abonnement Unibet Coolblue
pi_155522933
Tijdlijn Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder spoiler, opklikken, of bekijken in vorige deel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Engizek hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 6 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje na een zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 22 maart, Sabia en haar 19-jarige dochter Katharina zijn een band met elkaar aan het opbouwen.
2015: 26 mei, In Duitsland weten ze het zeker, Sabia en Rafaël trouwen deze zomer. In Spanje, Cadiz, Chiclana de la Frontera in Andalusië. Dat is waar de ouders van Rafaël ook getrouwd zijn en waar opa en oma wonen.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan de Spaanse promovendus Real Betis. Bij de club uit Sevilla heeft Rafaël een contract voor drie seizoenen getekend. Zijn in Andalusië wonende opa en oma zijn superblij.
2015: 24 juni, Damián heeft al zomervakantie en is met zijn vader Rafaël naar Marbella.
2015: 2 juli, Sabia is met haar zus Lydia op Ibiza. Een verjaardagscadeau van haar zus aan Sabia.
2015: 6 juli, Vakantie is voorbij. Rafaël begint met training bij promovendus Real Betis, in Sevilla.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia is elf weken zwanger. Rafaël gaat op trainingskamp in Duitsland en Turkije. Sabia was bij de gynaecoloog in het Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël.
2015: 26 juli, Vader Ramon kwam spullen in de villa ophalen. Ook Rafaël's auto, een BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt. Vader Ramon: Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wil Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: Reporter: Ramon zou het huis hebben leeggehaald? Sabia: Ik heb nog wc-papier in huis en heb mijn handdoeken.
2015: Oom Rafaël: De huur van de villa is 10.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 4 augustus, Rafaël ging tijdens de training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat ongeveer drie weken duren.

SabiaBoulahrouz twitterde op donderdag 30-07-2015 om 23:46:00 Ik wil graag alle journalisten en fotografen met klem verzoeken om mij, mijn kinderen of bezoek niet meer tot aan mijn voordeur te volgen. Niet meer aan te bellen en vooral mij niet meer te achtervolgen, cq op te jagen, als ik met mijn auto op pad ga. Het wordt stilaan niet alleen eng, maar ook gevaarlijk. Dank Sabia. reageer retweet
SabiaBoulahrouz twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:15:55 Beste allemaal, ik hoor dat Story morgen met een interview met mij komt!!!Voor alle duidelijkheid; ik heb géén journalist van dat blad te woord gestaan en dus ook GEEN INTERVIEW AAN DAT BLAD GEGEVEN. Alles wat ze dus uit mijn mond laten komen is gelogen... Sorry maar ik vraag alleen maar om rust. Ik geef niemand interviews. Sabia reageer retweet
Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015:11 mei, Sylvie en Maurice Mobetie, roepnaam Momo hebben een relatie. Sylvie: Eindelijk is mijn liefde gekomen.
2015: 9 juni, Het Pr-bedrijf van Touriya Haoud is failliet. Touriya: Niemand wilde zaken met mij doen, omdat ik door Sylvie's valse beschuldigingen negatief in de publiciteit kwam. Mensen zagen me als een onbetrouwbaar kreng.
2015: 4 juli, vriend van Sylvie, Momo, heeft er een nieuwe baan bij, bedrijfsleider van club Roberto Cavalli Ibiza.
2015: 17 juli, Sylvie en Momo hebben in resort Las Boas een penthouse gehuurd bij jachthaven Marina Botafoch, Ibiza.
2015: 28 juli, Samenwonen. Waar? Damián zit op school in Hamburg, voetbalt bij SC Victoria en start in 2016 met jeugdopleiding HSV. Sylvie werkt in Keulen. Momo is bedrijfsleider Club Flamingo Zürich en club Cavalli Ibiza Lounge.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: 4 augustus, Maurice Mobetie, Momo: Het is uit. Ik ben weer vrijgezel, ik heb zelf een eind aan onze relatie gemaakt.

Dörte Kappe is al negen jaar de vaste oppas van Damián.


Is het uit tussen Sylvie en Momo? Sylvie: Het was een gezamenlijk besluit.


Momo: Het is uit. Ik ben weer vrijgezel, ik heb zelf een eind aan onze relatie gemaakt.


[ Bericht 99% gewijzigd door static op 25-08-2015 11:38:08 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155522996
Sabia is weer thuis!

quote:
Sabia Engizek schakelt politie in

Sabia Engizek stond een onaangename verrassing te wachten toen ze terugkeerde van vakantie.
Rafael van der Vaarts ex werd voor haar huis in Hamburg opgewacht door de paparazzi. Terwijl Sabia naar binnen vluchtte, ging BFF Lydia flink tekeer tegen de fotografen. "Zij schreeuwde meteen: 'Wegwezen allemaal! Geen opnames, geen foto's! Ik bel de politie!'", zegt een Duitse paparazzo tegen Shownieuws.

Lydia's geschreeuw heeft geholpen, want de fotografen gingen er vandoor. Toch besloot Sabia's vriendin de politie in te schakelen. Agenten kwamen niet veel later poolshoogte nemen. "Die zijn ook voorbij gereden. Ze hebben even rondgekeken. Daarna zijn ze weer doorgereden."

Sabia liet vorige maand op Twitter weten helemaal klaar te zijn met alle media-aandacht. "Ik wil graag alle journalisten en fotografen met klem verzoeken om mij, mijn kinderen of bezoek niet meer tot aan mijn voordeur te volgen. Niet meer aan te bellen vooral mij niet meer te achtervolgen, cq op te jagen, als ik met mijn auto op pad ga. Het wordt stilaan niet alleen eng, maar ook gevaarlijk."
BFF Lydia :') Lydia is de zus van Sabia.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155523351
Was er al een buikje gespot?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155523747
quote:
2015: 4 augustus, Rafaël ging tijdens de training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat ongeveer drie weken duren.
Deze quote staat in de openingspost van dit topic.
Het herstel duurt volgens mij langer, want dit weekend zat hij niet bij de selectie, ook niet als bankzitter.
pi_155524315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Was er al een buikje gespot?
Helaas niet te zien door de te grote handtas :+
Hoe langer ze het rekt, des te meer ze kan vangen voor een zwangerschapshoot!

Zijn er pukkels gespot? Gewicht zegt niets na een week vakantie en liefdesverdriet.
pi_155552452
Nou zeg, dit gaat wel erg ver:
http://www.telegraaf.nl/p(...)amt_zich_diep__.html

quote:
Vader schaamt zich voor Sabia Engizek

van onze redactie
Sabia Engizeks vader Mehmet moest even slikken toen hij hoorde over het tumultueuze leven van zijn dochter.
Mehmet heeft via de media vernomen dat het voorbij is tussen Sabia en Rafael van der Vaart én dat de twee een kindje verwachten. Sabia's pa laat in niet te misverstane bewoordingen weten hoe hij over de situatie denkt.
"Ik ben geschokt over wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is", zegt meneer Engizek tegen het Duitse tijdschrift Closer. "Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn dochter en ik schaam me diep. Ze maakt me ziek."
Mehmet zegt wel dat hij het kindje van Rafael en Sabia met open armen zal ontvangen. "Wij Turken houden van kinderen en daarom ben ik zeer gelukkig. Al zal ik mijn kleinkind hoogtswaarschijnlijk nooit leren kennen."
Vader en dochter hebben al jaren een moeizame relatie. Mehmet zou Sabia en haar zussen vroeger hebben mishandeld. De twee zouden daarnaast in 2013 fikse ruzie hebben gehad toen Sabia haar vader vertelde dat ze wilde scheiden van Khalid Boulahrouz.
Mehmet hoopt ondanks alles dat het ooit weer goedkomt tussen hem en Sabia. "Ze blijft tenslotte mijn dochter."
Lekkere vent, is toch die idioot die al jaren geen contact meer heeft met zijn dochters?
Met z'n losse handjes, ik vind dit toch net over de grens van Closer om zo'n interview te plaatsen en van de telegraaf om dit ook te plaatsen.

Wat is de bedoeling van Closer? Wat gaan ze doen als ze er daadwerkelijk een eind aan maakt?

Ik zit hier ook grapjes te maken maar had gehoopt op een prachtige stralende foto en een dikke middelvinger en mooi buikje van Saab
het wordt nu wel een hetze.... -O-
pi_155552651
Ze gaan wel erg ver als ze zelfs contact in Turkije moeten zoeken om de mening te horen van een ouder met wie ze al jaren niet praat.... kennelijk is haar eigen kring dus voldoende gesloten om de bladen niet naar behoeven te voeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2015 @ 11:22:09 #8
43556 miss_dynastie
pi_155553003
Misschien had Syl van Saab kunnen leren hoe je échte vrienden maakt, want die houden hun mond. Haar vader is misselijkmakend, maar wat verwacht je van iemand die zijn kinderen zo slecht behandeld heeft? Hij is ongetwijfeld dik betaald voor zijn mening :r
pi_155553068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien had Syl van Saab kunnen leren hoe je échte vrienden maakt, want die houden hun mond. Haar vader is misselijkmakend, maar wat verwacht je van iemand die zijn kinderen zo slecht behandeld heeft? Hij is ongetwijfeld dik betaald voor zijn mening :r
Aan de andere kant verbaast het me al niet eens meer als ze hem helemaal niet gesproken hebben....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155555213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien had Syl van Saab kunnen leren hoe je échte vrienden maakt, want die houden hun mond. Haar vader is misselijkmakend, maar wat verwacht je van iemand die zijn kinderen zo slecht behandeld heeft? Hij is ongetwijfeld dik betaald voor zijn mening :r
Maar wie zegt dat ze hem echt gesproken hebben? Klinkt als een nogal standaard verhaal/mening wat ik zelf ook had kunnen bedenken. Ook vraag ik me af of dat verhaal over die jeugd wel klopt...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 12:39:25 #11
163650 Greys
pi_155555330
De dochter én een vriendin van Saab spraken heel kort geleden zogenaamd toch ook uitgebreid met de bladen? :')

Waarom geloven 'we' daarvan meteen dat dat niet zo is en geloven 'we' dit dan weer wel, en alles van de zogenaamde vriendinnen van Syl?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 12:46:21 #12
163650 Greys
pi_155555516
Oh ja nee wacht, sorry, dat is weer een te voor de hand liggende post.

Zo dan:
DIE VADER :r :r :r :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155555556
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou zeg, dit gaat wel erg ver:
http://www.telegraaf.nl/p(...)amt_zich_diep__.html

[..]

Lekkere vent, is toch die idioot die al jaren geen contact meer heeft met zijn dochters?
Met z'n losse handjes, ik vind dit toch net over de grens van Closer om zo'n interview te plaatsen en van de telegraaf om dit ook te plaatsen.

Wat is de bedoeling van Closer? Wat gaan ze doen als ze er daadwerkelijk een eind aan maakt?

Ik zit hier ook grapjes te maken maar had gehoopt op een prachtige stralende foto en een dikke middelvinger en mooi buikje van Saab
het wordt nu wel een hetze.... -O-
ze heeft niet voor niets al jaren geen contact meer met haar vader
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2015 @ 12:51:30 #14
43556 miss_dynastie
pi_155555694
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee wacht, sorry, dat is weer een te voor de hand liggende post.

Zo dan:
DIE VADER :r :r :r :r
Ja, hallo, het is SHO heur, als ik zin heb om het te geloven doe ik dat :P

Deze gate wordt anders te stil :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 12:54:16 #15
163650 Greys
pi_155555805
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, hallo, het is SHO heur, als ik zin heb om het te geloven doe ik dat :P

Deze gate wordt anders te stil :(
Ja-aa, ik zette het toch recht met mijn tweede post :+

Het wordt tijd dat Raf gewoon eens zijn mond opentrekt met hoe het nou precies zit. Alleen moeten we dan stoppen met speculeren dus dat is óók weer jammer. Hmz.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:59 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155555860
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja-aa, ik zette het toch recht met mijn tweede post :+

Het wordt tijd dat Raf gewoon eens zijn mond opentrekt met hoe het nou precies zit. Alleen moeten we dan stoppen met speculeren dus dat is óók weer jammer. Hmz.
Kunnen Rafael, Sabia en Sylvie niet gewoon met z'n drieën bij Linda op de zomerweekbank gaan zitten?

Rafael in het midden en z'n armen om beide dames heen *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 12:58:54 #17
163650 Greys
pi_155555980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kunnen Rafael, Sabia en Sylvie niet gewoon met z'n drieën bij Linda op de zomerweekbank gaan zitten?

Rafael in het midden en z'n armen om beide dames heen *O*
Oeh. Ja. Jaaaaaaaaaaa *O*
En dat de meisjes af en toe over hem heen naar elkaar toe leunen om elkaar eens flink op de bek te pakken. En dat Ramon dan op de achtergrond hysterisch wordt afgevoerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155556146
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ze heeft niet voor niets al jaren geen contact meer met haar vader
Weet je ook niet of dat zo zeer allemaal aan hem lag, ik bedoel het is ook wat dat je als paaldanseres op je 16e gaat werken en in verwachting raakt e.d., vooral in de Turkse cultuur is dat echt not done en word je verstoten.......Dat had ze zich ook van te voren kunnen bedenken...is haar eigen keuze geweest...
pi_155556280
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh. Ja. Jaaaaaaaaaaa *O*
En dat de meisjes af en toe over hem heen naar elkaar toe leunen om elkaar eens flink op de bek te pakken. En dat Ramon dan op de achtergrond hysterisch wordt afgevoerd.
En jij met je Sylvie spandoek
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 13:10:00 #20
163650 Greys
pi_155556306
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En jij met je Sylvie spandoek
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

(Hoewel ik dan spontaan #TeamRaf word denk ik. Als hij dat voor elkaar krijgt :7 )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 augustus 2015 @ 13:14:41 #21
22592 crew  Ole
pi_155556460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:04 schreef sherezade het volgende:

[..]

Weet je ook niet of dat zo zeer allemaal aan hem lag, ik bedoel het is ook wat dat je als paaldanseres op je 16e gaat werken en in verwachting raakt e.d., vooral in de Turkse cultuur is dat echt not done en word je verstoten.......Dat had ze zich ook van te voren kunnen bedenken...is haar eigen keuze geweest...
wel weten wel hoe jij erover denkt. Mag een mens op haar 16e een onhandige keuze maken?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:24:30 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155556798
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:14 schreef Ole het volgende:

[..]

wel weten wel hoe jij erover denkt. Mag een mens op haar 16e een onhandige keuze maken?
Nee, dat moet je je hele leven bezuren, want gefrustreerde tiepjes zullen dat wel blijven herhalen, tot in den treure.

Maar goed, een kind van een vader met losse handjes (en een moeder die haar kinderen er niet tegen beschermt), doet domme dingen als ze 16 is, je verwacht het niet hè....
Het is dan ook niet meer dan logisch die vader een los handje boven het hoofd te houden, als ze zulke domme dingen doet om aan hem te ontsnappen heeft hij kennelijk niet hard genoeg geslagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155556860
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:14 schreef Ole het volgende:

[..]

wel weten wel hoe jij erover denkt. Mag een mens op haar 16e een onhandige keuze maken?
Het gaat er niet om wat ik vind of wat jij vindt, dit is gewoon hoe het in de Turkse Cultuur werkt.
Er word met de vinger naar de vader gewezen terwijl Sabia genoeg op haar kerfstok heeft, het is niet alleen die keuze wat ze heeft gemaakt op haar 16e maar ook in de jaren erna.

Van man naar man hoppen, 1e dochter achter gelaten bij ex, vervolgens met Khalid getrouwd 2 kids en weer gescheiden en vlak erna weer die ellende met Syl/Raf en nu weer een breuk en in verwachting.

Het is nogal wat vooral bij hun in de cultuur, dit is bij hun gewoon een grote schande dus die uitspraak begrijp ik vanuit hun oogpunt wel.
Betekend niet dat ik erachter sta, ik zou mijn kinderen nooit de rug toe keren....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 13:27:58 #24
163650 Greys
pi_155556911
Ik ben zoals bekend momenteel alles behalve #TeamSab maar ik ben het eens met 'iedereen maakt foute keuzes'. En ik heb geen idee wat er waar is van het verhaal van wat die vader momenteel allemaal zou zeggen, maar ik vind dit minstens zo kwalijk van de bladen om zoiets te plaatsen als de 'Sylvie is een kutmoeder' berichten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155556912
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat moet je je hele leven bezuren, want gefrustreerde tiepjes zullen dat wel blijven herhalen, tot in den treure.

Maar goed, een kind van een vader met losse handjes (en een moeder die haar kinderen er niet tegen beschermt), doet domme dingen als ze 16 is, je verwacht het niet hè....
Het is dan ook niet meer dan logisch die vader een los handje boven het hoofd te houden, als ze zulke domme dingen doet om aan hem te ontsnappen heeft hij kennelijk niet hard genoeg geslagen.
Wie zegt dat het waar is?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:34:08 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155557094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:28 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wie zegt dat het waar is?
Zijn 2 dochters zijn niet zomaar in Duitsland gebleven toen hun ouders teruggingen naar Turkije, een kind van 16 dat als paaldanseres gaat werken heeft in de meeste gevallen ook thuis wat dingen gemist, maar ik snap dat het voor jou makkelijker is om te doen alsof Sabia vanaf haar vroege jeugd al een leugenachtig opportunistisch kreng is, dat alleen maar geen contact met haar ouders heeft om de beschuldiging van mishandeling kracht bij te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155557407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn 2 dochters zijn niet zomaar in Duitsland gebleven toen hun ouders teruggingen naar Turkije, een kind van 16 dat als paaldanseres gaat werken heeft in de meeste gevallen ook thuis wat dingen gemist, maar ik snap dat het voor jou makkelijker is om te doen alsof Sabia vanaf haar vroege jeugd al een leugenachtig opportunistisch kreng is, dat alleen maar geen contact met haar ouders heeft om de beschuldiging van mishandeling kracht bij te zetten.
Ze had tijdens haar huwelijk met Khalid toch gewoon contact met de ouders?? Dus dat geen contact is niet helemaal juist...Verder zullen we het fijne er niet van weten dat weten hun alleen... maar dat Sabia niet 100% is dat wijst haar gedrag wel uit door de jaren heen...Ik ben daarom ook echt benieuwd naar de eerste zwangerschaps kiekjes
pi_155557576
Die Sherezaad kon wel culturele wetenschappen hebben gestudeerd. Bij de LOI of de kapper.
Go hard or go home
pi_155557765
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:48 schreef Noek het volgende:
Die Sherezaad kon wel culturele wetenschappen hebben gestudeerd. Bij de LOI of de kapper.
Ik werk inderdaad in de maatschappelijke dienstverlening en verleen dus ook hulp aan allochtone burgers ;)
pi_155558504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ik werk inderdaad in de maatschappelijke dienstverlening en verleen dus ook hulp aan allochtone burgers ;)
Zijn veel van jou cliënten niet 100%?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2015 @ 14:19:06 #31
163650 Greys
pi_155558540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zijn veel van jou cliënten niet 100%?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.

*jouw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155560686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:04 schreef sherezade het volgende:

[..]

Weet je ook niet of dat zo zeer allemaal aan hem lag, ik bedoel het is ook wat dat je als paaldanseres op je 16e gaat werken en in verwachting raakt e.d., vooral in de Turkse cultuur is dat echt not done en word je verstoten.......Dat had ze zich ook van te voren kunnen bedenken...is haar eigen keuze geweest...
en jij bent hulpverlener?
pi_155561335
quote:
zegt meneer Engizek tegen het Duitse tijdschrift Closer
Is dat net zoiets fijns en betrouwbaars als dat mensen iets tegen Privé 'zeggen'? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155561839
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:27 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en jij bent hulpverlener?
ja inderdaad al 7 jaar lang maar laten we ontopic gaan
pi_155561944
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zijn veel van jou cliënten niet 100%?
Nee hulpbehoevend dat is iets anders :')
pi_155565160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef sherezade het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik vind of wat jij vindt, dit is gewoon hoe het in de Turkse Cultuur werkt.
Er word met de vinger naar de vader gewezen terwijl Sabia genoeg op haar kerfstok heeft, het is niet alleen die keuze wat ze heeft gemaakt op haar 16e maar ook in de jaren erna.

Van man naar man hoppen, 1e dochter achter gelaten bij ex, vervolgens met Khalid getrouwd 2 kids en weer gescheiden en vlak erna weer die ellende met Syl/Raf en nu weer een breuk en in verwachting.

Het is nogal wat vooral bij hun in de cultuur, dit is bij hun gewoon een grote schande dus die uitspraak begrijp ik vanuit hun oogpunt wel.
Betekend niet dat ik erachter sta, ik zou mijn kinderen nooit de rug toe keren....
Meen je dit nu serieus? :{

Denk je niet dat de kans groot is doordat die pa zo'n mepper was, ze vroegtijdig het huis uit gevlucht is en om de kost te betalen ze in die paal geklommen kan zijn???

Met een bijbaantje bij de supermarkt betaal je op je 16de echt niet de huur, kleding, een opleiding en je eten...
pi_155565309
oh oh _O-
...
pi_155565848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:04 schreef sherezade het volgende:

[..]

Weet je ook niet of dat zo zeer allemaal aan hem lag, ik bedoel het is ook wat dat je als paaldanseres op je 16e gaat werken en in verwachting raakt e.d., vooral in de Turkse cultuur is dat echt not done en word je verstoten.......Dat had ze zich ook van te voren kunnen bedenken...is haar eigen keuze geweest...
wel god allemachtig...

Dus pa:
vind dat vrouwen geslagen mogen worden
vind dat dochters zich naar zijn geloofsoverwegingen MOETEN gedragen
vind dat dochter die paaldansen om een dak boven hun hoofd te kunnen betalen en wat te vreten hebben, ook verstoten moeten worden

fijne lieve hebbende man....

heeft een meid zich maar hierna te gedragen?
Papa's wil is wet en anders donder je maar op?
Het zijn geen robots...

Trieste tante als je hiervoor enig begrip opbrengt

Nee meid, Saab heeft hier zeker een valse start gekregen, juist door zo'n pa..
pi_155568251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus? :{

Denk je niet dat de kans groot is doordat die pa zo'n mepper was, ze vroegtijdig het huis uit gevlucht is en om de kost te betalen ze in die paal geklommen kan zijn???

Met een bijbaantje bij de supermarkt betaal je op je 16de echt niet de huur, kleding, een opleiding en je eten...
Er zal heus een opvangcentrum zijn geweest of een soort'' blijf van mijn lijf huis'' waar ze terecht had gekund, niet de meest ideale situatie maar wel een onderdak, veiligheid en begeleiding.
Beter dan je lichaam verkopen in een nachtclub, hadden zij en haar oudere zus samen een baan genomen in een supermarkt en een kamer gehuurd hadden ze het ook wel gered financieel
pi_155568628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wel god allemachtig...

Dus pa:
vind dat vrouwen geslagen mogen worden
vind dat dochters zich naar zijn geloofsoverwegingen MOETEN gedragen
vind dat dochter die paaldansen om een dak boven hun hoofd te kunnen betalen en wat te vreten hebben, ook verstoten moeten worden

fijne lieve hebbende man....

heeft een meid zich maar hierna te gedragen?
Papa's wil is wet en anders donder je maar op?
Het zijn geen robots...

Trieste tante als je hiervoor enig begrip opbrengt

Nee meid, Saab heeft hier zeker een valse start gekregen, juist door zo'n pa..
Lezen is dus niet je sterkste punt, ik heb geen begrip voor de situatie en keur het ook niet goed maar zo is dat nu eenmaal in die cultuur.
Ik heb er zelfs niks mee ,met die hele levensovertuiging niet, maar dat zit nu eenmaal diep bij die mensen en dat krijg je er ook niet meer uit.

Maar nogmaals we dwalen nu enorm af, er zal vast een topic zijn hier op fok als je meer informatie wilt
pi_155568631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:38 schreef sherezade het volgende:

[..]

Er zal heus een opvangcentrum zijn geweest of een soort'' blijf van mijn lijf huis'' waar ze terecht had gekund, niet de meest ideale situatie maar wel een onderdak, veiligheid en begeleiding.
Beter dan je lichaam verkopen in een nachtclub, hadden zij en haar oudere zus samen een baan genomen in een supermarkt en een kamer gehuurd hadden ze het ook wel gered financieel
Ik hoop serieus dat jij geen beoordelingsbevoegdheid hebt op het werk...
pi_155568741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef sherezade het volgende:

[..]

Lezen is dus niet je sterkste punt, ik heb geen begrip voor de situatie en keur het ook niet goed maar zo is dat nu eenmaal in die cultuur.
Ik heb er zelfs niks mee ,met die hele levensovertuiging niet, maar dat zit nu eenmaal diep bij die mensen en dat krijg je er ook niet meer uit.

Maar nogmaals we dwalen nu enorm af, er zal vast een topic zijn hier op fok als je meer informatie wilt
Het gaat mij erom dat jij een meisje van 16 jaar zo neerzet, terwijl je de feiten niet kent.

Inderdaad weer ontopic want je bent de praat niet waard.
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 19:50:59 #43
184769 crew  Deisyy
pi_155568763
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:38 schreef sherezade het volgende:

[..]

Er zal heus een opvangcentrum zijn geweest of een soort'' blijf van mijn lijf huis'' waar ze terecht had gekund, niet de meest ideale situatie maar wel een onderdak, veiligheid en begeleiding.
Beter dan je lichaam verkopen in een nachtclub, hadden zij en haar oudere zus samen een baan genomen in een supermarkt en een kamer gehuurd hadden ze het ook wel gered financieel
Haar lichaam verkopen, mens, ze is paaldanseres geweest :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155568774
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik hoop serieus dat jij geen beoordelingsbevoegdheid hebt op het werk...
Wel O-)
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:52:19 #45
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_155568823
En ho maar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 augustus 2015 @ 20:43:38 #46
22592 crew  Ole
pi_155571048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef static het volgende:
En ho maar.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155571109
;-0 makkelijk
pi_155571361
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:38 schreef sherezade het volgende:

[..]

Er zal heus een opvangcentrum zijn geweest of een soort'' blijf van mijn lijf huis'' waar ze terecht had gekund, niet de meest ideale situatie maar wel een onderdak, veiligheid en begeleiding.
Beter dan je lichaam verkopen in een nachtclub, hadden zij en haar oudere zus samen een baan genomen in een supermarkt en een kamer gehuurd hadden ze het ook wel gered financieel
:D
nogmaals; en jij bent hulpverlener?!
pi_155571815
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:D
nogmaals; en jij bent hulpverlener?!
Nogmaals ja, :D
pi_155571863
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nogmaals ja, :D
Right :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155572127
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

Right :')
Geloof wat je wil, als er zonodig iemand vragen over heeft dan kunnen deze per pb gevraagd worden.
nu On topic
pi_155572283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef sherezade het volgende:

nu On topic
ja graag.

is er al weer een foute lover in beeld?
pi_155572306
hulpverlener én mod

maar voor een hulpverlener heb je wel verdraaid weinig inlevingsvermogen en realiteitsbesef hoor, met medewerkers zoals jij snap ik wel waarom sabia destijds niet naar een opvangcentrum is gegaan

wat trouwens ook een aanname is want wie zegt dat ze niet ook naar andere mogelijkheden heeft gezocht
pi_155572360
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
hulpverlener én mod

maar voor een hulpverlener heb je wel verdraaid weinig inlevingsvermogen en realiteitsbesef hoor, met medewerkers zoals jij snap ik wel waarom sabia destijds niet naar een opvangcentrum is gegaan

wat trouwens ook een aanname is want wie zegt dat ze niet ook naar andere mogelijkheden heeft gezocht
hou nou even op.
pi_155572680
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja graag.

is er al weer een foute lover in beeld?
Ik zet mijn fiches op Estelle Cruijf voor Raf
1 ervaren voetbal vrouw
2 ervaren vrouw van vreemdganger
3 uit de kleine kinderen
4 30 plus vrouw
pi_155578661
huh, wat zie ik nu net in mijn ooghoek voorbij komen bij shownieuws een stralende Saab?

http://www.show.nl/video/clips/2015/sabia-onder-het-mes/

Dus toch in een ziekenhuis, lijkt me een heftige operatie... en ze rijdt weer rond met het oude kenteken SR.

Zou ze dan echt zwanger zijn? c_/

Hoe fuck-up van Ramon om haar net voor zo'n zware operatie nog even te confronteren.
Kind is nu al voorzien van twee leuke opa's...

[ Bericht 38% gewijzigd door ootjekatootje op 27-08-2015 00:22:42 ]
pi_155586470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
huh, wat zie ik nu net in mijn ooghoek voorbij komen bij shownieuws een stralende Saab?

http://www.show.nl/video/clips/2015/sabia-onder-het-mes/

Dus toch in een ziekenhuis, lijkt me een heftige operatie... en ze rijdt weer rond met het oude kenteken SR.

Zou ze dan echt zwanger zijn? c_/

Hoe fuck-up van Ramon om haar net voor zo'n zware operatie nog even te confronteren.
Kind is nu al voorzien van twee leuke opa's...
Ik zag het gisteren ook voorbij komen. Het zou zomaar waar kunnen zijn maar niemand die het kan bevestigen, dus het zal wel weer uit de dikke duim gezogen zijn.
Daarnaast vond ik Sab er opvallend slank uitzien. Er was geen bol buikje te bekennen.
´
pi_155586690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:17 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zag het gisteren ook voorbij komen. Het zou zomaar waar kunnen zijn maar niemand die het kan bevestigen, dus het zal wel weer uit de dikke duim gezogen zijn.
Daarnaast vond ik Sab er opvallend slank uitzien. Er was geen bol buikje te bekennen.
Ik vind dan wel dat ze zeer extreme zaken in de media presenteren.

Het klopt inderdaad wel dan ze nog niet echt een buikje heeft, al zegt dat ook helemaal niets.
Bij haar vorige zwangerschap droeg ze wat strakkere kleding en was het zeker al te zien.

Dat ze mager is, lijkt me na alle spanningen ook wel te verklaren.
pi_155587355
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind dan wel dat ze zeer extreme zaken in de media presenteren.

Het klopt inderdaad wel dan ze nog niet echt een buikje heeft, al zegt dat ook helemaal niets.
Bij haar vorige zwangerschap droeg ze wat strakkere kleding en was het zeker al te zien.

Dat ze mager is, lijkt me na alle spanningen ook wel te verklaren.
Dat vind ik ook. Dit zijn toch wel dingen die ze niet zomaar kunnen verzinnen om maar een opvulling te hebben in hun dagelijks geroddel. En al zou het waar zijn, dan moet men ook gewoon de muil houden. Het gaat hier verdorie om een risicovolle zwangerschap!
Het lijkt wel alsof men graag wil dat ze het kindje weer gaat verliezen. Bah! Laat haar met rust, zeg.

Oh en afgezien van het gebrek aan een buikje zie ik ook geen bollere toet. Maar goed, wat je zegt, met zoveel stress zou ik ook uitgemergeld zijn.
´
pi_155593143
quote:
Sabia Engizek stiekem onder het mes'

van onze redactie
Sabia Engizek heeft naar verluidt in het diepste geheim een ingreep aan haar baarmoeder ondergaan.
Sabia moest onder het mes om ervoor te zorgen dat haar baby'tje met ex-geliefde Rafael van der Vaart niet te vroeg ter wereld komt. Dat meldt Shownieuws......
pi_155595479
OMG, is ze dan écht zwanger? :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:09:09 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_155598165
Als ze een cerclage heeft gekregen is ze ook al een mooie poos zwanger. Misschien doen ze dat in Duitsland eerder maar hier vanaf een week of 16 dacht ik?

Heftig om alleen te ondergaan allemaal. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_155598361
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ze een cerclage heeft gekregen is ze ook al een mooie poos zwanger. Misschien doen ze dat in Duitsland eerder maar hier vanaf een week of 16 dacht ik?

Heftig om alleen te ondergaan allemaal. ;(
Als dat met zo'n 16 weken gebeurt dan klopt het wel weer aardig qua zwangerschapsduur....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155600861
Ik vind het allemaal maar een vaag iets....... even ervan uitgaan dat Sabia gewoon zwanger is .
Waarom dan totaal geen interesse vanuit kamp Rafael? zowel raf als moeder???
Van de vader weten we al dat hij niks van haar moet weten, maar wat is er dan gebeurd dat zo erg kan zijn dat ze sabia allemaal de rug toe keren??

Ik bedoel het is toch hun kleinkind?? Of zijn ze er gewoon zo van overtuigd dat zij niet in verwachting is of dat het eventueel van een ander is??
Of houden ze zich nu nog gedeisd en zitten ze iets uit te broeden (eventueel een voogdij kwestie) na geboorte van de baby?
Wat een soap zeg.
pi_155601173
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:09 schreef sherezade het volgende:
Ik vind het allemaal maar een vaag iets....... even ervan uitgaan dat Sabia gewoon zwanger is .
Waarom dan totaal geen interesse vanuit kamp Rafael? zowel raf als moeder???
Van de vader weten we al dat hij niks van haar moet weten, maar wat is er dan gebeurd dat zo erg kan zijn dat ze sabia allemaal de rug toe keren??

Ik bedoel het is toch hun kleinkind?? Of zijn ze er gewoon zo van overtuigd dat zij niet in verwachting is of dat het eventueel van een ander is??
Of houden ze zich nu nog gedeisd en zitten ze iets uit te broeden (eventueel een voogdij kwestie) na geboorte van de baby?
Wat een soap zeg.
Wie zegt dat er geen interesse is? Misschien belt Raf wel elke dag met Saab. Veel meer kun je niet doen zolang het kind er nog niet is. En misschien zijn advocaten al wel druk bezig achter de schermen. Raf zegt nooit iets in de media, dus je weet het niet......

Maar een soap is het zeker. Je zou bijna vergeten dat deze mensen echt zijn!!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:36:35 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_155602066
Wie zegt dat raf de vader is??
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:47:32 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_155602532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:09 schreef sherezade het volgende:
Ik vind het allemaal maar een vaag iets....... even ervan uitgaan dat Sabia gewoon zwanger is .
Waarom dan totaal geen interesse vanuit kamp Rafael? zowel raf als moeder???
Van de vader weten we al dat hij niks van haar moet weten, maar wat is er dan gebeurd dat zo erg kan zijn dat ze sabia allemaal de rug toe keren??

Ik bedoel het is toch hun kleinkind?? Of zijn ze er gewoon zo van overtuigd dat zij niet in verwachting is of dat het eventueel van een ander is??
Of houden ze zich nu nog gedeisd en zitten ze iets uit te broeden (eventueel een voogdij kwestie) na geboorte van de baby?
Wat een soap zeg.
ik zou het niet heel raar vinden als raf en co eerst een dna test willen.
pi_155602677
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:17 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Wie zegt dat er geen interesse is? Misschien belt Raf wel elke dag met Saab. Veel meer kun je niet doen zolang het kind er nog niet is. En misschien zijn advocaten al wel druk bezig achter de schermen. Raf zegt nooit iets in de media, dus je weet het niet......

Maar een soap is het zeker. Je zou bijna vergeten dat deze mensen echt zijn!!
Naja dat Raf dagelijks met haar belt betwijfel ik, als hij paps als stuurt om zijn spullen uit huis
te halen :')
Ik denk inderdaad dat ze al een plan hebben klaar liggen mits het zijn kind is...
pi_155602807
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik zou het niet heel raar vinden als raf en co eerst een dna test willen.
nee ik ook niet, maar dat zou een scenario kunnen zijn...
Wellicht had Sabia een ander, Raf is erachter gekomen ,breekt met haar en even later beweerd Sabia zwanger te zijn??? wie zou dan de vader kunnen zjn??
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:04:31 #70
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_155603248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee ik ook niet, maar dat zou een scenario kunnen zijn...
Wellicht had Sabia een ander, Raf is erachter gekomen ,breekt met haar en even later beweerd Sabia zwanger te zijn??? wie zou dan de vader kunnen zjn??
wie is de beste vriend van raf?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2015 @ 22:02:55 #71
163650 Greys
pi_155606237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af wie dát dan weer 'lekt', zulk medisch nieuws.
Als het waar is, natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2015 @ 22:04:57 #72
163650 Greys
pi_155606340
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:51 schreef sherezade het volgende:

[..]

Naja dat Raf dagelijks met haar belt betwijfel ik, als hij paps als stuurt om zijn spullen uit huis
te halen :')
Een paar spulletjes. Die hij wellicht nodig had in Spanje.
Als hij in Spanje zit is het toch normaal dat een familielid even iets ophaalt? Daar hoeft ie zelf toch niet voor op en neer? :D

En inderdaad. Misschien bellen ze wel zes keer per dag.

(Ik denk het niet. Maar het zou ergens wel een goede grap zijn als iedereen volslagen op het verkeerde been is gezet en Saab straks gewoon shiny happy achter Raf aan naar Spanje verhuist en dat er nooit iets aan de hand is geweest qua relatie.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155606357
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

wie is de beste vriend van raf?
Zlatan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2015 @ 22:05:22 #74
163650 Greys
pi_155606363
Ferry Doedens is de vader van de baby.
Denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155607038
Momo is de vader.
Spoilers!
pi_155607344
de tuinman.
pi_155607647
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

wie is de beste vriend van raf?
Wesley
pi_155607708
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wesley
Goallllll!!!!!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155607821
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

wie is de beste vriend van raf?
Geen idee, heeft hij wel vrienden?? :{
pi_155608194
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Een paar spulletjes. Die hij wellicht nodig had in Spanje.
Als hij in Spanje zit is het toch normaal dat een familielid even iets ophaalt? Daar hoeft ie zelf toch niet voor op en neer? :D

En inderdaad. Misschien bellen ze wel zes keer per dag.

(Ik denk het niet. Maar het zou ergens wel een goede grap zijn als iedereen volslagen op het verkeerde been is gezet en Saab straks gewoon shiny happy achter Raf aan naar Spanje verhuist en dat er nooit iets aan de hand is geweest qua relatie.)
Een paar spullen waaronder meubilair??Het waren wel meer dan een par spullen. Sabia had toch ook een verhuisbedrijf kunnen inschakelen voor die spullen ipv dat paps vanuit Nederland moet afreizen naar Hamburg spullen meeneemt naar Beverwijk en vanuit daar weer laat vervoeren naar spanje... beetje raar...

Deze gate houdt ons wel zeker bezig tot het einde van het jaar , ^O^
pi_155609628
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

wie is de beste vriend van raf?
Damian
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2015 @ 23:18:56 #82
43556 miss_dynastie
pi_155609686
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

wie is de beste vriend van raf?
Zijn vader? :7
pi_155609712
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zijn vader? :7
o ja en zijn broer
pi_155611101
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

Een paar spullen waaronder meubilair??Het waren wel meer dan een par spullen. Sabia had toch ook een verhuisbedrijf kunnen inschakelen voor die spullen ipv dat paps vanuit Nederland moet afreizen naar Hamburg spullen meeneemt naar Beverwijk en vanuit daar weer laat vervoeren naar spanje... beetje raar...

Deze gate houdt ons wel zeker bezig tot het einde van het jaar , ^O^
Ik woon in Beverwijk. Als ik het had geweten had ik in de bosjes gelegen met een camera en een notitieblok :Y
pi_155611546
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:58 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik woon in Beverwijk. Als ik het had geweten had ik in de bosjes gelegen met een camera en een notitieblok :Y
Staat die bak van Raf nog voor de deur?

Misschien rijdt dat aangetrouwde nichtje er al in *;

[ Bericht 10% gewijzigd door ootjekatootje op 28-08-2015 00:17:47 ]
pi_155611653
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

Een paar spullen waaronder meubilair??Het waren wel meer dan een par spullen. Sabia had toch ook een verhuisbedrijf kunnen inschakelen voor die spullen ipv dat paps vanuit Nederland moet afreizen naar Hamburg spullen meeneemt naar Beverwijk en vanuit daar weer laat vervoeren naar spanje... beetje raar...

Deze gate houdt ons wel zeker bezig tot het einde van het jaar , ^O^
Saab mag niet tillen want die is zwanger
En een beetje de spullen van je ex-vriend in pakken? Laat hem het lekker zelf doen.

Daarbij heeft hij dat ook geregeld, maar vond pa het nodig om het zelf te doen. Derden kunnen dat toch ook niet doen, zijn namelijk privéspullen Raf zou bij het uitpakken de helft missen.
En natuurlijk kostenbesparend, Ramon zal nog wel slapeloze nachten hebben van die 5 miljoen die Syl meenam.

Heel logisch allemaal
pi_155612004
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Staat die bak van Raf nog voor de deur?

Misschien rijdt dat aangetrouwde nichtje er al in *;
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ze wonen. En dat nichtje woont ook hier? Tsssss er ontvouwd zich een soap voor mn deur en ik weet weer van niks :N
pi_155612546
Fik in de frituurpan Huize Ramon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:43:31 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155615217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Fik in de frituurpan Huize Ramon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderhalf jaar geleden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155615810
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Fik in de frituurpan Huize Ramon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik weet wel waar dat is!
Joh, ik had een of ander asociaal groot hok op wielen (blijven kampers) verwacht, een hek eromheen met witte pilaren met leeuwtjes, een bel met camera, vier bloedhonden en een fontein in de voortuin :)
pi_155615868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Fik in de frituurpan Huize Ramon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook tien foto's, met drie keer de tuin, drie keer een close-up boven, 4 keer voor :') _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155616113
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Anderhalf jaar geleden...
Daar ging het niet om, ze vroeg zich af waar dat was.
pi_155616600
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 08:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dan ook tien foto's, met drie keer de tuin, drie keer een close-up boven, 4 keer voor :') _O-
....én een camper he :7
pi_155616615
...én een wicker tuinset
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:42:06 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155616732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar ging het niet om, ze vroeg zich af waar dat was.
Ah, op die manier....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155616917
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:36 schreef NothingHappened het volgende:
...én een wicker tuinset
Maar ga je nog ff kijken of die auto er nog is?
:7 misschien staat de mini van Saab er ook wel eens, zou helemaal een stunt zijn.

Dat ze ff ruimte kwamen maken voor de nieuwe babykamer, omdat Ramon gaat klussen nu Raf in Sevilla zit. FF de maten opmeten

Pauperbehang uit Amerika heeft een wat langere leveringstijd.
pi_155647809
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar ga je nog ff kijken of die auto er nog is?
:7 misschien staat de mini van Saab er ook wel eens, zou helemaal een stunt zijn.

Dat ze ff ruimte kwamen maken voor de nieuwe babykamer, omdat Ramon gaat klussen nu Raf in Sevilla zit. FF de maten opmeten

Pauperbehang uit Amerika heeft een wat langere leveringstijd.
:) nou, mss dat ik van de week even langsrij als ik tijd heb. Ik zag Ramon vorige week op de Beverwijkse feestweek met bloeddoorlopen oogjes en zo lam als een balletje.
pi_155647867
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 10:30 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

:) nou, mss dat ik van de week even langsrij als ik tijd heb. Ik zag Ramon vorige week op de Beverwijkse feestweek met bloeddoorlopen oogjes en zo lam als een balletje.
de feestweek was al 2 weken geleden ;)

Misschien is ie morgen op de wielerronde bij de buren :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155647925
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 10:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

de feestweek was al 2 weken geleden ;)

Misschien is ie morgen op de wielerronde bij de buren :7
Nou twee weken geleden dan. Foutje. Beweer je nou dat ik lieg?
pi_155648289
Hij loopt trouwens regelmatig over de Breestraat en hij komt nog wel eens bij de voetbalvereniging de Kennemers, waar Raf ooit begonnen is. Raf sponsord de Kennemers ook. Er is ieder jaar ook een 'Rafael van der Vaart' toernooi en daar is Raf dan ook vaak bij. Daar kom ik dan weer niet, maar mijn vriend wel. Dat is bij ons achter.
pi_155653921
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Fik in de frituurpan Huize Ramon

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
April 2014 8)7
pi_155656154
De Telegraaf vond het vandaag nodig om Sylvie zelfs nog te bashen in de strips.
De strip werd helemaal zwart (nacht / licht uit) getekend, op de vraag hoe je Sylvie het liefst stout in de slaapkamer ziet.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:25:38 #103
163650 Greys
pi_155663172
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 17:55 schreef Idisrom het volgende:
De Telegraaf vond het vandaag nodig om Sylvie zelfs nog te bashen in de strips.
De strip werd helemaal zwart (nacht / licht uit) getekend, op de vraag hoe je Sylvie het liefst stout in de slaapkamer ziet.
Die makers zullen zelf vast wel bééldschone vrouwen hebben. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155663860
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 15:58 schreef kissaa het volgende:

[..]

April 2014 8)7
God, nog een muts...

Het was een antwoord op een vraag (post 87) waar Ramon in Beverwijk woonde...

Lezen!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:49:41 #105
22592 crew  Ole
pi_155663985
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Die makers zullen zelf vast wel bééldschone vrouwen hebben. :')
dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:12:37 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155664640
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

God, nog een muts...

Het was een antwoord op een vraag (post 87) waar Ramon in Beverwijk woonde...

Lezen!
Of je quote gewoon de post die je beantwoordt..
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 augustus 2015 @ 01:22:43 #107
251975 kissaa
fka: kissa
pi_155667961
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je quote gewoon de post die je beantwoordt..
Juist, dank je :)
pi_155669157
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

God, nog een muts...

Het was een antwoord op een vraag (post 87) waar Ramon in Beverwijk woonde...

Lezen!
Of je zegt het even op een vriendelijke manier. :)
pi_155670294
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 07:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Of je zegt het even op een vriendelijke manier. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 15:58 schreef kissaa het volgende:

[..]

April 2014 8)7
Nee, dit is vriendelijk..
pi_155670598
Sowieso had ze t al uitgelegd he, dus die post van kissaa is wel een beetje mutserig ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:22:34 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155671101
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:46 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso had ze t al uitgelegd he, dus die post van kissaa is wel een beetje mutserig ;)
:D >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:32:07 #112
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_155671281
Waar gaat dit nog over zeg?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 augustus 2015 @ 11:15:17 #113
163650 Greys
pi_155701190


Rafael van der Vaart omringt zich met vrouwen

FOTO - Rafael van der Vaart is gesignaleerd in het gezelschap van een stel uitdagende dames.

De voetballer werd op de gevoelige plaat vastgelegd met een donkere en een blonde schone aan zijn zijde, waarschijnlijk tijdens een avondje stappen. Rafael is voetballer bij Betis Sevilla, waar hij sinds deze zomer ook woont, maar komt door een blessure momenteel niet in actie.

Raf zag zijn relatie met Sabia vlak na zijn verhuizing op de klippen lopen. De twee zetten er telefonisch een punt achter, onthulde Privé eerder deze maand. Zij is zwanger achtergebleven in hun kapitale villa in Hamburg.

Rafael krijgt in Spanje wel bezoek van Damián, de zoon die hij heeft met Sylvie Meis. Ze zouden afgelopen weekeinde nog samen naar een voetbalwedstrijd hebben gekeken, Real Madrid tegen Real Betis in het Bernabeu-stadion.

Maar met die bezoekjes alleen zijn zijn dagen en nachten niet gevuld. Nu de voetballer vrouwloos is, kan hij wel wat fraai gezelschap gebruiken...

http://www.telegraaf.nl/p(...)h_met_vrouwen__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155701310
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Rafael van der Vaart omringt zich met vrouwen

FOTO - Rafael van der Vaart is gesignaleerd in het gezelschap van een stel uitdagende dames.

De voetballer werd op de gevoelige plaat vastgelegd met een donkere en een blonde schone aan zijn zijde, waarschijnlijk tijdens een avondje stappen. Rafael is voetballer bij Betis Sevilla, waar hij sinds deze zomer ook woont, maar komt door een blessure momenteel niet in actie.

Raf zag zijn relatie met Sabia vlak na zijn verhuizing op de klippen lopen. De twee zetten er telefonisch een punt achter, onthulde Privé eerder deze maand. Zij is zwanger achtergebleven in hun kapitale villa in Hamburg.

Rafael krijgt in Spanje wel bezoek van Damián, de zoon die hij heeft met Sylvie Meis. Ze zouden afgelopen weekeinde nog samen naar een voetbalwedstrijd hebben gekeken, Real Madrid tegen Real Betis in het Bernabeu-stadion.

Maar met die bezoekjes alleen zijn zijn dagen en nachten niet gevuld. Nu de voetballer vrouwloos is, kan hij wel wat fraai gezelschap gebruiken...

http://www.telegraaf.nl/p(...)h_met_vrouwen__.html
Nou eindelijk hebben ze wat gevonden in Sevilla, jammer dat het maar om een foto met 2 fans gaat... ZO gezellig ziet het er niet uit.
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:19:47 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155701315
Ik vind het typisch zo'n "Oeh, jij bent beroemd, mogen wij met je op de foto?!" foto....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155701383
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou eindelijk hebben ze wat gevonden in Sevilla, jammer dat het maar om een foto met 2 fans gaat... ZO gezellig ziet het er niet uit.
Hij is nog steeds niet bij de selectie van Betis. De blessure schijnt veel langer te duren dan in de openingspost van dit topic staat vermeld.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 augustus 2015 @ 11:25:12 #117
163650 Greys
pi_155701462
Hij poseert ook gewoon, geen stiekem genomen foto ofzo.
Dus er is niks aan de hand, gewoon fans oid inderdaad. Maar ons aller Eef neemt daar geen genoegen mee natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155701499
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:25 schreef Greys het volgende:
Hij poseert ook gewoon, geen stiekem genomen foto ofzo.
Dus er is niks aan de hand, gewoon fans oid inderdaad. Maar ons aller Eef neemt daar geen genoegen mee natuurlijk.
Nou ja, de dames hopen misschien op meer.
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:27:45 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155701534
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nou ja, de dames hopen misschien op meer.
Die zijn natuurlijk ook compleet verrast als ze er achter komen dat hij geen boekhouder is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155701557
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:19 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het typisch zo'n "Oeh, jij bent beroemd, mogen wij met je op de foto?!" foto....
Precies dit ja :D

Die rechter zou eventueel nog wel aanleg kunnen hebben voor een avondje pimpampetten maar dit is wel heel ver gezocht :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 12:02:26 #121
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_155702320
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

pimpampetten
Een meisjesnaam met een S.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:13:52 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_155702525
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Een meisjesnaam met een S.
:D
pi_155702654
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Een meisjesnaam met een S.
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:22:37 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155702682
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Een meisjesnaam met een S.
:D _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155703522
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Een meisjesnaam met een S.
Stellle Cruijff
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 september 2015 @ 13:49:34 #126
163650 Greys
pi_155757475
wo 02 sep 2015, 10:19
Verzoening tussen de voormalig beste vriendinnen?!
Zoontjes Sylvie en Sabia op zelfde voetbalclub

van onze redactie
Dat wordt gezellig langs de lijn in Hamburg... De zoons van Sylvie Meis en Sabia Engizek, voormalig beste vriendinnen en allebei exen van Rafael van der Vaart, voetballen bij dezelfde club!
Damián (9) is al langer speler bij SC Victoria Hamburg, de vierjarige Daamin sinds kort, meldt Shownieuws. De twee jongens spelen, gezien hun leeftijd, niet in hetzelfde elftal, maar zullen elkaar als er in de weekeindem wedstrijden op de club worden gespeeld wel tegen het lijf kunnen lopen. En ex-voetbalvrouwen en nu voetbalmoeders Sylvie en Sabia dus ook.
Sylvie en Sabia waren elkaars grote steun toen zij begin 2013 vlak na elkaar bekend maakte te gaan scheiden van Rafael van der Vaart en Khalid Boulahrouz. Al snel kwam aan het licht dat Sab niet alleen troost vond bij haar vriendin, maar vooral in de armen van Raf!
De twee vochten elkaar vervolgens anderhalf jaar de tent uit, tot Privé de hand wist te leggen op foto's uit augustus vorig jaar waarop de twee weer 'on speaking terms' waren in het belang van Damián, die deels bij zijn moeder en deels bij zijn vader en nieuwe stiefmoeder woonde.
Inmiddels is de naar soap riekende situatie weer helemaal anders: Sylvie, die dreigde te vertrekken naar Zürich om bij haar minnaar Maurice 'Momo' Mobetie te zijn, is weer vrijgezel én terug in Hamburg, waar Sabia, alleen én zwanger, achterbleef in de kapitale villa die zij deelde met de naar Spanje vertrokken Rafael. Eerder werd gehint op een verzoening tussen Raf en Syl, maar gloort er nu ook een verzoening tussen de twee voormalig voetbalvrouwen?
Sabia zou in Hamburg in de veertiende week van haar zwangerschap een operatie hebben ondergaan om herhaling haar grote babydrama's te voorkomen. Tot twee keer toe verloor zij een kindje, de laatste keer met Rafael, die toen al niet gedacht had nog een keer vader te worden… laat staan nú! Weekblad Privé schrijft wat Sabia heeft laten doen om hoe dan ook toch nog een 'bandje' met Rafael over te houden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ns_Syl_en_Sab__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 september 2015 @ 13:50:08 #127
163650 Greys
pi_155757490
quote:
De twee vochten elkaar vervolgens anderhalf jaar de tent uit,
Eh nou Evert, dat heb je volgens mij zelf verzonnen. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155761626
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Eh nou Evert, dat heb je volgens mij zelf verzonnen. :')
Zeker weten, die twee gaan echt niet in een tent.
pi_155761898
Ik las dit weekend in Het Parool een stuk over Henk van der Meyde, hoe hij Evert ooit aan heeft genomen en hoe ze die artikels verzinnen en schrijven, ook als er geen nieuws is.

Maar niet dat we het nog niet wisten :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155763621
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las dit weekend in Het Parool een stuk over Henk van der Meyde, hoe hij Evert ooit aan heeft genomen en hoe ze die artikels verzinnen en schrijven, ook als er geen nieuws is.

Maar niet dat we het nog niet wisten :')
Ja. Ik ken iemand die op zich een goede journalistieke opleiding heeft gedaan maar wel stage liep bij de Prive. Ze krijgen daar foto's binnen zonder enige info en dan verzinnen maar. Wat me ook altijd opvalt; als er "nieuws" is gaat het twee regels daarover en de rest is opgewarmde oude meuk.

Anderhalf jaar de tent uitvechten. Dat zijn die paar incidenten (zoenen op de oprijaan van Sylvie, haar van Damian knippen enzo) die nooit en te nimmer zijn bevestigd door de betrokkenen. Zal vast wel wat wrijving zijn geweest, maar de tent uitvechten :') Sylvie lijkt me ook berekenend en zakelijk genoeg om te weten dat dat niet slim is.
pi_155767226
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Een meisjesnaam met een S.
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155768397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja. Ik ken iemand die op zich een goede journalistieke opleiding heeft gedaan maar wel stage liep bij de Prive. Ze krijgen daar foto's binnen zonder enige info en dan verzinnen maar. Wat me ook altijd opvalt; als er "nieuws" is gaat het twee regels daarover en de rest is opgewarmde oude meuk.

Anderhalf jaar de tent uitvechten. Dat zijn die paar incidenten (zoenen op de oprijaan van Sylvie, haar van Damian knippen enzo) die nooit en te nimmer zijn bevestigd door de betrokkenen. Zal vast wel wat wrijving zijn geweest, maar de tent uitvechten :') Sylvie lijkt me ook berekenend en zakelijk genoeg om te weten dat dat niet slim is.
Mooi stuk voor volgende week, Syl trek bij Saab in de villa.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 september 2015 @ 23:15:59 #133
163650 Greys
pi_155804260
Dit kan natuurlijk nooit wáár zijn hè.
Want Saab houdt helemaal niet van publiciteit en belangstelling! O-)

do 03 sep 2015, 20:44
'Sabia Engizek wil in Big Brother'

van onze redactie
Sabia Engizek zou een een extra zakcentje willen bijverdienen door deel te nemen aan Big Brother.
Het Duitse blad Closer schrijft dat Sabia de wanhoop nabij is nu ze naar verluidt geen geld meer toegestopt krijgt van haar ex Rafael van der Vaart. "Sabia heeft zichzelf aangeboden bij Big Brother. Ze wilde absoluut het huis in, omdat ze geld nodig heeft. Maar het was te laat en ze eiste daarnaast een astronomisch bedrag", zo beweert het tijdschrift.
De voormalig voetbalvrouw, die een kindje verwacht met Van der Vaart, zou sinds de breuk weinig centen meer op haar bankrekening hebben. En dus moet ze besparen. Een Duitse journalist vertelt aan Shownieuws dat ze haar dure levensstijl vaarwel heeft gezegd . "Ze brengt nu haar kinderen zelf naar school en dat deed ze vroeger nooit; toen deden haar nanny’s dat. Ze ging vroeger altijd winkelen en dat doet ze nu niet meer."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Big_Brother___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155806062
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:15 schreef Greys het volgende:
Dit kan natuurlijk nooit wáár zijn hè.
Want Saab houdt helemaal niet van publiciteit en belangstelling! O-)

do 03 sep 2015, 20:44
'Sabia Engizek wil in Big Brother'

van onze redactie
Sabia Engizek zou een een extra zakcentje willen bijverdienen door deel te nemen aan Big Brother.
Het Duitse blad Closer schrijft dat Sabia de wanhoop nabij is nu ze naar verluidt geen geld meer toegestopt krijgt van haar ex Rafael van der Vaart. "Sabia heeft zichzelf aangeboden bij Big Brother. Ze wilde absoluut het huis in, omdat ze geld nodig heeft. Maar het was te laat en ze eiste daarnaast een astronomisch bedrag", zo beweert het tijdschrift.
De voormalig voetbalvrouw, die een kindje verwacht met Van der Vaart, zou sinds de breuk weinig centen meer op haar bankrekening hebben. En dus moet ze besparen. Een Duitse journalist vertelt aan Shownieuws dat ze haar dure levensstijl vaarwel heeft gezegd . "Ze brengt nu haar kinderen zelf naar school en dat deed ze vroeger nooit; toen deden haar nanny’s dat. Ze ging vroeger altijd winkelen en dat doet ze nu niet meer."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Big_Brother___.html
Ik vind het eigenlijk best logisch. Iemand zonder noemenswaardige talenten (voor zover ik weet) en met bedenkelijk verleden past daar wel. Kan ze meteen een man uitzoeken om een kindje mee te maken (oh ja dat is haar talent). Misschien dan ook Estelle erbij?
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 08:59:11 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_155808912
ze hadden het gisteren bij shownieuws (?) ook over dat ze iets in de jungle zou gaan doen.
(ik heb maar met een half oor geluisterd, geen idee waar het precies over ging)
pi_155809149
Mensen die haar dan niet kennen en naar Big Brother kijken:

"Wie is die vrouw, waar moet ik haar van kennen?"
"Nou Henk, dat is de ex van Rafael en Khalid".
"Aha"

:')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155809192
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best logisch. Iemand zonder noemenswaardige talenten (voor zover ik weet) en met bedenkelijk verleden past daar wel. Kan ze meteen een man uitzoeken om een kindje mee te maken (oh ja dat is haar talent). Misschien dan ook Estelle erbij?
Of ze is nog zwanger van Raf. Dat is ook wel de overtreffende trap van moeder met diverse kinderen bij diverse mannen:
Zwanger van een kerel A, terwijl je een relatie hebt met kerel B :')


(Al blijf ik erbij dat ze niet zwanger is).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155809463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of ze is nog zwanger van Raf. Dat is ook wel de overtreffende trap van moeder met diverse kinderen bij diverse mannen:
Zwanger van een kerel A, terwijl je een relatie hebt met kerel B :')

(Al blijf ik erbij dat ze niet zwanger is).
Live bevallen in Big Brother!
Kijkcijfers!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155809580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Live bevallen in Big Brother!
Kijkcijfers!
Was er al niet eens een Nederlandse die meedeed? Tanja?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155809682
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Was er al niet eens een Nederlandse die meedeed? Tanja?
Ja die kreeg een dochter met een onwijze tokkienaam.
En dat mens bleef ook roken als een ketter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155812555
Pf wat een bullshit weer. Als er één iemand is die haar kinderen zelf naar school sleept is het Sab wel.
En als er één iemand is die haar kinderen geen maanden alleen laat is het Sab ook, dus dat ze in BB zou willen geloof ik niet. :N
´
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 september 2015 @ 12:09:15 #142
163650 Greys
pi_155812632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Pf wat een bullshit weer. Als er één iemand is die haar kinderen zelf naar school sleept is het Sab wel.
En als er één iemand is die haar kinderen geen maanden alleen laat is het Sab ook, dus dat ze in BB zou willen geloof ik niet. :N
Oh had dat even eerder gezegd joh dat je haar zo goed kent, dat was handig geweest in deze gate!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155812931
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh had dat even eerder gezegd joh dat je haar zo goed kent, dat was handig geweest in deze gate!
Euhh last van PMS?
Jullie hoeven toch niet alles te weten..? :6
´
pi_155812985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Pf wat een bullshit weer. Als er één iemand is die haar kinderen zelf naar school sleept is het Sab wel.
En als er één iemand is die haar kinderen geen maanden alleen laat is het Sab ook, dus dat ze in BB zou willen geloof ik niet. :N
Jij bent de nieuwe BFF?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155813011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent de nieuwe BFF?
een oude al..
´
pi_155813027
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

een oude al..
Check!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 september 2015 @ 13:00:43 #147
163650 Greys
pi_155813698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:24 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Euhh last van PMS?
Chronisch!

quote:
Jullie hoeven toch niet alles te weten..? :6
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 september 2015 @ 13:07:36 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_155813835


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:09:35 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155813875
Werken voor je centen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 september 2015 @ 14:17:02 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_155815350
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:09 schreef Copycat het volgende:
Werken voor je centen!
Schop onder d'r reet. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155816899
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Chronisch!

[..]

_O-
:D
´
pi_155817008
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:15 schreef Greys het volgende:
Dit kan natuurlijk nooit wáár zijn hè.
Want Saab houdt helemaal niet van publiciteit en belangstelling! O-)

do 03 sep 2015, 20:44
'Sabia Engizek wil in Big Brother'

van onze redactie
Sabia Engizek zou een een extra zakcentje willen bijverdienen door deel te nemen aan Big Brother.
Het Duitse blad Closer schrijft dat Sabia de wanhoop nabij is nu ze naar verluidt geen geld meer toegestopt krijgt van haar ex Rafael van der Vaart. "Sabia heeft zichzelf aangeboden bij Big Brother. Ze wilde absoluut het huis in, omdat ze geld nodig heeft. Maar het was te laat en ze eiste daarnaast een astronomisch bedrag", zo beweert het tijdschrift.
De voormalig voetbalvrouw, die een kindje verwacht met Van der Vaart, zou sinds de breuk weinig centen meer op haar bankrekening hebben. En dus moet ze besparen. Een Duitse journalist vertelt aan Shownieuws dat ze haar dure levensstijl vaarwel heeft gezegd . "Ze brengt nu haar kinderen zelf naar school en dat deed ze vroeger nooit; toen deden haar nanny’s dat. Ze ging vroeger altijd winkelen en dat doet ze nu niet meer."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Big_Brother___.html
Waarom geloof je dit wel en als zoiets over Sylvie wordt gezegd niet?
pi_155817051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Pf wat een bullshit weer. Als er één iemand is die haar kinderen zelf naar school sleept is het Sab wel.
En als er één iemand is die haar kinderen geen maanden alleen laat is het Sab ook, dus dat ze in BB zou willen geloof ik niet. :N
Oh echt? Maar ik geloof t ook niet echt eigenlijk, ze heeft sowieso maar weinig echte interviews gegeven of n kijkje in haar leven, dus lijkt me sterk dat ze dit wil

Wel vraag ik me af wat ze heeft geflikt dat Het opeens zo over is.
pi_155817784
Wijde trui... Zo zien we nog geen buik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155817990
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:29 schreef Rucola het volgende:

[..]

Oh echt? Maar ik geloof t ook niet echt eigenlijk, ze heeft sowieso maar weinig echte interviews gegeven of n kijkje in haar leven, dus lijkt me sterk dat ze dit wil

Wel vraag ik me af wat ze heeft geflikt dat Het opeens zo over is.
Hetzelfde vuur in karakter als Raf's ouders en dat botste. Tsja, als je met zn allen elkaar de tent uit schreeuwt moet je van goede huize komen om een relatie in stand te kunnen houden.

Een vent die zich geregeld met mijn moeder de tent uitvecht zal voor mij ook snel exit zijn. :W
´
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 september 2015 @ 16:14:38 #156
163650 Greys
pi_155818205
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:28 schreef Rucola het volgende:

[..]

Waarom geloof je dit wel en als zoiets over Sylvie wordt gezegd niet?
Heb je de eerste regel van mijn post overgeslagen per ongeluk? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin vrijdag 4 september 2015 @ 16:19:27 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_155818311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]

:P
Wow, bolle toet ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:30:35 #158
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_155820176
Ik acht de kans best aanwezig dat de vrouw niet de beste basis heeft meegekregen vanuit huis (zeer dominante vader met antieke man-vrouwbeelden). Daarna in een bedenkelijk milieu terechtgekomen (paaldansen was toen nog niet hip maar smoezelig). Er zijn genoeg mensen die van minder gedoe, allerlei gekkigheden als persoonlijkheidsstoornissen of borderline ontwikkelen. Bij de gewone jandoedel valt het alleen eerder op, omdat die in de normale maatschappij moeite krijgt met banen vasthouden en dus wel iets aan zijn/haar problemen moet doen.

Op de een of andere manier is zij in de wereld van het grote voetbalgeld terechtgekomen, en aan de randjes van de showbusiness, die drijft op egotripperij. Voor het geld hoef je dan niet aan je problemen te werken, en al die flitsende en draaiende camera's zijn in zekere zin een bevestiging dat je er mag zijn. Ofzo.

Niet constructief om op een volwassen manier het leven te leiden. Als mijn vermoeden enigszins in de richting zit, wens ik haar toe dat ze echt op eigen benen gaat staan en de rommel in haar leven opruimt. Echt, wordt je zelfvertrouwen sterker van, en het leven leuker. Niet bouwen op cameramannen of op voetbalmiljoenen, maar het zelf doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_155820547
Die hoeft echt niet te werken hoor. Van de alimentatie kan ze waarschijnlijk gewoon al rondkomen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155821240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:46 schreef Ticootje het volgende:
Die hoeft echt niet te werken hoor. Van de alimentatie kan ze waarschijnlijk gewoon al rondkomen.
Als je normaal leeft wel ja maar je denkt toch niet dat mevrouw bij Zeeman of Kik haar kleding haalt?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 september 2015 @ 18:22:46 #161
163650 Greys
pi_155821282
Help me even... Alimentatie?
Ze waren niet getrouwd, toch?
(Oprechte vraag, ik weet niet hoe zoiets werkt)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155821384
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:22 schreef Greys het volgende:
Help me even... Alimentatie?
Ze waren niet getrouwd, toch?
(Oprechte vraag, ik weet niet hoe zoiets werkt)
pi_155821408
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:27 schreef sherezade het volgende:

[..]

Van haar ex van Khalid omdat daarmee getrouwd was en ze daar 2 kinderen mee heeft, uit de 1e relatie denk ik niet aangezien ze haar 1e dochter direct heeft afgestaan en vader daar voor altij heeft gezorgd.
Ze is ook nog gehuwd geweest met Jens Thele.....maar denk niet dat ze daaruit nog geld vangt
pi_155823710
Lijkt me een groot verzonnen verhaal, een bak stress zo'n Big Brotheravontuur. En dan met haar zwangerschapsverleden?

Nee, lijkt me vragen om problemen. Daarnaast wie zorgt er dan voor haar kinderen?
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:29:34 #165
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155826658
Oeh dalijk bij shownieuws op wie Sabia nu weer haar pijlen op heeft gericht. *O*
吴 曼 迪
pi_155827478
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:29 schreef megamandy het volgende:
Oeh dalijk bij shownieuws op wie Sabia nu weer haar pijlen op heeft gericht. *O*
Ja, zag het ook...

Toch een slippertje van Saab 16 weken geleden?

Wie denkt er nu met 16 weken aan een nieuwe vent :? Ben wel benieuwd wat ze nu weer verzonnen hebben.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 september 2015 @ 21:58:01 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_155827599
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:29 schreef megamandy het volgende:
Oeh dalijk bij shownieuws op wie Sabia nu weer haar pijlen op heeft gericht. *O*
Hoe laat ? :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:03:46 #168
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155827856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe laat ? :)

:P
Geen idee, nu is K3 zoekt K3 *O*
吴 曼 迪
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 september 2015 @ 22:05:57 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_155827932
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Geen idee, nu is K3 zoekt K3 *O*
Met z'n tweeën ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155829965
Tuurlijk, het is de getrouwde buurman.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:25:00 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155830488
Sabia werd even als een zoekend sletje neergezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155830662
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef Copycat het volgende:
Sabia werd even als een zoekend sletje neergezet.
Ze gaf vanuit de auto de buurman een handkus, niet meer en niet minder.
Buurman werd ook nog even als miljonair neergezet.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:33:08 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155830732
De voice-over deed de rest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:42:15 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155830971
Was ze al bevriend met de buurvrouw?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2015 @ 00:16:01 #175
368283 ato
pi_155831794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef Leandra het volgende:
Was ze al bevriend met de buurvrouw?
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2015 @ 00:16:39 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_155831809
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef Copycat het volgende:
De voice-over deed de rest.
Vertel. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 september 2015 @ 00:26:37 #177
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_155832009
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze gaf vanuit de auto de buurman een handkus, niet meer en niet minder.
Buurman werd ook nog even als miljonair neergezet.
Ik geef mijn buurman niet bepaald handkusjes?
With love :*
  zaterdag 5 september 2015 @ 00:38:52 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155832256
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik geef mijn buurman niet bepaald handkusjes?
Alsof jij het universele ijkpunt der dingen bent.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2015 @ 01:00:02 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_155832627
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik geef mijn buurman niet bepaald handkusjes?
Ik wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 september 2015 @ 02:25:10 #180
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_155833600
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Alsof jij het universele ijkpunt der dingen bent.
Het is maar hoe je het opvat, dit was in ieder geval niet de achterliggende gedachte van mijn post :)
With love :*
  zaterdag 5 september 2015 @ 08:30:28 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155834568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef tong80 het volgende:

Vertel. :)

:P
Het was hartstikke onschuldig. Een grappend kushandje vanuit de auto en verder slechts beelden van Sabia zelf. Maar de voice-over in het item deed het voorkomen alsof ze overal de sterren van de hemel flirtte, op zoek naar weer een nieuwe sugar daddy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155834646
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was hartstikke onschuldig. Een grappend kushandje vanuit de auto en verder slechts beelden van Sabia zelf. Maar de voice-over in het item deed het voorkomen alsof ze overal de sterren van de hemel flirtte, op zoek naar weer een nieuwe sugar daddy.
Inderdaad, buurman laat de hond uit, Saab en zus (?) zitten in de mini, raampje open. Wordt wat gepraat en op het laatst doet ze die handkus. Blijkt meer op een bedankje.

Shownieuws zette zichzelf hiermee weer goed voor lul. Zelfs die Duitse roddelaar van het filmpje werd gebeld voor commentaar.
pi_155835073
Ik wil ook kunnen paaldansen. Dat betekent in ieder geval dat ik geen olifant in een porseleinen kast ben :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2015 @ 17:42:57 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_155844840
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was hartstikke onschuldig. Een grappend kushandje vanuit de auto en verder slechts beelden van Sabia zelf. Maar de voice-over in het item deed het voorkomen alsof ze overal de sterren van de hemel flirtte, op zoek naar weer een nieuwe sugar daddy.
Eigenlijk zoals de bladen ook werken. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 september 2015 @ 19:50:42 #185
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_155848040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef Leandra het volgende:
Was ze al bevriend met de buurvrouw?
niet dat ik weet. 😁
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 5 september 2015 @ 19:52:24 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155848092
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

niet dat ik weet. 😁
Hou je man maar extra in de gaten, voor je het weet zit hij in Hamburg een roedel voetbalkinderen op te voeden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 september 2015 @ 19:59:01 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_155848272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hou je man maar extra in de gaten, voor je het weet zit hij in Hamburg een roedel voetbalkinderen op te voeden....
hij is transfervrij hoor ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_155890048
Nou, waar is die buik nou?
Ze is nu 17-18 weken?



http://www.telegraaf.nl/p(...)_s_babybuik____.html

Bij haar andere zwangerschappen was ze dikker, dit is toch wel erg het tegenovergestelde.
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 09:55:45 #189
382129 crew  Donna
pi_155890120
Die foto waarop ze haar hand in de zij heeft, geen buik te bekennen.
  maandag 7 september 2015 @ 10:00:23 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155890206
Ze heeft gewoon een baby'tje op haar buik laten tatoeëren:

Zelf zegt ze met een stralende glimlach: "Met mij gaat het heel goed en met de baby on mijn buik gelukkig ook. Ik ben heel happy."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155890685
Eerst miepen dat ze geen media aandacht wilt en dat ze met rust wilt worden gelaten en nu gaat mevrouw een beetje rond paraderen op de rode loper....waar ze overigens ook nog eens niks te zoeken heeft....

Dit dus gewoon puur om te laten zien van ''kijk eens hoe ik straal het gaat zo goed met mij'' :') :') :') :') :') wat een triest geval is het ook
pi_155890759
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:27 schreef sherezade het volgende:
Eerst miepen dat ze geen media aandacht wilt en dat ze met rust wilt worden gelaten en nu gaat mevrouw een beetje rond paraderen op de rode loper....waar ze overigens ook nog eens niks te zoeken heeft....

Dit dus gewoon puur om te laten zien van ''kijk eens hoe ik straal het gaat zo goed met mij'' :') :') :') :') :') wat een triest geval is het ook
Wel mooie kleding!
  maandag 7 september 2015 @ 10:33:34 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155890800
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:27 schreef sherezade het volgende:
Eerst miepen dat ze geen media aandacht wilt en dat ze met rust wilt worden gelaten en nu gaat mevrouw een beetje rond paraderen op de rode loper....waar ze overigens ook nog eens niks te zoeken heeft....

Dit dus gewoon puur om te laten zien van ''kijk eens hoe ik straal het gaat zo goed met mij'' :') :') :') :') :') wat een triest geval is het ook
Ze krijgt een uitnodiging voor een evenement waar ze altijd voor uitgenodigd wordt en nu moet ze niet gaan omdat jij dat niet kunt handelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155891203
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze krijgt een uitnodiging voor een evenement waar ze altijd voor uitgenodigd wordt en nu moet ze niet gaan omdat jij dat niet kunt handelen?
Wat heeft dit weer met mij te maken?? Ik vind het alleen vreemd dat je eerst roept dat je even overweegt uit het leven wilt stappen vanwege alle media aandacht , politie inschakeld e,d en dat ze nu juist weer de media op zoekt door op een rode loper te verschijnen.

Maar schijnbaar ben jij haar postbode of beheer jij haar agenda aangezien jij weet dat ze altijd wordt uitgenodigd voor dit evenement en nu ook hier een uitnodiging voor heeft gekregen.
  maandag 7 september 2015 @ 10:58:29 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155891297
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat heeft dit weer met mij te maken?? Ik vind het alleen vreemd dat je eerst roept dat je even overweegt uit het leven wilt stappen vanwege alle media aandacht , politie inschakeld e,d en dat ze nu juist weer de media op zoekt door op een rode loper te verschijnen.

Maar schijnbaar ben jij haar postbode of beheer jij haar agenda aangezien jij weet dat ze altijd wordt uitgenodigd voor dit evenement en nu ook hier een uitnodiging voor heeft gekregen.
Heeft ze dat geroepen? Of was dat weer zo'n "interview" dat ze niet gegeven heeft?

Dit was geen evenement waar je gewoon naartoe gaat zonder uitnodiging.... maar wellicht wil jij er ook nog van maken dat ze zich gewoon bij de rode loper gemeld heeft, en op die manier onuitgenodigd binnengekomen is?
En ja, als je weet welk evenement het was, dan is een rondje google voldoende om te kunnen weten dat ze daar al jaren komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155891331
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft ze dat geroepen? Of was dat weer zo'n "interview" dat ze niet gegeven heeft?

Dit was geen evenement waar je gewoon naartoe gaat zonder uitnodiging.... maar wellicht wil jij er ook nog van maken dat ze zich gewoon bij de rode loper gemeld heeft, en op die manier onuitgenodigd binnengekomen is?
Zeg jij het maar, jij weet het allemaal zo goed...
pi_155891391
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:59 schreef sherezade het volgende:

[..]

Zeg jij het maar, jij weet het allemaal zo goed... maar je draait erom heen, het gaat zich erom dat ze absoluut geen media aandacht meer wilde en toch gaat paraderen.. Ook al komt ze er jaaaren ze had best een jaartje kunnen overslaan als de media aandacht haar zo hoog zit zoals ze eerder liet merken..
pi_155891458
Is de azijnfles al leeg?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155891486
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 11:05 schreef roos85 het volgende:
Is de azijnfles al leeg?
pot augurken staat er nog...
  maandag 7 september 2015 @ 11:07:21 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155891506
Nu heb ik zelf geen ervaring met zwangerschap, alleen vanaf gepaste afstand.
Maar die foto met die hand in haar maagstreek, kan daar een foetus van vier maanden in de buik?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155891635
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 11:07 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik zelf geen ervaring met zwangerschap, alleen vanaf gepaste afstand.
Maar die foto met die hand in haar maagstreek, kan daar een foetus van vier maanden in de buik?
Jup.

Is wel zwangerschap nummer zoveel, maar met misselijkheid en afvallen door stress kan alles wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 7 september 2015 @ 11:13:05 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155891643
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 11:07 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik zelf geen ervaring met zwangerschap, alleen vanaf gepaste afstand.
Maar die foto met die hand in haar maagstreek, kan daar een foetus van vier maanden in de buik?
Dat ligt eraan.... bij mijn eerste had zag ik er volgens een vriendin pas rond de uitgerekende datum zwanger uit, maar zeker niet hoogzwanger, bij de tweede zag je het wel met 3½ maand.

Het kan, iedere zwangerschap is anders en iedere vrouw is anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 september 2015 @ 11:13:18 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155891650
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

Jup.

Is wel zwangerschap nummer zoveel, maar met misselijkheid en afvallen door stress kan alles wel.
Wat heeft het feit dat het zwangerschap nr zoveel is met haar buikje te maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155891699
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 11:07 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik zelf geen ervaring met zwangerschap, alleen vanaf gepaste afstand.
Maar die foto met die hand in haar maagstreek, kan daar een foetus van vier maanden in de buik?
Ik ben zelf 23 weken zwanger van de derde, en ook bij mij is het te verbloemen als ik dat zou willen.
Vorige zwangerschap getrouwd met 17 weken in een zeemeermin model, niets te zien.

Zeker in zo'n jurkje, hand in de zij, rechtstaan en niets te zien. Ze was er dan wel op bedacht op die rode loper.
  maandag 7 september 2015 @ 11:15:18 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155891703
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 11:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat het zwangerschap nr zoveel is met haar buikje te maken?
De boel rekt sneller uit, je banden zijn (zeker met zoveel zwangerschappen) een stuk minder sterk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 september 2015 @ 11:17:34 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155891738
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:15 schreef Leandra het volgende:

De boel rekt sneller uit, je banden zijn (zeker met zoveel zwangerschappen) een stuk minder sterk.
En wat heeft dat dan voor effect op je buik(omvang)?
Goh, ik ben nog nooit zo geïnteresseerd geweest in zwangerschappen :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 september 2015 @ 11:17:45 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155891743
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben zelf 23 weken zwanger van de derde, en ook bij mij is het te verbloemen als ik dat zou willen.
Vorige zwangerschap getrouwd met 17 weken in een zeemeermin model, niets te zien.

Zeker in zo'n jurkje, hand in de zij, rechtstaan en niets te zien. Ze was er dan wel op bedacht op die rode loper.
Volgens mij buigt ze haar bovenlichaam juist iets naar voren op die hand in zij foto....
Ik sluit nog niets uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155891776
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij buigt ze haar bovenlichaam juist iets naar voren op die hand in zij foto....
Ik sluit nog niets uit.
Ja, ik zit hier ook te kijken naar naar houding. Ik heb echt geen idee..

Die laarzen en outfit trekken ook de aandacht weg,
  maandag 7 september 2015 @ 11:19:33 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155891784
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat heeft dat dan voor effect op je buik(omvang)?
Goh, ik ben nog nooit zo geïnteresseerd geweest in zwangerschappen :') .
Vergelijk het met een ballon die je opblaast.... als je hem de eerste keer opblaast kost het best wat moeite, de tweede keer al minder en als hij 5 keer opgeblazen is geweest en leeggelopen dan blaast hij zichzelf al bijna op als je er maar heel zachtjes in blaast.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 september 2015 @ 11:21:06 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155891815
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, ik zit hier ook te kijken naar naar houding. Ik heb echt geen idee..

Die laarzen en outfit trekken ook de aandacht weg,
Het is idd een zeer geschikte outfit om een zwangerschap te verhullen.
Wat dat betreft handig gedaan, want als er wel een buikje te zien was geweest dan ging men zich nu druk maken over of het wel of geen buikje van 3½ of 4 maanden zwangerschap kon zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155904685


En volgens de Duitse roddelpers 18 weken (4,5 maand dus) zwanger, ze is volgens mij nog nooit zo dun geweest...
Wat is ze toch van plan?
pi_155904749


[ Bericht 100% gewijzigd door Sunshine1982 op 07-09-2015 20:53:35 ]
  maandag 7 september 2015 @ 20:29:43 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155904951
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

En volgens de Duitse roddelpers 18 weken (4,5 maand dus) zwanger, ze is volgens mij nog nooit zo dun geweest...
Wat is ze toch van plan?
Onder die foto op de site van Bild zelf staat dat ze aan het eind van de 3de maand zou zijn....
http://www.bild.de/unterh(...)g-42475192.bild.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155904954
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gewoon om in de picture te blijven. En straks heeft ze opeens een miskraam. Ook om in the picture te blijven.

Of denk ik nu heel gemeen :')
Ja :( :r

Een miskraam verzin je niet!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155904955
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gewoon om in de picture te blijven. En straks heeft ze opeens een miskraam. Ook om in the picture te blijven.

Of denk ik nu heel gemeen :')
Nou ik zit ff te kijken naar foto's van haar vorige zwangerschappen en overal een buikje met 3 maanden.. Nu werd ze niet echt heel dik, maar begin ook te denken dat het fake is.



dag later, 3 maanden zwanger

pi_155904996
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja :( :r

Een miskraam verzin je niet!
Inderdaad te ziek voor woorden...
Maar waarom maakt ze er dan zo'n showtje van?
pi_155905044
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onder die foto op de site van Bild zelf staat dat ze aan het eind van de 3de maand zou zijn....
http://www.bild.de/unterh(...)g-42475192.bild.html
Op 22 juli riep ze zelf 11 weken te zijn.... :?

edit: dat is bijna 7 weken geleden.
pi_155905180
Ze heeft dus zelf tegen die krant iets gezegd. Schrijven ze althans.
Of hebben ze het op beeld? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155905205
Ze ziet er wel fantastisch uit hoor, zwanger of niet.
pi_155905258
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze ziet er wel fantastisch uit hoor, zwanger of niet.
Ja, ik vind ook dat ze er prachtig uitziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 september 2015 @ 20:43:01 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155905419
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze ziet er wel fantastisch uit hoor, zwanger of niet.
Dat.... en met een voorgevel als de hare kun je met een jurkje dat los over je borsten naar beneden valt volgens mij een zwangerschap van 7 maanden verbergen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155905627
Tuurlijk is een miskraam faken heel gemeen, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb het idee dat deze vrouw over lijken gaat om haar doel te bereiken

That's all.
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 20:50:11 #223
184769 crew  Deisyy
pi_155905723
Zwanger of niet, Sab ziet er goed uit ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 7 september 2015 @ 20:51:33 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155905782
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tuurlijk is een miskraam faken heel gemeen, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb het idee dat deze vrouw over lijken gaat om haar doel te bereiken

That's all.
Ze is al 2 keer van een dood kind bevallen, ik vind het echt heel ziek om haar hiervan op voorhand te beschuldigen.
Als ze werkelijk een miskraam krijgt dan gaan dit soort dingen ook nog eens rond... of is het pas genoeg als men een foto van het lijkje en de begrafenis met een ontdane Rafaël te zien krijgt?

Ik ben zo benieuwd waar dit hele "deze vrouw gaat over lijken" op gebaseerd is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155905793
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Zwanger of niet, Sab ziet er goed uit ^O^
Dat is een ding wat zeker is.
pi_155905825
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is al 2 keer van een dood kind bevallen, ik vind het echt heel ziek om haar hiervan op voorhand te beschuldigen.
Als ze werkelijk een miskraam krijgt dan gaan dit soort dingen ook nog eens rond... of is het pas genoeg als men een foto van het lijkje en de begrafenis met een ontdane Rafaël te zien krijgt?
Goed, ik haal het weg.

Zie nu ook in dat die reactie niet kan.
pi_155906018
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is al 2 keer van een dood kind bevallen, ik vind het echt heel ziek om haar hiervan op voorhand te beschuldigen.
Als ze werkelijk een miskraam krijgt dan gaan dit soort dingen ook nog eens rond... of is het pas genoeg als men een foto van het lijkje en de begrafenis met een ontdane Rafaël te zien krijgt?

Ik ben zo benieuwd waar dit hele "deze vrouw gaat over lijken" op gebaseerd is....
Het wordt pas sappig genoeg als ook Sylvie er dan is..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155906026
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd waar dit hele "deze vrouw gaat over lijken" op gebaseerd is....
Nou, ze was niet bepaald "aardig" tegen Syl.
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 21:00:02 #229
184769 crew  Deisyy
pi_155906115
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou, ze was niet bepaald "aardig" tegen Syl.
Ik denk nog steeds dat het afgesproken werk is, dus dat Syl Raf aan Sab heeft overgedaan.

(Las ik nou dat jij zwanger bent? Je profiel zegt dat je een man bent :o )
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 7 september 2015 @ 21:01:25 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155906199
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het afgesproken werk, dus dat Syl Raf aan Sab heeft overgedaan.

(Las ik nou dat jij zwanger bent? Je profiel zegt dat je een man bent :o )
Dat denk ik ook....

De moderne techniek staat voor niets hè O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 21:02:42 #231
184769 crew  Deisyy
pi_155906263
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat denk ik ook....

De moderne techniek staat voor niets hè O+
Ik krijg ineens een Arnold Schwarzenegger-visioen :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155906377
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het afgesproken werk, dus dat Syl Raf aan Sab heeft overgedaan.

(Las ik nou dat jij zwanger bent? Je profiel zegt dat je een man bent :o )
Ja, nooit aangepast.
Zal het zo even doen.
pi_155906402
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, nooit aangepast.
Zal het zo even doen.
Gefeliciteerd :)
  maandag 7 september 2015 @ 21:05:54 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155906414
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 21:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik krijg ineens een Arnold Schwarzenegger-visioen :o
Oh god, zwanger zijn van Danny DeVito :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 21:06:18 #235
184769 crew  Deisyy
pi_155906438
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, nooit aangepast.
Zal het zo even doen.
Dan kan ik Arnie weer loslaten :)

Gefeliciteerd!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155907156
Dank jullie!

Alles gaat top, maar ws de reden dat die Saab me nu zo interesseert. Zou ze het nu echt faken of is ze door alle stress echt zo slank?

ga morgen ook ff die laarzen shoppen, :+ van mij mag ze zwanger nog wel meer rode lopers af.
Beter dan die flauwe "positie" kleding.

Dat ze dat maar gaat doen voor de kost, of zou ze een PA hebben? Nee toch, die shopt toch alles zelf?
pi_155912207
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze ziet er wel fantastisch uit hoor, zwanger of niet.
Absoluut :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155917004
Sabia ziet er inderdaad fantastisch uit
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 september 2015 @ 10:07:06 #239
22592 crew  Ole
pi_155917129
:)
Hoop dat het in elk geval met Sab en kind goedkomt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155917329
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

En volgens de Duitse roddelpers 18 weken (4,5 maand dus) zwanger, ze is volgens mij nog nooit zo dun geweest...
Wat is ze toch van plan?
Wow, die is even door de wasstraat geweest :D

O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 september 2015 @ 10:19:06 #241
862 Arcee
Look closer
pi_155917443
quote:
Twijfel rond zwangerschap Sabia


Met een onzichtbare babybuik slaat de twijfel bij velen toe: is Sabia Engizek überhaupt wel in verwachting?

De ex van Rafael van der Vaart toog afgelopen weekeinde naar een evenement in haar woonplaats Hamburg, waar ze zich met een grote glimlach op haar gezicht maar zonder zichtbare babybuik vertoonde. Duitse media vroegen zich - niet voor het eerst overigens - hardop af: is zij wel zwanger? Ook in Nederland wordt getwijfeld.

Op onze poll op prive.nl: 'Bij Sabia, bijna vier maanden zwanger, is amper een babybuik te zien. Is zij wel in verwachting?' antwoordde 67% van de bijna 3200 stemmers: 'Nee, ik denk het niet met zo'n lichaam'. De overige 33% is van mening: 'Ja, daar ga je toch zeker niet over liegen?'

Sabia verloor een te vroeg geboren dochter met Khalid Boulahrouz en dat babydrama herhaalde zich in 2013 met Rafael. Ze zou daarom nu in de veertiende week van haar zwangerschap een operatie hebben ondergaan.

Bron: Telegraaf
pi_155917498
Tja ik zou niet weten waarom je het zou faken, zoiets komt toch altijd uit en het lijkt me dat je je kansen bij Raf en cs. er ook wel definitief mee verspeeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 september 2015 @ 10:29:35 #243
22592 crew  Ole
pi_155917714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

wat fout zeg!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 september 2015 @ 10:30:41 #244
862 Arcee
Look closer
pi_155917736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik zou niet weten waarom je het zou faken
Het gaat toch om FAKEGATE? :Y)
pi_155917768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het gaat toch om FAKEGATE? :Y)
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:34:23 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155917826
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:29 schreef Ole het volgende:

[..]

wat fout zeg!
Het mooie is dat ze er juist een foto bijgezet hebben waarbij de jurk vanaf haar F-cup (of nog groter) zo valt dat hij nog een 8 maanden buik zou kunnen bedekken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155917840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wow, die is even door de wasstraat geweest :D

Mijn eerste gedachte :Y

Genoeg alimentatie nog voor een styliste.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 september 2015 @ 10:35:57 #248
22592 crew  Ole
pi_155917873
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het mooie is dat ze er juist een foto bijgezet hebben waarbij de jurk vanaf haar F-cup (of nog groter) zo valt dat hij nog een 8 maanden buik zou kunnen bedekken :')
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155919699
Heeft ze uberhaupt zelf toegegeven zwanger te zijn? Of was dat verzonnen?
pi_155919749
Alles wat we hier verzinnen staat de volgende dag in de telegraaf?

Wie van jullie is Evert??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2015 @ 12:02:19 #251
43556 miss_dynastie
pi_155919778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Alles wat we hier verzinnen staat de volgende dag in de telegraaf?

Wie van jullie is Evert??
Ik wil er niet over praten :@
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:04:59 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155919833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Alles wat we hier verzinnen staat de volgende dag in de telegraaf?

Wie van jullie is Evert??
Nou ja, zo vreemd is het niet dat er bij meer mensen twijfel ontstaat over de zwangerschap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 september 2015 @ 12:43:39 #253
163650 Greys
pi_155920755
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ja, zo vreemd is het niet dat er bij meer mensen twijfel ontstaat over de zwangerschap.
Dit ja.
Alleen mag je dat (hier) kennelijk niet zeggen omdat de arrrrrrrrrme vrouw al zo veel ellende heeft gehad. Enzo.

Maar ik geloof er ook geen hol van :Y)

Oh. Ongepaste smiley. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 september 2015 @ 13:17:59 #254
22592 crew  Ole
pi_155921490
Vooruit dan maar ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_155922031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Heeft ze uberhaupt zelf toegegeven zwanger te zijn? Of was dat verzonnen?
Ik zit me ook al een tijd af te vragen of het niet Sabia is die liegt, maar gewoon Sabia die níet ontkent.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155922040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Alles wat we hier verzinnen staat de volgende dag in de telegraaf?

Wie van jullie is Evert??
Testmomentje.
Misschien heeft Sabia wel een abortus ondergaan, wie zal het zeggen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:44:55 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155922061
Volgens mij hadden ze met 'een vriendin' gepraat die 'bevestigde' dat Sabia zwanger was.
pi_155922124
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Testmomentje.
Misschien heeft Sabia wel een abortus ondergaan, wie zal het zeggen :+
Ja en was ze daarom 2 weken uit de picture!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155922198
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:44 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij hadden ze met 'een vriendin' gepraat die 'bevestigde' dat Sabia zwanger was.
maar niet van Raf :+
...
pi_155923037
Misschien heeft ze, toen het er op ging lijken dat Raf zou vertrekken, wel in een impuls om de boel nog te redden, tegen hem uitgeroepen dat ze zwanger is en hij het haar daarom niet aan kan doen om bij haar weg te gaan.
Dat had ze wel een tijdje kunnen volhouden maar helaas is er iemand in de familie / vriendenkring geweest die die opmerking heeft opgevangen en is er mee aan de haal gegaan?
En toen moest ze opeens tegen heel NL / Paparazzi doen alsof ze zwanger is ipv alleen maar bij haar vriendje om hem vast te houden tot het weer allemaal glad gestreken is en hij niet meer weg wil.
Liep dus beetje verkeerd. Zoiets misschien?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_155923089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:35 schreef WRH het volgende:
Misschien heeft ze, toen het er op ging lijken dat Raf zou vertrekken, wel in een impuls om de boel nog te redden, tegen hem uitgeroepen dat ze zwanger is en hij het haar daarom niet aan kan doen om bij haar weg te gaan.
Dat had ze wel een tijdje kunnen volhouden maar helaas is er iemand in de familie / vriendenkring geweest die die opmerking heeft opgevangen en is er mee aan de haal gegaan?
En toen moest ze opeens tegen heel NL / Paparazzi doen alsof ze zwanger is ipv alleen maar bij haar vriendje om hem vast te houden tot het weer allemaal glad gestreken is en hij niet meer weg wil.
Liep dus beetje verkeerd. Zoiets misschien?
Ze heeft al 1x een lijmkind gehad... Ze zou toch moeten weten dat het zo niet werkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155923109
Lijkt mij ook maar ik geloof niet dat ze nu echt overkomt als een groot licht die leert van eerdere vergissingen. Of dacht ze dat het bij deze wel zou lukken.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_155923119
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:39 schreef WRH het volgende:
Lijkt mij ook maar ik geloof niet dat ze nu echt overkomt als een groot licht die leert van eerdere vergissingen. Of dacht ze dat het bij deze wel zou lukken.
Ik denk wel dat de liefde tussen die 2 goed zat. Ze straalden wel altijd het geluk ervan af.

Niemand weet wat er echt gebeurd is. Misschien heeft Rafje wel losse handjes?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155923132
Ja, dat zou wel een coole wending zijn!
'Om haar kind te redden moest ze wel weg bij haar grote liefde' Wauw, dat heeft Evert nog niet eens bedacht.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_155923461
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk wel dat de liefde tussen die 2 goed zat. Ze straalden wel altijd het geluk ervan af.

Dat zegt dus ook niet alles, net als dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:40 schreef Ticootje het volgende:

Niemand weet wat er echt gebeurd is. Misschien heeft Rafje wel losse handjes?
Vrouwen die geslagen worden stralen soms ook.

Waar ik niet mee wil zeggen dat hij haar sloeg. De koek was gewoon op. De rebound was volbracht en hoppakee. :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155925133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zegt dus ook niet alles, net als dit:

[..]

Vrouwen die geslagen worden stralen soms ook.

Waar ik niet mee wil zeggen dat hij haar sloeg. De koek was gewoon op. De rebound was volbracht en hoppakee. :Y)

Hmm niet om Raf een hand boven het hoofd te houden maar riep Khalid niet eerder ook al dat hij blij was dat hij van Sabia af was..?? Onder andere dat het geen prettig huwelijk was omdat hij de rust niet vond bij haar en liever de media wilde negeren in tegenstelling tot Sabia??
Zou zomaar kunnen dat Raf dat later ook in zag en de stekker er heeft uitgetrokken omdat hij niet weer zo'n type vrouw wilde omdat hij dat tafereel al met Sylvie heeft ervaren???

Maar het kan net zo goed iets heel anders zijn.....ik denk wel dat er over een paar jaar een boek verschijnt van Sabia met alle ins en outs :P :P :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 september 2015 @ 16:27:10 #267
163650 Greys
pi_155925416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:16 schreef sherezade het volgende:

Maar het kan net zo goed iets heel anders zijn.....ik denk wel dat er over een paar jaar een boek verschijnt van Sabia met alle ins en outs :P :P :P
Ik denk inderdaad ook dat Saab het type bierkip vrouw is dat altijd gilt dat ze niet in de media wil, behalve als het haar zelf uitkomt. En Raf dacht waarschijnlijk 'oh maar die hád ik al'. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155925902
Ik dacht dat ze zelf toch ook al een paar keer bevestigd had dat ze zwanger is? En ook van die operatie om het kind te redden?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 september 2015 @ 16:51:47 #269
163650 Greys
pi_155926014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat ze zelf toch ook al een paar keer bevestigd had dat ze zwanger is? En ook van die operatie om het kind te redden?
Volgens EVERT heeft ze het bevestigd. Terwijl ze hij heur haar troostend streelde bij hem aan de keukentafel. En wie zegt dat hij die operatie niet ook uit zijn dikke duim heeft gezogen?

Ik begin te denken dat Estelle ook gewoon nog bij Ruud is, dat al die gates compleet verzonnen zijn door ons Eefje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155926688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook dat Saab het type bierkip vrouw is dat altijd gilt dat ze niet in de media wil, behalve als het haar zelf uitkomt. En Raf dacht waarschijnlijk 'oh maar die hád ik al'. _O-
Alleen is het bij Sylvie nog werk. En bij Sabia aandachtshoeren. Of ze hoopt ook carriere te maken :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? woensdag 9 september 2015 @ 15:22:42 #271
70532 loveli
N
pi_155948266
Geen idee of d'r buik zwanger is, maar haar gezicht op deze foto ziet er echt uit als dat van een zwangere.

crap in = crap out
pi_155949949
Die voormalige bff van sylvie gaat toch scheiden van haar rijke beroemde man.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155955816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:22 schreef loveli het volgende:
Geen idee of d'r buik zwanger is, maar haar gezicht op deze foto ziet er echt uit als dat van een zwangere.

[ afbeelding ]
Nou, :@ zo zie ik er niet uit hoor.
  donderdag 10 september 2015 @ 00:04:08 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155963214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Die voormalige bff van sylvie gaat toch scheiden van haar rijke beroemde man.
Als Sylvie en Sabia alleen verder kunnen dan moet Touriya dat natuurlijk ook kunnen, misschien wordt het zelfs een nieuwe trend: bij je rijke man weggaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155965373
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als Sylvie en Sabia alleen verder kunnen dan moet Touriya dat natuurlijk ook kunnen, misschien wordt het zelfs een nieuwe trend: bij je rijke man weggaan.
Oh dan hoef ik gelukkig niet te scheiden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156139619
Stilte voor de storm hier?
Twinning = boring
  woensdag 16 september 2015 @ 13:38:18 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156139864
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef Inca het volgende:
Stilte voor de storm hier?
Evert is vast al aan het broeden op de volgende episode.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156141156
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef Inca het volgende:
Stilte voor de storm hier?
Gisterenavond item over Saab en Raf bij shownieuws, reden breuk was ongeboren kindje in 2013.
Hoe precies snapte ik ook niet, maar daardoor was het nu uit.
Blijkt sinds maart te rommelen in die relatie.

Saab is nu zwanger van een meisje.
pi_156141383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gisterenavond item over Saab en Raf bij shownieuws, reden breuk was ongeboren kindje in 2013.
Hoe precies snapte ik ook niet, maar daardoor was het nu uit.
Blijkt sinds maart te rommelen in die relatie.

Saab is nu zwanger van een meisje.
Wie zegt dat laatste? Van dat meisje?
Is dat zo?
pi_156141630
quote:
5s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:32 schreef Smallish het volgende:

[..]

Wie zegt dat laatste? Van dat meisje?
Dat riepen ze nog even op de valreep bij shownieuws

edit:
http://www.show.nl/video/(...)van-rafael-en-sabia/
laatste zin.

[ Bericht 17% gewijzigd door ootjekatootje op 16-09-2015 14:46:28 ]
  woensdag 16 september 2015 @ 16:33:37 #281
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156144631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gisterenavond item over Saab en Raf bij shownieuws, reden breuk was ongeboren kindje in 2013.
Hoe precies snapte ik ook niet, maar daardoor was het nu uit.
Blijkt sinds maart te rommelen in die relatie.

Saab is nu zwanger van een meisje.
Misschien een postpartumdepressie-achtig iets dat uit de hand is gelopen? Roekeloos met haar eigen gezondheid omgegaan waardoor de miskraam heeft kunnen ontstaan, en Raf komt er nu pas achter?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 16 september 2015 @ 16:37:39 #282
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_156144768
Heeft iemand van de week nog iets meegekregen over de sneer die Sylvie richting MoMo gegeven zou hebben op duitse tv? Ik zag een aankondiging voor shownieuws maar heb het niet gezien..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_156144832
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:33 schreef Andromache het volgende:

[..]

Misschien een postpartumdepressie-achtig iets dat uit de hand is gelopen? Roekeloos met haar eigen gezondheid omgegaan waardoor de miskraam heeft kunnen ontstaan, en Raf komt er nu pas achter?
Ach dat geloof ik niet, was namelijk al haar tweede kindje wat overleden was.

Misschien verschil in beleven van verlies/rouw, Raf en aanhang lijken me juist best domme emotionele horken.
Dus zo'n lekkere onnozele, totaal misplaatste, niet verkeerde bedoelde, kut-opmerking over dat doodgeboren kindje en het verdriet van Saab. Dat kan een relatie echt de nek omdoen.
  woensdag 16 september 2015 @ 16:40:16 #284
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156144845
Ben en blijf in team Sabia :)
  woensdag 16 september 2015 @ 16:41:41 #285
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156144882
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef ootjekatootje

Raf en aanhang lijken me juist best domme emotionele horken.
Dus zo'n lekkere onnozele, totaal misplaatste, niet verkeerde bedoelde, kut-opmerking over dat doodgeboren kindje en het verdriet van Saab. Dat kan een relatie echt de nek omdoen.
hoezo denk je dat ?
pi_156144887
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:37 schreef E.T. het volgende:
Heeft iemand van de week nog iets meegekregen over de sneer die Sylvie richting MoMo gegeven zou hebben op duitse tv? Ik zag een aankondiging voor shownieuws maar heb het niet gezien..
Hij was zoet en met een hoop gepuzzel kon je er een sneer in zien.

Danspaar kreeg de complimenten van Syl die zei dat mensen die het vertrouwen in de liefde verloren waren, per direct weer vertrouwen kregen door de liefde die dat dansstel naar elkaar uitstraalde.
Iets in die trant.
pi_156144992
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef N.icka het volgende:

[..]

hoezo denk je dat ?
Ik zit ook wat meer in kamp Saab na haar prachtige straal en kijk mij eens stoer zijn, 7 september rode loper moment.

Ik kan me niet voorstellen dat ze haar zwangerschappen niet serieus nam en dat daar de reden van de breuk zit.
pi_156145378
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef N.icka het volgende:

[..]

hoezo denk je dat ?
Zoals ik zeg, een verkeerde opmerking uit kamp Raf kan heel fout vallen.
En dan hoeft het zeker niet met opzet te zijn.

Eentje in trant van: ach je heb al een paar mooie kinderen of je hebt het niet gekend...
Nog zo'n beauty: het had toch geen kans...

Goed bedoeld maar zo fout.
pi_156157285
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, een verkeerde opmerking uit kamp Raf kan heel fout vallen.
En dan hoeft het zeker niet met opzet te zijn.

Eentje in trant van: ach je heb al een paar mooie kinderen of je hebt het niet gekend...
Nog zo'n beauty: het had toch geen kans...

Goed bedoeld maar zo fout.
Niet per se fout, maar gewoon een andere manier van ermee omgaan - daar kan ik me best iets bij voorstellen :Y

Als er één onderwerp (of ervaring) is die door iedereen anders wordt verwerkt, dan is dit het wel. Daarmee is natuurlijk niet gezegd dat het de reden voor hun 'breuk' is. Weten wij veel. Maar ik denk wel dat het extreem moeilijk is om zoiets door te maken met iemand die je nog maar kort kent O-)
pi_156158700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Niet per se fout, maar gewoon een andere manier van ermee omgaan - daar kan ik me best iets bij voorstellen :Y

Als er één onderwerp (of ervaring) is die door iedereen anders wordt verwerkt, dan is dit het wel. Daarmee is natuurlijk niet gezegd dat het de reden voor hun 'breuk' is. Weten wij veel. Maar ik denk wel dat het extreem moeilijk is om zoiets door te maken met iemand die je nog maar kort kent O-)
dat bedoel ik! ;)
pi_156166136
Misschien heeft ze wel gewoon een griepje?
pi_156167083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat riepen ze nog even op de valreep bij shownieuws

edit:
http://www.show.nl/video/(...)van-rafael-en-sabia/
laatste zin.
Een speciaal introfilmpje over deze gate. _O- _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_156167717
quote:
quote:
in haar woning verschanst als een gewonde soldaat
:')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 17 september 2015 @ 12:57:40 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156167764
Echt hè.... laat dat mens lekker zelf bepalen of en wanneer ze naar buiten gaat, maar als ze zich een paar dagen niet gemeld heeft bij de paparazzi heeft zij het gedaan? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156174925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:57 schreef Leandra het volgende:
Echt hè.... laat dat mens lekker zelf bepalen of en wanneer ze naar buiten gaat, maar als ze zich een paar dagen niet gemeld heeft bij de paparazzi heeft zij het gedaan? :D
Ze reageren zo sneu omdat dit wachten ze natuurlijk alleen maar geld kost..

Best raar eigenlijk, die liggen dus een week lang alle bewegingen te registeren rond haar huis..
Zoals Sabia zelf al aangaf, daar wordt je toch gek van?

Volgens mij is ze nu precies net zover als toen het fout ging bij het vorige kindje.
Triest dat ze zo onder een vergrootglas ligt.
  donderdag 17 september 2015 @ 20:12:47 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156179502
En dat idd.... als ze nu 19 weken zwanger is dan snap ik wel dat ze wat rustiger aan doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:24:15 #298
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156189805
do 17 sep 2015, 23:50

Sabia Engizek heeft een nieuwe klus te pakken. Ze wordt catwalkmodel!
Sabia zal op zondag 27 september over de catwalk schrijden, weet Shownieuws. De ex van Rafael van der Vaart gaat kleding showen voor het goede doel.
In Hamburg wordt reikhalzend uitgekeken naar Sabia's modellenklus. "Iedereen gaat er natuurlijk op letten hoe ze loopt. Of ze het überhaupt kan", zegt een Duitse fotograaf. "Voor veel mensen is het een verrassing hoe ze zal lopen. Bedekt, in bikini of met kleren aan. Dat is erg spannend."
Onze Oosterburen maken er geen geheim van dat ze twijfelen aan Sabia's zwangerschap. Het feit dat bij Sabia amper een babybuik te zien is, maakt de tongen los. De voormalig voetbalvrouw liet onlangs zelf aan Duitse media weten dat ze hartstikke zwanger is. "Met mij gaat het heel goed en met de baby in mijn buik gelukkig ook. Ik ben heel happy."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_catwalkmodel__.html
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:27:09 #299
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156189811
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:28:16 #300
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156189814
Op 27 september loopt Sabia een modeshow voor het goede doel.
Darius Hamburg pers: Iedereen gaat er natuurlijk op letten hoe ze loopt of ze het überhaupt kan. Voor veel mensen is het een verrassing hoe ze zal lopen. Je kunt niet in een week model worden. Voor veel mensen is het een verrassing. Hoe zal ze lopen. Bedekt, in bikini of met kleren aan. Dat is erg spannend. GoGodansen en modeshows lopen dat zijn twee verschillende dingen.

http://www.show.nl/video/(...)e-lijf-lingerieshow/
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:29:27 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156189818
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')