abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2002 @ 18:27:35 #51
36942 Proos
niet te verwarren met proost
pi_6823684
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:24 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik snap het principe wel, ik vind het ook vaag. Maar eigenlijk is het onze 'fout' dat je die associatie hebt. Toch? Want met de naam is niets mis..


Dat klopt. Het is "ons" probleem. Met de woorden is niks mis. De daden die geassocieerd worden met dat woord zijn echter wel goed fout.
  vrijdag 15 november 2002 @ 18:28:30 #52
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_6823699
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:27 schreef Proos het volgende:

[..]

Dat klopt. Het is "ons" probleem. Met de woorden is niks mis. De daden die geassocieerd worden met dat woord zijn echter wel goed fout.


De meeste wel iig. (Een Europa was wel een mooie gedachte... maar dat is weer iets heel anders )
[KNE]-Mod
  vrijdag 15 november 2002 @ 18:49:03 #53
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6824020
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

hoezo? Dit is echt zo, kijk maar op de site van de albert heyn.

http://www.ah.nl/allerhande/ingredientenboek/article.jsp?id=5272&trg=allerhande/ingredientenboek/article.fruit.exotisch


pi_6825788
Sorry jongens, maarre..

Voorgeschiedenis:
De kaki komt van oorsprong uit China, Japan en Korea. Het is de vrucht van een 4 tot 8 meter hoge struikachtige boom, die per oogst wel 80 kilo vruchten kan geven. In Zuid-Europa groeien ze ook vaak in het wild. De kaki ziet eruit als een grote, geeloranje tomaat met groene kroonblaadjes. De vrucht is familie van de mispel. Ze hebben met elkaar gemeen, dat ze alleen overrijp lekker smaken omdat dan het looizuur (tannine) uit de vrucht verdwenen is. Tannine geeft vruchten een wrange nasmaak. De kaki heeft geleiachtig vruchtvlees met 2 tot 8 oneetbare pitten. Men eet de vrucht door hem doormidden te delen en uit te lepelen. Het vruchtvlees is vaak namelijk te zacht om in stukjes te snijden.

De Sharon:
De Sharon is een veredelde kakisoort, waarvan de naam ontleend is aan het dal van de rivier in Israël waar hij wordt gekweekt. De sharon mist de nadelen van de kaki. De vrucht bevat geen pitten en tannine, hoeft daarom niet overrijp te worden gegeten en smaakt ook goed wanneer het vruchtvlees nog een vrij stevige structuur heeft. Sharonfruit heeft een zoete volle smaak die in de verte aan pruimen doet denken. Er kunnen soms bruine vlekken in de schil en het vruchtvlees zitten, maar dit komt doordat de suiker "bezinkt" en betekent niet dat de vrucht aan het rotten is. Sharonfruit is lekker in een fruitsalade met sinaasappel en banaan. Het is geschikt voor gebak en kan met koud vlees worden opgediend. Het past ook erg goed in een salade met kaas en ham.

Kom op zeg, iedere idioot kan dit in twee minuten van internet plukken. (Ja, zelfs ik )
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_6825996
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 20:29 schreef SadKingBilly het volgende:
Sorry jongens, maarre.. De Sharon:
De Sharon is een veredelde kakisoort, waarvan de naam ontleend is aan het dal van de rivier in Israël
(...)
Kom op zeg, iedere idioot kan dit in twee minuten van internet plukken. (Ja, zelfs ik )
Was dus ook al gebeurd
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:05 schreef Angeles het volgende:
Net gehaald van de site van het Voorlichtingsbureau Groenten en Fruit:
[..]

Hij is dus naar een dal genoemd in Israël


But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 15 november 2002 @ 22:01:31 #56
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6827494
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 20:43 schreef pos het volgende:

[..]

Was dus ook al gebeurd
[..]


ja maar daar gaat het niet om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat om de naam die je automatisch associeer met die persoon, of het nou een dal is of niet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6829217
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ja maar daar gaat het niet om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat om de naam die je automatisch associeer met die persoon, of het nou een dal is of niet.


Dus omdat jij een of andere zieke associatie in je hoofd hebt moeten we de officiele naam van een vrucht maar veranderen... jaja, tuurlijk!

Een in mijn ogen toepasselijke quote:
"We can in no way be held responsible for your own sick mind, welcome to reality and live with the high bill of your quack."
Succes bij je volgende sessie hoor, waar je jezelf al niet over kan opwinden. Als het nu anti-mot producten waren genaamd mein-kampfer vooruit, maar dit is totaal weer iets willen zien hoor.

pi_6829409
Sharon Fruit, 2,5 kg per colli, houten doosje met blauwe plastic waar ze dan in liggen, verkopen we tijdens de herfst en wintermaanden in het assortiment Zacht Fruit en dat is groep 108 voor de kenners , geen hardloper maar indien mooi gepresenteerd en als de kwaliteit goed is (niet te rijp (zwart/zacht), verkoopt een AH met een AGF omzet van 35000 euro per week toch al gauw een colli of 14 dus 35 kilogram per week

Ps: Leuke joke

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_6829866
hmn.. hier kan ik me eerlijk gezegd niet druk om maken
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  zaterdag 16 november 2002 @ 00:22:13 #60
36942 Proos
niet te verwarren met proost
pi_6830476
Hmmm, nou ja. Ik maak me er niet druk om. Ik irriteer me alleen maar

Of 't nu officieel of nie, ik mag dien Sharon en consorten niet zo en ik ga de plaatselijke economie in ieder geval niet supporten door die 'sharon'-gevallen in te kopen.

Het mag dan zo heten, maar *ik* hoef ze niet te hebben. En dat is dus gewoon iets persoonlijks.

pi_6830483
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:04 schreef Vampier het volgende:
Sharon is ook de naam van de zangers van Within Temptation...

Gelukkig ziet ze er beter uit dan het fruit.


Of andersom..
pi_6831745

ik weet niet waar ik meer om moet lachen, de openingspost of de reacties

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_6831753
albert heyn is een jood..dusdat haalt weinig uit
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  zaterdag 16 november 2002 @ 02:51:46 #64
36942 Proos
niet te verwarren met proost
pi_6832199
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 01:47 schreef milagro het volgende:

ik weet niet waar ik meer om moet lachen, de openingspost of de reacties


Weer zo'n kwalitatief hoogwaardige bijdrage
  zaterdag 16 november 2002 @ 02:53:18 #65
36942 Proos
niet te verwarren met proost
pi_6832208
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 01:48 schreef The_Wanderer het volgende:
albert heyn is een jood..dusdat haalt weinig uit

Not amuzed

  zaterdag 16 november 2002 @ 02:59:51 #66
34086 Monaco
Principaute De Monaco
pi_6832229
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:04 schreef Vampier het volgende:
Sharon is ook de naam van de zangers van Within Temptation...

Gelukkig ziet ze er beter uit dan het fruit.


FOTO's!!!!
(gelul over fruit maakt mij geil)
Vorstendom aan de middellandse zee, 149 ha, ca. 25.000 inwoners. Hoofdstad Monte Carlo ca. 11.000 inwoners.
pi_6834035
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 02:59 schreef Monaco het volgende:

[..]

FOTO's!!!!
(gelul over fruit maakt mij geil)


Wat jij wil



Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_6834321
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Zo, nu wachten op het antwoord.


geweldig BFH!! hou ons op de hoogte!
pi_6835238
ALARM ALARM ALARM

Op de markt verkopen ze: GRANAATAPPELS!
Hoe durven ze, wat oorlogzuchtig, ik ga meteen een boze brief aan die marktkoopman sturen, dit kan toch niet!

[serieus] Sharonfruit wordt echt al heel lang bij de AH verkocht. Toen ik daar nog achter de kassa zat (en dat is inmiddels zo'n dikke tien jaar geleden) was dat al zo.
Ik ben het met je eens dat sommige namen wat raar kunnen overkomen. Maar dan zou je je evengoed boos kunnen maken over dingen als Jodenkoeken en negerzoenen: daaruit vind ik weinig respect voor Joden resp. negers klinken. En zo zullen er nog wel meer dingen zijn. Maar om daar nou een boze brief over te gaan sturen, ik weet het niet. [/serieus]

  zaterdag 16 november 2002 @ 14:26:52 #70
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_6835431
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 17:55 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Volgens mij is het helemaal niet naar die Sharon vernoemd, en om hem te vergelijken met Saddam en vooral Hitler vind ik niet echt getuigen van enig historisch besef.


Misschien getuigt het juist van een vooruitziende blik.

Overheerlijk trouwens, dat sharonfruit.

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_6835918
*groot alarm*

weet je dat dat fruit hartstikke bekend is en niet alleen bij de AH verkocht wordt, maar ook in andere supermarkten, op markten, bij groentewinkels en goh ze noemen het allemaal Sharon fruit!

Succes met je kruistocht door de wereld om dit fruit een ander naam te geven!


Sorry nu ben ik even lachen

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
  zaterdag 16 november 2002 @ 15:13:33 #72
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6835965
Sharon is een held en BHFH heeft geen leven.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6836013
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:13 schreef BAZZA het volgende:
Sharon is een held en BHFH heeft geen leven.
Sharon een held?
  zaterdag 16 november 2002 @ 15:20:37 #74
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6836044
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:18 schreef delapoko het volgende:

Sharon een held?


Ja, dat staat er
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6836130
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:20 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ja, dat staat er


Yeah right
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')