Dat klinkt bijna alsof je ermee wilt of gaat stoppen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Een goede grote stad gemaakt met werkende infrastructuur en paar monumenten. Toen vond ik het wel weer leuk geweest, dit spel.
Perfecte bochten maken enzo? Gewoon met een weg met zoning, en die later upgraden naar snelwegquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:52 schreef Adolecens het volgende:
Hoe maken jullie je (snel)wegen perfect passend aan elkaar in curved mode?
Ik wil een curvy snelweg aanleggen. Niet helemaal in een rechte lijn, of een bocht van 90 graden ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Perfecte bochten maken enzo? Gewoon met een weg met zoning, en die later upgraden naar snelweg
O dat doe ik altijd met die free tool.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil een curvy snelweg aanleggen. Niet helemaal in een rechte lijn, of een bocht van 90 graden ofzo.
En bij de snelwegen beide trace's dus continue over het hele traject zeg 40 meter van elkaar.
Ik bedoel dit:quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:58 schreef Divje het volgende:
[..]
O dat doe ik altijd met die free tool.
Uh. Alles verwijderen en opnieuw tekenen zoals je het wil hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik die perfect evenwijdig aan elkaar?
Als je eerst een gewone eenrichtingsweg aanlegt in een van de twee richtingen kan je de andere richting vervolgens laten snappen op bijvoorbeeld 3 blokjes afstand. Dan kan je later de weg(en) upgraden naar snelweg.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik die perfect evenwijdig aan elkaar?
Die motoren moeten ook gekoeld worden na zo'n tripquote:Op woensdag 9 september 2015 02:25 schreef Adolecens het volgende:
You're doing it wrong..
[ afbeelding ]
Herkenbaar, ik probeer het altijd zo netjes mogelijk naast elkaar te leggen, kost soms even wat tijd en moeite. Als je zoveel mogelijk rechte stukken bouwt is het het makkelijkst.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik die perfect evenwijdig aan elkaar?
https://www.reddit.com/r/(...)rallel_curved_roads/quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik die perfect evenwijdig aan elkaar?
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:14 schreef pipojansen het volgende:
ik heb de game gedownload. al een poos geleden. maar ik kreeg een melding dat ik moest inloggen. wist niet hoe en wat.
ik ben maar teruggevallen op simcity4.
de game was toen nog gewoon gratis. volgens mij nog steeds toch? alleen de uitbreiding(en) kun je kopen.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
koop hem gewoon in 1 van de vele sales
Cities skylines is nooit gratis geweest (idem voor Simcity 4)quote:Op donderdag 10 september 2015 00:11 schreef pipojansen het volgende:
[..]
de game was toen nog gewoon gratis. volgens mij nog steeds toch? alleen de uitbreiding(en) kun je kopen.
en ik heb niet zoveel met online-meuk. de reden ook waarom ik 'm weer gedeinstalleerd had.
lijkt me verder wel een leuke game. binnenkort maar weer eens uitproberen.
simcity weet ik, ik speel die game al een poosje. heb ook vorige deeltjes liggen.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Cities skylines is nooit gratis geweest (idem voor Simcity 4)
hooguit heeft C:S een gratis speelbaar weekend gehad zoals wel vaker op steam gebeurd (maar volgens mij niet)
quote:Op donderdag 10 september 2015 00:36 schreef pipojansen het volgende:
ik lul. even opgezocht. gewoon van steam gekocht. 31 maart van dit jaar. gewoon domweg vergeten.
Staat gewoon in de opties dus nog maar een keer kijken denk ikquote:Op woensdag 9 september 2015 23:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
En is het mogelijk dat tilt-shiften uit te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |