abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:12:06 #76
181272 crew  Noppie2000
pi_155410181
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Netjes Noppie! :D Altijd een leuk gevoel om een Patron in elkaar te meppen :P

Ik heb over het algemeen sowieso niet echt moeite met Patrons. Kijk, het is rot als ze je in een turn afmaken, maar dat is net zo bij Freeze mage, of een Malygos Shaman bv. Daarnaast...de meeste Patron decks die ik tegenkom gooien een Patron op het bord, met misschien een whirlwind of 1-2 andere triggers. Doet even pijn (als ze al charge hebben..), maar bijna elke class heeft er wel iets tegen (Brawl, Lightbomb, etc) en dan kan je vervolgens vrij makkelijk winnen. Ik heb eigenlijk altijd meer moeite met warlocks in general (vooral handlocks kan ik niet mee omgaan), of irritante face hunters/face paladins.
Klopt, zeker als je er rekening meehoudt is er enigszins omheen te spelen. Als paladin niet onnodig 1/1 minions laten staan (in general eigenlijk :P), hard removal bewaren als je patron vermoedt etc. Die armoursmith kan echt wel even blijven staan als je daarna een wrath/frostbolt/quick shot/dark bomb kunt gebruiken op een patron of berserker :+

En handlocks blijven irritant ja :D Is de reden dat ik een tijdje Midrange paladin ben gaan spelen met 2x equality, dan pak je ze wel :P
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:53:25 #77
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155411467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:12 schreef Noppie2000 het volgende:

En handlocks blijven irritant ja :D Is de reden dat ik een tijdje Midrange paladin ben gaan spelen met 2x equality, dan pak je ze wel :P
Ik verlies er bijna altijd van, net als demon-lock. Maak alleen een kans als ik precies de juiste cards in mijn hand heb, wat zelden is :P 2x equality helpt inderdaad wel, helemaal met Pyromancer/Concecration erbij. Een Black Knight, een silence en een Big Game Hunter meenemen en je maakt al meteen een wat betere kans.

Ik gok eigenlijk dat The Black Knight vanaf maandag best wel belangrijk gaat worden en als tech card misschien wel de plek van Harrison Jones gaat innemen (al wil ik eigenlijk beiden in elk deck hebben :( ), al is het maar omdat er zoveel nieuwe cards zijn met taunts e.d.

Zit nu voor elke class een beetje decks uit te zoeken die ik zou willen spelen, maar dat is best wel lastig. Ik heb 4 tech cards die ik eigenlijk altijd mee wil nemen al (Harrison, Black Knight, Kezan en een BGH), maar daar is gewoon geen plek voor. Maar gezien er best irritante secrets zijn bijgekomen en veel taunt cards...geen idee wat verstandig is :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:56:04 #78
181272 crew  Noppie2000
pi_155411536
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik verlies er bijna altijd van, net als demon-lock. Maak alleen een kans als ik precies de juiste cards in mijn hand heb, wat zelden is :P 2x equality helpt inderdaad wel, helemaal met Pyromancer/Concecration erbij. Een Black Knight, een silence en een Big Game Hunter meenemen en je maakt al meteen een wat betere kans.

Ik gok eigenlijk dat The Black Knight vanaf maandag best wel belangrijk gaat worden en als tech card misschien wel de plek van Harrison Jones gaat innemen (al wil ik eigenlijk beiden in elk deck hebben :( ), al is het maar omdat er zoveel nieuwe cards zijn met taunts e.d.

Zit nu voor elke class een beetje decks uit te zoeken die ik zou willen spelen, maar dat is best wel lastig. Ik heb 4 tech cards die ik eigenlijk altijd mee wil nemen al (Harrison, Black Knight, Kezan en een BGH), maar daar is gewoon geen plek voor. Maar gezien er best irritante secrets zijn bijgekomen en veel taunt cards...geen idee wat verstandig is :P
Ik heb BGH al een tijdje laten vallen. Voor mij te vaak een dode kaart. Kezan speel ik in elke deck minstens 1 (en met de mage secret/bear trap/paladin buff secret gaat dat zeker niet veranderen). Harrison wisselt en TBK heb ik nog niet :+ Maar zijn zeker alle vier kaarten die steeds weer het overwegen waard zijn. Gewoon onderling wisselen gebaseerd op wat je tegenkomt zou ik dan maar doen ^O^
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:04:16 #79
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155411720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik heb BGH al een tijdje laten vallen. Voor mij te vaak een dode kaart. Kezan speel ik in elke deck minstens 1 (en met de mage secret/bear trap/paladin buff secret gaat dat zeker niet veranderen). Harrison wisselt en TBK heb ik nog niet :+ Maar zijn zeker alle vier kaarten die steeds weer het overwegen waard zijn. Gewoon onderling wisselen gebaseerd op wat je tegenkomt zou ik dan maar doen ^O^
Dat afwisselen heb ik ook wel een tijdje geprobeerd, maar praktisch altijd kom ik dan net een secret mage tegen, nadat ik mijn Kezan eruit heb gezet als ik bijvoorbeeld 7x heb verloren van een handlock oid (enkel een voorbeeld - ik ben niet ZO slecht :p). Ik vind het altijd knap als mensen er rekening mee kunnen houden en dat ze goed gokken wat ze tegen krijgen. Mijn vriend zegt ook altijd van....tja, Kezan en Harrison zijn bv tegen het merendeel van de classes niet eens nuttig (en vaak een dead card), maar dat is ook alweer zo'n mooi voorbeeld...net als je er eentje uithaalt kom je alleen maar die class tegen :P Herkenbaar, of?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:08:30 #80
181272 crew  Noppie2000
pi_155411797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat afwisselen heb ik ook wel een tijdje geprobeerd, maar praktisch altijd kom ik dan net een secret mage tegen, nadat ik mijn Kezan eruit heb gezet als ik bijvoorbeeld 7x heb verloren van een handlock oid (enkel een voorbeeld - ik ben niet ZO slecht :p). Ik vind het altijd knap als mensen er rekening mee kunnen houden en dat ze goed gokken wat ze tegen krijgen. Mijn vriend zegt ook altijd van....tja, Kezan en Harrison zijn bv tegen het merendeel van de classes niet eens nuttig (en vaak een dead card), maar dat is ook alweer zo'n mooi voorbeeld...net als je er eentje uithaalt kom je alleen maar die class tegen :P Herkenbaar, of?
Wel herkenbaar ja, maar ik gooi dat toch onder de kopjes bias en variance :P Soms komt het wel heel naaiend over als je na 5x een freeze mage een Kezan erin doet en dan warrior tegenkomt ofzo, maar 'in the long run' is het dan meestal wel de moeite waard.

Maar Hearthstone-matchmaking blijft een unieke ervaring, dat kan niemand ontkennen :P
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:11:42 #81
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155411875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wel herkenbaar ja, maar ik gooi dat toch onder de kopjes bias en variance :P Soms komt het wel heel naaiend over als je na 5x een freeze mage een Kezan erin doet en dan warrior tegenkomt ofzo, maar 'in the long run' is het dan meestal wel de moeite waard.

Maar Hearthstone-matchmaking blijft een unieke ervaring, dat kan niemand ontkennen :P
Jij al ideeen op welke class je je vooral wil richten in het begin van de expansion (mits het mee zit met de cards die je krijgt in het begin :P)? :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155411889
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik heb BGH al een tijdje laten vallen. Voor mij te vaak een dode kaart. Kezan speel ik in elke deck minstens 1 (en met de mage secret/bear trap/paladin buff secret gaat dat zeker niet veranderen). Harrison wisselt en TBK heb ik nog niet :+ Maar zijn zeker alle vier kaarten die steeds weer het overwegen waard zijn. Gewoon onderling wisselen gebaseerd op wat je tegenkomt zou ik dan maar doen ^O^
BGH lijkt toch wel zeer handig te worden in TGT, zitten toch weer een hoop grote kaarten in.
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:13:34 #83
181272 crew  Noppie2000
pi_155411917
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij al ideeen op welke class je je vooral wil richten in het begin van de expansion (mits het mee zit met de cards die je krijgt in het begin :P)? :)
Druid :D Token druid en beast druid sowieso proberen _O_ En een hyper ramp druid met Aviana :D

Heb rond de 6K dust liggen, dus met de kaarten die ik krijg komt het wel goed :P en jij?
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:22:50 #84
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155412135
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Druid :D Token druid en beast druid sowieso proberen _O_ En een hyper ramp druid met Aviana :D

Heb rond de 6K dust liggen, dus met de kaarten die ik krijg komt het wel goed :P en jij?
Impressive, zoveel dust :D daar kan je wel wat mee ja :P druid ook leuk idee!

Ik laat het beetje afhangen van de cards die ik uit de cards krijg van de pre order. Priest, shaman en paladin lijken mij best wel interessant. Maar druid en warrior ook altijd wel leuk gevonden...lastige keuze dus :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155412429
Ik ga denk ik 120 pakjes bijkopen. 170 pakjes in totaal, daar moet ik wel alles uit kunnen halen wat ik wil.

Mocht dat niet lukken dan heb ik nog 15000 dust om wat dingen te craften.

(Golden Varian & Rhonin, I'm looking at you :P)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:55:38 #86
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155412744
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef Blistering het volgende:
Ik ga denk ik 120 pakjes bijkopen. 170 pakjes in totaal, daar moet ik wel alles uit kunnen halen wat ik wil.

Mocht dat niet lukken dan heb ik nog 15000 dust om wat dingen te craften.

(Golden Varian & Rhonin, I'm looking at you :P)
alsof ik mezelf zie praten :P
pi_155413218
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:55 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

alsof ik mezelf zie praten :P
:D

Ik ga trouwens in TGT voornamelijk Warrior spelen heb ik besloten. Ik was de laatste ~2 weken vrij druk met Mage wins farmen, maar Warrior vind ik een stuk aantrekkelijker ogen in TGT.

Lekker Control & Dragon Warrior met Varian :7 Zin in!

* Blistering is hyped voor maandag :D *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155413620
Is het trouwens al bekend hoe laat TGT uitkomt maandag?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:36:11 #89
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155413649
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

:D

Ik ga trouwens in TGT voornamelijk Warrior spelen heb ik besloten. Ik was de laatste ~2 weken vrij druk met Mage wins farmen, maar Warrior vind ik een stuk aantrekkelijker ogen in TGT.

Lekker Control & Dragon Warrior met Varian :7 Zin in!

* Blistering is hyped voor maandag :D *O*
gast. zijn wij broers ofzo! holy shit! dat dacht ik dus ook haha! Ik blijf overigens wel mage spelen :) vind de mage kaarten er erg gaaf uitzien en met malygos/spelldamage erbij wordt het ook wel lachen :)
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:37:48 #90
181272 crew  Noppie2000
pi_155413696
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:36 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

gast. zijn wij broers ofzo! holy shit! dat dacht ik dus ook haha! Ik blijf overigens wel mage spelen :) vind de mage kaarten er erg gaaf uitzien en met malygos/spelldamage erbij wordt het ook wel lachen :)
Ik kwam erachter dat arcane blast minion only is, dat was wel een domper ;( (ergens wel te begrijpen, maar toch :P )
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:40:17 #91
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155413758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:37 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik kwam erachter dat arcane blast minion only is, dat was wel een domper ;( (ergens wel te begrijpen, maar toch :P )
zou wel insane zijn als dat niet zo was :D malygos, 2x arcane blast eroverheen, holy shit :D

edit: maar ook Rhonin in zo'n deck. 3 extra arcane missles. spell power eroverheen. insane potentie :)
pi_155413784
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:36 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

gast. zijn wij broers ofzo! holy shit! dat dacht ik dus ook haha! Ik blijf overigens wel mage spelen :) vind de mage kaarten er erg gaaf uitzien en met malygos/spelldamage erbij wordt het ook wel lachen :)
*; *; *;
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:45:35 #93
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155413882
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

*; *; *;
wat is je battletag. ik voeg je wel even toe :) kunnen we ook eens over decks praten und so
pi_155413955
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:45 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat is je battletag. ik voeg je wel even toe :) kunnen we ook eens over decks praten und so
Apple#2623

En graag, altijd leuk om met anderen te praten.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155414015
Ik beb nog geen deckplannen gemaakt eigenlijk. Ik vind inspire leuk en joust haat ik :o.

Er komen wel meer pirates en wat murlocs bij, dat is wel chill.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:35:06 #96
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155415052
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:48 schreef Blistering het volgende:

[..]

Apple#2623

En graag, altijd leuk om met anderen te praten.
Ik voeg jou ook nog even toe, heb ik nog nooit gedaan en zo te lezen speel je ook erg vaak :P Goede keuze trouwens (qua golden legendaries die je graag wil), zien er erg tof uit!

De tijd waarop de uitbreiding begint vroeg ik me inderdaad ook af :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:37:04 #97
181272 crew  Noppie2000
pi_155415121
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik voeg jou ook nog even toe, heb ik nog nooit gedaan en zo te lezen speel je ook erg vaak :P Goede keuze trouwens (qua golden legendaries die je graag wil), zien er erg tof uit!

De tijd waarop de uitbreiding begint vroeg ik me inderdaad ook af :)
Niet gewoon middernacht? Als we mogen geloven dat meteen de 24 die packs te openen zijn, moet dat haast wel. We kunnen alleen maar hopen :+
pi_155415160
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik voeg jou ook nog even toe, heb ik nog nooit gedaan en zo te lezen speel je ook erg vaak :P Goede keuze trouwens (qua golden legendaries die je graag wil), zien er erg tof uit!

De tijd waarop de uitbreiding begint vroeg ik me inderdaad ook af :)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D Ik speel wel redelijk veel ja. Momenteel wissel ik HS af met Rocket League, maar speel voornamelijk HS.

Na morgen 2 weken vrij, dus dan gaan we helemaal los :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:42:02 #99
181272 crew  Noppie2000
pi_155415267
Wat is eigenlijk ieders lievelingskaart, ongeacht of hij meta-viable is of niet?

Die van mij is Blingtron. Ongeacht welke wapens hij geeft, die art + effect + geluidjes is gewoon een gouden combo :D Toskar Jouster komt hem waarschijnlijk vervangen though :+
pi_155415328
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')