omdat het een gratis kanaal is voor alle Ziggo-klanten hebben we een potentieel miljoenenpubliek."

Door de samenwerking zal ook Sport1 ophouden met bestaan. De zes Sport1-kanalen zullen worden omgedoopt tot Ziggo Sport Select, Voetbal, Golf, Racing en twee extra kanalen. De invulling van deze zenders zal verder niet veranderen.


[ Bericht 32% gewijzigd door Nattekat op 02-11-2015 19:32:51 ]
pi_155581825
Zal denk ik via decoder ding gaan net als fox. Dat kan ik niet ontvangen om dat ik analoog kijk. Ik zie fox ook niet als toegevoegde waarde aan zenderpakket.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_155581858
Ben benieuwd... Wordt het echt gratis? Wordt de F1 live uitgezonden in HD of met vertraging om maar wat te noemen...

Ik ben voorzichtig positief ;)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_155581871
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:22 schreef F1gamer het volgende:
Zal denk ik via decoder ding gaan net als fox. Dat kan ik niet ontvangen om dat ik analoog kijk. Ik zie fox ook niet als toegevoegde waarde aan zenderpakket.
Jij gaat de analoge tv uitzitten tot het einde?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_155581883
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:28 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Jij gaat de analoge tv uitzitten tot het einde?
Ik woon in studentenhuis. Allemaal coaxkabels, dus niet echt een keus daarin
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_155581914
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:29 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ik woon in studentenhuis. Allemaal coaxkabels, dus niet echt een keus daarin
Tuurlijk wel. Digitale tv van ziggo gaat via coax.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 08:32:45 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_155581933
Hoop dat mooi gaat worden.
pi_155581965
Je hebt wel een kastje nodig en die hebben we niet

Ik ben wel benieuwd of dit succesvoller is dan zijn voorganger uit de jaren 90. (Ben naam kwijt van die sportzender).
Gaan dan de 3 races/ samenvattingen op veronica vervallen?

[ Bericht 65% gewijzigd door ESF1Gamer op 27-08-2015 08:45:06 ]
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_155582097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:35 schreef F1gamer het volgende:
Je hebt wel een kastje nodig en die hebben we niet

Ik ben wel benieuwd of dit succesvoller is dan zijn voorganger uit de jaren 90. (Ben naam kwijt van die sportzender).
Gaan dan de 3 races/ samenvattingen op veronica vervallen?

Dan koop je er een, boeler.
pi_155582168
Het klinkt wel veelbelovend als Ziggo en Sport1 in het huwelijksbootje gaan treden. Met presentatoren als Olav Mol bij de auto sport en Jack van Gelder bij het voetbal zie ik die twee wel als een gedroomd duo om die twee sporten samen te voegen tot een kwalitatief praatprogramma zoals we dat van Jack van Gelder mogen verwachten En nu Max verstappen half Nederland dolenthousiast maakt met de Formule 1 heb je meteen twee vliegen in een klap. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 augustus 2015 @ 09:04:45 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155582393
Net een vent van Telecompaper op de radio. Hij zei dat het een nieuwe stap is in de strijd tegen KPN.
Ziggo heeft toch een flinke tik gekregen van de fusie, maar ook een tariefsverhoging en nu met deze content moet Ziggo aantrekkelijker worden.

Vraag is ook: Maakt Ziggo Sport Sport1 overbodig of wordt Ziggo Sport een aanjaagfunctie van Sport1....

Waarschijnlijk voor Ziggoklanten zal Sport1 deels overbodig worden....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_155582950
sport1 kan natuurlijk ook niet meer draaien op het voetbal, wat toch dé populairste sport is. Dus die zullen ook hun strategie aan gaan passen. Ze verliezen stuk voor stuk al het voetbal aan FOX. Dus ja, of dit dan een aanjager moet zijn of ze meer verschuiven richting open net?
pi_155583386
gaan ze Primera division gratis LIVE uitzenden? Of herhalingen/samenvattingen?

Lijkt mij dat de deal met de distributeur contractueel eist dat dat achter de decoder zit?

Wat een enorm vaag artikel.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155583446
quote:
5s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
gaan ze Primera division gratis LIVE uitzenden? Of herhalingen/samenvattingen?

Lijkt mij dat de deal met de distributeur contractueel eist dat dat achter de decoder zit?

Wat een enorm vaag artikel.
Aan die twee laatste zinnen te zien hebben ziggo klanten dadelijk bijna geen sport 1 meer nodig. Maar dat zou wel erg raar zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 augustus 2015 @ 10:03:43 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155583486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:01 schreef Max23 het volgende:

[..]

Aan die twee laatste zinnen te zien hebben ziggo klanten dadelijk bijna geen sport 1 meer nodig. Maar dat zou wel erg raar zijn.
Het is beiden Liberty Global.... Dus wellicht is het niet eens een rare zet als je het overallplaatje ziet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:05:28 #16
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_155583526
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:35 schreef F1gamer het volgende:
Je hebt wel een kastje nodig en die hebben we niet

Ik ben wel benieuwd of dit succesvoller is dan zijn voorganger uit de jaren 90. (Ben naam kwijt van die sportzender).
Gaan dan de 3 races/ samenvattingen op veronica vervallen?

Die samenvattingen op Veronica zijn echt compleet kut. Een race van anderhalf uur in 30 minuten proppen werkt gewoon niet.

Ik kijk alles bij de BBC en wat die niet uitzenden stream ik want ik vind nog steeds dat Sport1 te weinig bied voor wat je betaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door RingBewoner op 27-08-2015 10:19:23 ]
UI Made bij VanilleKwark.
pi_155584165
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:05 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Die samenvattingen op Veronica zijn echt compleet kut. Een race van anderhalf uur in 30 minuten proppen werkt gewoon niet.

Ik kijk alles bij de BBC en wat die niet uitzenden stream ik want ik vind nog steeds dat Sport1 te weinig bied voor wat je betaald.
Het is nu 45 minuten samenvatten. Dat is exclusief reclame tussendoor.
Vorig jaar was het een halfuur met 5 minuten reclame ertussen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:39:13 #18
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_155584291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Het is nu 45 minuten samenvatten. Dat is exclusief reclame tussendoor.
Vorig jaar was het een halfuur met 5 minuten reclame ertussen.
Wauw, 15 hele minuten extra. Ik heb een tijdje een abonnement gehad op Sport1 maar snel weer opgezegd. Alleen Olav Mol op locatie is gewoon niet voldoende. Kijk wat de BBC doet en dat kost niks! Sport1 heeft de F1 gekocht om extra abonnees te trekken. Je ziet duidelijk dat er meer geld en energie naar voetbal gaat en dat vind ik geen ¤15,- per maand waard.

En dan die studio die ze tegenwoordig hebben. Man man man, dat is toch niks.

Ondanks dat Olav enthousiast is is het wel tijd dat hij word vervangen, door wie weet ik niet maar dat lijkt mij het beste en tevens kan het gewoon geen kwaad als ze de studio lekker in de brand zetten en afreizen naar locatie met een verslaggever vanuit de pits die wat meer informatie kan geven over wat er bij teams gebeurd.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 augustus 2015 @ 10:42:50 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155584389
quote:
SBS: geen Champions League op nieuw Ziggo-kanaal

Er is geen sprake van dat de nieuw te lanceren open sportzender van Ziggo en Sport1 ook wedstrijden van de Champions League gaat uitzenden. 'Wij zijn de enigen met de Champions League-rechten voor het open net. Dat is exclusief dus hier verandert niets aan', laat SBS donderdagmorgen weten in reactie op het nieuws dat de kabelaar en de betaalzender een nieuwe sportzender beginnen.

Sport1 zendt al jaren ook wedstrijden uit de Champions League uit, maar doet dat achter de decoder. De zender is een betaalkanaal en heeft enige tienduizenden betalende abonnees. Voor het 'open net' heeft SBS6 de rechten op het uitzenden van de Champions League. SBS-woordvoerder Jaap Paulsen geeft toe dat er vanmorgen vreemd werd opgekeken van het nieuws: 'Wij dachten inderdaad: dit kan niet, een andere zender kan de Champions League niet ook op een open net uitzenden.'

Ziggo was donderdagmorgen zelf nog niet voor commentaar beschikbaar. Maar volgens een bericht in het AD is het de bedoeling dat Ziggo Sport grotendeels dezelfde sporten als Sport1 gaat uitzenden. Sport1 heeft de rechten van de Champions League, Spaans voetbal, de EK-kwalificatiewedstrijden, golf en Formule 1.

NOS doet Oranje
Voor wat betreft de EK-kwalificatiewedstrijden heeft de NOS de rechten op liveverslagen van het Nederlands Elftal en samenvattingen van de rest. Sport 1 heeft de rechten op het uitzenden van wedstrijden van andere landen en mag Oranje in samenvatting brengen. Op Ziggo Sport zullen mogelijk dus alleen hoogtepunten van de wedstrijden te zien zijn, omdat de meeste rechten voor uitzending op open kanalen al zijn verdeeld.

Ziggo Sport is straks beschikbaar voor alle ruim 4 miljoen klanten van de kabelreus, zonder een verhoging van het abonnementsgeld. De nieuwe samenwerking werd mogelijk nu zowel Ziggo als de decoderzender vallen onder Liberty Global, 's werelds grootste kabelbedrijf. Sport 1 blijft in de vorm van een decoderzender beschikbaar voor niet Ziggo-klanten.

Een belangrijke rol op Ziggo Sport is weggelegd voor sportverslaggever Jack van Gelder. Zijn recent bekend geworden overstap van de NOS naar Sport 1 is plots een stuk logischer. Van Gelder gaat immers niet aan de slag voor een kleine betaalzender met enkele tienduizenden abonnees, maar voor een nieuwe digitale zender die in 4,2 miljoen huishoudens te zien zal zijn.

In de concurrentieslag om de digitaal verwende kijkers proberen kabelaars van alles om klanten binnen huis te houden. Steeds meer kijkers hebben video-on-demand ontdekt en hebben abonnementen op Netflix, HBO en Videoland. Diensten waarvoor geen kabelabonnement meer nodig is. Om toch aantrekkelijk te blijven bieden kabelaars, waarvan Ziggo en KPN de grootsten zijn, steeds meer eigen pakketten aan. Zo heeft Ziggo MyPrime met een collectie films en series on demand, en begint KPN dit najaar de betaalde extra dienst 'Play', een soort eigen Netflix, waarbinnen ook de belangrijkste Nederlandse tv-zenders te zien zullen zijn. KPN gaat ook eigen tv-series produceren. De eerste productie is Brussel en is vanaf 2016 via KPN te zien. Ziggo komt nu dus met Ziggo Sport, maar lanceerde al eerder Ziggo Xite, een eigen muziekzender die lijkt op TMF.
http://www.volkskrant.nl/(...)ggo-kanaal~a4130259/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_155584402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:04 schreef borisz het volgende:
Waarschijnlijk voor Ziggoklanten zal Sport1 deels overbodig worden....
Dat was het al...
Waarom moet Ziggo nou gvd mijn abonnementsgeld aan zo'n stomme sport-zender spenderen :?
Ik wil helemaal geen sport kijken :( Dus nog een nutteloze zender in het basispakket er 'gratis' bij hoef ik ook niet.

--edit-- ow, sorry, dit stond in SPT, dan is een discussie over een sportzender erbij natuurlijk niet zo zinvol, excuus!
pi_155584793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:35 schreef F1gamer het volgende:
Je hebt wel een kastje nodig en die hebben we niet
Maar het is dus niet dat je de optie niet hebt.
pi_155584851
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:39 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wauw, 15 hele minuten extra. Ik heb een tijdje een abonnement gehad op Sport1 maar snel weer opgezegd. Alleen Olav Mol op locatie is gewoon niet voldoende. Kijk wat de BBC doet en dat kost niks! Sport1 heeft de F1 gekocht om extra abonnees te trekken. Je ziet duidelijk dat er meer geld en energie naar voetbal gaat en dat vind ik geen ¤15,- per maand waard.

En dan die studio die ze tegenwoordig hebben. Man man man, dat is toch niks.

Ondanks dat Olav enthousiast is is het wel tijd dat hij word vervangen, door wie weet ik niet maar dat lijkt mij het beste en tevens kan het gewoon geen kwaad als ze de studio lekker in de brand zetten en afreizen naar locatie met een verslaggever vanuit de pits die wat meer informatie kan geven over wat er bij teams gebeurd.
Zendt de BBC alle races uit? Ik had begrepen dat ze er maar een paar uit zouden zenden, dat was voor mij ook de reden om Sport1 pakket te nemen.
pi_155584924
quote:
De vraag is of er niet een U-bochtconstructie te verzinnen is. Dus een gedeelte van het abonnementsgeld labelen als betalen voor het nieuwe sportkanaal. Dan is het een decoderkanaal dat iedere klant van ziggo heeft.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:07:40 #24
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_155584947
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Zendt de BBC alle races uit? Ik had begrepen dat ze er maar een paar uit zouden zenden, dat was voor mij ook de reden om Sport1 pakket te nemen.
BBC zendt even uit mijn hoofd, ongeveer de helft van de races live uit en de andere helft komt met een zeer degelijke en lange samenvatting.

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30704154
UI Made bij VanilleKwark.
pi_155584968
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:07 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

BBC zendt even uit mijn hoofd, ongeveer de helft van de races live uit en de andere helft komt met een zeer degelijke en lange samenvatting.

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30704154
Okay thanks.

Ik hou dan Sport 1 nog even aan, het live zien van races heeft toch iets extra's. Even afwachten hoe Ziggo dit gaat brengen, hopelijk niet met reclame tussendoor.
pi_155585074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:35 schreef F1gamer het volgende:
Je hebt wel een kastje nodig en die hebben we niet

Ik ben wel benieuwd of dit succesvoller is dan zijn voorganger uit de jaren 90. (Ben naam kwijt van die sportzender).
Gaan dan de 3 races/ samenvattingen op veronica vervallen?

Het digitale basispakket van Ziggo is ongecodeerd te ontvangen, de meeste TV's die niet ouder zijn dan 5 - 6 jaar kunnen deze zonder extra kastje of smartcard weergeven. Of deze zender daar ook onder gaat vallen weet ik niet.
pi_155585825
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:39 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wauw, 15 hele minuten extra.
Dat is dus de helft van de racetijd, dat zou toch wel genoeg moeten zijn? Ik ben geen liefhebber, dus voor mij is een samenvatting van 5 minuten meer dan afdoende. Maar de helft van de tijd zou toch echt meer dan afdoende moeten zijn voor een samenvatting. Anders is het ook geen samenvatting meer.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:57:11 #28
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_155586023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:49 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat is dus de helft van de racetijd, dat zou toch wel genoeg moeten zijn? Ik ben geen liefhebber, dus voor mij is een samenvatting van 5 minuten meer dan afdoende. Maar de helft van de tijd zou toch echt meer dan afdoende moeten zijn voor een samenvatting. Anders is het ook geen samenvatting meer.
Het is puur en alleen de race. Op zaterdag doen ze niks met de kwalificatie en wat ze vervolgens op zondag uitzenden vind ik toch een beetje karig. Na afloop geen interviews met de coureurs of wat dan ook.

Mijn punt is, zowel Sport1 als Veronica heeft weinig diepgang en dan vind ik ¤17,50 per maand best een bak geld voor wat je krijgt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_155586049
Dit nieuws maakt de hint van Smeets naar een Avondetappe 2.0 met Mart en Jack in 2016 ook wel logischer.
pi_155586141
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:57 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het is puur en alleen de race. Op zaterdag doen ze niks met de kwalificatie en wat ze vervolgens op zondag uitzenden vind ik toch een beetje karig. Na afloop geen interviews met de coureurs of wat dan ook.

Mijn punt is, zowel Sport1 als Veronica heeft weinig diepgang en dan vind ik ¤17,50 per maand best een bak geld voor wat je krijgt.
Dat van dat geld snap ik wel hoor. Dat doen ze bij FOX sports dan toch een flink stuk beter. Daar krijg je nu toch wel echt waar voor je geld vind ik.
pi_155586220
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:58 schreef showtimer het volgende:
Dit nieuws maakt de hint van Smeets naar een Avondetappe 2.0 met Mart en Jack in 2016 ook wel logischer.
:o Welke hints? Op google kan ik er niets over vinden.
pi_155586610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:07 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

:o Welke hints? Op google kan ik er niets over vinden.
http://sporza.be/cm/sporz(...)eLeVelo_2015/2.40125

Vanaf 51:40.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:29:00 #33
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155586745
Ben benieuwd, sta op het punt om ziggo op te zeggen. Dit zou dat kunnen voorkomen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_155586821
quote:
:o Daar heb ik nog naar zitten kijken, helemaal niet blijven hangen. Vooral opvallend dat hij sport 1 noemt. Daar doet hij zelf nu ook basketbal voor. Dus misschien wist hij toen al over de overstap van Jack.
pi_155586907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

:o Daar heb ik nog naar zitten kijken, helemaal niet blijven hangen. Vooral opvallend dat hij sport 1 noemt. Daar doet hij zelf nu ook basketbal voor. Dus misschien wist hij toen al over de overstap van Jack.
Het nieuws rond Jack was toen al bekend gemaakt.
pi_155586929
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:36 schreef showtimer het volgende:

[..]

Het nieuws rond Jack was toen al bekend gemaakt.
Ah, dat verklaart het. Eigenlijk denk ik dat Mart niet eens meer zo'n intensief programma wil maken eerlijk gezegd.
pi_155586939
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:01 schreef Max23 het volgende:

[..]

Aan die twee laatste zinnen te zien hebben ziggo klanten dadelijk bijna geen sport 1 meer nodig. Maar dat zou wel erg raar zijn.
Mogelijk zenden ze dan wel de F1 "gratis" uit maar wil je de extra camera-views (pitstraat, in car, etc) dan moet je voor die kanalen betalen.
pi_155587226
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het. Eigenlijk denk ik dat Mart niet eens meer zo'n intensief programma wil maken eerlijk gezegd.
Een programma op locatie in Frankrijk zal het sowieso niet worden met ook nog het EK en de OS lijkt me.
pi_155587286
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Een programma op locatie in Frankrijk zal het sowieso niet worden met ook nog het EK en de OS lijkt me.
Ik verwacht het eigenlijk sowieso niet omdat ze van alle 3 de evenementen geen rechten hebben. Daarnaast is er op de tour en het EK al concurrentie van de NOS en RTL (en Sportza als je die meerekent). Dus ik zie de ruimte ook niet echt.
pi_155587497
Een compleet nieuwe zender uit de grond stampen voor Jack van Gelder. :')

Dacht dat we van hem af waren.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:09:43 #41
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_155587796
Yeeeeeeeees *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_155588124
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:58 schreef Nober het volgende:
Een compleet nieuwe zender uit de grond stampen voor Jack van Gelder. :')

Dacht dat we van hem af waren.
Een nieuw programma op Ziggo Sport met Sjek gaat trouwens Estudio Fútbol heten
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 augustus 2015 @ 14:09:11 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155589334
quote:
Reactie Sport1 op berichtgeving over Ziggo Sport-kanaal
Donderdag 27 augustus 2015, 14:00

Vanochtend verscheen er in diverse media berichtgeving over het gerucht dat Sport1 samen met Ziggo een nieuw gratis sportkanaal zou lanceren.

'We doen geen mededelingen over mogelijke veranderingen in producten of diensten in de toekomst. Mocht er iets wijzigen voor Sport 1-klanten, dan zullen we hen uiteraard daarover informeren.'
Reactie Sport1 op berichtgeving over Zigg-o Sport-kanaal | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 27 augustus 2015 @ 15:05:05 #44
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_155590874
quote:
Lekker politiek antwoord, ze ontkennen het niet dus het zal wel waar zijn ;)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_155592987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:49 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik verwacht het eigenlijk sowieso niet omdat ze van alle 3 de evenementen geen rechten hebben. Daarnaast is er op de tour en het EK al concurrentie van de NOS en RTL (en Sportza als je die meerekent). Dus ik zie de ruimte ook niet echt.
Mart heeft al een alternatief. :P

VincenzoSmits twitterde op donderdag 27-08-2015 om 16:18:40 Matthijs van Nieuwkerk: Mart Smeets gaat met @dwdd een programma maken over EK voetbal, tour de France en OS. #sportzomerterug #npotv1516 reageer retweet
pi_155628814
Als Sport 1 abbonee zou ik mij aardig bedrogen voelen je betaalt voor exclusiviteit en nu gooien ze alles gratis voor iedereen op het open net voor Ziggo klanten
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:18:47 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_155649589
Ook Evenblij gaat mogelijk dingen doen voor Ziggo Sport
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-Ziggo-Sport.dhtml
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 11:01:44 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
  maandag 2 november 2015 @ 11:11:59 #49
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157265196
El classico live kunnen kijken. _O_ Ziggo scoort punten hier.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157265434
Toch een goede keuze geweest dat ik 4 maanden geleden overgestapt ben naar Ziggo. *O*

Vooral fijn om de Formule 1 weer integraal (zonder reclame neem ik aan?) te kunnen kijken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')