abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:03:38 #226
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155592378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:27 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik en een vriendin van mij zijn nog steeds op zoek naar een extra dame die een keer mee wil doen. Dus als hier vrouwen interesse hebben hoor ik dat graag.
En ik zou ook graag willen weten hoe je anders in contact komt met anderen. Het is me tot nu toe niet gelukt om het daadwerkelijk tot een date te krijgen.
Het moet ook wel een bi-dame kunnen zijn om samen met jullie te doen. Echter is het hier wel veel bi-vrouwen aanwezig. Hou je wel rekening mee dat niet alle vrouwen voor een trio zijn. En nou heel veel succes!
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:12:36 #227
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155592578
quote:
19s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:43 schreef perro. het volgende:

[..]

inderdaad. die past heel goed in deze tijd van individualisme, waar het ego hoogtij viert en alles met semi-wetenschappelijke onderbouwing komt.

zie ook de superfoods. allemaal van die trends die het gevolg zijn van individualisme, in mijn ogen. zullen er wel weer 3943495864356983 niet mee eens zijn. maar goed, slechts mijn mening. ~:)
Juist ook, maar ik denk wel eens aan mijn eigen mijzelf wat ik hier mee wil bereiken, echter heb ik ook heel goede sociale eigenschappen.

Wat ik ook opmerk is dat heel veel paren met geregistreerd partnerschap hebben in plaats van trouwen, wat echter is ook deze trend in grote opkomst is. Waar het individualisme nu hoogste tijd doormaakt is het ook zo heel vaak scheiding voorkomt dan een lang huwelijk, met alle gevolgen voor de kinderen. Iedere man denkt alleen maar aan seks, vrouwen, geld, macht en enzovoort.

Iedere vrouw kijkt heel graag hoe zij sneller de ladder op gaat met haar carreire opbouw zoals vaak een promotie doormaakt tot hoge functie met meer financiŽle armslag voor haar zelf.

En ja, ook deze vrouwen zijn ook meer individueel seksueel actief met bijvoorbeeld met een ander vrouw te vrijen en seksen, zonder mannen er bij, wellicht is het onderbouwing dat het verschil tussen man en vrouw in intelligentie heel groot van elkaar zijn. Vooral vrouwen zijn heel vaak met zichzelf bezig om zichzelf veelvuldig te verbeteren ten opzichte over een man. En ik ben met paar mede-fokkers mee eens dat sommige vrouwen wel eens moeilijk dan doen tegen over de mannen met bijvoorbeeld in een liefdesrelatie, het hoeft ook niet.

Niet iedereen begrijpt mannen en vrouwen ook niet altijd.
pi_155599195
Ik vind een open relatie meer een soort FWB. En zo niet denk ik dat dit soort relaties vaak gedoemd zijn om te mislukken.
pi_155600444
Okť. Maar dat was de vraag van het topic niet.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:01:51 #230
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155600577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef rssaftw het volgende:
Ik vind een open relatie meer een soort FWB. En zo niet denk ik dat dit soort relaties vaak gedoemd zijn om te mislukken.
Hoezo? Stel je voor dat een open relatie heel goed werkt met goede afspraken tussen man en vrouw die in een relatie zitten, dan kan er wel misgaan of helemaal niet. Maar ze moeten allebei eerlijk tegen voer elkaar zijn en goed weten wat ze willen.
pi_155602670
quote:
En zo niet denk ik dat dit soort relaties vaak gedoemd zijn om te mislukken
Dat zijn gesloten relaties ook vaak genoeg.
pi_155607265
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 05:50 schreef Blosje het volgende:

[..]

Door geregeld seks te hebben met mensen uit hetzelfde milieu (niet negatief bedoeld) wordt de kans op een SOA toch wel aanzienlijk goter denk ik.
Zolang die mensen van de veilige seks zijn valt dat reuze mee, misschien zelfs wel minder dan bij mensen die zich veilig wanen omdat ze niet 'rondwippen'.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:24:47 #233
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155607340
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Zolang die mensen van de veilige seks zijn valt dat reuze mee, misschien zelfs wel minder dan bij mensen die zich veilig wanen omdat ze niet 'rondwippen'.
Ja natuurlijk altijd condoom te gebruiken voor iedere keer!
pi_155607697
quote:
Niet vaker dan monogame relaties, dat maakt bar weinig verschil.

Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat het net als fwb is? Als je samenleeft en alles hoe kan het dan fwb zijn?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155608024
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat het net als fwb is? Als je samenleeft en alles hoe kan het dan fwb zijn?
Waarschijnlijk omdat gedacht wordt dat bij open relaties geen diepgaande liefde leeft?
pi_155608184
quote:
5s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat gedacht wordt dat bij open relaties geen diepgaande liefde leeft?
Dat is dus wat ik niet goed snap, waarom wordt dat gedacht?
pi_155608218
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan ben je huisgenoten met benefits.
Ik snap wel dat mensen het vreemd vinden. Voor de rest moet iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft. Als het voor jou/jullie werkt, werkt het. Prima toch?
pi_155608327
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik niet goed snap, waarom wordt dat gedacht?
Het is een heel andere manier van zien, zijn leven, voelen. Toegegeven, het vergt een zekere afstandelijkheid, of relativering, van intimiteit en liefde. Twee kleuren van intimiteit eigenlijk.

De meeste mensen snappen het evenmin als jij het niet snapt, denk ik.

quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik snap wel dat mensen het vreemd vinden. Voor de rest moet iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft. Als het voor jou/jullie werkt, werkt het. Prima toch?
Of, zoals erodome haar relatie omschrijft, twee geliefden met benefits, om in dezelfde bewoording te blijven.
pi_155609318
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Sorry, maar zo zie ik het niet. Mijn partner is in alle opzichten mijn partner, zo simpel is het.

Ik vind het zelfs lichtelijk vervelend dat er door buitenstaanders wordt gedaan alsof onze liefde minder is. Vaak zijn dat dan ook nog eens mensen die niet eens een relatie van 7 jaar of meer hebben gehad en die gaan mij vertellen dat mijn relatie niet echt telt?
pi_155609365
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is een heel andere manier van zien, zijn leven, voelen. Toegegeven, het vergt een zekere afstandelijkheid, of relativering, van intimiteit en liefde. Twee kleuren van intimiteit eigenlijk.

De meeste mensen snappen het evenmin als jij het niet snapt, denk ik.

[..]

Of, zoals erodome haar relatie omschrijft, twee geliefden met benefits, om in dezelfde bewoording te blijven.
Wat voor afstandelijkheid of relativering is er dan voor nodig?
pi_155609460
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry, maar zo zie ik het niet. Mijn partner is in alle opzichten mijn partner, zo simpel is het.

Ik vind het zelfs lichtelijk vervelend dat er door buitenstaanders wordt gedaan alsof onze liefde minder is. Vaak zijn dat dan ook nog eens mensen die niet eens een relatie van 7 jaar of meer hebben gehad en die gaan mij vertellen dat mijn relatie niet echt telt?
Je komt net zo over als de mensen die jouw relatie of levensstijl afkeuren. Dat is lichtelijk vervelend :)
pi_155609572
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat voor afstandelijkheid of relativering is er dan voor nodig?
Van seks en liefde, intimiteit en een andere tint van intimiteit. Dat voelt voor iemand in een open relatie wellicht neit zo, maar in de ogen van anderen wellicht.

Ik zie het echter als een andere levenswijze, een andere vorm van liefde. Niet beter, niet slechter. Gewoon anders.
pi_155609725
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je komt net zo over als de mensen die jouw relatie of levensstijl afkeuren. Dat is lichtelijk vervelend :)
Weten die mensen ook eens hoe dat voelt.

Maar serieus, ik ben niet degene die zegt dat een andersoortige relatie dan de mijne minder voorsteld. Een goede monogame relatie en een goede open relatie lijken verdomd veel op elkaar.
pi_155609750
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Weten die mensen ook eens hoe dat voelt.

Maar serieus, ik ben niet degene die zegt dat een andersoortige relatie dan de mijne minder voorsteld. Een goede monogame relatie en een goede open relatie lijken verdomd veel op elkaar.
Geloof ik graag :)
pi_155609936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:51 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dat zijn gesloten relaties ook vaak genoeg.
Als ik zie hoeveel ongelukkige relaties er in mijn omgeving zijn omdat ze te lang bij mekaar zijn en de seks niet meer plaats vindt, dan zijn die mensen lijkt me super jaloers op een goed lopende open relatie ;)
pi_155610024
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:25 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Als ik zie hoeveel ongelukkige relaties er in mijn omgeving zijn omdat ze te lang bij mekaar zijn en de seks niet meer plaats vindt, dan zijn die mensen lijkt me super jaloers op een goed lopende open relatie ;)
Tenzij ze te jaloers zijn aangelegd om Łberhaupt voor een open relatie te kiezen. Ongelukkige relaties :N
pi_155610026
quote:

[..]

Dat denk ik ook.
pi_155610667
quote:

[..]

Hun probleem is niet de seks, maar de relatie. Ongelukkige open relaties bestaan ook.
pi_155612065
De vraag die ik me vaak stel bij open relaties, in hoeverre het een keuze waar beide partners volledig achterstaan? Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat maar een kleine minderheid van de bevolking hiervoor echt openstaan, laat staan dus dat beide partners tot die minderheid behoren. Ook al ga ik wel vanuit dat veel koppels met een open relatie al op dezelfde golflengte zitten, maar toch...

Tweede opmerking, in hoeverre kan je nog van een open relatie spreken als je daar voorwaarden aan koppelt? Ik lees vaak terug dat bij de meeste open relaties daar grenzen worden aangesteld.. tjah op den duur heb je dan een soort van voorwadelijke open relatie waarmee je het eigenlijk zin van een open relatie mee voorbijschiet namelijk die ongebondenheid?
pi_155612170
:') Sorry niks voor mij zoiets!

Vorige week kwam er een meisje en deze week een man...gezellig saampjes?
OMG grenzeloos hoor -O-
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')