abonnement Unibet Coolblue
pi_155269692
Ah ok - en hier verder dus....

Officiële verhaal

Tunisia terror attack: How 30 minutes of horror unfolded as holidaymakers basked in midday sun



quote:
The El Kantaoui beach was crowded with holidaymakers as lone gunman Seifeddine Rezgui arrived on the shore at around 11.55am.

Five minutes later he opened fire on dozens of innocent tourists - sparking a horrifying gun and grenade rampage which claimed the lives of 39 people.

Eye-witnesses described seeing Rezgui arrive on the beach on either a small boat or a jet ski.

He calmly strolled along the beach with his gun hidden in a parasol and chatted with people on the beach.
Zie bron voor een interactieve timeline.

Dat is in ieder geval de basis.

Tweede schutter

Binnen de algemene media was er al sprake van een tweede schutter die tot op heden nooit bekend is gemaakt, al is het wel bevestigd dat deze er is geweest.

http://www.independent.co(...)rested-10354308.html

Alternatieve media

False flag

Terror in Tunisia: Another false flag? - Veterans Today

quote:
Terror events in three countries left 63 people dead on Friday 26th June: in Tunisia, Kuwait and France. This is in the middle of the holy month of Ramadan. Friday, 26th June Beach and hotel at Sousse A Wiki site went up quickly, saysing “39 people, mostly British tourists, were killed when armed gunmen attacked two hotels.” – soon this was altered to ‘an armed gunman.’ ”

The Brits were staying in the Imperial Marhaba Hotel.
Cameron tells us who did it

The day after (27th) Cameron explained that the terror event had been perpetrated by Islamic State Terrorists. How did he know that? We are reminded of Tony Blair telling the British people that Muslims had perpetrated the 7/7 event, on the very day that it had happened. (NB Isis appears to be run by Simon Elliot, a Mossad agent.)

Comparison with 7/7, near to 10th anniversary – 27 June: Foreign Minister Tobias Ellwood said it was “the most significant terrorist attack on the British people” since the London 7/7 bombings in 2005. [Note: The British government is now running a massive terror drill mimicking the Tunisia shooting – which they claim was planned months ago!]

The Islamic State claimed responsibility for the attack at the Imperial Marhaba hotel, according to SITE Intelligence Group. There is always something very fishy when Rita Katzs’ SITE Intelligence Group is involved. SITE are the group that discovered all the Al-Qaeda/Bin Laden videos, the Foley be-heading video & all things ‘TERROR’ related, that play into the ‘official narratives’.Lees verder
http://www.pipr.co.uk/all(...)e-uniforms-no-beard/

Tweede schutter zou een politie uniform aan hebben gehad.
quote:
Despite media claims of a ‘lone-wolf’ killer, there were at least two gunmen involved in the Sousse beach massacre. It was a military operation: the men landed on the beach by boat, armed with rifles and grenades. Witnesses reported seeing at least one gunman wearing a police uniform.
http://projectcamelotport(...)unisia-beach-coverup

Hoax

UK Spy Posing as Journalist Proves Tunisian Terror Attack is a Hoax

quote:
UK journalist and author Cal Sarwar has proven through his words and actions that the attack by a lone gunman against Western tourists at a Tunisian beach resort is a hoax. He was there, he claims, on his own in the capacity as a sort of researcher. In this regard it is said:

Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.

He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze



Desgewenst vul ik de openingspost wel bij met relevante zaken.

Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.

http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:06:51 #2
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155270228
Journalist die onderzoek doet naar Islamitisch terrorisme bevindt zich in een Islamitisch land dat al eerder getroffen is door terrorisme, en maakt daar een terroristische aanval mee. Nou, dat is allemaal veel te toevallig voor de schrijver van dat artikel: het lijkt potverdorie wel of een oorlogscorrespondent een bombardement meemaakt, zo onwaarschijnlijk is het.
De auteur leest Sarwar daarna de les: waarom schrijft hij niet over Zionistisch terrorisme? (Mag Sarwar zelf uitmaken wat hij belangrijk vindt? Wordt die vraag ook aan sportjournalisten gesteld?) De zionisten zouden het woord terrorisme hebben uitgevonden, wat nogal moeilijk is als het woord door je vijanden gebruikt wordtom jou te kenmerken en wat hoe dan ook onzin is: het woord is al sinds de negentiende eeuw in gebruik.
Daarbij: ik neem aan dat een Duitser die Netanyahu bekritiseert zich ook niet hoeft bezig te houden met de Duitse misdaden uit de jaren veertig.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155270276
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:19 schreef Divje het volgende:

En dat is niet omdat ik 100% geloof in het officiële verhaal, maar omdat er geen concreet bewijs word gepost.

Hoeveel procent van de officiele verhaal geloof je niet? Wat geloof je niet?
Is er echt concreet bewijs dat de officiele verhalen klopt wel?
Er is toch maar 'n paar van 't zelfde amateur vids en fotos die zijn overal te zien op elke msm media bron.Als er waren echt 1200 getuigen zou ik wat meer verschillende beelden verwachten.
imo zijn de officiele verhalen niet goed ondergebouwd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155270409
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de officiele verhaal geloof je niet? Wat geloof je niet?
Is er echt concreet bewijs dat de officiele verhalen klopt wel?
Er is toch maar 'n paar van 't zelfde amateur vids en fotos die zijn overal te zien op elke msm media bron.Als er waren echt 1200 getuigen zou ik wat meer verschillende beelden verwachten.
imo zijn de officiele verhalen niet goed ondergebouwd.
Als je onder vuur genomen wordt door een of andere gek ga je niet rustig staan filmen. Dan maak je dat je weg komt.
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:20:47 #5
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155270551
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de officiele verhaal geloof je niet? Wat geloof je niet?
Is er echt concreet bewijs dat de officiele verhalen klopt wel?
Er is toch maar 'n paar van 't zelfde amateur vids en fotos die zijn overal te zien op elke msm media bron.Als er waren echt 1200 getuigen zou ik wat meer verschillende beelden verwachten.
imo zijn de officiele verhalen niet goed ondergebouwd.
Jij denkt toch dat de aanslag in New York in scene is gezet? Als ze dat in zo'n grote stad voor elkaar kunnen krijgen, waarom kiezen ze dan nu voor een klein strand?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155270561
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je onder vuur genomen wordt door een of andere gek ga je niet rustig staan filmen. Dan maak je dat je weg komt.
Ik denk er zou wel wat mensen tussen de 1200 die zullen 'n paar fotos nemen. Er zijn ook heel weinige beelden te zien van de aftermath toen de terrorist al doodgeschoten was. En die welberoemde msm beelden kunnen makkelijk gestaged zijn.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155270581
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk er zou wel wat mensen tussen de 1200 die zullen 'n paar fotos nemen. Er zijn ook heel weinige beelden te zien van de aftermath toen de terrorist al doodgeschoten was. En die welberoemde msm beelden kunnen makkelijk gestaged zijn.imo.
Ja Tingo, maar dat denk je bij álles.
pi_155270591
quote:
5s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:20 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jij denkt toch dat de aanslag in New York in scene is gezet? Als ze dat in zo'n grote stad voor elkaar kunnen krijgen, waarom kiezen ze dan nu voor een klein strand?
Ik weet 't niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155270606
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja Tingo, maar dat denk je bij álles.
Wat bedoel je met 'alles' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155270628
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de officiele verhaal geloof je niet? Wat geloof je niet?
Is er echt concreet bewijs dat de officiele verhalen klopt wel?
Er is toch maar 'n paar van 't zelfde amateur vids en fotos die zijn overal te zien op elke msm media bron.Als er waren echt 1200 getuigen zou ik wat meer verschillende beelden verwachten.
imo zijn de officiele verhalen niet goed ondergebouwd.
Ga je nou serieus beweren dat je de context van die post van mij niet snapt?
Om daarna op dezelfde voet verder te gaan als in de vorige topics?
Deze vragen heb je allemaal al een keer gesteld en zijn door verschillende mensen meerdere keren beantwoord.
Die filmpjes waar jij altijd mee aankomt staan op hetzelfde medium als waar de 'MSM' filmpjes staan.
Imho ben jij volslagen doorgedraaid in je hoaxery-wereldje en zit je vast in een vicieuze cirkel waarin alleen je eigen mening telt als waarheid.

Zal ik je wat vertellen, élke psycholoog zou je gedwongen op laten nemen danwel platspuiten met medicatie. :W

Ik laat dit topic links liggen, tenzij je eens met iets aan komt zetten wat wél ergens op slaat.

'Ik denk' 'Ik vind' 'Ik weet het niet' zomaar een greep uit jou vocabulaire. Feiten ken je niet overleggen hier. :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155270649
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'alles' ?
Alles. Elke aanslag die in het nieuws komt is volgens jou anders dan ons verteld wordt. Structureel zeg jij meteen: dat is niet zo, want ik geloof het niet.
pi_155270789
'verontwaardigd zijn over de echtheid doe je maar ergens anders'.
Dat zou ook wel in een topicpointer passen.
pi_155271040
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:21 schreef Tingo het volgende:
die welberoemde msm beelden kunnen makkelijk gestaged zijn.imo.
Precies wat Summers ook zegt, mijn vraag aan jullie is dan, hoe zien jullie dit concreet? hoe zouden de (amateur) beelden gestaged kunnen zijn?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155271085
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Ga je nou serieus beweren dat je de context van die post van mij niet snapt?
Om daarna op dezelfde voet verder te gaan als in de vorige topics?
Deze vragen heb je allemaal al een keer gesteld en zijn door verschillende mensen meerdere keren beantwoord.
Die filmpjes waar jij altijd mee aankomt staan op hetzelfde medium als waar de 'MSM' filmpjes staan.
Imho ben jij volslagen doorgedraaid in je hoaxery-wereldje en zit je vast in een vicieuze cirkel waarin alleen je eigen mening telt als waarheid.

Zal ik je wat vertellen, élke psycholoog zou je gedwongen op laten nemen danwel platspuiten met medicatie. :W

Ik laat dit topic links liggen, tenzij je eens met iets aan komt zetten wat wél ergens op slaat.

'Ik denk' 'Ik vind' 'Ik weet het niet' zomaar een greep uit jou vocabulaire. Feiten ken je niet overleggen hier. :)
Absoluut niet waar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:43:38 #15
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155271110
Ik doe echt mijn best om het te begrijpen, maar het is me nog steeds niet duidelijk. Om angst te zaaien, verspreidt men een verhaal over een islamitische terrorist die in een toeristenoord dood en verderf zaait. Dat oord ligt in een islamitisch land. De miljoenen andere Moslims in dat land hebben er niets mee te maken, en er zijn al demonstraties geweest tegen het terrorisme.
Het verschilt allemaal bijzonder weinig van andere godsdiensten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155271148
Maak je niet druk Tingo

Divje is niet de enige die in staat is observaties te maken over het gedrag van andere. Het is wachten tot mijn topic weer open gaat

Blijf ondertussen gewoon doorposten *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155271149
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alles. Elke aanslag die in het nieuws komt is volgens jou anders dan ons verteld wordt. Structureel zeg jij meteen: dat is niet zo, want ik geloof het niet.
Wat ik zie op 't nieuws neemt maar 'n heel klein beetje tijd in m'n leven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155271151
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut niet waar.
Nogal wiedes dat je dat over jezelf zegt. Is vaak zo bij mensen die niet bewust zijn van hun eigen gedrag :')

En voor Ali, ik ben dermate bewust van m'n eigen gedrag dat het me wel eens in de weg zit. Je bent niet de enige met een hoge interesse voor Psychologie en je hebt zeker niet alle wijsheid in pacht wat dat betreft :)

En voor iemand weer woorden in m'n mond legt, dat heb ik zelf ook niet :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155271549
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat je dat over jezelf zegt. Is vaak zo bij mensen die niet bewust zijn van hun eigen gedrag :')

En voor Ali, ik ben dermate bewust van m'n eigen gedrag dat het me wel eens in de weg zit. Je bent niet de enige met een hoge interesse voor Psychologie en je hebt zeker niet alle wijsheid in pacht wat dat betreft :)

En voor iemand weer woorden in m'n mond legt, dat heb ik zelf ook niet :P
Ik ken mezelf heel goed dankje en vertrouw m'n eigen mening/perspectief. Dat is waarschijnlijk 'n teken van 'n sterke geest denk ik.Ik heb ook vrienden die psychologen zijn en ze zullen me nooit als geestelijk gestoord of zo diagnoseren.Ze vinden m'n meningen wel outlandish maar niet psychotisch of zo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:03:08 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155271588
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ken mezelf heel goed dankje en vertrouw m'n eigen mening/perspectief. Dat is waarschijnlijk 'n teken van 'n sterke geest denk ik.Ik heb ook vrienden die zijn psychologen zijn en ze zullen me nooit als geestelijk gestoord of zo diagnoseren.Ze vinden m'n meningen wel outlandish maar niet psychotisch of zo.
Toch wel afgestudeerde psychologen hè? De ene psych is de andere niet, btw fijn dat er een deel 4 is *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:05:52 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155271654
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ken mezelf heel goed dankje en vertrouw m'n eigen mening/perspectief. Dat is waarschijnlijk 'n teken van 'n sterke geest denk ik.Ik heb ook vrienden die psychologen zijn en ze zullen me nooit als geestelijk gestoord of zo diagnoseren.Ze vinden m'n meningen wel outlandish maar niet psychotisch of zo.
Niets mis met op je eigen mening vertrouwen. Wat wel mis gaat is te veel vertrouwen op die mening, en die mening boven bewijs van het tegenover gestelde plaatsen. Niet psychotisch, maar wel menselijk en iets om je bewust van te zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155271693
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niets mis met op je eigen mening vertrouwen. Wat wel mis gaat is te veel vertrouwen op die mening, en die mening boven bewijs van het tegenover gestelde plaatsen. Niet psychotisch, maar wel menselijk en iets om je bewust van te zijn.
Ik baseer m'n mening op wat ik zie als bewijs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:08:24 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155271709
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik baseer m'n mening op wat ik zie als bewijs.
Ja en negeert daarbij alles wat daar in strijd mee is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155271754
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ken mezelf heel goed dankje en vertrouw m'n eigen mening/perspectief. Dat is waarschijnlijk 'n teken van 'n sterke geest denk ik.Ik heb ook vrienden die psychologen zijn en ze zullen me nooit als geestelijk gestoord of zo diagnoseren.Ze vinden m'n meningen wel outlandish maar niet psychotisch of zo.
Vrienden die psycholoog zijn zullen idd geen objectieve mening vormen over jou ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155271821
Hoe toevallig zeg iedereen die heeft vrienden die psycholoog zijn

En nog erger ze staan volledig achter de mening van de user :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155271912
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja en negeert daarbij alles wat daar in strijd mee is.
Over de jaren heb ik heel aardig wat gelezen,geluisterd en gezien van discussie forums,artikels etc.,wound ballistics,traumatic GSW's (gun shot wounds) van ex-militaren,veteranen,gun enthusiasts,medische personeel enz.
Dit heeft m'n meningen over bepaalde gebeurtenis alleen maar versterke.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155271992
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:13 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe toevallig zeg iedereen die heeft vrienden die psycholoog zijn

En nog erger ze staan volledig achter de mening van de user :') :')
Ik zou niet zeggen dat ze staan achter m'n mening maar we blijven vrienden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155272078
Question Everything.

Niet meer niet minder.
pi_155272134
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Toch wel afgestudeerde psychologen hè? De ene psych is de andere niet, btw fijn dat er een deel 4 is *O*
Er is gewoon niks in m'n dagelijkse leven dat 'n psycholoog kan naar 'n mentale stoornis bewijzen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155272302
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:24 schreef vaneiges het volgende:
Question Everything.

Niet meer niet minder.
Inderdaad.Tis goed voor je geestelijk gezondheid. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 16 augustus 2015 @ 19:40:17 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155272525
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Inderdaad.Tis goed voor je geestelijk gezondheid. :)
Dat wel ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 16 augustus 2015 @ 20:22:33 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155273655
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:13 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe toevallig zeg iedereen die heeft vrienden die psycholoog zijn

En nog erger ze staan volledig achter de mening van de user :') :')
Psychologen zijn net echte mensen en kunnen net zo goed last hebben van bijv cognitieve dissonantie , heilig vertrouwen hebben in autoriteiten , het lastig vinden om hun eigen emoties onder ogen te zien of nog in de illusie geloven dat het nieuws objectief en onafhankelijk is . Het zegt mij dus niks .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155273744
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Mijn kennis en interesse in psychologie is bovengemiddeld . Het is niet een discussie die je snel zal winnen
Hahahahahaha, meen je dit? :'). Dat blijkt echt totaal niet uit je posts! :D Dus ja, dat durf ik met alle gemak aan, ook al zou ik 'm keihard verliezen volgens jou (!).
pi_155273863
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Psychologen zijn net echte mensen en kunnen net zo goed last hebben van bijv cognitieve dissonantie , heilig vertrouwen hebben in autoriteiten , het lastig vinden om hun eigen emoties onder ogen te zien of nog in de illusie geloven dat het nieuws objectief en onafhankelijk is . Het zegt mij dus niks .
Noem mij 1 persoon hier die heilig vertrouwen heeft de autoriteiten, wie het lastig vind hun eigen emoties onder ogen te zien of nog de illusie heeft dat nieuws objectief en onafhankelijk is. Noem er 1 en ik geef je een zoen.
pi_155273971
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je onder vuur genomen wordt door een of andere gek ga je niet rustig staan filmen. Dan maak je dat je weg komt.
Kan je ook wat over de beroemde foto op 't strand. Twas wel raar dat er 10 mannen achter hem stonden te wijzen of zo alsof hij hun beach ball had gestolen? (de zogenaamde human shield neem ik aan) En dit was pas na hij 38 mensen gedood en 40 gewonden met 100 kogels en 'n paar granaten had ? Dat lijkt me sterk en veel meer onderzoek verdient denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155274515
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:41 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Precies wat Summers ook zegt, mijn vraag aan jullie is dan, hoe zien jullie dit concreet? hoe zouden de (amateur) beelden gestaged kunnen zijn?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155275355
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je ook wat over de beroemde foto op 't strand. Twas wel raar dat er 10 mannen achter hem stonden te wijzen of zo alsof hij hun beach ball had gestolen? (de zogenaamde human shield neem ik aan) En dit was pas na hij 38 mensen gedood en 40 gewonden met 100 kogels en 'n paar granaten had ? Dat lijkt me sterk en veel meer onderzoek verdient denk ik.
Allemaal al behandeld. Selectief geheugenverlies? Zo niet, optyfen met je zoveelste herhaling van vragen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155276520
quote:
13s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Allemaal al behandeld. Selectief geheugenverlies? Zo niet, optyfen met je zoveelste herhaling van vragen.
Twas wel over gediscusseerd maar niet behandeld. Ik heb helemaal geen verklaring gehoord.
Er zijn helemaal geen beelden van 'n zwaar gewapende terrorist te vinden.We zijn vertelt dat 'ie 4 magazijnen en 'n aantal homemade bommen/granaten bij zich had maar ook nergens 'n foto om dat te bewijzen en dan hij heeft tegen 'n paraglider geschoten, 17 mensen op 't strand doodgeschoten en ander mensen gewaarschuwd dat 'ie komt terug om ze af te maken,lachende fotos van z'n slachtoffers genomen,binnen 't complex gerennen(meer dan 'n km heen en weer) paar granaten en wat meer kogels afgevuurd,terug naar 't strand gerennen,nog meer mensen geschoten,dan loopt rustig op 't strand langs de human shield, terug naar de dorp, heel veel meer geschoten,ceramic tegels op z'n hoofd gekregen dan is doodgeschoten in 'n firefight op straat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155276588
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat maakt de officiele verhalen niet geloofwaardiger imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155277523
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat maakt de officiele verhalen niet geloofwaardiger imo.
Je denkt dat de amateurbeelden gestaged zijn, zou niet weten hoe maar vind het officiele verhaal er alleen maar ongeloofwaardiger op worden?

You must be kidding right? Right..? ;(

Je andere warverhaal ga ik niet eens meer op in. Al vaak genoeg gedaan en dat wordt genegeerd om vervolgens weer met hetzelfde verhaal aan te komen. Zoek het lekker uit. :{w
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155277564
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat maakt de officiele verhalen niet geloofwaardiger imo.
Tja, dan blijft er weinig over om nog verder te gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:51:12 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155294985
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Noem mij 1 persoon hier die heilig vertrouwen heeft de autoriteiten, wie het lastig vind hun eigen emoties onder ogen te zien of nog de illusie heeft dat nieuws objectief en onafhankelijk is. Noem er 1 en ik geef je een zoen.
Genoeg mensen die de msm bubbel nog als realiteit zien en dat af reageren op de mensen die zeggen dat iets gestaged is , bizar genoeg worden alle pijlen op de boodschapper gericht as usual ipv op degene die dat staged . Kill the Messenger is altijd een vorm van ontkenning . Het maakt niet eens uit wat het onderwerp is , mensen hechten altijd teveel aan wat ze al kennen en worden voortdurend bang gemaakt voor zaken die ze niet kennen en voor andere mensen die op wat voor manier dan ook afwijken van een huidige norm .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155295077
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Genoeg mensen die de msm bubbel nog als realiteit zien en dat af reageren op de mensen die zeggen dat iets gestaged is , bizar genoeg worden alle pijlen op de boodschapper gericht as usual ipv op degene die dat staged . Kill the Messenger is altijd een vorm van ontkenning . Het maakt niet eens uit wat het onderwerp is , mensen hechten altijd teveel aan wat ze al kennen en worden voortdurend bang gemaakt voor zaken die ze niet kennen en voor andere mensen die op wat voor manier dan ook afwijken van een huidige norm .
Noem de beestjes eens bij de naam dan, in plaats van weer te vervallen in je standaard wazige brabbel.
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:03:47 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155295520
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Noem de beestjes eens bij de naam dan, in plaats van weer te vervallen in je standaard wazige brabbel.
De meerderheid van de wereldbevolking , waarom zou ik dan namen noemen ? Dat ga ik niet doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 17 augustus 2015 @ 16:13:27 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155295840
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Genoeg mensen die de msm bubbel nog als realiteit zien en dat af reageren op de mensen die zeggen dat iets gestaged is , bizar genoeg worden alle pijlen op de boodschapper gericht as usual ipv op degene die dat staged . Kill the Messenger is altijd een vorm van ontkenning . Het maakt niet eens uit wat het onderwerp is , mensen hechten altijd teveel aan wat ze al kennen en worden voortdurend bang gemaakt voor zaken die ze niet kennen en voor andere mensen die op wat voor manier dan ook afwijken van een huidige norm .
Hoevaak heeft lambiekje al wel niet lopen vemelden dat ww3 gaat beginnen en het eind der wereld snel begint..
Ik weet niet hoe je dat wil noemen?

Dit is voor mij een ver van mijn bed gebeurtenis, en ondanks dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is, kan ik er niet wakker van blijven liggen.
over de hele wereld gebeuren er geregeld dit soort gebeurtenissen, de reden waarom het hier groot nieuws is omdat er erg veel westerse mensen bij betrokken waren..
En dat is ook de enige reden waarom het hoax word genoemd, omdat het westerse mensen zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155296227
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:03 schreef Summers het volgende:

[..]

De meerderheid van de wereldbevolking , waarom zou ik dan namen noemen ? Dat ga ik niet doen .
Dan niet, maar dan krijg je ook geen kusje :)
pi_155296279
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Genoeg mensen die de msm bubbel nog als realiteit zien en dat af reageren op de mensen die zeggen dat iets gestaged is , bizar genoeg worden alle pijlen op de boodschapper gericht as usual ipv op degene die dat staged . Kill the Messenger is altijd een vorm van ontkenning . Het maakt niet eens uit wat het onderwerp is , mensen hechten altijd teveel aan wat ze al kennen en worden voortdurend bang gemaakt voor zaken die ze niet kennen en voor andere mensen die op wat voor manier dan ook afwijken van een huidige norm .
Ach kom nou Summers, dit heeft helemaal niets met een msm bubbel te maken, niemand reageert zich af op mensen die zeggen dat iets gestaged is maar vraagt om deze mening of overtuiging te onderbouwen.
De pijlen worden niet gericht op de boodschapper, die is er immers niet.
Van 'kill the messenger' kan dus geen sprake zijn, ook niet van ontkenning sinds we het eerste grammetje bewijs nog moeten zien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155299528
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoevaak heeft lambiekje al wel niet lopen vemelden dat ww3 gaat beginnen en het eind der wereld snel begint..
Ik weet niet hoe je dat wil noemen?

Dit is voor mij een ver van mijn bed gebeurtenis, en ondanks dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is, kan ik er niet wakker van blijven liggen.
over de hele wereld gebeuren er geregeld dit soort gebeurtenissen, de reden waarom het hier groot nieuws is omdat er erg veel westerse mensen bij betrokken waren..
En dat is ook de enige reden waarom het hoax word genoemd, omdat het westerse mensen zijn.
En daar ben je weer helemaal fout. Het gaat om 't demoniseren van moslim volk,boemannen te creeeren (IS/ISL/ISIS/AQ/whatever enz.) sensationalistische verhalen,onrust en misvertrouw te maken door haat-zaaiende leugens....en 't pushen van 'n politiek agenda.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155299786
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Genoeg mensen die de msm bubbel nog als realiteit zien en dat af reageren op de mensen die zeggen dat iets gestaged is , bizar genoeg worden alle pijlen op de boodschapper gericht as usual ipv op degene die dat staged . Kill the Messenger is altijd een vorm van ontkenning . Het maakt niet eens uit wat het onderwerp is , mensen hechten altijd teveel aan wat ze al kennen en worden voortdurend bang gemaakt voor zaken die ze niet kennen en voor andere mensen die op wat voor manier dan ook afwijken van een huidige norm .
Aangezien Tingo beweert dat iets gestaged is, maar geen enkel idee heeft hoe dat dan gestaged wordt, en jij er nu weer over begint... Oh helder licht, zou U dan misschien wat meer uitleg kunnen bieden? _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155299947
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

En daar ben je weer helemaal fout. Het gaat om 't demoniseren van moslim volk,boemannen te creeeren (IS/ISL/ISIS/AQ/whatever enz.) sensationalistische verhalen,onrust en misvertrouw te maken door haat-zaaiende leugens....en 't pushen van 'n politiek agenda.
O ja? alle mensen die betrokken waren bij het beschermen, helpen en verzorgen van gewonde westerse vakantiegangers waren geen moslims?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:34:23 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155300310
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

En daar ben je weer helemaal fout. Het gaat om 't demoniseren van moslim volk,boemannen te creeeren (IS/ISL/ISIS/AQ/whatever enz.) sensationalistische verhalen,onrust en misvertrouw te maken door haat-zaaiende leugens....en 't pushen van 'n politiek agenda.
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

O ja? alle mensen die betrokken waren bij het beschermen, helpen en verzorgen van gewonde westerse vakantiegangers waren geen moslims?
zoals wat bedachtzaam al zegt plus kijk het liveleak filmpje nog weer terug..
de filmer was ook constant alah akhbar aan het roepen zoals elke roomskatholiek dat doet, een normaal moslim gedraagd zich niet zo!
Die weet wel beter!

Het is maar een fractie van de streng gelovigen die zich zo uiten, zo heb je bij het christelijke geloof een aantal clubjes bijzitten waar nogal een steekje los zit ( vind ik ) Alleen hoor je daar niet zo vaak van dat ze gruwelijke moorden plegen!
Ze zijn er wel, maar in mindere maten.

Partijen zoals de PVV in nederland staan dan met een vingertje te wijzen naar alle moslims van "zie je wel!! " en niet naar de daadwerkelijke daders!
Ze teren er op!

Daarom heb ik er ook een schurft hekel aan! er zijn meer dan 1 miljard moslims ovder deze planeet verspreid en het grotendeel heeft een hekel aan dit soort personen die denken dat ze gods werk doen door andere mensen te vermoorden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:38:17 #52
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155304704
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

O ja? alle mensen die betrokken waren bij het beschermen, helpen en verzorgen van gewonde westerse vakantiegangers waren geen moslims?
Iets dergelijks heb ik al eerder opgemerkt, maar daar heeft hij geen antwoord op. Ongekend: een religie met honderden miljoenen aanhangers, van wie er niet een gewelddadig is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155307219
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

O ja? alle mensen die betrokken waren bij het beschermen, helpen en verzorgen van gewonde westerse vakantiegangers waren geen moslims?
Hoe weet je dat de 'human shield' enz. verhalen echt zijn?
Hoe weet je dat 't moslims wraen?
Door dit soort dingen?

Interview with 'human shield'.

http://www.mirror.co.uk/n(...)s-who-formed-6009038
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155307746
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Aangezien Tingo beweert dat iets gestaged is, maar geen enkel idee heeft hoe dat dan gestaged wordt, en jij er nu weer over begint... Oh helder licht, zou U dan misschien wat meer uitleg kunnen bieden? _O_
Waarom zou ik weet hoe 't allemaal in elkaar opgezet is?
Ik kan wel speculeren en heb ik m'n ideen over maar in de 'discussie' dat zou geen verschil maken.Dan krijgt ik 'n heleboel persoonlijk gezeik en ruzie over.
Je heb zelfde beelden/fotos/meningen gezien en gelezen en gehoord als ik, en dus kunnen we zeggen van :
We see it all in a different way and there is no pont in arguing about it any more.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155307936
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou ik weet hoe 't allemaal in elkaar opgezet is?
Ik kan wel speculeren en heb ik m'n ideen over maar in de 'discussie' dat zou geen verschil maken.Dan krijgt ik 'n heleboel persoonlijk gezeik en ruzie over.
Je heb zelfde beelden/fotos/meningen gezien en gelezen en gehoord als ik, en dus kunnen we zeggen van :
We see it all in a different way and there is no pont in arguing about it any more.
Dus de discussie is klaar wat jou betreft?
pi_155308111
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet je dat de 'human shield' enz. verhalen echt zijn?
Hoe weet je dat 't moslims wraen?
Door dit soort dingen?

Interview with 'human shield'.

http://www.mirror.co.uk/n(...)s-who-formed-6009038
Tingo, 98 procent van de bevolking in Tunesië is moslim!

Nu de vraag, waarom zouden de mensen die hun verhaal doen liegen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155308120
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

zoals wat bedachtzaam al zegt plus kijk het liveleak filmpje nog weer terug..

Oh ja - zelfde liveleak vid die was overal te zien op elke MSM bron?
Horrific scenes? Waar precies? k zie 'n lege strand en geen tekenen dat er 'honderden' mensen waren weggrennen. De beeldjes van de 'lijken' zijn wazig en makkelijk te faken imo.
Er zijn maar 'n paar vids,paar fotos en 'n heleboel repetitieve MSM in-your-face BS verhaaltjes van 'n handvol 'getuigen'. .imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155308140
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus de discussie is klaar wat jou betreft?
Nee.Hoezo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155308213
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.Hoezo?
'We see it all in a different way and there is no pont in arguing about it any more.'
pi_155308214
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:58 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tingo, 98 procent van de bevolking in Tunesië is moslim!

Nu de vraag, waarom zouden de mensen die hun verhaal doen liegen?
Waarom zouden mensen over 't algemeen liegen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:02:06 #61
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155308251
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet je dat de 'human shield' enz. verhalen echt zijn?
Hoe weet je dat 't moslims wraen?
Door dit soort dingen?

Interview with 'human shield'.

http://www.mirror.co.uk/n(...)s-who-formed-6009038
Voordat je nog meer vragen stelt: als ik het goed begrijp is er een mondiale samenzwering, deels van zionistische makelij, om Moslims in een kwaad daglicht te stellen. Onderdeel van die lastercampagne is een artikel waarin beweerd wordt dat mannen die Mohamef en Jihed heten hun eigen leven wilden opofferen om dat dat van ongelovigen te redden. En de enige die dit niet gelooft, is degene die beweert Moslims in bescherming te willen nemen.
Waar slaat dit op?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155308350
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'We see it all in a different way and there is no pont in arguing about it any more.'
Jij en je kliekje willen graag 'n argument.
Als je wil niet over praten - doe dat niet - ignore me please, dan kan ik met andere users discusseren die hebben wat nuttigs over te schrijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155308375
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou ik weet hoe 't allemaal in elkaar opgezet is?
Ik kan wel speculeren en heb ik m'n ideen over maar in de 'discussie' dat zou geen verschil maken.Dan krijgt ik 'n heleboel persoonlijk gezeik en ruzie over.
Je heb zelfde beelden/fotos/meningen gezien en gelezen en gehoord als ik, en dus kunnen we zeggen van :
We see it all in a different way and there is no pont in arguing about it any more.
De meeste mensen doen een bewering omdat ze die kunnen onderbouwen. Jij doet een bewering en verklaart vervolgens dat je eigenlijk niet weet hoe je tot die bewering bent gekomen. Dan ben je niet serieus te nemen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155308455
Tingo wil dus alleen een discussie voeren met gelijkgestemden. Dan ben je hier verkeerd Tingo heb je dat nou nóg niet door?

Heb ook niet echt een discussie of gesprek gezien tussen jou en mensen die er hetzelfde over denken.. Maar weerwoord zal je altijd krijgen hier, in wat voor topic dan ook.

[ Bericht 42% gewijzigd door Divje op 17-08-2015 22:11:54 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155308471
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen over 't algemeen liegen?
om de gevolgen van hun daden te ontlopen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155308518
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij en je kliekje willen graag 'n argument.
Als je wil niet over praten - doe dat niet - ignore me please, dan kan ik met andere users discusseren die hebben wat nuttigs over te schrijven.
Argumenten zijn in een discussie van groot belang. En ik praat voor mezelf, dus hou dat soort kwalifictaies voor je please.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:09:01 #67
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155308540
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:04 schreef Divje het volgende:

[..]

De meeste mensen doen een bewering omdat ze die kunnen onderbouwen. Jij doet een bewering en verklaart vervolgens dat je eigenlijk niet weet hoe je tot die bewering bent gekomen. Dan ben je niet serieus te nemen.
Precies. Je kunt best vinden dat iets niet klopt zonder precies te weten hoe het wel zit. Als je echter niet weeet hoe je dit besloten hebt, en de alternatieve verklaring geen hout snijdt, dan ben je niets opgeschoten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155308666
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:58 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tingo, 98 procent van de bevolking in Tunesië is moslim!

Nu de vraag, waarom zouden de mensen die hun verhaal doen liegen?
Zo? En er zijn niet corruptibiele moslims? Dat zei ik ook niet.Je kan voor 'n best wel 'weinig' geld de beste arme mensen omkopen. Ik vind de 'human shield heroes' niet overtuigend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 17-08-2015 22:29:10 (added word: niet) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155308783
Ik denk eerder dat die IS aanslagen veelal een False Flag zijn om de westerse publieke steun te behouden voor de vermeende strijd tegen IS in het Midden-Oosten. Misschien is een verzameltopic van deze aanslagen handig zodat je de rode draad kan bespreken i.p.v. één aanslag eindeloos bespreken.
pi_155308798
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:02 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Voordat je nog meer vragen stelt: als ik het goed begrijp is er een mondiale samenzwering, deels van zionistische makelij, om Moslims in een kwaad daglicht te stellen. Onderdeel van die lastercampagne is een artikel waarin beweerd wordt dat mannen die Mohamef en Jihed heten hun eigen leven wilden opofferen om dat dat van ongelovigen te redden. En de enige die dit niet gelooft, is degene die beweert Moslims in bescherming te willen nemen.
Waar slaat dit op?
De moslim volk zijn ook voor de gek gehouden door hun leiders/elite.
Ik heb 't niet over 'illoominazis' en zionisten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:17:20 #71
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155308886
En weet denkt onze held dat iedereen die het niet met hem eens is, is omgekocht en dat je alle arme mensen kunt omkopen, als je maar genoeg biedt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:19:47 #72
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155308994
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

De moslim volk zijn ook voor de gek gehouden door hun leiders/elite.
Ik heb 't niet over 'illoominazis' en zionisten.
Het moslimvolk? In al die verschillende landen, met al die verschillende stromingen? En nogmaals: waarom? Zodat ze ingrijpen bij de volgende nepaanslag?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155309101
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:04 schreef Divje het volgende:

[..]

De meeste mensen doen een bewering omdat ze die kunnen onderbouwen. Jij doet een bewering en verklaart vervolgens dat je eigenlijk niet weet hoe je tot die bewering bent gekomen. Dan ben je niet serieus te nemen.
Heb je wat onderbouwendse te schrijven voor de MSM verhalen dat je zo makkelijk slikken?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155309240
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:06 schreef Divje het volgende:
Tingo wil dus alleen een discussie voeren met gelijkgestemden. Dan ben je hier verkeerd Tingo heb je dat nou nóg niet door?

Heb ook niet echt een discussie of gesprek gezien tussen jou en mensen die er hetzelfde over denken.. Maar weerwoord zal je altijd krijgen hier, in wat voor topic dan ook.
Dat is helemaal niet waar. Als ik wil 'discussie' met mensen die 'n blinde vertrouw in 't MSM hebben dan kan ik beter naar hartvannederland/nu.nl/ enz.gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:29:21 #75
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155309332
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Als ik wil 'discussie' met mensen die 'n blinde vertrouw in 't MSM hebben dan kan ik beter naar hartvannederland/nu.nl/ enz.gaan.
Je kunt ook gewoon naar het fotografieforum gaan en ze daar eens vragen of die foto's bewerkt zijn.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155309489
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon naar het fotografieforum gaan en ze daar eens vragen of die foto's bewerkt zijn.
Ik denk dat de meeste fotografen weten dondersgoed dat er bewerkte fotos in elke blad,elke dag zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155309494
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zo? En er zijn corruptibiele moslims? Dat zei ik ook niet.Je kan voor 'n best wel 'weinig' geld de beste arme mensen omkopen. Ik vind de 'human shield heroes' niet overtuigend.
Tingo, je komt slechts met allerlei aannames aanzetten die tot nu toe geen enkele gronding hebben.
Natuurlijk mag je twijfelen maar ga niet mensen omdat ze 'misschien arm' zouden zijn wegzetten als onbetrouwbaar en of mensen uitmaken voor leugenaar omdat je de verhalen niet gelooft zonder dat je degelijk bewijs daarvoor hebt.
Je kwetst er alleen maar mensen mee, misschien moet je als je aan het eind van de dag in je bedje ligt maar eens nagaan of je niemand een kwets hebt gedaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:36:29 #78
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155309571
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste fotografen weten dondersgoed dat er bewerkte fotos in elke blad,elke dag zijn.
Dat zal best, maar ten eerste was dat de vraag niet en ten tweede maal jij er in het algemeen niet om of de meeste deskundigen het met jou eens zijn.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155309645
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tingo, je komt slechts met allerlei aannames aanzetten die tot nu toe geen enkele gronding hebben.
Natuurlijk mag je twijfelen maar ga niet mensen omdat ze 'misschien arm' zouden zijn wegzetten als onbetrouwbaar en of mensen uitmaken voor leugenaar omdat je de verhalen niet gelooft zonder dat je degelijk bewijs daarvoor hebt.
Je kwetst er alleen maar mensen mee, misschien moet je als je aan het eind van de dag in je bedje ligt maar eens nagaan of je niemand een kwets hebt gedaan.
Ik heb de woord 'niet' bij gedaan dus ik ga deze niet beantwoorden.
En ik heb geen advies van niemand nodig om wanneer ik moet m'n bed in- so STFU.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155309862
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb de woord 'niet' bij gedaan dus ik ga deze niet beantwoorden.
En ik heb geen advies van niemand nodig om wanneer ik moet m'n bed in- so STFU.
Beter lezen ;)

het woord 'niet' verliest alle kracht door wat je er vervolgens achter schrijft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155310158
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je wat onderbouwendse te schrijven voor de MSM verhalen dat je zo makkelijk slikken?
Ik slik ze helemaal niet makkelijk :)
Heb dit onderwerp van beide kanten bestudeerd, en alles wat de door jou zo gehate MSM-sites laten zien is overtuigender dan wat jij tot nu toe hebt laten zien dmv filmpjes waarin iemand, die net zoals jij, dingen ziet die berusten op onderbuikgevoelens en een tunnelvisie waar je U tegen zegt.

Je hebt zelf niet door dat je met uiterst simpel te weerleggen vragen komt, steeds opnieuw!
En als je vragen beantwoord worden, kom je een dag later met dezélfde vraag, alleen in een nieuw jasje. Dat ballistics report wat je hier neer hebt gegooid spreekt veel van jou beweringen tegen, maar je plukt er gewoon iets uit wat in je straatje past en gaat voorbij aan de 99 andere dingen die je tegenspreken.

Op precies dezelfde manier ga je om met mensen die je tegenspreken met goede onderbouwing, je pakt iets uit een post van iemand en gaat daar verder op in met (weer dezelfde) vragen, en gaat volledig voorbij aan álle feiten die je eerdere stellingen/vragen onderuit halen.

Gebed zonder eind is dit.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155310278
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Als ik wil 'discussie' met mensen die 'n blinde vertrouw in 't MSM hebben dan kan ik beter naar hartvannederland/nu.nl/ enz.gaan.
Hoe kom jij er toch steeds bij dat ik een blind vertrouwen in de massamedia heb? :')
Puur omdat ik je tegenspreek?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155310353
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe kom jij er toch steeds bij dat ik een blind vertrouwen in de massamedia heb? :')
Puur omdat ik je tegenspreek?
Nee hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155310506
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ten eerste was dat de vraag niet en ten tweede maal jij er in het algemeen niet om of de meeste deskundigen het met jou eens zijn.
Als 't bewerkte fotos of gestaged fotos zijn?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155310559
Interview with Cal Sarwar.

Terracotta coloured sand? Zijn er mensen hier met 'n beetje verstaan van
kleuren?
Ik zie niet hoe iemand kan met 'terracotta coloured sand' komen.
Misschien dat 't gewoon artistic,poetic of doodnormaal
journalistiek-media bullshit licence is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155311163
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor.
Nou, waarom dan wel? Dit is weer zo'n antwoord van niks. :r
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155311349
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Nou, waarom dan wel? Dit is weer zo'n antwoord van niks. :r
Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155311515
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
Nogmaals, ik heb nergens gesteld dat ik tevreden ben met die verhalen. Alleen dat ze overtuigender zijn dan jouw beweringen :)
Mocht je eens met iets overtuigend komen sta ik daar voor open. Het is echt niet zo dat ik er met alle geweld tegenin ga omdat jij het toevallig post. Maar tot dusver ben je niet verder gekomen dan lompe beschuldigingen richting slachtoffers, wazige vragen en meningen en heb je nog niks gepost wat concreet te verbinden valt aan een hoax.

Kan je vraag ook andersom stellen, waarom wil jij zo graag in herhaling blijven vallen wb je hoax theorietje?

Laatste keer dat ik dit ook uitleg, blijf niet aan de gang.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155311610
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
Voor de 1000 e keer, mensen zijn benieuwd waar jij je beweringen op stoelt. Behalve op je gevoel.
pi_155311766
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
Interview with Cal Sarwar.

Terracotta coloured sand? Zijn er mensen hier met 'n beetje verstaan van
kleuren?
Ik zie niet hoe iemand kan met 'terracotta coloured sand' komen.
Misschien dat 't gewoon artistic,poetic of doodnormaal
journalistiek-media bullshit licence is.
Zand vermengd met bloed ziet er inderdaad terracotta uit.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:37:58 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155312011
quote:
18s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:14 schreef Scissum het volgende:
Ik denk eerder dat die IS aanslagen veelal een False Flag zijn om de westerse publieke steun te behouden voor de vermeende strijd tegen IS in het Midden-Oosten. Misschien is een verzameltopic van deze aanslagen handig zodat je de rode draad kan bespreken i.p.v. één aanslag eindeloos bespreken.
Die is er al, BNW / IS: De strijd in het Midden-Oosten #7 asje :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:42:11 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155312142
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je ben toch met de officiele verhaaltjes tevreden? Waarom wil je zo graag 'n 'discussie' over hebben?
Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.

En dat staat gewoon los van MSM, als je informatie zelf nou eens bij elkaar veegt in plaats van alleen het negatieve opzoeken.
als je zoveel vragen blijft houden zoek zelf wat uit in plaats van dingen voor waar te nemen wat iemand op youtube jou verteld.
Bekijk beelden en trek daar een conclussie uit.
Ipv wat voor gekauwd voor waar te nemen omdat een ander dat zegt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:45:55 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155312275
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
Interview with Cal Sarwar.

Terracotta coloured sand? Zijn er mensen hier met 'n beetje verstaan van
kleuren?
Ik zie niet hoe iemand kan met 'terracotta coloured sand' komen.

Misschien dat 't gewoon artistic,poetic of doodnormaal
journalistiek-media bullshit licence is.
zand met bloed word groen , en natuurlijk niet terracotta..
voor de duidelijkheid terracotta is een verzamelnaam en word in feite meer tussen rood en oranje in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155313339
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor de 1000 e keer, mensen zijn benieuwd waar jij je beweringen op stoelt. Behalve op je gevoel.
En voor de '1000 e keer' ,ik snap niet waarom mensen zijn zo over mijne beweringen benieuwd.
Je heb 't zelfde propaganda als ik gezien/gelezen neem ik aan en we denken heel anders over.Who fckin cares? Waarom moet ik m'n tijd verspillen aan uitleggen met mensen die gaat 't toch niet snappen.
(Als dat over m'n wat 'specials' gebruik van 't Nederlandse taal of gewoon perspectief maakt toch geen reet uit)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155313376
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Zand vermengd met bloed ziet er inderdaad terracotta uit.
OK.i'll take your word for it right now.
Waarschijnklijk was 't meer poetische licence.
Hij heeft ook wat boeken te koop.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 18-08-2015 00:34:07 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155313518
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.

Oh really? Welke?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155313958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.i'll take your word for it right now.
Waarschijnklijk was 't meer poetische licence.
Hij heeft ook wat boeken te koop.
Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:56:29 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155314033
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.
Ja dat was ook mijn eerste gedachte... Dat is gewoon de kleur van drogend bloed. Het zand geeft er een textuur aan die de gelijkenis nog sterker maakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:58:56 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155314082
quote:
[..]

Ik houd het bij de beelden die ik gezien heb op NON msm.

En dat staat gewoon los van MSM, als je informatie zelf nou eens bij elkaar veegt in plaats van alleen het negatieve opzoeken.
als je zoveel vragen blijft houden zoek zelf wat uit in plaats van dingen voor waar te nemen wat iemand op youtube jou verteld.
Bekijk beelden en trek daar een conclussie uit.
Ipv wat voor gekauwd voor waar te nemen omdat een ander dat zegt!
Om erachter te komen of je een verhaal voor waar aan kan nemen en in dit geval de officiele versie zal je toch moeten kijken naar wat niet klopt van het verhaal , dat wat jij het negatieve opzoeken noemt . Verder zie ik niet het negatieve in op het moment dat iets meer vagen oproept , dat betekend dat je nog niet bij de waarheid bent . Het zegt niks over in welke richting die waarheid ligt .
Een officiele versie kan net zo goed voorgekauwd aangenomen worden omdat een autoriteit het heeft gezegt . Ik zie voornamelijk vooroordelen als argument om niet in de alternatieve hoek te kijken en die kunnen meteen van tafel geveegd worden want die zijn nooit de waarheid en zal een ander nooit van gedachten doen veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155314669
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb nergens gesteld dat ik tevreden ben met die verhalen. Alleen dat ze overtuigender zijn dan jouw beweringen :)
Mocht je eens met iets overtuigend komen sta ik daar voor open. Het is echt niet zo dat ik er met alle geweld tegenin ga omdat jij het toevallig post. Maar tot dusver ben je niet verder gekomen dan lompe beschuldigingen richting slachtoffers, wazige vragen en meningen en heb je nog niks gepost wat concreet te verbinden valt aan een hoax.

Kan je vraag ook andersom stellen, waarom wil jij zo graag in herhaling blijven vallen wb je hoax theorietje?

Laatste keer dat ik dit ook uitleg, blijf niet aan de gang.
Wat heb je je twijfels over dan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155314748
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Terracotta is toch helemaal geen gek woord. En best een accurate beschrijving van de kleur van drogend bloed. Geen idee waarom je er een issue van maakt.
Ik maak geen 'issue' van. Zelfde vent heeft de 'blood and bodies everywhere' commentaar stem gegeven voor de amateur film....maar er was niks tot heel weinig van te zien.

Hier heb je nog 'n avontuurtje van de meneer...

Cal Sarwar infiltrates taleban in Pakistan!

Cal Sarwar was in Pakistan doing aid work when he decided to join jihadis.
They welcomed him with open arms and asked for £1,000 to train him up.
He escaped after pretending he had to go and get the cash to pay them.
Now Mr Sarwar has dramatised his experiences in a semi-fictional book.

http://www.dailymail.co.u(...)orised-violence.html

Zijn de fotos van meneer Sarwar genomen toen 'ie pas aangenomen in de taleban was?
Hebben de taleban 'n mooie witte t-shirt aan 'm gegeven?
Of heeft 'ie de Spandau Ballet accessories gewoon voor de camera gedragen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:46:54 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155314811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh really? Welke?
jup echt waar!
En nee ik ga niet herhalen wat ik nu al 3x heb gepost! zoek maar gewoon op!

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Om erachter te komen of je een verhaal voor waar aan kan nemen en in dit geval de officiele versie zal je toch moeten kijken naar wat niet klopt van het verhaal , dat wat jij het negatieve opzoeken noemt . Verder zie ik niet het negatieve in op het moment dat iets meer vagen oproept , dat betekend dat je nog niet bij de waarheid bent . Het zegt niks over in welke richting die waarheid ligt .
Een officiele versie kan net zo goed voorgekauwd aangenomen worden omdat een autoriteit het heeft gezegt . Ik zie voornamelijk vooroordelen als argument om niet in de alternatieve hoek te kijken en die kunnen meteen van tafel geveegd worden want die zijn nooit de waarheid en zal een ander nooit van gedachten doen veranderen .
Nou vertel WAT klopt er niet aan?

Want we zijn 4 topics verder en we wachten nog steeds op duidelijkheid over deze vraag!

En tot dusver de vragen die het mij oproept zet ik even hier onder!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dat zijn mijn vragen...

- Als je bloed met zand mengt krijg je neem ik aan geen groen.. en iemand geeft het kleurtje een naam.... en dat is vreemd?
- Mensen lopen over zand zonder schoenen en dat is vreemd?
- Mensen doen iets vanuit hun godsdienst en dat is vreemd?
( ik kan daar tig redenen voor opnoemen maar daar begin ik niet aan ik verwijs u daarvoor naar de wereld om je heen)
- In een tasje kan je spullen meenemen!
- Mensen als ze dood gaan worden niet gelijk stijf als een plank!
- Tunesie staat bekend als vakantie land!
- in tunesie wonen veel moslims!
- Er zijn mensen die anderen kwaad doen, je zou het niet verwachten maar het is echt zo!

Maar als dat allemaal vreemd voor jullie is?
dan doe even het volgende..
stop 1 koop een koran stop deze in een tasje
stap 2 loop een moskee binnen en houd je schoenen aan.
stap 3 haal de koran uit je tasje
stap 4 verscheur deze koran voor de ogen van de mensen die er aanwezig zijn.
stap 5 trek je schoen uit en sla er nog eventueel mee op die koran!
stap 6 probeer levend naar buiten te komen, en vertel hier even hoe dat was!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155314959
Vragen zouden kunnen zijn:

Hoe kwam hij op dat strand? had hij helpers? zo ja, is daar al meer over bekend?
Hoe kwam hij aan dat wapen en munitie? de materialen om bommen te maken?
Waarom kon hij ongestoord 47 minuten (volgens de berichten) zijn gang gaan?
Waarom is hij doodgeschoten terwijl hij zelf geen munitie meer had? het ligt niet voor de hand dat hij op de politie schoot aangezien hij geen munitie meer had.

Er is meer dan voldoende bewijs dat er een aanslag is geweest, daarom is een hoax uitgesloten.
Maar tegelijkertijd zijn er nog heel veel vragen over hoe en waarom, wie of welke groep zit achter deze aanslag.

Dit lijkt me veel meer vruchtbaar voor een discussie dan simpelweg aansturen op 'het is een hoax'.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155314993
Had hij voldoende kennis over explosieven om deze bommen te kunnen maken of kreeg hij ze van anderen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155316005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat heb je je twijfels over dan?
:|W |:(
Ook dát zeg ik niet.
Jij leest echt wat je wil he.. Krijg het heen en weer :)
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:23:39 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155317116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:41 schreef Tingo het volgende:

Zijn de fotos van meneer Sarwar genomen toen 'ie pas aangenomen in de taleban was?
Hebben de taleban 'n mooie witte t-shirt aan 'm gegeven?
Of heeft 'ie de Spandau Ballet accessories gewoon voor de camera gedragen?
Wat ben je toch ook een simpleton. Een glamoureuze persfoto van een auteur die een boek uitbrengt over zijn Taliban-tijd. Zie je: hoax!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:37:27 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155317306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik maak geen 'issue' van. Zelfde vent heeft de 'blood and bodies everywhere' commentaar stem gegeven voor de amateur film....maar er was niks tot heel weinig van te zien.

Hier heb je nog 'n avontuurtje van de meneer...

Cal Sarwar infiltrates taleban in Pakistan!

Cal Sarwar was in Pakistan doing aid work when he decided to join jihadis.
They welcomed him with open arms and asked for £1,000 to train him up.
He escaped after pretending he had to go and get the cash to pay them.
Now Mr Sarwar has dramatised his experiences in a semi-fictional book.

http://www.dailymail.co.u(...)orised-violence.html

Zijn de fotos van meneer Sarwar genomen toen 'ie pas aangenomen in de taleban was?
Hebben de taleban 'n mooie witte t-shirt aan 'm gegeven?
Of heeft 'ie de Spandau Ballet accessories gewoon voor de camera gedragen?
http://nodisinfo.com/brit(...)or-attack-is-a-hoax/

hij ziet er ook zo aangeslagen uit op de foto's, de rest maar buiten beschouwing gelaten :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:41:17 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155317373
Goede bron. Heus!

quote:
Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.

He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Sure he did! Zie je! Hoax! En dan die split second relaxte fotopose.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155317479
Not that shit again..
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:19:15 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155318014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

http://nodisinfo.com/brit(...)or-attack-is-a-hoax/

hij ziet er ook zo aangeslagen uit op de foto's, de rest maar buiten beschouwing gelaten :{w
Dan zie ik liever het filmpje waar dit uitgeknipt is. Niet dat het veel meer zegt, maar toch. die nodisinfo site heeft in ieder geval wat mij betreft nogal een ironische naam.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155318126
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan zie ik liever het filmpje waar dit uitgeknipt is. Niet dat het veel meer zegt, maar toch. die nodisinfo site heeft in ieder geval wat mij betreft nogal een ironische naam.
Wat mij betreft ook, de keren dat ik er naar toe werd verwezen bleek elke keer het artikel van geen kant te kloppen. Beetje misleidend ;)
pi_155318255
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:46 schreef theguyver het volgende:

Maar als dat allemaal vreemd voor jullie is?
dan doe even het volgende..
stop 1 koop een koran stop deze in een tasje
stap 2 loop een moskee binnen en houd je schoenen aan.
stap 3 haal de koran uit je tasje
stap 4 verscheur deze koran voor de ogen van de mensen die er aanwezig zijn.
stap 5 trek je schoen uit en sla er nog eventueel mee op die koran!
stap 6 probeer levend naar buiten te komen, en vertel hier even hoe dat was!
Ik zie NIET waarom iemand zal ooit zoiets doen en je hebt 'n zeer negatief,geweldadige beeld van Islam.
Misschien zullen ze vragen als alles goed met me is en 'n kopje thee geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 19-08-2015 21:44:51 (added word: niet) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:29:26 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155318275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat mij betreft ook, de keren dat ik er naar toe werd verwezen bleek elke keer het artikel van geen kant te kloppen. Beetje misleidend ;)
Volgens mij is het dezelfde site die met droge ogen (geen idee wat de staat van de ogen van de auteur was overigens) beweerde dat op basis van slecht gecomprimeerde filmpjes van Edward Snowden interviews dat hij half doorzichtig was en dus CGI. Niburu is er verdomme niks bij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155318308
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

jup echt waar!
En nee ik ga niet herhalen wat ik nu al 3x heb gepost! zoek maar gewoon op!

Oh liveleak bedoel je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:49:00 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155318740
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh liveleak bedoel je?
Juist!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:53:57 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155318875
Ik lig er niet wakker van wat jullie wel of geen hoax vinden. Ik post info that's all, de welles/nietes-discussie met steeds dezelfde mensen vind ik niet zo boeiend.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155319154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lig er niet wakker van wat jullie wel of geen hoax vinden. Ik post info that's all, de welles/nietes-discussie met steeds dezelfde mensen vind ik niet zo boeiend.
Waarom dan? Waarom info blijven posten die niet gewaardeerd word? Waarom überhaupt op een discussieplatform zitten, als je geen interactie wilt? Start een blog, post daar je info.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 11:05:59 ]
pi_155320522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Juist!
Ah ja - Zelfde vid die was te zien overal op MSM bronnen....met de dramatische 'there's blood and bodies everywhere' commentaar van Cal Sarwar (skynews) toen er geen tot heel weinig bloed te zien was. Nog 'n reden om de Sarwar figuur niet te vertrouwen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155320625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah ja - Zelfde vid die was te zien overal op MSM bronnen....met de dramatische 'there's blood and bodies everywhere' commentaar van Cal Sarwar (skynews) toen er geen tot heel weinig bloed te zien was. Nog 'n reden om de Sarwar figuur niet te vertrouwen.
Je snapt toch wel dat wat iemand ziet niet hetzelfde is als wat jij op je TV'tje ziet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2015 12:19:09 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:43:23 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155321164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah ja - Zelfde vid die was te zien overal op MSM bronnen....met de dramatische 'there's blood and bodies everywhere' commentaar van Cal Sarwar (skynews) toen er geen tot heel weinig bloed te zien was. Nog 'n reden om de Sarwar figuur niet te vertrouwen.
geen idee heb het niet via de media gevolgd ben zelf gewoon gaan zoeken op live leak!

btw mooi voorbeeld over onduidelijkheid wat er vaak heerst op de eerste dag van een gebeurtenis.

In dit geval de bomaanslag in Bangkok.
[upd] Dodental bomaanslag Bangkok lager

De bomaanslag in de Thaise hoofdstad Bangkok heeft aan zestien mensen het leven gekost, onder wie drie buitenlanders. Verschillende media in het land spraken eerder over 27 doden, maar volgens de landelijke politiechef klopt dat niet. Tientallen mensen raakten gewond door de aanslag, die plaatsvond op een kruispunt bij de populaire Erawan-tempel. ,,Het was een pijpbom. Hij was in de Erawan-tempel geplaatst'', zei de politiechef.


heeft de media het dan fout?
Nee ze hebben deze informatie van de lokale pers, maar in het begin heerst er zoveel verwarring dat het vaak nog onduidelijk hoeveel slachtoffers er precies zijn gevallen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155322117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat wat iemand ziet niet hetzelfde is als wat jij op je TV'tje ziet?
De commentaar van Sarwar was later bijgezet op de 'amateur' beelden.
Professional voice-over voor wat meer dramatisch/sensationistisch effect misschien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155322209
A bit more about Cal Sarwar. Cal spent near on 35 years as a professional international dj having played in all continents and over 35 different countries. He is a qualified International Human Rights Lawyer with LLB & Masters in the subject. Cal retired from DJ work in 2011 and is now fully committed to working as a philanthropist for causes in Pakistan. He has also worked as a consultant to the International courts of justice for issues in Palestine, Israel, Africa and Yugoslavia.

http://www.equality-insaaf.org/calsarwar.htm

Sarwar interview.

http://www.calsarwar.com/

What a great guy!

Ik zie geen reden om deze soort typetjes te geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155322523
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:21 schreef Tingo het volgende:
A bit more about Cal Sarwar. Cal spent near on 35 years as a professional international dj having played in all continents and over 35 different countries. He is a qualified International Human Rights Lawyer with LLB & Masters in the subject. Cal retired from DJ work in 2011 and is now fully committed to working as a philanthropist for causes in Pakistan. He has also worked as a consultant to the International courts of justice for issues in Palestine, Israel, Africa and Yugoslavia.

http://www.equality-insaaf.org/calsarwar.htm

Sarwar interview.

http://www.calsarwar.com/

What a great guy!

Ik zie geen reden om deze soort typetjes te geloven.

Verrassend _O-
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:53:10 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155323110
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:21 schreef Tingo het volgende:
A bit more about Cal Sarwar. Cal spent near on 35 years as a professional international dj having played in all continents and over 35 different countries. He is a qualified International Human Rights Lawyer with LLB & Masters in the subject. Cal retired from DJ work in 2011 and is now fully committed to working as a philanthropist for causes in Pakistan. He has also worked as a consultant to the International courts of justice for issues in Palestine, Israel, Africa and Yugoslavia.

http://www.equality-insaaf.org/calsarwar.htm

Sarwar interview.

http://www.calsarwar.com/

What a great guy!

Ik zie geen reden om deze soort typetjes te geloven.
:D Ik zie ook geen reden waarom die gast jou moet geloven :7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155323332
Ik zie geen reden om Tingo toe te laten op BNW B-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155323420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:43 schreef theguyver het volgende:

In dit geval de bomaanslag in Bangkok.
[upd] Dodental bomaanslag Bangkok lager

Nog niet eens "fake" verklaard door onze zelfbenoemde waarheidszoekers?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:06:03 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155323469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nog niet eens "fake" verklaard door onze zelfbenoemde waarheidszoekers?
te weinig westerse mensen bij de betrokken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155323550
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

te weinig westerse mensen bij de betrokken!
Ja dat zal het zijn, in de meeste complottheorieën spelen ze ook geen enkele rol.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:11:44 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155323618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn, in de meeste complottheorieën spelen ze ook geen enkele rol.
We kunnen wel een topic voor aanmaken..

er word vanzelf wel wat gevonden, iemand die huilt om een slachtoffer die te weinig tranen laat of zo..

Ik zal even vragen hier...

heeft iemand last van maagkramp bij het lezen van dit bericht of jeuk, dan maak ik een topic aan ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:13:15 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155323660
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

te weinig westerse mensen bij de betrokken!
ff oftopic.


Het gaat gewoon door de één na de ander wereldwijd. Je houdt het niet eens meer bij joh :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155323674
Edit: offtopic/op de persoon.

[ Bericht 31% gewijzigd door jogy op 18-08-2015 14:25:35 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155323938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ff oftopic.


Het gaat gewoon door de één na de ander wereldwijd. Je houdt het niet eens meer bij joh :+
Je denkt echt dat dit een hoax is? 8)7
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:25:30 #133
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155324006
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
Je denkt echt dat dit een hoax is? 8)7
Er is nog nooit een echte bomaanslag geweest :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:28:48 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155324076
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ff oftopic.


Het gaat gewoon door de één na de ander wereldwijd. Je houdt het niet eens meer bij joh :+
Ik bleef hopen dat de youtuber aan het eind nog even duidelijk ging maken dat het een grapje was.

Helaas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:31:27 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155324126
voor de bom aanslag in bangkok is een topic..
want tja er word gewoon gemeld vanwege onderbuik gevoel dat het een hoax betreft, zoals ik ook in dat topic heb genoteerd, hier verder over de andere hoax.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155326692
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:31 schreef theguyver het volgende:
voor de bom aanslag in bangkok is een topic..
want tja er word gewoon gemeld vanwege onderbuik gevoel dat het een hoax betreft, zoals ik ook in dat topic heb genoteerd, hier verder over de andere hoax.
schei toch uit met je 'geen onderbouwing en alleen maar onderbuik gevoel'.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 18-08-2015 16:56:01 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155331634
quote:
Dat topic ken ik maar gaat zoals de titel al aangeeft over de strijd in het Midden-Oosten en niet specifiek over de aanslagen van IS wereldwijd. Maar ik zie dat Jogy er al een nieuw topic over heeft gemaakt.
pi_155333001
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je denkt echt dat dit een hoax is? 8)7
Jij gelooft werkelijk alles wat je op tv ziet he ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:56:07 #139
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155359260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie waarom iemand zal ooit zoiets doen en je hebt 'n zeer negatief,geweldadige beeld van Islam.
Misschien zullen ze vragen als alles goed met me is en 'n kopje thee geven.
Het is nu niet bepaald een groot geheim dat veel gelovigen met geweld zullen reageren op zo'n provocatie (want dat is het). Er zijn Islamitische rechtsscholen die de doodstraf voorschrijven voor heiligschennis.

[ Bericht 14% gewijzigd door TitusPullo op 19-08-2015 19:17:58 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155364913
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is nu niet bepaald een groot geheim dat veel gelovigen met geweld zullen reageren op zo'n provocatie (want dat is het). Er zijn Islamitische rechtsscholen die de doodstraf voorschrijven voor heiligschennis.
Added the word 'niet'.
Ik zie niet waarom iemand zal ooit zoiets doen en je hebt 'n zeer negatief,geweldadige beeld van Islam.

Er zijn ook gewone rechtsbanken die zijn vreselijk verkeerd.Er zijn meer dan 'n paar miscarraiges of justice.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:10:18 #141
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155372442
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Added the word 'niet'.
Ik zie niet waarom iemand zal ooit zoiets doen en je hebt 'n zeer negatief,geweldadige beeld van Islam.

Er zijn ook gewone rechtsbanken die zijn vreselijk verkeerd.Er zijn meer dan 'n paar miscarraiges of justice.
Rechtbanken en rechtsscholen, nogal een verschil. Daarbij: ga je nu bij ieder bedenkelijk verschijnsel een ander bedenkelijk verschijnsel? Het heeft nu eenmaal geen zin om een religie aan te hangen als je niet denkt dat die religie juist is. Daar horen verboden en straffen bij.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155385265
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 08:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Rechtbanken en rechtsscholen, nogal een verschil. Daarbij: ga je nu bij ieder bedenkelijk verschijnsel een ander bedenkelijk verschijnsel? Het heeft nu eenmaal geen zin om een religie aan te hangen als je niet denkt dat die religie juist is. Daar horen verboden en straffen bij.
OK. Maakt niet uit. Jouwe reactie was 'n reactie op mijne reactie op weer 'n idiotische post van iemandje (kan ik beter niet doen met sommige hier)

Als je denk dat de Tunisia beach attack verhaal waar is - is ook prima hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155385647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je denk dat de Tunisia beach attack verhaal waar is - is ook prima hoor.
Begrijp je nog steeds niet hoe je jezelf voor schut zet met dit soort opmerkingen?

Als iemand jouw verhaal niet gelooft betekent dat niet automatisch dat ze het TV verhaal geloven. Wat is daar zo moeilijk aan dat je het nog steeds niet begrijpt? Is het de taal?
Conscience do cost.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:22:47 #144
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155386587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Maakt niet uit. Jouwe reactie was 'n reactie op mijne reactie op weer 'n idiotische post van iemandje (kan ik beter niet doen met sommige hier)

Als je denk dat de Tunisia beach attack verhaal waar is - is ook prima hoor.
Dat weet ik. Zoals ik al zei: de meeste gelovigen -en ik had moeten zeggen: de meeste mensen - zouden daar boos op reageren, en ik zou het zelf ook niet doe. Ik begrijp alleen niet dat je zo verontwaardigd bent over de denkbeeldige vernieling van een boek, terwijl je zelf met regelmaat nabestaanden voor rotte vis uitmaakt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_175316112
Tunisia Beach Attack : 38 doden , 39 gewonden. No reports of people dying in hospital and being added to the death toll.

Hier 'n aantal voorbeelden van 'injured'.Er is veel meer over te vinden.
Cheryl Mellor - who was shot in the leg and wrist
Allison Heathcote – shot five times by an AK-47
Gina Van Dort – shot five times, once in the face with an AK-47.Struck by a bullet under her chin which then exited her eye. A bullet also shattered her femur in the attack.
Matthew James – Shot three times by an AK-47. Once through his arm,one through his chest, one through his 'bum' as Matthew says.
Flown home after 36 hours.Here he is, only a few months after the 'attack'.

“And that wound to your heart was so close...so,so close...unbelievably close”
Lorraine Surprises Couple Who Survived The Tunisian Shooting With A Wedding | Lorraine

Tony Callaghan – shot in leg
Christine Callaghan – thigh bone shattered.
Kirsty Murray – shot in both legs from close range, lost six pints (almost 3.5ltr) of blood
Radley Ruszkiewicz – shrapnel wounds to both legs
Christine Cullen
Rebecca Smith - “I was peppered with grenade shrapnel. With one hit, I thought my jaw had come off.”
Ross Thompson - “We were trapped in the corridor, and then he started lobbing these home-made bombs at us.
Colin Bidwell - Colin Bidwell was shot twice during the massacre that killed 38 people
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175344725
Nog wat meer over Tunisia Beach Terror 'attack slachtoffer' Kirsty Murray:

Kirsty and Radley were both injured by a grenade but Kirsty was then shot five times at close range in the arms and legs.

Miss Murray lost six pints of blood (bijna 3.5 ltr.) and spent three days in intensive care after being rescued by a stranger and driven to hospital.

She believes she was shot by a second gunman acting with 23-year-old Seifeddine Rezgui, who was later killed by police.

http://www.braintreeandwi(...)after_terror_attack/

Hier heb je Miss Murray en nu ex-vriend Radley....met beelden 'n dagje of drie vanaf de vreselijk ervaring.

En hier wat info over bloed verlies:

“The final classification of hemorrhaging, Class 4, occurs when a person loses over 40 percent of their blood volume. A hemorrhage so severe requires immediate and major resuscitative help, or else the strain on the body’s circulatory system will be too great to survive. The heart will no longer be able to maintain blood pressure and circulation, Alton said, so organs will fail and the patient will slip into a comatose state preceding death.”
http://www.medicaldaily.c(...)man-body-lose-350792

Hier 'n voorbeeld van 'n echte tragische gebeutenis:
Taylor dies after being shot at home
http://www.espn.com/nfl/news/story?id=3129406

The bullet damaged the femoral artery in Taylor's leg, causing
significant blood loss. Taylor never regained consciousness,

Sharpstein said, and the news that he had squeezed a nurse's hand
late Monday only proved to give false hope.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175347659
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:10 schreef Tingo het volgende:
Tunisia Beach Attack : 38 doden , 39 gewonden. No reports of people dying in hospital and being added to the death toll.

Hier 'n aantal voorbeelden van 'injured'.Er is veel meer over te vinden.
Cheryl Mellor - who was shot in the leg and wrist
Allison Heathcote – shot five times by an AK-47
Gina Van Dort – shot five times, once in the face with an AK-47.Struck by a bullet under her chin which then exited her eye. A bullet also shattered her femur in the attack.
Matthew James – Shot three times by an AK-47. Once through his arm,one through his chest, one through his 'bum' as Matthew says.
Flown home after 36 hours.Here he is, only a few months after the 'attack'.

“And that wound to your heart was so close...so,so close...unbelievably close”
Lorraine Surprises Couple Who Survived The Tunisian Shooting With A Wedding | Lorraine


Tony Callaghan – shot in leg
Christine Callaghan – thigh bone shattered.
Kirsty Murray – shot in both legs from close range, lost six pints (almost 3.5ltr) of blood
Radley Ruszkiewicz – shrapnel wounds to both legs
Christine Cullen
Rebecca Smith - “I was peppered with grenade shrapnel. With one hit, I thought my jaw had come off.”
Ross Thompson - “We were trapped in the corridor, and then he started lobbing these home-made bombs at us.
Colin Bidwell - Colin Bidwell was shot twice during the massacre that killed 38 people

Wow, die Matthew James lijkt het zelf nogal grappig te vinden dat hij neer is geschoten. Wat een bizar interview. :{

Verder allemaal weer van die bijzondere gevallen. Bijzonder ook dat er bij zoveel gevallen van dergelijk zware verwondingen er geen berichten te vinden zijn van mensen die in een ziekenhuis zijn omgekomen.

Fantastisch werk van deze ziekenhuizen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2017 20:54:44 ]
pi_175348033
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wow, die Matthew James lijkt het zelf nogal grappig te vinden dat hij neer is geschoten. Wat een bizar interview. :{

Verder allemaal weer van die bijzondere gevallen. Bijzonder ook dat er bij zoveel gevallen van dergelijk zware verwondingen er geen berichten te vinden zijn van mensen die in een ziekenhuis zijn omgekomen.

Fantastisch werk van deze ziekenhuizen.
Dat is het zeker ^O^
pi_175348245
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:23 schreef Tingo het volgende:
Nog wat meer over Tunisia Beach Terror 'attack slachtoffer' Kirsty Murray:

*knip*
Thanks.

Dit is echt gewoon niet te geloven. Hoe zwaar ik ook mijn best doe... ik kan niet geloven dat zij echt zo gewond is geraakt.

Ik zal nu wel een ontzettend bloeddorstig persoon zijn en intens slecht om dit niet te geloven. Sorry mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')