abonnement Unibet Coolblue
pi_159828229
Ik denk als B&A een serie in de tegenwoordige tijd zouden maken het wel hele korte afleveringen zou hebben.

"Bassie, het pakje ligt op 42,207 km afstand" "Volgens Google is dat precies de afstand van de moderne marathon en Wikipedia zegt dat die ontstaan in het Griekse plaatsje Marathon". "Nou dan boeken we toch via cheaktickets.nl een directe vlucht?" Opgelost! Aftiteling...

Ik proef wel ruimte voor sponsormogelijkheden btw :+
pi_159837018
Het lijkt erop alsof de blu-ray versie van Keet & Koen en B&A niet gaat komen. Althans je kunt m nog nergens voorbestellen, terwijl dat bij de DVD wel kan. Gek ook dat Adriaan goedkoper is dan zijn broer (scheelt 5 euro op de caravanbox).

Mocht er trouwens nog iemand showapparatuur willen kopen, even Bassie mailen

quote:
Ook ben ik mijn grote pakhuis aan het opruimen omdat ik nu toch alleen nog maar met een act van een half uur optreed. Zo heb ik nog veel apparatuur van de Lachspektakelshow te koop staan. Zoals 20 nieuwe Led schijnwerpers, het grote Clown Bassie voetbalspel (wat maar één keer gebruikt is bij de televisieopnamen van de show Bassie en zijn vriendjes), diverse geluidsboxen, licht standaarden. Zelfs de grote vierwielige aanhanger. Te veel om op te noemen. Dus ik zal daar maar een aparte lijst van maken, die ik op een serieuze aanvraag toe mail.


[ Bericht 37% gewijzigd door W00fer op 11-02-2016 15:44:24 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160071707
quote:
De laatste tijd zijn Bassie en Adriaan negatief in het nieuws gekomen i.v.m. een rechtszaak die al meer dan 10 jaar duurt. Lees hier Aad zijn kant van het verhaal.
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/rechtzaak.html
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:14:15 #254
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160073220
quote:
Had dat artikel gelezen in de Privé. Zo jammer dat alles in de media moet worden uitgevochten :(
With love :*
pi_160085378
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Had dat artikel gelezen in de Privé. Zo jammer dat alles in de media moet worden uitgevochten :(
Dat Aad het e.e.a. op zijn website moet zetten had ik liever niet willen lezen, maar soit als dat hun modus operandi is. Wat ik uit het shownieuws ding begrijp is dat Paul 12 jaar meegewerkt heeft aan de series, en niet zo kort door de bocht als dat Aad het in 1 contract stelt.

Die berekening van 2000 euro voor tientallen jaren herhalingen is wel aan de krappe kant, daar hoef je geen jurist of boekhouder voor te zijn. Zeker niet als er door de broers al tienduizenden euro's aan advocaatkosten betaald is. Het argument dat de eisers slechts 9% van de tijd in beeld zijn doet daar m.i. niks aan af. Wel denk ik dat als die clausule duidelijk bij de partijen in de contracten staat er geen claim van 190.000 euro moet komen. Sowieso gek dat je daar dan jaren over moet procederen en het tot op heden nog steeds niet uitgevochten is. Kwestie van schikken. Dit is zeer slechte PR voor iedereen.

[ Bericht 12% gewijzigd door W00fer op 21-02-2016 04:27:32 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160086340
quote:
1s.gif woensdag 20 januari 2016 09:58 schreef Toekito het volgende:

[..]

dat lijkt me niet. Ze hebben alleen een zakelijk conflict.

Damn hopelijk kan die idd de 100 halen na chemo zoals die zelf zegt in het AD.
Toch is het eerste wat Adriaan post op zijn website een onzinnig stuk over de rechtszaak.

Ik ben inmiddels helemaal klaar met de serie, iedere keer als de broertjes in het nieuws komen dan is het negatief. Nooit zijn ze tevreden over wat ze bereikt hebben. Ik denk zelfs dat hun asociale en egoïstische gedrag het succes van de bioscoop film in negatieve zin heeft beïnvloed.
pi_160092202
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:56 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Toch is het eerste wat Adriaan post op zijn website een onzinnig stuk over de rechtszaak.

Ik ben inmiddels helemaal klaar met de serie, iedere keer als de broertjes in het nieuws komen dan is het negatief. Nooit zijn ze tevreden over wat ze bereikt hebben. Ik denk zelfs dat hun asociale en egoïstische gedrag het succes van de bioscoop film in negatieve zin heeft beïnvloed.
Dat weet ik niet, want ik heb de film nog niet gezien. Ze hebben het uit handen gegeven en niet zelf geregisseerd dus ik hoop dat het goed is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160094078
De film heeft het redelijk gedaan in de bioscoop maar lang niet zo goed als verwacht gezien de hype. De film circuleert momenteel op torrent sites en bij sommige winkels is hij al te koop.
Het wachten is tot B&A The Piratebay gaan aanklagen omdat ze omzet mislopen.

Het probleem bij B&A is dat ze niet meer geassocieerd worden met leuke kinder tv maar met hun gedrag, ze hebben vrijwel met iedereen met wie ze ooit gewerkt hebben ruzie. Op een gegeven moment moet je je afvragen aan wie dat ligt. Het stuk op de site van Aad over die rechtszaak is het zoveelste diepte punt.
pi_160095896
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef Michie_ het volgende:
De film heeft het redelijk gedaan in de bioscoop maar lang niet zo goed als verwacht gezien de hype. De film circuleert momenteel op torrent sites en bij sommige winkels is hij al te koop.
Het wachten is tot B&A The Piratebay gaan aanklagen omdat ze omzet mislopen.

Het probleem bij B&A is dat ze niet meer geassocieerd worden met leuke kinder tv maar met hun gedrag, ze hebben vrijwel met iedereen met wie ze ooit gewerkt hebben ruzie. Op een gegeven moment moet je je afvragen aan wie dat ligt. Het stuk op de site van Aad over die rechtszaak is het zoveelste diepte punt.
Treurig, ja.
  zondag 21 februari 2016 @ 17:54:58 #260
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_160097039
Het is allemaal erg treurig hoe het gelopen is, maar ik leg het vrij makkelijk naast me neer moet ik zeggen. Ik ben er niet minder fan door geworden en de series zijn er voor mij ook niet minder leuk op geworden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_160098166
Stuk van Aad globaal gelezen, en eerlijk het stoorde mij best dat gelijk de kanker kaart werd getrokken :@
Uiteraard is het allemaal heel naar, maar ik vind niet dat het moeten worden aangehaald in deze situatie en nu wordt Paul nog extra negatief neergezet.

Ach de gasten op het werk zijn weg van B&A, en tis jeugdsentiment dus kijk zo en nu dan wel op het werk mee.

Sommigen kijken al uit naar een filmavond met de nieuwste film _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160099389
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef roos85 het volgende:
Stuk van Aad globaal gelezen, en eerlijk het stoorde mij best dat gelijk de kanker kaart werd getrokken :@
Uiteraard is het allemaal heel naar, maar ik vind niet dat het moeten worden aangehaald in deze situatie en nu wordt Paul nog extra negatief neergezet.

Ach de gasten op het werk zijn weg van B&A, en tis jeugdsentiment dus kijk zo en nu dan wel op het werk mee.

Sommigen kijken al uit naar een filmavond met de nieuwste film _O-
Jullie kijken B&A op het werk? _O-
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  zondag 21 februari 2016 @ 19:16:24 #263
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160099433
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:14 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Jullie kijken B&A op het werk? _O-
Vraag me af welk bedrijf dat is _O-
With love :*
pi_160099488
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:14 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Jullie kijken B&A op het werk? _O-
Werk met mensen met een verstandelijke beperking, die zijn er gek op!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160099494
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Werk met mensen met een verstandelijke beperking, die zijn er gek op!
Ah :+
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_160100025
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Had dat artikel gelezen in de Privé. Zo jammer dat alles in de media moet worden uitgevochten :(
Jammer dat er zo'n conflict om geld moet ontstaan. Uit dat artikel kan ik wel opmaken dat Adriaan behoorlijk de hakken in het zand heeft gezet. Dat maak ik ook op uit de woorden dat hij niet ''voor een nutteloos gesprek'' naar de advocaat van de acteurs in Amsterdam afreist.

Ik ken natuurlijk niet alle ins-en-outs van de zaak, maar lijkt me dat er voor beide kanten wat te zeggen valt. Bassie en Adriaan hebben in de series het meeste tijd en middelen gestopt, maar de acteurs moeten natuurlijk ook een eerlijke vergoeding krijgen voor alle gemaakte winst.

Nu vinden Bassie en Adriaan dat er al genoeg betaald is, en er hoogstens nog enkele duizenden betaald kunnen worden, terwijl de acteurs het over bijna twee ton hebben.

Ik vond trouwens nog dit:

quote:
Drommels, drommels en nog eens drommels!

'De Baron' nog steeds overhoop met Bassie en Adriaan
van onze redactie

Bassie en Adriaan leven al jaren in onmin met hun vroegere collega 'De Baron', oftewel acteur Paul van Gorcum. Het pijnpunt? Geld.

Paul (81), bij wie onlangs prostaatkanker werd geconstateerd, is van mening dat hij recht heeft op duizenden euro's aan inkomsten van Bassie en Adriaan. Ondanks het feit dat de kinderserie nog steeds populair is, houdt 'De Baron', net als vier andere bijrolspelers, geen cent over aan zijn bijdrage aan de serie. En dat steekt hem flink.

De drie stonden eerder al tegenover elkaar in de rechtszaal en Paul kreeg gelijk, maar de rechter besloot wel dat de drie onderling maar moesten beslissen hoeveel Paul en de andere vier acteurs nog moeten krijgen. Maar volgens Paul probeert het komische duo er met een fooi vanaf te komen.

Hij beweert dat hij en zijn vier medeacteurs samen bijna twee ton behoren te krijgen, maar Bas en Aad zijn niet bereid meer dan een paar honderd euro te betalen ... "Dat was een kulvoorstel!", vertelt Paul woedend. "Ik heb hier twaalf jaar keihard voor gewerkt. Je kunt over mij heen lopen, maar niet heen-en-weer! Ik ben beledigd en gekwetst."

'Smaad en laster'
Aad van Toorn (Adriaan), die samen met broer Bas ook de bedenker is van de serie, is zich echter van geen kwaad bewust. "Dit is laster en smaad. Het gaat alleen maar over een paar DVD's waar hij vijf minuten in te zien is!"

Waarschijnlijk spreken de heren elkaar binnenkort weer voor de rechter...
http://www.telegraaf.nl/p(...)ie_en_Adriaan__.html
Treurig dat Paul nu ook al kanker heeft... -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door luxerobots op 21-02-2016 19:49:03 ]
pi_160102957
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Werk met mensen met een verstandelijke beperking, die zijn er gek op!
Dat is de doelgroep.
standaarddrinker
pi_160103241
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is de doelgroep.
:D :')
  zondag 21 februari 2016 @ 22:50:04 #269
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160106436
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Werk met mensen met een verstandelijke beperking, die zijn er gek op!
Dan heb ik uiteraard niets gezegd :)
With love :*
pi_160124093
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dan heb ik uiteraard niets gezegd :)
Joh geeft niks hoor!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 22 februari 2016 @ 18:43:14 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160124731
Kartonnen Honda en caravan zijn hier inmiddels ook gearriveerd, genot man. Vanmiddag De Verdwenen Kroon gekeken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160128169
Komt Keetn & Koen ook uit op Blu-ray?
standaarddrinker
pi_160129914
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Komt Keetn & Koen ook uit op Blu-ray?
Reken er niet op. Zijn geruchten dat de BD gecancelled is. Ik wacht nog even met kopen van de DVD, stille hoop tot de 24e.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160129973
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef Szura het volgende:
Kartonnen Honda en caravan zijn hier inmiddels ook gearriveerd, genot man. Vanmiddag De Verdwenen Kroon gekeken.
Kon je die maar los bestellen :@ :Y)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160315176
Geen blu-ray uitgave dus :(
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 29 februari 2016 @ 15:17:41 #276
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160315402
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef Szura het volgende:
Kartonnen Honda en caravan zijn hier inmiddels ook gearriveerd, genot man. Vanmiddag De Verdwenen Kroon gekeken.
als in replica's?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_160315574
quote:
Smaad en laster'
Aad van Toorn (Adriaan), die samen met broer Bas ook de bedenker is van de serie, is zich echter van geen kwaad bewust. "Dit is laster en smaad. Het gaat alleen maar over een paar DVD's waar hij vijf minuten in te zien is!"
5 minuten?! :')
Per aflevering misschien ja. Die man heeft gewoon gelijk, een paar honderd euro voor 12 jaar werk? :')
  zondag 6 maart 2016 @ 14:08:59 #278
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160462333
Lang leve Telekids *O*
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zondag 6 maart 2016 @ 17:12:00 #279
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160467216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 04:46 schreef W00fer het volgende:
Technisch gezien zou dit antwoord uit de Q & A op de Adriaan site dus niet kloppen? Of is het geen "serie"....

Ik ben Claudia, ik ben 25 jaar en heb de volgende vraag: Ik heb gehoord dat er een serie van jullie is, die nooit op TV is uitgezonden. Klopt dat of is het een fabel?
Het is een fabel Claudia. Alle film- en video opnamen die wij gemaakt hebben, zijn diverse keren op TV uitgezonden. Ik heb later wel bepaalde scènes uit de series gemonteerd omdat ik ze niet sterk meer vond of dat ze te gedateerd waren. Maar ook die scènes waren al een paar keer uitgezonden. Er is nog wel een film zoek met aflevering 7 van de serie "Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel", maar ook die aflevering is al een keer in 1979 en 1981 op TV uitgezonden.

Als die aflevering 7 er dus nog is, dan is er dus nog een zendlijnregistratie van?! :o
Well, die is er ook. Heeft op de site van Adriaan gestaan; een kopie van de filmrol, met beschadigingen en al. Het slot van de aflevering kwam echter van een rauwe vaag ogende betamax-band. Bijzondere uitzending wel.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 6 maart 2016 @ 17:18:09 #280
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160467387
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:13 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand ook deze dvd? Staan de circus voorstellingen op van B&A:

[ afbeelding ]
Een illegale dvd. Bassie zal graag een woordje met je willen wisselen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:16:32 #281
174940 W00fer
Maar echt
pi_160479408
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Een illegale dvd. Bassie zal graag een woordje met je willen wisselen.
Helemaal niet. Bassie deelde deze zelf uit op kermissen. Waarom deze officieel niet is uitgebracht zal ermee te maken hebben dat de rechten (deels) bij Joop vd Ende of de TROS liggen. Erg zeldzaam. Zijn maar een handjevol mensen in NL die hem hebben. Overigens is er meer materiaal wat niet door B&A op DVD is uitgebracht waaronder op de Henry Dunant. Er zijn een aantal hermontages daarvan verschenen op Youtube waaronder deze


Maar niks is zo volledig als dat van Beeld en Geluid

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 07-03-2016 00:24:03 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 7 maart 2016 @ 00:17:50 #282
174940 W00fer
Maar echt
pi_160479433
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:12 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Well, die is er ook. Heeft op de site van Adriaan gestaan; een kopie van de filmrol, met beschadigingen en al. Het slot van de aflevering kwam echter van een rauwe vaag ogende betamax-band. Bijzondere uitzending wel.
Blijft mijn vraag staan, als hij al eens is uitgezonden in 1979 en 1981 waarom is er dan geen zendlijnregistratie (dus goede kwaliteit) van?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160479531
Zijn er nog steeds mensen die hier naar kijken?
  maandag 7 maart 2016 @ 00:23:29 #284
174940 W00fer
Maar echt
pi_160479550
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Evertjan het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die hier naar kijken?
Natuurlijk :)
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 7 maart 2016 @ 01:43:11 #285
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160480588
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Helemaal niet. Bassie deelde deze zelf uit op kermissen. Waarom deze officieel niet is uitgebracht zal ermee te maken hebben dat de rechten (deels) bij Joop vd Ende of de TROS liggen. Erg zeldzaam. Zijn maar een handjevol mensen in NL die hem hebben. Overigens is er meer materiaal wat niet door B&A op DVD is uitgebracht waaronder op de Henry Dunant. Er zijn een aantal hermontages daarvan verschenen op Youtube waaronder deze


Maar niks is zo volledig als dat van Beeld en Geluid
Na het woordje 'zeldzaam' stopte ik met lezen; dat is een kutwoord an sich (vandaag de dag doet men op Marktplaats een oude defecte betamax-recorder al af als zeldzaam en komen ze met een vraagprijs alsof 'ie van goud is; lazer toch op :')) Als een clown op een kermis dvd's uitdeelt en er hermontages van op YouTube verschijnen (ik ken ze) lijkt het me niet zo heel zeldzaam.

[ Bericht 2% gewijzigd door ArnieAlberts op 07-03-2016 01:58:23 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 7 maart 2016 @ 01:45:09 #286
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160480607
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Blijft mijn vraag staan, als hij al eens is uitgezonden in 1979 en 1981 waarom is er dan geen zendlijnregistratie (dus goede kwaliteit) van?
Omdat in 1979/1981 er nog geen sprake was van zendlijnregistraties; ja, of die betamax-band die het einde van die filmrol-kopie wist te redden moet afkomstig van de zendlijnregistratie zijn. Ik weet waar je op doelt hoor - Q&Q Seizoen 1 (op dvd) maakt gebruik van enkele opnames in uitzendkwaliteit, je kunt enkel zien dat het een zendlijn is doordat er een Nederland 1-logo in beeld komt - maar in die kwaliteit televisie registreren kwam pas voor sinds de jaren '90. Ter vergelijking: de BRTN (Vlaamse TV, TV1, Ketnet) hield tot en met ver in 2000 zendlijnregistraties bij op VHS, dus niets is te gek.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:01:16 #287
174940 W00fer
Maar echt
pi_160484724
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Na het woordje 'zeldzaam' stopte ik met lezen; dat is een kutwoord an sich (vandaag de dag doet men op Marktplaats een oude defecte betamax-recorder al af als zeldzaam en komen ze met een vraagprijs alsof 'ie van goud is; lazer toch op :')) Als een clown op een kermis dvd's uitdeelt en er hermontages van op YouTube verschijnen (ik ken ze) lijkt het me niet zo heel zeldzaam.
Heb jij de originele die ooit, misschien wel 10 jaar geleden, op een kermis zijn uitgedeeld dan? Heeft heel Nederland er toegang tot, buiten de matige en blokkerige 480p kwaliteit die in hermontage op Youtube verschenen is?

Nee.

Bovendien zijn veel mensen zo ingenomen met hun collectie dat het lastig is om er wat van te kopen oid.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 7 maart 2016 @ 11:02:59 #288
174940 W00fer
Maar echt
pi_160484755
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Omdat in 1979/1981 er nog geen sprake was van zendlijnregistraties; ja, of die betamax-band die het einde van die filmrol-kopie wist te redden moet afkomstig van de zendlijnregistratie zijn. Ik weet waar je op doelt hoor - Q&Q Seizoen 1 (op dvd) maakt gebruik van enkele opnames in uitzendkwaliteit, je kunt enkel zien dat het een zendlijn is doordat er een Nederland 1-logo in beeld komt - maar in die kwaliteit televisie registreren kwam pas voor sinds de jaren '90. Ter vergelijking: de BRTN (Vlaamse TV, TV1, Ketnet) hield tot en met ver in 2000 zendlijnregistraties bij op VHS, dus niets is te gek.
Ligt er maar net aan wat voor VHS je gebruikt. België is niet voor niets uitvinder van NICAM Stereo en lag qua enkele broadcasttechnieken voor op Nederland.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 7 maart 2016 @ 18:08:59 #289
174940 W00fer
Maar echt
pi_160495159
Nu ook door producent Mountain Road bevestigd via mail:

Geen blu-ray van Keet en Koen en Bassie en Adriaan.

Enige manier om hem dus nog in HD te krijgen is mocht hij ooit op tv worden uitgezonden daarvan opnemen.

Zonde man :'(
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 7 maart 2016 @ 20:24:59 #290
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160499087
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:01 schreef W00fer het volgende:

[..]

Heb jij de originele die ooit, misschien wel 10 jaar geleden, op een kermis zijn uitgedeeld dan? Heeft heel Nederland er toegang tot, buiten de matige en blokkerige 480p kwaliteit die in hermontage op Youtube verschenen is?

Nee.

Bovendien zijn veel mensen zo ingenomen met hun collectie dat het lastig is om er wat van te kopen oid.
Eerst specifiek over die dvd beginnen en dan over mensen beginnen die ingenomen zijn met hun collectie. Sjongejonge. :')

Já, ik heb die 'originele' onofficiële dvd. En nu?

EDIT: En verder; al die circusshows zijn ooit op televisie uitgezonden. Had "heel Nederland" toen toegang tot die shows en de kans om ze op te nemen? Ja.

[ Bericht 7% gewijzigd door ArnieAlberts op 07-03-2016 20:37:36 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:26:07 #291
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160499131
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat voor VHS je gebruikt. België is niet voor niets uitvinder van NICAM Stereo en lag qua enkele broadcasttechnieken voor op Nederland.
Nou sorry hoor, maar no way in hell dat je broadcast-quality op VHS gaat kunnen terugvinden in het geval van zendlijnregistraties. En kom nu niet aan met van die HD-VHS'en D-VHS, die staan buiten deze discussie.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_160499263
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef W00fer het volgende:
Nu ook door producent Mountain Road bevestigd via mail:

Geen blu-ray van Keet en Koen en Bassie en Adriaan.

Enige manier om hem dus nog in HD te krijgen is mocht hij ooit op tv worden uitgezonden daarvan opnemen.

Zonde man :'(
Pfft. Moet ik anno 2016 een dvd gaan kopen.
standaarddrinker
  maandag 7 maart 2016 @ 22:21:11 #293
174940 W00fer
Maar echt
pi_160504116
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Eerst specifiek over die dvd beginnen en dan over mensen beginnen die ingenomen zijn met hun collectie. Sjongejonge. :')

Já, ik heb die 'originele' onofficiële dvd. En nu?

EDIT: En verder; al die circusshows zijn ooit op televisie uitgezonden. Had "heel Nederland" toen toegang tot die shows en de kans om ze op te nemen? Ja.
In 1981 ja :')
Het gaat erom dat iets nu moeilijk te krijgen is. En daarom is het NU zeldzaam. Postzegels zijn dus ook NU zeldzaam, toen niet. Zelf kom je ermee dat Bassie een hartig woordje met me wil wisselen (toen ik die dvd nog niet eens had) terwijl je m zelf ook hebt :') Dus wat zit je nou te jennen.

Verder zijn we uitgepraat want je lijkt me erg overtuigd van je eigen gelijk en daar heb ik hélemaal geen zin in.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 7 maart 2016 @ 23:17:24 #294
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_160505827
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef W00fer het volgende:
Nu ook door producent Mountain Road bevestigd via mail:

Geen blu-ray van Keet en Koen en Bassie en Adriaan.

Enige manier om hem dus nog in HD te krijgen is mocht hij ooit op tv worden uitgezonden daarvan opnemen.

Zonde man :'(
Hadden ze nog een reden gegeven?

Ik wil eigenlijk wel alles HD, maar ik heb geen blu-rayapparatuur. Internet heeft het allemaal allang ingehaald, dus dat zal ook de reden wel zijn.

Ik kan 1080i opnemen, dus hou me maar op de hoogte als-ie ooit op tv komt (ik ben een ster in een dag later er pas achter komen). :Y
  dinsdag 8 maart 2016 @ 00:03:55 #295
174940 W00fer
Maar echt
pi_160507243
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:17 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Hadden ze nog een reden gegeven?

Ik wil eigenlijk wel alles HD, maar ik heb geen blu-rayapparatuur. Internet heeft het allemaal allang ingehaald, dus dat zal ook de reden wel zijn.

Ik kan 1080i opnemen, dus hou me maar op de hoogte als-ie ooit op tv komt (ik ben een ster in een dag later er pas achter komen). :Y
"Er komt geen blu-ray" was het korte mailtje van Sjef Scholte. Geen reden dus.
Blu-ray kost je de kop niet, voor 3 tientjes heb je al een tweedehands Philips spelertje van usedproducts (of marktplaats).
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160526824
Bassie en illegaal.
Die gast gebruikt zelf gejatte Super Mario-geluiden in die belabberde film van hem. :')
  dinsdag 15 maart 2016 @ 01:37:37 #297
174940 W00fer
Maar echt
pi_160677166
Komt weer een nieuwe rechtzaak van de boeven versus B&A

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)r-met-de-Baron.dhtml
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160677614
Gemene pikkeboeven bidebidebidebidebidebidebidebide
standaarddrinker
pi_160691507


Het moet voor Keet & Koen ook verschrikkelijk zijn geweest om te werken met Bas en Aad. Je ziet ze nooit meer samen iets in ontvangst nemen.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')