abonnement Unibet Coolblue
pi_155491828
Sterkte Indiaan!
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:37:53 #227
128000 Rob_Gordon
Sonic Death Monkey
pi_155492046
Wat naar, Indiaan. Fijn dat het in ieder geval nu een wat betere kant op gaat.

Mijn zondag-hoogtepunten waren Tame Impala en Viet Cong. Interpol vond ik saai.

Hoogtepunten van het hele festival: Underworld, Father John Misty, Tame Impala en Viet Cong. En de vele onbekende fijne bandjes in de Charlie. Die verplaatsing was een gouden greep.

Wat mij betreft hoeft het festival zich nergens zorgen om te maken. Opnieuw een topsfeer. Volgend jaar weer!
"The branches are bare, the sky tonight a milky violet."
pi_155492390
Indaan, goed dat het niet meer levensbedreigend is, wel heel veel succes uiteraard gewenst!
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155492817
Mijn recensie dan:

Vrijdag:
Eerst nog maar gewerkt, ik had wat afspraken die ik niet wilde annuleren. Rond de middag naar de polder gekart, waar we snel de tent op camping 6 gepleurd hebben. We begonnen de dag bij Das Mag, met de onbedoelde literatuurshow in een bloedhete Romeo. Want ik ben verliefd op Arjen Lubach, dus mijn kerel moest het maar even uitzitten. Was een lekkere starter en ontstresser van de haast die we achter onze LLtrip gezet hadden. Na de show even het terrein verkend.

Mark Ronson draaide de makkelijke platen, waarbij ik een beetje geschokt was door zijn bijna niet bestaande draaiskills. Het verliep niet vloeiend, maar het was wel prima dansen op hete hitjes, een 6,5. Ik wilde daarna graag naar Underworld, maar mijn vriend voelde zich niet zo top, dus we zijn even naar de camping gelopen. Terwijl hij op bed bleef liggen ben ik teruggelopen naar het terrein. Even een meet gehad met N00bie (HOOGTEPUNT 1), met Caribou op de achtergrond. Samen naar de X-ray gegaan voor Sango. Lekker heur :9, een 8 . De zoektocht naar Indiaan liep uit op niets, dus naar bed gegaan.
Hot sandwichscore voor de vrijdag: 1 stuk, een 10. Wat heb ik die gemist.



Zaterdag:
Ik was heerlijk vroeg wakker om zeven uur. Naar de douches op camping 5 gelopen. Petje af voor de nieuwe douches! Heerlijke waterdruk, precies goede temperatuur, geen plakgordijn meer... Dikke 9!
Het terrein opgegaan en lekker het krantje gelezen in de zon met een kop koffie. Jose Gonzales en Christine and the Queens meegepakt. Allebei voldoende, maar ik vond het niet heel erg spannend. Een 7 voor beiden. Seinabo Sey daarentegen.. Ik vond haar enorm intrigerend. Wat een prachtige stem en wat een goede act. Ik ga niets zeggen over weinig bewegen, want dat boeit me niet veel. Ze moet het hebben van haar Shirley Bassey stem, en daar is ze goed in. Wel was het geroezemoes helaas bijna overheersend. Voor mij persoonlijk wel een 8,5 waard. Toen naar de andere kant gelopen voor Mini Mansions, een Climate Cooler XL en een hot sandwich. Mini Mansions was lekker-niets-aan-de-hand muziek, prima 7.

Een stukje Balthazar gepakt, goed te pruimen. Een 8. Toen door naar The Bohicas, vond ik niet enorm speciaal. Voor mij persoonlijk een 7. was een goede party. Enorm veel respect voor haar, ze was goed bij stem en ik vond de visuals er erg goed bij. Een verrassing, een 8,5. Een vreetmoment werd gevolgd door Diplo waar ik mijn gezicht eraf gezweet heb. De hitjes volgden elkaar in rap tempo op, en de sfeer was uitzinnig. TOP. 9.Via Shura (7,5) naar de Chem Bros (8,5) waar ik lekker heb staan springen. Ik ben bekend met het repertoire, dus ik heb me niet laten afschrikken door de volgorde van de platen. Star guitar O+. Sluwe Vos en Fiesta Beatz sloten de dag af met een 8.
Hot sandwichscore voor zaterdag: 1 stuk, een 8. Iets te lang in de oven gelegen, maar wel lekker crispy dus :9



Zondag:
Koffie, krantje, RHODES. Lekker de dag starten met een 7,5 na een slechte nacht slaap. Camping 6 was ondanks de gemiddeld hoge leeftijd van de kampeerders toch een favoriete plek om PIJPEN PIJPEN PIJPEN te schreeuwen de hele nacht. AFTERPARTEES (8,5) maakte er een lekker feestje van. Heb me enorm vermaakt en de energie van de zanger is ongeëvenaard. Door naar het Concertgebouworkest voor een hot sandwich en nog een koffie. Lekker soezend bij het meer gelegen.



Joey Bada$$ was mijn bouncemoment met flink wat biertjes, 8. Die wind zorgde ervoor dat ik een beetje wild werd :@ :D. 18+ nog even gezien, niet goed genoeg op gelet om een punt te geven. Musa Masa was enorm fijn en lekker, echt een talentje om op te letten. 9!! New Wave was chaotisch, maar je moet het jeugdige enthousiasme waarderen. Ik heb me prima vermaakt, een 7 voor de show en een 8 voor drank en drugs. Rennen naar Kendrick, die het wederom meer dan waarmaakte. Respect voor de retestrakke band en de rapper in kwestie. Wat een beheersing en wat een entertainer! 9,5.

Omdat we Major Lazer wilden zien zijn we niet in de stroom meegegaan naar Tame Impala. Ik had ze wel weer willen zien, maar we hebben in plaats daarvan gewoon even wat koffie en bier gehaald en wat rondgelopen bij de caravans. Major Lazer was de plek waar ik zo hard alles gegeven heb dat ik nu kreupel rondbanjer van de spierpijn. Van mij hadden er nog minder cooldown momenten in gemogen. En Polska, fijn dat die ook nog even langskwam. Een 9 van mijn kont, die niets anders gedaan heeft dan twerken. Harrie Hossel (of Mossel, met het enorme naakte vrouwmens op het podium) zorgde ervoor dat ik Lowlands tevreden schuddend kon achterlaten. Het was zo fijn.
Hot sandwichscore voor zondag: 1 stuk, een 9. Een rij! Populariteit neemt toe! Vanouds goed!



Tops:
* Douches bij Camping 5
* Sfeer, goede leeftijdverdeling
* Terreinindeling, markt staat goed daar
* Eten
* Wodka RedBull :9
* BITTERBALLEN



Verbeterpunten:
* Toiletfaciliteiten op 6, toch een haastklusje..
* Aankleding vond ik vrij mager..Niets bij het meer. :(
* Ik miste het straattheater. Dat creëert toch een sfeertje.
* Schaduwplekken, er hadden nog wat tarpjes opgehangen mogen worden.

Eten:
* Hambi's waren weer top!
* Kibbeling beter dan verwacht!
* Goede mayo bij de friet!
* Ik hoorde goede dingen over stoofvlees, maar ik vond de prijs/hoeveelheid niet helemaal in verhouding.
* Bitterballen, nooit weg doen. Episch goed.
* Hetzelfde geldt voor hot sandwiches. Ik heb ze dit jaar ontleed zodat ik 'm thuis kan maken :')

Samenvatting:
Goed weer met een windje, goed gegeten, goed gedanst. Ik had meer aankleding willen zien, maar ik heb een enorm goed weekend gehad. Personal note: volgend jaar echt op de donderdag gaan en betere voorpret hebben. Het duurde even voor ik in de vibe was. Bijna geen minpunten hier!
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:20:55 #230
128000 Rob_Gordon
Sonic Death Monkey
pi_155493046
Ik vond het stoofvlees zo goed dat ik er twee keer voor ben gegaan. De stoofvega dan.
"The branches are bare, the sky tonight a milky violet."
  FOK!fotograaf maandag 24 augustus 2015 @ 12:26:36 #231
364681 over_hedge
pi_155493197

Dit was toch wel vet :D Ook al krijgt het slechte recensies, voor mij was het wel een hoogte puntje om er tussen te staan. Stond zelfs nog een tijdje in een moshpit en dat was ook wel grappig eigenlijk. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155493253
Ik had een tegenvallende portie ervaring bij de stoofpotten gedoe.
Hamburgers waren goed. Loempia's ook. stobo met Moro is denk ik mijn favoriet qua portie beleving.

Bbq was lekker... En die brioche met ei, salsa en bacon... Heerlijk!!!
Ook de broodjes met worst waren lekker.

Mjah... De gesneuvelde chinees is jammer de bammer maar niet meer dan dat.
pi_155493281
Ohja de broodjes worst! Jum! :9
pi_155493526
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef friekin_ het volgende:
Mijn recensie dan:

Vrijdag:
Eerst nog maar gewerkt, ik had wat afspraken die ik niet wilde annuleren. Rond de middag naar de polder gekart, waar we snel de tent op camping 6 gepleurd hebben. We begonnen de dag bij Das Mag, met de onbedoelde literatuurshow in een bloedhete Romeo. Want ik ben verliefd op Arjen Lubach, dus mijn kerel moest het maar even uitzitten. Was een lekkere starter en ontstresser van de haast die we achter onze LLtrip gezet hadden. Na de show even het terrein verkend.

Mark Ronson draaide de makkelijke platen, waarbij ik een beetje geschokt was door zijn bijna niet bestaande draaiskills. Het verliep niet vloeiend, maar het was wel prima dansen op hete hitjes, een 6,5. Ik wilde daarna graag naar Underworld, maar mijn vriend voelde zich niet zo top, dus we zijn even naar de camping gelopen. Terwijl hij op bed bleef liggen ben ik teruggelopen naar het terrein. Even een meet gehad met N00bie (HOOGTEPUNT 1), met Caribou op de achtergrond. Samen naar de X-ray gegaan voor Sango. Lekker heur :9, een 8 . De zoektocht naar Indiaan liep uit op niets, dus naar bed gegaan.
Hot sandwichscore voor de vrijdag: 1 stuk, een 10. Wat heb ik die gemist.

[ afbeelding ]

Zaterdag:
Ik was heerlijk vroeg wakker om zeven uur. Naar de douches op camping 5 gelopen. Petje af voor de nieuwe douches! Heerlijke waterdruk, precies goede temperatuur, geen plakgordijn meer... Dikke 9!
Het terrein opgegaan en lekker het krantje gelezen in de zon met een kop koffie. Jose Gonzales en Christine and the Queens meegepakt. Allebei voldoende, maar ik vond het niet heel erg spannend. Een 7 voor beiden. Seinabo Sey daarentegen.. Ik vond haar enorm intrigerend. Wat een prachtige stem en wat een goede act. Ik ga niets zeggen over weinig bewegen, want dat boeit me niet veel. Ze moet het hebben van haar Shirley Bassey stem, en daar is ze goed in. Wel was het geroezemoes helaas bijna overheersend. Voor mij persoonlijk wel een 8,5 waard. Toen naar de andere kant gelopen voor Mini Mansions, een Climate Cooler XL en een hot sandwich. Mini Mansions was lekker-niets-aan-de-hand muziek, prima 7.

Een stukje Balthazar gepakt, goed te pruimen. Een 8. Toen door naar The Bohicas, vond ik niet enorm speciaal. Voor mij persoonlijk een 7. was een goede party. Enorm veel respect voor haar, ze was goed bij stem en ik vond de visuals er erg goed bij. Een verrassing, een 8,5. Een vreetmoment werd gevolgd door Diplo waar ik mijn gezicht eraf gezweet heb. De hitjes volgden elkaar in rap tempo op, en de sfeer was uitzinnig. TOP. 9.Via Shura (7,5) naar de Chem Bros (8,5) waar ik lekker heb staan springen. Ik ben bekend met het repertoire, dus ik heb me niet laten afschrikken door de volgorde van de platen. Star guitar O+. Sluwe Vos en Fiesta Beatz sloten de dag af met een 8.
Hot sandwichscore voor zaterdag: 1 stuk, een 8. Iets te lang in de oven gelegen, maar wel lekker crispy dus :9

[ afbeelding ]

Zondag:
Koffie, krantje, RHODES. Lekker de dag starten met een 7,5 na een slechte nacht slaap. Camping 6 was ondanks de gemiddeld hoge leeftijd van de kampeerders toch een favoriete plek om PIJPEN PIJPEN PIJPEN te schreeuwen de hele nacht. AFTERPARTEES (8,5) maakte er een lekker feestje van. Heb me enorm vermaakt en de energie van de zanger is ongeëvenaard. Door naar het Concertgebouworkest voor een hot sandwich en nog een koffie. Lekker soezend bij het meer gelegen.

[ afbeelding ]

Joey Bada$$ was mijn bouncemoment met flink wat biertjes, 8. Die wind zorgde ervoor dat ik een beetje wild werd :@ :D. 18+ nog even gezien, niet goed genoeg op gelet om een punt te geven. Musa Masa was enorm fijn en lekker, echt een talentje om op te letten. 9!! New Wave was chaotisch, maar je moet het jeugdige enthousiasme waarderen. Ik heb me prima vermaakt, een 7 voor de show en een 8 voor drank en drugs. Rennen naar Kendrick, die het wederom meer dan waarmaakte. Respect voor de retestrakke band en de rapper in kwestie. Wat een beheersing en wat een entertainer! 9,5.

Omdat we Major Lazer wilden zien zijn we niet in de stroom meegegaan naar Tame Impala. Ik had ze wel weer willen zien, maar we hebben in plaats daarvan gewoon even wat koffie en bier gehaald en wat rondgelopen bij de caravans. Major Lazer was de plek waar ik zo hard alles gegeven heb dat ik nu kreupel rondbanjer van de spierpijn. Van mij hadden er nog minder cooldown momenten in gemogen. En Polska, fijn dat die ook nog even langskwam. Een 9 van mijn kont, die niets anders gedaan heeft dan twerken. Harrie Hossel (of Mossel, met het enorme naakte vrouwmens op het podium) zorgde ervoor dat ik Lowlands tevreden schuddend kon achterlaten. Het was zo fijn.
Hot sandwichscore voor zondag: 1 stuk, een 9. Een rij! Populariteit neemt toe! Vanouds goed!

[ afbeelding ]

Tops:
* Douches bij Camping 5
* Sfeer, goede leeftijdverdeling
* Terreinindeling, markt staat goed daar
* Eten
* Wodka RedBull :9
* BITTERBALLEN

[ afbeelding ]

Verbeterpunten:
* Toiletfaciliteiten op 6, toch een haastklusje..
* Aankleding vond ik vrij mager..Niets bij het meer. :(
* Ik miste het straattheater. Dat creëert toch een sfeertje.
* Schaduwplekken, er hadden nog wat tarpjes opgehangen mogen worden.

Eten:
* Hambi's waren weer top!
* Kibbeling beter dan verwacht!
* Goede mayo bij de friet!
* Ik hoorde goede dingen over stoofvlees, maar ik vond de prijs/hoeveelheid niet helemaal in verhouding.
* Bitterballen, nooit weg doen. Episch goed.
* Hetzelfde geldt voor hot sandwiches. Ik heb ze dit jaar ontleed zodat ik 'm thuis kan maken :')

Samenvatting:
Goed weer met een windje, goed gegeten, goed gedanst. Ik had meer aankleding willen zien, maar ik heb een enorm goed weekend gehad. Personal note: volgend jaar echt op de donderdag gaan en betere voorpret hebben. Het duurde even voor ik in de vibe was. Bijna geen minpunten hier!
Geniale recensie! :D
pi_155494119
Holy shit dit was zo vet! <3
mijn favoriete acts waren Years & Years, Bastille, Shamir, Mura Masa, James Bay en Major Lazer.
Olly van Years & Years gaf ons een shout out tijdens het optreden, echt super vet :D
Ik vind Lowlands echt 10000x leuker dan pinkpop btw...
pi_155494210
Wow, dat was geweldig! Eerste keer Lowlands maar ik weet zeker dat ik volgend jaar terug kom!

Top 5
1) Tame Impala
2) Caribou
3) Courtney Barnett
4) Father John Misty
5) Interpol

Speciale credits voor de indie disco in de Charlie gister plus me drie avonden erg vermaakt bij de Daily Paradise Late Night in de Romeo :9
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_155494318
ooh ben ik zo Caribou vergeten... die waren ook sick!
pi_155494444
Toffe review trouwens Friek! ^O^
En gewoon meeten met Noobie he _O_
En ik me maar steeds afvragen wie van al die kerels Noobie toch zou kunnen zijn.. Mijn fantasie sloeg lichtelijk op hol. Hij moet er zijn tussen al die mensen, wie weet ben ik hem al 10x tegen gekomen.. Maar hoe ziet hij er toch uit??
Dus ben ik een project gestart: fotografeer potentiele Noobies :Y
Na een zorgvuldige selectie zijn dit 'mijn' Noobies:





Dus.. zit je er tussen Noob??
:+ :+
pi_155494489
nee :P :') :P
pi_155494513
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:17 schreef friekin_ het volgende:
nee :P :') :P
-O- bummer..
pi_155494569
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- bummer..
Beste eten?
pi_155494584
Ik had net een verslag getypt, maar toen klapte het internet eruit :')

Poging 2!
Limp bizkit was lachen, begrijp alleen niet waarom ze zo treuzelden en dubstep gingen draaien (WTF?) tussendoor als ze zo veel meer werk hebben?

Underworld _O_ Stond helemaal vooraan, geweldige show!

Was iemand vrijdagavond nog in de India geweest? Ik kwam daar voor de drum 'n bass, maar het geluid stond zo bedroevend zacht dat ik maar weer ben weggegaan ;(

Max cooper was ook erg tof! Geweldige visuals en bass van oerknal-proporties maken dat een heel bijzondere ervaring. Bijzondere kerel ook, tof om te zien hoe hij helemaal opgaat in de muziek.

Diplo was hard! Stond helemaal vooraan, wat een fijne takkeherrie _O_

Daarna doorgegaan naar Courney barret, die had er zin in!

Omega tent was geinig, en helaas/gelukkig niet zo schokkend als vorig jaar :+

Kendrick Lamar was erg vet, tof om te zien hoe hij de hele tent meekrijgt _O_

Alestorm was geweldig, moshpits, crowdsurfers en opblaasbare haaien, wat wil je nog meer? _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_155494593
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Beste eten?
hmm.. bbq of stoofvlees :Y moeilijke keuze.
pi_155494674
Voedsel-wise vond ik dat bordje met spareribs, pulled pork en buikspek helemaal geweldig _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_155494677
Nog een shout out naar de opblaascactus O+
pi_155494716
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:47 schreef bierjoost het volgende:
Serieuze vraag:

Waarom zijn er zo weinig 'allochtonen' op ll? Het publiek is echt voor 95 procent blank. Blijf ik toch een beetje zonde vinden.
Het viel mij ook op inderdaad. Maar ik was er wel :D Kamperen heb ik moeten leren van mijn Hollandse vriendin.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:28:04 #247
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155494734
Ik had ipv de bitterballen de kaaskroketjes genomen :o

:o
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_155494738
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Ik had ipv de bitterballen de kaaskroketjes genomen :o

:o
Oliedom! Heb je een chick gehosseld?
pi_155494743
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:27 schreef zoz het volgende:

[..]

Het viel mij ook op inderdaad. Maar ik was er wel :D Kamperen heb ik moeten leren van mijn Hollandse vriendin.
:9

oh sorry, automatisme.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:29:56 #250
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_155494764
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Oliedom! Heb je een chick gehosseld?
Nee :') ;( Maar ik ben niet voor niets een fokker natuurlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')