abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 09:21:43 #126
382129 crew  Donna
pi_156613646
Jo Rivera & Vee (Vetzabe) Torres hun dochtertje is geboren;



We shared a post by pregnant Teen Mom 2 star Vetzabe “Vee” Torres earlier featuring a photo of her at the hospital along with her announcement that she had already had her epidural. Vee has since given birth, and proud pop Jo Rivera shared the first photo of their baby daughter Vivi!

Jo, who is not famous for being verbose, shared the photo above holding his newborn daughter moments ago without a caption. So we don’t have any details about their baby such as height, weight and time of birth. We do know she’s damn cute though!

UPDATE – Vee just thanked everyone for their kind words and congratulations:

OH. MY. GOD.
I love this girl lol!
Thank you EVERYBODY for all the love it is highly appreciated I read everything sorry if I couldn’t comment back to anyone so much going on right now 😂 & spending time with my girl. Which I can say is an AWESOME LATCHER! Thank the lawddddd. Once again thank you everyone & I feel all the love & support. Velisse is definitely one loved babycakesb😘💕

Congratulations to Jo and Vee! We will continue to update if we’re able to locate more photos of Vivi (we believe her full name to be Velisse) or additional information.
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 09:22:05 #127
382129 crew  Donna
pi_156613651
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Hugh Grant wordt mogelijk vader voor de vierde keer
[ afbeelding ]

http://www.dailymail.co.u(...)-strolls-London.html
Uh, mogelijk? :P
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:23:50 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156613674
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Hugh Grant wordt mogelijk vader voor de vierde keer
[ afbeelding ]

http://www.dailymail.co.u(...)-strolls-London.html
Dat zou wel heel odd zijn.

Kind 1 met moeder A
Kind 2 met moeder B
Kind 3 met moeder A
En dan kind 4 weer met moeder B...

Het heeft wel een volgorde, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156613907
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:21 schreef DonnaRush het volgende:

Congratulations to Jo and Vee! We will continue to update if we’re able to locate more photos of Vivi (we believe her full name to be Velisse) or additional information.
Vee en Vivi doen een Jut en Jul, altijd gezellig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156614299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Hugh Grant wordt mogelijk vader voor de vierde keer
[ afbeelding ]

http://www.dailymail.co.u(...)-strolls-London.html
Vierde keer? Ik heb een paar kinderen gemist geloof ik.
Tap tap tap
pi_156614316
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:01 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Die verzoening heb ik ook even gemist. En ik dacht nog wel overal van op de hoogte te zijn. Deceptie ;(
Tap tap tap
pi_156615285
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Uh, mogelijk? :P
Nou ja. Zwanger lijkt me duidelijk, maar of het van hem is blijft de vraag. :+
pi_156615297
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die verzoening heb ik ook even gemist. En ik dacht nog wel overal van op de hoogte te zijn. Deceptie ;(
Ik heb zelfs al die andere kinderen gemist :o en dacht ook op de hoogte te zijn.
Ik zie Hugh nog altijd als de eeuwige losbol.
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 11:23:53 #134
382129 crew  Donna
pi_156615314
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nou ja. Zwanger lijkt me duidelijk, maar of het van hem is blijft de vraag. :+
Ohja, haha. Dat is wel zo natuurlijk. :P
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:52:19 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156615773
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:22 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik heb zelfs al die andere kinderen gemist :o en dacht ook op de hoogte te zijn.
Ik zie Hugh nog altijd als de eeuwige losbol.
Nou, als je om en om met twee vrouwen kinderen krijgt dan ben je nog steeds een losbol...
Of je hebt een harem :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2015 @ 12:12:55 #136
240917 Mula
pi_156616237
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, als je om en om met twee vrouwen kinderen krijgt dan ben je nog steeds een losbol...
Of je hebt een harem :')
Of je denkt in het belang van je kinderen.... Kind 1 bij mevrouw 1 was een ongelukje, maar hij is een geweldige papa. Wordt verliefd op mevrouw 2 en wil daarmee een kind. Mevrouw 1 en 2 kunnen goed met elkaar overleg en de hele situatie tussen Hugh en 1 en 2 is duidelijk. Dan lijkt het me logisch dat mevrouw 1 kind nr 2 ook samen met Hugh krijgt, ipv bijv met een donor. Heeft alleen maar voordelen: een vol broertje/zusje, geen andere volwassene die moeilijk gaat doen en de hele situatie blijft hetzelfde, maar dan met extra kind. Als mevrouw 2 er geen moeite mee heeft, is het win-win.
pi_156623138
Kind 2 en 3 waren toch ook binnen enkele maanden van elkaar geboren?

quote:
"Twee vrouwen gelijktijdig zwanger van Hugh Grant"

Hugh Grant en de vrouwen: het levert geheid pikante verhalen op. Nadat hij een paar jaar geleden betrapt werd met een prostituee zou je verwachten dat de 53-jarige Britse acteur wat omzichtiger te werk gaat. Niets is echter minder waar volgens The Sun. In 2012 waren twee vrouwen gelijktijdig zwanger van hem.

Grant zou in 2012 een kind hebben verwekt bij de Zweedse televisiemaakster Anna Elisabet Eberstein. Het jongetje werd in september van dat jaar geboren. Drie maanden eerder beviel de (toenmalige) vriendin van de Notting Hill-acteur, de Chinese Tinglan Hong (34), van zijn zoon Felix. Zij schonk Grant in september 2011 al zijn eerste kindje: dochter Tabitha Xaio Xi.

Het bizarre verhaal kwam aan het licht toen de Zweedse televiesiemaakster het geboortecertificaat van haar kind liet aanpassen. Waar eerst de naam van de vader blanco werd gelaten, werd nu de naam van Grant ingevuld. De twee hadden volgens het Britse boulevardblad slechts een vluchtige affaire.

Of de acteur nog steeds een relatie heeft met de Chinese Tinglan Hong, is trouwens ook onduidelijk. Feit is wel dat beide moeders en de kinderen op de (financiële ) steun van de Brit kunnen rekenen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 19:02:47 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_156623251
:D Ik wist dat ook niet. Grappig, ik ga eens kijken of er foto's te vinden zijn.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_156623768
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, als je om en om met twee vrouwen kinderen krijgt dan ben je nog steeds een losbol...
Of je hebt een harem :')
Ja, da's ook weer waar! Maar dat ik heel die kinderen gemist heb joh...
pi_156633705
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:20 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ja, da's ook weer waar! Maar dat ik heel die kinderen gemist heb joh...
Ik heb al die kinderen ook gemist :D
En van elke andere vent had ik gezegd: wat een slet is hij. Maar op de 1 of andere manier vind ik het gewoon normaal van Hugh? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:19:02 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156672791
Sharon Kips is zwanger van de tweede, meldt ze op facebook.
KuikenGuppy
pi_156727599
Chanel licking her arm. :')
Ongeboren kind van Coco Austin
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:18:04 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156727806
Really, coco en chanel? :')
pi_156783532
quote:
James Blunt wordt vader

Een jaar na hun huwelijk verwachten James Blunt (41) en Sofia Wellesley (32) hun eerste kindje.

Het stel bezocht zondagavond het Emerlands & Ivy Ball in Sidney. Daar werd de kleindochter van de achtste hertogin van Wellington gespot met een babybuikje.

De You're Beautiful-zanger werd gevraagd of het klopt dat hij voor de eerste keer vader wordt. Hij bevestigde het nieuws aan een verslaggever van The Daily Telegraph: "Ik wil het er niet teveel over hebben op de rode loper", aldus Blunt.

James heeft er nooit een geheim van gemaakt van zijn kinderwens. "Het krijgen van kinderen lijkt me een van de mooiste dingen om mee te maken. Het zou een schande zijn om die ervaring mis te lopen."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:12:53 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156783996
quote:
17s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:46 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Slechte vertaling van 'it would be a shame' (laatste zin). Dat betekent natuurlijk gewoon 'het zou jammer zijn'.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2015 @ 04:22:04 #146
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_156796560
John Legend en zijn vrouw Chrissy Teigen verwachten een kindje.

quote:
Chrissy Teigen is zwanger van zanger John Legend.
Het 29-jarige model plaatste een foto op Instagram, waarop Legend haar buik vasthoudt.

"John en ik zijn zo blij om te kunnen melden dat we zwanger zijn," aldus Teigen bij de foto. "Zoals velen van jullie weten, proberen we al een tijdje zwanger te worden. Het was niet makkelijk, maar we bleven proberen omdat we niet konden wachten om ons eerste kind ter wereld te brengen en een gezin te worden."

Vorige maand nog sprak Teigen openhartig over haar vruchtbaarheidsproblemen in de talkshow van Tyra Banks. "Ik word er zo moe van steeds op social media de vraag te krijgen waarom ik geen kinderen heb. Je hebt geen idee wat ik meemaak", zei ze toen.

Het is het eerste kind voor Teigen en Legend. Ze trouwden in 2013, nadat ze elkaar ontmoetten op de set van Legends muziekvideo Stereo.
Bron: nu.nl
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_156796618
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 04:22 schreef Skaai het volgende:
John Legend en zijn vrouw Chrissy Teigen verwachten een kindje.

[..]

Bron: nu.nl
Ik vind hen zooo leuk! Knappe vrouw ook
pi_156798741
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 04:22 schreef Skaai het volgende:
John Legend en zijn vrouw Chrissy Teigen verwachten een kindje.

[..]

Bron: nu.nl
Zo leuk! O+

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_156807943
Al zo liggend lachend zou je bijna zeggen dat het Sylvie is die daar op de bank ligt.
pi_156824715
quote:
Luuk Ikink vader van jongetje

Luuk Ikink is vader geworden van een jongetje. Dat maakt zijn vrouw Simone bekend via Twitter.


De vrouw van Luuk maakt ook de naam van hun zoontje bekend, hun eerste kindje heet Lieuwe Ikink.

Presentatrice en schrijfster Simone Wijnands schrijft in haar tweet: "De mooiste en liefste is geboren: welkom in ons leven, Lieuwe Ikink."
Eerder wijdde Simone al wat tweets over de zwangerschap. Zo viel het haar op dat ze nogal wat vragende blikken kreeg toen ze ging sporten terwijl ze hoogzwanger was. Ze kreeg meteen - ongevraagd - allerlei bevallingsverhalen van wildvreemden te horen.

Luuk is sinds het begin van RTL Late Night elke avond als sidekick van Humberto Tan te zien in de talkshow. De 'nieuwslezer' van het programma werkte daarvoor vooral bij de radio.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')