abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155521334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

Interpol is een hele saaie band. Je moet ze eerst kennen en begrijpen voordat ze enigszins interessant worden. Hun eerste plaat is een van mijn favoriete albums maar het heeft 6, 7 jaar geduurd voordat ik dat begreep.
Welja, ga jij nou een beetje Interpol bagatelliseren, MB? Schande. Interpol moet je eigenlijk ook helemaal niet in een festivaltent zien terwijl het nog buiten licht is, maar in een pikdonkere afgesloten ruimte.
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:16:05 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155521335
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt niet mee eens.

Er zit echt wel wisseling in, zet All The Rage Back Home maar tegenover NYC, Slowhands tegenover The New, Pioneer To The Falls tegenover Obstacle 1.

Maar ik ben dan ook wel Interpol fanboy.
oh dat ben ik ook en ik kan de nuanceverschillen wel horen inmiddels, maar het heeft heel lang geduurd voordat ik Antics kon luisteren voordat ik dacht dat alles hetzelfde is.

Tis ook vooral dat album waar het sterk naar voren komt, dat vind ik eigenlijk hun album met de meeste rotzooi (meer dan de platen erna, maar die hebben dan weer minder echt goede nummers)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:16:40 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155521349
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:16 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Welja, ga jij nou een beetje Interpol bagatelliseren, MB? Schande. Interpol moet je eigenlijk ook helemaal niet in een festivaltent zien terwijl het nog buiten licht is, maar in een pikdonkere afgesloten ruimte.
Ik wil gewoon zeggen dat ze het moeten leren begrijpen :(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155521416
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

oplader kost je maar 1 muntje. Dat valt toch wel mee.
Per oplaadbeurt 1 muntje, toch? Die dingen kosten ~ 5 piek in China. Er van uitgaande dat er ook nog laat zeggen 20 procent dat ding niet inlevert en er dus 13 euro extra overblijft, leek ons dat ook wel lucratief.
pi_155521430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik wil gewoon zeggen dat ze het moeten leren begrijpen :(
Oké, dan is het goed. Ik moest overigens iets over de helft afhaken omdat ik door moest naar Kendrick Lamar, maar ze waren gewoon prima in vorm: lekker onderkoeld en zonder teveel franje, zoals het hoort bij Interpol.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:22:59 #131
364681 over_hedge
pi_155521454
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:20 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Per oplaadbeurt 1 muntje, toch? Die dingen kosten ~ 5 piek in China. Er van uitgaande dat er ook nog laat zeggen 20 procent dat ding niet inlevert en er dus 13 euro extra overblijft, leek ons dat ook wel lucratief.
Ah ja als je het zo bekijkt. Maar 1 muntje voor opladen vind ik minder erg dan 7.50 voor een pannenkoek.

Ik had gewoon mijn eigen powerbank waar mee ik mijn telefoon 2.5 keer kan opladen. *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155521935
Nog steeds veel te brak om een recensie te schrijven.
Maar Silent Disco, Fuzz, DMA's, Underworld, Sángo, While She Sleeps, Ho99o9, Romare, Courtney Barnett, Hippie Hippie Hoorah's, Motor City Drum Ensemble, My Baby, Pond, Enter Shikari, Interpol, Kendrick Lamar, Ot Vinta, Best Of Lowlands en Hacienda waren heel goed te doen.
pi_155522203
Mijn lowlands weekend:

Vrijdag

Vrijdag op tijd weggereden, nog net een plekje op camping 5 gevonden, tent opgezet en snel naar het terrein:
Curtis Harding: Net te laat, dus alleen de laatste 3 nummers gezien. klonk wel okay.
Chef'Special:Erg leuk, had ze al wel vaker gezien. Toen de blaassectie erbij kwam werd het feest. Input Source Select was een persoonlijk hoogtepuntje. Alleen vreemd dat ze het laatste nummer niet mochten doen.
Imelda May:Laatste paar nummers gezien, erg toffe rock 'n roll achtige muziek. Leuk, maar niet meer dan dat.
The Staves: Ze klonken zuiver, maar wij hadden geen zin in dit soort muziek op dat moment. Dus na 3 nummers weggegaan, zodat we vooraan konden staan bij Limp Bizkit.
Limp Bizkit: Knallen in de pit. Veel geknoei met riffs en covers, maar ging wel helemaal los. Toch stiekem een van mijn hoogtepunten. Is ook echt jeugdsentiment.
Paolo Nutini: Ja! Erg lekker. Goede stem heeft die gast. Vanaf de heuvel gekeken.
La Sra. Tomaso: Feestje in de Lima. Van salsa tot hardrock tot hiphop. Leuke feestband. Ging goed los.
Peter Pannekoek: Even een rustmomentje. Was grappig. Vond er leuke grappen tussenzitten.
Nacht: Van alles gedaan, maar redelijk op tijd terug gegaan. Langste in de Heineken geweest. Om 2:30 uur lagen we in bed.

Sushi (middag) en lamscurry (avond) gegeten. Sushi was zo zo, de curry was erg lekker.

Zaterdag
Vroeg wakker. Mijn vrouw ging even douchen en na het ontbijt snel de camping op.

Flamengo workshop: Leuk om even mee te doen. Alleen snap ik dat ritme niet, i needz 4 kwarts maten.
Jacco Gardner: Vreemde muziek. Kwam er niet echt in, was een beetje wazige gast.
While she Sleeps: Lekker knallen in de Charlie.
Echosmith: Wilde mijn vrouw zien. Nee, niet mijn muziek. Ze proberen heel veel energie te geven, maar kwam niet echt op mij over.
De Jeugd van Tegenwoordig: Feestje! Hitjesfabriek. Leuk hoor.
Lianne la Havas: Gelijk na DJVT naartoe gegaan. Was wel heel goed, maar zijn in verband met moeheid even op het gras gaan chillen met deze muziek op de achtergrond. dan krijg je het toch iets minder mee. Klonk desondanks toch erg goed.
Diplo: Party. Hadden we beide zin in. Ging goed los in de Bravo
Amy: We wouden even een rustmomentje pakken. De film an sich was heel erg goed. Echter, viel mijn vrouw bijna in slaap en ook ik had het zwaar, na de film besloten om te gaan pitten, we hadden beide geen energie meer. Jammer maar helaasch..

Pizzapunt (middag) & Patat met pulled pork broodje (avond). Allebei meh.. Mijn vrouw had de ribbetjes, die waren wel heel erg lekker

Zondag
Iets later wakker. Ontbeten, spullen ingepakt en naar de auto gebracht. Daarna het terrein op.

MY BABY: Wauw! Wat een lekkere muziek. Die gitarist gaat helemaal los met effecten. Top!
Concertgebouworkest: Lekker op de heuvel gelegen. Kwam op mij niet heel goed over, ben ook niet echt een fan van klassiek ;)
Twenty One Pilots: Niet slecht niet goed. Had er goede verhalen over gehoord, dus ik was niet echt verbaasd over de show. Ik denk dat als ik ze de vorige keer had gezien dat ik enthousiaster zou zijn geweest.
Enter Shikari : Lekker beuken. Ze hadden er zin in. Zanger midden in de pit was wel een leuk momentje.
Kendrick Lamar: Stond vooraan. Topmuziek hoor, gast is live echt goed.
Alestorm: Ongecompliceerde muziek, maar o zo leuk. Na een paar nummers weggegaan voor Major Lazer.
Major Lazer: We kwamen wat later binnen, dus stonden ver achter in de Alpha. Misschien dat het daarom niet zo goed overkwam, maar ik vond het tegenvallen. Onverstaanbare versie van drank & drugs en heel veel hitjes.
Harrie Hossel: Om het slechte gevoel van Major Lazer weg te spoelen, nog even gedanst in de India, waarna we naar huis zijn geregen.

Bami compleet (avond), Broodje hamburger (nacht). Allebei lekker, vooral de hamburger was een kwestie van the right thing on the right moment :p

Top 3:
1: Limp Bizkit
2: MY BABY
3: La Sra Tomasa

Flop 3:
1: Moeheid op zaterdagnacht.
2: Weg gaan bij Alestorm.
3: Te laat bij Curtis Harding
  FOK!fotograaf dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:12:19 #134
364681 over_hedge
pi_155522405
Mijn top 3:
1: Limp Bizkit
2: 3fm onstage Chef'Special
3: Awolnation
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155522419
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waar kon je die kopen?

Ik heb donderdag avond nog zo'n Pizza Shoarma op, dat was toch wel een goede maaltijd.
In een busje tussen de 3fm compound en de x ray in. :)
pi_155522464
Yes, niet de enige met een lange recensie. :D
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:33:45 #137
447051 crew  Peejtur
pi_155522890
Die recensies zijn leuk om te lezen en maken mij enthousiast om volgend naar ook te gaan. Dus laat de rest ook maar komen :)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:39:30 #138
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155522988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:45 schreef crossover het volgende:

[..]

Mwa dat was niet de consensus binnen mijn vriendengroep. De weedburger vond ik prima en de kip curry ook. Verder viel veel tegen. Maar zo'n big deal was het nu ook weer niet; heb me desondanks goed vermaakt en het blijft behelpen op zo'n festival.
Vraag me wel af wat je dan gedaan hebt, er is plenty goeds te krijgen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:40:25 #139
20720 brother52
Dus..........
pi_155523008
Ben nog te brak/ziek om een recensie te schrijven. Zwaar verkouden thuis gekomen.
Later vandaag eens een poging wagen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_155523048
Zijn jullie bij ingang van terrein nog uit de rij gehaald door security voor een stripsearch? Gebeurde dat elk jaar al? Ik had er iig geen rekening mee gehouden totdat iemand voor me uit de rij werd geplukt...
pi_155523082
Nee, ik heb een betrouwbaar hoofd. Ik zie er gewoon lief en knuffelig uit. Ze zullen bij mij overigens ook niets vinden, scheelt ook.
pi_155523104
Zegt wel wat over mijn hoofd, ik was heel vaak aan de beurt. Dit jaar is t me bespaard gebleven.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:45:51 #143
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_155523134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef bierjoost het volgende:
Zijn jullie bij ingang van terrein nog uit de rij gehaald door security voor een stripsearch? Gebeurde dat elk jaar al? Ik had er iig geen rekening mee gehouden totdat iemand voor me uit de rij werd geplukt...
Jep, meerdere vrienden van me. Die mocht even ¤1400 inleveren :{
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:47:44 #144
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155523177
Ik snap het enthousiasme over Limp Bizkit niet zo. Vond het een slecht opgebouwd concert met veel te veel vertragende intermezzo's en te weinig echte nummers. Muzikaal is het al niet heel spannend, maar ze hebben genoeg goede springnummers omuit te putten en er een leuk feestje van te maken, doe dat dan ook gewoon.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:48:41 #145
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155523194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:42 schreef bierjoost het volgende:
Zijn jullie bij ingang van terrein nog uit de rij gehaald door security voor een stripsearch? Gebeurde dat elk jaar al? Ik had er iig geen rekening mee gehouden totdat iemand voor me uit de rij werd geplukt...
Is me in al die jaren echt nog nooit gebeurd.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_155523196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:45 schreef Queens het volgende:

[..]

Jep, meerdere vrienden van me. Die mocht even ¤1400 inleveren :{
Wat had ie bij?
pi_155523244
Was er hier iemand bij DJ Tennis zondagnacht? Ik zat op dat moment nog wat te drinken in de speciaalbiertjesbar en ben daarna terug naar mijn tent gegaan, maar als ik lees dat de beste man o.a. Over the Ice van The Field lekker ongestoord heeft lopen draaien, ben ik beetje bang dat ik toch een goede set heb gemist.
pi_155523278
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap het enthousiasme over Limp Bizkit niet zo. Vond het een slecht opgebouwd concert met veel te veel vertragende intermezzo's en te weinig echte nummers. Muzikaal is het al niet heel spannend, maar ze hebben genoeg goede springnummers omuit te putten en er een leuk feestje van te maken, doe dat dan ook gewoon.
Pure bagger was t.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:52:38 #149
364681 over_hedge
pi_155523282
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap het enthousiasme over Limp Bizkit niet zo. Vond het een slecht opgebouwd concert met veel te veel vertragende intermezzo's en te weinig echte nummers. Muzikaal is het al niet heel spannend, maar ze hebben genoeg goede springnummers omuit te putten en er een leuk feestje van te maken, doe dat dan ook gewoon.
Heb je de tent gezien?? Ging helemaal los van voor naar achter. Niemand stond stil. Dus was al een aardig feestje?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:54:06 #150
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_155523316
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Heb je de tent gezien?? Ging helemaal los van voor naar achter. Niemand stond stil. Dus was al een aardig feestje?
Uiteraard. Maar als ik op dat moment een paar goede cd's opzet lukt dat ook, maar dat zegt niet dat het goed was. had echt 10 keer meer ingezeten.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')