abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170348653
Ik snap Bosbeetle wel, en dat is natuurlijk FOK!-beleid wat gewoon FOK!-breed overal wordt toegepast.

Neemt niet weg dat er hier - maar ook in andere fora op FOK! - zeer regelmatig discussie ontstaat over de dalende kwaliteit. Want je maakt mij niet wijs dat je dat zelf ook niet ziet, Bosbeetle. Leuk dat riazop, possetje en Tong hier onwijs hun ei kwijtkunnen, maar ik vind MUZ vrij hard achteruit hollen qua kwaliteit, ik zie zelden een topic dat ik denk 'leuk, even volgen!'. En dat was vroeger meer, veel meer.

En dan moet je je misschien eens afvragen of het beleid wel het juiste is. Want nogmaals, dit gebeurt niet alleen in MUZ, maar ook fora als GC zijn gewoon bedroevend om te zien. En dan kan men blijven roepen 'tjah, het is niet tegen de policy, ze roepen niks strafbaars of écht geks', maar zelfs een blinde ziet nog een complete uittocht van kwalitatieve posters (en topics), en iedere ochtend een stortvloed aan possetje, tong, riazop, nikonlover, en iwanius onzin. En niet onzin als in 'haha leuk topic in ONZ', maar compleet onnavolgbare bagger waar niemand verder wat mee kan.

En ik begrijp dat je niet iemand zo klakkeloos kan bannen omdat hij topics opent die bij de massa niet zo lekker liggen, maar ik heb nu het idee dat er echt 0,0 gedaan wordt aan die mensen een beetje coachen of sturen. En als iemand dan wél een keer een ban heeft is het max 48u, om daarna gewoon weer straffeloos verder te gaan met precíes hetzelfde gedrag. Dus wat heeft zo'n ban dan voor nut?

Dus ja, het is beleid, dat is bekend. Maar het was ook ooit beleid om mensen die een beetje van het padje af waren een gat in hun schedel te boren, of homo's te castreren. Beleid is niet iets waar je halsstarrig aan moet vasthouden als de wereld om je heen veranderd. Beleid kan (en moet) mee veranderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2017 10:19:31 ]
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 10:30:56 #252
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170349295
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:07 schreef Cyanide- het volgende:
Ik snap Bosbeetle wel, en dat is natuurlijk FOK!-beleid wat gewoon FOK!-breed overal wordt toegepast.

Neemt niet weg dat er hier - maar ook in andere fora op FOK! - zeer regelmatig discussie ontstaat over de dalende kwaliteit. Want je maakt mij niet wijs dat je dat zelf ook niet ziet, Bosbeetle. Leuk dat riazop, possetje en Tong hier onwijs hun ei kwijtkunnen, maar ik vind MUZ vrij hard achteruit hollen qua kwaliteit, ik zie zelden een topic dat ik denk 'leuk, even volgen!'. En dat was vroeger meer, veel meer.
Dat is spijtig om te horen, maar wij merken ook dat het moeilijker is om topics te starten en/of aan de gang te houden.

quote:
En dan moet je je misschien eens afvragen of het beleid wel het juiste is. Want nogmaals, dit gebeurt niet alleen in MUZ, maar ook fora als GC zijn gewoon bedroevend om te zien. En dan kan men blijven roepen 'tjah, het is niet tegen de policy, ze roepen niks strafbaars of écht geks', maar zelfs een blinde ziet nog een complete uittocht van kwalitatieve posters (en topics), en iedere ochtend een stortvloed aan possetje, tong, riazop, nikonlover, en iwanius onzin. En niet onzin als in 'haha leuk topic in ONZ', maar compleet onnavolgbare bagger waar niemand verder wat mee kan.
Ik herken dit niet. Het is niet zo dat er iedere ochtend een hele rits aan topics opstaat van bovengenoemde, of andere, users. Was het maar zo..

quote:
En ik begrijp dat je niet iemand zo klakkeloos kan bannen omdat hij topics opent die bij de massa niet zo lekker liggen, maar ik heb nu het idee dat er echt 0,0 gedaan wordt aan die mensen een beetje coachen of sturen. En als iemand dan wél een keer een ban heeft is het max 48u, om daarna gewoon weer straffeloos verder te gaan met precíes hetzelfde gedrag. Dus wat heeft zo'n ban dan voor nut?
Bannen heeft zelden nut, coachen of permbannen is beter.

quote:
Dus ja, het is beleid, dat is bekend. Maar het was ook ooit beleid om mensen die een beetje van het padje af waren een gat in hun schedel te boren, of homo's te castreren. Beleid is niet iets waar je halsstarrig aan moet vasthouden aan de wereld om je heen verandert. Beleid kan (en moet) mee veranderen.
Klopt, maar daar zien wij op dit moment ook de noodzaak niet toe. MUZ is een breed forum, waarin we alle muzikale uitspattingen bij elkaar bundelen. Dat houdt in dat er zowel ruimte is voor de Sterrenparade, als voor Nederhop, als voor techno en metal.

Ik kan mij persoonlijk niet zo storen aan bovenstaande gebruikers, omdat ik zelden zie dat ze de discussie doelbewust verstoren. Ik durf zelfs te beweren dat bovenstaande gebruikers mij ook wel aan het hart gaan. Natuurlijk vallen ze soms op door hun post gedrag, maar ze houden de boel hier ook levend en gaan, als ze eens over de schreef gaan of een kortaf-slotje krijgen, niet lopen mekkeren.

Ik merk wel dat er steeds meer een tendens tegen deze gebruikers is en dat vind ik jammer. Regelmatig krijgen sommigen er ook onterecht en bevooroordeeld van langs. Aan de andere kant wil ik een ieder die commentaar krijgt op zijn of haar postgedrag vragen dit ter harte te nemen. In MUZ zijn we, en dat vind ik echt een compliment naar jullie toe, heel lief voor elkaar, maar ook eerlijk en direct.

Oh, en om maar meteen een mythe hier door te breken. Helaas ontbreken Bosbeetle en linksbovengetekende nog steeds op de loonlijst van TopNotch. Het enige wat wij krijgen van FOK! is gezeik, gezever, bagger en af en toe een topic waarvan de mondhoeken omhoog krullen. Het kost ons een paar uur van ons leven, maar dat hebben we meestal graag voor jullie over.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 10:32:29 #253
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170349339
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hoeveel vangt fok nou voor dat eeuwige gespam?

Jullie maken eerst een reactie en gooien een topic dicht omdat jullie geen archief zijn. Als ik jullie op deze post wijs in een ander archief topic van riazop dan verwijderen jullie die post.

Hypocriet much?
Nee, we hebben een feedbacktopic en daar zijn we bereikbaar voor vragen over topics of FOK! in het algemeen. We gaan een discussie hierover niet uitsmeren over onze mooie sub.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Leuk dat jullie mijn post waarin jullie hypocriete gedrag getoond wordt hebben verwijderd.

Jullie zijn lachwekkend. :D
En crewbash is bah. Zie mijn lange reactie hierboven.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_170396996
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:32 schreef belsen het volgende:

[..]

Nee, we hebben een feedbacktopic en daar zijn we bereikbaar voor vragen over topics of FOK! in het algemeen. We gaan een discussie hierover niet uitsmeren over onze mooie sub.

[..]

En crewbash is bah. Zie mijn lange reactie hierboven.
Hypocriet genoemd worden is al een crewbash? Tering jullie hebben lange tenen zeg. _O-

Maar even serieus, hoe verkoop je in godsnaam het feit dat 1 lijstjes topic gesloten werd, maar dat de velen daarna WEL open mogen?
Jullie waren toch geen encyclopedie?

Dus ja, dan ben je gewoon fucking hypocriet.

Dus bij deze; waarom zijn jullie hypocriet danwel uitleg waarom die kansloze nietstoevoegende opsomtopics open mogen blijven terwijl jullie ze eerst sloten.

Is het geld? Wat is het? Leg het ons uit. Want niemand begrijpt het.

Het gaat niet over muziek namelijk dus staat het sowieso hier fout. Opsom lijstjes van youtube kliks, die je gewoon kan kopen en dus al niks betekenen, is niet muziek. Dan gaat ie maar naar een forum waar men geinteresseerd is in niet verder onderbouwde statistieken.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_170397009
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:30 schreef belsen het volgende:

[..]

Dat is spijtig om te horen, maar wij merken ook dat het moeilijker is om topics te starten en/of aan de gang te houden.

Dus moet men maar bagger tolereren waar niemand op zit te wachten? Goede oplossing. Iedereen irriteert zich er aan, het heeft met muziek niks te maken en het jaagt eerder mensen weg. Next.

quote:
Ik herken dit niet. Het is niet zo dat er iedere ochtend een hele rits aan topics opstaat van bovengenoemde, of andere, users. Was het maar zo..

Modjes zitten op een ander forum ofzo? Je wordt doodziek van die vele kansloze topics van o.a. genoemde users.

quote:
Bannen heeft zelden nut, coachen of permbannen is beter.

Ik zou zeggen; begin eens met 1 van beiden dan.

quote:
Klopt, maar daar zien wij op dit moment ook de noodzaak niet toe. MUZ is een breed forum, waarin we alle muzikale uitspattingen bij elkaar bundelen. Dat houdt in dat er zowel ruimte is voor de Sterrenparade, als voor Nederhop, als voor techno en metal.

Ik kan mij persoonlijk niet zo storen aan bovenstaande gebruikers, omdat ik zelden zie dat ze de discussie doelbewust verstoren. Ik durf zelfs te beweren dat bovenstaande gebruikers mij ook wel aan het hart gaan. Natuurlijk vallen ze soms op door hun post gedrag, maar ze houden de boel hier ook levend en gaan, als ze eens over de schreef gaan of een kortaf-slotje krijgen, niet lopen mekkeren.

Ik merk wel dat er steeds meer een tendens tegen deze gebruikers is en dat vind ik jammer. Regelmatig krijgen sommigen er ook onterecht en bevooroordeeld van langs. Aan de andere kant wil ik een ieder die commentaar krijgt op zijn of haar postgedrag vragen dit ter harte te nemen. In MUZ zijn we, en dat vind ik echt een compliment naar jullie toe, heel lief voor elkaar, maar ook eerlijk en direct.

Oh, en om maar meteen een mythe hier door te breken. Helaas ontbreken Bosbeetle en linksbovengetekende nog steeds op de loonlijst van TopNotch. Het enige wat wij krijgen van FOK! is gezeik, gezever, bagger en af en toe een topic waarvan de mondhoeken omhoog krullen. Het kost ons een paar uur van ons leven, maar dat hebben we meestal graag voor jullie over.
Nogmaals, de topics van riazop hebben niks met muziek te maken. Jullie eigen opmerking was eerst; wij zijn geen encyclopedie of naslagwerk. Inmiddels zijn er 6 of 7 topics met die bagger.

En je hoeft niet op de loonlijst te staan. Payola is immers illegaal en onder de tafel.

En nee zou houden de boel hier niet levend, want de enige die in die bagger topics posten zijn zijzelf en iedereen die die tyfus topics haat.

Wees gewoon consequent en donder op met die youtube klik topics. Laat riazop maar met eigen meningen komen ipv alleen maar kliks en links te dumpen. Hij antwoordt nooit op vragen. De topics voegen NUL toe.
Als je dat niet wil inzien dan ben je echt stekeblind.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 10:53:33 #256
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170398896
Jammer dat je er zo instaat en soms zelfs negeert wat ik aankaart of weerleg. Bovenstaand is ons standpunt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 04:19 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hypocriet genoemd worden is al een crewbash? Tering jullie hebben lange tenen zeg. _O-
Nee, het heeft te maken met nét die andere zin van je tweezinnige betoog, dat is weinig positief of constructief.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_170401474
Ik vind eigenlijk dat de moderatie van MUZ het goed doet.
Vind je dat er teveel bagger is maak zelf goede topics en reageer niet in die bagger.
Verder ze zijn geen machines ze kunnen best 1 topic sluiten en de andere ophouden. De richtlijnen van fok staan dat toe.
  zondag 23 april 2017 @ 13:48:34 #258
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170425172
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 04:28 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dus moet men maar bagger tolereren waar niemand op zit te wachten? Goede oplossing. Iedereen irriteert zich er aan, het heeft met muziek niks te maken en het jaagt eerder mensen weg
Je getier en gejank heeft ook geen reet met muziek te maken en nodigt nieuwe users ook niet uit om hier te gaan posten. Pak voor de grap eens een spiegel.
pi_170425543
Nvermind
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 30 april 2017 @ 18:45:10 #260
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170590382
Is er eigenlijk een algemeen produceer topic (met alles omtrent muziek, equipment, DAW's, productie zelf etc)? Ik meen die ooit ergens gezien te hebben, maar kan het niet vinden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 30 april 2017 @ 23:02:01 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_170598525
Die rotzooi van Riazop mag wel eens aangepakt worden zeg. Wat een bagger.
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 23:37:48 #262
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170599074
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 18:45 schreef richolio het volgende:
Is er eigenlijk een algemeen produceer topic (met alles omtrent muziek, equipment, DAW's, productie zelf etc)? Ik meen die ooit ergens gezien te hebben, maar kan het niet vinden
Ik heb deze voor je, laatste post uit 2012: Topicreeks: Studio Apparatuur
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 23:41:25 #263
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170599119
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:02 schreef leolinedance het volgende:
Die rotzooi van Riazop mag wel eens aangepakt worden zeg. Wat een bagger.
Bedankt dat je hiervoor speciaal eens naar MUZ bent gekomen. Antwoord staat hierboven al.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_170599611
Mijn Bertus Staigerpaip topic ben ik kwijt.

[ Bericht % gewijzigd door belsen op 01-05-2017 09:57:03 ]
  maandag 1 mei 2017 @ 00:24:05 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_170599639
quote:
11s.gif Op maandag 1 mei 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn Bertus Staigerpaip topic ben ik kwijt.
Is er toch nog gewoon hoor: MUZ / Bertus Staigerpaip de 1e NL rappert

Goed topic trouwens.
  maandag 1 mei 2017 @ 00:30:22 #266
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170599707
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2017 23:37 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik heb deze voor je, laatste post uit 2012: Topicreeks: Studio Apparatuur
Thanks :) Even kijken of daar nog wat leven in kan worden gebracht :')

Of kan ik beter een nieuwe maken?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 09:06:43 #267
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_170601562
quote:
11s.gif Op maandag 1 mei 2017 00:30 schreef richolio het volgende:

[..]

Thanks :) Even kijken of daar nog wat leven in kan worden gebracht :')

Of kan ik beter een nieuwe maken?
We hebben ook deze reeks nog: MUZ / Produceren # 42 - Schuiven maar...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 09:56:36 #268
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170602263
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

We hebben ook deze reeks nog: MUZ / Produceren # 42 - Schuiven maar...
Die kon ik dus even niet vinden.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 1 mei 2017 @ 15:50:10 #269
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170610156
Ah thanks!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 1 mei 2017 @ 21:49:25 #270
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_170620476


[ Bericht 100% gewijzigd door belsen op 01-05-2017 22:03:31 (Dit is FB, geen theekransje.) ]
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171024956
MUZ / Audioslave

Mag deze (helaas) een schop ;(
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:18:02 #272
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_171025237
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:02 schreef Cyanide- het volgende:
MUZ / Audioslave

Mag deze (helaas) een schop ;(
Even gastschopje gegeven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_171025295
Thanks Mark.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 18:02:10 #274
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171032912
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:18 schreef Mark het volgende:

[..]

Even gastschopje gegeven
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:
Thanks Mark.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 12:58:09 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_171050235
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')