abonnement Unibet Coolblue
pi_155506282
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef VromeBroeder het volgende:
het is zeg maar met voeten enzo. Maar het gekke is wel dat ik eerst die fetisj niet had. Ik walgte er zelfs van toen. maar zodra mijn libido weer laag is vind ik het zo fucking ranzig. Toen ik klein was vond ik het een van de ranzigste dingen die er bestaan.

is er echt geen therapie ofzo? ik bedoel, het is ooit ontstaan dus kan het dan niet ook weg?
Iets met voeten? :?
Maar als je voeten leuk vindt is er toch niks aan het handje?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 24 augustus 2015 @ 19:26:25 #27
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_155506329
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Poep en pies, dieren, kleuters, het internet zit er vol mee, juist.
Die komen niet veel voor,

Foot fetisj en bdsm weer wel
pi_155506404
Ben je de beruchte tenenlikker?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 24 augustus 2015 @ 19:30:23 #29
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_155506490
als je aan het fappen bent en je dopamine gehalte is hoog, voelt alles lekkerder dan anders. Stop anders even een tijdje met dat gefap
pi_155506517
Waarom zoek je geen vriendinnetje die het ook leuk vindt?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_155507277
Bidden, veel bidden. En geloven dat het over gaat. Pray the feet away.

Of is deze vromebroeder niet in de here?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_155508270
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:24 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Iets met voeten? :?
Maar als je voeten leuk vindt is er toch niks aan het handje?
Er is in principe ook niks aan de hand maar ik heb het gewoon liever niet. Ik denk ook niet dat er veel te vinden zijn die daar iets mee hebben. En al heb ik er zo een, dan ga ik het alsnog wss nooit aansnijden. ik heb nooit echte goeie relaties gehad. die dingen verpest ik na 2, 3 maanden hooguit dus dan komt dat er ook niet van
Broederliefde.
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:25:26 #33
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155508371
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:22 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Er is in principe ook niks aan de hand maar ik heb het gewoon liever niet. Ik denk ook niet dat er veel te vinden zijn die daar iets mee hebben. En al heb ik er zo een, dan ga ik het alsnog wss nooit aansnijden. ik heb nooit echte goeie relaties gehad. die dingen verpest ik na 2, 3 maanden hooguit dus dan komt dat er ook niet van
Lieve schat, veel jongens waarmee ik scharrelde hadden een ding voor voeten.

Dikke kus.
pi_155508624
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:22 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Er is in principe ook niks aan de hand maar ik heb het gewoon liever niet. Ik denk ook niet dat er veel te vinden zijn die daar iets mee hebben. En al heb ik er zo een, dan ga ik het alsnog wss nooit aansnijden. ik heb nooit echte goeie relaties gehad. die dingen verpest ik na 2, 3 maanden hooguit dus dan komt dat er ook niet van
Ik zie het probleem niet echt.
Als je gek bent op een paar leuke poezelige vrouwenvoetjes/teentjes.....
SO WHAT????
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_155509819
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Mishu het volgende:

[..]

Lieve schat, veel jongens waarmee ik scharrelde hadden een ding voor voeten.

Dikke kus.
echt waar? dan heb je er zeker wel 100 versleten?
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet echt.
Als je gek bent op een paar leuke poezelige vrouwenvoetjes/teentjes.....
SO WHAT????
Het voelt ranzig en verkeerd zodra ik niet geil ben. En het is sowieso een neiging waar ik niet veel mee kan. maar ik heb het ook nooit op de proef gesteld of er meiden zijn die daar wat mee hebben.
lijkt me namelijk dat ieder doorsnee persoon het vrij ranzig vindt
Broederliefde.
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 22:10:33 #36
441859 crew  Lenny77
pi_155512983
Je zou ervan opkijken hoeveel mannen iets met voeten hebben!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_155534598
Ik denk dat de TS zijn pener graag geaait wilt zien door een paar voetjes. Dat zal het zijn.

Een fijn plaatje voor TS:



Met teenringetjes, oh wat geil! :D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_155545973
Voetenfetisj is denk ik wel de meest bekende fetisj die er is. Ik hoef geen voeten in m'n gezicht of om m'n pielemuis, daar niet van, maar in mijn opzicht is er niks mis mee.
pi_155557130
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef VromeBroeder het volgende:
het is zeg maar met voeten enzo. Maar het gekke is wel dat ik eerst die fetisj niet had. Ik walgte er zelfs van toen. maar zodra mijn libido weer laag is vind ik het zo fucking ranzig. Toen ik klein was vond ik het een van de ranzigste dingen die er bestaan.

is er echt geen therapie ofzo? ik bedoel, het is ooit ontstaan dus kan het dan niet ook weg?
Van die ransstukjes tussen de tenen weglikken? Dat is wel vies ja. Echter, een beetje schone voeten kussen is niet vies.
pi_155557722
Voeten zitten niet voor niets zo ver van ons vandaan. Ze zijn dus dermate ranzig en lelijk, dat je ze niet in je smoel wilt :X

Anyway, ieder z'n ding
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:58:59 #41
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_155557888
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:21 schreef VromeBroeder het volgende:
het is zeg maar met voeten enzo. Maar het gekke is wel dat ik eerst die fetisj niet had. Ik walgte er zelfs van toen. maar zodra mijn libido weer laag is vind ik het zo fucking ranzig. Toen ik klein was vond ik het een van de ranzigste dingen die er bestaan.

is er echt geen therapie ofzo? ik bedoel, het is ooit ontstaan dus kan het dan niet ook weg?
Voetfetish is wel 1 van de meest onschuldige. Maak je niet zo druk en geniet ervan. Tenzij het je hele seksuele beleving in de weg staat, dan zou je eens naar je huisarts kunnen gaan en eventueel een doorverwijzing naar een seksuoloog.
pi_155558875
Niks ergs lijkt me zo. Ik weet niet wat je met je voeten wilt, of met die van haar, maar doe wat voor jou werkt en wat haar niet beschadigt.

Waar wil je vanaf? Van de fetish of van het schuldgevoel? Ik denk dat dat laatste een realistisch doel is. Dat wil niet zeggen dat je het moet delen op Facebook of dat je voetfetisch-presentjes voor Sinterklaas moet vragen (tenzij het natuurlijk een speciale bestelling van de voeten-Piet is).

Schuldgevoel is het probleem, niet je fetish! En schuldgevoelens zijn echt heel goed behandelbaar. Ga op onderzoek uit, zoek steun, vind (professionele) hulp!

Misschien zijn voeten "vies" voor jou? Voor mij niet. Ik kan iemand masseren met mijn voeten (het lichaam maar ook de intieme delen), gewoon als dat zo uitkomt. En gemasseerd worden door haar voeten lijkt me ook prima op z'n tijd. Maar als voeten bij jou geassocieerd zijn met vies, dan mag je op onderzoek gaan waar dat vandaan komt. Misschien ben je een keer als kleuter met vuile voeten het huis binnengelopen en heb je op je donder gekregen? Zoiets simpels kan al voldoende zijn. Die link moet je ongedaan maken.

Goed jouw en haar voeten wassen is misschien ook een leuke manier om hiermee om te gaan?

Genoeg mensen die het echt niet erg vinden dat je zoiets lekker vindt. En vast heel veel mensen die dit niet van je willen weten (die waarschijnlijk niks van je sexleven willen weten), maar dat is ook niet nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door turelure op 26-08-2015 14:35:52 ]
pi_155561105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:53 schreef Cinemaniak het volgende:
Voeten zitten niet voor niets zo ver van ons vandaan. Ze zijn dus dermate ranzig en lelijk, dat je ze niet in je smoel wilt :X

Anyway, ieder z'n ding
Genoeg mooie voeten, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155572027
Ik heb een borstenfetish. Dat is pas erg. -O-
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_155573108
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:30 schreef turelure het volgende:
Niks ergs lijkt me zo. Ik weet niet wat je met je voeten wilt, of met die van haar, maar doe wat voor jou werkt en wat haar niet beschadigt.

Waar wil je vanaf? Van de fetish of van het schuldgevoel? Ik denk dat dat laatste een realistisch doel is. Dat wil niet zeggen dat je het moet delen op Facebook of dat je voetfetisch-presentjes voor Sinterklaas moet vragen (tenzij het natuurlijk een speciale bestelling van de voeten-Piet is).

Schuldgevoel is het probleem, niet je fetish! En schuldgevoelens zijn echt heel goed behandelbaar. Ga op onderzoek uit, zoek steun, vind (professionele) hulp!

Misschien zijn voeten "vies" voor jou? Voor mij niet. Ik kan iemand masseren met mijn voeten (het lichaam maar ook de intieme delen), gewoon als dat zo uitkomt. En gemasseerd worden door haar voeten lijkt me ook prima op z'n tijd. Maar als voeten bij jou geassocieerd zijn met vies, dan mag je op onderzoek gaan waar dat vandaan komt. Misschien ben je een keer als kleuter met vuile voeten het huis binnengelopen en heb je op je donder gekregen? Zoiets simpels kan al voldoende zijn. Die link moet je ongedaan maken.

Goed jouw en haar voeten wassen is misschien ook een leuke manier om hiermee om te gaan?

Genoeg mensen die het echt niet erg vinden dat je zoiets lekker vindt. En vast heel veel mensen die dit niet van je willen weten (die waarschijnlijk niks van je sexleven willen weten), maar dat is ook niet nodig.
Je snapt het niet. Hoe vernederend en laag bij de grond is een voetenfetisj? Het is echt ranzig. Ik lig niet graag aan het voeteneind van een vrouw. Nu niet in ieder geval.

Ik wil hier ècht vanaf. Kan me niet schelen hoe geil ik het vind. Als ik een poepfetisj had zou ik ook geen vrouwenschijt eten. Maar goed, waarschijnlijk zal ik ermee moeten leven. Had al niet gedacht dat er een behandeling zou bestaan maar het viel te proberen.

dank voor de reacties
Broederliefde.
pi_155591965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Hoe vernederend en laag bij de grond is een voetenfetisj? Het is echt ranzig. Ik lig niet graag aan het voeteneind van een vrouw. Nu niet in ieder geval.

Ik wil hier ècht vanaf. Kan me niet schelen hoe geil ik het vind. Als ik een poepfetisj had zou ik ook geen vrouwenschijt eten. Maar goed, waarschijnlijk zal ik ermee moeten leven. Had al niet gedacht dat er een behandeling zou bestaan maar het viel te proberen.

dank voor de reacties
Je hoeft een fetish toch niet aan iedereen te vertellen? Alleen met je partner.

Ik denk dat veel mensen met een fetish die fetish ranzig vinden als ze niet geil zijn of gewoon uberhaupt seks ranzig vinden als ze niet geil zijn.

Probeer het te accepteren dat je iets opwindend vindt en denk er niet teveel over na als je niet geil bent :)

yolo
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_155593879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Hoe vernederend en laag bij de grond is een voetenfetisj? Het is echt ranzig. Ik lig niet graag aan het voeteneind van een vrouw. Nu niet in ieder geval.

Ik wil hier ècht vanaf. Kan me niet schelen hoe geil ik het vind. Als ik een poepfetisj had zou ik ook geen vrouwenschijt eten. Maar goed, waarschijnlijk zal ik ermee moeten leven. Had al niet gedacht dat er een behandeling zou bestaan maar het viel te proberen.

dank voor de reacties
Dat wordt ballen er af.

Ik ben geen vrouw. Maar als ik als vrouw van mijn vriend zou horen dat als hij haar voeten ranzig vindt, of in ieder geval dat hij het ranzig vindt om haar voeten te betrekken bij het liefdesspel, ik als vrouw behoorlijk beledigd zou zijn.

Het is pas echt een probleem als je niet via de normale weg wilt vrijen, maar je alleen klaar komt als je je tabelores tussen haar tenen stopt. :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_155610790
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je hoeft een fetish toch niet aan iedereen te vertellen? Alleen met je partner.

Ik denk dat veel mensen met een fetish die fetish ranzig vinden als ze niet geil zijn of gewoon uberhaupt seks ranzig vinden als ze niet geil zijn.

Probeer het te accepteren dat je iets opwindend vindt en denk er niet teveel over na als je niet geil bent :)

yolo
Ja, ik zal het wel moeten accepteren denk ik. Maar alsnog had ik het liever niet gehad.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat wordt ballen er af.

Ik ben geen vrouw. Maar als ik als vrouw van mijn vriend zou horen dat als hij haar voeten ranzig vindt, of in ieder geval dat hij het ranzig vindt om haar voeten te betrekken bij het liefdesspel, ik als vrouw behoorlijk beledigd zou zijn.

Het is pas echt een probleem als je niet via de normale weg wilt vrijen, maar je alleen klaar komt als je je tabelores tussen haar tenen stopt. :{
Ik zou het niet erg vinden om d'r voeten te betrekken in het liefdesspel maar je lul ertussen steken, ze in je bek doen of eraan likken enzo, dat is een tweede.
Broederliefde.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:07:37 #49
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_155611409
Ik vind het eerder erg dat je je eigen mond een bek noemt. Dan vind ik je fetisj erg mild hoor.
pi_155616072
Vromebroeder, hier heb je nog een broeder in de voetenkunst:
(Uit de Telegraaf, en wat een verhaal :o Deze is wel erg diep gezonken)

Rijswijk -
Een man die kickt op damesvoeten in naaldhakken, maakt Den Haag en Rijswijk onveilig. Meerdere hooggehakte dames zijn al lastiggevallen door het geobsedeerde type, dat zich voordoet als automonteur Henk uit Utrecht.

De man gaat zeer gewiekst te werk en wist een 28-jarige Rijswijkse zelfs zover te krijgen dat ze een paar sexy laarzen kocht. De vrouw, die anoniem wil blijven, werd door de onbekende man aangesproken toen ze haar auto parkeerde om te gaan winkelen. „Hij vertelde dat er vlammen uit m’n uitlaat kwamen. Om te voorkomen dat m’n auto zou ontploffen, moesten volgens hem de pedalen worden afgesteld”, vertelt de Rijswijkse.

De man maakte haar wijs dat het euvel alleen kon worden verholpen door met een hoge hak het gaspedaal in te trappen. „Ik was in paniek en liet me overhalen een paar hakken te kopen. Daarna ging hij naast me zitten en maakte foto’s.”

De vrouw zegt zich achteraf dood te schamen. „Ik vind het vreselijk dat ik dit heb laten gebeuren. Ik ben nooit zo goedgelovig en naïef. Maar de manier waarop hij sprak, was zeer geloofwaardig. Hij gaf zelfs een kaartje met de naam van z’n werkgever.”

Een 27-jarige Haagse trapte ook in de mooie praatjes van de man. „Ik vond zijn verhaal vaag, maar ik heb geen verstand van auto’s en geloofde hem”, vertelt de vrouw. „Hij reed op z’n scooter achter me aan toen ik thuis hakken ging halen. Terwijl ik m’n voet op een speciale manier op het gaspedaal moest zetten, pakte hij z’n fotocamera.”
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')