Ja maar daar moet je meer belasting voor betalen... En zoals op de FP gezegd is je word later meer belastquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je hebt zojuist een hybride beschreven.
ja maar je moet wel meer belasting betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dat is er al lang ts, Chevrolet Volt en de Opel Ampera gebruiken deze techniek.
Ja en, een electrische auto mag geen trekhaakquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:12 schreef DieselTank het volgende:
[..]
ja maar je moet wel meer belasting betalen.
Dan zet je hem op het dak of op de fietsendragerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja en, een electrische auto mag geen trekhaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dan zet je hem op het dak of op de fietsendragerGa elders trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat wel zo? Je hebt die accu als opslag. Dus een aggregaat om de accu een beetje bij te vullen en de ups en downs uit je accu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef DieselTank het volgende:
Je moet wel een flinke aggregaat hebben... Een goede kleine honda ofzo
Hoe bedoel je? De agregraat laadt de accu constant op ja. Je zet de auto gewoon aan de lader... Waarschijnlijk gaat hij eerder op dat hij kan bijladen.... Maar als je sowieso al 2 a 3 uur kan rijden met normale accu (Zonder bijladen) dat zal realistisch 3,5 uur zijn door pauze file etc etc dan kan die accu al aardig wat opladen door de aggregaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Je hebt die accu als opslag. Dus een aggregaat om de accu een beetje bij te vullen en de ups en downs uit je accu.
Agregraat weegt zo gek nog niet...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Fer het volgende:
Ik zat er weleens aan te denken, dat je op die manier een caravan kan maken met range extender erin, voor achter de elektrische auto
Als je de as ook nog eens te rechtstreeks laat aandrijven van de range extender, is het nog efficiënter.
Maar het wordt allemaal wel een beetje zwaar. Range extendeder, brandstof, eventuele bufferaccu.
Hoeveel vermogen denk je nodig te hebben? Een beetje auto met caravan op 90km houden kost ook zo 60kwquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Agregraat weegt zo gek nog niet...
En agregraat is sowieso zuinger doordat het niet aan milieu troep eisen hoeft te voldoen..
ja want van milieueisen worden motoren onzuinigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Agregraat weegt zo gek nog niet...
En agregraat is sowieso zuinger doordat het niet aan milieu troep eisen hoeft te voldoen..
Nee, dat is er niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
Sterker nog je kan en mag rode diesel in aggregaat gooien.
Als de subsidie er af gaat zijn ze niet zo interessant meer. Tot de brandstof meer dan 2 euro per liter gaat kosten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
Sterker nog je kan en mag rode diesel in aggregaat gooien.
Overheid is bang dat ze inkomen gaan verliezen aan elektrische auto.
Vroeg of laat zullen ze elektrische auto ook gaan belasten.. Let op!.
Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je hebt zojuist een hybride beschreven.
Dat zal wel meevallen. Of je nou met 2 kabels direct op het circuit van je motor zit of met een koppeling en een meter extra draad op de circuits in de auto. Scheelt je alleen het gewicht van 1x elektromotoren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Fer het volgende:
Als je de as ook nog eens te rechtstreeks laat aandrijven van de range extender, is het nog efficiënter.
Ja, want uitlaatgassen terugvoeren de motor in is inderdaad zuiniger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja want van milieueisen worden motoren onzuinig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |