abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:02:02 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_155535899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Dus is het niet gek dat hij daar vaak te zien is.

Wordt Sainz ook zo vaak uitgenodigd? Ik verwacht van niet overigens. Is minder interessant, spreekt waarschijnlijk ook geen Duits.
Maar het is niet zo dat Sainz het slecht doet dit jaar, integendeel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_155536387
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:00 schreef Geralt het volgende:
Zijn Duits is echt goed. Kudo's daarvoor.
Komt uit Limboland dus halve Duitser.
pi_155536629
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Komt uit Limboland dus halve Duitser.
Ik ook, maar ik spreek maar half zo goed Duits. Ik kan me prima redden, daar niet van, maar zeker 21 jaar geleden sprak ik niet zo goed Duits als dat kereltje nu doet :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155537087
Ik heb nog eens een flink aantal inhaalacties van Max teruggekeken. Zowel van de eerste helft van het seizoen van de F1 als het hele seizoen F3 vorig jaar.

Wat daarbij opvalt (mij in elk geval) is de manier van inhalen. En ik denk dat je die manier inmiddels wel zijn specialiteit mag noemen.

Buitenlangs sturen en als je er in die bocht voorbij kan prima en anders zitten blijven zitten blijven zitten blijven en de volgende bocht zit ie dan aan de binnenkant.

Dat doet ie ogenschijnlijk alleen waarbij de volgende bocht ook daadwerkelijk de andere kant op gaat (zodat hij dus niet weer moet proberen om buitenlangs te gaan als de bocht dezelfde kant op gaat), en daar heeft hij dan het voordeel van de binnenbocht houden.

Precies dus hoe hij het afgelopen weekend ook weer in Blanchimont deed. Buitenlangs lukte net niet, dus dan maar zitten blijven voor de volgende bocht.

Ik zie er dat maar weinig doen in de F1 als ik eerlijk ben. De meeste doen het nagenoeg nooit zelfs. Die doen alleen maar aan uitremacties.

Prachtig om te zien in elk geval, gewoon een paar bochten lang vechten om een plek en hem dan pakken. Veel mooier dan uit de slipstream komen, binnenkantje en klaar. Zoals het gros dus doet.

Volgens mij laten veel coureurs zich daarom ook verrassen door Max. Simpelweg omdat ze het niet verwachten.
Heerlijk om te zien in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155538294
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Maar het is niet zo dat Sainz het slecht doet dit jaar, integendeel
Ik kan er nog weinig over zeggen, zn kwali's zijn over het algemeen goed, neemt weinig risico's, daarom ook weinig fouten, maar heeft te veel pech gehad tijdens races om er zinnige uitspraken over te doen.
pi_155539531
quote:
Die ongemakkelijke, niet-spontane applausjes, die op de vreemdste momenten komen. :')

En waarom heeft het publiek oortjes in?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_155539985
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:40 schreef marcodej het volgende:
En waarom heeft het publiek oortjes in?
Het programma wordt uitgezonden vanuit Hangar-7 op Salzburg Airport. De akoestiek daar is door de gigantische hal zodanig slecht, dat je zelfs op de afstand dat het publiek zit de interviewer of gasten niet kan verstaan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:26:07 #58
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_155541446
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:41 schreef Beach het volgende:

[..]

hi la risch
werkelijk
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leuk.
Oké... dat was dus geen succes. :@

quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Geralt het volgende:
Even gekeken. Leuk interview. En veel waardering vanuit het publiek, zowel voor Jos als voor Max. Mooi om te zien :)
En duidelijk even slikken voor Jos toen het over Wilson ging. En dat was nog voor het overlijden van Wilson.
pi_155541547
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:26 schreef Vriezzer het volgende:
En duidelijk even slikken voor Jos toen het over Wilson ging. En dat was nog voor het overlijden van Wilson.
Dat viel me ook op. Wel terecht natuurlijk. Je zoon van amper 17 zit in het F1 wereldje wat dit jaar voor het eerst sinds Senna weer een dodelijk slachtoffer te betreuren gehad heeft en dan heeft je oud teamgenootje een zeer zeer zwaar ongeval gehad waarbij iedereen zich kon afvragen of dat wel te overleven was en dan gaat het over gevaar in de sport en of hij niet bang is en dergelijke.

Dan slik je wel even ja. Vooral ook omdat je zoon enzo. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155544018
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:33 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog eens een flink aantal inhaalacties van Max teruggekeken. Zowel van de eerste helft van het seizoen van de F1 als het hele seizoen F3 vorig jaar.

Wat daarbij opvalt (mij in elk geval) is de manier van inhalen. En ik denk dat je die manier inmiddels wel zijn specialiteit mag noemen.

Buitenlangs sturen en als je er in die bocht voorbij kan prima en anders zitten blijven zitten blijven zitten blijven en de volgende bocht zit ie dan aan de binnenkant.

Dat doet ie ogenschijnlijk alleen waarbij de volgende bocht ook daadwerkelijk de andere kant op gaat (zodat hij dus niet weer moet proberen om buitenlangs te gaan als de bocht dezelfde kant op gaat), en daar heeft hij dan het voordeel van de binnenbocht houden.

Precies dus hoe hij het afgelopen weekend ook weer in Blanchimont deed. Buitenlangs lukte net niet, dus dan maar zitten blijven voor de volgende bocht.

Ik zie er dat maar weinig doen in de F1 als ik eerlijk ben. De meeste doen het nagenoeg nooit zelfs. Die doen alleen maar aan uitremacties.

Prachtig om te zien in elk geval, gewoon een paar bochten lang vechten om een plek en hem dan pakken. Veel mooier dan uit de slipstream komen, binnenkantje en klaar. Zoals het gros dus doet.

Volgens mij laten veel coureurs zich daarom ook verrassen door Max. Simpelweg omdat ze het niet verwachten.
Heerlijk om te zien in elk geval :)
Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.

Als Max binnen 3 a 4 jaar in een wk auto zit, wint hij heel wat gp's. Max gaat heel wat records verbreken, ben ik wel van overtuigd. Zeker na een half seizoen F1. Zelden zo een goed debuut seizoen van iemand meegemaakt. Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.


En we weten allemaal wat die zijn geworden, meervoudig WK.
pi_155545158
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.

Als Max binnen 3 a 4 jaar in een wk auto zit, wint hij heel wat gp's. Max gaat heel wat records verbreken, ben ik wel van overtuigd. Zeker na een half seizoen F1. Zelden zo een goed debuut seizoen van iemand meegemaakt. Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.

En we weten allemaal wat die zijn geworden, meervoudig WK.
Het mag nog een stukje minder wild allemaal. Bij drie van zijn acties zondag kwam hij baan te kort.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_155545349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het mag nog een stukje minder wild allemaal. Bij drie van zijn acties zondag kwam hij baan te kort.
De STR had op Spa flink minder vleugel staan om mee te kunnen komen op snelheid. Ik denk dat Max daarom wat meer last had van verlies van downforce ;) Hij ving het wel keurig op.
pi_155545719
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.

Als Max binnen 3 a 4 jaar in een wk auto zit, wint hij heel wat gp's. Max gaat heel wat records verbreken, ben ik wel van overtuigd. Zeker na een half seizoen F1. Zelden zo een goed debuut seizoen van iemand meegemaakt. Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.

En we weten allemaal wat die zijn geworden, meervoudig WK.
Alesi had ook een stormachtige eerste anderhalf jaar en heeft het niet ingelost. Je kunt er vaak wel jaren op teren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155546427
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alesi had ook een stormachtige eerste anderhalf jaar en heeft het niet ingelost. Je kunt er vaak wel jaren op teren.
Tja, keuzes keuzes keuzes. Hij had een contract bij Williams, maar kon naar Ferrari en dat was z'n grote droom. De rest weten we ;)
pi_155548580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het mag nog een stukje minder wild allemaal. Bij drie van zijn acties zondag kwam hij baan te kort.
Ik zie het meer als een soort onbevangenheid. Dat hebben wel meer rookies die snel door de ranks richting de F1 stromen.

De scherpe randjes zijn er meestal na een paar jaar wel vanaf. Hopelijk blijven ze bij Max. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155548656
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:
quote:
Sommigen zeggen dat Onze Lieve Heer hoogstpersoonlijk bij hem langs is geweest en hem heeft gesmeekt of Hij zijn rechtervoet eventjes mag lenen.



Ik heb begrepen dat veel coureurs hun beklag hebben gedaan bij Bernie en de FIA; dit kan zo niet langer doorgaan. Ze voelen zich in hun hemd gezet door een tiener zonder rijbewijs. Bottas werd na een zoekactie van stewards en baancommissarissen na drie uur teruggevonden in de omringende bossen, huilend tegen een boom. Van Nasr is tot op heden niets meer vernomen. Zijn wagen werd verlaten langs de baan teruggevonden. Het schijnt dat hij ergens in Brazilië op het strand watermeloenen verkoopt.



Sommigen zeggen dat hij niet op aarde is verwekt, anderen zeggen dat hij helemaal niet is verwekt maar dat hij half mens en half race auto is.



Massa piepte dat hij zich gekleineerd voelde, Kimi murmelde dat hij ijskoude rillingen kreeg van Max en Perez was alleen maar druk met de diverse vacaturesites op internet. 
De rijders hebben gelijk gekregen, dit kon inderdaad niet langer doorgaan. De actie -waarbij Max in één zucht Kimi voor Les Combes passeert, vervolgens Massa rechts verschalkt en Perez na het uitkomen van de bochtencombinatie voorbij rijdt- wordt geschrapt. In plaats daarvan mag Max een heel moedige doch vergeefse poging wagen om Kimi te passeren. Oud-coureurs, commentatoren en analisten zullen deze inhaalpoging prijzen en daarmee nogmaals het talent van Max benadrukken.



Sommigen zeggen dat zijn heerschappij vijftien jaar gaat duren en dat hij daarna de baas van de Formule 1 wordt. Er is niemand die dat tegenspreekt.



Hoewel Bottas letterlijk door Max het bos in werd gestuurd mag deze actie wel blijven staan. Frank Williams verhinderde dat ook deze werd geschrapt. Hij verontschuldigde zich hoogstpersoonlijk bij Max voor het gedrag van Massa en noemde hem zelfs een huilebalk. De actie van Max op Bottas was een leermoment voor de Fin en de psychiaters hadden gezegd dat het voor zijn genezingsproces beter was om zijn beperkingen onder ogen te zien.



Sommigen zeggen dat zijn linkertepel de vorm van het circuit van Spa-Francorchamps heeft.



Over de twee inhaalacties van Max in Blanchimont is veel discussie geweest. Alonso werd hier bij het ingaan van de bocht binnendoor ingehaald en Nasr in de bocht buitenom. Zelden vertoond, en vaak in tranen eindigend. Alonso gaf uiteindelijk toe, maar onder voorwaarde dat de actie niet live op tv wordt uitgezonden en in de samenvattingen slechts terloops wordt genoemd.

De actie buitenom op Nasr, daar was meer discussie over: Eigenlijk kon deze helemaal niet. Daniël de Jong was een dag eerder in dezelfde bocht bij precies dezelfde actie keihard eraf gegaan. Niemand haalt daar in. En tóch deed Max het en hij hield voet bij stuk, deze actie leverde hij niet in. Maar hij ging er wel mee akkoord dat hij tijdens het passeren niet een spelletje simracing op zijn stuur zal spelen terwijl hij een banaan eet. 



Sommigen zeggen dat hij 'The Stig' in levende lijve heeft ontmoet. Wij weten niet wat er toen gebeurd is, maar Top Gear bestaat niet meer.



Het enige wat wij weten is dat hij Max Verstappen heet en racen in zijn bloed heeft.
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 26 augustus 2015 @ 07:22:46 #67
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_155548942
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.
Vettel presteerde nog wel een stukje meer en overklaste zijn teamgenoot totaal. Was ook een stukje ouder natuurlijk.

Alonso in een Minardi destijds was ook knap.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 26 augustus 2015 @ 07:58:38 #68
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_155549227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vettel presteerde nog wel een stukje meer en overklaste zijn teamgenoot totaal. Was ook een stukje ouder natuurlijk.

Alonso in een Minardi destijds was ook knap.
Tarso Marquez was natuurlijk niet de beste uitvinding sinds stromend water.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_155549414
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 06:44 schreef Geralt het volgende:
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:

[..]

_O-
Wat een intens kneuzig stuk, bijna net zo 'grappig' als die rijlessketch.

Max is goed genoeg, daar hoeft niet van die constante overdreven verering overheen, iedereen heeft zelf al genoten afgelopen Grand Prix.
Jack does it in real time...
pi_155549667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:58 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tarso Marquez was natuurlijk niet de beste uitvinding sinds stromend water.
Wat vreemd is want in 96 was dat de verrassing van het seizoen..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155551436
Ik vond Toranosuke Takagi altijd veel potentieel hebben. Hij had bijvoorbeeld Rosset op twee ronden achterstand gereden in de 1998 Argentijnse GP en een aantal zeer goed kwalificaties afgewerkt. 13de op de grid bij zijn debuut in de Tyrrell bijvoorbeeld. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.

Wat Maxie betreft denk ik dat hij het goed doet al komt hij wat wild over en is hij het kwalificatie duel aan het verliezen. Het lijkt me lastig voor zijn kamp om zijn volgende stap te plannen want voor RBR ziet de toekomst er niet zo rooskleurig uit. Ik zou er als coureur niet vrolijk van worden om iedere keer te moeten lezen dat ze de stekker eruit willen trekken als de prestaties niet verbeteren. Het zou spectaculair zijn om hem in de tweede Ferrari te zien vanaf 2017 al lijkt het me niet makkelijk om met Vettel in een team te zitten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:22:59 #72
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_155551528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond Toranosuke Takagi altijd veel potentieel hebben. Hij had bijvoorbeeld Rosset op twee ronden achterstand gereden in de 1998 Argentijnse GP en een aantal zeer goed kwalificaties afgewerkt. 13de op de grid bij zijn debuut in de Tyrrell bijvoorbeeld. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.

Wat Maxie betreft denk ik dat hij het goed doet al komt hij wat wild over en is hij het kwalificatie duel aan het verliezen. Het lijkt me lastig voor zijn kamp om zijn volgende stap te plannen want voor RBR ziet de toekomst er niet zo rooskleurig uit. Ik zou er als coureur niet vrolijk van worden om iedere keer te moeten lezen dat ze de stekker eruit willen trekken als de prestaties niet verbeteren. Het zou spectaculair zijn om hem in de tweede Ferrari te zien vanaf 2017 al lijkt het me niet makkelijk om met Vettel in een team te zitten.
Ferrari of McLaren zijn de enige topteams waarop je kan bouwen.
Ondanks dat Ferrari het om de zoveel tijd roept, roept Red Bull het me iets te vaak.
En van Mercedes is het ook geen publiek geheim dat die er mee zullen nokken zodra ze geen podia meer scoren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_155551700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ferrari of McLaren zijn de enige topteams waarop je kan bouwen.
Ondanks dat Ferrari het om de zoveel tijd roept, roept Red Bull het me iets te vaak.
En van Mercedes is het ook geen publiek geheim dat die er mee zullen nokken zodra ze geen podia meer scoren.
Ja het lijkt me nogal demotiverend voor iedereen binnen Red Bull om te moeten lezen dat stoppen een serieuze mogelijkheid is. Als je dan als RBR personeelslid de mogelijkheid krijgt om naar een team als McLaren over te stappen zou ik het altijd doen. Nogal dom dus van Mateschitz/Marko om het zo te spelen maar de frustraties zitten kennelijk hoog. Op deze manier de druk opvoeren op Renault lijkt me ook overbodig want die hebben zelf ook wel in de gaten dat ze voorschut staan en dat het beter moet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 augustus 2015 @ 10:37:24 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_155551785
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 06:44 schreef Geralt het volgende:
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:

[..]

_O-
Kon er flink om lachen, vooral dat laatste stuk _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_155552357
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 06:44 schreef Geralt het volgende:
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:

[..]

_O-
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')