abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156531598
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:55 schreef mckroket het volgende:

[..]

Nergens denk ik. Of wacht, ik heb wel eens een flesje gezien on antwerpen, dar winkeltje bij de kerk. Overpriced tourist trap, dus heb niet eens gevraagd hoe duur ie was.
In een klein bierwinkeltje in België (Oostende volgens mij) vroegen ze ¤ 25 per flesje.

Tourist trap: een van die twee bij de Kathedraal?
Stop rockin' the boat.
pi_156532497
Op MP zijn ze soms ook wel te krijgen. Maar is gewoon lastig. In de US zijn ze ook vooral in de buurt van Boston verkrijgbaar, daarbuiten amper. Zelfde met Tre Fontane, in een enkel winkel ver van Rome verkrijgbaar, verder niet.
Schip ahoy!
pi_156534850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:57 schreef bassieVL het volgende:

[..]

In een klein bierwinkeltje in België (Oostende volgens mij) vroegen ze ¤ 25 per flesje.

Tourist trap: een van die twee bij de Kathedraal?
Ja weet ff die naam niet meer. Op dat pleintje voor de kerk.
pi_156534973
quote:
Emelisse ris vind ik sowieso een van de beste standaard rissen van nederland. Geweldige basis voor barrels, vooral bourbon. Bourbon met stout is sowieso het beste wat er is. Beter dan whisky barrel imo.
pi_156542582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:31 schreef MCH het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar het bockbierfestival van Brouwerij Maallust a.s. zaterdag?
Daar ga ik niet heen. Volgende week zaterdag wel naar de Nationale Bierbank/Fort Spijkerboor. Masterclass bockbieren wordt daar georganiseerd. Wordt onder andere een Hertog-Jan bock uit de jaren 80 open gemaakt, ben benieuwd ^O^
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:44:06 #231
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_156545354
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 16:55 schreef mckroket het volgende:

[..]

Nergens denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:57 schreef bassieVL het volgende:

[..]

In een klein bierwinkeltje in België (Oostende volgens mij) vroegen ze ¤ 25 per flesje.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
Op MP zijn ze soms ook wel te krijgen. Maar is gewoon lastig. In de US zijn ze ook vooral in de buurt van Boston verkrijgbaar, daarbuiten amper. Zelfde met Tre Fontane, in een enkel winkel ver van Rome verkrijgbaar, verder niet.
Oh, nou ja...jammer.. :{

Maar goed, ik zeg altijd maar zo, al het goede komt uiteindelijk toch wel eens mijn kant uit, op z'n tijd.. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_156548806
Niet echt speciaalbieren, maar toch leuk om te posten. Van Netto Marken Discount (Niet de Netto-keten uit scandinavië!). EUR 2,50/4 flessen.

Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_156549119
Leuk, sowieso terecht dat er eens wat normaler "speciaalbier" voorbij komt. Ik word een beetje moe van dat geneuzel over al die inheemse soorten die in een blinde test gegarandeerd minder naar voren komen.
pi_156550024
Ik drink nog altijd graag biertjes zoals St Bernardus 12, Straffe Hendrik etc etc maar af en toe eens iets anders proberen doe ik ook vaak genoeg :)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 16:10:46 #235
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_156550452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:39 schreef MrSalazar het volgende:
Niet echt speciaalbieren, maar toch leuk om te posten. Van Netto Marken Discount (Niet de Netto-keten uit scandinavië!). EUR 2,50/4 flessen.

[ afbeelding ]
Die Original vind ik echt een top pils! Kellerbier niet zo, die andere twee ken ik dan weer niet!
pi_156551395
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:56 schreef MCH het volgende:
Leuk, sowieso terecht dat er eens wat normaler "speciaalbier" voorbij komt. Ik word een beetje moe van dat geneuzel over al die inheemse soorten die in een blinde test gegarandeerd minder naar voren komen.
Dit is ook een gerespecteerd merk. Goed bier tot nu toe.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_156551850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:56 schreef MCH het volgende:
Leuk, sowieso terecht dat er eens wat normaler "speciaalbier" voorbij komt. Ik word een beetje moe van dat geneuzel over al die inheemse soorten die in een blinde test gegarandeerd minder naar voren komen.
Leuke reactie..
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_156552447
Tjah, wat is inheems, het is maar net wat je gewend bent. En bovenal, over smaak valt niet te twisten.....

Vanmiddag zelf ook weer inkopen wezen doen in België, was lekker rustig :)



De score;



De Cantillon Fou'Foune sneuvelt vanavond, die is 2 weken geleden uit Brussel meegekomen en staat nu te koelen. Ben benieuwd!

[ Bericht 2% gewijzigd door Rvhkd op 02-10-2015 21:17:30 ]
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 22:57:06 #239
45833 crew  Fogel
pi_156561615
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:54 schreef Rvhkd het volgende:
Tjah, wat is inheems, het is maar net wat je gewend bent. En bovenal, over smaak valt niet te twisten.....

Vanmiddag zelf ook weer inkopen wezen doen in België, was lekker rustig :)

[ afbeelding ]

De score;

[ afbeelding ]

De Cantillon Fou'Foune sneuvelt vanavond, die is 2 weken geleden uit Brussel meegekomen en staat nu te koelen. Ben benieuwd!
Waar is dat? :D

De Glazen Toren Saison vond ik erg lekker overigens (alleen zo jammer dat ze hier in Noorwegen meer dan 12 euro per fles kosten).

Ik ben volgende week in Gent. Weet iemand toevallig een goede plek om bier te kopen aldaar? Om mee te nemen dus, kroegen vind ik zelf wel (maar ook daar ben ik open voor voorstellen).
En bij voorkeur centraal want ik heb geen (huur)auto beschikbaar.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_156561837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:50 schreef Questular het volgende:
Ik drink nog altijd graag biertjes zoals St Bernardus 12, Straffe Hendrik etc etc maar af en toe eens iets anders proberen doe ik ook vaak genoeg :)
Af en toe eens gek doen :P

Ik heb m'n koelkast op het moment vol liggen met allemaal lekkere biertjes die m'n vriendin voor m'n verjaardag voor me had gekocht. Gisteren een lekkere IPA gehad. Het is misschien een beetje hipster, maar ik hou wel van IPA biertjes.

Ik zag bij de Hema biertjes van Jopen liggen. Nog nooit gedronken om eerlijk te zijn, dus ook maar wat meegenomen om morgenavond eens te proberen.
pi_156567007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:57 schreef Fogel het volgende:
Waar is dat? :D
Bierparadijs in Meer, net over de grens bij Hazeldonk/Breda.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:54 schreef Rvhkd het volgende:
Vanmiddag zelf ook weer inkopen wezen doen in België, was lekker rustig :)
Inderdaad lekker rustig. Timing is heel belangrijk daar, heb ik gemerkt. Al eens geweest op zaterdagmiddag rond drie uur, toen was het spitstijd. En zelfs toen was het eigenlijk nog prima te doen. Laatst ook op een doordeweekse ochtend, dan is er amper iemand, ideaal.

Zie dat ze de Pannepotjes en Tsjeeses weer aangevuld hebben :). Wel nog relatief weinig bijzonder seizoensaanbod op dit moment (niet veel bockjes en alleen de doorsnee winterbieren). Binnenkort maar weer eens een grote tour doen langs o.a. Bierparadijs en De Caigny.
Schip ahoy!
pi_156587177
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:57 schreef Fogel het volgende:
Ik ben volgende week in Gent. Weet iemand toevallig een goede plek om bier te kopen aldaar? Om mee te nemen dus, kroegen vind ik zelf wel (maar ook daar ben ik open voor voorstellen).
En bij voorkeur centraal want ik heb geen (huur)auto beschikbaar.
Hopduvel. En iets minder centraal: Geers.
pi_156589293
Je kan nu 50% korting krijgen op een drie pack flessen van Bavaria 8.6. Ik heb het nooit eerder op dus gehaald, ben benieuwd. Vind het altijd een beetje van dat zwervers bier....

Hier is de actie trouwens te vinden.
pi_156591418
Nogmaals geef ik de tip aan mensen die Bierhalle Deconinck bezoeken: KOOP PER BAK... Ken je iets, vind je het lekker, heb je een kelder of stockeerruimte, of koop je gewoon samen met/ voor enkele vrienden: koop per 12 of 24... Ik heb een bak Tsjeeses Reserva porto barrel aged, een bak Oerbier, en een bak Rio Reserva gekocht... In totaal zo een 25 à 30 ¤ uitgespaard!..
pi_156593649
Komende zondag (11 oktober) lancering van Ceaux nieuwste bier "Let's CEAUX Mesjokke" in Berts Bierhuis in Utrecht van 13:00 tot 15:00. Bier met chocola, ik ben erg benieuwd en ga even kijken of het iets is.

pi_156603133
Ik was zaterdag in de thornbridge pub in den bosch. Mooie pub man! Erg gezellig, en bizar goede bieren. En 3x cask ale!! Wel vet om eens te proberen.
pi_156609737
op de favorietenlijst: black betty (black ipa) van beavertown.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:55:18 #248
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_156614899
Ik heb natuurlijk nog niet alles wat er is gehad, maar mijn favorieten zijn momenteel;

Columbus ('t IJ)
Ongelovige Thomas (Jopen)
Crand Cru Nieuw ligt (De Hemel - Stadsbrouwerij Nijmegen)
Imperial Blablabla ('t Uiltje)
Big Fat Double 5 ('t Uiltje)
Amarillo (De Molen)
Stroatige Jannus (De Witte Leeuw)
Gijtebok, lentebier (De Natte Gijt)
Troubadour Magma (De Musketiers)

.. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tism op 05-10-2015 11:52:05 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_156622863
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:55 schreef Tism het volgende:
Ik heb natuurlijk nog niet alles wat er is gehad, maar mijn favorieten zijn momenteel;

Columbus ('t IJ)
Ongelovige Thomas (Jopen)
Crand Cru Nieuw ligt (De Hemel - Stadsbrouwerij Nijmegen)
Imperial Blablabla ('t Uiltje)
Big Fat Double 5 ('t Uiltje)
Amarillo (De Molen)
Stroatige Jannus (De Witte Leeuw)
Gijtebok, lentebier (De Natte Gijt)
Troubadour Magma (De Musketiers)

.. :)
ohhhh troubadour magma. fantastisch, ja!
pi_156623729
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:45 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

ohhhh troubadour magma. fantastisch, ja!
Beste is de gollem precious ipa van troubadour.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')