abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155490921
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155491004
Overigens een tip: https://play.google.com/s(...)skywave.ovinfo&hl=nl

Deze app biedt geweldig accurate actuele informatie over het OV. Zo kun je precies zien waar de bus rijdt en (tot op de seconde) zien hoe laat de bus bij jouw halte aankomt.

Voor treinen, tram etc. zal het ongetwijfeld ook werken, maar daar luistert het meestal niet zo nauw.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155491694
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens een tip: https://play.google.com/s(...)skywave.ovinfo&hl=nl

Deze app biedt geweldig accurate actuele informatie over het OV. Zo kun je precies zien waar de bus rijdt en (tot op de seconde) zien hoe laat de bus bij jouw halte aankomt.

Voor treinen, tram etc. zal het ongetwijfeld ook werken, maar daar luistert het meestal niet zo nauw.
Ben een fervente gebruiker van die app _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155491981
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:19 schreef yosander het volgende:

[..]

Ben een fervente gebruiker van die app _O_
Hier nog een :) Vertragingen worden ook meteen doorgegeven, het loopt meen ik samen met het transpondersysteem van de bussen :)
pi_155492259
M'n bed uit getrapt door AR, Helmond - Wierden per Grand Picasso.

Als de wiedeweerga naar Eindhoven gepoft met de Duc die nu weer gewoon goed is :7 en nu in de trein naar Helmond. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155492457
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef Amoeba het volgende:
M'n bed uit getrapt door AR, Helmond - Wierden per Grand Picasso.

Als de wiedeweerga naar Eindhoven gepoft met de Duc die nu weer gewoon goed is :7 en nu in de trein naar Helmond. :)
Dus je hiket vandaag in een roodlederen overall?
Your opinion of me is none of my business.
pi_155492532
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dus je hiket vandaag in een roodlederen overall?
Nee :') Helmond ligt tussen Deurne en Eindhoven. Ik zat bij m'n ouders in Deurne maar ik had alleen mijn motorpak en een ontzettend smerig wit, inmiddels zwart dus, shirt liggen en een trainingsbroek. :')

Dus even thuis wat netters aan gaan trekken. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155492586
Anders was het wel machtig hilarisch geweest. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_155492655
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:00 schreef Sarasi het volgende:
Anders was het wel machtig hilarisch geweest. _O-
Ik ben wel vaak zat naar VdU gereden met de motor en daar de Duc achtergelaten omdat er haast was ofzo. Maar voor dat kleine stukje trok ik dan geen pak aan.

Of ik kwam met m'n helm ergens aanzetten, vroeg die CP of ik met die auto ging racen ofzo _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155508316
Werd net nog gebeld, Mercedes C klasse van Heerenveen naar Oosterhout rijden morgen. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_155508606
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:04 schreef Amoeba het volgende:

Of ik kwam met m'n helm ergens aanzetten, vroeg die CP of ik met die auto ging racen ofzo _O-
Proest _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155508910
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:24 schreef Sarasi het volgende:
Werd net nog gebeld, Mercedes C klasse van Heerenveen naar Oosterhout rijden morgen. *O*
Nice :9 hier is het helaas stil gebleven
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155510324
Eindje - Breukelen werd mij gegund.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155514322
Morgen Amstelveen-Amsterdam per Up! (en ja naar dat bedrijf waar je een rot end moet lopen). Dan Amsterdam-Lisserbroek met een BMW X5 O+ En tot slot Zoetermeer-Almere met een Megane :)

Prima dagje dus. In Lisserbroek hoef je opeens niet meer te wassen, dus hogere kans om die bussen voor de deur te halen :P
pi_155523416
Net teruggebeld door EW n.a.v. sollicitatie. Iemand nog tips voor het gesprek/rijtest in Breda? :)
pi_155523520
Twee handen aan het stuur en niet te hard rijden. En je korte broek thuis laten.

Overigens ben ik sinds afgelopen vrijdag student-af, scriptie gehaald *O* Mijn EW periode was al langer voorbij maar nu is het dan echt over ;( Nog even reizen en dan begint het brave burgerleven.
pi_155523562
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef tobitronics het volgende:
Net teruggebeld door EW n.a.v. sollicitatie. Iemand nog tips voor het gesprek/rijtest in Breda? :)
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:38 schreef underground1009 het volgende:
Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Hier en hier. Ik zeg het je maar vast, dit zelf opzoeken in de OP is makkelijker dan de rijtest.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155523567
Gefeliciteerd! *O*

Ik zit nu in een bus die langs allemaal obscure Friese dorpjes rijdt. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_155523788
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:06 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Hier en hier. Ik zeg het je maar vast, dit zelf opzoeken in de OP is makkelijker dan de rijtest.
Het stukje uit de OP had ik al gelezen, vroeg me af of iemand nog aanvullende info had :)
pi_155524285
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Sarasi het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

Ik zit nu in een bus die langs allemaal obscure Friese dorpjes rijdt. ;(
Ik bewaar goede herinneringen aan Friesche Palen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:54:03 #21
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155524828
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:05 schreef Viezze het volgende:
Twee handen aan het stuur en niet te hard rijden. En je korte broek thuis laten.

Overigens ben ik sinds afgelopen vrijdag student-af, scriptie gehaald *O* Mijn EW periode was al langer voorbij maar nu is het dan echt over ;( Nog even reizen en dan begint het brave burgerleven.
Gefeliciteerd kerel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155531663
Dank ^O^
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:29:35 #23
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155534881
Morgen weer voor het eerst in ruim een maand aan het werk. Een Fiat Punto van Nijmegen naar Oosterhout en vervolgens een V70 van Tilburg naar Amsterdam. Prima dagje!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155535647
Mensen van EW gisteren gebeld voor werk volgende week? Heb het gesprek gemist maar wel de mail gelezen. Dus beschikbaarheid voor volgende maandag en dinsdag ingevuld (kan werken), ben benieuwd wanneer ze bellen voor ritjes.
pi_155554664
Zo wisseltje Oosterhout gehad, nu nog Eindhoven-Lisserbroek en dan weer even weekend totdat het weer begint :)

Zo'n druk rooster dat ik waarschijnlijk net 1x per maand kan werken maar goed.
pi_155556985
Mijn naam is Koos en ik ben werkeloooos :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155557078
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen :+
pi_155557267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef Viezze het volgende:
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen :+
Oh gewoon vandaag geen ritten gekregen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155560029
Hoe lang moet je transportformulieren voor EW bewaren? Er stond me iets bij van 6 of 12 maanden.
pi_155563185
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:05 schreef Viezze het volgende:
Hoe lang moet je transportformulieren voor EW bewaren? Er stond me iets bij van 6 of 12 maanden.
6 maanden inderdaad. Maar ik heb gewoon vanaf m'n eerste rit, januari 2013, alle formulieren in één map zitten. Niet dat EW tot nog toe ooit om zo'n formulier heeft gevraagd, but still.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155563326
Morgen Groningen - Amsterdam per Peugeot 2008 en Amsterdam - Assen per Ford Mondeo :)
pi_155566528
lekker dagje morgen. Ten eerste Breda- Hoofddorp per volkswagen kombi. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik deze auto niet kende maar mijn inner that 70's show liefhebber wilt mijzelf nu op mijn gezicht slaan :D . Foto:

vervolgens Diemen-Dordrecht per toyota prius en Oud-beijerland - Amersfoort per Toyota Aygo. Er zitten ook een paar busritten van dorp naar dorp bij en ik moet zeggen dat ik daar een liefhebber van ben. Niets mooiers, onder werktijd, 40 minuten in een bus te moeten zitten en van het landschap of dorpjes te genieten.
pi_155570604
Morgen voor het eerst sinds tijden weer een losse rit. Ditmaal voor 'vlootverhuur' rijden, de ritinfo voorspelt weinig goeds.. Zelfs gebruiksschades en steenslag vermelden en anders 75 euro ingehouden :')
pi_155570878
Daar is dan het verwachte mailtje over de grote drukte aan komende dagen! Had sowieso vrijdag al vrijgehouden om nog te werken. volgende week beginnen de colleges weer dus dan wordt het lastiger..
pi_155571893
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef maxjuhhhh het volgende:
lekker dagje morgen. Ten eerste Breda- Hoofddorp per volkswagen kombi. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik deze auto niet kende maar mijn inner that 70's show liefhebber wilt mijzelf nu op mijn gezicht slaan :D . Foto:[ afbeelding ]

vervolgens Diemen-Dordrecht per toyota prius en Oud-beijerland - Amersfoort per Toyota Aygo. Er zitten ook een paar busritten van dorp naar dorp bij en ik moet zeggen dat ik daar een liefhebber van ben. Niets mooiers, onder werktijd, 40 minuten in een bus te moeten zitten en van het landschap of dorpjes te genieten.
Je hebt toch niet dat specifieke busje moeten rijden toch? Met die kleine raampjes daarboven, zijn toch de meest zeldzame T1 busjes?😳
pi_155572612
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je hebt toch niet dat specifieke busje moeten rijden toch? Met die kleine raampjes daarboven, zijn toch de meest zeldzame T1 busjes?😳
Ik had even snel wat gegoogled. Ik zal er morgen een foto van maken en posten.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:38:51 #37
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155573440
Vandaag was een mooie dag. Volvo V70 reed echt heerlijk, alleen jammer dat er een handbak in zat. Normaal vind ik dat altijd wel lachen, maar in zo'n grote comfortabele auto past het gewoon niet. Waar ik normaal mezelf altijd opvreet op de A2, was het in de Volvo geen enkel probleem. Muziekje aan, cruise op 105 en cruisen maar. Prachtig.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155573583
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:20 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

Ik had even snel wat gegoogled. Ik zal er morgen een foto van maken en posten.
Graag! Die T1 dingen stijgen gigantisch in waarde 😳
Plus: ze zijn gewoon heul gaaf😄
pi_155574309
Ik twijfel of ik me ook moet aanmelden als hiker. Ik vind autorijden heerlijk, maar moet vaak wel even wennen aan een nieuwe auto. Ook ben ik vrouw. Hoe vaak komen jullie vrouwelijke hikers tegen?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:03:35 #40
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155576989
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:57 schreef NanaMidi het volgende:
Ik twijfel of ik me ook moet aanmelden als hiker. Ik vind autorijden heerlijk, maar moet vaak wel even wennen aan een nieuwe auto. Ook ben ik vrouw. Hoe vaak komen jullie vrouwelijke hikers tegen?
Uitgesloten op enkele lesbo's na.

Net wel even een heftig momentje gehad op de A1, behoorlijk aquaplanning tot 2x over.. Nja overleeft weer.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155577386
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Uitgesloten op enkele lesbo's na.

Net wel even een heftig momentje gehad op de A1, behoorlijk aquaplanning tot 2x over.. Nja overleeft weer.
Zeg. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:35:12 #42
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155578084
quote:
16s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zeg. }:|
:*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155580565
Ik rijd als bijbaantje op de stadsbus, telt dat ook hier?
pi_155581557
Iedereen is welkom, ook buschauffeurs, mits arme studentchauffeurs goed gezind :D En Nanamidi, gewoon aanmelden, kans is vrij klein dat je wordt aangenomen dus als je dan nog bedenkingen krijgt kan je daar blij om zijn :+
pi_155581742
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:59 schreef Bitlord het volgende:
Ik rijd als bijbaantje op de stadsbus, telt dat ook hier?
[ afbeelding ]
Vet! Heb je een vaste lijn die je rijdt? En hoe lang was je in totaal bezig qua opleiding enzo?
pi_155581799
Sittard - Ede vandaag. Zometeen maar eens de trein naar Eindhoven nemen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155584210
Laatste avondje uit op vakantie alweer achter de rug voor deze arbeider, morgen vliegen en maandag weer werken :'(

Nee, geen verkapt-zie-mij-tot-10:00-zuipen-post maar een verkapt-zie-mij-ergens-fucking-ver-weg-zijn-waar-het-6-uur-vroeger-is-post :7
pi_155584882
Tevens MATCHDAY _O_ Hup Ajax _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155584958
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:00 schreef trolley het volgende:

[..]

6 maanden inderdaad. Maar ik heb gewoon vanaf m'n eerste rit, januari 2013, alle formulieren in één map zitten. Niet dat EW tot nog toe ooit om zo'n formulier heeft gevraagd, but still.
Ah aan de telefoon zeiden ze twaalf maar wisten het niet zeker. Was aan het opruimen en wilde ze eigenlijk weggooien, maar heb ze maar opgeborgen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:34 schreef jurgenov het volgende:
Morgen voor het eerst sinds tijden weer een losse rit. Ditmaal voor 'vlootverhuur' rijden, de ritinfo voorspelt weinig goeds.. Zelfs gebruiksschades en steenslag vermelden en anders 75 euro ingehouden :')
Ach dat is altijd zo'n onzin, je moet zeker ook bellen voor je wegrijdt? Vervolgens zet je die auto er neer en kijken ze niet eens of de auto er wel staat :')
pi_155592099
Ik had vandaag een leuke meisjesdag :D Bij m'n adres voor die Mondeo in A'dam een baliemeisje die erg lief naar me lachde toen ik een enorme blunder maakte, toen ik vroeg of ze wist waar de auto stond zei ze dat ik maar even moest klikken, waarop ik in een vlaag van verstandsverbijstering met de pen die ik in m'n hand had een paar klikte :')

Vervolgens in Assen een lief meisje die me naar de bus bracht op eigen voorstel, haar baas zei dat ze wel met de Mondeo mocht maar ze wilde liever met haar eigen Fiatje 500 :D Nu weer in de bus naar huis :+
pi_155592820
Goed verhaal.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155594659
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:51 schreef underground1009 het volgende:
Ik had vandaag een leuke meisjesdag :D Bij m'n adres voor die Mondeo in A'dam een baliemeisje die erg lief naar me lachde toen ik een enorme blunder maakte, toen ik vroeg of ze wist waar de auto stond zei ze dat ik maar even moest klikken, waarop ik in een vlaag van verstandsverbijstering met de pen die ik in m'n hand had een paar klikte :')

Vervolgens in Assen een lief meisje die me naar de bus bracht op eigen voorstel, haar baas zei dat ze wel met de Mondeo mocht maar ze wilde liever met haar eigen Fiatje 500 :D Nu weer in de bus naar huis :+
Amsteldijk? Daar zit inderdaad een leuk meisje achter de balie :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155612510
Morgen Eindhoven - Sittard en Brunssum - Amsterdam. Golf en V60.


Shit. Maltaweg. En aftanken. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Amoeba op 28-08-2015 10:56:56 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155615089
Ik wacht op foto's van de t1 :+
pi_155621084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:28 schreef Drowzz het volgende:
Ik wacht op foto's van de t1 :+
Ik kwam deze net tegen op afleveradres.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155630340
Maandagochtend Best - Eindhoven en Eindhoven - Boxtel. Prima ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155630617
Ik heb nog niks, ben benieuwd of ik zo nog wat krijg :+

Lees net in de nieuwsbrief, tip van de maand: betaal de voor te schieten kosten met je creditcard! Want ja, iedereen, en dan vooral studenten, hebben een creditcard :')
pi_155632435
Kost je bij de Rabobank 1,20 per maand.

Overigens worden die kosten aan het begin van de maand afgeschreven dus moet je als of tot de 15e wachten :P
pi_155632962
De A6 (bj '14) van vandaag wou niet harder dan 230, waarschijnlijk begrensd want qua toeren kon hij zeker nog wat hebben. Verder wel toffe bak! Voor maandag veel kilometers maar nog geen ¤50K aan nieuwwaarde en dat met 3 auto's. :(
pi_155636109
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:49 schreef cucked het volgende:
De A6 (bj '14) van vandaag wou niet harder dan 230, waarschijnlijk begrensd want qua toeren kon hij zeker nog wat hebben. Verder wel toffe bak! Voor maandag veel kilometers maar nog geen ¤50K aan nieuwwaarde en dat met 3 auto's. :(
Waar de neuq rijd je 230 dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155642122
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar de neuq rijd je 230 dan?
100 op de A2 en 130 op de A27.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155642175
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:13 schreef trolley het volgende:

[..]

100 op de A2 en 130 op de A27.
Ik heb de automaat van die V60 wel in sportstand gezet op Westpoort vandaag. Ik moest ruim 32 euro aan brandstof afrekenen voor Brunssum - Amsterdam.

Misschien toch iets minder vaak volgas wegtrekken :')

Wat anders:

Die veiligheidshesjes op de Maltaweg.

What
the
fuck

:') _____________ !1!!!11
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155642460
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb de automaat van die V60 wel in sportstand gezet op Westpoort vandaag. Ik moest ruim 32 euro aan brandstof afrekenen voor Brunssum - Amsterdam.

Misschien toch iets minder vaak volgas wegtrekken :')
Ongeveer 1:8, best netjes :P

Het is te hopen dat AR het niet na gaat rekenen. Ik heb wel eens verhalen gehoord van een hiker bij EW die ook wel een paar keer een verbruik van 1:7 haalde, en daarvoor op een gegeven moment op werd aangesproken dat als hij niet zuiniger zou gaan rijden dat ze de extra brandstofkosten op zijn salaris zouden gaan inhouden :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:27:53 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155642554
Ik zal maar niet zeggen wat ik verbruik bij volgas dan :')
pi_155642661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:24 schreef trolley het volgende:

[..]

Ongeveer 1:8, best netjes :P

Het is te hopen dat AR het niet na gaat rekenen. Ik heb wel eens verhalen gehoord van een hiker bij EW die ook wel een paar keer een verbruik van 1:7 haalde, en daarvoor op een gegeven moment op werd aangesproken dat als hij niet zuiniger zou gaan rijden dat ze de extra brandstofkosten op zijn salaris zouden gaan inhouden :+
Ik denk niet dat die auto helemaal afgetankt in Brunssum heeft gestaan. Ik geef toe dat ik het laatste stukje niet echt heel zuinig heb gereden maar op de A2 (dus Sittard - Amsterdam) gewoon normaal gedaan hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155642980
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb nog niks, ben benieuwd of ik zo nog wat krijg :+

Lees net in de nieuwsbrief, tip van de maand: betaal de voor te schieten kosten met je creditcard! Want ja, iedereen, en dan vooral studenten, hebben een creditcard :')
Best veel studenten hebben een cc? Kost idd niks bij de Rabobank idd en ideaal voor reizen of internetaankopen. Maar goed, ik heb ook geen problemen met brandstofkosten voorschieten :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:46:32 #67
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155642985
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb de automaat van die V60 wel in sportstand gezet op Westpoort vandaag. Ik moest ruim 32 euro aan brandstof afrekenen voor Brunssum - Amsterdam.

Misschien toch iets minder vaak volgas wegtrekken :')

Wat anders:

Die veiligheidshesjes op de Maltaweg.

What
the
fuck

:') _____________ !1!!!11

Ik was er laatst ook, stond er wel even van te kijken :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:51:10 #68
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155643084
Vandaag maar liefst 4 auto's gehad! 508 SW, Mazda 6 (heerlijke bak), Dacia Logan MCV naar Meerkerk (Meh) en een gloednieuwe Opel Corsa. Onderweg liep ik toevallig nog even langs Louwman Exclusive, ben daar nog even het terrein opgegaan. Wat hebben ze daar mooi spul! Lamborghini Diablo SV, Ferrari 458 Italia, McLaren 650S en enkele tientallen Maserati's stonden buiten. Ik heb weer een mooie dag gehad.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155643127
Ik laat morgen een nieuw achterbandje om mijn motor leggen en maandag begint de studie weer. Gelukkig alleen maandag en donderdag college komende week, dus hopelijk heeft AR dinsdag&woensdag nog wat voor me.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155643301
Die veiligheidshesjes ja, heb dat ding ook als een mongool uitgetrokken en als een prop overhandigd bij de balie :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155651076
De keer dat ik op de Maltaweg was, had ik helemaal geen hesje nodig. Duurde wel lang voor ik een pasje kreeg dat 1x werkte om binnen te komen :')

In Born was het pas erg vorig jaar, 50+ EW'ers in een klein hokje in de regen, 8 hesjes ofzo beschikbaar en iedereen moest en zou er een dragen. Uiteindelijk gingen die mensen zelf met een busje pendelen. Toen nog in zo een kleine bus("Lijnbus") met zn allen naar Sittard :7
pi_155653046
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 13:42 schreef Gliderfighter het volgende:
De keer dat ik op de Maltaweg was, had ik helemaal geen hesje nodig. Duurde wel lang voor ik een pasje kreeg dat 1x werkte om binnen te komen :')

In Born was het pas erg vorig jaar, 50+ EW'ers in een klein hokje in de regen, 8 hesjes ofzo beschikbaar en iedereen moest en zou er een dragen. Uiteindelijk gingen die mensen zelf met een busje pendelen. Toen nog in zo een kleine bus("Lijnbus") met zn allen naar Sittard :7
Hehe en toen over het terrein gereden in een vol (pendel)busje met open deuren :')
pi_155653455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:28 schreef Drowzz het volgende:
Ik wacht op foto's van de t1 :+
ik had hele drukke dagen en ook nog trainen en feestjes, dus dit is de eerste keer dat ik weer achter de computer zit, maar je weet wat ze zeggen. Wachten loont.

Nou in dit geval niet wat een anti climax :')

https://gyazo.com/85a8fb198f863aa3854723b4ba632d84



op de een of andere manier doet de img het niet, klik maar op de link dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door maxjuhhhh op 29-08-2015 15:39:41 ]
pi_155664085
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 15:33 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

ik had hele drukke dagen en ook nog trainen en feestjes, dus dit is de eerste keer dat ik weer achter de computer zit, maar je weet wat ze zeggen. Wachten loont.

Nou in dit geval niet wat een anti climax :')

https://gyazo.com/85a8fb198f863aa3854723b4ba632d84

[ afbeelding ]

op de een of andere manier doet de img het niet, klik maar op de link dan.
Das geen t1 :(
pi_155665893
Dat is gewoon een T5 maar dan voor pax haha
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:51:13 #76
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155671633
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 15:33 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

ik had hele drukke dagen en ook nog trainen en feestjes, dus dit is de eerste keer dat ik weer achter de computer zit, maar je weet wat ze zeggen. Wachten loont.

Nou in dit geval niet wat een anti climax :')

https://gyazo.com/85a8fb198f863aa3854723b4ba632d84

[ afbeelding ]

op de een of andere manier doet de img het niet, klik maar op de link dan.
Ik had je ook wel kunnen vertellen dat je geen originele Transporter aka T1 mee zou krijgen. Die dingen kosten half verroest zonder wielen al 30k :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik verbruik bij volgas dan :')
Als ik aan het spelen ben rij ik 1 op 20 :7
#26 || Luciano da Silva
  zondag 30 augustus 2015 @ 14:39:09 #77
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155675466
Cruisen op de Autobahn terwijl je 1:3 rijdt _O_
pi_155675593
quote:
10s.gif Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Cruisen op de Autobahn terwijl je 1:3 rijdt _O_
Net even 230 gedaan met een Ducati 916 richting Nederlandse grens _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155686990
Is er eigenlijk al wat bekend over de bonus ofwatdanook wat je krijgt als je morgen of overmorgen werkt?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155687659
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 20:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over de bonus ofwatdanook wat je krijgt als je morgen of overmorgen werkt?
Van de FB pagina van EW:

quote:
Win een slipcursus voor twee !!!

Zoals jullie misschien al gehoord hebben komt er een zeer drukke maandwissel aan volgende week. Onder alle hikers en privéchauffeurs die maandag 31 augustus en/of dinsdag 1 september autotransporten uitvoeren verloten wij op beide dagen een slipcursus voor 2 personen bij BMW Driving Experience Slotemakers! Help ons tijdens deze zeer drukke maandwissel, geef NU je beschikbaarheid aan en maak kans op deze gave prijs!
De winnaars worden op maandag en dinsdag via Facebook bekend gemaakt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 30 augustus 2015 @ 20:56:00 #81
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_155687687
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 20:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over de bonus ofwatdanook wat je krijgt als je morgen of overmorgen werkt?
Geen bonus, je maakt kans op een slipcursus voor 2 personen bij BMW driving experience.
pi_155698679
Ik heb voor werk vandaag uiteindelijk gister nog maar even gemaild, na het mailtje van AR van vorige week nog eens goed gelezen te hebben. Ze vragen daarin om hen niet te gaan bellen! Ze hebben namelijk waarschijnlijk veel spoedjes, en het is dus niet handig om hen zelf te bellen omdat zij zelf veel moeten bellen :) Dus, voor alle AR'ers hier en meelezende mensen die geen Fok!-account hebben, ga niet met AR bellen ;)
pi_155698913
Het is toch echt onmogelijk dat AR om 8 uur 's ochtends onbereikbaar is. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155698990
quote:
13s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:05 schreef Amoeba het volgende:
Het is toch echt onmogelijk dat AR om 8 uur 's ochtends onbereikbaar is. :')
EW is ook pas vanaf 08:30 bereikbaar ja.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155699094
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:16 schreef trolley het volgende:

[..]

EW is ook pas vanaf 08:30 bereikbaar ja.
Ja lekker he :')

Ik stond vanaf 07:35 te wachten bij die tijdelijke bushalte op het kruispunt Montgomerylaan / Europalaan voor de 144 naar Best. Die van 07:37 niet gezien, 9292 gaf aan dat de volgende om 07:59 kwam en het bord om 08:07.

Goed, hij kwam dus om 08:13 aanzetten. Dan moet ik nog een rit Best - Eindhoven en dan aan de andere kant van de stad om 09:00 een auto ophalen.

Gaat niet lukken denk ik. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155699134
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja lekker he :')

Ik stond vanaf 07:35 te wachten bij die tijdelijke bushalte op het kruispunt Montgomerylaan / Europalaan voor de 144 naar Best. Die van 07:37 niet gezien, 9292 gaf aan dat de volgende om 07:59 kwam en het bord om 08:07.

Goed, hij kwam dus om 08:13 aanzetten. Dan moet ik nog een rit Best - Eindhoven en dan aan de andere kant van de stad om 09:00 een auto ophalen.

Gaat niet lukken denk ik. :')
Lol, dat wordt vrij krap inderdaad :+

Moet je ophalen bij een privé adres of een bedrijf? Indien het laatste dan is de kans groot dat het ophaaltijdstip uit de lucht is gegrepen. Tenminste, dat is bij EW vaak wel zo, als je bij een dealer of random bedrijf een uur laten aan komt zetten is er 9/10 keer niemand die daadwerkelijk wist hoe laat je überhaupt de auto zou komen ophalen. :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155699262
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 07:19 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb voor werk vandaag uiteindelijk gister nog maar even gemaild, na het mailtje van AR van vorige week nog eens goed gelezen te hebben. Ze vragen daarin om hen niet te gaan bellen! Ze hebben namelijk waarschijnlijk veel spoedjes, en het is dus niet handig om hen zelf te bellen omdat zij zelf veel moeten bellen :) Dus, voor alle AR'ers hier en meelezende mensen die geen Fok!-account hebben, ga niet met AR bellen ;)
Ja want stel je voor dat we allemaal niet konden lezen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155699326
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja want stel je voor dat we allemaal niet konden lezen. :')
Hee, ik zeg het maar :P Kwam er zelf gisteren pas achter dus dacht misschien lazen anderen er ook over heen :D
Ondertussen nog steeds niet gebeld :') Ik zie het wel, met dit rotweer niet naar buiten moeten is ook aantrekkelijk :P
pi_155699564
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 08:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Lol, dat wordt vrij krap inderdaad :+

Moet je ophalen bij een privé adres of een bedrijf? Indien het laatste dan is de kans groot dat het ophaaltijdstip uit de lucht is gegrepen. Tenminste, dat is bij EW vaak wel zo, als je bij een dealer of random bedrijf een uur laten aan komt zetten is er 9/10 keer niemand die daadwerkelijk wist hoe laat je überhaupt de auto zou komen ophalen. :')
10 uur op afleveradres zijn dus 9 uur was niet uit de lucht gegrepen. Maar de planning deed niet moeilijk dus ik hink vrolijk verder. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 31 augustus 2015 @ 10:16:32 #90
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155700189
Ergste maandagochtend ooit, eentje na een geweldige vakantie van 3 weken :'(

Was ik nog maar hiker, toen was mijn post-vakantie-blues altijd zo veel minder erg dan nu :')
pi_155701485
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 10:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ergste maandagochtend ooit, eentje na een geweldige vakantie van 3 weken :'(

Was ik nog maar hiker, toen was mijn post-vakantie-blues altijd zo veel minder erg dan nu :')
Wel weer de roze scootmobiel mogen touren dus :+
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:39:43 #92
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155701837
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:25 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wel weer de roze scootmobiel mogen touren dus :+
Roze voertuigen :')
Scootmobiels :')

Ik ben gewoon op de fiets vandaag :7 :7 :7
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:08:25 #93
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155702429
Overigens, die fiets ia omdat m'n accu het volgens mij niet leuk vond dat ie 3 weken stil heeft gestaan :')

Auto gaat niet meer van het slot en het controlelampje voor het alarm knippert ook niet meer. Vrees dus dat ik de Wegenwacht nodig heb, maar ter plekke lid worden zal een klein fortuin gaan kosten gok ik?
pi_155703063
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, die fiets ia omdat m'n accu het volgens mij niet leuk vond dat ie 3 weken stil heeft gestaan :')

Auto gaat niet meer van het slot en het controlelampje voor het alarm knippert ook niet meer. Vrees dus dat ik de Wegenwacht nodig heb, maar ter plekke lid worden zal een klein fortuin gaan kosten gok ik?
Of gewoon de accu nachtje aan de stroom gooien? Je kan altijd de deur nog openen met je sleutel gewoon ( dus niet knopje drukken :+ ) en eventueel aanduwen
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:51:52 #95
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155703153
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, die fiets ia omdat m'n accu het volgens mij niet leuk vond dat ie 3 weken stil heeft gestaan :')

Auto gaat niet meer van het slot en het controlelampje voor het alarm knippert ook niet meer. Vrees dus dat ik de Wegenwacht nodig heb, maar ter plekke lid worden zal een klein fortuin gaan kosten gok ik?
Ter plekke is Kut Ja. Even nieuwe accu halen en er zelf inzetten moet wel lukken toch?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:00 #96
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155703362
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:46 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Of gewoon de accu nachtje aan de stroom gooien? Je kan altijd de deur nog openen met je sleutel gewoon ( dus niet knopje drukken :+ ) en eventueel aanduwen
Om een of andere reden ging hij ook niet open met de sleutel :') maar ik ga vanavond maar eens prutsen, desnoods ga ik via de kofferbak :+


quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ter plekke is Kut Ja. Even nieuwe accu halen en er zelf inzetten moet wel lukken toch?
Ehhhh....
Ik was echt enorm trots dat ik laatst een dimlichtje had vervangen binnen een kwartier, zegt dat genoeg :D
pi_155703601
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Om een of andere reden ging hij ook niet open met de sleutel :') maar ik ga vanavond maar eens prutsen, desnoods ga ik via de kofferbak :+

[..]

Ehhhh....
Ik was echt enorm trots dat ik laatst een dimlichtje had vervangen binnen een kwartier, zegt dat genoeg :D
Dat zegt genoeg :+ maar accu is kabels los en nieuwe erin en kabels vast hah
pi_155703629
Ook voor het eerst: aangekomen bij het ophaaladres bleek dat de auto helemaal niet opgehaald moest worden, het contract was namelijk net verlengd. _O- 8)7

Nou ja, door naar de volgende rit dan, die kan ik gelukkig nog makkelijk halen. En op een vaste tijd ophalen, dus ik maak er niet minder uren om. :)
pi_155703664
Hoe wil je je motorkap opengooien zonder fysiek in de auto te kunnen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 31 augustus 2015 @ 13:51:57 #100
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155704251
Overigens zijn m'n ouders wel lid en m'n pa heeft dezelfde voorletter, ik zie mogelijkheden :7 _O_
pi_155704611
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens zijn m'n ouders wel lid en m'n pa heeft dezelfde voorletter, ik zie mogelijkheden :7 _O_
Je pa bij die auto zetten en dan bellen? :+ is persoonsgebonden niet auto gebonden dus kan mooi toch haha
pi_155706184
Toch nog werk gekregen, m'n kortste rit tot nu toe, een Polo BM nog geen 4 km. Van NL naar net achter het station van Groningen :')
Nu denk ik maar even langs huis en dan richting de vogelklant voor een Corsa die naar Winschoten mag :)
pi_155709187
Ik moet morgen 2 ritten voor easyway uitvoeren :P Plus nog 1 rit voor een normale klant. Het zal bij EW wel zo druk zijn dat ze een aantal ritten hebben doorgeschoven naar AR.

In ieder geval, morgen dus Nijmegen- Utrecht, Houten- Gouda en Rotterdam- Ede. Aan de telefoon werd al gezegd dat de planning zo krap is dat ik die nooit ga halen, maar dat ik pas hoef te bellen als ik ergens echt uren te laat kom :)
pi_155709539
EW kampt ook al ruim een uur met een telefoonstoring waardoor ze nauwelijks hikers via de telefoon kunnen bereiken, misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155709942
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:03 schreef Ordinateur het volgende:
Ik moet morgen 2 ritten voor easyway uitvoeren :P Plus nog 1 rit voor een normale klant. Het zal bij EW wel zo druk zijn dat ze een aantal ritten hebben doorgeschoven naar AR.

In ieder geval, morgen dus Nijmegen- Utrecht, Houten- Gouda en Rotterdam- Ede. Aan de telefoon werd al gezegd dat de planning zo krap is dat ik die nooit ga halen, maar dat ik pas hoef te bellen als ik ergens echt uren te laat kom :)
Nice. Laat die lui zien dat AR de shit is.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155710171
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:15 schreef trolley het volgende:
EW kampt ook al ruim een uur met een telefoonstoring waardoor ze nauwelijks hikers via de telefoon kunnen bereiken, misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft ;)
Lijkt alsof ze Facebook wel vaker kunnen gebruiken voor het uitdelen van ritjes :P zo veel mensen die reageren te kunnen werken.
pi_155710752
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Lijkt alsof ze Facebook wel vaker kunnen gebruiken voor het uitdelen van ritjes :P zo veel mensen die reageren te kunnen werken.
Het heeft mij ook werk opgeleverd ja :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 31 augustus 2015 @ 18:22:41 #108
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_155711109
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:15 schreef underground1009 het volgende:
Toch nog werk gekregen, m'n kortste rit tot nu toe, een Polo BM nog geen 4 km. Van NL naar net achter het station van Groningen :')
Haha. Zoiets heb ik ook eens gehad: moest een auto ophalen bij een verhuurder dichtbij het UMCG en afleveren bij een bedrijf op Driebond. Maar om één of andere reden moest ik om 9.15 ophalen en om 10 uur afleveren. :') Ben toen naar mijn huis gereden en heb even tv gekeken (betaald :7). :P
pi_155711512
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nice. Laat die lui zien dat AR de shit is.
Ja, of misschien net doen of ik echt voor EW werk en dan expres de auto in de prak rijden? Of diesel tanken ipv benzine? >:)
pi_155711542
Werk voor morgen inmiddels ook binnen, een Polo ophalen in Sneek en naar Den Haag brengen :)
pi_155711648
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:40 schreef underground1009 het volgende:
Werk voor morgen inmiddels ook binnen, een Polo ophalen in Sneek en naar Den Haag brengen :)
Hoe laat ophalen? Ik moet om 11 uur een auto ophalen in Sneek :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155711818
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoe laat ophalen? Ik moet om 11 uur een auto ophalen in Sneek :P
Tussen 9 en 4, maar ik denk dat ik er wel voor elven ben, des te vroeger ben ik in den Haag, hopelijk krijg ik dan nog een ritje er achteraan
pi_155712100
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:49 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Tussen 9 en 4, maar ik denk dat ik er wel voor elven ben, des te vroeger ben ik in den Haag, hopelijk krijg ik dan nog een ritje er achteraan
Autist :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155712203
Deze mocht ik vandaag rijden trouwens. Kentekens moesten er nog opgezet worden toen ik hem kwam halen, naast het op naam zetten uiteraard.



Wisselritje, auto die mee terug mocht was een Jetta.
pi_155713131
quote:
9s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Autist :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso :D :+
Na ontmoetingen met Amoeba en Sarasi wil ik me niet afvragen wat voor figuren hier nog meer zitten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155713246
Het was wel typerend dat ik ergens languit in het gras lag. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155713375
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:22 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Sowieso :D :+
Na ontmoetingen met Amoeba en Sarasi wil ik me niet afvragen wat voor figuren hier nog meer zitten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mieuw.

Overigens werk voor morgen! Skoda Octavia ofzo van Groningen naar Nunspeet en een Leon van Amersfoort naar Drachten. Wel vroeg beginnen maar dat vind ik wel prima eigenlijk. :)

Ik zit alleen momenteel nog vast bij mijn ouders met de motor, want de straat staat zo blank dat de buurtkinderen met een rubberen bootje op en neer varen. I'm not kidding. :') Als het niet wegzakt rol ik de motor de garage in en pak ik de trein naar huis.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 31 augustus 2015 @ 19:36:38 #118
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_155713787
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:22 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Sowieso :D :+
Na ontmoetingen met Amoeba en Sarasi wil ik me niet afvragen wat voor figuren hier nog meer zitten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast komt Trolley uit Friesland, met dat soort mensen wil je sowieso niks te maken hebben.
pi_155714148
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:36 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Daarnaast komt Trolley uit Friesland, met dat soort mensen wil je sowieso niks te maken hebben.
Nou wil het geval dat ik ook door- en door- Fries ben, ook al ben ik er niet opgegroeid en spreek ik de taal niet (goed) :P
pi_155714377
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:22 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Sowieso :D :+
Na ontmoetingen met Amoeba en Sarasi wil ik me niet afvragen wat voor figuren hier nog meer zitten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Sarasi heb je de ergste van hier al wel gehad dan, denk ik. :P Ja, misschien Schaafkaas nog. Maar die houdt zich schuil onder de hunebedden van Drenthe, dus de kans dat we die tegen het lijf lopen is nihil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En _O_ voor mede-Fries _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155714512
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef trolley het volgende:

[..]

Met Sarasi heb je de ergste van hier al wel gehad dan, denk ik. :P Ja, misschien Schaafkaas nog. Maar die houdt zich schuil onder de hunebedden van Drenthe, dus de kans dat we die tegen het lijf lopen is nihil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En _O_ voor mede-Fries _O_
Ik dacht dat je mijn knuffelfries was. :'(
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 31 augustus 2015 @ 19:56:43 #122
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155714574
Eigenlijk neem ik iedereen die niet in uit de directe nabijheid van Rotterdam komt niet serieus.
pi_155714603
quote:
15s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik dacht dat je mijn knuffelfries was. :'(
Ik ben geen bezit :{w
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155717415
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk neem ik iedereen die niet in uit de directe nabijheid van Rotterdam komt niet serieus.
3-1 en nu stil
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:31:53 #125
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155718496
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

3-1 en nu stil
Al verliezen we elke wedstrijd met 8-0, dan nog zijn we de grootste en mooiste club ter wereld.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:39:22 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155718797
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

3-1 en nu stil
Niet langs het veredelde amateurteam van Rapid Wien kunnen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_155725624
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niet langs het veredelde amateurteam van Rapid Wien kunnen :')
Oude koeien
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155726652
quote:
16s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mieuw.

Overigens werk voor morgen! Skoda Octavia ofzo van Groningen naar Nunspeet en een Leon van Amersfoort naar Drachten. Wel vroeg beginnen maar dat vind ik wel prima eigenlijk. :)

Ik zit alleen momenteel nog vast bij mijn ouders met de motor, want de straat staat zo blank dat de buurtkinderen met een rubberen bootje op en neer varen. I'm not kidding. :') Als het niet wegzakt rol ik de motor de garage in en pak ik de trein naar huis.
Dan zat ik net wel bij jou in de bus dus :P Ik zag al een roodharige meid uitstappen maar wist niet helemaal meer zeker of jij dat nou was!

[ Bericht 3% gewijzigd door Rubenr3 op 01-09-2015 08:26:08 ]
pi_155728101
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:19 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dan zat ik net wel bij jou in de bus dus :P Ik zag al een roodharige meid uitstappen maar wist niet helemaal meer zeker of jij dat nou was!
Was jij dan die gast die mij een beetje creepy lang aankeek? _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_155729232
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Was jij dan die gast die mij een beetje creepy lang aankeek? _O-
Die zal inmiddels wel van een brug gesprongen zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:55:46 #131
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155729960
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Was jij dan die gast die mij een beetje creepy lang aankeek? _O-
_O- _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155730133
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Was jij dan die gast die mij een beetje creepy lang aankeek? _O-
Ik stapte net na jou uit de bus
pi_155730833
Zo, m'n Polo in Den Haag gedropt en nog een ritje van Rotterdam naar Breukelen er achteraan gekregen, met een Toyota Yaris :)
pi_155731845
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:04 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik stapte net na jou uit de bus
Ja nu je het zegt herken ik je ook wel, maar vanochtend had ik echt geen idee. :')

Ik mag alweer naar huis trouwens. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_155731888
Ben onderweg nog gebeld voor een rit van Breukelen naar Amstelveen, heb ik helaas moeten weigeren omdat ik nog terug moet naar Groningen op tijd :{
pi_155734053
Dus je kan wel zeggen dat "het leven van een studentchauffeur niet altijd over rozen gaat?" gezien de TT. :s)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2015 15:21:04 ]
pi_155734117
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef Iwanius het volgende:
Dus je kan wel zeggen dat "het leven van een studentchauffeur niet altijd over rozen gaat?" gezien de TT. :s)
Haha ja waarschijnlijk wel :P Gelukkig kreeg ik gisteren een lift naar het station van Winschoten, het treinstation wel te verstaan :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:00:20 #138
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155737519
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Was jij dan die gast die mij een beetje creepy lang aankeek? _O-
Het zal wel eerder een blik van 'wtf is dat voor iemand' zijn geweest.
pi_155763750
Iedereen voorzien van werk voor morgen? *O*
pi_155767006
Ik dacht dat mijn recht op OV verlopen was, blijkt dat ik nog een jaar heb.

EW gemaild en binnenkort maar weer aan de bak denk ik zo!
Nee.
pi_155767255
quote:
17s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen voorzien van werk voor morgen? *O*
Was het maar zo'n feest.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155767325
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.
Ik al een volle werkdag aan ritten doorgebeld om 09:26 :o volgens mij zit ik hier in de Randstad altijd prima qua werkvoorziening, heb pas zelden gehad dat ik niet gebeld ben als mijn beschikbaarheid wel aan stond.
pi_155767473
quote:
11s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik al een volle werkdag aan ritten doorgebeld om 09:26 :o volgens mij zit ik hier in de Randstad altijd prima qua werkvoorziening, heb pas zelden gehad dat ik niet gebeld ben als mijn beschikbaarheid wel aan stond.
Ik bespaar je de statistieken van het werkaanbod in het noorden maar, dat is echt om te huilen. :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155767488
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:35 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik bespaar je de statistieken van het werkaanbod in het noorden maar, dat is echt om te huilen. :'(
Kom een keertje hier slapen om aan werk te komen :T
pi_155767694
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kom een keertje hier slapen om aan werk te komen :T
Haha :P

Ik crash al regelmatig in de Randstad, maar tot nog toe heeft dat ook geen extra werkgelegenheid opgeleverd voor mij :')

Daarvoor moet EW hun regio-systeem ook op de schop gooien, gewoon dat je per dag - of week voor mijn part - kunt aanvinken vanuit welke regio je beschikbaar bent. Want wanneer ik nu in *insert Randstad plaatsnaam* crash en ik beschikbaar sta vanuit daar, sta ik in het systeem gewoon beschikbaar vanuit regio Leeuwarden, totdat EW mij wil inplannen voor ritten vanuit regio Leeuwarden, en dan zien ze bij de opmerkingen ineens dat ik vanuit *insert Randstad plaatsnaam* beschikbaar ben .. Tegen die tijd zijn de ritten in de Randstad ook al vergeven :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155767795
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Haha :P

Ik crash al regelmatig in de Randstad, maar tot nog toe heeft dat ook geen extra werkgelegenheid opgeleverd voor mij :')

Daarvoor moet EW hun regio-systeem ook op de schop gooien, gewoon dat je per dag - of week voor mijn part - kunt aanvinken vanuit welke regio je beschikbaar bent. Want wanneer ik nu in *insert Randstad plaatsnaam* crash en ik beschikbaar sta vanuit daar, sta ik in het systeem gewoon beschikbaar vanuit regio Leeuwarden, totdat EW mij wil inplannen voor ritten vanuit regio Leeuwarden, en dan zien ze bij de opmerkingen ineens dat ik vanuit *insert Randstad plaatsnaam* beschikbaar ben .. Tegen die tijd zijn de ritten in de Randstad ook al vergeven :')
Nee is inderdaad niet handig. Misschien kunnen ze je woonplaats op Gronigen/Amsterdam zetten o.i.d.? Alhoewel dan zouden ze je dus bellen voor ritjes vanaf beide en zou je misschien voor een hele verre rit gebeld worden in Groningen :P

En bij dit soort dagen dat het (aldus de e-mails/sms) toch druk is denk ik dat zij het wel waarderen als je hun een belletje geeft dat je nog beschikbaar staat en of ze wat hebben. Zou ik niet standaard doen, ik wacht het altijd wel gewoon af, maar misschien in jouw geval wel eens een poging waard.
pi_155767826
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:20 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik dacht dat mijn recht op OV verlopen was, blijkt dat ik nog een jaar heb.

EW gemaild en binnenkort maar weer aan de bak denk ik zo!
Lekker dit trouwens. Laat ze je wat leuke ritjes geven.
pi_155767992
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:45 schreef RacerDKB het volgende:
Nee is inderdaad niet handig. Misschien kunnen ze je woonplaats op Gronigen/Amsterdam zetten o.i.d.? Alhoewel dan zouden ze je dus bellen voor ritjes vanaf beide en zou je misschien voor een hele verre rit gebeld worden in Groningen
Ja, dat zullen ze ook niet gaan waarderen denk ik. Dat ik vervolgens eerst 2,5 uur (betaald) moet reizen om bij m'n eerste rit te komen :P

quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:45 schreef RacerDKB het volgende:
En bij dit soort dagen dat het (aldus de e-mails/sms) toch druk is denk ik dat zij het wel waarderen als je hun een belletje geeft dat je nog beschikbaar staat en of ze wat hebben. Zou ik niet standaard doen, ik wacht het altijd wel gewoon af, maar misschien in jouw geval wel eens een poging waard.
E-mails? SMSjes? Die krijgen wij hier nooit in regio Leeuwarden. Hooguit één of twee tijdens de maandwissel :')

Misschien begin ik met mijn 22 jaar wel te duur voor ze te worden :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 2 september 2015 @ 20:04:08 #149
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155768392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja, dat zullen ze ook niet gaan waarderen denk ik. Dat ik vervolgens eerst 2,5 uur (betaald) moet reizen om bij m'n eerste rit te komen :P

[..]

E-mails? SMSjes? Die krijgen wij hier nooit Dat bestaat nog niet in regio Leeuwarden. Hooguit één of twee tijdens de maandwissel :')

Misschien begin ik met mijn 22 jaar wel te duur voor ze te worden :'(
Fixed
pi_155768408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:51 schreef trolley het volgende:

[..]

E-mails? SMSjes? Die krijgen wij hier nooit in regio Leeuwarden. Hooguit één of twee tijdens de maandwissel :')

Misschien begin ik met mijn 22 jaar wel te duur voor ze te worden :'(
Dit bijvoorbeeld niet ontvangen?



En die theorie over leeftijd heb ik ook wel eens gehad, maar ik ben een jaartje ouder dan jij bent en ze blijven me bellen. Misschien eerder dat ze liever via nood-sms een lokaal iemand zoeken in plaats van iemand van ver te laten komen. Maar misschien wordt het soms gemist dat mensen beschikbaar zijn.
pi_155768583
quote:
11s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dit bijvoorbeeld niet ontvangen?

[ afbeelding ]

En die theorie over leeftijd heb ik ook wel eens gehad, maar ik ben een jaartje ouder dan jij bent en ze blijven me bellen. Misschien eerder dat ze liever via nood-sms een lokaal iemand zoeken in plaats van iemand van ver te laten komen. Maar misschien wordt het soms gemist dat mensen beschikbaar zijn.
Nee, die smsjes heb ik dus nooit gezien. Ik heb het net voor de aardigheid eens opgezocht, maar mijn laatste smsje van EW dateert van 30/07 :') Al weet ik dan toevallig wel weer dat ze smsjes wel per regio versturen. Dus het aanbod in het noorden zal wel gewoon echt significant lager liggen denk ik ;(

En dat laatste haal ik mezelf ook vaak genoeg in m'n hoofd, dat hun hele systeem gewoon van geen kant deugt en inderdaad mensen over het hoofd zien. Ik was echt rijk geweest als ik in de Randstad had gewoond _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155770591
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:17 schreef Schaafkaas het volgende:
Ook voor het eerst: aangekomen bij het ophaaladres bleek dat de auto helemaal niet opgehaald moest worden, het contract was namelijk net verlengd. _O- 8)7
Nou, dan waren ze lekker bezig maandag. Ik kwam aan bij het ophaaladres, bleek de auto al opgehaald. Maar niet door iemand van EasyWay, aldus de planning.

Ik kon dus weer naar huis. Helaas was het in Meerkerk. :|
Kon nog wel een lift krijgen naar de bushalte.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155770740
Ik kom ook uit de Randstad (regio Utrecht) en inderdaad volop werk hier.

Zowel voor vandaag als voor morgen een sms'je gehad met de vraag of ik nog kon werken, maar helaas kan ik allebei de dagen niet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 2 september 2015 @ 21:46:46 #154
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155771469
Ik heb in Rotterdam ook nooit te klagen gehad, maar rijk werd ik er ook niet van. Het kwam maar heel sporadisch voor dat je langer dan anderhalf uur in de auto hoefde te zitten en je was ook altijd rond 5'en wel weer thuis. Als je net zoals trolley in een of ander kutdorp in Friesland woont moet je al een uur of 3 in de auto zitten voordat je in de bewoonde wereld bent en de reis met het OV terug duurt ook minstens een uur of 6, dus ALS je werkt hebt verdien je wel gelijk een hele smak geld.
pi_155771528
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb in Rotterdam ook nooit te klagen gehad, maar rijk werd ik er ook niet van. Het kwam maar heel sporadisch voor dat je langer dan anderhalf uur in de auto hoefde te zitten en je was ook altijd rond 5'en wel weer thuis. Als je net zoals trolley in een of ander kutdorp in Friesland woont moet je al een uur of 3 in de auto zitten voordat je in de bewoonde wereld bent en de reis met het OV terug duurt ook minstens een uur of 6, dus ALS je werkt hebt verdien je wel gelijk een hele smak geld.
Het feit Rotterdam alleen al is al klachtwaardig :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 2 september 2015 @ 21:54:42 #156
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155771729
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Het feit Rotterdam alleen al is al klachtwaardig :')
Rotterdam _O_ O+

Zelfs het lelijkste stukje Rotterdam is geweldig _O_
pi_155771802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Rotterdam _O_ O+

Zelfs het lelijkste stukje Rotterdam is geweldig _O_
Weet je wat het mooiste is aan Rotterdam?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 2 september 2015 @ 22:07:53 #158
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155772252
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:56 schreef trolley het volgende:

[..]

Weet je wat het mooiste is aan Rotterdam?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben we niet aangelegd, fuck Friesland :{w
  woensdag 2 september 2015 @ 22:10:38 #159
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155772342
Ik ken trouwens nog wel meer mooie anekdotes over Rotterdam :7
pi_155772440
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:56 schreef trolley het volgende:

[..]

Weet je wat het mooiste is aan Rotterdam?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotterdam heeft niet eens een snelweg richting Friesland.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_155790101
Morgen twee uur in een Mii en een flink halfuur in een V60 D6. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 3 september 2015 @ 19:04:45 #162
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155792469
Vandaag lekker anderhalf uur een Octavia gekacheld naar Den Haag, en vervolgens vanuit Den Haag naar Almere in een DS3. Prima dagje, nooit echt ver hoeven lopen. Morgen is ook dikke prima! 140 km in een Q5 en daarna nog 80km in een Insignia. Good times! Nadeel is wel dat ik om 13 uur al klaar ben...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155794324
Kut ik heb bij mijn ritbon per ongeluk 03-08-2015 gedaan in plaats van 03-09-2015 :o

Wat zouden jullie doen? Reageren op de ontvangen ritbon in mail?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:04 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag lekker anderhalf uur een Octavia gekacheld naar Den Haag, en vervolgens vanuit Den Haag naar Almere in een DS3. Prima dagje, nooit echt ver hoeven lopen. Morgen is ook dikke prima! 140 km in een Q5 en daarna nog 80km in een Insignia. Good times! Nadeel is wel dat ik om 13 uur al klaar ben...
Q5 O+ lekker hoor.

[ Bericht 12% gewijzigd door pfefferkatze op 03-09-2015 20:06:44 ]
pi_155797043
Erop reageren heeft geen zin, naar administratie mailen (EW iig) en zeggen dat de maand verkeerd is, samen met t kenteken etc.
pi_155798842
Had een Polo GTI 1.8, mat zwart, dat ding was gewoon te snel in de acceleratie, dan word je al snel kandidaat wegmisbruiker als je wat te speels rijdt. Gewoon triest eigenlijk, vooral hoe de tank zowat vol zat en bijna voor de helft heb leeg getrokken in anderhalfuur rijden. :')
pi_155800104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef cucked het volgende:
Had een Polo GTI 1.8, mat zwart, dat ding was gewoon te snel in de acceleratie, dan word je al snel kandidaat wegmisbruiker als je wat te speels rijdt. Gewoon triest eigenlijk, vooral hoe de tank zowat vol zat en bijna voor de helft heb leeg getrokken in anderhalfuur rijden. :')
Het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfkennis.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 3 september 2015 @ 22:41:06 #167
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155802648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef cucked het volgende:
Had een Polo GTI 1.8, mat zwart, dat ding was gewoon te snel in de acceleratie, dan word je al snel kandidaat wegmisbruiker als je wat te speels rijdt. Gewoon triest eigenlijk, vooral hoe de tank zowat vol zat en bijna voor de helft heb leeg getrokken in anderhalfuur rijden. :')
Polo GTI is zeker een fijn karretje, maar wat heb je in godsnaam uitgespookt dat je de tank binnen anderhalf uur al half leegtrekt? Beetje sportief rijden is leuk, moet ook kunnen (mits de motor warm is), maar als een echte aso omgaan met de auto's van klanten vind ik persoonlijk not done. Als werknemer heb jij een verantwoordelijkheid voor die auto ten opzichte van de klant, ik hoop voor je dat de klant het hoge verbruikscijfer aankaart bij AR/EW.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 3 september 2015 @ 22:45:41 #168
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155802907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Polo GTI is zeker een fijn karretje, maar wat heb je in godsnaam uitgespookt dat je de tank binnen anderhalf uur al half leegtrekt? Beetje sportief rijden is leuk, moet ook kunnen (mits de motor warm is), maar als een echte aso omgaan met de auto's van klanten vind ik persoonlijk not done. Als werknemer heb jij een verantwoordelijkheid voor die auto ten opzichte van de klant, ik hoop voor je dat de klant het hoge verbruikscijfer aankaart bij AR/EW.
Dit.

Maar in mijn eigen auto op de Autobahn trek ik er ook wel in minder dan een uur een volledige tank doorheen :')

Laatst Groningen - Arnhem via Duitsland gereden, heb 2 keer moeten tanken onderweg :')
pi_155802921
quote:
11s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
Kut ik heb bij mijn ritbon per ongeluk 03-08-2015 gedaan in plaats van 03-09-2015 :o

Wat zouden jullie doen? Reageren op de ontvangen ritbon in mail?

[..]

Q5 O+ lekker hoor.
Ik deed in zo'n geval altijd reply to all en dan kwam het vanzelf goed :P
  donderdag 3 september 2015 @ 23:21:56 #170
328982 Rdaalwil
OV-en autoliefhebber
pi_155804495
Jeuj, ik kan hier weer inloggen. Vraag niet hoe. 9292 heeft naar mij geluisterd naar de situatie in Barneveld als je van de veiling wegloopt moest je altijd naar ter schuur. Terwijl aan t einde van de weg rechts ook een halte staat :'). Morgen 3 ritten (y)
Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it
pi_155806431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:13 schreef Gliderfighter het volgende:
Erop reageren heeft geen zin, naar administratie mailen (EW iig) en zeggen dat de maand verkeerd is, samen met t kenteken etc.
Als je er op reageert (reply to all) gaat het gewoon naar "info at ew punt nl" en naar "ritbon at ew punt nl" dus dat heb ik gedaan. Zal wel goedkomen ja.

Die foto's van die Audi in het gras op de EW-facebook? :') Waarom plaatsen ze dat in vredesnaam. Lijkt me een beetje raar staan tegenover klanten en ook medewerkers eigenlijk.
pi_155808308
Ik zag ze op twitter ook voorbij komen, was zn laatste werkdag.
Hoe ga je het verklaren als je dan vast zit in het gras 😂

Mijn ervaring met dat erop antwoorden is dat ze gewoon niks krijgen om de een of andere reden.
pi_155808480
Nou, op weg naar de Mii (vlakbij Delfzijl ophalen). Straks binnen Veenendaal van aflever- naar ophaaladres voor de tweede rit, wat misschien wel de grootste OV ramp van mijn carrière is. Met de auto is het acht minuten, lopend een uur en met het OV vijftig minuten, waarvan ik er dan veertig bezig ben van en naar de bushalte te wandelen. _O- Ik heb maar een paraplu meegenomen en goede sneakers aan gedaan, maar ik ga oprecht hard mijn best doen ze me een liftje te laten aanbieden. :P

Vervolgens dus die V60 naar Doetinchem rijden, wat ook een onbereikbaar kutdorp blijkt te zijn. Vanaf daar naar huis is bijna 3.5 uur met het OV. :') Dus daar gaan we nog even bellen met AR of ze nog een ritje richting noord hebben, zou een hoop schelen.

Maar, ondanks alle eckte hikerstruggles, dus wel eindelijk weer een fatsoenlijke werkdag van minimaal tien uur! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:36:23 #174
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155809471
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Rdaalwil het volgende:
Jeuj, ik kan hier weer inloggen. Vraag niet hoe. 9292 heeft naar mij geluisterd naar de situatie in Barneveld als je van de veiling wegloopt moest je altijd naar ter schuur. Terwijl aan t einde van de weg rechts ook een halte staat :'). Morgen 3 ritten (y)
Daar moet je alleen hopen dat er een bus komt
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155809606
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:36 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Daar moet je alleen hopen dat er een bus komt
Dat is dezelfde bus als die bij Ter Schuur komt, alleen dan dichterbij. Ik ben nu een keer of vier op die nieuwe locatie in Barneveld geweest, en alle vier keren kwam er bij die halte gewoon een bus :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155812500
Ik heb geeveedee geen dag vrij.

Fuck statistiek op woensdag dan maar?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155812975
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb geeveedee geen dag vrij.

Fuck statistiek op woensdag dan maar?
College van andere groep volgen? Werk voor maandag al een uurtje geleden gekregen trouwens hier.
pi_155814679
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:27 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

College van andere groep volgen? Werk voor maandag al een uurtje geleden gekregen trouwens hier.
Gewoon aantekeningen overnemen, maar woensdag gaat iig werkdag worden. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155815735
Heb nog wel een statistiek boek voor de liggen. Nooit gebruikt, wel het vak gehaald.
pi_155816214
Ik studeer wiskunde dus het zal wel wat pittiger worden dan dat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155817962
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb geeveedee geen dag vrij.

Fuck statistiek op woensdag dan maar?
Ik ook niet. En alles is belangrijk :'(

Ik schakel wel gewoon over op 1 a 2 keer per maand werken denk ik :')
pi_155821077
Om half 6 gebeld voor twee ritten voor maandag.

Heerenveen - Vianen met een Crafter, inclusief gewassen afleveren _O- Vervolgens nog Wijchen - Almere Stad (geen grote A dus) met een 508 ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155821159
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:12 schreef trolley het volgende:
Om half 6 gebeld voor twee ritten voor maandag.

Heerenveen - Vianen met een Crafter, inclusief gewassen afleveren _O-
Wiettransport dus
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155833512
Net met een EW'er in de kroeg zitten zuipen.

Stef Stuntpiloot :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 5 september 2015 @ 02:13:29 #185
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155833526
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2015 02:11 schreef Amoeba het volgende:
Net met een EW'er in de kroeg zitten zuipen.

Stef Stuntpiloot :')
Ik heb net ook zitten zuipen ja. In Vlaardingen terwijl dat een week geleden nog New York was :'(
pi_155833554
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 02:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb net ook zitten zuipen ja. In Vlaardingen terwijl dat een week geleden nog New York was :'(
Ik ben ook weer kacheltje hoor :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 5 september 2015 @ 02:19:47 #187
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155833568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 02:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben ook weer kacheltje hoor :')
Herkenbaar. Sinds ik 3 weken geleden in Dublin was fan van Guiness, die zooi valt wel iets zwaarder dan een Hertog Jan.
  zaterdag 5 september 2015 @ 02:25:40 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155833603
En mijn bus gaat pas over 10 minuten en het is koud :'(

Want het weer was te kut voor de fiets en ik had te veel zin in bier dus kon ik niet met de auto dus ben ik met het OV gegaan :')
pi_155833859
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 02:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben ook weer kacheltje hoor :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 5 september 2015 @ 03:14:21 #190
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155833875
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2015 03:11 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat moet ook wel als je Fries bent anders overleef je die zooi niet.
pi_155838094
Nochtans goede avond gehad.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155873104
morgen weer een tweecilinder Fiat 500 _O_ Hoofddorp-Meerkerk, naar het depot van A. Ze lijken vrij strikt als ik de instructies zo lees, zijn er nog dingen die ik moet weten? :P
pi_155874143
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
morgen weer een tweecilinder Fiat 500 _O_ Hoofddorp-Meerkerk, naar het depot van A. Ze lijken vrij strikt als ik de instructies zo lees, zijn er nog dingen die ik moet weten? :P
Je mag er niet vragen om de wc, aldus een senior AR'er die ik tegenkwam nadat ie het in de bosjes om de hoek deed. :')
  zondag 6 september 2015 @ 20:05:40 #194
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155875782
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 19:33 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Je mag er niet vragen om de wc, aldus een senior AR'er die ik tegenkwam nadat ie het in de bosjes om de hoek deed. :')
Wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Hoe voor lul kun je je als bedrijf zetten, iemand een toiletbezoek bij voorbaat weigeren. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155880928
Achter de balie de deur rechts, eerste deurtje links haha. Gewoon netjes vragen, kan het niet, helaas. Ik vroeg en ik mocht, win for the day.

Zet je auto echt achteruit tegen het hek aan. Is dat rijtje vol? Zet hem dan met zijn kont tegen de achterste auto zijn neus aan(Met wat ruimte natuurlijk :P)

Gewoon mapje met kentekenpapieren meenemen(meestal dat leren hoesje) en alle sleutels. Blijven lachen tegen de persoon achter de balie, waarschijnlijk zeggen ze niks maar dat maakt jou toch niet uit ;)
En dan lekker wandelen naar Postkantoor
pi_155890166
Vanochtend de Crafter opgehaald in Heerenveen, ik was amper vertrokken of het koelvloeistof lampje begint al te branden, rood welteverstaan.

Bij Joure er direct maar weer afgegaan en EW gebeld dat ik even koelvloeistof moet kopen en bijvullen. Na heel veel heen en weer bellen met LM en EW durfde de LM het toch niet aan om het mij zelf bij te laten vullen en verder te rijden, dus ik wacht nu op de hulpdiensten van de LM :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155891232
quote:
18s.gif Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef trolley het volgende:
Vanochtend de Crafter opgehaald in Heerenveen, ik was amper vertrokken of het koelvloeistof lampje begint al te branden, rood welteverstaan.

Bij Joure er direct maar weer afgegaan en EW gebeld dat ik even koelvloeistof moet kopen en bijvullen. Na heel veel heen en weer bellen met LM en EW durfde de LM het toch niet aan om het mij zelf bij te laten vullen en verder te rijden, dus ik wacht nu op de hulpdiensten van de LM :')
Jij kan ook echt helemaal niks he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155891973
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 10:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jij kan ook echt helemaal niks he.
Gast, ik belde EW enkel en alleen met de mededeling dat ik koelvloeistof moest bijvullen, en zodat ik zeker wist dat ik dat geld terug zou zien :')

Vervolgens komt dat hele circus om de hoek kijken van het kastje naar de muur bellen omdat rood lampje.

Enfin, uiteindelijk in overleg met LM besloten dat hok - na twee flessen koelvloeistof te hebben bijgevuld :') - niet naar Vianen te brengen maar naar de VW dealer in Heerenveen, waar datzelfde hok overigens al eerder had gestaan voor problemen met de koelvloeistoftank :')

Maar het ergste van alles is dat m'n tweede rit hierdoor is geannuleerd en ik nu alweer bijna thuis ben :') :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155892113
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 11:28 schreef trolley het volgende:

[..]

Gast, ik belde EW enkel en alleen met de mededeling dat ik koelvloeistof moest bijvullen, en zodat ik zeker wist dat ik dat geld terug zou zien :')

Vervolgens komt dat hele circus om de hoek kijken van het kastje naar de muur bellen omdat rood lampje.

Enfin, uiteindelijk in overleg met LM besloten dat hok - na twee flessen koelvloeistof te hebben bijgevuld :') - niet naar Vianen te brengen maar naar de VW dealer in Heerenveen, waar datzelfde hok overigens al eerder had gestaan voor problemen met de koelvloeistoftank :')

Maar het ergste van alles is dat m'n tweede rit hierdoor is geannuleerd en ik nu alweer bijna thuis ben :') :'(
Zie de PI man _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155892166
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 11:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zie de PI man _O-
Ik geef geen neuk om PI's momenteel. :{w
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155892220
Wel weer een heel verhaal hoor Trolley. Ik denk dat je er morgen wel weer om kunt lachen. :P

Vanavond mag ik weer naar de UB. Studeren begint weer echt. :'( Hopelijk krijg ik vanmiddag nog een ritje voor morgen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155892328
quote:
8s.gif Op maandag 7 september 2015 11:41 schreef Sarasi het volgende:
Wel weer een heel verhaal hoor Trolley. Ik denk dat je er morgen wel weer om kunt lachen. :P
Alleen als ik morgen een Porsche krijg als goedmakertje ja O+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155892434
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2015 11:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik geef geen neuk om PI's momenteel. :{w
Rebel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155892527
Mag ik dan woensdag een Porsche? Als een 1-dag-te-vroeg verjaardagscadeau :D Een leuke Audi, Mercedes of BMW is ook goed overigens :P
Ik ben vandaag pas weer begonnen, heel heftig meteen 's ochtends van 9 tot 11 een hoorcollege van ICT-contracten gehad :+
pi_155893335
Half uur bij de receptie gestaan en gehandeld om er voor te zorgen dat ik mijn papieren kon laten tekenen en de sleutels kon afgeven. Lekker altijd die miscommunicaties tussen klant/LM/EW :r contactpersoon bleek vrij vandaag en auto werd morgen pas verwacht.

Door dit en alle pleurisfiles onderweg is vandaag mijn klaagdag geworden O+
pi_155893543
Morgen mijn eerste dag vrij en hopelijk dus werken voor het eerst in 5 weken :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155896274
En maar wachten in Barneveld..
pi_155896393
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef Gliderfighter het volgende:
Achter de balie de deur rechts, eerste deurtje links haha. Gewoon netjes vragen, kan het niet, helaas. Ik vroeg en ik mocht, win for the day.

Zet je auto echt achteruit tegen het hek aan. Is dat rijtje vol? Zet hem dan met zijn kont tegen de achterste auto zijn neus aan(Met wat ruimte natuurlijk :P)

Gewoon mapje met kentekenpapieren meenemen(meestal dat leren hoesje) en alle sleutels. Blijven lachen tegen de persoon achter de balie, waarschijnlijk zeggen ze niks maar dat maakt jou toch niet uit ;)
En dan lekker wandelen naar Postkantoor
ik had een hele aardige meneer gelukkig, vond het allemaal goed :)
pi_155903140
Ritinfo voor morgen:
Chauffeur dient eerst een klein stukje met de bus te rijden, als hij/zij de bus niet vertrouwd graag terugrijden

Kenteken is onbekend, maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog meer..
pi_155903188
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef Volluto het volgende:
Ritinfo voor morgen:
Chauffeur dient eerst een klein stukje met de bus te rijden, als hij/zij de bus niet vertrouwd graag terugrijden

Kenteken is onbekend, maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog meer..
_O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155903256
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef Volluto het volgende:
Ritinfo voor morgen:
Chauffeur dient eerst een klein stukje met de bus te rijden, als hij/zij de bus niet vertrouwd graag terugrijden

Kenteken is onbekend, maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog meer..
Ben benieuwd hoeveel waarschuwingslampjes je aan gaat treffen :T
pi_155903314
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef Volluto het volgende:
Ritinfo voor morgen:
Chauffeur dient eerst een klein stukje met de bus te rijden, als hij/zij de bus niet vertrouwd graag terugrijden

Kenteken is onbekend, maar mijn verwachtingen zijn niet al te hoog meer..
Klinkt als mijn bus die ik vanochtend had :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155904701
Zal hem vast en zeker ook zijn :P
pi_155905188
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:22 schreef Gliderfighter het volgende:
Zal hem vast en zeker ook zijn :P
het was een algemene zin, stond bij dat er meerdere auto's van dat bedrijf in Ede naar Waalwijk gaan. Normaal als ik daar kom, zitten die busjes meestal vol deuken.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:03:04 #215
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155919795
Whehe mooi verhaal
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155928415
Zo, dacht vandaag de kentekenpapieren kwijt te zijn. Eerst gebeld, nou ja kut, dacht ik. Toch nog maar één keertje extra kijken en ja hoor, bleken ze ergens helemaal achterin het handschoenenkastje te liggen... Ik kon me al niet voorstellen dat ik ze bij het tanken kwijt geraakt zou zijn. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_155929580
Morgen een nieuwe Clio en een dikke A4, Eindhoven - Oss en Oss - Landgraaf

In ruil voor een college statistiek een halve dag dus :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155930071
Ik heb helaas (nog?) geen werk gekregen :{ Wel net een belletje van m'n oma wat ik voor m'n verjaardag wil, en dat probeer ik nu te bedenken maar ik weet niks :+
pi_155931287
Bier
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155932329
Eindelijk weer pc-en!

In een 308sw. ;(
Nee.
pi_155944663
Twee na slechtste hikerdag van mijn leven. Gewoon alles verkloot.

2x verkeerd gereden, nog vastgereden door een aso taxi chauffeur (hij had misschien wel gelijk). Moest ik de tankkosten doorbellen, had ik geen kenteken. :') Totale prutser vandaag.


Gelukkig is het allemaal voorbij nu. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155945415
Eindelijk weer werk *O* spoedje naar Oosthem per Opel Mokka (wat een gebakje :D :'()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155946415
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2015 12:24 schreef Amoeba het volgende:
Twee na slechtste hikerdag van mijn leven. Gewoon alles verkloot.

2x verkeerd gereden, nog vastgereden door een aso taxi chauffeur (hij had misschien wel gelijk). Moest ik de tankkosten doorbellen, had ik geen kenteken. :') Totale prutser vandaag.

Gelukkig is het allemaal voorbij nu. :)
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 10:55 schreef Amoeba het volgende:
Jij kan ook echt helemaal niks he.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_155947873
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155975663
Er werd even hardhandig iemand in de boeien geslagen, net na Oudenrijn richting Leidscherijntunnel. 4 dienstwagens met zwaailichten en, waarom verbaast het me niks, een matzwarte Golf of Polo op de vluchtstrook.

En er werd nog een getinte jongeman met een Barcelona shirtje weggeleid. Maar er stonden echt 3 man een gozer over die vangrail te drukken om 'm te boeien. _O- Goed vermaak dit
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155976605
Daar heb ik vanochtend ruim een uur in de file gestaan :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 10 september 2015 @ 17:00:57 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_155976866
Briljant actie du jour:

Vanmorgen ff snel ruitenwisvloeistof bijgevuld. Paste net geen 4L in dus restje zet ik thuis wel neer. Alleen heb ik de dop er scheef opgedraaid. Gevolg: Een zeiknatte vloermat en een fris ruikende auto
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_155976928
#26 || Luciano da Silva
pi_155976936
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef trolley het volgende:
Daar heb ik vanochtend ruim een uur in de file gestaan :')
Stond ik maar in de file, dat had ik graag even verder aangekeken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155976941
quote:
Ik had net een Octavia met DSG.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155977730
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had net een Octavia met DSG.
Octavia _O_

DSG _O_

Het feit dat álle DSG-bakken voor alle VAG-modellen in de Skoda fabriek in Vrchlabi gemaakt worden _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_155978298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Octavia _O_

DSG _O_

Het feit dat álle DSG-bakken voor alle VAG-modellen in de Skoda fabriek in Vrchlabi gemaakt worden _O_
DSG sportmodus _O_ :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155978835
Ik ben blij met mijn handbak eigenlijk :9

Waar heb je dat schaalmodel trouwens vandaan? Zit ook eens te kijken, zou wel een model van mijn eigen auto willen, maar in die 5 minuten dat ik nu gegoogled heb vind ik alleen miniaturen van de Octavia 3.
pi_155983088
Morgen mijn 2de rit als pc voor easyway. Om 23:45 van maastricht - gorinchem - zoetermeer - rotterdam. *O* Staat helaas niet bij wat voor auto het is.

Ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor een nieuwe chauffeur?
pi_155983628
Morgen Eindhoven - Hoofddorp, Haarlem - Den Dolder en Nieuwegein - Meerkerk (feestlocatie)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155984347
Net nog gebeld voor een ritje voor morgen naar Best :P helaas per 107
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:42:35 #237
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_155984873
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

DSG sportmodus _O_ :@
Morgen toevallig een VW Polo (handbak) en een VW Touran (DSG :D ) van Nijmegen naar Den Bosch en van Den Bosch naar Amersfoort. Lang geleden dat ik voor het laatst een automaatje had, ook wel weer leuk voor de afwisseling.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_155986825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Curuu het volgende:
Ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor een nieuwe chauffeur?
Thunderdome CD afspelen op maximaal volume en zo veel mogelijk de auto laten afslaan.
pi_155988693
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben blij met mijn handbak eigenlijk :9

Waar heb je dat schaalmodel trouwens vandaan? Zit ook eens te kijken, zou wel een model van mijn eigen auto willen, maar in die 5 minuten dat ik nu gegoogled heb vind ik alleen miniaturen van de Octavia 3.
Octavia 1 RS is er niet. Octavia 1 in het rood eventueel wel. Maar jij/wij hebt/hebben de 1U, schaalmodel is van de 1Y. Dus ik heb maar een 1Y in het grijs metallic gekocht. Model is van fabrikant Kaden en die was niet zo van de details :x

Dan krijg je dus dit:

http://www.ebay.com/itm/K(...)?hash=item1c57cb245d

Ik heb dit schaalmodel van de Superb besteld via de Skoda dealer in Emden. Model is in Nederland nog niet te krijgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_155991280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Curuu het volgende:
Morgen mijn 2de rit als pc voor easyway. Om 23:45 van maastricht - gorinchem - zoetermeer - rotterdam. *O* Staat helaas niet bij wat voor auto het is.

Ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor een nieuwe chauffeur?
Dat klinkt als een avondrit met dronken mensen die je naar huis moet brengen. Als je bij de bestemming bent moet je meestal wachten en mag/kan je wat op hun kosten drinken. Daarna is het gewoon een leuke gezellige rit naar huis. Veel plezier in ieder geval. :)
pi_155994682
Gisteren voor het eerst sinds de vakantie weer gewerkt, hele bijzondere rit gehad, ik kan er alleen niks van online gooien. Voor de geïnteresseerden kan ik wel een pm sturen ;)
pi_155994901
Nu maak je me wel nieuwsgierig :) Ik ben benieuwd!

Gister borrel gehad van m'n vereniging, met een gast gesproken die inmiddels oud-collega van ons is. Hij was ontslagen omdat hij z'n rijbewijs kwijt geraakt was :') 250 waar je 130 mag, minder handig :+
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:59:24 #243
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_155995042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:41 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds de vakantie weer gewerkt, hele bijzondere rit gehad, ik kan er alleen niks van online gooien. Voor de geïnteresseerden kan ik wel een pm sturen ;)
BN'er? :P

Ben wel benieuwd O-)
pi_155995231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:52 schreef underground1009 het volgende:
Nu maak je me wel nieuwsgierig :) Ik ben benieuwd!

Gister borrel gehad van m'n vereniging, met een gast gesproken die inmiddels oud-collega van ons is. Hij was ontslagen omdat hij z'n rijbewijs kwijt geraakt was :') 250 waar je 130 mag, minder handig :+
Ik rijd zelf vaak zat 200 bij 120 maar niet met auto's van AR. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155995419
Dat is heel leuk en aardig, totdat oom agent een babbeltje met je gaat maken. In Duitsland is dat natuurlijk niet aan de orde.
pi_155995561
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:18 schreef Sjouveur het volgende:
Dat is heel leuk en aardig, totdat oom agent een babbeltje met je gaat maken. In Duitsland is dat natuurlijk niet aan de orde.
Niet in Nederland man :') Dat kost centen. Ik zit niet zo ver van de grens he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155995598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:41 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds de vakantie weer gewerkt, hele bijzondere rit gehad, ik kan er alleen niks van online gooien. Voor de geïnteresseerden kan ik wel een pm sturen ;)
Ben benieuwd :o

Net na het afleveren in Best met AR gebeld en nog een ritje Waalwijk - Berg en Dal per Mondeo gekregen. Mooie lange dag zo :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155995781
Chillings op Utrecht CS
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155997719
Goeie daad van vandaag ook weer verricht. Even 3 hikers 1 voor 1 opgepikt die allemaal richting A27 liepen en een afgeladen Astra bij het Postkantoor van Meerkerk geledigd. Waar ik nu zelf heen loop dus. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155997874
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:53 schreef Amoeba het volgende:
Goeie daad van vandaag ook weer verricht. Even 3 hikers 1 voor 1 opgepikt die allemaal richting A27 liepen en een afgeladen Astra bij het Postkantoor van Meerkerk geledigd. Waar ik nu zelf heen loop dus. :'(
In één keer drie mensen 20 minuten minder salaris vandaag :o Als het een mooie dag is als vandaag loop ik liever denk ik.
pi_155998116
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:00 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

In één keer drie mensen 20 minuten minder salaris vandaag :o Als het een mooie dag is als vandaag loop ik liever denk ik.
Dat kan gewoon geregeld worden hoor. Touwtje om je pols en aan de trekhaak hangen, kun je achter de auto lopen. Of snelwandelen als je haast hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155998424
Net de buurtbus gemist in Waalwijk dus nu lopen naar de schutweg :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_155998541
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:20 schreef yosander het volgende:
Net de buurtbus gemist in Waalwijk dus nu lopen naar de schutweg :')
Half uurtje maar. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155999251
Vervolgritje gemacht, Houten - Meerkerk per Benz C180
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155999766
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:51 schreef Amoeba het volgende:
Vervolgritje gemacht, Houten - Meerkerk per Benz C180
Fijne wagen!
pi_155999816
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:13 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Fijne wagen!
Gaaf ritje had jij! (Hoorde het via iemand anders) :D

Ik hoop dat AR na dit college even belt voor werk voor maandag. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155999871
Ja Sjouv waarom is het zo rustig in mijn PM. Ik spam heel dit topic vol zo.

Feed me info pls
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156002224
C180 had een lege accu, ergo de chauffeur van gisteren had de lichten niet uitgezet. Die prutser werkt vast bij EW. :Y

Nog file op de A27 maar om 16.40 kon ik de bolide gelukkig nog kwijt in Meerkerk. :)

En nu heel vlug naar Eindhoven. Mooi dagje van 10 uur, maar daar houdt de pret niet op.

Motor buitenrollen en op naar Eifel! _O_ Tijd voor een weekend introkamperen. Dus nog even 150km op de teller zetten. Gelukkig is de motor al bepakt dus ik hoef alleen wat shit in m'n rugzak te flikkeren en te tanken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156012090
Nou, BL ging ook weer eens een weekje hiken hoor :D TL;DR onderdaan

Lief dagboek;

Gisteren ook al zo'n lekkere dag. Moest van een niet nader te noemen bedrijf in Den Bosch naar Breda. Kom ik daar aan op de afgesproken ophaaltijd. Enorm hek om dat bedrijf heen, en alleen een bel waar niemand op reageert. Contactpersoon gebeld, neemt niet op. AR gebeld. Ja, we gaan wel ff de contactpersoon bellen :') Bellen ze een kwartier later terug van ja die neemt niet op. No shit. AR ging de leasemaatschappij bellen. Kwartier gewacht, gaat de telefoon weer. "Ja, de Leasemaatschappij heeft geprobeerd hem te bellen maar hij neemt niet op dus dat wordt klimmen over dat hek heen". :+

Uiteindelijk maar die bel daar staan spammen tot na een half uur die poort open ging. Ik naar dat gebouwtje wat op het terrein stond. Was daar binnen zo'n draaideur waar je alleen met pasje doorheen komt. Was verder ook niemand. Er hingen wel twee telefoonnummers. Een nam, het zal eens niet, de telefoon niet op. De andere flikkerde meteen de hoorn weer op de haak. Dat laatste nummer nog twee keer geprobeerd, werd er wel opgenomen. Er zou wel iemand komen om mij de sleutels te geven. Dat duurde ook weer een kwartier, vervolgens had die vrouw geen idee van hoe of wat. En ja, ik was wel wat laat, want de man die die sleutels had was al naar huis. Ze zou hem wel even bellen, maar he da's vreemd, hij neemt niet op :')

Uiteindelijk zes kantoren langs geweest, sleutels gevonden. Ik naar die auto toe, sleutel erin, alarm af :+ Uit kunnen krijgen en toen kon ik weg. Een uur en een kwartier wachttijd gehad :') Uiteindelijk nog bij een tankstation een 12V oplader moeten kopen omdat door al dat gebel mijn telefoon leeg was en ik dat adres niet kon vinden.. Plus dat ik zo'n vermoeden had dat ik voor een dichte deur zou staan om half 7, was uiteindelijk gelukkig niet zo.


En dan vandaag nog een mooie. Werd gebeld of ik om 5 uur nog even een Audi Q5 ( :7 ) van Den Bosch naar Venlo wilde brengen. Maar natuurlijk wilde ik dat. Alleen in plaats van in Venlo heb ik die Q5 afgeleverd in de kofferbak van een Twingo :')

Er was zo'n halve file op de A59. 80 km per uur, iedereen vlak op elkaar, je kent dat wel. Voor me gaat alles vol in het anker, werd er uitgeweken naar vluchtstrook en redresseerstrook. Ik gokte op de redresseerstrook, maar dat deed de vrouw voor me ook ;( Resultaat: Q5 achterin een Twingo. Q5 een deukje op de motorkap en een krasje op de bumper, de Twingo nu zonder achterbumper :+

Nou ja, schadeformulier ingevuld, AR gebeld, netjes afgehandeld met de vrouw in de Twingo en in overleg met de LM de auto toch naar de klant gebracht. Uiteindelijk bleek dat de Q5 die ik kwam brengen een huurauto was, die door de klant besteld was omdat hij gisteren zijn eigen Q5 ook in de file in elkaar gereden had :D Dus hij dacht ook dat ik een grap maakte. Deed verder absoluut niet moeilijk, mijn Q5 had alleen blikschade en was gelukkig nog prima te rijden. Even het contract aangepast met schade, kopje koffie gekregen en een liftje naar het station. Zuur van het eigen risico, maar AR en de LM deden niet moeilijk en de klant kon de humor er wel van inzien. Ach ja :z

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TLDR: Uur en een kwartier wachttijd en een Audi Q5 achterin een Twingo

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 11-09-2015 23:52:18 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_156018509
Nah lekker dan! Uurtje wachten is niks joh, heb al eens 2,5u gewacht in de zomerzon, omdat het bedrijf en de berijder niet wisten dat hun busje werd opgehaald.
Laatst nog in Vianen bij dat hotel langs de A27 2u gewacht, omdat beide heren hun telefoon niet opnamen. Auto's waren belgisch dus die hadden we al gevonden. Zaten zw gewoon een etage boven ons.. Onderweg nog gebeld omdat er een sleutel van een andere auto in mijn auto lag, ja daaag
  zondag 13 september 2015 @ 16:40:50 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_156051828
Later hè, kut Friezen :7

#26 || Luciano da Silva
pi_156052132
Morgen Bleiswijk-Groningen in een V70 2.5FT, die zowel benzine, bio-ethanol als CNG lust :') weet iemand of dat switchen tussen gas en benzine automagisch gaat?
pi_156053421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef BlackLining het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TLDR: Uur en een kwartier wachttijd en een Audi Q5 achterin een Twingo
Kuttig ongelukje, kost je dit veel bij AR? Wel zonde ook van die Q5-huurauto, aan het begin van het keneteken te zien is hij gloednieuw.

Misschien dat je nu twee andere hikers aan het werk zet als hij van klant naar garage moet en van garage naar huurbedrijf :7 Goed gedaan. Zou ook wel weer eens een Q5 willen.
pi_156054267
quote:
11s.gif Op zondag 13 september 2015 17:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kuttig ongelukje, kost je dit veel bij AR? Wel zonde ook van die Q5-huurauto, aan het begin van het keneteken te zien is hij gloednieuw.

Misschien dat je nu twee andere hikers aan het werk zet als hij van klant naar garage moet en van garage naar huurbedrijf :7 Goed gedaan. Zou ook wel weer eens een Q5 willen.
Eerste toelating 31-07-15, met 669km op de klok :+

En graag gedaan :7

Kost 136 euro. Zuur, maar ja. Shit happens en het is maar kleine schade. Is een 2.0 TFSI S-line trouwens.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_156064482
Ik kan het niet zo snel vinden maar misschien weet iemand hier het; mag een auto van SternRent ook bij een andere vestiging worden ingeleverd? Dan zou ik morgenochtend EW bellen om mijn rit te veranderen.

In het verleden wel gehad dat ik de huurauto mocht afmelden bij een vestiging in een totaal andere stad maar dichterbij het volgende ophaaladres, maar ik geloof dat dat bij Euromobil was.
pi_156065459
quote:
11s.gif Op zondag 13 september 2015 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kan het niet zo snel vinden maar misschien weet iemand hier het; mag een auto van SternRent ook bij een andere vestiging worden ingeleverd? Dan zou ik morgenochtend EW bellen om mijn rit te veranderen.

In het verleden wel gehad dat ik de huurauto mocht afmelden bij een vestiging in een totaal andere stad maar dichterbij het volgende ophaaladres, maar ik geloof dat dat bij Euromobil was.
Ze hebben die rit zelf zo aangemeld, dat weet je? Je kunt het altijd proberen maar ik geef je weinig kans.

Offtopic: Eifel was tof! ^O^ Op de terugweg ging de Ducati uiteraard stuk :7 Even een nieuwe kilometertellerkabel regelen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156065692
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 22:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze hebben die rit zelf zo aangemeld, dat weet je? Je kunt het altijd proberen maar ik geef je weinig kans.
Ja weet ik en ik ben niet eens van plan om te bellen om het te vragen, maar hier op FOK! leeg me laagdrempelig genoeg om even rond te vragen.
pi_156065855
quote:
11s.gif Op zondag 13 september 2015 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kan het niet zo snel vinden maar misschien weet iemand hier het; mag een auto van SternRent ook bij een andere vestiging worden ingeleverd? Dan zou ik morgenochtend EW bellen om mijn rit te veranderen.

In het verleden wel gehad dat ik de huurauto mocht afmelden bij een vestiging in een totaal andere stad maar dichterbij het volgende ophaaladres, maar ik geloof dat dat bij Euromobil was.
Waarom zou je dat willen? Je levert alleen maar uren in imo?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_156066276
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Je levert alleen maar uren in imo?
Korte ritjes en lang in OV zitten. Werkdag is nu totaal over drie auto's één uur en tien minuten rijden, en over de hele dag vier uur en drie kwartier in het OV. Dan lever ik liever een uurtje in voor een prettigere werkdag, win-win.

En op het laatste afleveradres hebben ze me al regelmatig gevraagd of ik een vervolgritje voor ze kon doen en ik denk dat hoe vroeger je komt hoe groter die kans.

[ Bericht 10% gewijzigd door pfefferkatze op 13-09-2015 23:21:37 ]
pi_156071234
Beschikbaarheid gisteravond toch maar opengeknald (en besloten college te skippen :P) en nu onderweg naar Nieuw-Roden voor een caddy die naar Hapert moet. Mooi dagje bezig zo :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156071372
Nog even wakker gebeld voor een spoedje Rotterdam met een Renault Express.

Komt vanuit De Vogel Rotterdam dus ik mag nog aftanken ook :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156072633
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 09:41 schreef Amoeba het volgende:
Komt vanuit De Vogel Rotterdam dus ik mag nog aftanken ook :')
Goede manier om airmiles te sparen toch :+
pi_156078362
Ik hoef maar 50 minuten te wachten op de bus bij NL in Groningen _O_ nu maar hopen dat het niet gaat regenen
pi_156078561
quote:
13s.gif Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoef maar 50 minuten te wachten op de bus bij NL in Groningen _O_ nu maar hopen dat het niet gaat regenen
Rijdt lijn 12 niet al over een halfuur?
Loop anders de brug over, kun je droog zitten bij de halte Antwerpenweg ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_156078885
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:48 schreef yosander het volgende:

[..]

Rijdt lijn 12 niet al over een halfuur?
Loop anders de brug over, kun je droog zitten bij de halte Antwerpenweg ;)
17 over ja, maar ik sta er al sinds 14:30. Bedankt voor de tip :Y)
pi_156078997
Joh, loop dan gewoon naar de Euroborg :') Keertje 10/15 minuten lopen, en ben meerdere keren opgepikt voor een lift terwijl ik aan het lopen was, meestal zijn die oh zo stugge Groningers wel aardig genoeg om iemand een ritje naar het station te geven ;)
pi_156081438
In Meerkerk bij bedrijf A (snelweg) gevraagd of er nog een spoedje open stond aangezien ik daar om 14:00 was voor mijn laatste rit en gekregen ook ^O^ naar Deurne, schijnt ook nog bij Nederland te horen.
pi_156081442
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:04 schreef underground1009 het volgende:
Joh, loop dan gewoon naar de Euroborg :') Keertje 10/15 minuten lopen, en ben meerdere keren opgepikt voor een lift terwijl ik aan het lopen was, meestal zijn die oh zo stugge Groningers wel aardig genoeg om iemand een ritje naar het station te geven ;)
ik had ook gewoon naar Europapark kunnen lopen achteraf gezien :') nou ja dat is weer iets voor de volgende keer :P
pi_156082234
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik had ook gewoon naar Europapark kunnen lopen achteraf gezien :') nou ja dat is weer iets voor de volgende keer :P
Ik loop eigenlijk altijd naar station euroborg. Prima wandeling langs het water en als je geluk hebt i's FC Groningen aan het trainen.
  maandag 14 september 2015 @ 17:02:58 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_156082432
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 16:54 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik loop eigenlijk altijd naar station euroborg. Prima wandeling langs het water en als je geluk hebt i's FC Groningen aan het trainen.
Die trainen daar niet meer sinds dit seizoen :7
#26 || Luciano da Silva
pi_156083786
Ik heb nu wel gezellig kunnen praten met een seniorcollega van AR ^O^ aardige man
pi_156084320
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
In Meerkerk bij bedrijf A (snelweg) gevraagd of er nog een spoedje open stond aangezien ik daar om 14:00 was voor mijn laatste rit en gekregen ook ^O^ naar Deurne, schijnt ook nog bij Nederland te horen.
Niet zo over Deurne he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_156111280
Stilte vandaag, geen mooie verhalen? :+
pi_156113383
Zo, ritjes voor morgen weer binnen, 's ochtends een gloednieuwe Transit naar Vollenhove brengen, en daarna in Nieuwleusen een 7 jaar ouwe Transit ophalen die terug naar Grunn mag :+
pi_156113560
Morgen college van 15 tot 19. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_156113614
Overigens moet ik voor het adres in Nieuwleusen 2.5 km lopen :{
pi_156114648
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:47 schreef Drowzz het volgende:
Stilte vandaag, geen mooie verhalen? :+
Geen verhaal. Wel las ik op Facebook twee privéchauffeurs voor in Maastricht. Nou, het was nog niet eens Maastricht, maar een gat genaamd Hulsberg. Stond er ook nog even bij "haalbaar vanuit Maastricht", met andere woorden: de allereerste trein/bus pakken.

Nog een reden om geen PC te zijn: wat een bizarre begintijden. Maar goed, er zijn genoeg dauwtrappers, blijkbaar.

Vandaag overigens nog wel gebeld, maar ik zat in college en ook geen voicemail ingesproken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_156115324
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Geen verhaal. Wel las ik op Facebook twee privéchauffeurs voor in Maastricht. Nou, het was nog niet eens Maastricht, maar een gat genaamd Hulsberg. Stond er ook nog even bij "haalbaar vanuit Maastricht", met andere woorden: de allereerste trein/bus pakken.

Nog een reden om geen PC te zijn: wat een bizarre begintijden. Maar goed, er zijn genoeg dauwtrappers, blijkbaar.

Vandaag overigens nog wel gebeld, maar ik zat in college en ook geen voicemail ingesproken.
Inderdaad, 6 uur beginnen haha :+
pi_156115608
Ik ga waarschijnlijk binnenkort wat grotere busjes rijden *O*
Moet wachten tot de pool vol is, ben de eerste.
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:11:17 #290
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_156115967
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:00 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort wat grotere busjes rijden *O*
Moet wachten tot de pool vol is, ben de eerste.
Nice, lijnbus?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_156116570
Jep, 10-20 uur per week, vooral weekend en avond, dus toeslagen mee pakken. In de vakanties 40.(Want rijtijden en bla bla bla)
pi_156118717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Geen verhaal. Wel las ik op Facebook twee privéchauffeurs voor in Maastricht. Nou, het was nog niet eens Maastricht, maar een gat genaamd Hulsberg. Stond er ook nog even bij "haalbaar vanuit Maastricht", met andere woorden: de allereerste trein/bus pakken.

Nog een reden om geen PC te zijn: wat een bizarre begintijden. Maar goed, er zijn genoeg dauwtrappers, blijkbaar.

Vandaag overigens nog wel gebeld, maar ik zat in college en ook geen voicemail ingesproken.
Klopt, vaak genoeg de wekker om 04:00 moeten zetten om op tijd in een gat te zijn waar iemand woont :+

Vandaag nog een valet parking in Den Haag gedaan voor een evenement rondom prinsjesdag, wat een drukte en chaos daar zeg.
pi_156122185
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Geen verhaal. Wel las ik op Facebook twee privéchauffeurs voor in Maastricht. Nou, het was nog niet eens Maastricht, maar een gat genaamd Hulsberg. Stond er ook nog even bij "haalbaar vanuit Maastricht", met andere woorden: de allereerste trein/bus pakken.

Nog een reden om geen PC te zijn: wat een bizarre begintijden. Maar goed, er zijn genoeg dauwtrappers, blijkbaar.

Vandaag overigens nog wel gebeld, maar ik zat in college en ook geen voicemail ingesproken.
Haha dat is mijn rit. Moet morgen om 4:30 met eigen vervoer vanuit Breda naar Hulsberg zodat ik daar om 6 uur ben.
Nee.
pi_156124384
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:25 schreef Gliderfighter het volgende:
Jep, 10-20 uur per week, vooral weekend en avond, dus toeslagen mee pakken. In de vakanties 40.(Want rijtijden en bla bla bla)
Voor wat voor bedrijf als ik vragen mag? :+
pi_156136254
Openbaar Vervoer, onder de maas. Ik word ook betaald onder OV CAO, moet alleen nog wachten tot we een groep hebben zodat de les bus naar het zuiden kan komen.
pi_156146997
Morgen twee keer een Megane en een Fiat 500.

Dan gaat deze kabel in de tas want die Megane heeft zo'n malle aux-poort en niet altijd bluetooth. Daar werd ik vorige week nog mee geconfronteerd in een Megane, en ik heb het niet zo op radio (of stilte).


Voor mensen regio Amsterdam trouwens die een mede-FOK!ker willen helpen:
FHF / Wie wil d'r een stukje met me rijden?

[ Bericht 9% gewijzigd door pfefferkatze op 16-09-2015 18:55:48 ]
pi_156148136
Vandaag meer kilometers met eigen vervoer gereden dan met de auto van de klant. Zelfs meer KM in het OV afgelegd dan in de auto van de klant.

10 uur gewerkt, waarvan 2 uur als chauffeur. Rest allemaal reistijd.
Nee.
pi_156166209
In Meerkerk is het vandaag echt weer feest :+ zelf geen last van gehad want ik ben er al zo vaak geweest en volg dus de instructies één op één, maar een gepensioneerd vrouwtje van AR en een paar minuten later een mannelijke collega van haar kregen de volle lading _O-

Was dan ook wel ontzettend vol en druk met auto's dus ik hou het op stress.
pi_156166554
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:56 schreef RacerDKB het volgende:
In Meerkerk is het vandaag echt weer feest :+ zelf geen last van gehad want ik ben er al zo vaak geweest en volg dus de instructies één op één, maar een gepensioneerd vrouwtje van AR en een paar minuten later een mannelijke collega van haar kregen de volle lading _O-

Was dan ook wel ontzettend vol en druk met auto's dus ik hou het op stress.
Wat deden ze fout?:+
pi_156167159
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat deden ze fout?:+
Vrouwtje eerst niet in de goede rij geparkeerd en vervolgens wel in de goede rij maar te breed en die andere had de verkeerde transportformulieren gebruikt :P

Ze deden dus wel echt iets fout maar dat vrouwtje was er voor de eerste keer en vandaag is het echt een zooitje met auto's daar, nog nooit zo vol gezien. Tegen het hek parkeren was geen sprake van en ook de rij voor die rij auto's zat vol.
pi_156175811
Lapo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')