abonnement Unibet Coolblue
pi_158851037
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het irritant, mensen komen afspraken niet na, en ik heb ook geen zin aan allemaal van die vage vreemden aan mijn deur :@
Dat dus. Ik heb op een gegeven moment al die weggeefhoeken links laten liggen, was het zat om voor Jan met de korte achternaam te wachten op mensen die niet kwamen opdagen. En mensen die vonden dat ze meer recht hadden op dingen dan anderen afpoeieren.
pi_158851349
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:03 schreef Opoefiets het volgende:

[..]
En mensen die vonden dat ze meer recht hadden op dingen dan anderen afpoeieren.
Dat! Ik zag dat zo vaak gebeuren!! "Ik was eerst!!" Eeuh, ik maak zelf wel uit aan wie ik MIJN spullen geef. Bij voorkeur niet aan iemand die werkelijk overaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal "graag" op reageert :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158851422
Matige ervaring met een kringloop hier. :{
Zag zo'n Brabantia broodtrommel staan in creme met bloemetjes erop. Daarboven stond een donkerbruine die 5 euro kostte. Op de creme stond 10 euro op de bovenkant en 5 euro op de onderkant. Allemaal moeilijk doen bij de kassa en zegt ze: Ja, mensen plakken prijsstickers altijd ergens anders op. Ik zo van :{. Dus niet meegenomen voor 10 euro. Ging me ook meer om het principe. Had ook een beschuittrommel gekocht voor 2,50 ook Brabantia, maar zag achteraf thuis dat er wat deukjes in de deksel zitten, wel jammer -O- Als iemand interesse heeft in die beschuittrommel, mag voor 2,50 (aankoopprijs) weer weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Miniem op 05-01-2016 17:48:18 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:49:05 #179
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_158853599
Weggeefhoek doe ik ook nooit. Breng t altijd weg naar de Goederenbank hier ( kleding, speelgoed,huisraad).
pi_158856523
Die weggeefhoeken lijken mij ook nooit zo geweldig. De spulletjes waar ik vanaf wil en die niet zoveel op zullen brengen, gaan naar de kringloop :Y

Ik heb hier een schoudertasje gescoord, maar ik heb nu geen idee of het gewoon een echte van Liebeskind is of een fake :')


Zo eentje iig, maar het schouderbandje zit ergens een beetje los, dus dan moet ik hem laten repareren..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_158861143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Die weggeefhoeken lijken mij ook nooit zo geweldig. De spulletjes waar ik vanaf wil en die niet zoveel op zullen brengen, gaan naar de kringloop :Y

Ik heb hier een schoudertasje gescoord, maar ik heb nu geen idee of het gewoon een echte van Liebeskind is of een fake :')

[ afbeelding ]
Zo eentje iig, maar het schouderbandje zit ergens een beetje los, dus dan moet ik hem laten repareren..
Het lijkt me niet dat er een markt is voor fake-Liebeskind.

Dus echt ^O^
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:32:29 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_158862199
Ik breng alles naar de weggeefwinkel , als ik er zo niet iemand blij mee kan maken.
Ik had eens een broodrooster en een waterkoker en een strijkijzer voor iemand, heb ik een half uur in de regen staan wachten met de spullen, kwam niet opdagen ( ik wilde niet aan de deur afspreken ) en dan een dag later bericht dat ie het vergeten was, ja doei.
Ik heb het meteen weggebracht toen, naar de weggeef, was echt pislink :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_158867941
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat er een markt is voor fake-Liebeskind.

Dus echt ^O^
De markten in Turkije hangen al jaren vol met Liebeskind-namaaktassen, dus die zullen ook wel doordruppelen naar de Nederlandse kringloopwinkels.
pi_158867979
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:08 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

De markten in Turkije hangen al jaren vol met Liebeskind-namaaktassen, dus die zullen ook wel doordruppelen naar de Nederlandse kringloopwinkels.
Echt? Ik dacht dat alleen maar echt 'high-end' zoals Chanel, Vuitton etc. was. Weer wat geleerd. ^O^
pi_158868160
Dat las ik op google ook.. nouja voor 2,50 is het alsnog wel een leuk tasje :D alleen reparatie is denk ik wel duurder ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:45:51 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_158868676
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:56 schreef Ooi86 het volgende:
Even een kleine grote update: er is in beverwijk op de parallelweg (vlakbij bazaar) een hele grote noppes geopend in een van de oude woonwarenhuizen. Ik ben er nog niet geweest, maar hij is groot en het is er altijd druk. Van de week even checken.
Thanks voor de tip, ga ik ook eens kijken.
Ben al tijden op zoek naar een groot opbergblik. Zo een waar je aangebroken chips zakken in kan bewaren bijvoorbeeld. (Nostalgie, ouders hadden er een, maar die is verrroest).
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:56:10 #187
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_158873210
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:45 schreef Susie het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, ga ik ook eens kijken.
Ben al tijden op zoek naar een groot opbergblik. Zo een waar je aangebroken chips zakken in kan bewaren bijvoorbeeld. (Nostalgie, ouders hadden er een, maar die is verrroest).
Ik gebruik daar mijn Brabantia broodtrommel voor :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_158873773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik gebruik daar mijn Brabantia broodtrommel voor :D
Ja, daar deed m'n moeder de chips vroeger ook altijd in :P En dan op de bovenste plank zodat ik er niet bij kon.
Tap tap tap
pi_158877215
Weer 2 W. Germany vazen gescoord, voor ¤10,50 samen. Beiden totaal afwijkend van wat ik al heb, maar nog steeds erg herkenbaar. Zal morgen bij daglicht even foto maken.
Verder zijn ze bij Kringloop Midden Holland hier weer totaal de weg kwijt qua prijzen voor kleding en schoenen, echt bizar om ¤12,50 voor doorsnee jurkjes van doorsnee merken te vragen, net als ¤17,50 voor een paar laarzen van Van Haren.
pi_158877742
Alweer die vazen, ik kan ze echt nergens vinden :D
Tap tap tap
pi_158877799
Ik zag ze laatst bij zo'n hip retro winkeltje :D 16,50 per stuk :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158877836
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Alweer die vazen, ik kan ze echt nergens vinden :D
Toen ik ze vond moest ik meteen aan je denken en voorspelde ik je reactie al. Bij die kringloop was dit de eerste keer dat ze er vond volgens mij, heb er wel ooit 2 bloempotten gevonden.
pi_158878054
Ik ga vrijdag misschien nog even een rondje doen, ben benieuwd.
Tap tap tap
pi_158878076
Ik vind ook niet al die vazen mooi en herken ze ook niet altijd als w germany, dus misschien heb ik ze weleens gezien maar gewoon genegeerd omdat ik ze niet mooi vond.
Tap tap tap
pi_158879665
Sinds ik er hier een paar keer foto's van heb gezien, probeer ik ze ook te spotten :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_158886150
Bij de kringloop hier zijn ze nogal populair, de prijzen van die vazen stijgen. Had vandaag het een en ander weggebracht, zoals ik iedere week doe. Het was vet druk.


Deze snijbonenmolen vond ik. Ik wist eerst niet precies wat het was, maar ik vond 'm er zo tof uitzien (ik ben gek op gietijzer). Hij zat ook nog onder de modder. Heeft vast in een tuin gelegen, maar hij doet het prima :D

Ik vond er ook nog een lekker grote mok, een kookboek en strips van Duckpower in een goede staat (ben ze nog nooit tegengekomen).
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:49:37 #197
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_158893069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik gebruik daar mijn Brabantia broodtrommel voor :D
Zo een met een schuifklep? Die je omhoog doet? Is ook nog een goed idee idd.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_158964071
Ik heb een oude bruine lamp gekregen met van die bollen O+ m'n oom en tante gebruikten hem bij het klussen dus er zitten ontzettend felle lampen in nu, m'n overburen kunnen volgens mij alles meekijken nu :') dus even nieuwe lampen erin. Ik had de lamp al op marktplaats gezien maar ik wilde eigenlijk een paarse, maar de bruine staat ook mooi en ik mocht hem zo meenemen :D
Tap tap tap
pi_158965123
Kringloopwinkels _O_
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:27:07 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_158965222
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een oude bruine lamp gekregen met van die bollen O+ m'n oom en tante gebruikten hem bij het klussen dus er zitten ontzettend felle lampen in nu, m'n overburen kunnen volgens mij alles meekijken nu :') dus even nieuwe lampen erin. Ik had de lamp al op marktplaats gezien maar ik wilde eigenlijk een paarse, maar de bruine staat ook mooi en ik mocht hem zo meenemen :D
Ooh wij hadden vroeger zo een oranje, die wil ik dus ook nog eens heel erg graag!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')