Klinkt mij heel erg afgekeken in de oren. Op RaR hadden ze jarenlang zo'n Jagermeister berghut, met voorop een soort hert als koekoeksklok. Als de bel ging en het hert tevoorschijn kwam gebeurden er de gekste dingen, van gratis rondjes Jagermeister, tot surprise-optredens en Jungle By Night achtige acts die die toko even helemaal op z'n kop zetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:40 schreef meneerdebont het volgende:
Het is echt heel erg.
Enorme drankfles
Temidden van dit alles bevindt zich ook nog een activatie van een drankmerk die, ook gelet op de omvang van het festival, bijzonder goed in elkaar steekt. Het is een area zoals je wel vaker ziet: opgeblazen strandballen, dreunende beats en een springende menigte. Toch heeft deze area iets wat het anders maakt dan de anderen. En nee, ik heb het niet over die enorme gele drankfles die op vier meter hoogte hangt. Het is iets wat de gemiddelde festivalbezoeker waarschijnlijk niet eens opvalt. Die komt tenslotte maar met één doel: om helemaal los te gaan.
Desperados beseft dit en speelt hierop in met Crazy Town. Een marketingcampagne, maar tegelijkertijd een echte festivalarea, met een eigen line-up, drankverkoop en een plek op de plattegrond. Voor de interactie met het publiek is er een bel gehangen aan de enorme drankfles. Zodra de fles zakt en een bezoeker de bel weet te luiden wordt er een schepje 'craziness' bovenop gedaan. En festivalbezoekers kunnen dit soort gekte over het algemeen prima waarderen. Dat betekent een win-win-winsituatie voor merk, organisator en publiek. Precies zoals een activatie hoort te zijn.
Oeh. Klinkt als iets dat beter intern had kunnen blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:40 schreef meneerdebont het volgende:
Het is echt heel erg.
Enorme drankfles
Temidden van dit alles bevindt zich ook nog een activatie van een drankmerk die, ook gelet op de omvang van het festival, bijzonder goed in elkaar steekt. Het is een area zoals je wel vaker ziet: opgeblazen strandballen, dreunende beats en een springende menigte. Toch heeft deze area iets wat het anders maakt dan de anderen. En nee, ik heb het niet over die enorme gele drankfles die op vier meter hoogte hangt. Het is iets wat de gemiddelde festivalbezoeker waarschijnlijk niet eens opvalt. Die komt tenslotte maar met één doel: om helemaal los te gaan.
Desperados beseft dit en speelt hierop in met Crazy Town. Een marketingcampagne, maar tegelijkertijd een echte festivalarea, met een eigen line-up, drankverkoop en een plek op de plattegrond. Voor de interactie met het publiek is er een bel gehangen aan de enorme drankfles. Zodra de fles zakt en een bezoeker de bel weet te luiden wordt er een schepje 'craziness' bovenop gedaan. En festivalbezoekers kunnen dit soort gekte over het algemeen prima waarderen. Dat betekent een win-win-winsituatie voor merk, organisator en publiek. Precies zoals een activatie hoort te zijn.
100 euro inclusief op woensdagavond afgetikt vorig jaar. Heerlijk geprofiteerd van de debiele paniekbewegingen rondom het festival. Ik had in alle eerlijkheid dan wel precies goed gegokt op de 'sweet spot'. Is niet meer goedkoper dan dat geworden, en de dagen daarvoor was het 125-150 euro, wat ook niet verkeerd was uiteraard. Dat kantelpunt (veel goedkoper dan 175 euro werd het niet dit jaar) is nu allang geweest, en de handel is op het moment zo'n beetje opgedroogd. Want de keerzijde is dat men dit jaar van beide kanten heeft geleerd van vorig jaar en ipv 1000 tickets te koop vs. 50 tickets gezocht het exact andersom is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:57 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook tegen,
Vorig jaar was ik nog minder kwijt toen ik op woensdag mn kaartje kocht terwijl het toen uitverkocht was
Je hebt natuurlijk altijd de last-minute beslisser, en eerlijk gezegd zou ik dan nu ook eerder even voor ticketswap gaan dan voor reguliere VVK, scheelt je wss toch wat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:50 schreef Rob_Gordon het volgende:
Er lijken inderdaad nu maar iets van 20 kaartjes op Ticketswap te koop te staan. Vriend van mij was er gisteren binnen een minuut een kwijt. Toch opvallend.
Kritisch vermogen? dat blijft hier gewoon mooi thuis. Veel te bang dat er een krasje op komt... zodra ik het eerste biertje heb open getrokken donderdag... is het vol aan Lowlands debiel modus aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:41 schreef meneerdebont het volgende:
Maar in het echt kan het natuurlijk meevallen, als we ons kritisch vermogen in een kluisje hebben gestopt. Dan proberen we net zo hard een slinger aan de bel te geven.
Fijnste van Ticketswap is ook wel dat je als verkoper de dag erna je geld al hebt. Geen Bol.com achtige taferelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:50 schreef Rob_Gordon het volgende:
Er lijken inderdaad nu maar iets van 20 kaartjes op Ticketswap te koop te staan. Vriend van mij was er gisteren binnen een minuut een kwijt. Toch opvallend.
Lekker leeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh oke, ziet er wel leuk uit op zich
Is sinds een paar jaar helemaal in orde. Eind jaren '00 had ik alleen bereik op de camping met een beetje geluk: helemaal geen internet en nog niet eens telefonie op het terrein. De jaren daarna alleen SMS, wat behoorlijk vlekkeloos ging ten opzichte van jaren daarvoor. Tegenwoordig op elk massaevenement zelfs prima 4G, Lowlands vorig jaar ook. Wil alleen wel eens voorkomen dat je in een stampvolle Alpha slechts kunt SMS-en, maar zelfs dat is alsnog een dikke vette verbetering in vergelijking met de jaren daarvoor, in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar het is meer een promoartikel voor providers dan iets anders "We verwachten geen problemen". Ja, leuk, tot dat we allemaal staan vloeken omdat we niemand kunnen bereiken.
Als jullie nu eens dit jaar op Lowlands een onderzoek doen naar échte gebruikerservaring
Op je telefoon kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zal ik donderdag en vrijdag De Slimste Mens wel missen..
Het hele weekend toch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zal ik donderdag en vrijdag De Slimste Mens wel missen..
Er is een groep van tickets (die wel steeds kleiner wordt) die heel de tijd blijft staan, maar zodra er een ticket onder de 180 euro is, wordt het instant verkocht. Deze week tickets zien passeren van 125 en 135 euro (en een aantal 160 - 170). Helaas was ik altijd net te laat, maar heb er vertrouwen in dat als ik geduldig ben, ik iets goed kan regelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:50 schreef Rob_Gordon het volgende:
Er lijken inderdaad nu maar iets van 20 kaartjes op Ticketswap te koop te staan. Vriend van mij was er gisteren binnen een minuut een kwijt. Toch opvallend.
Hmm oké, goed nieuws! Nu nog een extra battery pack of twee kopen..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Is sinds een paar jaar helemaal in orde. Eind jaren '00 had ik alleen bereik op de camping met een beetje geluk: helemaal geen internet en nog niet eens telefonie op het terrein. De jaren daarna alleen SMS, wat behoorlijk vlekkeloos ging ten opzichte van jaren daarvoor. Tegenwoordig op elk massaevenement zelfs prima 4G, Lowlands vorig jaar ook. Wil alleen wel eens voorkomen dat je in een stampvolle Alpha slechts kunt SMS-en, maar zelfs dat is alsnog een dikke vette verbetering in vergelijking met de jaren daarvoor, in mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |