abonnement Unibet Coolblue
pi_155327947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:57 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik ben een trotse lurker. Leedvermaak kent immers geen tijd. Ik vind jullie overigens allemaal schattig. O+
Het wachten is tot je tweede mentale instorting om vervolgens een ander uit te maken voor "mad" en dat onder 'leedvermaak' te scharen.

Houd je sterk, maatje.
pi_155328054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het wachten is tot je tweede mentale instorting om vervolgens een ander uit te maken voor "mad" en dat onder 'leedvermaak' te scharen.

Houd je sterk, maatje.
Ik en een mentale instorting. :') Of dacht je daadwerkelijk dat een stel kansloze figuranten op een internetforum mijn geestelijke toestand in welk hoedanigheid ook maar enigszins kunnen beïnvloeden?
pi_155328067
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wil fiets aanschaffen en voor de tv fietsen.

:'(
Kan ook. Qua sporten maakt het niet zoveel uit wat je doet, als je het goed doet.

Wat betreft angst heeft dat dan weer weinig nut, natuurlijk.
full stops and exclamation marks
pi_155328093
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hij is niet enige. Er zijn hier vaste lurkers zo te zien. Sws halve gym maar ook allemaal mensen die opeens opduiken bij bepaalde onderwerpen. Blijkbaar bestaan er mensen die op fok komen meelezen zonder te posten?? 8)7
Ja, hebben wij ook last van man:

full stops and exclamation marks
pi_155328147
krio ben je surinamer??
pi_155328173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:02 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik en een mentale instorting. :') Of dacht je daadwerkelijk dat een stel kansloze figuranten op een internetforum mijn geestelijke toestand in welk hoedanigheid ook maar enigszins kunnen beïnvloeden?
Een hoop blabla, hetzelfde riedeltje als ieder ander die wel even duidelijk wil maken dat hij/zij niets geeft om "stel kansloze figuranten" - om vervolgens precies datzelfde groepje weer op te zoeken en te vertellen hoe goed hij wel niet is. Zo boeiend is je leven dus, Arya.

Je bent de zoveelste die terug is gekomen na een digitale zelfmoord, maak jezelf geen leuke(re) verhalen wijs.
pi_155328252
pi_155328291
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:05 schreef Deuce92 het volgende:
krio ben je surinamer??
Surinaamse Nederlander, ja!!

En jij?
full stops and exclamation marks
pi_155328336
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:06 schreef zarGon het volgende:
Een hoop blabla, hetzelfde riedeltje als ieder ander die wel even duidelijk wil maken dat hij/zij niets geeft om "stel kansloze figuranten" - om vervolgens precies datzelfde groepje weer op te zoeken en te vertellen hoe goed hij wel niet is. Zo boeiend is je leven dus, Arya.

Je bent de zoveelste die terug is gekomen na een digitale zelfmoord, maak jezelf geen leuke(re) verhalen wijs.
Mijn leven is inderdaad redelijk boeiend. Ik zoek overigens niemand op. De momenten dat ik überhaupt dit topic aanklik zijn op wekelijkse basis op één hand te tellen. Niets meer dan een antropologisch veldonderzoek, om vervolgens met veel genoegen gade te slaan dat de onofficiële en morele leider van het topic - de infamous en huisautist zarGon - nog steeds met ridicule en simplistische psychoanalyses de show probeert te stelen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:14:56 #235
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_155328421
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ziehier 1 van de 125; onze aloude AryaMehr die het toch niet even kan laten om z'n gezicht te laten zien op de plek des onheils die hij - echt - totaal niets vindt, maar het toch niet kan laten om toch nog te reageren.
Aryamehr, mooie tijden toen die hier mentaal kapot werd gemaakt. Daar is de mentale staat van montelly nog niks bij
pi_155328439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:12 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Mijn leven is inderdaad redelijk boeiend. Ik zoek overigens niemand op. De momenten dat ik überhaupt dit topic aanklik zijn op wekelijkse basis op één hand te tellen. Niets meer dan een antropologisch veldonderzoek, om vervolgens met veel genoegen gade te slaan dat de onofficiële en morele leider van het topic - de infamous en huisautist zarGon - nog steeds met ridicule en simplistische psychoanalyses de show probeert te stelen.
Gast. Sus.
pi_155328440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:12 schreef Intellectueel het volgende:

de infamous en huisautist zarGon
En hiermee heb je het meteen afgedaan als gesprekspartner.

Tot de volgende keer, strijder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 17:15:39 ]
pi_155328456
Het gaat hier nog harder dan in de GYM. Niet verwacht.
pi_155328486
quote:
Hehhehe
pi_155328500
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

Aryamehr, mooie tijden toen die hier mentaal kapot werd gemaakt. Daar is de mentale staat van montelly nog niks bij
Ik zie dat ons Koerdische huismeubilair ook nog steeds het interieur opfleurt door waanideeën te spuien. Hoe voelt dat, om in een digitale realiteit te moeten nellen dat niet of nauwelijks strookt met de werkelijkheid?
pi_155328515
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:12 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

De momenten dat ik überhaupt dit topic aanklik zijn op wekelijkse basis op één hand te tellen. Ni
Leugenaar!
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
True knowledge exists in knowing that you know nothing.
The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.
pi_155328543
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:17 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik zie dat ons Koerdische huismeubilair ook nog steeds het interieur opfleurt door waanideeën te spuien. Hoe voelt dat, om in een digitale realiteit te moeten nellen dat niet of nauwelijks strookt met de werkelijkheid?
Je kan het toch weer niet laten eh? (Ik zo te zien ook niet.)

Welke behoefte bevredig je hier eigenlijk mee?
pi_155328544
quote:
He Trigger
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:20:01 #244
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_155328594
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:17 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik zie dat ons Koerdische huismeubilair ook nog steeds het interieur opfleurt door waanideeën te spuien. Hoe voelt dat, om in een digitale realiteit te moeten nellen dat niet of nauwelijks strookt met de werkelijkheid?
Je stukjes proza lezen heerlijk weg altijd. Maar je was mentaal helemaal op. Leuke discussies waren het, dat zeker.
pi_155328605
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

En hiermee heb je het meteen afgedaan als gesprekspartner.

Tot de volgende keer, strijder.
Niet weglopen, zoals een ware autist betaamt. Laten we het hebben over een figurant die zijn halve volwassen leven heeft opgevuld door op het internet een bepaalde houding heeft aangenomen omdat zijn autistische karakter in het echte leven voor een nogal sociale isolatie heeft gezorgd.
pi_155328662
Lekker bekvechten op Fok. :O
pi_155328692
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:22 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker bekvechten op Fok. :O
Is haram
Dit gedeelte is te koop
pi_155328715
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:18 schreef zarGon het volgende:
Welke behoefte bevredig je hier eigenlijk mee?
Moeilijk te zeggen.

Aan de ene kant ben ik altijd iemand geweest die middels retorisch geweld iemand zijn intellectuele fundament probeert onderuit te halen, door te shockeren, filosoferen en analyseren. Aan de andere kant houd ik ervan om mensen op het internet een spiegel voor te houden, al is het maar omdat het digitale leven zijn eigen waarheid creëert en mensen compleet isoleert van de werkelijkheid.
pi_155328731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:23 schreef Unreachable_ het volgende:

[..]

Is haram
Ben toch geen moslim, dus kom maar op met alle harammetjes.
pi_155328737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:20 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Niet weglopen, zoals een ware autist betaamt. Laten we het hebben over een figurant die zijn halve volwassen leven heeft opgevuld door op het internet een bepaalde houding heeft aangenomen omdat zijn autistische karakter in het echte leven voor een nogal sociale isolatie heeft gezorgd.
Okay man.

Ik zie echt iemand voor mij nu die zijn gevoelens allemaal opkropt IRL en dan toch nog een uitlaatklep nodig heeft; dit topic is één van die kleppen. Doe vooral je ding hoor, maar waan je niet te veel.

Even serieus, je hebt toch wel door dat je hier geen indruk mee maakt en dat ermee doorgaan alleen maar drijfzand is? Het wordt er namelijk niet beter op, je zakt alleen maar verder weg.

Anyways, hiep hoi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')