abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_163143454
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Pics.
dm
pi_163144204
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dm
Goede baard.
pi_163248172
Hoe doen jullie dat met haar op je nek en onder je kin?

Wat ik een beetje nastreef is dit:

Best-Beard-Styles-Which-Never-Out-of-Trend.jpg

Maar ik krijg wisselende antwoorden op wat te doen met het haar dat groeit in je nek en onder je kin. Sommigen zeggen dat je dat allemaal moet scheren tot de grens van je kaak en kin. Dit ziet er netjes uit, maar ook weer een beetje raar dat het daar dan plotseling ophoudt en glad als een babybilletje is. Bovendien verschuift je kaaklijn een beetje als je bijvoorbeeld praat en ik vind het een tikje akward dat als je omhoog kijkt het dan plotseling kaal is onder je baard.

Anderen zeggen weer dat je je nek tot de kaaklijn glad moet houden, maar het haar tussen je kin en je adamsappel in niet. Of dat je het allemaal moet laten staan, maar daar iets korter.

Wat doen jullie? En wat zou het beste staan voor een baard a la in die pic hierboven?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:58:17 #79
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163259885
Mijn baard houd van zichzelf op bij mijn keel, denk dat je een beetje moet kijken wat het beste bij jou past.

Vind zelf tot de adamsappel/keel het mooist, omdat het voor geen kut lijkt als je zo'n perfect lijntje op je kaak hebt lopen. Sowieso vind ik een perfect bijgewerkt baardje met strakke lijnen niet bepaald mannelijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163260620
Op mijn keel vind ik juist lelijk, dan voel ik me een beetje Maarten van Rossum.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
http://outroquiz.nl
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:47:43 #81
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_163260818
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:23 schreef Kaas- het volgende:

[ afbeelding ]

Maar ik krijg wisselende antwoorden op wat te doen met het haar dat groeit in je nek en onder je kin. Sommigen zeggen dat je dat allemaal moet scheren tot de grens van je kaak en kin. Dit ziet er netjes uit, maar ook weer een beetje raar dat het daar dan plotseling ophoudt en glad als een babybilletje is. Bovendien verschuift je kaaklijn een beetje als je bijvoorbeeld praat en ik vind het een tikje akward dat als je omhoog kijkt het dan plotseling kaal is onder je baard.

Anderen zeggen weer dat je je nek tot de kaaklijn glad moet houden, maar het haar tussen je kin en je adamsappel in niet. Of dat je het allemaal moet laten staan, maar daar iets korter.

Wat doen jullie? En wat zou het beste staan voor een baard a la in die pic hierboven?
De mensen die het eerste zeggen moet je echt petsen verkopen. Als er iets is wat mijn bloed kokend krijgt is het een slechte neklijn wel. Als ik mensen zie met zo'n hoge lijn weet ik gelijk al dat ze totaal geen besef van verzorging hebben aangezien je met een halve hersencel kan bedenken dat die lijn gaat verschuiven zodra jeniets met je gezicht doet en dan kan hij opeens boven je kaalplukt vallen.

Gewoon een tot twee vingers boven je adamsappel in een soort van elips trimmen. Dat staat het vest en ziet er niet raar uit wanneer je je hoofd bijv omhoog doet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_163265821
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef Rauw. het volgende:
Mijn baard houd van zichzelf op bij mijn keel, denk dat je een beetje moet kijken wat het beste bij jou past.

Vind zelf tot de adamsappel/keel het mooist, omdat het voor geen kut lijkt als je zo'n perfect lijntje op je kaak hebt lopen. Sowieso vind ik een perfect bijgewerkt baardje met strakke lijnen niet bepaald mannelijk.
Het hoeft van mij ook niet mannelijk te zijn. Ik ben een hommel en wil gewoon dat het er mooi uitziet zoals op de foto in de post die je nu citeert. _O-

Maar bedoel je dat je dan geheel rondom je nek scheert tot de hoogte van je adamsappel?
pi_163265830
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op mijn keel vind ik juist lelijk, dan voel ik me een beetje Maarten van Rossum.
Hoe scheer je het dan?
pi_163265846
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

De mensen die het eerste zeggen moet je echt petsen verkopen. Als er iets is wat mijn bloed kokend krijgt is het een slechte neklijn wel. Als ik mensen zie met zo'n hoge lijn weet ik gelijk al dat ze totaal geen besef van verzorging hebben aangezien je met een halve hersencel kan bedenken dat die lijn gaat verschuiven zodra jeniets met je gezicht doet en dan kan hij opeens boven je kaalplukt vallen.

Gewoon een tot twee vingers boven je adamsappel in een soort van elips trimmen. Dat staat het vest en ziet er niet raar uit wanneer je je hoofd bijv omhoog doet.
En doe je dat enkel op het gedeelte tussen je adamsappel en kin, of laat het ook groeien op je nek rond dezelfde hoogte?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:27:57 #85
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163265931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het hoeft van mij ook niet mannelijk te zijn. Ik ben een hommel en wil gewoon dat het er mooi uitziet zoals op de foto in de post die je nu citeert. _O-

Maar bedoel je dat je dan geheel rondom je nek scheert tot de hoogte van je adamsappel?
Ik zou zeggen, scheer je 3 dagen niet en dan kom je uit op wat die man heeft.
pi_163266023
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, scheer je 3 dagen niet en dan kom je uit op wat die man heeft.
Maar het gaat mij puur om waar wel/niet te scheren, en dan vooral wat betreft het gebied onder je kaak en kin.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:36:17 #87
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163266118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar het gaat mij puur om waar wel/niet te scheren, en dan vooral wat betreft het gebied onder je kaak en kin.
Kunt het toch laten groeien en kijken wat voor jou het beste past?

Lijkt mij vrij persoonlijk.
pi_163266243
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Kunt het toch laten groeien en kijken wat voor jou het beste past?

Lijkt mij vrij persoonlijk.
Denk dat ik hier wel een goede tip in zie: http://www.philips.nl/c-w(...)alslijn-trimmen.html . Even proberen.

Afgelopen week had ik het echt tot m'n kaak- en kinlijn glad geschoren en hoewel het netjes leek, vond ik het er vooral een beetje kansloos uitzien wanneer ik m'n hoofd omhoog deed.
pi_163266314
Gewoon de "Drinky" manier aanhouden.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 17:44:02 #90
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_163271378
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En doe je dat enkel op het gedeelte tussen je adamsappel en kin, of laat het ook groeien op je nek rond dezelfde hoogte?
Beetje een oude foto, maar zo dus.

IMG_2885_zps5f7e732b.jpg
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_163271428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:44 schreef Drinky het volgende:

[..]

Beetje een oude foto, maar zo dus.

[ afbeelding ]
Had niet direct door waar ik naar keek.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 17:54:32 #92
399856 Atmosphere72
I Appear Missing
pi_163271527
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:23 schreef Kaas- het volgende:

[ afbeelding ]

2 cm onder je kin de neklijn inzetten.

Mijn baard nu trouwens, begint wel wat wild te worden, volgende week weer naar das barbier.
http://i.imgur.com/u6e9AA1.jpg
pi_163341532
Oke, heeft nu de lengte bereikt dat het plotseling enorm jeukt in m'n gezicht en onder m'n kin.
pi_163526825
Ik begin nu wel echt verzorgingsproducten nodig te hebben. Iemand tips?
pi_163526965
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik begin nu wel echt verzorgingsproducten nodig te hebben. Iemand tips?
een willekeurige baardolie is wel lekker
pi_163526988
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

een willekeurige baardolie is wel lekker
Allemaal wel prima? Want sommigen zijn nog wel prijzig. Gebruik je ook een baardzeep?

Ik trim nu telkens even een dun lijntje boven m'n mond trouwens, zodat m'n snor niet over m'n mond heengroeit.
pi_163527073
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Allemaal wel prima? Want sommigen zijn nog wel prijzig. Gebruik je ook een baardzeep?

Ik trim nu telkens even een dun lijntje boven m'n mond trouwens, zodat m'n snor niet over m'n mond heengroeit.
Dutchbeards is wel betaalbaar, ik raad zelf Frankinsteijn aan. Goede olie en lekker geurtje, maar dat is altijd persoonlijk.
Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki ligt gewoon goed in de markt.
pi_163527155
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dutchbeards is wel betaalbaar, ik raad zelf Frankinsteijn aan. Goede olie en lekker geurtje, maar dat is altijd persoonlijk.
In m'n ongeduld had ik al eentje besteld. :') Bedankt voor het advies though.

Deze gedaan: http://www.mansly.com/nl/(...)241045262.1467507487 .
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:24:17 #100
399856 Atmosphere72
I Appear Missing
pi_163542218
Baard. Geen idee of ik die van mij al n keer had gepost. Dit is m momenteel:

7pguHfh.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')