abonnement Unibet Coolblue
pi_155508660
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:29 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Of juist wel... je houdt dan de echte goede mensen over :7
Meh. Blijkbaar is er een grens aan "opbouwende kritiek". :+
pi_155508681
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nog steeds vrienden? Ervaring heeft mij geleerd dat botte eerlijkheid vaak niet een goed bindmiddel is voor vriendschappen.
Of relaties. :')
Nog steeds. Ergens was hij wel opgelucht dat iemand een eind maakte aan die beschamende vertoning zonder dat hij zijn handen vuil hoefde te maken _O- .

Aan het eind van het liedje heb ik nog met forse tegenzin (compleet ongemeende :') ) excuses gemaakt aan zijn vriendin, een grienende vrouw op bed liggend vond hij ook niet zo ideaal voor de feestvreugde dus na wat aandringen en nadat ik afgekoeld was maar eventjes met haar gaan praten. Dat was ook voor de vriendschap beter, anders denk ik niet dat zij mij nog graag op bezoek had gehad :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155508908
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. Ik heb mijn baas een keer compleet afgefikt en voor autist uitgemaakt. (Je ziet slechts je eigen beperkingen in anderen.)

Werk nu ergens anders. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 24-08-2015 20:56:56 ]
pi_155509037
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:31 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Meh. Blijkbaar is er een grens aan "opbouwende kritiek". :+
tsja wat noem jij opbouwende kritiek?
pi_155509253
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan eens wat rond neuzen in energiebeheer, kijken wat de 'minimale processorstatus' is. Die wil je idealiter zo laag mogelijk hebben, dan klokt je cpu terug als hij de rekenkracht niet nodig heeft en verlaagt de voltages. Maximale status gewoon op 100% zetten/laten staan.

Of het ding is gewoon met iets op de achtergrond bezig wat nog verband houdt met de verse installatie.

Of hij trekt het gewoon allemaal niet zo goed. MS, en Apple en alle Android vendors, beweren vaak dat OS-zoveel niet zwaarder is dan OS-eentje eerder en dat het prima moet lopen op hardware X, de praktijk is echter wel eens anders. :')

Edit: herinner me net dat een vriend van me ook problemen had met zijn PC na upgrade naar Win10, daar ging de cpu om onverklaarbare redenen vaak naar de 100% activiteit, schijnen meer mensen last van te hebben (gehad). Dus check ook even of dat bij jou ook gebeurt.
Het gaat dus gewoon om windows 8, wat irigineel al op de laptop stond. Minimale processorstatus staat op 5%

Ding wordt al loeiheet als je alleen al in het startscherm zit :{
A mind with a heart of it's own
pi_155509256
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:39 schreef -Engel- het volgende:

[..]

tsja wat noem jij opbouwende kritiek?
Heb eens een collega verteld dat hij enorm uit zijn mond stonk. Dacht dat-ie enorm dankbaar zou zijn dat iemand hem er op wees. Vond het zeer attent van mezelf.

Hij werd woest. iets met een klepje en maagzuur dat terugstroomt. :@
pi_155509270
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Lol. Ik heb mijn baas een keer compleet afgefikt en voor autist uitgemaakt.

Werk nu ergens anders. :')
Het was geen affakkelen of uitschelden wat ik deed bij haar. Het was alleen met een bulderstem uitleggen wat haar gedrag betekende voor de sfeer op het feest en dat dat echt niet door de beugel kon, met wat 'godverdommes' en 'godnondejutjes' er tussendoor. :P

Tegenwoordig is ze een stuk schappelijker gelukkig :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155509321
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het was geen affakkelen of uitschelden wat ik deed bij haar. Het was alleen met een bulderstem uitleggen wat haar gedrag betekende voor de sfeer op het feest en dat dat echt niet door de beugel kon, met wat 'godverdommes' en 'godnondejutjes' er tussendoor. :P

Tegenwoordig is ze een stuk schappelijker gelukkig :)
Voor de lange termijn heb je jezelf bij de ballen als je het niet doet. En tact komt met de jaren. :7

Hoop ik.
pi_155509331
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het gaat dus gewoon om windows 8, wat irigineel al op de laptop stond. Minimale processorstatus staat op 5%

En de CPU-activiteit? Die hitte moet ergens vandaan komen. In taakbeheer eens naar de lopende processen kijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155509417
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En de CPU-activiteit? Die hitte moet ergens vandaan komen. In taakbeheer eens naar de lopende processen kijken.
Kan ik ook niks bijzonders vinden.
Heb wel het idee dat er iets op de achtergrond moet draaien, Chrome is zo traag als dikke stront :{
A mind with a heart of it's own
pi_155509919
Tijd voor een fris drankje.
pi_155510062
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:44 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Heb eens een collega verteld dat hij enorm uit zijn mond stonk. Dacht dat-ie enorm dankbaar zou zijn dat iemand hem er op wees. Vond het zeer attent van mezelf.

Hij werd woest. iets met een klepje en maagzuur dat terugstroomt. :@
Dat vind ik in principe ook attent, mits op een tactvolle manier. Je eigen meur ruik je nou eenmaal minder snel.

Dat hij daar woest om wordt is zijn makke vind ik. Je kan ook gewoon uitleggen dat je een medische conditie hebt en dat je daarom wel eens uit je moeltje ruikt.

Waarschijnlijk wordt hij boos omdat hij er zelf ook niet blij mee is maar er niet veel aan kan doen, maar goed, dat is niet de manier om er mee om te gaan, zeker niet op het werk.

Heb zelf ook 2 collega's gehad die ontzettend naar zweet meurden vaak. Echt stínken dan ook hè. Dat het op meters afstand eigenlijk al niet meer te harden was. :X

Eentje kwam elke maandag bij ons aan tafel zitten met de lunch, dus na een paar weken ging het zo:"Zeg, zullen we nu maar vast pauzeren? Dadelijk komt Pietje en dan is het niet prettig eten...".

Het waren gelukkig geen directe collega's dus ik was niet vaak bij ze in de buurt maar ze zijn er ook verschillende keren op aangesproken. Dat hielp dan altijd eventjes en 2 maanden later stonken ze weer net zo hard.

Ik vermoed dat het grotendeels aanleg is bij ze, ik ruik zo nog niet als ik 3 dagen zonder douchen op een festival heb gezeten en ik zweet toch ook behoorlijk snel. Maar het werd gedurende de week ook echt erger bij ze, dus dat wijst wel op gebrekkige persoonlijke hygiëne.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155510262
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:47 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kan ik ook niks bijzonders vinden.
Heb wel het idee dat er iets op de achtergrond moet draaien, Chrome is zo traag als dikke stront :{
Apart, zou er toch eens op googlen. Je bent zelden alleen met dat soort zaken :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155510301
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r Ranzig als je moet eten en er stinkt iemand zo naar zweet. Dat je het zolang volgehouden het. _O_ Zou accuut klaar zijn met eten. En er trouwens ook direct iets van zeggen. Net als dat iemand smakt of met zijn kunstgebit kleppert.. Kippenvel op mijn rug, dus als zou ik niets zeggen, je ziet me verkrampen van ergernis.

Menschen. :')
pi_155510630
For fucks sake. Grafische drivers geinstalleerd, werkt mijn muis niet meer :')
Ik flikker dat echt een keer uit het raam
A mind with a heart of it's own
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:34:25 #141
141482 Q.
JurassiQ
pi_155511299
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef DrMarten het volgende:
For fucks sake. Grafische drivers geinstalleerd, werkt mijn muis niet meer :')
Ik flikker dat echt een keer uit het raam
Mac! *O*
For great justice!
pi_155511332
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef chocovlokje het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik kon geen update vinden en via windows deed hij het ook niet :?
Ik heb hem gewoon gereserveerd toen ik een tijdje geleden die melding kreeg, en toen het kon, heb ik de boel gedownload en geïnstalleerd. Ging allemaal wel vanzelf, eigenlijk.
Alleen wordt heel soms het scherm ineens zwart en hoor je allemaal geluidjes alsof er iets wordt aangesloten of verwijderd, en dan komt het beeld weer terug, maar dat heb ik nog maar twee keer gehad :')
Tap tap tap
pi_155511462
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:08 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

:r Ranzig als je moet eten en er stinkt iemand zo naar zweet. Dat je het zolang volgehouden het. _O_ Zou accuut klaar zijn met eten. En er trouwens ook direct iets van zeggen. Net als dat iemand smakt of met zijn kunstgebit kleppert.. Kippenvel op mijn rug, dus als zou ik niets zeggen, je ziet me verkrampen van ergernis.

Menschen. :')
Ik heb ook altijd het idee dat ik enorm stink, ook uit m'n giechel :@ maar heb eens een collega gehad die echt enorm naar gorillazweet rook. Als die langs was geweest, rook de hele ruimte ernaar en ook z'n auto had die lucht. Als tien minuten na z'n vertrek iemand anders binnenkwam, kon die precies ruiken wie er was geweest :X Volgens mij is dat ook iets medisch hoor, kan gewoon niet anders.
Tap tap tap
pi_155511493
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Mac! *O*
Vriendin van me heeft een macbook gekregen voor het werk en kan er totaal niet mee overweg en loopt alleen maar te schelden :D
Tap tap tap
pi_155511496
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Mac! *O*
Tyfusduur *O*
A mind with a heart of it's own
pi_155511521
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb hem gewoon gereserveerd toen ik een tijdje geleden die melding kreeg, en toen het kon, heb ik de boel gedownload en geïnstalleerd. Ging allemaal wel vanzelf, eigenlijk.
Alleen wordt heel soms het scherm ineens zwart en hoor je allemaal geluidjes alsof er iets wordt aangesloten of verwijderd, en dan komt het beeld weer terug, maar dat heb ik nog maar twee keer gehad :')
Ah vandaar. Ik wacht wel op de melding dat ik kan updaten, zo erg is het ook weer niet.
pi_155511554
quote:
15s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Tyfusduur *O*
Als die Macbooks net zo prettig werken als de iPhones en iPads dan... dan... kan ik er nog niks mee, maar toch :P O+
Tap tap tap
pi_155511568
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd het idee dat ik enorm stink, ook uit m'n giechel :@ maar heb eens een collega gehad die echt enorm naar gorillazweet rook. Als die langs was geweest, rook de hele ruimte ernaar en ook z'n auto had die lucht. Als tien minuten na z'n vertrek iemand anders binnenkwam, kon die precies ruiken wie er was geweest :X Volgens mij is dat ook iets medisch hoor, kan gewoon niet anders.
Ga je wel eens naar de mondhygieniste? Of vraag het eens aan iemand? :@
Het zal best iets medisch kunnen zijn, maar neem dan 4 shirts mee naar je werk. :D
pi_155511614
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ga je wel eens naar de mondhygieniste? Of vraag het eens aan iemand? :@
Het zal best iets medisch kunnen zijn, maar neem dan 4 shirts mee naar je werk. :D
Ik vraag het wel altijd maar dan ruiken ze niks (of ze liegen :( ). Maar ik drink nogal veel melk, denk dat ik daar maar eens mee moet kappen :@
Tap tap tap
pi_155511622
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als die Macbooks net zo prettig werken als de iPhones en iPads dan... dan... kan ik er nog niks mee, maar toch :P O+
Mac is supersimpel. :D Alleen het trackpad is even wennen. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')