abonnement Unibet Coolblue
pi_155410191
dus mijn ouders die thuis mentaal niet de sterkste zijn hebben mij een paar weken geleden uit huis getrapt omdat ik weer was gezakt voor mijn gymnasium eindexamens,ik zou dit jaar vavo voor een vak moeten doen(was gezakt met een paar tienden te weinig voor 1 vak) maar ben dus uit huisgetrapt.
ik verblijf de laatste weken bij een nachtverblijf(normaal voor verslaafden/mensen met zware problemen) wegens het feit dat mijn ouders weigeren onderhoudsplicht(verplicht betalen onderdak/eten/studie tot de 21e levensjaar kind) en weet niet wat ik nu kan doen.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:18:26 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_155410397
Aanmelden bij maatschappelijk werk? Werken en een kamer zoeken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_155410413
Men oordeelt nog voor men ook maar iets weet. :')
Dat toontje ook hier "er speelt vast meer mee!"..

Eerst afgaan op wat je wel weet, hij is uit huis geschopt.
Daar eerst op reageren en eventueel advies geven.

Je kan altijd later nog je reactie aanpassen op nieuwe gegevens.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:20:35 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_155410454
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Men oordeelt nog voor men ook maar iets weet. :')
Dat toontje ook hier "er speelt vast meer mee!"..

Eerst afgaan op wat je wel weet, hij is uit huis geschopt.
Daar eerst op reageren en eventueel advies geven.

Je kan altijd later nog je reactie aanpassen op nieuwe gegevens.
Dat inderdaad.
Er mag wel eens gestopt worden met meteen oordelen en kijken wat er mogelijk is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_155410494
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:12 schreef annosniemos het volgende:
dus mijn ouders die thuis mentaal niet de sterkste zijn hebben mij een paar weken geleden uit huis getrapt omdat ik weer was gezakt voor mijn gymnasium eindexamens,ik zou dit jaar vavo voor een vak moeten doen(was gezakt met een paar tienden te weinig voor 1 vak) maar ben dus uit huisgetrapt.
ik verblijf de laatste weken bij een nachtverblijf(normaal voor verslaafden/mensen met zware problemen) wegens het feit dat mijn ouders weigeren onderhoudsplicht(verplicht betalen onderdak/eten/studie tot de 21e levensjaar kind) en weet niet wat ik nu kan doen.
Heb je ooms of tantes? Opa's en of oma's? Andere familie?
Kun je echt nergens terecht?
Vrienden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155410512
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
Er mag wel eens gestopt worden met meteen oordelen en kijken wat er mogelijk is.
mijn ouders vinden mij een probleemkind en schuiven al hun eigen (o.a relatie problem) dus maar al te snel op mij af.
ik ben licht autistisch(moeilijk contact makend face to face) en ben 2 maal gezakt en zit vaak op mijn kamer,tevens zijn ze pissig dat ik niet werk(ondanks de 200-300 sollicitatie poginingen voor letterlijk elk baantje) dat was het wel zo een beetje
pi_155410535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je ooms of tantes? Opa's en of oma's? Andere familie?
Kun je echt nergens terecht?
Vrienden?
nope anders zat ik de laatste weken niet op straat/slaapopvang
pi_155410589
Kan jeugdzorg hier niks meer betekenen?
GGZ?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155410597
Hoe vaak ben je dan al niet voor je eindexamens gezakt?
pi_155410654
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef MotherFoker het volgende:
Hoe vaak ben je dan al niet voor je eindexamens gezakt?
2 maal,1x erg hard(kwam vooral door persoonlijke omstandigheden) en 1 keer met een paar tienden te kort voor 1 vak
pi_155410686
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan jeugdzorg hier niks meer betekenen?
GGZ?
het enigste wat de afgelopen 2/3 weken is gedaan is mij op een een of andere wachtlijst zetten,waarbij vragen stellen etc alleen mobiel kan(dus ik weet er verder niks van)
pi_155410688
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:26 schreef annosniemos het volgende:

[..]

2 maal,1x erg hard(kwam vooral door persoonlijke omstandigheden) en 1 keer met een paar tienden te kort voor 1 vak
Oké ik kan je wel begrijpen, ben al 4x gezakt voor autotheorie bij het remmen, gas los of niks doen gedeelte, het is ook heel moeilijk. En hadden je ouders al eerder iets gezegd of tips gegeven van als je het deze keer verkloot moet je het huis uit?
pi_155410732
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef annosniemos het volgende:

[..]

nope anders zat ik de laatste weken niet op straat/slaapopvang

Je hebt toch wel ergens familie of vrienden?
Mokkel met stuntstok
pi_155410739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Oké ik kan je wel begrijpen, ben al 4x gezakt voor autotheorie bij het remmen, gas los of niks doen gedeelte, het is ook heel moeilijk. En hadden je ouders al eerder iets gezegd of tips gegeven van als je het deze keer verkloot moet je het huis uit?
nope,het grappige is nog wel dat ze zeiden,we zullen je steunen met je studie zolang je het probeert,ook al haal je het niet meteen,zolang je het probeert is het geen probleem(wat zwaar gelogen was aangezien ik bij het laten vallen/aanpassen van vakken steeds commentaar *en meer* op me af kreeg)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:29:17 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155410748
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan jeugdzorg hier niks meer betekenen?
GGZ?
Dat lijkt me ook een betere route.
Eventueel zelfs een gang naar de rechter:

quote:
Als je er samen niet uitkomt, kan het kind naar de rechter stappen. Het kan dan gaan om ouders die niet genoeg willen betalen, of ouders die helemaal niet willen betalen. Zelfs wanneer er voorheen al een bedrag is vastgesteld door de rechter (in de vorm van kinder-alimentatie), kan het kind bij de rechter om verhoging vragen. Bijvoorbeeld omdat zijn of haar behoefte is gestegen vanwege hoge studiekosten.

De rechter is niet gebonden aan wat voor norm dan ook. Nibud-normen of normen uit de Wet Studiefinanciering spelen dus geen rol. De rechter zal alleen kijken naar de behoefte van de jongmeerderjarige en de draagkracht van de ouders.

Het inkomen van de jongmeerderjarige of het inkomen dat hij of zij redelijkerwijs kan verdienen, is daarbij van invloed op 'de behoefte'. Vervolgens zal de rechter, rekening houdend met alle omstandigheden, de hoogte van het bedrag bepalen.
http://www.ouders.nl/arti(...)rderjarigen-18-21-jr
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155410754
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Je hebt toch wel ergens familie of vrienden?
buitenland/studies
pi_155410768
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook een betere route.
Eventueel zelfs een gang naar de rechter:

[..]

http://www.ouders.nl/arti(...)rderjarigen-18-21-jr
probleem is,zoals in mijn post beschreven,geen inkomen en pro deos zijn niet gratis
pi_155410792
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef annosniemos het volgende:

[..]

nope,het grappige is nog wel dat ze zeiden,we zullen je steunen met je studie zolang je het probeert,ook al haal je het niet meteen,zolang je het probeert is het geen probleem(wat zwaar gelogen was aangezien ik bij het laten vallen/aanpassen van vakken steeds commentaar *en meer* op me af kreeg)
Ja, dat is dan erg vervelend, heb je geen klasgenootje waar je bij kan of GGZ, of anders nog Leger des Heils? Alleen dan zit je wel tussen de junkies, pedofielen enzo, dus ik denk dat je dat niet wil.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:31:37 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155410819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef annosniemos het volgende:

probleem is,zoals in mijn post beschreven,geen inkomen en pro deos zijn niet gratis
Heb je al contact gehad met het CJG?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155410825
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:30 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ja, dat is dan erg vervelend, heb je geen klasgenootje waar je bij kan of GGZ, of anders nog Leger des Heils? Alleen dan zit je wel tussen de junkies, pedofielen enzo, dus ik denk dat je dat niet wil.
ik zit nu nog bij een nachtopvang waar ik met mijn school en noodgeld op zit en dat is inderdaad met onder andere mensen met huisruzies junks etc
pi_155410844
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je al contact gehad met het CJG?
daar heb ik niks over kunnen vinden/gehoord
pi_155410859


[ Bericht 100% gewijzigd door annosniemos op 21-08-2015 16:33:10 ]
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:33:27 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155410868
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:32 schreef annosniemos het volgende:

daar heb ik niks over kunnen vinden/gehoord
Bel ze eens:

http://www.cjg.nl/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155410874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:31 schreef annosniemos het volgende:

[..]

ik zit nu nog bij een nachtopvang waar ik met mijn noodgeld op zit en dat is inderdaad met onder andere mensen met huisruzies junks etc
Oké zelf heb ik nog nooit in deze situatie gezeten maar ik snap dat het erg vervelend voor je is. De noodopvang waar je zit hebben die geen alternatieven?
pi_155410899
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:33 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Oké zelf heb ik nog nooit in deze situatie gezeten maar ik snap dat het erg vervelend voor je is. De noodopvang waar je zit hebben die geen alternatieven?
tis een plek waar mensen kunnen slapen thats it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')