abonnement Unibet Coolblue
pi_155629463
Jullie hebben ook gelijk, maar het is toch niet normaal dat ik door zo iemand ontmaagd ben? Ik voel me echt raar nu
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:38:11 #52
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_155629534
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:28 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Graag want als 44 jarige vrouw die zich dagelijks doucht en er best aardig uit ziet (nou ja al zeg ik het zelf :) ) begin ik een beetje depressief van jou te worden, met je 'vies oud wijf' omdat ze nou eenmaal 20 jaar eerder is geboren.
Misschien heeft zij wel spijt omdat ze met een jochie (man kan ik je echt niet noemen) naar bed is geweest die dat alleen maar heeft gedaan omdat er geen treinen meer reden. 8)7
Tsja, ik vind "rijpere" vrouwen om het zo maar te noemen juist altijd aantrekkelijker... Vaak mooiere vormen en zachtere trekken. Ik vind dat juist erg aantrekkelijk. Plus dat 44 of ergens in die regionen totaal niet oud is.

Eerlijk gezegd denk ik dat je blij mag zijn dat er een vrouw met je naar bed wilde... wat denk je als de vrouw waarmee je naar bed bent geweest dit leest dit met haar doet? Denk daar ook maar eens over na.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:51:14 #53
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155629899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Somerandomguy het volgende:
Jullie hebben ook gelijk, maar het is toch niet normaal dat ik door zo iemand ontmaagd ben? Ik voel me echt raar nu
'zo iemand'? Was het het monster van Loch Ness ofzo?

Je bedoelt zeker: dat ik me door iemand heb laten ontmaagden waarmee ik helemaal geen klik had.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155630088
Ik weet niet in hoeverre dit probleem je leven momenteel beheerst, maar als je hier dagelijks uren mee kwijt bent, zoek dan hulp buiten dit forum, want hier ga je echt geen serieuze oplossingen vinden, in de zin van het op orde krijgen van je gedachten. Als je hulp nodig hebt, kijk hier dan eens:

https://www.sense.info/hulp-advies
pi_155632306
Sorry als ik mensen hiermee tegen de schenen heb getrapt, dat was helemaal niet mn bedoeling.. ik baal alleen erg van mezelf.
Ik zal inderdaad ergens anders maar hulp moeten gaan zoeken.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:05:32 #56
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155633539
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Somerandomguy het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee tegen de schenen heb getrapt, dat was helemaal niet mn bedoeling.. ik baal alleen erg van mezelf.
Ik zal inderdaad ergens anders maar hulp moeten gaan zoeken.
Joh mijn ego kan wel wat hebben hoor. Ik weet ook wat wat ik op Fok kan aantreffen. :')

Laat dat leeftijdsgedoe los. Er zijn er veel meer die seks hebben gehad met een veel ouder persoon. Ook de eerste keer. Geen schande. Het gaat er hooguit om dat het iemand was tot wie je je niet aangetrokken voelde.
Dus laat het los laat het gaan, want in gedachten maakt je het nou allemaal erger dan het is.

Zelf heb ik ook jaren gebaald dat mijn eerste keer was toen ik er nog helemaal niet aan toe was. En met iemand die een eerste klas eikel bleek. Tsja jammer maar ik heb geen tijdmachine. Als de seks nu maar geweldig is. ^O^

Bedenk de volgende keer dat 'nee toch maar niet' ook een antwoord is. Ik heb dit jaar bijna niet anders gehoord. _O-
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155640767
Eerste keer is nooit echt speciaal, gewoon nog een keer erover, word wel beter :) op een oude fiets enzo.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:37:20 #58
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_155642782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Somerandomguy het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee tegen de schenen heb getrapt, dat was helemaal niet mn bedoeling.. ik baal alleen erg van mezelf.
Ik zal inderdaad ergens anders maar hulp moeten gaan zoeken.
Jezus jongen, ben je er nu nog steeds mee bezig? Dit hadden we een paar dagen geleden toch al afgekaart?

Even lekker douchen en je bent weer helemaal schoon.
pi_155701880
Oke uiteindelijk is het toch niet voor niets geweest allemaal. Had het aan een vriendin verteld, die me daarna gelijk maar even een leukere ervaring had gegeven. Bovendien wil ze me de komende tijd nog wat lessen gaan geven :P
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:09:36 #60
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_155702450
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:41 schreef Somerandomguy het volgende:
Oke uiteindelijk is het toch niet voor niets geweest allemaal. Had het aan een vriendin verteld, die me daarna gelijk maar even een leukere ervaring had gegeven. Bovendien wil ze me de komende tijd nog wat lessen gaan geven :P
Hmm ergens geloof ik hier echt totaal niets van, maar goed...
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:29:17 #61
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155702788
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef Somerandomguy het volgende:
Moet zeggen dat ik er wel een beetje depressief van aan het worden ben.. Dat ik gewoon als eerste keer door iemand van meer dan 2x mijn leeftijd heb ben gepakt..
Prrrrr
pi_155702905
Hahaha ik verwacht ook niet dat iemand het gelooft, maar het is toch echt zo :)
pi_155707377
Eind goed al goed.

*O*
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:28:50 #64
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_155718387
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:09 schreef Luuntje het volgende:
De eerste keer is nooit fijn.
Geklungel en gedoe en er komt wat schaamte bij kijken.
Denk dat je er niet te lang bij stil moet blijven staan.
Het is gebeurd.
Spreek voor jezelf a.u.b.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_155718468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:48 schreef Somerandomguy het volgende:
Het enige waar ik nu bang voor ben is wat andere mensen (en dan vooral mn toekomstige vriendin/vrouw) denken als ik vertel met wie mijn eerste keer is geweest (een vies oud wijf dus). Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die op zo'n manier ontmaagd is, ondanks dat het vast niet zo zal zijn, het voelt gewoon niet goed..
Wat niet weet, dat niet deert. Gewoon niet zeggen. Kan toch? Niet vertellen is geen leigen :P
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')