abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:35:01 #1
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_155274106




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*


Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Handige links en guides:
• Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods
• Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki
• Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines
• Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods
• How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1
• Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier)
• Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc
• Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen?

Hier de oplossing.
• Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game:
SPOILER: Tip door SuperHarregarre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.

• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.

• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.

• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.

Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Terraform tool
Extended Public Transport UI
Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
Lane Changer: No left/right turn

Saved Games / Maps
Circle City

SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:35:57 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_155274139
Met een schaamteloze repost :@

Zie mooie steden hier :o

Begin wel te balen van wat issues, die volgens mij wel standaard zijn :{ Mijn dorpje van ~18k inwoners heeft inmiddels 200 garbage trucks, maar het vuil blijft in sommige wijken (die wel groen kleuren op de vuilniskaart) opstapelen :{
Daarbij heeft de brandweer in een buitenwijk 14 (!) dagen nodig om bij een brandend gebouw aan te komen :{ Nou zal ik best niet alles superoptimaal hebben aangelegd, maar 14 dagen?
Ook wel typisch: er lijken altijd tientallen (zo niet honderden) mensen bij de bushalte te staan, maar uiteindelijk gaan er maar 200 per week met de bus :') de rest staat daar gewoon de bussen aan te moedigen ofzo *O*

Het spelplezier is nog niet bedorven tho :@
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:22:23 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155278463
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:35 schreef MrTorture het volgende:
Met een schaamteloze repost :@

Zie mooie steden hier :o

Begin wel te balen van wat issues, die volgens mij wel standaard zijn :{ Mijn dorpje van ~18k inwoners heeft inmiddels 200 garbage trucks, maar het vuil blijft in sommige wijken (die wel groen kleuren op de vuilniskaart) opstapelen :{
Daarbij heeft de brandweer in een buitenwijk 14 (!) dagen nodig om bij een brandend gebouw aan te komen :{ Nou zal ik best niet alles superoptimaal hebben aangelegd, maar 14 dagen?
Ook wel typisch: er lijken altijd tientallen (zo niet honderden) mensen bij de bushalte te staan, maar uiteindelijk gaan er maar 200 per week met de bus :') de rest staat daar gewoon de bussen aan te moedigen ofzo *O*

Het spelplezier is nog niet bedorven tho :@
Van die garbage trucks herken ik wel. Ook van de bussen. Dan zie ik bij een bushalte veel mensen staan, maar als ik dan op een bus klik die die bushalte heeft aangedaan, dan is er bijna niemand ingestapt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_155280419
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Van die garbage trucks herken ik wel. Ook van de bussen. Dan zie ik bij een bushalte veel mensen staan, maar als ik dan op een bus klik die die bushalte heeft aangedaan, dan is er bijna niemand ingestapt.
Qua bussen kan dit bijvoorbeeld aan de hand zijn:
- mensen wachten op een andere lijn aan dezelfde halte (kun je met kleuren checken)
- mensen willen wel instappen, maar de bus is al vol van vorige haltes (door meerijden met de bus, of de bus volgen kan je erachter komen)

Is me wel opgevallen dat qua instappen de bushalte wel werk met een first-in-first-out systeem. Dus als er een volle bus bij een halte stopt en er stappen maar 2 mensen uit, stappen de 2 met langste halte-wachttijd in.

Ik ben wel blij met gedownloade grotere bussen de standaard 30 is vaak te weinig. Liever een gelede bus van 115.
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:20:02 #5
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_155280478
Het was een blauwe halte, vrijwel lege bus en nog stappen er maar een paar mensen in :') Of ze staan er te wachten op de rode lijn, die nooit komt :P Op zich zijn het maar kleinigheidjes, maar ik heb SimCity afgekraakt toen het ArcadeVillage werd. Gelukkig kun je hier wel echt groot bouwen O+
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_155280648
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef MrTorture het volgende:
Het was een blauwe halte, vrijwel lege bus en nog stappen er maar een paar mensen in :') Of ze staan er te wachten op de rode lijn, die nooit komt :P Op zich zijn het maar kleinigheidjes, maar ik heb SimCity afgekraakt toen het ArcadeVillage werd. Gelukkig kun je hier wel echt groot bouwen O+
Totdat je je stad opeens niet kan openen omdat er iets stuk is, en dan mag je het uitzoeken op een steamforum. :{
pi_155280845
quote:
13s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:25 schreef elkravo het volgende:

[..]

Totdat je je stad opeens niet kan openen omdat er iets stuk is, en dan mag je het uitzoeken op een steamforum. :{
wees blij, met EA had je gewoon pech gehad en kon je direct opnieuw beginnen..

beide spellen hebben voor mij hun +'en en -'en, en het liefste zou ik een mix van beide zien.. (wishfull thinking)
pi_155281729
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:33 schreef mschol het volgende:

[..]

wees blij, met EA had je gewoon pech gehad en kon je direct opnieuw beginnen..

beide spellen hebben voor mij hun +'en en -'en, en het liefste zou ik een mix van beide zien.. (wishfull thinking)
Tja, misschien ben ik gewoon te n00b voor dit, maar ik heb geen idee wat en waar ik het op Steamforums moet zoeken hoor. Ben geen tiener of zo die hier mee opgegroeid is... ben 40 en zie enorm op tegen het moeten uitzoeken op een forum. Ik speel normaal geen spellen, was vroeger ook alleen geïnteresseerd in Simcity (tot Sim2000 daarna was het bagger). Ik wil gewoon een spel kopen en ermee spelen - niet problemen op een forum moeten uitzoeken waar ik door bomen het bos niet zie. Zie me wat dat betreft maar als bejaard of zo - 't moet gewoon werken voor me.

Maar ik begrijp dat je als user maar tevreden moet zijn en vooral geen mods met extra plezier moet downloaden omdat dan al je moeite opeens tevergeefs kan zijn. Dat had ik ook met traphic++ beetje met busbanen klooien en opeens werkt het niet meer en kan je er niet meer bij.

Ik heb geen idee wat voor mod-makers erachter zitten, en of dat een beetje gecontroleerd en dan toegelaten wordt door de eigenlijke spel-maker, maar het lijkt meer wild west en good luck. Dat zuigt als je uren spendeert en er niet meer bij kan vanwege een error zonder omschrijving.

Niet een klacht tegen jou hoor - jij bent best behulpzaam hier. ;) Maar wel een klacht tegen hoe dit spel op de markt op de markt gebracht wordt. Zal wel "modern" zijn.

Misschien moet ik niet klagen voor een spel van 13 EUR. Een paar weken plezier was het... nu weet ik niet of ik wel verder wil hiermee... kan wel een nieuwe stad beginnen zonder mods, de lol is er daarmee wel een beetje af.
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:29:11 #9
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_155282065
SimCity deed het de eerste maand niet.. Betaalde je volgens mij ~60 euro voor? Als goedmakertje kregen we een ander spel. Kon kiezen uit allerlei third person schietspellen en het spel dat ik koos bleek een klein probleempje te hebben: het schieten werkte niet (volgens mij icm een bepaald type videokaart) :')
Alle SC savegames moesten in de cloud worden opgeslagen en werkelijk álle servers zijn minstens een keer leeg geraakt/gehaald. Heb uiteindelijk 3 uur kunnen en willen spelen. Maps waren niet groter dan 2x2 kilometer en alle problemen uit Cities (die ik tot nu toe herken) waren 10x erger aanwezig in SC.

Voorlopig vermaak ik me met Cities O+
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 17 augustus 2015 @ 05:41:47 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155284697
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:18 schreef elkravo het volgende:

[..]

Qua bussen kan dit bijvoorbeeld aan de hand zijn:
- mensen wachten op een andere lijn aan dezelfde halte (kun je met kleuren checken)
- mensen willen wel instappen, maar de bus is al vol van vorige haltes (door meerijden met de bus, of de bus volgen kan je erachter komen)

Is me wel opgevallen dat qua instappen de bushalte wel werk met een first-in-first-out systeem. Dus als er een volle bus bij een halte stopt en er stappen maar 2 mensen uit, stappen de 2 met langste halte-wachttijd in.

Ik ben wel blij met gedownloade grotere bussen de standaard 30 is vaak te weinig. Liever een gelede bus van 115.
Ik had het gecheckt, nadat mijn bus de halte net had verlaten en de bus was nagenoeg leeg vertrokken. Tevens was het een bushalte waar maar één lijn stopt.

Die bus dan ook maar eens downloaden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_155285422
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:11 schreef elkravo het volgende:

[..]

Tja, misschien ben ik gewoon te n00b voor dit, maar ik heb geen idee wat en waar ik het op Steamforums moet zoeken hoor. Ben geen tiener of zo die hier mee opgegroeid is... ben 40 en zie enorm op tegen het moeten uitzoeken op een forum. Ik speel normaal geen spellen, was vroeger ook alleen geïnteresseerd in Simcity (tot Sim2000 daarna was het bagger). Ik wil gewoon een spel kopen en ermee spelen - niet problemen op een forum moeten uitzoeken waar ik door bomen het bos niet zie. Zie me wat dat betreft maar als bejaard of zo - 't moet gewoon werken voor me.

Maar ik begrijp dat je als user maar tevreden moet zijn en vooral geen mods met extra plezier moet downloaden omdat dan al je moeite opeens tevergeefs kan zijn. Dat had ik ook met traphic++ beetje met busbanen klooien en opeens werkt het niet meer en kan je er niet meer bij.

Ik heb geen idee wat voor mod-makers erachter zitten, en of dat een beetje gecontroleerd en dan toegelaten wordt door de eigenlijke spel-maker, maar het lijkt meer wild west en good luck. Dat zuigt als je uren spendeert en er niet meer bij kan vanwege een error zonder omschrijving.

Niet een klacht tegen jou hoor - jij bent best behulpzaam hier. ;) Maar wel een klacht tegen hoe dit spel op de markt op de markt gebracht wordt. Zal wel "modern" zijn.

Misschien moet ik niet klagen voor een spel van 13 EUR. Een paar weken plezier was het... nu weet ik niet of ik wel verder wil hiermee... kan wel een nieuwe stad beginnen zonder mods, de lol is er daarmee wel een beetje af.
Dat krijg je als je een mod/asset maakt, het echte spel gepatcht wordt, en de mods (nog) niet compatibel zijn omdat de modmakers niet bij de ontwikkelaar werken. En er zijn zo veel mods dat een ontwikkelaar niet kan en niet wil checken of alle mods compatibel zijn met een nieuwe patch.

En na de patch ben je afhankelijk van de tijd en welwillendheid van de modmakers of ze hem up to date houden. Die mensen doen het ook maar als hobby namelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:40:21 #12
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_155286036
Mod's zijn behoorlijk gevaarlijk in skyline :P

Het is niet al te ingewikkeld om er een C# trojan bij te packen, kan allemaal zonder problemen.
pi_155287276
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Mod's zijn behoorlijk gevaarlijk in skyline :P

Het is niet al te ingewikkeld om er een C# trojan bij te packen, kan allemaal zonder problemen.
Heb nog nooit gehoord dat dit gebeurd... Ook geen berichten op de reddit ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:10:41 #14
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155287447
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:18 schreef elkravo het volgende:

Ik ben wel blij met gedownloade grotere bussen de standaard 30 is vaak te weinig. Liever een gelede bus van 115.
Met de Improved Public Transport mod kan je de reguliere bussen ook aanpassen qua cappaciteit en het aantal rijdende bussen per lijn.

Wat betreft de hoeveelheid vuilniswagens, ik vermoed dat je wegennet niet optimaal is waardoor je vuilniswagens te vaak stil staan in het verkeer.
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:58:46 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_155288428
quote:
11s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heb nog nooit gehoord dat dit gebeurd... Ook geen berichten op de reddit ofzo.
Nee omdat nog niemand dit uitgevoerd heeft.

Heb zelf de chip remover mod gemaakt :P en nog wat niet gepublished spul, maar je kunt gewoon vanuit je mod zooi aanroepen waar je zin in hebt. Dus ook filesystem lezen enzo, of als je wilt alles verwijderen.

Dus met een beetje moeite bouw je er een trojan in. Beetje omslachtig om het zo te verspreiden maar het kan wel.
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:03:10 #16
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_155288516
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Met de Improved Public Transport mod kan je de reguliere bussen ook aanpassen qua cappaciteit en het aantal rijdende bussen per lijn.

Wat betreft de hoeveelheid vuilniswagens, ik vermoed dat je wegennet niet optimaal is waardoor je vuilniswagens te vaak stil staan in het verkeer.
En met Advanced Vehicle Options (AVO) kan je ook nog selecteren welke type voertuigen je wel en niet wil spawnen.
Dus dan zijn die generieke bussen en andere voertuigen die standaard meekomen met Cities Skylines ook verleden tijd.



De Mercedes Citaro's en Volvo 7900's van DANZ | D3S DESIGN zijn in ieder geval een must have voor je stad.
En natuurlijk de VDL Citea van Nederlandse bodem. ^O^
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:23:45 #17
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_155289001
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:10 schreef Black-Hole het volgende:

Wat betreft de hoeveelheid vuilniswagens, ik vermoed dat je wegennet niet optimaal is waardoor je vuilniswagens te vaak stil staan in het verkeer.
Heb nu een busbaan aangelegd en de vuilniswagens min of meer verplicht daar overheen te rijden. Scheelt behoorlijk op de drukste knooppunten ^O^ Toch geloof ik niet dat dit probleem zou kunnen bestaan met 200 vuilniswagens op 18.000 inwoners (5.000 huishoudens?). Komt neer op 1 vuilniswagen voor 25 adresjes :P
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:24:06 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155289010
Ik heb deze in mijn steden rond rijden:


D3S Solaris Urbino 24 Concept

Geen veel mensen in, heeft een klein nadeel: hij past niet helemaal langs een bushalte.
So we just called him Fred
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:36:29 #19
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155289306
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:23 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Heb nu een busbaan aangelegd en de vuilniswagens min of meer verplicht daar overheen te rijden. Scheelt behoorlijk op de drukste knooppunten ^O^ Toch geloof ik niet dat dit probleem zou kunnen bestaan met 200 vuilniswagens op 18.000 inwoners (5.000 huishoudens?). Komt neer op 1 vuilniswagen voor 25 adresjes :P
Yep, bepaalde zaken zijn verre van realistisch qua aantallen. En dan rijden ze ook nog 24/7 rond :D
pi_155292444
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 00:11 schreef elkravo het volgende:

[..]

---

Maar ik begrijp dat je als user maar tevreden moet zijn en vooral geen mods met extra plezier moet downloaden omdat dan al je moeite opeens tevergeefs kan zijn. Dat had ik ook met traphic++ beetje met busbanen klooien en opeens werkt het niet meer en kan je er niet meer bij.

---

Misschien moet ik niet klagen voor een spel van 13 EUR. Een paar weken plezier was het... nu weet ik niet of ik wel verder wil hiermee... kan wel een nieuwe stad beginnen zonder mods, de lol is er daarmee wel een beetje af.
Dit kan het probleem zijn, als je een stad gemaakt hebt met een aantal features van T++ er in kan je deze niet openen als T++ uitgeschakeld staat of je moet T++ in Ghost mode zetten (Als je naar je mods gaat in t hoofdmenu staat er onder T++ een option button als t goed is), dit zorgt ervoor dat de busbanen gewone wegen worden, wat er met de custom lanes gebeurt durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Beste is om een nieuwe stad te maken zonder T++ (ook niet in ghost mode) aangezien het naast een enorme performance impact ook extra code aan de simulatie toevoegd en deze de mist in gaat als je T++ een keer vergeten bent aan/uit te zetten.

Ik dacht namelijk in een van je vorige post ze zien dat je T++ had uitgeschakeld. Hopelijk lost dit het op :)

Edit: Je kan nog steeds met mods een nieuwe stad maken, echter zou ik voorzichtig zijn met mods die de simulatie aanpassen. Ik speel zelf ook met mods en ben persoonlijk nog niet het probleem tegen gekomen dat ik mn stad niet kon openen (heb wel alle steden met T++ verwijderd op het moment dat ik T++ volledig uitgeschakeld had). Qua custom assets kan je eigelijk downloaden wat je wilt om je stad mee te vormen deze zorgen vrijwel nooit voor problemen en zijn imo meer hetgene wat je nodig hebt om een goed uitziende/vermakelijke stad te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door G3F op 17-08-2015 14:50:56 ]
pi_155300803
Dit is niet mijn probleem... steden zonder gebruik van T++ elementen (dat al heel lang uitstaat) doen het niet. Ik refereerde naar die ene stad met T++ die het niet meer deed, toen ben ik meteen gekapt met die mod en heb het uitgeschakeld. T++ is het probleem niet.

Voorts kan ik wel een nieuwe stad beginnen met alle mods ingeschakeld die ik ook bij andere steden had. Dat vind ik best gek.
pi_155301149
Alweer even niet meer gepeeld. Maar is er ondertussen al een Gotham mod?
pi_155309730
Beginners welkom:D
Geniet van het leven:):)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:30:33 #24
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_155313489
Ik dacht dat een dam me wel aan schone, veilige energie zou helpen :')
Doet-ie op zich wel, maar nu heeft een deel van m'n stad natte voetjes :D Ik was zo naïef om te denken dat je zo'n dam wel zonder nadenkwerk in een rivier kon gooien :D
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 05:51:09 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155315844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:30 schreef MrTorture het volgende:
Ik dacht dat een dam me wel aan schone, veilige energie zou helpen :')
Doet-ie op zich wel, maar nu heeft een deel van m'n stad natte voetjes :D Ik was zo naïef om te denken dat je zo'n dam wel zonder nadenkwerk in een rivier kon gooien :D
Herkenbaar. hehe
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')