abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:27:22 #1
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155438650
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ikke_84
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Leonietje83 *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 48% gewijzigd door Rijstebuiltje op 23-08-2015 16:02:15 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:44:56 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155440318
Heeft iemand nog tips tegen menstruatiepijn? Heb al 2 naproxen op en 4pcm maar ik verga nog steeds van de pijn. Dit houd ik niet nog een hele dag vol ;(

Vriend is nu een kruik aan het maken, hopelijk helpt dat een beetje.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155440713
Biologische tampons/maandverband zorgde hier voor veeeeeel minder/geen menstruatie pijn (en ook een aanzienlijk kortere menstruatie!). Of een menstruatie cup of wasbaar verband kan ook. Bij mij is het nooit zo pijnlijk (geweest) dat ik er medicatie voor nodig had. Hopelijk is de pijn snel voorbij :{ :*
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155441854
Geen ervaring met medicatie. Ik vind een kruik bij kramp altijd erg fijn!
Wel naar dat je zo'n menstruatiepijn hebt, had je dit altijd al of is dit een bijwerking van de clomid?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:12:01 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155442402
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:44 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand nog tips tegen menstruatiepijn? Heb al 2 naproxen op en 4pcm maar ik verga nog steeds van de pijn. Dit houd ik niet nog een hele dag vol ;(

Vriend is nu een kruik aan het maken, hopelijk helpt dat een beetje.
Diclofenac helpt bij mij als een trein. Dan wel 50mg. Bij de drogist kun je het wel kopen, maar dan in tabletjes van 12,5 mg. Dan zou je er 2-4 kunnen nemen. Ik zou 't wel afraden als je snel last van je maag hebt. Sterkte ermee!
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:23:19 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155442730
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:04 schreef nunchi het volgende:
Biologische tampons/maandverband zorgde hier voor veeeeeel minder/geen menstruatie pijn (en ook een aanzienlijk kortere menstruatie!). Of een menstruatie cup of wasbaar verband kan ook. Bij mij is het nooit zo pijnlijk (geweest) dat ik er medicatie voor nodig had. Hopelijk is de pijn snel voorbij :{ :*
Nog nooit bij stilgestaan dat dat verschil zou kunnen maken :o Hoe kom je aan biologische tampons/maandverband?

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:53 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Geen ervaring met medicatie. Ik vind een kruik bij kramp altijd erg fijn!
Wel naar dat je zo'n menstruatiepijn hebt, had je dit altijd al of is dit een bijwerking van de clomid?
Sinds ik clomid slik heb ik het weer zo heftig, net als voordat ik aan de pil ging. Dat was zelfs de reden om destijds aan de pil te gaan omdat het echt niet uit te houden was ;(

Kruik heeft ook wat geholpen gelukkig, en daarna de poes die lekker op mijn buik kwam knorren O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Diclofenac helpt bij mij als een trein. Dan wel 50mg. Bij de drogist kun je het wel kopen, maar dan in tabletjes van 12,5 mg. Dan zou je er 2-4 kunnen nemen. Ik zou 't wel afraden als je snel last van je maag hebt. Sterkte ermee!
Ik heb nog wel diclo van mijn operatie maar die probeer ik zoveel mogelijk op te sparen. Maagbeschermers slik ik standaard al dus dat is geen probleem :) Denk wel dat ik vannacht een diclo inneem anders kan ik niet slapen van de pijn :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155443133
Aleve feminax. Werkt als een trein!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_155443988
Balen Majo, dat het helemaal is losgebarsten.

Ik zou nu een eisprong moeten hebben ongeveer maar volgens mij is het niet waar. We zijn een beetje een kneuzen-wohts-lichting, als in, veel lang-wachtenden en ex-miskramenden, of niet? :+ wat overigens stommer klinkt dan bedoelt, hoor er zelf natuurlijk ook bij, maar wat fuchsia al zei, echt een onwijze groep met miskramen afgelopen tijd lijkt het, en in de op veel mensen die al lang wachten. Maar dit is misschien gewoon realiteit maar viel me eerder niet op. :@

[ Bericht 35% gewijzigd door Svane op 22-08-2015 20:21:40 ]
pi_155444833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:59 schreef Svane het volgende:
Balen Majo, dat het helemaal is losgebarsten.

Ik zou nu een eisprong moeten hebben ongeveer maar volgens mij is het niet waar. We zijn een beetje een kneuzen-wohts-lichting, als in, veel lang-wachtenden en ex-miskramenden, of niet? :+
_O- :D Kneusjes O+
pi_155444912
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:59 schreef Svane het volgende:
Balen Majo, dat het helemaal is losgebarsten.

Ik zou nu een eisprong moeten hebben ongeveer maar volgens mij is het niet waar. We zijn een beetje een kneuzen-wohts-lichting, als in, veel lang-wachtenden en ex-miskramenden, of niet? :+ wat overigens stommer klinkt dan bedoelt, hoor er zelf natuurlijk ook bij, maar wat fuchsia al zei, echt een onwijze groep met miskramen afgelopen tijd lijkt het, en in de op veel mensen die al lang wachten. Maar dit is misschien gewoon realiteit maar viel me eerder niet op. :@
Inderdaad.
pi_155445289
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nog nooit bij stilgestaan dat dat verschil zou kunnen maken :o Hoe kom je aan biologische tampons/maandverband?

[..]

Sinds ik clomid slik heb ik het weer zo heftig, net als voordat ik aan de pil ging. Dat was zelfs de reden om destijds aan de pil te gaan omdat het echt niet uit te houden was ;(

Kruik heeft ook wat geholpen gelukkig, en daarna de poes die lekker op mijn buik kwam knorren O+

[..]

Ik heb nog wel diclo van mijn operatie maar die probeer ik zoveel mogelijk op te sparen. Maagbeschermers slik ik standaard al dus dat is geen probleem :) Denk wel dat ik vannacht een diclo inneem anders kan ik niet slapen van de pijn :X
Ik koop dat altijd bij de plaatselijke bio/natuurwinkel, maar op internet is het ook te vinden :) Ik heb zelf altijd van Natracare. Ik heb van meerdere mensen die zijn overgestapt vernomen dat zij ook veel verschil in pijn en hoeveelheid vloeien ervaren!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155445328
Svane :D
Ik hoop toch dat ik dan alleen maar even rakelings langsvlieg hier ;)
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:38:41 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155445452
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef nunchi het volgende:

[..]

Ik koop dat altijd bij de plaatselijke bio/natuurwinkel, maar op internet is het ook te vinden :) Ik heb zelf altijd van Natracare. Ik heb van meerdere mensen die zijn overgestapt vernomen dat zij ook veel verschil in pijn en hoeveelheid vloeien ervaren!
hoe verklaar je dat dan? Het klinkt niet logisch. Je bloedt en krampt toch van binnenuit?
pi_155445729
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

hoe verklaar je dat dan? Het klinkt niet logisch. Je bloedt en krampt toch van binnenuit?
Je vagina (evenals je anus) neemt vrij makkelijk stoffen op (de rest van je huid ook, als je iets opsmeert dan is het na ca. 30 sec in je lichaam opgenomen). Als je maandverband draagt wat tegen je huid aankomt, dan neem je daar stoffen uit op. En al helemaal als je tampons draagt, verder van binnen, daar worden stoffen zelfs nog makkelijker door je lichaam opgenomen. Verschillende stoffen kunnen invloed hebben op je lichaam, bijv. dat je lichaam extra afvalstoffen af moet gaan voeren kan er voor zorgen dat je pijn krijgt. Bio maandverband/tampons bevatten over het algemeen weinig tot geen gekke toegevoegde stoffen en zijn in dat opzicht dus neutraler voor je lichaam. Dat kan wezenlijk verschil maken in de hoeveelheid die je vloeit en ook in de hoeveel pijn die je ervaart.

Water drinken helpt ook vaak bij verschillende soorten pijn, het helpt je lichaam om makkelijker afvalstoffen te kunnen afvoeren.

En het wasmiddel dat je gebruikt kan ook veel verschil maken, ook bij afscheiding bijv. :)
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:58:32 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155446130
Zo klinkt het wel aannemelijk, dank voor je uitgebreide uitleg! Zal eens kijken in de biowinkel. Als ik ooit weer eens ga bloeden /flauw
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:04:10 #16
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155446335
Pff majo hoop dat je snel van je pijn af bent.

In het vorige topic vroeg iemand of man hier ging werken voor een betere uitslag van zijn test over 3 maanden.. Dat doet ie gelukkig. Meer sporten, vitamines slikken, afvallen etc.

Op t gebied van tampons etc, ik wil binnenkort toch echt eens kijken naar een divacup ofzo.

Oh en mag mijn NOD naar 13 september? :)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:30:56 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155447444
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef miss_sly het volgende:
Aleve feminax. Werkt als een trein!
Dat is naproxen ;)

Wat klote dat zelfs dat je niet helpt MaJo :X Een flink glas wijn erbij? :')
Ohnee wacht, dat hielp mij altijd voornamelijk bij de spanningshoofdpijn die ik rond menstruatie kreeg.... maar ik dronk t ook gewoon omdat t kon ofzo...
pi_155447655
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:30 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat is naproxen ;)

Wat klote dat zelfs dat je niet helpt MaJo :X Een flink glas wijn erbij? :')
Ohnee wacht, dat hielp mij altijd voornamelijk bij de spanningshoofdpijn die ik rond menstruatie kreeg.... maar ik dronk t ook gewoon omdat t kon ofzo...
Een glas?
Na een fles heb je nergens meer last van....

/flauw
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:36:45 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155447695
:D :')!
pi_155448725
Even hier, omdat ik geen betere plek weet en jullie veel verstand van cyclussen hebben denk ik :)

Ik ben op de dag af exact 6 weken na de geboorte van Elva weer gaan menstrueren. Volgens het boekje, en ook elke maand duurde mijn cyclus 27 of 28 dagen, net als voorheen. Nu ben ik drie dagen over tijd, een zwangerschap kan niet echt (omdat condooms, al schijnen er condoombabies te bestaan :') ) en de test van gisteravond was spierwit, maar ik word hier wel echt mega onzeker van, ofzo. Ik snap dat het na een bevalling even op gang moet komen, hormonen, bladiebla, maar ik vind het zo raar dat het allemaal zo netjes was en dan nu ineens mijn cyclus zo lang is. Is het niet te laat om nog de hormonenkaart te spelen?
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:10:04 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155449126
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef miss_sly het volgende:
Aleve feminax. Werkt als een trein!
Dat werkt bij mij helaas niet voldoende (naproxen is de werkzame stof). Het helpt een paar uur maar na 3-4 uur is het uitgewerkt terwijl het 8-12 uur zou moeten werken :X

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:59 schreef Svane het volgende:
Balen Majo, dat het helemaal is losgebarsten.

Ik zou nu een eisprong moeten hebben ongeveer maar volgens mij is het niet waar. We zijn een beetje een kneuzen-wohts-lichting, als in, veel lang-wachtenden en ex-miskramenden, of niet? :+ wat overigens stommer klinkt dan bedoelt, hoor er zelf natuurlijk ook bij, maar wat fuchsia al zei, echt een onwijze groep met miskramen afgelopen tijd lijkt het, en in de op veel mensen die al lang wachten. Maar dit is misschien gewoon realiteit maar viel me eerder niet op. :@
De kneusjesclub O+ Maar het viel mij ook op, echt veel meiden hier die al langer dan een jaar bezig zijn. Vind het ook wel gezellig dat ik niet alleen achterblijf :@ Al wil ik het liefst natuurlijk eigenlijk iedereen hier snel weghebben :D

quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef nunchi het volgende:

[..]

Ik koop dat altijd bij de plaatselijke bio/natuurwinkel, maar op internet is het ook te vinden :) Ik heb zelf altijd van Natracare. Ik heb van meerdere mensen die zijn overgestapt vernomen dat zij ook veel verschil in pijn en hoeveelheid vloeien ervaren!
Het is het proberen waard maar ik vraag me wel af of het mij helpt. Ik heb echt last van weeën. Het komt ook echt om de paar minuten zeg maar. Denk dat het dan toch wel meer iets is van binnenuit maar ik sta sowieso open om alles uit te proberen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 22:01 schreef L-E het volgende:
Even hier, omdat ik geen betere plek weet en jullie veel verstand van cyclussen hebben denk ik :)

Ik ben op de dag af exact 6 weken na de geboorte van Elva weer gaan menstrueren. Volgens het boekje, en ook elke maand duurde mijn cyclus 27 of 28 dagen, net als voorheen. Nu ben ik drie dagen over tijd, een zwangerschap kan niet echt (omdat condooms, al schijnen er condoombabies te bestaan :') ) en de test van gisteravond was spierwit, maar ik word hier wel echt mega onzeker van, ofzo. Ik snap dat het na een bevalling even op gang moet komen, hormonen, bladiebla, maar ik vind het zo raar dat het allemaal zo netjes was en dan nu ineens mijn cyclus zo lang is. Is het niet te laat om nog de hormonenkaart te spelen?
Hmmm wel gek als je steeds zo regelmatig bent, maar in principe kunnen cycli best een paar dagen afwijken. Maar verder geen idee hoe dat zit na de bevalling, je was wel best snel weer ongesteld! Sommige meiden zijn echt maanden tot een jaar niet ongesteld toch?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:15:37 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155449347
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 22:01 schreef L-E het volgende:
Even hier, omdat ik geen betere plek weet en jullie veel verstand van cyclussen hebben denk ik :)

Ik ben op de dag af exact 6 weken na de geboorte van Elva weer gaan menstrueren. Volgens het boekje, en ook elke maand duurde mijn cyclus 27 of 28 dagen, net als voorheen. Nu ben ik drie dagen over tijd, een zwangerschap kan niet echt (omdat condooms, al schijnen er condoombabies te bestaan :') ) en de test van gisteravond was spierwit, maar ik word hier wel echt mega onzeker van, ofzo. Ik snap dat het na een bevalling even op gang moet komen, hormonen, bladiebla, maar ik vind het zo raar dat het allemaal zo netjes was en dan nu ineens mijn cyclus zo lang is. Is het niet te laat om nog de hormonenkaart te spelen?
Je hebt natuurlijk een aantal behoorlijke rollercoastermaanden achter de rug, maar is er deze maand nog iets extra stressvols geweest waardoor je eisprong misschien is uitgesteld?

Voel je je eisprong ook? En was die op het normale moment? Dan zou ik over een paar dagen toch weer testen... Kan best dat hormonen toch nog aan het inregelen zijn, maar het zou wel toevallig zijn inderdaad.
pi_155449675
Majo: klopt. Maar mijn lijf werkt wat dat betreft vaak volgens het gemiddelde (na de eerste ook exact na 6 weken ongesteld. na de tweede niet, toen zat er al een spiraal in ;) ). Dat cycli af kunnen wijken weet ik eigenlijk ook wel, maar ben het niet gewend (ja dat is verwend, zeker in dit topic, sorry :@ )

LB: niet meer stress dan het gebruikelijke. Eisprong voel ik soms, deze maand niet gemerkt.
pi_155449944
Dit topic moet echt zo ontzettend leeg worden, spinraggen in de hoeken leeg. Beschimmelde broodrestjes van de wachtbankjes enzulks.
pi_155451770
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 22:29 schreef Hilzillah het volgende:
Dit topic moet echt zo ontzettend leeg worden, spinraggen in de hoeken leeg. Beschimmelde broodrestjes van de wachtbankjes enzulks.
O+

L-E, dat is niet zo heel raar dat je cyclus wat uitschieters maakt nu. Maar snap dat je er onzeker van wordt. :*
pi_155454880
Welkom Nunchi! Bijzonder dat je twee keer zo snel zwanger was, wie weet gaat het nu weer zo voorspoedig bij je!

Wat vervelend dat je cyclus nu ineens langer duurt L-E, ik hoop dat je menstruatie snel door zal breken.
pi_155454921
Majo wat vervelend dat het zoveel pijn doet. Hopelijk slaap je vannacht een beetje op de diclofenac.

Nunchi je bio maandverband/ tampon verhaal maakt me in de war!! Ik denk dat ik de verkeerde voor me had :D

LE wat vervelend dat je cyclus nu raar gaat doen. Misschien dat je geen eisprong hebt gehad of dat die later is geweest deze maand? Heb je nog geen kwaaltjes die je menstruatie aankondigingen?
:* voor jou

Hilz :D
Ondanks dat ik er net pas in zit ben ik het geheel met je eens :Y
pi_155457758
Ik word dus - bij normaal verloop- geen moeder meer voor m'n 30e... Bleeegh. Test bleef zoals verwacht spierwit.
Op naar de huisarts komende week, ik moet nog even nadenken of ik daarna nog blijf posten hier....
Warempel, een drempel.
pi_155461026
L-E, wat stom dat je cyclus opeens in de war lijkt. Mijn cyclus schommelt dus ook vaak wat, maar dat ben ik dus gewend. :* Ik weet niet zo goed wat je zou kunnen doen..

Ronderotonde, wat jammer dat je wederom een witte test in je handen had... En dat moeder worden voor de 30e nu niet meer zal lukken. ;( Succes alvast bij de huisarts. Je kunt naar aanleiding van wat besproken en gedaan wordt bij de huisarts bepalen of je je hier nog op je plek voelt :* Ik hoop in ieder geval dat je dan toch wel voor je 30e twee mooie strepen zal plassen en al met een aardige buik je verjaardag zal kunnen gaan vieren te zijner tijd!

ikke_84, ik ben wel zo'n geitewollensokhippiealuhoedjezweefteef ja *;
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155461131
Voor mij bevestigde t mijn vermoeden. :D

Zweefteef. O+
pi_155461303
Ik vond het wasbaar maandverband ook wel een sterke hint :D O+
pi_155461514
Sorry nunchi, maar je hebt het ons niet moeilijk gemaakt :D O+ Nog zo'n leukerd O+
pi_155461618
Wasbaar maandverband ;( daar krijg ik echt flashbacks van naar mijn moeder's verhalen over haar eigen jeugd :+ :D

(Sorry, nunchi, ik vind je heel lief, maar dat verhaal over bio maandverband raakt echt kant noch wal :@ )
Kwak
pi_155461671
Dat mag je vinden ;) Voor anderen kan het wel veel verschil maken :D (Voor mijzelf dus ook, beduidend!)

[ Bericht 6% gewijzigd door nunchi op 23-08-2015 13:20:52 ]
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155462467
Ben ik nou de enige die nunchi's kloon niet kan raden? PM'tje graag!
Home is where the O+ is...
pi_155463305
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:41 schreef Cwen het volgende:
Ben ik nou de enige die nunchi's kloon niet kan raden? PM'tje graag!
:D ik dacht/denk dat jij t bent!

Nunchi moet gewoon heel snel een 2e streepje plassen!!

Ronderotonde wat balen zeg.
Wat nunchi zegt, hopelijk plas je voor je 30e verjaardag wel een 2e streepje.
pi_155463514
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:41 schreef Cwen het volgende:
Ben ik nou de enige die nunchi's kloon niet kan raden? PM'tje graag!
Wat schuift het? :7
pi_155463658
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat schuift het? :7
_O-
pi_155463792
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:10 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

:D ik dacht/denk dat jij t bent!

Nunchi moet gewoon heel snel een 2e streepje plassen!!

Ronderotonde wat balen zeg.
Wat nunchi zegt, hopelijk plas je voor je 30e verjaardag wel een 2e streepje.
Als Cwen het niet is dan weet ik het geloof ik wel :D er zijn trouwens best wel wat mama's in het peutertopic met 1 dochter :+

Ronderotonde, die 30e verjaardag was hier ook zo'n mijlpaal, en toen die voorbij was hoopte ik erg op zwangerschap op mijn 30e. Dat is gelukt, maar helaas ook weer mislukt en nu is de 30 weg en is het jammer :{ Maar 30 is ook maar een getal, al snap ik erg goed hoe het voelt :*
Succes bij de huisarts en hopelijk lukt het hoe dan ook toch nog wel voor je 30e!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Fuchsia_roze op 23-08-2015 14:38:47 ]
pi_155463848
Mijn man hoopte ook om papa te worden voor zn dertigste, dat gaat hier definitief ook niet meer lukken. ;(

Bijna thuis! *O*
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 14:34:47 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155463951
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Kun je mijn NOD aanpassen naar 22 september?

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 07:23 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik word dus - bij normaal verloop- geen moeder meer voor m'n 30e... Bleeegh. Test bleef zoals verwacht spierwit.
Op naar de huisarts komende week, ik moet nog even nadenken of ik daarna nog blijf posten hier....
Ah meis, ik snap dat heel goed hoor die mijlpalen :* Maar hoop toch echt dat je gewoon blijft posten hier! En goed dat je naar de huisarts gaat.

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:30 schreef Cygne het volgende:
Mijn man hoopte ook om papa te worden voor zn dertigste, dat gaat hier definitief ook niet meer lukken. ;(

Bijna thuis! *O*
Ik heb dat inmiddels maar losgelaten. Wilde graag voor mijn 33ste zwanger zijn maar dat is ook niet gelukt. Nu hoop ik voor mijn 35ste, maar eigenlijk ben ik al lang blij als het gewoon ooit een keer lukt :')

Blijft ie vandaag niet op Lowlands? :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155464147
Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155464546
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:30 schreef Cygne het volgende:
Mijn man hoopte ook om papa te worden voor zn dertigste, dat gaat hier definitief ook niet meer lukken. ;(

Bijna thuis! *O*
Nu je het zegt... Dat riep die van mij ook. Dan moet het deze maand raak zijn.

Overigens psychisch hier een enorm lastige week achter de rug. In twee dagen te horen gekregen dat schoonmama en papa gaan scheiden en mijn tante een oom wil worden. (En het leek mij dan wel weer grappig om daar een zwangerschap aan toe te voegen, allemaal in twee weken tijd :+ )
pi_155464982
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:10 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

:D ik dacht/denk dat jij t bent!

Nunchi moet gewoon heel snel een 2e streepje plassen!!

Ronderotonde wat balen zeg.
Wat nunchi zegt, hopelijk plas je voor je 30e verjaardag wel een 2e streepje.
Nope, ik dus niet :D
Maar ik weet inmiddels wie wel, bedankt! Was ook wel duidelijk ook... :D
Home is where the O+ is...
pi_155467768
Jeetje Nazil, das inderdaad heftig! :o

Man had sjans op LL, van een jongen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155468087
Nou idd dat is nogal een nieuws in zn korte tijd nazil.

Haha cygne ligt ie iig nog goed in de markt :P

Wij zijn nu gewoon een last minuten vakantie aan t boeken naar Frankrijk :o
pi_155468113
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef ikke_84 het volgende:
Nou idd dat is nogal een nieuws in zn korte tijd nazil.

Haha cygne ligt ie iig nog goed in de markt :P

Wij zijn nu gewoon een last minuten vakantie aan t boeken naar Frankrijk :o
Oh wat heerlijk!
pi_155472320
Wow Nazil, dat klinkt als een enerverende week ja!

Cygne <3 Hoe schattig :D

De 30e verjaardagsgrens kan ik ook goed begrijpen, toen ik destijds (jaren)lang aan het wachten was tot mijn vriend er op ten duur klaar voor zou zijn om kindjes te gaan krijgen, begon die 30e verjaardag ook steeds meer zo'n psychologische grens te worden. Het lijkt me ook echt wel even zo'n moment als dat komt en je toch nog niet helemaal bent waar je liefst wel zou willen zijn. Om wat voor reden dan ook. Iedereen die daarmee zit, dikke :*

ikke_84, oeh lekker, veel plezier alvast!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155472519
En mensen, ik voel allerlei eisprong-achtige-activiteiten in mijn buik, en dan denk ik: Zal dan nu mijn eitje bevrucht worden?!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155473125
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef ikke_84 het volgende:
Nou idd dat is nogal een nieuws in zn korte tijd nazil.

Haha cygne ligt ie iig nog goed in de markt :P

Wij zijn nu gewoon een last minuten vakantie aan t boeken naar Frankrijk :o
Hij ligt sowieso nog wel goed in de markt met zn mooie bos krullen. O+

Hij ziet t zelf alleen nooit. Beter voor mij. _O-

Spannend nunchi!
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 19:28:17 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155473527
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:44 schreef Cygne het volgende:
Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat zei je al :D Hebben ze het wel naar hun zin gehad?

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:02 schreef Nazil het volgende:

[..]

Nu je het zegt... Dat riep die van mij ook. Dan moet het deze maand raak zijn.

Overigens psychisch hier een enorm lastige week achter de rug. In twee dagen te horen gekregen dat schoonmama en papa gaan scheiden en mijn tante een oom wil worden. (En het leek mij dan wel weer grappig om daar een zwangerschap aan toe te voegen, allemaal in twee weken tijd :+ )
Wow dat zijn heftige dingen :o Hoe reageert de familie/omgeving op je tante?

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:35 schreef Cygne het volgende:
Jeetje Nazil, das inderdaad heftig! :o

Man had sjans op LL, van een jongen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef ikke_84 het volgende:
Nou idd dat is nogal een nieuws in zn korte tijd nazil.

Haha cygne ligt ie iig nog goed in de markt :P

Wij zijn nu gewoon een last minuten vakantie aan t boeken naar Frankrijk :o
Nice! Waar precies? Ik wil ook op vakantie! Nog een paar weekjes wachten, dan gaan we naar Spanje *O*

quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:00 schreef nunchi het volgende:
En mensen, ik voel allerlei eisprong-achtige-activiteiten in mijn buik, en dan denk ik: Zal dan nu mijn eitje bevrucht worden?!
Herkenbaar :D Maar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 19:29:20 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155473553
Ik heb de stomste fout ooit gemaakt: ik ben te lang gaan tukken waardoor mijn pijnstilling uitgewerkt is en ik nu dus verga van de pijn :'(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155474005
Majo :*

Ze hebben t leuk gehad ja! Ik hoor de wildste verhalen. _O-
pi_155474215
Cygne nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je vriend :D

We hebben net geboekt en dinsdag op woensdag nacht gaan we al. We zitten in de omgeving van drôme.

Majo dat is niet leuk. Heb je nu snel weer wat ingenomen?
Wel uitkijken met je maag hoor als je daar al last van hebt.

Nunchi je had gister toch een positieve ovulatie test?
Hopelijk gaat t snel lukken ^O^ voor de zekerheid vanavond nog maar ff gebruik van maken ;)
En morgen, en overmorgen :+
pi_155478022
Ikke,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten graag. :P
pi_155478275
Wow Cygne, niet verkeerd. Wat een haar O+

Ik denk zelfs zeker te weten wie Nunchi is en ik heb echt nog nooit een kloon geraden :D
E.
pi_155479646
ikke_84, klopt! En vandaag ook! Bij mij is ie altijd (de keren dat ik ze heb gebruikt) twee dagen positief, volgens de gebruiksaanwijzing is dat even normaal als 1 dag gelukkig ;) En dan de tweede dag dat ie (superst) positief is, dan voel ik ergens die dag ook echt mijn eisprong. Zal mijn vriend straks nog eens verleiden :D

Cygne, mooi man inderdaad!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155479981
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh ja dat zei je al :D Hebben ze het wel naar hun zin gehad?

[..]

Wow dat zijn heftige dingen :o Hoe reageert de familie/omgeving op je tante?

[..]

_O-

[..]

Nice! Waar precies? Ik wil ook op vakantie! Nog een paar weekjes wachten, dan gaan we naar Spanje *O*

[..]

Herkenbaar :D Maar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk :)
Ik denk dat het contact voorbij is zodra ze dit doorzet. Daarvoor is al te veel gebeurd. Nu is er ook al weinig contact. Maar eerst zien dan geloven, de afgelopen week was als een film voor me :+
pi_155482195
Ja he, hij is ook heel lief. O+
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 23:23:24 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155484754
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Cygne het volgende:
Majo :*

Ze hebben t leuk gehad ja! Ik hoor de wildste verhalen. _O-
Schoonpa ook versierd? :P En ik wist al hoe je man eruit ziet, mooie bos krullen O+

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef ikke_84 het volgende:
Cygne nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je vriend :D

We hebben net geboekt en dinsdag op woensdag nacht gaan we al. We zitten in de omgeving van drôme.

Majo dat is niet leuk. Heb je nu snel weer wat ingenomen?
Wel uitkijken met je maag hoor als je daar al last van hebt.

Nunchi je had gister toch een positieve ovulatie test?
Hopelijk gaat t snel lukken ^O^ voor de zekerheid vanavond nog maar ff gebruik van maken ;)
En morgen, en overmorgen :+
Ik heb meteen weer wat ingenomen inderdaad :Y Slik al standaard omeprazol dus dat is mooi meegenomen :)

quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:32 schreef nunchi het volgende:
ikke_84, klopt! En vandaag ook! Bij mij is ie altijd (de keren dat ik ze heb gebruikt) twee dagen positief, volgens de gebruiksaanwijzing is dat even normaal als 1 dag gelukkig ;) En dan de tweede dag dat ie (superst) positief is, dan voel ik ergens die dag ook echt mijn eisprong. Zal mijn vriend straks nog eens verleiden :D

Cygne, mooi man inderdaad!
Ik had deze ronde ook twee dagen achter elkaar een positieve ovulatietest! Voel ook echt steekjes dan in mijn zij dus voel de ovulatie ook echt :D

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik denk dat het contact voorbij is zodra ze dit doorzet. Daarvoor is al te veel gebeurd. Nu is er ook al weinig contact. Maar eerst zien dan geloven, de afgelopen week was als een film voor me :+
Heftig hoor :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155484872
Heel veel plezier vanavond nunchi ;) dat er maar een prachtige baby uit voort mag komen

Lijkt me zo fijn als je je eisprong voelt! Ik voel er echt helemaal niks van.

Ik heb gewoon 1 lekke tit :') kan dat bij een miskraam horen?

Majo lees nu pas dat je over een paar weekjes op vakantie gaat naar Spanje! Goed vooruitzicht! Waar ga je heen in Spanje?

Cygne ik snap wel dat hij sjans had :Y of nou ja...iemand deed een poging tot :D
pi_155484876
Muhaha nee schoonpa niet. _O-

Hij vertelde ook dat ie de douches uitkwam in zn onderbroek en dat twee meisjes zeiden van oooh in de herendouches is nog wat leuks te zien hahaha! :Y) En t dan gewoon niet doorhebben wat ze daarmee bedoelen. Vertelt ie ook zo droog. :')

Tis echt n liefje hoor. Hij kijkt nog niet eens naar andere vrouwen. Al 9 jaar niet. O+
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 23:39:33 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155485228
Ikke mijn schoonmoeder heeft een huis in Spanje, in de buurt van Murcia :) We gaan in oktober dus nog wel efkes wachten (al gaat de tijd snel).

Cygne wat is ie heerlijk naïef O+ Mijn vriend heeft ook vaak sjans maar heeft ook alleen maar oog voor mij. We hebben het wel getroffen met onze mannen O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155485532
Wauw luxe zeg een schoonmama met een huis in Spanje! Lekker.
En idd het is zo oktober, tijd vliegt!

O+ voor onze lieve mannen
pi_155486961
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 23:39 schreef MaJo het volgende:
Ikke mijn schoonmoeder heeft een huis in Spanje, in de buurt van Murcia :) We gaan in oktober dus nog wel efkes wachten (al gaat de tijd snel).

Cygne wat is ie heerlijk naïef O+ Mijn vriend heeft ook vaak sjans maar heeft ook alleen maar oog voor mij. We hebben het wel getroffen met onze mannen O+
Echt he! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net met zn allen t weekend afgesloten met lekker eten bij de schoonouders samen met schoonzus en gezin. Die gingen naar huis want kinderen moesten naar bed. Schoonpa zat me n beetje te plagen, doet ie altijd wel. _O- Zegt ie ineens: 'ik plaag je altijd, mag wel toch?', en ik: 'ja maar ik vind je nog steeds wel lief hoor. :P' Zegt ie: 'Ik jou ook hoor! O+'. Zo lief. Echt n beetje bonusouders. O+
  maandag 24 augustus 2015 @ 07:43:02 #66
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155489100
Cygne, je man en schoonouders klinken heel liefdevol. En niet aan jezelf twijfelen! Jij bent het gewoon waard ;)

Schijnbaar was een oom van me naar mijn vriend gelopen op een feestje, met de vraag: "en wanneer komen die kinderen???" Waarop mijn tante antwoorde " zoiets vraag je toch niet?! Dadelijk zijn ze al drie jaar bezig." o|O
5 minuten later was een andere oom met dezelfde vraag aangekomen. Gelukkig greep mijn tante toen weer in. Fijn zulke vragen en ongeduldige familie :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155490142
Wel fijn dat je tante ingreep!

Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:45:08 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155490176
Cygne, jij bent hartstikke leuk juist :D :*.
KuikenGuppy
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:08:37 #69
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155490483
Ik heb het wel mijn beste vriendin verteld dat we bezig zijn. En heb er ook wel vertrouwen in dat zij niet gaat vragen en drammen. Maar voor de rest hoeft niemand dat te weten, ze wachten maar lekker af :6 ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155491219
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Herkenbaar :D Maar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk :)
Hihi, de bevruchting gebeurd als het goed is wel vrij direct na je eisprong natuurlijk :D Je ei blijft doorgaans 12-24 leven/wachten op bevruchting nadat het gesprongen is. Als het wordt bevrucht leeft het wel langer natuurlijk ;) Daarna reist het bevruchte ei naar de baarmoeder en na een week zo ongeveer komt het daar aan. Dan gaat het innestelen en vanaf dan ben je echt zwanger! Je lichaam gaat vanaf dan hcg aanmaken en zo.

De bevruchting/conceptie heeft nu hopelijk dus plaatsgevonden en nu is het afwachten geblazen......

http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/bevruchting.htm
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155491347
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel fijn dat je tante ingreep!

Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
Ik heb het er met mijn zus over gehad, en met 2 vriendinnen. Moet toch af en toe mijn uh.. ei kwijt ;). En ze leven alle 3 heel lief mee, dus dat is fijn.
pi_155492136
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel fijn dat je tante ingreep!

Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
Hebben het 2 jaar terug eens gezegd dat we er aan gingen beginnen...maand erna kreeg ik voor mijn verjaardag van iemand kado bon van prenatal.... Blegh
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 12:10:39 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155492775
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 23:49 schreef ikke_84 het volgende:
Wauw luxe zeg een schoonmama met een huis in Spanje! Lekker.
En idd het is zo oktober, tijd vliegt!

O+ voor onze lieve mannen
Ja dat is wel echt superfijn! Al was ik er op een gegeven moment zo vaak geweest dat ik weer even naar andere plekken wilde :@ Inmiddels ben ik er 3 jaar niet geweest dus heb er wel weer zin in!

quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 00:52 schreef Cygne het volgende:

[..]

Echt he! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net met zn allen t weekend afgesloten met lekker eten bij de schoonouders samen met schoonzus en gezin. Die gingen naar huis want kinderen moesten naar bed. Schoonpa zat me n beetje te plagen, doet ie altijd wel. _O- Zegt ie ineens: 'ik plaag je altijd, mag wel toch?', en ik: 'ja maar ik vind je nog steeds wel lief hoor. :P' Zegt ie: 'Ik jou ook hoor! O+'. Zo lief. Echt n beetje bonusouders. O+
Jouw schoonouders zijn echt zo lief O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 07:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Cygne, je man en schoonouders klinken heel liefdevol. En niet aan jezelf twijfelen! Jij bent het gewoon waard ;)

Schijnbaar was een oom van me naar mijn vriend gelopen op een feestje, met de vraag: "en wanneer komen die kinderen???" Waarop mijn tante antwoorde " zoiets vraag je toch niet?! Dadelijk zijn ze al drie jaar bezig." o|O
5 minuten later was een andere oom met dezelfde vraag aangekomen. Gelukkig greep mijn tante toen weer in. Fijn zulke vragen en ongeduldige familie :D
Wat goed dat je tante ingreep! Dit soort situaties wil je natuurlijk niet o|O

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel fijn dat je tante ingreep!

Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
Bij ons weet iedereen het :') Heb ooit gezegd dat we er na onze grote reis voor zouden gaan, nou dat heeft werkelijk iedereen dus onthouden :D Ik vind het ook niet zo erg, als er maar niet elke keer naar gevraagd wordt en dat valt gelukkig mee. In het begin had ik wel steeds dat ik tegen vriendinnen aan het begin van een afspraak zei "nee ik ben niet zwanger!" en dat zij echt zoiets hadden van :? Dat vroegen we toch helemaal niet? :') Blijk ik er toch meer mee bezig te zijn dan zij :@

quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:54 schreef nunchi het volgende:

[..]

Hihi, de bevruchting gebeurd als het goed is wel vrij direct na je eisprong natuurlijk :D Je ei blijft doorgaans 12-24 leven/wachten op bevruchting nadat het gesprongen is. Als het wordt bevrucht leeft het wel langer natuurlijk ;) Daarna reist het bevruchte ei naar de baarmoeder en na een week zo ongeveer komt het daar aan. Dan gaat het innestelen en vanaf dan ben je echt zwanger! Je lichaam gaat vanaf dan hcg aanmaken en zo.

De bevruchting/conceptie heeft nu hopelijk dus plaatsgevonden en nu is het afwachten geblazen......

http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/bevruchting.htm
Ah :D Dacht dat je de innesteling bedoelde _O- De bevruchting kun je niet voelen volgens mij?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155493811
:D nee, maar wel de eisprong en dan daarna dus bedenken 'zou dit het moment zijn dat'... O+
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155494700
Cyg wat een hunk :7


Ik heb het hele weekend al puikpijn...
Al getest maar omo wit helaaasch..
overmorgen zou ik volgens planning ongesteld moeten worden maar morgen eerst een afspraak om jurken te gaan passen :o
Oh ik doe mezelf wat als ik morgenochtend doorgelekt ben :(
pi_155495170
Haha, hij wordt er verlegen van. O+ _O-

Hij zegt ook dat ik t allerleukste meisje ben altijd. O+
pi_155496318
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:45 schreef Cygne het volgende:
Haha, hij wordt er verlegen van. O+ _O-

Hij zegt ook dat ik t allerleukste meisje ben altijd. O+
Aaah dat is echte liefde O+

Tyler Girl dat zijn stomme vragen }:| sommige mensen denken er gewoon niet over na...

Ik heb 2 vriendinnen die t weten. 1 is zwanger en de ander is al een aantal maanden aan t proberen zwanger te worden. Ik vind het zelf wel fijn om het te kunnen delen.

Deadly_kiss wat jammer dat je test wit was -O-
hopelijk blijft het morgen nog even droog!
Wel spannend of niet? Hopen dat je DE jurk zal vinden
  maandag 24 augustus 2015 @ 14:39:57 #78
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155496840
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:21 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Aaah dat is echte liefde O+

Tyler Girl dat zijn stomme vragen }:| sommige mensen denken er gewoon niet over na...

Ik heb 2 vriendinnen die t weten. 1 is zwanger en de ander is al een aantal maanden aan t proberen zwanger te worden. Ik vind het zelf wel fijn om het te kunnen delen.

Deadly_kiss wat jammer dat je test wit was -O-
hopelijk blijft het morgen nog even droog!
Wel spannend of niet? Hopen dat je DE jurk zal vinden
Ze denken vooral niet na als ze bier gedronken hebben.....

En mijn vriendin was toch ook niet zo tactisch vandaag. Kreeg een whatsapp berichtje met de vraag of ik al meer duidelijkheid over mijn ongesteldheid.
Er is niets meer veranderd maar vraag me echt af wat ze als antwoord verwacht had als ik bijv vanmorgen twee streepjes had geplast 8)7 :?

ik ga morgen nog eens testen denk ik :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155504714
Same here... Vent hand met zn dronken harses verteld over de MK op de verjaardag van iemand anders... Nu IE-DE-RE KEER dat ik 2 van die meiden zie of spreek de vraag 'ENNNNNNNNNN?'

Dan wil ik slaan. En daarna schreeuwen. HOU JE BEK TRUT! Je bent de eerste die het hoort als het zover is!!

Maar ze bedoelen het goed... Dus ik doe dat niet en knik netjes Nee... Nog niet.
pi_155508008
Haha Hilz.

Bij mij durft er niemand naar te vragen, dat scheelt wel. :') _O-
pi_155511486
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef Cygne het volgende:
Haha Hilz.

Bij mij durft er niemand naar te vragen, dat scheelt wel. :') _O-
Ja dat zal! Dat is different koek! :*
pi_155514744
Hohoi :)
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.

Jullie zijn kenners 8-) (ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
pi_155514778
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Suikertante het volgende:
Hohoi :)
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.

Jullie zijn kenners 8-) (ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
Je bent zelf een spetter O+
pi_155514816
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Svane het volgende:

[..]

Je bent zelf een spetter O+
Wow, jij bent bijna net zo snel als Dafne Schippers :o
pi_155514880
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wow, jij bent bijna net zo snel als Dafne Schippers :o
Godver. Je hebt me door. Weeeeeer een nieuwe kloon. :'(
pi_155514900
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Suikertante het volgende:
Hohoi :)
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.

Jullie zijn kenners 8-) (ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
Ooh O+ O+ nog zo'n leukerd! (maar balen dat het niet zo opschiet :* )

Ik heb wat ovulatietestjes op een briefje geplakt met data + ook de data van de sex erbij. Dan heb je ook wat ondersteunend bewijs zeg maar.
pi_155514961
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ooh O+ O+ nog zo'n leukerd! (maar balen dat het niet zo opschiet :* )

Ik heb wat ovulatietestjes op een briefje geplakt met data + ook de data van de sex erbij. Dan heb je ook wat ondersteunend bewijs zeg maar.
Ik ben natuurlijk reuzecool en nonchalant maar heb wel een excelletje sinds december :@ dus dat komt goed :D

Een vierde voor jou zou episch zijn trouwens O+ :o
pi_155515192
Krijgt Kyara een vierde? :o
pi_155515264
Dat zegt ze toch net? Ze was bij de HA geweest om al haar seksuele escapades voor te leggen c_/
pi_155515286
Hitsig modje O+
pi_155515359
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Svane het volgende:
Hitsig modje O+
Is de naam van dit forum je al eens opgevallen 8-)
pi_155515449
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Svane het volgende:
Hitsig modje O+
>:)
pi_155515463
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

>:)
Leg eens uit, hoe maak ik twins?
pi_155515492
Welkom terug Suikertante! Jammer dat het nog niet gelukt is weer zwanger te raken van zo'n leukerd. Hoe oud is F nu?
ik lurk al jarenlang, was niet zo heel actief eerder, en heb recent een nieuwe nickname, dus waarschijnlijk kom ik je niet bekend voor, sorry daarvoor ;)
pi_155515511
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef Svane het volgende:

[..]

Leg eens uit, hoe maak ik twins?
Ligt er een beetje aan. Wil je een-eiig dan moet hij vooral hard schieten en voor twee-eiig vooral vaak. En dan voor meisjes voor de eisprong, voor een j/m tweeling exact op het moment van de eisprong en voor jongetjes na de eisprong.

Succes :+
pi_155515585
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Wil je een-eiig dan moet hij vooral hard schieten en voor twee-eiig vooral vaak. En dan voor meisjes voor de eisprong, voor een j/m tweeling exact op het moment van de eisprong en voor jongetjes na de eisprong.

Succes :+
*Notitie boekje erbij pakt*

Ik ga voor de meisjes!
pi_155515624
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

*Notitie boekje erbij pakt*

Ik ga voor de meisjes!
Die variant kan ik je wel aanbevelen ja.

Het vergt wel wat oefening trouwens. De 1e keer mislukte bij ons een beetje.
pi_155515635
Hoe beïnvloed je de hardheid van het schieten?
pi_155515661
3 weken geheelonthouding.
pi_155515674
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:

[..]

Die variant kan ik je wel aanbevelen ja.

Het vergt wel wat oefening trouwens. De 1e keer mislukte bij ons een beetje.
Na dat jaar zou je bijna kunnen zeggen dat we pro's zijn *O*
pi_155515676
Mijne schiet regelmatig zo hinderlijk hard, vandaar.
pi_155515707
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:30 schreef Mangostine het volgende:
Mijne schiet regelmatig zo hinderlijk hard, vandaar.
*O* drieling *O*
pi_155515728
:D _O- Hoe maak ik geen tweeling? Zijn daar al instructies voor :7

Welkom Suikertante :W Balen dat het nog niet wil lukken.

Enne is werkelijk iedereen hier nu een kloon? }:|
pi_155515812
Ik dus niet ;)
pi_155515865
ik ook niet :+

Maar ik hoor hier ook niet. Nou ja. Een beetje dan om de boel in gareel te houden.....
pi_155515908
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:37 schreef Kyara het volgende:
ik ook niet :+

Ik hoor hier ook niet. Nou ja. Een beetje dan om de boel in gareel te houden.....
Gaat prima he? :7

Zolang mango bezig is haar man in bedwang te houden blijft het hier wel rustig. :9
pi_155515914
Lol @ Mangostine :D

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Fuchsia_roze het volgende:
:D _O- Hoe maak ik geen tweeling? Zijn daar al instructies voor :7

Dat wil ik ook wel weten ja :Y zacht en niet te vaak dus?
pi_155516002
No kloon!

Hoi Suikert! Lootje? O+
pi_155516028
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:43 schreef Hilzillah het volgende:
No kloon!

Hoi Suikert! Lootje? O+
Graag, geslacht maakt me niet uit O+
Jij mag ook wel weer eens he :*
pi_155516246
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:39 schreef BobbyMcGee het volgende:
Lol @ Mangostine :D

[..]

Dat wil ik ook wel weten ja :Y zacht en niet te vaak dus?
Das wel een beetje saaie seks dan :+
pi_155516280
Je moet er wat voor over hebben ;)
pi_155516529
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:54 schreef BobbyMcGee het volgende:
Je moet er wat voor over hebben ;)

Mag ik er nu ook al geen plezier meer aan hebben -O- Naast het vastleggen en bijhouden van alles..

What about bezegelen van de liefde ( :r ) ?

:+
pi_155520548
Dat is het voordeel aan cyclus niet meer snappen. :+ dan valt er ook niet te plannen ofzo. Ovulatietestjes wil ik eigenlijk niet aan beginnen, normaal voel ik m'n ovulatie, hoop dat dat ook weer terugkomt over een tijdje.

Nog nod's aanstaande?
pi_155521862
Hoe ging het de vorige keer? Had je toen ook al een korte lf? Wat stom nou zeg, dat jullie al zoveel maanden proberen maar het nog niet is gelukt... Lijkt me wel tof, nog zo'n kindje van jullie <3
pi_155521915
Suiker, wat leuk! En wat stom dat het nog niet is gelukt, hoe lang duurde het bij F?

Ik menstrueer mensen! w/ *O* (Ik ben opgelucht, maar dit heeft me wel doen beseffen hoe Enorm Graag we dit nog een keer willen..)
pi_155522148
Het peutertopic kaapt wohts! 8-)

En wat fijn LE! En wat intens spannend. Was je snel zwanger alle drie keer?
pi_155522200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:32 schreef Svane het volgende:
Dat is het voordeel aan cyclus niet meer snappen. :+ dan valt er ook niet te plannen ofzo.
Dat vind ik juist erg lastig. Wij doen het gewoonlijk niet zo vaak (mijn man heeft niet zo'n hoog libido helaas), en nu ik niet weet wanneer ik de grootste kans hebom zwanger te worden, is er ook weinig motivatie om wat vaker seks te hebben. Maar zonder seks geen baby, schijnt :+

Wat fijn dat het is doorgebroken L-E. En wat spannend dat er ruimte ontstaat voor een nieuwe zwangerschap!
pi_155522270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:01 schreef Svane het volgende:
Het peutertopic kaapt wohts! 8-)

En wat fijn LE! En wat intens spannend. Was je snel zwanger alle drie keer?
Ja, meteen. We gaan er nog niet voor hoor! :o
pi_155522334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, meteen. We gaan er nog niet voor hoor! :o
Nee maar het lijkt me fijn dat alles weer werkt en dat er uberhaupt ruimte is voor het idee, én als jullie ervoor gaan het wellicht weer heel snel gaat. omdat daarna het echt spannende begint, wat lastig is naar uit te kijken, dus dan wil je er liever 'doorheen'

Ik krijg mezelf niet verwoord!
pi_155522386
L-E HUH! Gaan jullie het toch proberen? :'( *; begrijp ik het nou goed?

Bij F heb ik niet echt gemenstrueerd want het was direct raak, dus ik heb geen idee hoe lang de luteale fase toen was eigenlijk.
pi_155522452
Nee Suikersnoepje je snapt er niets van O+

We hebben de wens, dat is het. Maar er zijn veel bezwaren, vooral op medische gronden nu. Als daarin iets verschuift ten positieve, dan gaan we er eens goed over nadenken. Nog een kindje is leuk, maar ik wil ook zeker weten dat mijn jongetjes nog een moeder hebben na deze zwangerschap, zeg maar.

Neemt niet weg dat ik rammel als een hysterisch felgekleurd fisherpricebabyolifantenrammelaartje O+
pi_155522485
Sorry, ik lees onhandig want ik ben met F in een museum, daar ga ik nu even van genieten en dan kom ik hier terug :)
pi_155524235
Ik ben nogal visueel ingesteld en nu doen mijn ogen pijn van het gerammel van L-E.

Maar superfijn dat alles werkt en verder eigenlijk wat Svane zegt. En verder :* voor je overwegingen.
pi_155524302
L-E, :*
Wanneer krijg je meer uitsluitsel daarover?

Suiker, nog zo'n leukerd als F O+
En wat zuur dat je al zo'n tijd bezig bent :*
pi_155524382
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O* drieling *O*
_O-

Welkom suiker :W
Hopelijk is je bezoekje aan de ha voor niks en is t snel raak!

L-E dat is een hele opluchting! Ondanks dat je rammelt als een hysterisch felgekleurd fisherpriceolifantenrammelaartje ( :D ) Het moet wel veilig zijn :*
pi_155524473
Deadly_kiss veel plezier vandaag!
Heb je nog getest of ben je al ongesteld geworden?
pi_155526108
L.E, ik snap je overweging. Hopelijk kunnen ze in t ziekenhuis wat voor je betekenen. :* O+

Ik werd vanochtend zo verdrietig wakker. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog wat leuks. Heer teckel logeerde dit weekend bij mijn schoonmoeder en de kinderen van schoonzus zouden ook langskomen. Lastige is dat vooral de jongste heel erg bang is, ze wil hem wel aaien maar alleen als iemand hem goed vasthoudt. Lopen is eng, ze reageert dan echt panisch. Zaterdag kreeg ik al een foto toegestuurd van schoonmoeder van twee kindjes in de hangmat met heer teckel op schoot. :o Zondag gingen we daarheen om te eten. Zie ik twee kinderen met hond aan de riem door de tuin rennen en met hem rondsjouwen en en.. :o O+
pi_155527495
Superrealistisch, dat hoop ik toch niet! En wat lief, van de teckel! :)

L-E ik herinner me ineens dat je hier "zomaar" kwam vragen of je wel eens een paar dagen over tijd kunt zijn. Gek lijkt me dat, dat je dan hoopt van wel en van niet! Ik snap helemaal dat die wens er is. :*
Je klinkt als een afschuwelijke rammelaar trouwens. Niet echt het houten met waterverf geschilderde type _O-
pi_155527636
Gelukkig kon hij mij vanochtend melden dat hij niet zoveel in die vriendin zag. :)
Al helpt t natuurlijk ook niet echt mee dat haar jongste hem een tijdje terug 'papa' noemde. :') _O-
pi_155529635
L-E, wat fijn dat je ongesteld bent geworden O+ Ik zag je ook voor me als hyperrammelaar, haha :D
pi_155534360
Suiker wat spannend! Succes do bij de ha O+
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:53:12 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155537815
L-E wat lijkt me dat ingewikkeld ;( zouden er nog dingen kunnen veranderen waardoor je wel weer voor een zwangerschap durft te gaan?

Ik ben weer lekker emo door de clomid :') vriend noemde me net niet bij mijn naam maar sprak me aan met clomid :D Hij weet dat ik dan echt niet mezelf ben :@

Om mezelf af te leiden zit ik huwelijksreizen te bekijken O+ Wat best ironisch is want als ik de komende maanden zwanger zou raken dan moeten we ons huwelijk uitstellen _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155537980
Ga je trouwen Majo? O+

Mogelijk heb ik een afwijking in de bloedstolling die eea kan verklaren en die tijdens een zwangerschap te behandelen is met medicatie om zo de risico's te minimaliseren. Donderdag hoor ik of dat zo is, en hoe verder. Als niet, dan heb ik 10% kans op weer een placentaloslating en dat is toch wel enorm veel, vind ik. Grote kans dat we het dan toch niet aan durven hoor, ook al is de wens zo groot.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:07:44 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155538332
Ja ik ga trouwen, volgend jaar juli O+

Dus donderdag wordt een spannende dag! Ik ga echt zo hard voor je duimen dat er van het eerste sprake is. Ik kan me voorstellen dat je de kans dat het weer gebeurt niet aandurft. Is ook best nog hoog 10 procent -O- hou je ons op de hoogte? :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155538460
Ik duim ook :*
pi_155538501
Suiker, wat leuk om jou hier te zien! Maar wat jammer dat het nog niet wil lukken, succes bij de huisarts.

LE, spannende afspraak donderdag dus.. Ik hoop voor jullie dat jullie wens voor een kindje nogmaals in vervulling mag gaan :* veel succes!
E.
pi_155541331
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:40 schreef ikke_84 het volgende:
Deadly_kiss veel plezier vandaag!
Heb je nog getest of ben je al ongesteld geworden?
Wauw...de allereerste jurk was meteen jackpot *O*
Natuurlijk zat andere gepast maar nope, die eerste is het meteen geworden :D
Hij was ver boven budget maar afgeprijsd...dus jammer maarhelaas moest ik hen direct kopen anders zou ik misgrijpen 8-)

Nog niet ongesteld btw...dt zou volgens planning morgen moeten beginnen :o
pi_155543588
L-E ik duim mee donderdag!

Leuk die bekende namen weer te zien hier :D
En trouwjurken, altijd feelgood ;)
pi_155549366
Hooooooi! :W
Ik haak ook weer eens even aan hier.
Ik had weinig te melden, clomid sloeg weer niet aan en ik was het even helemaal beu. Kuur primolut gehad, ongesteld geworden en vandaag begonnen met clomid 150mg. Hopelijk slaat dit wel aan, maar ik houd m'n hart vast voor de bijwerkingen.

Welkom nieuwe aanwas!
Leuk om namen te zien uit de tijd waarin ik volop lurkte.
Wat balen van je korte LF Suiker, en wat stom dat het nog niet wilt lukken. :{
LE heel veel succes donderdag in het ziekenhuis.
Spanning voor deadly, ik vind de dagen voor NOD altijd zo spannend.

Vandaag een lekker vrij dagje want ik ben jarig! *O*
We vieren het klein, want we wonen in een tijdelijk onderkomen waar we niet zoveel ruimte hebben.
Zou dit het jaar zijn waarin ik zwanger word? Of misschien zelfs het jaar waarin ik moeder word? Ik hoop het zo! O+
pi_155549384
1 dag na NOD, maar nog geen bloed. Al wel wat buikpijn gehad en mijn cyclus van niet op de dag gelijk, dus zegt weinig. Heb geen testen in huis en heb wegens verbouwing genoeg afleiding, dus als ik vrijdag nog niet zou bloeden koop ik pas een test.
Maar niet te hard hopem hoor, ik heb deze cyclus ook geen eisprong bemerkt, dus heb er een hard hoofd in dat dit iets positiefs betekent!
Warempel, een drempel.
pi_155550387
LE veel succes morgen! :*
pi_155550500
Klinkt toch wel spannend Ronderotonde :* Succes met de verbouwing!

L-E, morgen de uitslag, spannend, veel succes!

Fien, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop het ook <3
pi_155554223
M'n kloon toch maar weer in de kast dus :')
Gisteren en vandaag zijn mijn eierstokken gevoelig. Zou het komen omdat er iets gaande is?! Ik hoop het zo <3
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:04:46 #145
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155554422
Toch goed gegokt dus :D Welkom Elamanilo. Ik hoop met je mee.

Deadly en Ronderrotonde, succes met wachten.

Fien, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

LE en Suiker, succes met jullie afspraken.

Ik hoop en duim met jullie allemaal mee. :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155554890
Welkom Elamanilo (ik had t niet geraden!) en Suiker! Wat een gezelligheid. Hoop dat jullie snel weer weg zijn! :)

LE, heel veel succes morgen, kan me inleven in de dubbele gevoelens die er nu zijn om een nieuwe zwangerschap.. :*

Ha Fien, gefeliciteerd! :D Dit wordt een spannend jaar voor je!

Cygne, super smelt door jouw teckel-verhaal O+.

Hehe, Majo :') Mevrouw Clomid!

Deadly en RR, spannend!!!! Gaat het regenen?! ZOU HET? :X
pi_155555170
Cygne, wat een knappe man zeg, en zo te lezen een echte lieverd ook! Ik ken je niet goed, maar wat ik van je lees.. Jullie verdienen elkaar *;

Fien, gefeliciteerd! Ik hoop dat de bijwerkingen thuis blijven en vooral: dat dit het jaar wordt waarin je zwanger wordt, mooiste verjaardagswens O+

Enneh, nieuwe oude aanwas, leuk dat het zo druk is hier! Veel succes allemaal, dat het maar snel weer een leeg topic is! *O*

*terug in lurkstand*
pi_155555388
Wat lief van je ono. O+

Ha, Ela! O+ Goed geraden dus. *O*
pi_155556000
Jaaa Ela ik WIST het O+
pi_155556055
<3 Jullie zijn lief! Ik hoop dat we met z'n allen snel Z&G kunnen overnemen!

Fieder :* Hoe is het bij jou?
pi_155556251
Goed naar omstandigheden, dank je :) hopelijk snel weer op het wachtbankje, maar dan ben jij hier misschien al weg :P hopelijk met nog een paar anderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155556253
Ela wat leuk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155556542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:08 schreef Fieder het volgende:
Goed naar omstandigheden, dank je :) hopelijk snel weer op het wachtbankje, maar dan ben jij hier misschien al weg :P hopelijk met nog een paar anderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel succes morgen :* Fysiek en emotioneel. Het blijft toch verdrietig...
pi_155556806
Ela, wat leuk O+

Fieder sterkte :*
pi_155557458
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:08 schreef Fieder het volgende:
Goed naar omstandigheden, dank je :) hopelijk snel weer op het wachtbankje, maar dan ben jij hier misschien al weg :P hopelijk met nog een paar anderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh Fieder, niet vanzelf op gang gekomen dus? ;( heel veel sterkte morgen en daarna. Wat naar is het toch.
pi_155558449
Ik had je ook door, Ela, leuk dat je hebt besloten om voor nog zo'n leukerd te gaan! O+ gek idee dat we ook nog gelijktijdig gerammeld hebben voor de jouw eerste..

Van harte, Fien! Ik hoop dat je volgend jaar deze dag mag vieren met een kindje erbij :*
pi_155558485
Sterkte morgen Fieder :*
pi_155559133
Hellooo Ela & Suiker! Hopelijk zijn jullie hier weer snel weg O+

Ik zit nog steeds een beetje erg in niemandsland, waardoor ik ook niet actief post. O-)

Wel weer netjes een cyclus en netjes elke maand ongesteld. :{w Morgen hebben we de intake voor IVF en ik vind het best spannend. Voel me nog niet zo thuis in het andere topic :@

[ Bericht 11% gewijzigd door SilverSjoiis op 26-08-2015 15:17:44 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155559306
Zo, weer terug van vakantie en hier weer even snel een paar pagina's bijgelezen en waaaaaaah! Kijk eens wie hier ook zijn binnen komen wandelen!? Supertof!
Dat de april 2013 kindjes maar snel grote broer of zus mogen worden!

Fieder, heel veel sterkte morgen :*

Suiker en L-E: hopelijk hebben jullie morgen fijne en hoopgevende gesprekken!

Ela, nu ga ik terugzoeken welke kloon je was!

Fien, gefeliciteerd! En ik wens voor je dat je droom uit mag komen en je volgend jaar mamma bent!

Hier zijn we sinds deze ronde voor het echie bezig. Zo bijzonder om te bedenken dat het binnenkort gewoon raak kan zijn O+ (Ik ga voorlopig gewoon van het positieve uit, bij de vorige twee ging het heel snel)

Oh, en for the record, geen kloon hiero :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_155560386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
Toch goed gegokt dus :D Welkom Elamanilo. Ik hoop met je mee.

Deadly en Ronderrotonde, succes met wachten.

Fien, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

LE en Suiker, succes met jullie afspraken.

Ik hoop en duim met jullie allemaal mee. :*
Had jij gisteren nog een test gedaan? :)
  woensdag 26 augustus 2015 @ 15:20:39 #161
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155560500
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:16 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Had jij gisteren nog een test gedaan? :)
Ja. Hij was nogsteeds spierwit. En nogsteeds geen bloed. Ik geniet er maar van :D ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155561416
Goede mindset ^O^
pi_155561533
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:37 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hellooo Ela & Suiker! Hopelijk zijn jullie hier weer snel weg O+

Ik zit nog steeds een beetje erg in niemandsland, waardoor ik ook niet actief post. O-)

Wel weer netjes een cyclus en netjes elke maand ongesteld. :{w Morgen hebben we de intake voor IVF en ik vind het best spannend. Voel me nog niet zo thuis in het andere topic :@
Dat ís ook hartstikke spannend! Zijn daar wachttijden voor, of mogen jullie dan echt vrij vlot van start gaan met ivf, na de intake? :*
pi_155562164
Ela! *O* Wat leuk! We kunnen voor een tweede datumtweeling gaan? O+

Piekie jij ook hier, wat leuk, een derde! :)

Fieder wat een naar nieuws, ik volgde het allemaal niet zo meer maar dat is heel erg :* Sterkte morgen.

Silver, dat klinkt erg spannend, en ik snap dat het even wennen is!
pi_155562200
Hee, maar niemand anders hier gebruikt dus iets om de luteale fase te verlengen?
pi_155562544
Hé jongens hou hier eens mee op, door jullie rammel ik ook de pan uit :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_155562714
Ha, zo'n datumtweeling kunnen we best nog een keertje doen ja <3

Zelf geen ervaringen met het verlengen/reguleren van de luteale fase hier. Maar ik las wel eens dat tarwekiemolie kan helpen daarbij.
pi_155564206
Ik sluip hier weg! Helaas moeten we baby 2.0 even op pauze zetten. We gaan een jaar inwonen en ik zie het niet zitten om eventueel een baby te krijgen en een kraamweek te hebben in mijn ouderlijk huis :'( !

Kak wat een kak beslissing!


Ela en suiker wat tof! O+
Hopelijk snel streepjes voor jullie allemaal!
♥ J & S
pi_155564445
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:39 schreef klaprooss het volgende:
Ik sluip hier weg! Helaas moeten we baby 2.0 even op pauze zetten. We gaan een jaar inwonen en ik zie het niet zitten om eventueel een baby te krijgen en een kraamweek te hebben in mijn ouderlijk huis :'( !

Kak wat een kak beslissing!

Ela en suiker wat tof! O+
Hopelijk snel streepjes voor jullie allemaal!
Oh, wat stom, en ook begrijpelijk! Half jaartje pauze dan, of wil je echt pas weer van start als jullie verhuisd zijn?

Thanks all, de gyn belt mij morgen. Geen idee hoe laat dus het wordt een spannende dag van continu naar mijn telefoon loeren en een fullblown paniekaanval als ik een gemiste oproep heb. Om daarna teleurgesteld te merken dat het tante Cor was om te vragen of de naaimachine het nog doet en of Juliana nog leeft :') O+
pi_155564603
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, wat stom, en ook begrijpelijk! Half jaartje pauze dan, of wil je echt pas weer van start als jullie verhuisd zijn?

Thanks all, de gyn belt mij morgen. Geen idee hoe laat dus het wordt een spannende dag van continu naar mijn telefoon loeren en een fullblown paniekaanval als ik een gemiste oproep heb. Om daarna teleurgesteld te merken dat het tante Cor was om te vragen of de naaimachine het nog doet en of Juliana nog leeft :') O+
Ik wil best zwanger raken daar. Vanaf november '15 tot dec '16 zitten we bij mijn ouders.

Juli volgend jaar durf ik wel aan maar eerder?!

Fijn dat het weer op de rit is LE! Snap je opluchting maar die rammela zijn vast heel leuk maar ook lastig :*
♥ J & S
pi_155565143
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:55 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Dat ís ook hartstikke spannend! Zijn daar wachttijden voor, of mogen jullie dan echt vrij vlot van start gaan met ivf, na de intake? :*
Ik heb werkelijk geen idee! Ik weet dat er een wachttijd is voor de intake, maar hoe snel je dan uiteindelijk met het traject start is me nog niet duidelijk. Dus dat is een van de vragen die we meenemen morgen. Of je bijvoorbeeld 'verplicht' bent meteen door te stoten, of ook kan zeggen dat je pas over 2 maanden wil starten ivm vakantie en zulks.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155565340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:39 schreef klaprooss het volgende:
Ik sluip hier weg! Helaas moeten we baby 2.0 even op pauze zetten. We gaan een jaar inwonen en ik zie het niet zitten om eventueel een baby te krijgen en een kraamweek te hebben in mijn ouderlijk huis :'( !

Kak wat een kak beslissing!

Ela en suiker wat tof! O+
Hopelijk snel streepjes voor jullie allemaal!
Wat een kut beslissing om te nemen, maar hopelijk wel voor een goed doel!! :*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155565624
Fieder wat kut! Dat had ik helemaal gemist! ;( sterkte morgen :*

Ela, ik wist het ook niet dat jij het was :@ hoi!

Klaproos, wat jammer! :( Oude huis verkocht en nieuw laat nog op zich wachten begrijp ik hieruit?

En verder. IK WIL UIT DIT TOPIC!! Einde dienstmededeling :P
pi_155565833
Sorry fieder, ik las over je heen! Veel sterkte morgen :*
pi_155565959
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Hilzillah het volgende:
Fieder wat kut! Dat had ik helemaal gemist! ;( sterkte morgen :*

Ela, ik wist het ook niet dat jij het was :@ hoi!

Klaproos, wat jammer! :( Oude huis verkocht en nieuw laat nog op zich wachten begrijp ik hieruit?

En verder. IK WIL UIT DIT TOPIC!! Einde dienstmededeling :P
:* Het komt goed, schatje
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155569348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:23 schreef Suikertante het volgende:
Hee, maar niemand anders hier gebruikt dus iets om de luteale fase te verlengen?
/ontlurkt

Volgens mij had Cassandra87 ook een korte luteale fase...?
Dit, dat, alles.
pi_155569680
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Hilzillah het volgende:
Fieder wat kut! Dat had ik helemaal gemist! ;( sterkte morgen :*

Ela, ik wist het ook niet dat jij het was :@ hoi!

Klaproos, wat jammer! :( Oude huis verkocht en nieuw laat nog op zich wachten begrijp ik hieruit?

En verder. IK WIL UIT DIT TOPIC!! Einde dienstmededeling :P
We willen allemaal mee!!! PICK ME PICK ME HILZ!
*O* *O* *O*
pi_155569766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:08 schreef Fieder het volgende:
Goed naar omstandigheden, dank je :) hopelijk snel weer op het wachtbankje, maar dan ben jij hier misschien al weg :P hopelijk met nog een paar anderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes morgen meissie :*
pi_155570050
Welkom voor alle mede-wachters op een tweede streepje, gezellig!

Heb weinig te vertellen eigenlijk, wat Silversjois ook zei, baal gewoon onwijs eigenlijk en zit nu aan een kuurtje om bloed op te wekken. Daarna gaat het feest beginnen met tempen, echoën en Clomid slikken. Ik ben benieuwd. Ik kijk niet echt uit naar de bijwerkingen als ik het af en toe zo lees, pff. Laten we hopen dat het meevalt.
Vind het lastig te jubelen met dat we serieuze kansen op een baby 2.0 gaan krijgen (bij sommigen werkt Clomid super snel), met in mijn achterhoofd dat het nooit/niet meer uit zichzelf zal gebeuren en het misschien wel maanden gaat duren me op de juiste dosis te krijgen. Maakt wel dat je weer even je blessings telt. Laatst wel goed met een vriendin gepraat, luchtte op.

Wil nog even LE en Fieder morgen succes wensen. :*
pi_155576446
Suikertante & LE succes met de gesprekken morgen :* Ik duim voor goed uitkomsten

Ela toch maar uit de kast :D Welkom

Klaproos, wat jammer zeg, maar hopelijk met hele positieve reden? Zwanger/met baby bij je ouders in huis wonen lijkt mij inderdaad niks. Uh eigenlijk sowieso bij je ouder wonen weer :') :X

Spannend Piekie81 de 1e ronde!

Kiwisoep & Fien10, lastig dat niemandsland. Hoop dat jullie cyclussen snel goed op gang komen.

Silversjoiis, snap dat je geen zin hebt in de intake, maar brengt misschien ook wat duidelijkheid. Ook succes morgen

Tyler girl nog witte testen en geen bloed, spannend :+
En ronderotonde en deadly_kiss ook nog geen bloed.. We wachten geduldig af O-)

Fieder heel veel sterkte morgen :*

Hier in de vruchtbare dagen, te zien aan de hoeveelheid afscheiding ( :r ), dus we genieten er maar even van :9 en tegelijkertijd vind ik het doodeng

[ Bericht 3% gewijzigd door Fuchsia_roze op 26-08-2015 22:59:29 (Typen op telefoon :{ ) ]
pi_155576536
L-E, ik wilde jou even alle geluk voor morgen wensen!

En Fieder, jou veel sterkte.
pi_155577311
Fieder, heel veel sterkte voor morgen! :*

Suiker, jij veel succes bij de ha morgen. Hopelijk kom je daarmee een stap dichter bij een 2e kindje :*

En lieve L-E, wat een spannende dag morgen. Ik zal aan jullie denken :*
pi_155578365
Even een :* voor iedereen die het nodig heeft hier!

Ik ontlurkte eigenlijk omdat ik benieuwd ben naar de uitslag voor L-E morgen, succes daarmee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 07:45:32 #184
381212 Gulara
From the future
pi_155581592
Suiker, succes vandaag! Ik hoop op een fijne oplossing waarmee je supersnel zwanger bent. :*

Fieder succes vandaag. Ik had het helemaal niet meegekregen, wat verdrietig. :*

L-E ik hoop dat tante Cor niet belt en dat je op tijd een telefoontje krijgt met een fijne uitslag. :*
pi_155581675
Een hoop succeswensen voor de dames vandaag! :* LE, Suiker en Fieder!
pi_155581684
Succes LE, Suiker en Fieder!
Home is where the O+ is...
pi_155582448
Succes, Fieder, Suiker en L-E :*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:10:35 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155582501
Veel succes dames! Morgen ben ik ook aan de beurt. Toch even de gynaecoloog gebeld en uitblijven cyclus voorgelegd en mocht meteen langskomen.
pi_155582528
Dames sterkte vandaag! Knuffels :*
♥ J & S
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 09:14:20 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155582576
Succes meiden! Ik ga voor jullie duimen :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155582598
Spannend aventura! Fijn dat de afspraak op zich geen probleem is!
♥ J & S
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:23:00 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155582757
Fieder veel sterkte vandaag :*.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:10 schreef Aventura het volgende:
Veel succes dames! Morgen ben ik ook aan de beurt. Toch even de gynaecoloog gebeld en uitblijven cyclus voorgelegd en mocht meteen langskomen.
Fijn dat je zo snel terecht kan :Y.
KuikenGuppy
pi_155582962
Spannende dag vandaag voor velen! Aventura, fijn dat je morgen langs mag komen, hopelijk komt er iets zinvols uit.

Klaprooss wat een lastige overweging! Ik vind het uberhaupt al knap dat je zo'n tijd teruggaat naar je ouderlijk huis. :+

Hier nu cyclusdag 19, als ik nog werk zou eisprong achter de rug moeten zijn, helaas niets van gemerkt. Hoop wel gewoon weer in m'n 27-daagse cyclus te rollen vanaf deze maand!
pi_155583352
Ik brak mijn hand gisteravond :'(
Klapte met hand tegen schuttingpaal met fietsen in het achterpad. Ach. De Senn was voor de stortregen thuis :P
pi_155583393
Hoppa,ongesteld. Duurde iets langer dan normaal, 36 dagen deze cyclus (was laatste half jaar steeds 33-34). Volgende NOD is 30 september.
Warempel, een drempel.
pi_155583401
Ai wat naar Hilz!

Sterkte L-E, ik hoop dat ze snel bellen :*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:09:58 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155583627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:56 schreef Hilzillah het volgende:
Ik brak mijn hand gisteravond :'(
Klapte met hand tegen schuttingpaal met fietsen in het achterpad. Ach. De Senn was voor de stortregen thuis :P
Au ;( beterschap :*.
KuikenGuppy
pi_155584084
Wat jammer dat je het moet uitstellen Klap,
Wij gaan ook verhuizen en wonen nu in een tijdelijk onderkomen tot december/januari. Enerzijds komt het goed uit als het pas raak is in het nieuwe huis als alles een beetje op orde is, maar anderzijds willen we het gewoon zó graag en het gaat allemaal al niet zoals het horen moet dus we hebben ervoor gekozen om toch door te gaan. Tot nu toe nog niet zwanger dus ik hoef niet te verhuizen als ik hoogzwanger ben. Ik hoop voor je dat nu in de pauze wel je cyclus een beetje op gang komt. Of is dat inmiddels al?

Beterschap met je hand Hilz!
pi_155584935
Klaprooss :* Jammer, maar ook een begrijpelijke keuze (zowel het inwonen als het uitstellen van een volgend kindje). Nu heb je in ieder geval rustig de tijd om je lichaam weer opgang te laten komen en dat is ook wel prettig.

Verder vind ik het ongelooflijk spannend, de uitslag van L-E.. Ik ben er zenuwachtig van...

En gisteren dacht ik opeens: Wat nou als ik opeens zwanger blijk en een kindje krijg en dat ik dan dat kindje heel lief en leuk vind en N. niet meer? :'( :'( :'( Koudwatervrees krijg ik daarvan jongens!
pi_155585469
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:06 schreef elamanilo het volgende:
Klaprooss :* Jammer, maar ook een begrijpelijke keuze (zowel het inwonen als het uitstellen van een volgend kindje). Nu heb je in ieder geval rustig de tijd om je lichaam weer opgang te laten komen en dat is ook wel prettig.

Verder vind ik het ongelooflijk spannend, de uitslag van L-E.. Ik ben er zenuwachtig van...

En gisteren dacht ik opeens: Wat nou als ik opeens zwanger blijk en een kindje krijg en dat ik dan dat kindje heel lief en leuk vind en N. niet meer? :'( :'( :'( Koudwatervrees krijg ik daarvan jongens!
Dat heb ik al tig aanstaande moeders van 2 (of meer) kindjes horen zeggen hoor, dus heel normaal.

En als ik ze mag geloven, zijn ze na de bevalling allemaal verbaasd dat er zoveel liefde kan zijn voor twee kindjes. Komt echt allemaal goed :).

Verder kwam ik meespieken of er al dames hun spannende nieuws hebben gehad, maar nog niet zie ik. Sterkte dames!
pi_155585556
Oeh alle dames met spannende afspraken heel veel succes vandaag O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155585566
Ik zit ook t f5-en op nieuws.

Hilz, :*

Ela, ik hoor die angst ook vaker. En ik geloof echt niet dat het gebeurt bij iemand en al helemaal niet bij een liefdevolle moeder zoals jij :*
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 11:44:11 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155585688
Extra :* voor hilz d'r pootje!

Ik vraag me trouwens af waarom iedereen ela zo snel doorhad als kloon? :D het was me wel opgevallen dat ze opeens zo actief meepostte :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155585748
Jullie kunnen een kwartier pauze nemen, want ik word iig na 12-en gebeld :D
pi_155585823
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef L-E het volgende:
Jullie kunnen een kwartier pauze nemen, want ik word iig na 12-en gebeld :D
Fijn! Lunchpauze! :Y) ;)

Hou jij het nog uit qua spanning L-E?
pi_155586050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:06 schreef elamanilo het volgende:


En gisteren dacht ik opeens: Wat nou als ik opeens zwanger blijk en een kindje krijg en dat ik dan dat kindje heel lief en leuk vind en N. niet meer? :'( :'( :'( Koudwatervrees krijg ik daarvan jongens!
O men dat had ik ook heel erg :D
Maar ela.. mijn man en ik hadden het hier van de week toevallig nog over. We houden echt van beide kindjes even veel .. ze gaan er allebei hoe dan ook uit als ons huis in de fik staat en we hebben geen voorkeur voor een van de twee.

Wel is het zo dat Djenna soms even langer moest wachten op iets in het begin omdat Boaz net wat hulpbehoevender was. Dan moet je prioriteiten stellen. Maar dat doet niks af aan het houden van O+ komt goed!
pi_155586113
Hmmm echt? Ik had wel al veel moeders gehoord die het andersom hadden en zich afvroegen of ze wel evenveel van een tweede kindje zouden gaan houden. Maar ik had nog niet echt mensen gehoord die bang waren niet meer van hun eerste kindje te houden :'(
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het kan, want ik kan ook én van mijn kindje houden én van mijn lief <3 <3 dat past allemaal makkelijk. Maar blijkbaar is de band die ik voel met N. toch nog ergens wat breekbaar door mijn emotionele achtbaan na haar geboorte, waarover ik ook nog steeds wel schuldgevoelens heb... En speelt dat toch ook nog wel een rol. Tegelijk weet ik ook dat ik haar niet beter als leermeester kan eren door bij een volgend kindje in de praktijk te brengen wat zij mij allemaal leerde :) en weet ik ook dat ik me niet wil laten leiden door zo'n angst, maar juist door de liefde die wel in mijn hart is.

Maar het zijn gewoon van die grote gebaren, grote dingen in het leven. Het is ook logisch dat daar (soms) groot over nagedacht en over gevoeld wordt natuurlijk.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:05:01 #208
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155586169
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Extra :* voor hilz d'r pootje!

Ik vraag me trouwens af waarom iedereen ela zo snel doorhad als kloon? :D het was me wel opgevallen dat ze opeens zo actief meepostte :D
De biologische maandverband deed 't voor me. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155586221
Aventura, balen dat je nog steeds geen cyclus heb, maar fijn dat je morgen al terecht kunt! Succes morgen :*

Svane, hopelijk heb je je eisprong gewoon gehad en kom je terug in je gewone cyclus! of nog beter een 2e streepje O-)

Auw HilIllah! Beterschap voor je hand :*

Ronderotonde duidelijkheid en op naar de volgende ronde!

Elamanilo, ik geloof dat dat hele normale "angsten" zijn, maar hoe kan je jouw N. nou niet meer te gek vinden? Dat is met de beste wil van de wereld niet mogelijk geloof ik :+
pi_155586245
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

De biologische maandverband deed 't voor me. :D
Yep :Y :D
pi_155586264
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef L-E het volgende:
Jullie kunnen een kwartier pauze nemen, want ik word iig na 12-en gebeld :D
Daar heb ik nu niet zo veel meer aan }:| :P

Ik duim gewoon vrolijk door ;)
pi_155586314
Fuchsia, dat was ook wat me 'bang' maakte, soms vraag ik me echt af of ik wel genoeg van haar houd, of ze niet nog 10000001 meer liefde verdient :'( Ergens een onzekerheid over mijn eigen kunnen als mama... Want zij is zo lief en perfect <3 Mijn pluisje <3

Jemig, wat een emo-gedoe van mij, excuses :')
Als het met een zwangerschap net zo gaat als vorige keer, dan trekt dat mooi bij, toen blaakte ik van zelfvertrouwen! Daar had ik best een beetje van over willen houden na de zwangerschap!
pi_155586337
Bio maandverband doet het ook voor mij ^O^ :9 :D
pi_155586386
Kraamverband wil ik! Geen maandverband!
pi_155586391
Ela, :*
pi_155586479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:14 schreef Svane het volgende:
Kraamverband wil ik! Geen maandverband!
Yeah, ik gebruikte nachtmaandverbandjes als kraamverband!
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 12:25:22 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155586674
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

De biologische maandverband deed 't voor me. :D
Maar dat was pas doorslaggevend, daarvoor hadden anderen het al door. En ik ben dus benieuwd waardoor dat dan kwam :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155586694
Gewoon de manier van posten eigenlijk :)
pi_155586728
Ik had Ela nog aangeraden onder het account Chantal1994 te posten zodat ze niet opviel. Dus EIGEN SCHULD. O+ :+
pi_155587035
Bestaat er geen biologisch kraamverband eigenlijk?
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 12:44:46 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155587152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:28 schreef Svane het volgende:
Ik had Ela nog aangeraden onder het account Chantal1994 te posten zodat ze niet opviel. Dus EIGEN SCHULD. O+ :+
:D _O- Ik weet ook wie jij bent O-)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155587174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D _O- Ik weet ook wie jij bent O-)
Nadat ik het je verteld had toen je foutief gegokt had. :7
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 12:47:32 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155587227
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:45 schreef Svane het volgende:

[..]

Nadat ik het je verteld had toen je foutief gegokt had. :7
Dat is waar :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:02:54 #224
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155587613
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:45 schreef Svane het volgende:

[..]

Nadat ik het je verteld had toen je foutief gegokt had. :7
Ik denk het ook te weten :7

Fieder, ik lees het nu pas. Sterkte vandaag :*
pi_155588186
Ik vraag me vooral af wie je dacht dat het was Majo :D
pi_155588339
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag me vooral af wie je dacht dat het was Majo :D
Tong80 dacht ze. ;(


:P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:49:09 #227
381212 Gulara
From the future
pi_155588853
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:

[..]

Tong80 dacht ze. ;(

:P
Nou zat ze best dichtbij toch? :+

O+ :* O+
pi_155588942
Svane jij kan ook wel uit de kast, volgens mij weet iedereen wie je bent O+
pi_155588964
Lieve, lieve Ela. :* Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Dat tweede kindje gaat hoe dan ook een ontzettend leuk en lief kindje zijn. Maar dat gaat niks afdoen aan jouw en jullie liefde voor N. Heus niet. Jij bent volgens mij echt een hele lieve en goede moeder ook. O+
pi_155588972
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:

[..]

Tong80 dacht ze. ;(


:P
:D _O-
pi_155589014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
Svane jij kan ook wel uit de kast, volgens mij weet iedereen wie je bent O+
Ja, ik vind het ook dikke prima dat iedereen het hier weet, maar weet ook dat er bekende meelezers bestaan! Die me misschien ook al doorhebben, maar misschien ook niet. :+ de kloon was aangemaakt voor heel kort, want wilde na 12 weken wel uit de kast, maar helaas wordt het proces wat langer. En nu ben ik gehecht aan m'n alias. O+
pi_155589043
Ik wil ook een kloon, lijkt me zo gezellig O+
pi_155589055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:56 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een kloon, lijkt me zo gezellig O+
Lekker met jezelf dm'en O+
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 14:14:05 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155589491
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag me vooral af wie je dacht dat het was Majo :D
Iemand waarvan ik hoop dat ze heel snel zwanger is O+ (overigens hoop ik dat van iedereen hier ;))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155589685
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:53 schreef Cygne het volgende:
Lieve, lieve Ela. :* Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Dat tweede kindje gaat hoe dan ook een ontzettend leuk en lief kindje zijn. Maar dat gaat niks afdoen aan jouw en jullie liefde voor N. Heus niet. Jij bent volgens mij echt een hele lieve en goede moeder ook. O+
Wat een lieve woorden O+ Dankjewel!

En ik sluit me aan bij MaJo, voor iedereen die daar naar verlangt zo'n lief klein babytje :*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:29:54 #236
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155589871
Ow ik dacht dat Svane gewoon was.....geen kloon dus :@ Maar evengoed, hoop dat iedereen hier snel kan doorschuiven naar Z&G.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:41 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155590048
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:55 schreef Svane het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook dikke prima dat iedereen het hier weet, maar weet ook dat er bekende meelezers bestaan! Die me misschien ook al doorhebben, maar misschien ook niet. :+ de kloon was aangemaakt voor heel kort, want wilde na 12 weken wel uit de kast, maar helaas wordt het proces wat langer. En nu ben ik gehecht aan m'n alias. O+
Dat had ik met zandsculptuur. Na een half jaar had ineens iedereen zoiets van :? Burdie wie :? ???
KuikenGuppy
pi_155590357
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat had ik met zandsculptuur. Na een half jaar had ineens iedereen zoiets van :? Burdie wie :? ???
Ik vind het soms lastig! :D Dan heb je hier iemand's verhaal gevolgd en dan komen ze uit de kast en ben je zo weer vergeten wat de kloon was. En dan snap je sommige verhalen niet meer omdat je het stuk ervoor kwijt bent.

En ik hoop ook dat jullie hier snel weer verder mogen schuiven :*
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 15:23:58 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155591378
Ik had dat met Starbucks :D zat laatst een oud topic te lezen waarin ze zwanger bleek te zijn en dacht toen, hey hoe zou het met haar zijn?! Bleek het de kloon van MissBliss te zijn, dat was ik al lang weer vergeten :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155594086
Bloed was goed. Geen antifosfolipidensyndroom, en dus geen geruststelling als het gaat om een volgende zwangerschap ;(
pi_155594443
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:41 schreef Kyara het volgende:
Bestaat er geen biologisch kraamverband eigenlijk?
Jawel :Y
Ook van natracare

Och L-E, wat een lastige uitslag :*
Home is where the O+ is...
pi_155594496
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:20 schreef Cwen het volgende:

[..]

Jawel :Y
Ook van natracare


Och L-E, wat een lastige uitslag :*
Ik heb daar een pak van gehad en daarna nachtmaandverband want die hadden ze hier gewoon bij de winkel en hoefde ik niet online te bestellen :)
pi_155594715
LE :* dat is een uitslag waar je eigenlijk niet op hoopte.. Ik weet even niet zo goed wat ik nu zeggen moet, sorry :*
E.
pi_155594736
Oh jee L-E... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry.
pi_155594839
L-E :*
pi_155594863
Och LE. Inderdaad een moeilijke uitslag. :*
pi_155594892
Wat lastig LE ;( is het nu de zoektocht vervolgen of was dit zeg maar de enige 'goede' optie die er zou kunnen zijn?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 17:43:37 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155595027
He L-E ;( dit zou nou een slechte uitslag zijn die ik je had gewenst...

Wat ontzettend verdrietig dat je nu (nog?) geen veilig begaanbaar pad hebt naar een zo gewenst kindje ;(

Ik sluit me aan bij Svane's vraag; zijn er nog andere opties?
pi_155595111
Die zijn er niet. Dus wij gaan geen volgend kindje krijgen. Sorry voor de topickaap trouwens.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 17:46:51 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155595134
:*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 17:47:47 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155595170
He nee :(
pi_155595247
Och lieve L-E, wat een rotuitslag. :* Antifosfolipidensyndroom is ook niet tof maar daar kún je nog iets mee. Nu niet.

Moeilijke en pijnlijke beslissing heb je moeten maken, maar ik snap m wel.

En topickaap, ach. Geen sorry voor zeggen, dat mag hier ook. Dikke :* voor jullie.
pi_155595528
Jeetje LE wat verdrietig :* had je zo graag beter nieuws gegund

Hier is alles goed gegaan, nu een paar weken geduld hebben. Misschien dat ik hier af en toe wat post, nog even over nadenken.

Wie is Svane??? :D Ben ik de enige die het niet weet?
pi_155595657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef Fieder het volgende:
Jeetje LE wat verdrietig :* had je zo graag beter nieuws gegund

Hier is alles goed gegaan, nu een paar weken geduld hebben. Misschien dat ik hier af en toe wat post, nog even over nadenken.

Wie is Svane??? :D Ben ik de enige die het niet weet?
Fijn dat het goed is gegaan. :*

Ik weet t ook niet. :P
pi_155595822
Fijn dat het goed gegaan is Fieder :*

Ik weet ook niet wie svane is!
E.
pi_155595830
Och nee LE.. ;(
pi_155596210
Ach nee LE wat verdrietig ;(
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 27 augustus 2015 @ 18:36:42 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155596972
L-E ;( :*.
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 18:37:40 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155597009
L-E wat ontzettend naar, ik had het jullie zo gegund ;( :* en niks geen topickaap, dit mag ook gewoon gedeeld worden hier!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 27 augustus 2015 @ 18:54:29 #261
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155597652
L-E, wat naar en verdrietig die uitslag en de keuse die jullie daarom hebben moeten maken. :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155597949
L-E, wat verdrietig :*
pi_155597980
Ja Svane kom eens uit de kast, ik weet ook niet wie je bent...
Kwak
pi_155597994
Oh en ;( wat klote LE... (Daar banjerde ik zo even overheen).
Kwak
pi_155598055
Wat een nare uitslag L-E. Sterkte met het verwerken van dit nieuws en de moeilijke keuze die er bij komt :*
pi_155598452
Och, L-E :* O+

------------
Ik wals er even met mn eigen verhaal overheen .

Vandaag de intake gehad, en wat een fijne fertiliteitsarts O+ Ze had zich echt goed voorbereid en steld verdiepende vragen in plaats van dat we weer dezelfde antwoorden op de zelfde vragen moesten geven :) Vervolgstappen zijn gezet! Vriendlief moet twee maal zijn zaad laten controleren, want misschien is het toch beter dan verwacht en hoeven we ons niet meteen op IVF-ICSI te richten zoals nu 'voorspeld' is. En hij krijgt ook een "APK-keuring", zodat ze kunnen achterhalen/uitsluiten wat de oorzaak is van de verminderde kwaliteit van zijn zaad. Ik heb vandaag een inwendige echo weer gehad en mn ei stong op springen. Toch fijn om te weten dat mijn lichaam inderdaad weer helemaal op de rails is O+ Wel nog duidelijk sporen van PCOS, want meer follikels dan gebruikelijk. :7 Op 22 oktober terug voor alle uitslagen van onderzoeken en dan een vervolgplan bespreken.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155599033
LE wat verdrietig :'(

Wat fijn Silver! Daar kan je iets mee.
pi_155599124
Silversjoiis, niks overheen walsen, jouw verhaal mag er ook gewoon zijn :)
Wat fijn dat je bij zo'n top arts bent terecht gekomen, die zich zo goed had voorbereid. Als ik je post zo lees, kijk je er met een goed gevoel op terug. Dat lijkt mij erg belangrijk, want de reden dat je daar zit is natuurlijk niet leuk!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:46:28 #269
381212 Gulara
From the future
pi_155599909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef L-E het volgende:
Die zijn er niet. Dus wij gaan geen volgend kindje krijgen. Sorry voor de topickaap trouwens.
Ooh L-E wat verdrietig. :'(
Lijkt me ook lastig om dan nu weer dit sprankje hoop te moeten verliezen. :'(

Heel veel sterkte. :*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:47:42 #270
381212 Gulara
From the future
pi_155599971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef Fieder het volgende:
Jeetje LE wat verdrietig :* had je zo graag beter nieuws gegund

Hier is alles goed gegaan, nu een paar weken geduld hebben. Misschien dat ik hier af en toe wat post, nog even over nadenken.

Wie is Svane??? :D Ben ik de enige die het niet weet?
Fijn dat het goed is gegaan. Hopelijk is het snel weer raak. :*
pi_155601582
Verdikkie L-E... :'( :* Je laatste sprankje hoop ook weggeslagen, alsof het allemaal al niet zwaar genoeg is...
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 20:31:13 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155601781
Sjois wat fijn dat je een fijne arts hebt! Ik snap alleen je opmerking niet dat er nog sporen van PCOS te zien waren, ben je daarvan "genezen verklaard" dan?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155602018
;(
L-E wat een rot bericht! Een hele dikke knuffel en :* voor jou.

En geen sorry zeggen hoor!! Dit topic is net zoveel van jou als van ieder ander.
pi_155603205
O LE ook ik had op 'beter' nieuws gehoopt voor jullie, waar je iets mee kon. Wat een heftige, beslissende keuze dit ;(

SS fijn zo'n vooruitzichten! ^O^

En ik wil ook weten wie Svane is :D
pi_155605315
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:04 schreef Philomijn het volgende:

[..]

/ontlurkt

Volgens mij had Cassandra87 ook een korte luteale fase...?
Thanks!
Voor nu heb ik een doorverwijzing naar de gyn gekregen (hoewel de huisarts niet helemáál begreep waarom ik niet nog even zo wilde blijven proberen), ben benieuwd :)

L-E, dat is echt heel heel jammer en pijnlijk. Ik had het jullie zo erg gegund. Ook ik weet niet goed wat te zeggen.. ik hoop eigenlijk dat er toch nog een verrassing om de hoek komt kijken maar als hoop geen zin heeft dan wens ik jullie vooral rust toe nu. En liefs.

Klappie, dat is een gekke reden :D Jammer dat jullie het uit moeten stellen.

En Silver, dat klinkt heel hoopgevend! :)
pi_155605419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:31 schreef MaJo het volgende:
Sjois wat fijn dat je een fijne arts hebt! Ik snap alleen je opmerking niet dat er nog sporen van PCOS te zien waren, ben je daarvan "genezen verklaard" dan?
Haha, nee, maar zo voelde het voor mij wel, omdat mn cyclus weer gewoon goed terug is.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155605579
Och L-E wat een rotuitslag. Jemig, jullie hele toekomst als gezin wordt bepaald door één stomme uitslag. ;( Ik wens jullie heel veel sterkte bij het zoeken naar een manier om dit een plekje in jullie leven te geven. :*
pi_155605632
Och L-E, wat een ontzettende teleurstelling. Sprankje hoop compleet weggevaagd. :*
pi_155605652
Silver, wat fijn dat het een goed gesprek was. Klinkt ook goed. Nu wachten op uitslagen van de onderzoeken?
En L-E. Ik weet net als de rest eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet, behalve 'wat onwijs klote zeg'.
pi_155606041
Wat super rot LE, heel veel sterkte. Dikke knuf!

Jij wel een goede uitslag Silver, fijn. Over de PCOS heengegroeid?
pi_155606049
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Silver, wat fijn dat het een goed gesprek was. Klinkt ook goed. Nu wachten op uitslagen van de onderzoeken?
En L-E. Ik weet net als de rest eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet, behalve 'wat onwijs klote zeg'.
Klopt inderdaad :) Ze gaan nu kijken óf er een oorzaak is waarom vriendlief zulk slechte kwaliteit zaad heeft en anders sluiten ze in ieder geval een hoop dingen uit. Maar wat me vooral een beetje hoop gaf was dat ze ook gaan kijken of IVF-ICSI niet te zwaar is en er misschien een lichtere behandeling plaats kan vinden. Afhankelijk dus van wat ze bij vriendlief vinden. :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155606130
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef Fien10 het volgende:
Wat super rot LE, heel veel sterkte. Dikke knuf!

Jij wel een goede uitslag Silver, fijn. Over de PCOS heengegroeid?
Daar lijkt het wel op :Y Ik ben in mei 'gereset' met primolut en toen na 35 dagen ongesteld geworden, sindsdien om de 27-28 dagen en vandaag dan ook duidelijkheid gekregen over dat er wel degelijk een eisprong plaats vindt O+ Dus ik ben mezelf enorm dankbaar dat ik 18 kg kwijt ben. :$
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155606375
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op :Y Ik ben in mei 'gereset' met primolut en toen na 35 dagen ongesteld geworden, sindsdien om de 27-28 dagen en vandaag dan ook duidelijkheid gekregen over dat er wel degelijk een eisprong plaats vindt O+ Dus ik ben mezelf enorm dankbaar dat ik 18 kg kwijt ben. :$
Knap hoor! En heel fijn. Wat kun je dan trots en blij zijn met jezelf he?
Ik heb ook PCOS en de clomid slaat steeds niet aan. Nu de hoogste dosis. Ik heb geen overgewicht, ben door de clomid iets aangekomen maar gelukkig geen te hoog BMI. Probeer wel zo min mogelijk onnatuurlijke suikers te eten en veel groenten maar helaas helpt het niet. :{
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 22:05:45 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155606381
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op :Y Ik ben in mei 'gereset' met primolut en toen na 35 dagen ongesteld geworden, sindsdien om de 27-28 dagen en vandaag dan ook duidelijkheid gekregen over dat er wel degelijk een eisprong plaats vindt O+ Dus ik ben mezelf enorm dankbaar dat ik 18 kg kwijt ben. :$
Kan dat serieus zo snel gaan dan? :o Ik heb ook in mei de provera voor het eerst gekregen en nu de derde ronde met clomid. Ben zelf 2,5 kilo kwijt nu, gaaf dat het zo'n effect heeft!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155606386
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Klopt inderdaad :) Ze gaan nu kijken óf er een oorzaak is waarom vriendlief zulk slechte kwaliteit zaad heeft en anders sluiten ze in ieder geval een hoop dingen uit. Maar wat me vooral een beetje hoop gaf was dat ze ook gaan kijken of IVF-ICSI niet te zwaar is en er misschien een lichtere behandeling plaats kan vinden. Afhankelijk dus van wat ze bij vriendlief vinden. :Y
Inderdaad fijn dat dit nog eens extra wordt bekeken, en het misschien nog wel voordeliger uit kan pakken als waar jullie op voorbereid zijn!
pi_155606548
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Knap hoor! En heel fijn. Wat kun je dan trots en blij zijn met jezelf he?
Ik heb ook PCOS en de clomid slaat steeds niet aan. Nu de hoogste dosis. Ik heb geen overgewicht, ben door de clomid iets aangekomen maar gelukkig geen te hoog BMI. Probeer wel zo min mogelijk onnatuurlijke suikers te eten en veel groenten maar helaas helpt het niet. :{
Ik heb wel nog steeds flink overgewicht, maar de eerste stappen zijn nu inderdaad gezet. En het is dan inderdaad superfijn dat het resultaat heeft! :) Mn BMI kruipt langzaam naar de 35 en ik zat boven de 41. In het VU hanteren ze geen BMI-grens, maar alles wat er af is, is natuurlijk mooi meegenomen. Ze reageren ook allemaal zo trots als ik vertel dat ik al 18 kg kwijt ben :D
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kan dat serieus zo snel gaan dan? :o Ik heb ook in mei de provera voor het eerst gekregen en nu de derde ronde met clomid. Ben zelf 2,5 kilo kwijt nu, gaaf dat het zo'n effect heeft!
Jaa, geen idee? :o Bij mij zijn ze natuurlijk nooit aan de clomid gestart, omdat dat achteraf gezien helemaal geen optie is geweest.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 22:11:21 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155606683
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik heb wel nog steeds flink overgewicht, maar de eerste stappen zijn nu inderdaad gezet. En het is dan inderdaad superfijn dat het resultaat heeft! :) Mn BMI kruipt langzaam naar de 35 en ik zat boven de 41. In het VU hanteren ze geen BMI-grens, maar alles wat er af is, is natuurlijk mooi meegenomen. Ze reageren ook allemaal zo trots als ik vertel dat ik al 18 kg kwijt ben :D

[..]

Jaa, geen idee? :o Bij mij zijn ze natuurlijk nooit aan de clomid gestart, omdat dat achteraf gezien helemaal geen optie is geweest.
Ik vind het ook erg knap, 18 kilo in 3 maanden! ^O^ Ben wel benieuwd of het bij mij ook verschil maakt, al heb ik niet heel erg overgewicht :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155606763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg knap, 18 kilo in 3 maanden! ^O^ Ben wel benieuwd of het bij mij ook verschil maakt, al heb ik niet heel erg overgewicht :)
Ja, 4 maanden O-) Niet overdrijven he! :D Ik was al eerder begonnen met afvallen dan de primolut :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_155611633
He verdorie L-E! Dacht eerst dat het geen goed nieuws was als je het zou hebben, maar begrijp nu dat dit wat zekerheid had gegeven. Wat jammer zeg ;( :*


Wat goed zeg Sjois, 18 kilo eraf! En fijn dat je een fijne arts hebt!
pi_155612197
Bloed :( :'(
pi_155614959
Hè jammer deadly :*
pi_155615232
He nee, jammer deadly..
pi_155616086
Meh, niet leuk deadly :*
pi_155616822
Balen deadly! Je geduld wordt echt zo erg op de proef gesteld.

Ela, jij al innestelvibes?
pi_155617567
Jammer Deadly :*
pi_155618087
Balen deadly_kiss!
pi_155619656
Balen deadly :*

Hier migraine like it's 1999 dus ik zal ook wel gauw ongesteld worden.

Ik houd het niet zo bij hier :@ maar ik leef wel met iedereen mee.
pi_155621041
Bleeeh deadly, bloed is stom! Hier loop ik ook echt leeg, verdorie in drie uur een cupje vol... Nog niet eerder gehad!

Ook huisarts gebeld, daar kunnen we dinsdag terecht. Ben benieuwd of we daar verder mee komen, heb in elk geval een hele lieve huisarts!
Warempel, een drempel.
pi_155624719
Ik loop ook helemaal leeg ;(
Morgen nog 2uur heen-2uur terug rijden om mn trouwjurk nogmaals te passen ect..
Daarna duurt het nog meer dan een halfjaar voordat ik hem weer zie :o
Ik ga wel op een vuilniszak zitten in ieder geval...op mijn mooie lichtkleurige autostoel :+


Over 10maanden trouwen.. straks pas ik mn jurk niet :P
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:06:06 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_155625339
Sterkte aan alle bloederts :'*

Vanmorgen dus bij de gynaecoloog geweest. Echo gemaakt. Lege baarmoeder en 'volop activiteit in de linker eierstok'. Hij drukte me op het hart dat ik me vooral geen zorgen hoefde te maken. Hij vroeg me nog wel waarom ik er zat, en of dat 'soms iets met internet te maken had'. Hij zei ook dat je soms nu eenmaal moet wachten, zoals met veel dingen. Voelde me net een kleuter :P Eenmaal thuis prompt een knalpositieve ovulatietest. Wat een timing..
pi_155625575
Ohh spannend Aventura! Veel plezier vanavond en morgen en.. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')