abonnement Unibet Coolblue
pi_155747894
Oh, we hebben een of andere onbekende Chelsea speler, volgens Wikipedia een CV en CVM :')
Sarri gaf aan nooit van hem gehoord te hebben :')

De Laurentiis :r
Giuntoli :r

Bigon _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155810723
geen idee waar ik dit anders kan vragen maar misschien dat een Serie A volger antwoord weet op mijn vraag:
ik wil met mijn vrouw in het najaar een weekend naar rome gaan, en dan ben ik natuurlijk zo slim om daar een leuke wedstrijd aan vast te plakken.

Nu kan ik via de site van AS Roma kaartjes voor veel wedstrijden kopen, behalve die tegen Lazio van begin november. Is die wedstrijd al uitverkocht of kan je daar als buitenstaander geen kaarten voor kopen? Iemand die hier meer over weet?
  vrijdag 4 september 2015 @ 11:57:13 #128
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_155812381
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:44 schreef planethugo het volgende:
geen idee waar ik dit anders kan vragen maar misschien dat een Serie A volger antwoord weet op mijn vraag:
ik wil met mijn vrouw in het najaar een weekend naar rome gaan, en dan ben ik natuurlijk zo slim om daar een leuke wedstrijd aan vast te plakken.

Nu kan ik via de site van AS Roma kaartjes voor veel wedstrijden kopen, behalve die tegen Lazio van begin november. Is die wedstrijd al uitverkocht of kan je daar als buitenstaander geen kaarten voor kopen? Iemand die hier meer over weet?
Ik denk dat vanwege het vele geweld dat rond deze wedstrijd plaatsvind er een gecontroleerde verkoop is, m.a.w. alleen seizoenkaarthouders en mensen die bekend zijn bij de clubs.

Maar als ik je een tip mag geven: Ga niet naar deze wedstrijd. Rondom het stadion zijn er altijd rellen en de sfeer is bijzonder intimiderend en agressief. De wedstrijden zelf zijn echt een slagveld, goed voetbal zie je zelden en het is een aaneenschakeling van zware overtredingen, schwalbes en rode kaarten. Het spel ligt de helft van de tijd stil, en bovendien schrik je je vaak wezenloos als er vlak bij je ineens een zware vuurwerkbom ontploft.
pi_155812757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:57 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ik denk dat vanwege het vele geweld dat rond deze wedstrijd plaatsvind er een gecontroleerde verkoop is, m.a.w. alleen seizoenkaarthouders en mensen die bekend zijn bij de clubs.

Maar als ik je een tip mag geven: Ga niet naar deze wedstrijd. Rondom het stadion zijn er altijd rellen en de sfeer is bijzonder intimiderend en agressief. De wedstrijden zelf zijn echt een slagveld, goed voetbal zie je zelden en het is een aaneenschakeling van zware overtredingen, schwalbes en rode kaarten. Het spel ligt de helft van de tijd stil, en bovendien schrik je je vaak wezenloos als er vlak bij je ineens een zware vuurwerkbom ontploft.
bedankt voor de tip, mij lijkt het juist een belevenis om een keer bij die derby te zijn.

Daarom zou ik het graag zeker weten of en hoe ik het beste aan kaarten kan komen :)
pi_155919504
Even een vraagje gezien de TT: Hoe komt het dat AC Milan zo middelmatig is geworden? In de jaren 90 domineerden zij voor Ajax het voetbal en nu zoveel jaren later is het allemaal middelmatig en teleurstellend.
pi_156028549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:44 schreef planethugo het volgende:
geen idee waar ik dit anders kan vragen maar misschien dat een Serie A volger antwoord weet op mijn vraag:
ik wil met mijn vrouw in het najaar een weekend naar rome gaan, en dan ben ik natuurlijk zo slim om daar een leuke wedstrijd aan vast te plakken.

Nu kan ik via de site van AS Roma kaartjes voor veel wedstrijden kopen, behalve die tegen Lazio van begin november. Is die wedstrijd al uitverkocht of kan je daar als buitenstaander geen kaarten voor kopen? Iemand die hier meer over weet?
Er zijn minder kaarten beschikbaar vanwege veiligheidsredenen.
Een beetje overdreven, de mensen die willen rellen doen dat toch wel.

Maar het is nog altijd beter dan een verbod op uitsupporters.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156028652
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraagje gezien de TT: Hoe komt het dat AC Milan zo middelmatig is geworden? In de jaren 90 domineerden zij voor Ajax het voetbal en nu zoveel jaren later is het allemaal middelmatig en teleurstellend.
Berlusconi had z´n geld voor andere doeleinden nodig.

En het is gewoon geen team meer, ze hadden nooit die oude lichting zo snel moeten vervangen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156034333
Thuis achter staan tegen Chievo ... :')
Citius, Altius, Fortius.
pi_156034918
Ook Juve kan er momenteel helemaal niks van

Het is maar dat het nog onzeker is of Silva, Kun en Sterling meedoen anders neukt City ze met 5-0
pi_156036143
Juventus _O-
pi_156036482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:15 schreef planethugo het volgende:

bedankt voor de tip, mij lijkt het juist een belevenis om een keer bij die derby te zijn.

Daarom zou ik het graag zeker weten of en hoe ik het beste aan kaarten kan komen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:57 schreef Boezeidekoe het volgende:

Ik denk dat vanwege het vele geweld dat rond deze wedstrijd plaatsvind er een gecontroleerde verkoop is, m.a.w. alleen seizoenkaarthouders en mensen die bekend zijn bij de clubs.

Maar als ik je een tip mag geven: Ga niet naar deze wedstrijd. Rondom het stadion zijn er altijd rellen en de sfeer is bijzonder intimiderend en agressief. De wedstrijden zelf zijn echt een slagveld, goed voetbal zie je zelden en het is een aaneenschakeling van zware overtredingen, schwalbes en rode kaarten. Het spel ligt de helft van de tijd stil, en bovendien schrik je je vaak wezenloos als er vlak bij je ineens een zware vuurwerkbom ontploft.
Juist vanwege al die belevenis en alles zou ik ook bij die derby er heel graag eens heen willen :D

Maar waarschijnlijk zal het wel op de 1 of andere manier gereguleerd zijn, ik volg dat niet van Lazio en As Roma dus weet het niet. Maar vanwege het hele grote risico die aan die wedstrijd kleeft zal het wel vrij streng zijn.
pi_156036530
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:17 schreef Aguero het volgende:
Thuis achter staan tegen Chievo ... :')
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Ook Juve kan er momenteel helemaal niks van

Het is maar dat het nog onzeker is of Silva, Kun en Sterling meedoen anders neukt City ze met 5-0
Zo slecht is het spel van Juve niet. Als de kansen gewoon afgemaakt worden staan ze dik voor.
Alleen een Vidal en Tevez worden heel erg gemist, logisch zijn allebei toppers.
pi_156036531
Chievo heeft straks gewoon 9 punten
pi_156036542
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Zo slecht is het spel van Juve niet. Als de kansen gewoon afgemaakt worden staan ze dik voor.
Alleen een Vidal en Tevez worden heel erg gemist, logisch zijn allebei toppers.
Ik kijk vandaag met een schuin oogje dus je kan gelijk hebben, zit meer te letten op Atleti-Barca
pi_156036572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Juventus _O-
Een ajacied die een club als Juve durft uit te lachen _O-
Ik hoop dat je genoten hebt van dat waardeloze spel wat jullie elke wedstrijd aan de dag leggen, bij jullie spelen al zeker 10 jaar geen goede spelers meer. Bij ons wel ^O^
pi_156036591
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Een ajacied die een club als Juve durft uit te lachen _O-
Ik hoop dat je genoten hebt van dat waardeloze spel wat jullie elke wedstrijd aan de dag leggen, bij jullie spelen al zeker 10 jaar geen goede spelers meer. Bij ons wel ^O^
Oei Stijn, die voel je. Keihard.
pi_156036622
Goede vijfde man.
Citius, Altius, Fortius.
pi_156036633
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:20 schreef Rickertman96 het volgende:

Ik kijk vandaag met een schuin oogje dus je kan gelijk hebben, zit meer te letten op Atleti-Barca
Wrm Atletico-Barca.....

Het zit Juve gewoon nog niet mee begin van dit seizoen -O-
Kansen zijn der wel, maar we gaan weer terug naar de tijd van die Conte figuur. Kansen zat maar alles missen.
Daarin mis je dan gewoon Tevez. Een vechter als Vidal mis je ook, die kan ook door zijn wilskracht veel bereiken.

Ik ben absoluut geen fan van Pirlo, die voegde ook in zijn laatste 2 jaar nagenoeg niets meer toe (buiten ervaring), maar die kon met een vrije trap nog wel eens wat openbreken op zo'n moment.
pi_156036653
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wrm Atletico-Barca.....
La Liga vind ik nou eenmaal interessanter. Het is maar trouwens dat de Serie A nu wordt uitgezonden op Eurosport (2) anders zou ik er echt niet naar kijken hoor.

Morgen ga ik wel de derby kijken iig.
pi_156036665
Juve maakt gelijk
pi_156036693
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:22 schreef Rickertman96 het volgende:

Oei Stijn, die voel je. Keihard.
Is toch ook een inkopper, hoe dom ben je om als ajacied wat tegenwoordig een 3e rangs clubje is wat te gaan zeggen van 1 van de topclubs.
Alsof je als amateur club Barca gaat uitlachen.

Natuurlijk gaat het even niet top met Juve, maar stonden vorig jaar gewoon in CL finale. Spelen al jaren echt geweldig voetbal. Spelen al sinds mensenheugenis geweldige voetballers.
Dat kun je niet bepaald meer van Ajax zeggen. Dan moet ie niet dom hier komen kletsen.
pi_156036783
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:24 schreef Rickertman96 het volgende:

La Liga vind ik nou eenmaal interessanter. Het is maar trouwens dat de Serie A nu wordt uitgezonden op Eurosport (2) anders zou ik er echt niet naar kijken hoor.

Morgen ga ik wel de derby kijken iig.
Oh echt? Wordt het tegenwoordig op Eurosport 2 uitgezonden? Goed om te weten!
Kijk het altijd via stream, of Rai Uno als ik het toevallig eens ergens zie (versta Italiaans dus dat kan ik ook wel volgen).

Ac Milan-Inter vind ik nooit zo'n interessante derby meer eigenlijk. Spel lijkt echt nergens meer op.
Ploegen in groot verval jammer genoeg.

Nee heb echt helemaal niets met La Liga. Maar dat wist je wss wel.
2 clubs die wat voorstellen, toneelspelen is zeer belangrijk daar, mietjes gedoe. Weinig spanning.
Ik vind het voetbal wat ze daar spelen ook niet interessant, Real is nog wel wat maar verder.
Atletico is gewoon knokken, Barca alleen maar wat dom passen met dat tikkie takkie gedoe.

Nee niet mijn competitie sorry.
pi_156036980
In elk geval nog gelijkspel weten te behalen -O-
pi_156037151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oh echt? Wordt het tegenwoordig op Eurosport 2 uitgezonden?
Ja, Eurosport heeft de rechten van zowel Ligue 1 als de Serie A nu. Al zenden ze lang niet alles uit.
pi_156045172
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ja, Eurosport heeft de rechten van zowel Ligue 1 als de Serie A nu. Al zenden ze lang niet alles uit.
Ze zenden alles uit, je kan zelf kiezen wat je wil zien nu.
Wel irritant dat er elke helft een error komt, maar dat kan ook aan mijn instellingen liggen of zo.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')