abonnement Unibet Coolblue
pi_156229216
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:41 schreef PausNicolaas het volgende:
Dude
Wat wil een mens nou liever in bed dan een maagd?
Althans, zo staat het altijd in de geschiedenis boekjes. *O*
Als maagd zou ik liever een dame willen die wel een beetje kennis van zaken heeft.
Ik zwaai naar dieren.
pi_156232486
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:04 schreef Amazinq het volgende:
Hallo,

sinds een paar dagen heb ik een vriendin. Ik ben pas 20 geworden en zij is 16. We hebben het al redelijk vaak over seks gehad en zijn het ook van plan binnenkort te hebben. Het probleem is dat zij denkt dat ik geen maagd meer ben, terwijl ik het wel nog ben. (Ik schaam me om te zeggen dat ik maagd ben..) Nu gaat zij er dus vanuit dat ik goed in bed ben, maar dit kan ik natuurlijk niet bevestigen want ik heb het nog nooit gedaan.

Moet ik me druk gaan maken over de eerste keer? Wat als ze zegt dat ik er niks van kan?

Met vriendelijke groet,

Amazinq
Ik denk dat je vriendin het niet zo belangrijk vindt of je ervaring hebt of niet. Het is gewoon wat meer ontspannen (voor haar) als het voor jou niet helemaal nieuw is. Overigens heeft een maagd van 16 TOTAAL geen hoge verwachtingen over seks, dus leg jezelf geen onnodige druk op.

Hoe is jullie relatie? Het helpt als jullie goed kunnen praten. Het is makkelijk om te zeggen "maak je niet druk", iedereen is zenuwachtig voor de eerste keer. Ik stel voor dat je samen wat drinkt. Masseer haar wat, ga samen douchen, raak elkaar naakt aan en uiteindelijk evolueert het vanzelf naar seks als je je er goed bij voelt.

Niet dat je in je agenda moet schrijven van " we doen het donderdagavond"
pi_156236477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 01:51 schreef Amazinq het volgende:

[..]

Nou.. ik durfde haar niet te vertellen dat ik nog maagd was, dus ging zij er vanuit dat ik al ontmaagd was. Na een paar vragen vandaag is ze erachter gekomen dat ik nog maagd ben en ik heb dit vervolgens toegegeven. Ze werd boos omdat ik het haar niet meteen heb verteld, maar na ongeveer 2 maanden pas..
Dat krijg je dus met tieners. Ze hebben een ideaalplaatje van hoe het er moet uitzien en nu is ze teleurgesteld omdat jij haar ideaalbeeld niet meer bent.
  zondag 20 september 2015 @ 13:02:21 #79
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_156239788
Het is toch niet voor niets je vriendin..? Snap niet waarom je er dan zo'n issue van maakt om haar dit te vertellen..
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zondag 20 september 2015 @ 13:24:22 #80
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_156240425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:10 schreef Fylax het volgende:
Je hebt een paar dagen een (4 jaar jongere) vriendin en hebt het nu al over seks? Uh, oké. Dat is an sich al vreemd.

Eerlijk zijn is belangrijk in een relatie. Je bereikt helemaal niets met liegen.

Dus:
- Wees eerlijk tegen haar over dat je maagd bent.
- Denk nog even goed na of je wel écht nu al seks wil terwijl ze pas net je vriendin is (en vanwege de leeftijd, mja, wie ben ik om daar wat over te zeggen).
- De eerste keer zal toch nooit perfect zijn, deal with it. Als ze daar moeilijk om zou doen is dat wel een emogif waard. (het is trouwens sowieso een extra emogif waard als zij op haar 16e al ervaring heeft :'))
:') :') :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_156256948
"This is my first time"

"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:17:56 #82
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156552935
Jouw eerlijkheid is belangrijker dan maagd zijn. Zeg het!
En je bent bang om te falen? Nou dan kan dit altijd overnieuw gedaan worden;)
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_156553393
Gewoon niet teveel bij nadenken en goed over dat soort dingen praten als jullie het eenmaal 'gedaan hebben'. Zo moeilijk is het naar mijn mening niet echter, eerste keer kun je natuurlijk niet vol gaan raggen meestal.
pi_156554307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:04 schreef Amazinq het volgende:
Hallo,

sinds een paar dagen heb ik een vriendin. Ik ben pas 20 geworden en zij is 16. We hebben het al redelijk vaak over seks gehad en zijn het ook van plan binnenkort te hebben. Het probleem is dat zij denkt dat ik geen maagd meer ben, terwijl ik het wel nog ben. (Ik schaam me om te zeggen dat ik maagd ben..) Nu gaat zij er dus vanuit dat ik goed in bed ben, maar dit kan ik natuurlijk niet bevestigen want ik heb het nog nooit gedaan.

Moet ik me druk gaan maken over de eerste keer? Wat als ze zegt dat ik er niks van kan?

Met vriendelijke groet,

Amazinq
Smeerlap. jij 20 en zij 16? :* Loopt er geen vlees van rond je eigen leeftijd?
pi_156556533
Een beetje buiten de realiteit gerekend. Meisjes van 16 vallen massaal voor kerels die rond de 20 of ouder zijn. Jongens doen trouwens niet veel anders: die willen op die leeftijd een rijpe vrouw met grote tieten. Elkaar vinden, daar hebben tieners echt moeite mee :P
pi_156556791
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:10 schreef Fylax het volgende:
Je hebt een paar dagen een (4 jaar jongere) vriendin en hebt het nu al over seks? Uh, oké. Dat is an sich al vreemd.

Eerlijk zijn is belangrijk in een relatie. Je bereikt helemaal niets met liegen.

Dus:
- Wees eerlijk tegen haar over dat je maagd bent.
- Denk nog even goed na of je wel écht nu al seks wil terwijl ze pas net je vriendin is (en vanwege de leeftijd, mja, wie ben ik om daar wat over te zeggen).
- De eerste keer zal toch nooit perfect zijn, deal with it. Als ze daar moeilijk om zou doen is dat wel een emogif waard. (het is trouwens sowieso een extra emogif waard als zij op haar 16e al ervaring heeft :'))
Advies over seks geven op je 13e :') :D
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:03:08 #87
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_156573719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:10 schreef Fylax het volgende:
Je hebt een paar dagen een (4 jaar jongere) vriendin en hebt het nu al over seks? Uh, oké. Dat is an sich al vreemd.

Eerlijk zijn is belangrijk in een relatie. Je bereikt helemaal niets met liegen.

Dus:
- Wees eerlijk tegen haar over dat je maagd bent.
- Denk nog even goed na of je wel écht nu al seks wil terwijl ze pas net je vriendin is (en vanwege de leeftijd, mja, wie ben ik om daar wat over te zeggen).
- De eerste keer zal toch nooit perfect zijn, deal with it. Als ze daar moeilijk om zou doen is dat wel een emogif waard. (het is trouwens sowieso een extra emogif waard als zij op haar 16e al ervaring heeft :'))
TS luister aub niet naar Fylax. Hij is nog 15 en heeft er zelf ook niet veel ervaring mee.

Gr drinky
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:57:16 #88
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_156575690
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:46 schreef Amazinq het volgende:
Ok, nu het volgende..
Via een paar vraagjes is ze erachter gekomen en ik heb het toegegeven.
Nu is ze boos op me omdat ik het haar niet meteen verteld heb...

Wat kan ik nu het beste doen om het goed te maken? Ze zegt dat ze het nu moeilijk vind om me nog te vertrouwen..
Zeg gewoon dat de mensen op Fok je hebben geadviseerd het niet te zeggen omdat ze het toch niet zou merken.
pi_156575743
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:19 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Smeerlap. jij 20 en zij 16? :* Loopt er geen vlees van rond je eigen leeftijd?
:') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_156582533
moe je maar niet zo'n grote bek hebben over ja ik kan goed en lang seksen en ik ga je vagina neersteken met mijn lange geweldige oh lala steekpenning. nu zit je met de gebakken peren. kut met peren wel te verstaan.

en sowieso ts, je bent een sukkel. want iedereen weet dat vrouwen, vooral maagden, dat alle vrouwen weten dat mannen overdrijven over seksen in bed en dat het gewoon een stel malle doetjes zijn in bed. tenzij je natuurlijk pipojansen heet. want alleen dan, dan alleen, dan gaan alle lichtjes flikkeren als een stoplicht dat op hol is geslagen. en dat alleen klaaroverstekers het voor mekaar kunnen krijgen om weer rust in de tent te krijgen.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:27:37 #91
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156609799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:12 schreef pipojansen het volgende:
moe je maar niet zo'n grote bek hebben over ja ik kan goed en lang seksen en ik ga je vagina neersteken met mijn lange geweldige oh lala steekpenning. nu zit je met de gebakken peren. kut met peren wel te verstaan.

en sowieso ts, je bent een sukkel. want iedereen weet dat vrouwen, vooral maagden, dat alle vrouwen weten dat mannen overdrijven over seksen in bed en dat het gewoon een stel malle doetjes zijn in bed. tenzij je natuurlijk pipojansen heet. want alleen dan, dan alleen, dan gaan alle lichtjes flikkeren als een stoplicht dat op hol is geslagen. en dat alleen klaaroverstekers het voor mekaar kunnen krijgen om weer rust in de tent te krijgen.
Wat een vreselijke poging om grappig te zijn
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:25:11 #92
256666 leeell
I know you're lonely
pi_156613693
Dit topic :')

Kinderen en contactgestoorden die iemand advies gaan geven over seks.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_156653598
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:41 schreef PausNicolaas het volgende:
Dude
Wat wil een mens nou liever in bed dan een maagd?
Althans, zo staat het altijd in de geschiedenis boekjes. *O*
Vrouwelijl ja. Als een man maagd ia dan is dat vrij sneu. Vrouwen worden er niet echt door aangetrokken
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_156655813
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:27 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Vrouwelijl ja. Als een man maagd ia dan is dat vrij sneu. Vrouwen worden er niet echt door aangetrokken
Je hebt op je voorhoofd staan dat je geen maagd meer bent?
pi_156662350
Grappige wenteling eigenlijk over liegen en maagd zijn.
Eerst en vooral, uit wat ik gelezen heb, heeft TS niet gelogen. Hij heeft het gewoon niet gezegd.
Vervolgens vind ik het wel belachelijk hoe neig hier gezegd wordt dat je zo een relatie niet moet starten door te liegen, terwijl veel van die mensen die dat hier verkondigen, het wel normaal vinden in andere topics dat er gelogen wordt over het seksverleden van iemand. Dan doet dat er precies niet meer toe. Wa bullshit is dat!
pi_156678277
Je moet het verleden rusten en kijken naar de toekomst. Daar moet je niet over willen liegen in een relatie, want je kunt alleen samen je dromen, verlangens en ambities waarmaken als je allebei weet dat je ze deelt.
pi_156704958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:04 schreef jaha het volgende:
Je moet het verleden rusten en kijken naar de toekomst. Daar moet je niet over willen liegen in een relatie, want je kunt alleen samen je dromen, verlangens en ambities waarmaken als je allebei weet dat je ze deelt.
Daar gaat het toch niet over? Dat is uw mening en terecht.
Maar velen vinden het wel normaal om er over te liegen en dan kan het precies wel, terwijl het hier zo een drama is terwijl er zelfs niet gelogen is geweest. Dubbele moraal zoals ze zeggen al hebben ze het niet door van zichzelf natuurlijk ;).
pi_156713130
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt op je voorhoofd staan dat je geen maagd meer bent?
Denk het wel, als ik voor de grap zeg dat ik nog maagd bent gelooft niemand het dus..
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:44:22 #99
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_156713443
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 01:51 schreef Amazinq het volgende:

[..]

Nou.. ik durfde haar niet te vertellen dat ik nog maagd was, dus ging zij er vanuit dat ik al ontmaagd was. Na een paar vragen vandaag is ze erachter gekomen dat ik nog maagd ben en ik heb dit vervolgens toegegeven. Ze werd boos omdat ik het haar niet meteen heb verteld, maar na ongeveer 2 maanden pas..
Typisch vrouwelijke reaktie...het oude Chinese spreekwoord zegt immers niet voor niets 'als een vrouw spreekt, glimlach. Luister niet.'
Jij hebt niet gelogen, dat je haar onuitgesproken beeld van jou niet direct gecorrigeerd hebt, is niet hetzelfde als liegen namelijk. Zo te horen is het gewoon een beetje een drama queen, dus gewoon even negeren, niet nu gaan rondlopen van oh sorry, vertrouw me alsjeblieft schatje...anders blijf je bezig.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_156821355
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:10 schreef Fylax het volgende:
Je hebt een paar dagen een (4 jaar jongere) vriendin en hebt het nu al over seks? Uh, oké. Dat is an sich al vreemd.

Eerlijk zijn is belangrijk in een relatie. Je bereikt helemaal niets met liegen.

Dus:
- Wees eerlijk tegen haar over dat je maagd bent.
- Denk nog even goed na of je wel écht nu al seks wil terwijl ze pas net je vriendin is (en vanwege de leeftijd, mja, wie ben ik om daar wat over te zeggen).
- De eerste keer zal toch nooit perfect zijn, deal with it. Als ze daar moeilijk om zou doen is dat wel een emogif waard. (het is trouwens sowieso een extra emogif waard als zij op haar 16e al ervaring heeft :'))
Met alle respect, het is aandoenlijk dat je het probeert, maar advies geven over een onderwerp waar je geen weet van hebt heeft weinig nut. "Nu al praten over seks is vreemd", "denk nog even goed na of je nu al seks wil want ze is pas net je vriendin."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')