abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:37:20 #276
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155612090
@0:21 hoor je iemand zeggen "not halal"
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:00:49 #277
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155612604
Was deze al voorbij gekomen? (ja dus, in een ander topic)
Die shooting op het nieuws is een hoax


[ Bericht 2% gewijzigd door Manke op 28-08-2015 01:12:16 ]
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:16:39 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155613572
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 23:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is Murcia samen met Isreal als creatieve brain die voor deze ellende gezorgd hebben . Laat die twee het lekker samen oplossen . Waarom moet Europa het slachtoffer worden van hun wanbeleid?

Als ze dan ergens heen moeten . Er zijn genoeg moslim landen waar ze terecht kunnen . Te denken aan SA, Egypte, Turkey

Mensen uit 3e wereld landen en Europeanen gaan niet samen. Daar zijn de verschillen te groot voor . Bij hun moslimbroeders zal de re-integratie een stuk soepeler verlopen . Ze zien er hetzelfde uit, hebben dezelfde gewoontes , lekkere hallal voedsel en aanbidden dezelfde God
niet alleen murica hoor ook wij ( europa ) werken daar aan mee!
Ik ben het eens dat deze culturen botsen, maar ken je dat landje waar je gewoon toe gelaten word en nog een bak geld mee krijgt je paspoort niet afgenomen word en je vrij bent om je mening te uiten etc.. daar willen ze dan heen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155613736
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 01:00 schreef Manke het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? (ja dus, in een ander topic)
Die shooting op het nieuws is een hoax
Nou gelukkig maar, en ze leefde nog lang en gelukkig :)

Een randdebiel die een youtube maakt moet toch wel geloofwaardig zijn ;(
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:50:32 #280
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155613755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 02:46 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Nou gelukkig maar, en ze leefde nog lang en gelukkig :)

Een randdebiel die een youtube maakt moet toch wel geloofwaardig zijn ;(
een paar zaken zijn gewoon opmerkelijk.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:51:07 #281
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155613757
Nog een boeiende docu van meerdere delen, 9 maal 15 minuten.
pi_155613799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 02:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet alleen murica hoor ook wij de EU werkt daar aan mee!
Ik ben het eens dat deze culturen botsen, maar ken je dat landje waar je gewoon toe gelaten word en nog een bak geld mee krijgt je paspoort niet afgenomen word en je vrij bent om je mening te uiten etc.. daar willen ze dan heen!
Ik vraag het me werkelijk af, ergens houd ik een beetje hoop dat de EU niet net zo smerig bezig is al doen de uitspraken van veel ministers die zogenaamd bewijs hebben over het gebruik van gifgas door Assad geen goed.
Werden ze onder druk gezet? in ieder geval was ik oprecht blij dat de EU de US lekker in de kou liet staan en Rusland voorkwam dat Syrië gebombardeerd werd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:59:07 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155615991
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 03:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik vraag het me werkelijk af, ergens houd ik een beetje hoop dat de EU niet net zo smerig bezig is al doen de uitspraken van veel ministers die zogenaamd bewijs hebben over het gebruik van gifgas door Assad geen goed.
Werden ze onder druk gezet? in ieder geval was ik oprecht blij dat de EU de US lekker in de kou liet staan en Rusland voorkwam dat Syrië gebombardeerd werd.
Dat hele gifgas verhaal is nog steeds onduidelijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)chterhalen~a4115587/
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:03:28 #284
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155616062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:35 schreef Manke het volgende:
Iemand hier de protocollen van de wijzen van sion gelezen? Denk niet dat het een 'antisemitisme hoax' is.
En waarom denk je dat het geen hoax is?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:03:15 #285
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155621328
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En waarom denk je dat het geen hoax is?
omdat ik kijk naar de inhoud en niet naar wat men erover zegt. Er zijn punten daarin die vandaag de dag gebeuren, ik zie parallellen met het bijbelse openbaringen, en kijk maar naar dat filmpje hierboven, freaky shit.
Maar ik vraag of iemand het gelezen heeft?

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 28-08-2015 13:08:29 ]
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:34:44 #286
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155622248
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:03 schreef Manke het volgende:
omdat ik kijk naar de inhoud en niet naar wat men erover zegt.
Dat is een vaker gehoorde BNW reflex, terwijl je bronnen zo verschrikkelijk belangrijk zijn. :N

Dit vind je niet verdacht?
http://www.history.ucsb.e(...)ruzProtocolsMain.htm

Of dit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Berne_Trial

Tenzij je ook categorisch geloofd dat alle rechters onder één hoedje spelen?
quote:
Er zijn punten daarin die vandaag de dag gebeuren, ik zie parallellen met het bijbelse openbaringen, en kijk maar naar dat filmpje hierboven, freaky shit.
Als je een hoop stront tegen een muur gooit is de kans ook groot dat je er wat herkenbaars in ziet. :)

Bovendien zijn zaken als deze (even ter illustratie):
quote:
8. Wanneer het tot onlusten komt. dan betekent dat, dat wij er behoefte aan hadden ze op te wekken, om een al te grote eensgezindheid te vernietigen. Komt het tot de een of andere samenzwering. dan zal het hoofd er van niemand anders zijn dan een van onze trouwste dienaren.
natuurlijk lekker makkelijk claimen en 'bewijzen'. Ik snap wel waar die 'Onlusten?.. Illuminatie! Niets is echt!'-reflex vandaan komt, als je dit soort uitspraken serieus neemt.

Je kunt werkelijk waar alles in de schoenen van de Joden schuiven met dit schrijfwerk. Oh wacht! Dat was ook de bedoeling.
quote:
Maar ik vraag of iemand het gelezen heeft?
Gedeeltelijk, maar ik kon het niet weg krijgen. Het is een standaard riedeltje (logisch, want veel CT van tegenwoordig vinden hier hun basis en oorsprong).
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155622480
Vraagje.

Ik heb vaak de ''secret society'' speech van JFK beluisterd en over het algemeen dacht ik dat het ging over een brede, overkoepelende en onzichtbare laag van de samenleving die de touwtjes in handen heeft. Nu las ik op een forum dat zijn speech echter niet over de NWO gaat maar over communisme. Op dit forum wordt een poging gedaan om verscheidene complottheorieën te ontkrachten. Toen begon ik te twijfelen. Eerst dacht ik: wat als het toch over communisme gaat en niet de Illuminati? Maar weer later dacht ik: wat als het communisme ideologisch gezien de NWO als geheel belichaamt? Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk uit te zoeken over de wortels van het communisme en wat het ter wereld heeft gebracht.

Voor de geïnteresseerden raad ik aan om te je eens in te lezen in de periode waarin de Bolsjewieken aan de macht kwamen (eind jaren '10 - begin jaren '20). De revolutie die destijds in gang werd gezet, had als doel om alle traditionele waarden van familie en (gezins-)leven compleet om te gooien, zo niet uit te bannen (in de woorden van Marx). Hier kunnen we de wortels van feminisme, ''free love'', abortus, echtscheidingen, acceptatie van homoseksualiteit, noem het maar op (in een woord: wetteloosheid) terugvinden. Toch eindigde deze korte periode nadat Stalin aan de macht kwam en bijv. homoseksualiteit weer als een misdaad zag. Echter, op de een of andere manier zijn deze Bolsjewistische ideeën overgewaaid naar het Westen en hebben zich gemanifesteerd in de leuzen die iedereen wel kent, zoals: ''make love, not war''. Wie vandaag naar de wereld kijkt, ziet dat het compleet uit de hand aan het lopen is met propaganda voor non-traditionele relaties en huwelijk, pedofilie, kortom: het progressieve wereldbeeld van de maatschappij.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:45:48 #288
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155622719
Ff snel: het is mi geschreven door vrijmetselaars, joods of niet joods, jodendom hebben geen graden, laatste zin in dat boek staat 33e graad. De inhoud is ook totaal tegendraads aan het joods geloof en het christelijk geloof maar komt wel overeen met een nwo met 1 religie en 1 koning (antichrist).
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:46:07 #289
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155622729
Wat is je vraag? :D

Je verhaal klopt wel een beetje, termen als NWO, maar ook de protocollen van Zion zoals hierboven beschreven komen allemaal uit de eerste helft van de 20ste eeuw. Natuurlijk ook een 'roerige' tijd. :)

Veel conspiracies vinden hier ook hun oorsprong (hoewel sommige verder terug gaan, of later gerecycled zijn in andere conspiracies).

Tevens ook de reden waarom er vaak 'herkenbare dingen' langskomen. Vanuit religies werd er natuurlijk vaak zat al leentjebuur gespeeld. Bovendien is het een goud middel om mensen zwart te maken. 'Kijk eens wat voor'n rare shit hunnie geloven' en om een 'wij'-gevoel te creëren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:48:10 #290
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155622815
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef Aguia het volgende:
Vraagje.

Ik heb vaak de ''secret society'' speech van JFK beluisterd en over het algemeen dacht ik dat het ging over een brede, overkoepelende en onzichtbare laag van de samenleving die de touwtjes in handen heeft. Nu las ik op een forum dat zijn speech echter niet over de NWO gaat maar over communisme. Op dit forum wordt een poging gedaan om verscheidene complottheorieën te ontkrachten. Toen begon ik te twijfelen. Eerst dacht ik: wat als het toch over communisme gaat en niet de Illuminati? Maar weer later dacht ik: wat als het communisme ideologisch gezien de NWO als geheel belichaamt? Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk uit te zoeken over de wortels van het communisme en wat het ter wereld heeft gebracht.

Voor de geïnteresseerden raad ik aan om te je eens in te lezen in de periode waarin de Bolsjewieken aan de macht kwamen (eind jaren '10 - begin jaren '20). De revolutie die destijds in gang werd gezet, had als doel om alle traditionele waarden van familie en (gezins-)leven compleet om te gooien, zo niet uit te bannen (in de woorden van Marx). Hier kunnen we de wortels van feminisme, ''free love'', abortus, echtscheidingen, acceptatie van homoseksualiteit, noem het maar op (in een woord: wetteloosheid) terugvinden. Toch eindigde deze korte periode nadat Stalin aan de macht kwam en bijv. homoseksualiteit weer als een misdaad zag. Echter, op de een of andere manier zijn deze Bolsjewistische ideeën overgewaaid naar het Westen en hebben zich gemanifesteerd in de leuzen die iedereen wel kent, zoals: ''make love, not war''. Wie vandaag naar de wereld kijkt, ziet dat het compleet uit de hand aan het lopen is met propaganda voor non-traditionele relaties en huwelijk, pedofilie, kortom: het progressieve wereldbeeld van de maatschappij.
Ik raad je aan om eens te kijken naar die filmpjes die ik plaatste (nwo: communism by the backdoor) , al je vragen worden behandeld, maar wel kritisch blijven denken :P
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:49:07 #291
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155622856
Ik hoop trouwens wel dat het allemaal een hoax is, het is gewoon eng.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:01:24 #292
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155623279
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef Manke het volgende:
Ff snel: het is mi geschreven door vrijmetselaars, joods of niet joods, jodendom hebben geen graden, laatste zin in dat boek staat 33e graad. De inhoud is ook totaal tegendraads aan het joods geloof en het christelijk geloof maar komt wel overeen met een nwo met 1 religie en 1 koning (antichrist).
Hoe kom je daarbij dan? :)
Je gooit 100 jaar geschiedenis en bewijs in de wind om het alleen een vrijmetselaarsfeestje te maken? Waarom?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:15:02 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155627356
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef Manke het volgende:
Ff snel: het is mi geschreven door vrijmetselaars, joods of niet joods, jodendom hebben geen graden, laatste zin in dat boek staat 33e graad. De inhoud is ook totaal tegendraads aan het joods geloof en het christelijk geloof maar komt wel overeen met een nwo met 1 religie en 1 koning (antichrist).
Meen dat de Scientology ook zoets had?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155630037
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 02:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet alleen murica hoor ook wij ( europa ) werken daar aan mee!
Ik ben het eens dat deze culturen botsen, maar ken je dat landje waar je gewoon toe gelaten word en nog een bak geld mee krijgt je paspoort niet afgenomen word en je vrij bent om je mening te uiten etc.. daar willen ze dan heen!
Onzin natuurlijk

Het volk is altijd fel tegen oorlogen maar dit word toch doorgedrukt door de politici. Nederland als bitch van Murcia zal altijd hun medewerking verlenen aan het bloedvergieten of zoals ze zelf noemen 'het brengen van democratie''

Ze zijn veel beter af in moslimlanden plus ze lopen geen gevaar meer dus geen enkele reden om door te rijzen naar de rijke landen

Je hoeft geen Nostradamus te zijn om in te zien dat de huidige INVASIE voor veel problemen zal zorgen . Er komt een tijd dat je je verlies moet nemen mbt de mensen uit de derde wereld. We hebben het echt op iedere mogelijke manier geprobeerd maar we verschillen TEVEEL van elkaar. Dus we zullen onze beleid erop aanpassen. Ben wel fan van het Zwiterse model kwa immigratie . Alleen zal die hier nooit overwaaien ben ik bang
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155630677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef Aguia het volgende:
Vraagje.

Ik heb vaak de ''secret society'' speech van JFK beluisterd en over het algemeen dacht ik dat het ging over een brede, overkoepelende en onzichtbare laag van de samenleving die de touwtjes in handen heeft. Nu las ik op een forum dat zijn speech echter niet over de NWO gaat maar over communisme. Op dit forum wordt een poging gedaan om verscheidene complottheorieën te ontkrachten. Toen begon ik te twijfelen. Eerst dacht ik: wat als het toch over communisme gaat en niet de Illuminati? Maar weer later dacht ik: wat als het communisme ideologisch gezien de NWO als geheel belichaamt? Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk uit te zoeken over de wortels van het communisme en wat het ter wereld heeft gebracht.

Voor de geïnteresseerden raad ik aan om te je eens in te lezen in de periode waarin de Bolsjewieken aan de macht kwamen (eind jaren '10 - begin jaren '20). De revolutie die destijds in gang werd gezet, had als doel om alle traditionele waarden van familie en (gezins-)leven compleet om te gooien, zo niet uit te bannen (in de woorden van Marx). Hier kunnen we de wortels van feminisme, ''free love'', abortus, echtscheidingen, acceptatie van homoseksualiteit, noem het maar op (in een woord: wetteloosheid) terugvinden. Toch eindigde deze korte periode nadat Stalin aan de macht kwam en bijv. homoseksualiteit weer als een misdaad zag. Echter, op de een of andere manier zijn deze Bolsjewistische ideeën overgewaaid naar het Westen en hebben zich gemanifesteerd in de leuzen die iedereen wel kent, zoals: ''make love, not war''. Wie vandaag naar de wereld kijkt, ziet dat het compleet uit de hand aan het lopen is met propaganda voor non-traditionele relaties en huwelijk, pedofilie, kortom: het progressieve wereldbeeld van de maatschappij.
Laat ik voorop stellen dat je goed bezig bent kwa onderzoek

Beide ideologieën zijn terug te traceren naar dezelfde groep mensen

In de communist manifasto heb je 45 doelen voor de westerse wereld. Helaas hebben ze vrijwel elke doel behaald( buiten het onrtarmen van de mensen maar daar zijn ze zeer hard mee bezig dmv de ene false flag shooting na de andere te creeren). Voor de complete lijst zie hier http://www.uhuh.com/nwo/communism/comgoals.htm

En het is niet zomaar over komen waaien, hier is goed over nagedacht . De Frankfurt schule was de creatieve brain achter de vele movements ( met het werk van Marx als basis). Met alle negatieve gevolgen van dien . Later zijn alle ideeën overgewaaid en geïmplementeerd in de westerse wereld
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155631118
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:03 schreef Manke het volgende:

[..]

omdat ik kijk naar de inhoud en niet naar wat men erover zegt. Er zijn punten daarin die vandaag de dag gebeuren, ik zie parallellen met het bijbelse openbaringen, en kijk maar naar dat filmpje hierboven, freaky shit.
Maar ik vraag of iemand het gelezen heeft?
Heb het een keer op audio gehoord zon twee jaar terug. Wat wou je er over kwijt?

Net zoals bij elke andere samenzwering kan je je niet af laten stoppen door labels als proven hoax!!!! Laat je mening niet baseren op wat andere groepen erover zeggen.

Als je het puur inhoudelijk bekijkt zijn er twee opties mogelijk . Wat die opties dan zijn laat ik ff in het midden :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155637098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk

Het volk is altijd fel tegen oorlogen maar dit word toch doorgedrukt door de politici. Nederland als bitch van Murcia zal altijd hun medewerking verlenen aan het bloedvergieten of zoals ze zelf noemen 'het brengen van democratie''

Ze zijn veel beter af in moslimlanden plus ze lopen geen gevaar meer dus geen enkele reden om door te rijzen naar de rijke landen

Je hoeft geen Nostradamus te zijn om in te zien dat de huidige INVASIE voor veel problemen zal zorgen . Er komt een tijd dat je je verlies moet nemen mbt de mensen uit de derde wereld. We hebben het echt op iedere mogelijke manier geprobeerd maar we verschillen TEVEEL van elkaar. Dus we zullen onze beleid erop aanpassen. Ben wel fan van het Zwiterse model kwa immigratie . Alleen zal die hier nooit overwaaien ben ik bang
Ik denk dat de immigratie issue is overdrevend. Zelf soort BS dat is al decennia gebruikt.
Verschillende culturen kunnen prima met elkaar omgaan. Gaat over respect en vaak geduld.We kunnen wat van elkaar leren en dat kan veel verder zijn maar tis belemmerd door media propaganda en hun leugens over wat dan ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155638583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de immigratie issue is overdrevend. Zelf soort BS dat is al decennia gebruikt.
Verschillende culturen kunnen prima met elkaar omgaan. Gaat over respect en vaak geduld.We kunnen wat van elkaar leren en dat kan veel verder zijn maar tis belemmerd door media propaganda en hun leugens over wat dan ook.
Heb de grootste gedeelte van mijn leven in r'dam west gewoond en moet je helaas tegenspreken :P

En ja ben een tikje hypocriet sinds mijn ouders hier als gastarbeiders zijn gekomen in de jaren 70 :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155641960
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik raad je aan om eens te kijken naar die filmpjes die ik plaatste (nwo: communism by the backdoor) , al je vragen worden behandeld, maar wel kritisch blijven denken :P
Dankje :) heb je misschien een linkje? Dan ga ik er zeker naar kijken :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat je goed bezig bent kwa onderzoek

Beide ideologieën zijn terug te traceren naar dezelfde groep mensen

In de communist manifasto heb je 45 doelen voor de westerse wereld. Helaas hebben ze vrijwel elke doel behaald( buiten het onrtarmen van de mensen maar daar zijn ze zeer hard mee bezig dmv de ene false flag shooting na de andere te creeren). Voor de complete lijst zie hier http://www.uhuh.com/nwo/communism/comgoals.htm

En het is niet zomaar over komen waaien, hier is goed over nagedacht . De Frankfurt schule was de creatieve brain achter de vele movements ( met het werk van Marx als basis). Met alle negatieve gevolgen van dien . Later zijn alle ideeën overgewaaid en geïmplementeerd in de westerse wereld
Ahh top :) ik ga er meteen naar kijken. Ik heb echter nog moeite met het vinden van de overname van al die doelstellingen door het Westen. Ik vermoed dat de seksuele revolutie hierbij een grote rol heeft gespeeld met daarnaast ook als hoofdrolspelers Marcuse, Freud, etc. Of zit ik er ver naast? Heb je misschien literatuur die die transitie/overname door het Westen duidelijk aantoont/verwoord?

Thx allebei voor het helpen ^O^
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 07:25:55 #300
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155646669
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

maar het slaat toch nog nergens op? Hulp weigeren omdat je boos bent omdat je niet (snel genoeg) de grens over mag? Wat te eten en te drinken in de tussentijd lijkt me niet verkeerd..
... Dan zijn het crisis acteurs
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')