abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:14:35 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155519200
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Leuk voor aan de muur _O-
:D Of als verrassing tussen de trouwfoto's stoppen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_155519207
Nog een paar dagen en dan kan ik eindelijk weer het oude vertrouwde Gear of war spelen. Ik kan echt niet wachten tot een vrijdag. De gears of war serie heb ik zo ontzettend veel gespeeld op de 360. Mijn oude team heeft zich ook al gemeld of ik weer mee wil doen. Die gasten heb ik zeker een jaar niet mee gespeeld aangezien ik nogal verslaafd was aan Destiny.
Vrijdag wordt ook alles meteen live uitgezonden via Twitch. Zal een linkje droppen dan voor de diegene die dat leuk vinden.
pi_155519229
En het meest bizarre verhaal wat ik meegemaakt heb tijdens Gears of war 2 op de 360 doen ook weer mee. Een Nederlandse kerel die nu in Engeland woont, inmiddels getrouwd is en een kind heeft van een prachtige Engelse dame, heeft haar ontmoet tijdens het spelen van Gears of war. Ze zijn elkaar toen constant gaan bellen.... en van het 1 kwam het ander. Zelfs dat is mogelijk via Xbox live :D
pi_155519623
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 06:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom nam je man dáár een foto van? _O-
Dat moest hij van mij :D ik kon m niet zien en had zoiets van een foto kan je altijd nog weggooien! Ik heb er drie zelfs, eentje waarbij ze m zo omhoog houden! en mijn man kan niet tegen bloed enzo, daar moet hij ook maar een keer vanaf!

Foto's van de geboorte zelf heb ik dan weer niet, daar had ik geen behoefte aan :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_155519643
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 01:01 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kan wel een boekje open doen daarover als je dat graag wil... Heb zelfs nog een foto van een bloederige placenta erbij als illustratie eventueel!
No thx, desalniettemin van harte! *O*
pi_155519655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:22 schreef Wiebeldak het volgende:
En het meest bizarre verhaal wat ik meegemaakt heb tijdens Gears of war 2 op de 360 doen ook weer mee. Een Nederlandse kerel die nu in Engeland woont, inmiddels getrouwd is en een kind heeft van een prachtige Engelse dame, heeft haar ontmoet tijdens het spelen van Gears of war. Ze zijn elkaar toen constant gaan bellen.... en van het 1 kwam het ander. Zelfs dat is mogelijk via Xbox live :D
Ongeloofwaardig verhaal zo! Niet lelijke Engelse vrouwen bestaan al amper, laat staan een mooie gamende Engelse...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_155519693
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog een paar dagen en dan kan ik eindelijk weer het oude vertrouwde Gear of war spelen. Ik kan echt niet wachten tot een vrijdag. De gears of war serie heb ik zo ontzettend veel gespeeld op de 360. Mijn oude team heeft zich ook al gemeld of ik weer mee wil doen. Die gasten heb ik zeker een jaar niet mee gespeeld aangezien ik nogal verslaafd was aan Destiny.
Vrijdag wordt ook alles meteen live uitgezonden via Twitch. Zal een linkje droppen dan voor de diegene die dat leuk vinden.
¤40,- is die game toch,... hmmm. Misschien doe ik ook mee, moet nog een aantal cog tags in Gears 1.

Ik heb alleen GoW2 en 3 uitgespeeld. Die vond ik ook een stuk gemakkelijker. Heb nog steeds een save op de trein in deel 1. ;(
pi_155519704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:24 schreef koei het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig verhaal zo! Niet lelijke Engelse vrouwen bestaan al amper, laat staan een mooie gamende Engelse...
http://www.listal.com/list/80-beautiful-british-girls-niki

Take your pick!
pi_155519781
quote:
Weet je wel hoe lang ze hebben moeten zoeken om die meisjes te vinden? En die spelen geen Gears of War denk ik...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_155519805
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:28 schreef Reintji het volgende:

[..]

¤40,- is die game toch,... hmmm. Misschien doe ik ook mee, moet nog een aantal cog tags in Gears 1.

Ik heb alleen GoW2 en 3 uitgespeeld. Die vond ik ook een stuk gemakkelijker. Heb nog steeds een save op de trein in deel 1. ;(
Die trein was ook wel pittig! Sowieso de hele game wel... Heb dankzij mijn goede co-op buddy toen wel alle cog-tags. Ik heb er volgens mij wel zeker drie zelf gevonden :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Eindredactie Games dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:16:47 #61
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_155520334
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 01:01 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kan wel een boekje open doen daarover als je dat graag wil... Heb zelfs nog een foto van een bloederige placenta erbij als illustratie eventueel!
Heerlijk zijn die, voorzichtig opbakken, snufje zout en peper en je hebt zo het eeuwige leven.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_155520713
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:28 schreef Reintji het volgende:

[..]

¤40,- is die game toch,... hmmm. Misschien doe ik ook mee, moet nog een aantal cog tags in Gears 1.

Ik heb alleen GoW2 en 3 uitgespeeld. Die vond ik ook een stuk gemakkelijker. Heb nog steeds een save op de trein in deel 1. ;(
Volgens mij zijn de savegames niet compatible, dus dan moet je alsnog alle cocktags vinden!
Of je moet de oorspronkelijke via backwards compatibility willen doen, dat kan dan natuurlijk weer wel!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155520798
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de savegames niet compatible, dus dan moet je alsnog alle cocktags vinden!
Of je moet de oorspronkelijke via backwards compatibility willen doen, dat kan dan natuurlijk weer wel!
ja idd, ik bedoel, ik heb er maar een paar en die weet ik wel weer te vinden.
pi_155521144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:48 schreef Reintji het volgende:

[..]

ja idd, ik bedoel, ik heb er maar een paar en die weet ik wel weer te vinden.
Ik ken deel 1 nog uit mijn hoofd. Zal hem dan ook meteen op hard starten en daarna weer insaine. Ik heb altijd alle gears vrij gemakkelijk uitgespeeld op insaine.
pi_155521206
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:24 schreef koei het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig verhaal zo! Niet lelijke Engelse vrouwen bestaan al amper, laat staan een mooie gamende Engelse...
Haha. Zal vanavond ff kort een foto posten. Daarna verwijder ik die weer.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:37:05 #66
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155530711
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:D Of als verrassing tussen de trouwfoto's stoppen
Ik moest vannacht gedwongen 15 minuten doorbrengen met je grootste held ooit, terwijl ie aan het wachten was om te gaan optreden :'( :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:54:18 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_155531118
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik moest vannacht gedwongen 15 minuten doorbrengen met je grootste held ooit, terwijl ie aan het wachten was om te gaan optreden :'( :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen wat een baas is dat _O_

Zijn awesomeness niet kunnen waarderen :{w Hoe durf je, tuigh, je bent gewoonweg niet waardig :r
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:09:56 #68
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155531460
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jongen wat een baas is dat _O_

Zijn awesomeness niet kunnen waarderen :{w Hoe durf je, tuigh, je bent gewoonweg niet waardig :r
Het is wel een hele vrolijke en vriendelijke kerel moet ik zeggen _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_155532026
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:09 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Haha. Zal vanavond ff kort een foto posten. Daarna verwijder ik die weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral voor een Engelse goed te doen vind ik :)
pi_155532294
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral voor een Engelse goed te doen vind ik :)
Kan slechter!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155532431
En over Gears gesproken. Gears of war 2 heb ik het meeste gespeeld. Ik schaam mij ook gewoon bijna voor die Seriously 2.0 achievement. Ik moest en zou die halen en dat heeft mij aardig wat tijd gekost.

pi_155532463
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Kan slechter!
Wat nu ook echt grappig is aan haar man die eerst plat Rotterdams sprak. Die kerel praat nu met zo'n vloeiend Engels accent en zijn Nederlands is hij helemaal kwijt. Als hij nu Nederlands spreekt is dat echt grappig.
pi_155532559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Wat nu ook echt grappig is aan haar man die eerst plat Rotterdams sprak. Die kerel praat nu met zo'n vloeiend Engels accent en zijn Nederlands is hij helemaal kwijt. Als hij nu Nederlands spreekt is dat echt grappig.
Oh wat knap joh! Accent kwijtraken kost echt veel moeite, je moet jezelf zo genadeloos corrigeren dan heel de tijd
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155533678
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oh wat knap joh! Accent kwijtraken kost echt veel moeite, je moet jezelf zo genadeloos corrigeren dan heel de tijd
Dat vind ik ook ja.

En wat is dit toch een klote land als je alleen een fiets hebt en in het zuid westen woont. Totaal doorweekt na even heen en weer naar de supermarkt. Het regent hier zo vaak zo lang.....
pi_155544003
Fucking hell,mijn voedingseenheid(een Sharkoon PSU van 700 watt!!) is vannacht rond 02:30 defect gegaan en heeft een kortsluiting veroorzaak(alle apparaten in mijn studiokamer kregen tijdelijk geen elektriciteit,moest even stroomkast induiken).

Gelukkig werkt alles nog(met mijn 5 jaar oude OCZ PSU van 700 watt getest) ,behalve mijn 3 HDD en Blu-Ray brander.Die krijgen helaas geen direct stroom meer via SATA,maar de multicard-lezer wel. :') :% ;(

*noodzakelijk even oude pc gebruiken(quadcore) met Linux Mint 17.1 LiveDVD*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-08-2015 00:25:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')