abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 augustus 2015 @ 08:42:59 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155549843
Danic gefeliciteerd :D *O*
KuikenGuppy
  woensdag 26 augustus 2015 @ 08:55:41 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155550008
Nu is er 0-7-14-20-25% als percentages.
Vanaf volgend jaar verdwijnt de 0% en 7% en de 14 wordt 15% en 20% wordt 21%.
De plugin hybrides categorie van 7% die heel populair is verdwijnt dus (terecht want iedereen rijdt gewoon op brandstof ipv die accu).
Uiteindelijk bouwen ze af naar iedereen in 2020 aan een percentage van 22%.
Dus er is nogal een run op de auto's in de 7% categorie om nog een looptijd van 4 jaar in 2015 aan te kunnen gaan.

Mocht je de impact van een leaseauto op je netto willen weten dm je maar ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:36:05 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155550643
Je kunt nu dus nog voor een Tesla gaan Danic!
KuikenGuppy
pi_155554983
Wat goed Danic! Van harte!
pi_155555237
Lief dagboek....

Wij hadden nieuwe kozijnen besteld voor de gehele bovenverdieping. Ergens eind juli zouden deze geplaatst worden. Ik had weliswaar geen vrij gevraagd, en mijn man ook niet, omdat ze op mijn niet- werkdag geplaatst zouden worden. Maar het had evengoed zo kunnen zijn dat hij dat wel had gedaan (vrij vragen dus)
Een paar dagen van te voren worden we gebeld dat ze een planningsfout hebben gemaakt, en dat ze op een andere dag komen. Een dag waarop we allebei werken en het voor mijn man niet meer mogelijk is om vrij te vragen.. Lekker handig. Dus toen maar mijn vader geregeld die hier zou gaan zitten.
Blijkt als ik thuis kom, dat een van de kozijnen verkeerd geleverd is, en dus niet past. Zaten we met een gat in het huis waar even tijdelijk een plank voor is gezet. Super handig, want we zouden 1 week later op vakantie gaan. En dat wil iedereen, op vakantie gaan terwijl er een groot gat in je huis zit.

Met spoed een nieuwe besteld en deze zou op 4 augustus geplaatst worden. Deze dag viel nog in de vakantie van mijn man, dus akkoord gegaan. Hoewel dit wel betekende dat hij 1 dag eerder terug moest komen van vakantie.
De andere optie was later, en zou dus een vrije dag betekenen. Dus mijn man is eerder terug gekomen zodat er op 4 aug iemand thuis was.
4 augustus, geen kozijnmeneer te zien. Wat blijkt. Weer een planningsfout. Terwijl de 4de 2maal telefonisch was bevestigd.
Uiteindelijk heeft mijn man een dag kunnen ruilen, waardoor hij op de dag dat ze wel kwamen thuis was. En toen weer.... een onderdeel dat niet klopte.
Dat zou na bezorgd worden. Wij konden bellen voor een afspraak als dat onderdeel binnen zou zijn... Dat onderdeel is er inmiddels... maar.....

quote:
Vanwege vakantie is het kantoor van maandag 10 augustus tot zondag 30 augustus gesloten. Gedurende deze tijd zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
De showroom is zondag 23 en 30 augustus gesloten i.v.m. vakantie.
Zucht.......

Ik verwacht eingelijk wel een tegenmoetkoming van ze in de kosten...ben benieuwd....
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:07:21 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_155556237
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:36 schreef amaranta het volgende:
Lief dagboek....

Wij hadden nieuwe kozijnen besteld voor de gehele bovenverdieping. Ergens eind juli zouden deze geplaatst worden. Ik had weliswaar geen vrij gevraagd, en mijn man ook niet, omdat ze op mijn niet- werkdag geplaatst zouden worden. Maar het had evengoed zo kunnen zijn dat hij dat wel had gedaan (vrij vragen dus)
Een paar dagen van te voren worden we gebeld dat ze een planningsfout hebben gemaakt, en dat ze op een andere dag komen. Een dag waarop we allebei werken en het voor mijn man niet meer mogelijk is om vrij te vragen.. Lekker handig. Dus toen maar mijn vader geregeld die hier zou gaan zitten.
Blijkt als ik thuis kom, dat een van de kozijnen verkeerd geleverd is, en dus niet past. Zaten we met een gat in het huis waar even tijdelijk een plank voor is gezet. Super handig, want we zouden 1 week later op vakantie gaan. En dat wil iedereen, op vakantie gaan terwijl er een groot gat in je huis zit.

Met spoed een nieuwe besteld en deze zou op 4 augustus geplaatst worden. Deze dag viel nog in de vakantie van mijn man, dus akkoord gegaan. Hoewel dit wel betekende dat hij 1 dag eerder terug moest komen van vakantie.
De andere optie was later, en zou dus een vrije dag betekenen. Dus mijn man is eerder terug gekomen zodat er op 4 aug iemand thuis was.
4 augustus, geen kozijnmeneer te zien. Wat blijkt. Weer een planningsfout. Terwijl de 4de 2maal telefonisch was bevestigd.
Uiteindelijk heeft mijn man een dag kunnen ruilen, waardoor hij op de dag dat ze wel kwamen thuis was. En toen weer.... een onderdeel dat niet klopte.
Dat zou na bezorgd worden. Wij konden bellen voor een afspraak als dat onderdeel binnen zou zijn... Dat onderdeel is er inmiddels... maar.....

[..]

Zucht.......

Ik verwacht eingelijk wel een tegenmoetkoming van ze in de kosten...ben benieuwd....
Hoe veel kan er tegelijkertijd fout gaan :X. Tegemoetkoming in de kosten zou ik zeker gaan vragen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:29:47 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155556968
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:36 schreef Burdie het volgende:
Je kunt nu dus nog voor een Tesla gaan Danic!
:D.... zou wel tof zijn, een leasebudget dat hoog genoeg is om een Tesla te leasen, dan gaan we Danic echt wel Eindbaas noemen :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 14:22:35 #158
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_155558650
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:36 schreef amaranta het volgende:
Lief dagboek....

Wij hadden nieuwe kozijnen besteld voor de gehele bovenverdieping. Ergens eind juli zouden deze geplaatst worden. Ik had weliswaar geen vrij gevraagd, en mijn man ook niet, omdat ze op mijn niet- werkdag geplaatst zouden worden. Maar het had evengoed zo kunnen zijn dat hij dat wel had gedaan (vrij vragen dus)
Een paar dagen van te voren worden we gebeld dat ze een planningsfout hebben gemaakt, en dat ze op een andere dag komen. Een dag waarop we allebei werken en het voor mijn man niet meer mogelijk is om vrij te vragen.. Lekker handig. Dus toen maar mijn vader geregeld die hier zou gaan zitten.
Blijkt als ik thuis kom, dat een van de kozijnen verkeerd geleverd is, en dus niet past. Zaten we met een gat in het huis waar even tijdelijk een plank voor is gezet. Super handig, want we zouden 1 week later op vakantie gaan. En dat wil iedereen, op vakantie gaan terwijl er een groot gat in je huis zit.

Met spoed een nieuwe besteld en deze zou op 4 augustus geplaatst worden. Deze dag viel nog in de vakantie van mijn man, dus akkoord gegaan. Hoewel dit wel betekende dat hij 1 dag eerder terug moest komen van vakantie.
De andere optie was later, en zou dus een vrije dag betekenen. Dus mijn man is eerder terug gekomen zodat er op 4 aug iemand thuis was.
4 augustus, geen kozijnmeneer te zien. Wat blijkt. Weer een planningsfout. Terwijl de 4de 2maal telefonisch was bevestigd.
Uiteindelijk heeft mijn man een dag kunnen ruilen, waardoor hij op de dag dat ze wel kwamen thuis was. En toen weer.... een onderdeel dat niet klopte.
Dat zou na bezorgd worden. Wij konden bellen voor een afspraak als dat onderdeel binnen zou zijn... Dat onderdeel is er inmiddels... maar.....

[..]

Zucht.......

Ik verwacht eingelijk wel een tegenmoetkoming van ze in de kosten...ben benieuwd....
Wat een opeenstapeling van fouten, vreselijk! En als je er je vakantieplannen zelfs voor moet wijzigen, is een tegemoetkoming in de kosten inderdaad wel 't minste dat ze kunnen doen. Wat een flut organisatie zeg.
in de haak.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:31:12 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155565802
Ja hoi, mijn kind is dus net met kleren en al in het zwembadje gaan zitten die nog in de tuin stond :'). Hij zag er een "beesse" O+ :').

Hoe krijg ik zijn (net nieuwe ;( ) leren schoenen zo snel en netjes mogelijk droog?
KuikenGuppy
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:29:32 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_155567934
Ik stop ze in zo'n geval altijd vol met oude kranten, Burdie. En dan maar wachten...
Succes.

Ik kom net thuis van mijn werk, vertelt mijn man me doodleuk dat mijn vader vannacht met een ambulance naar het ziekenhuis was gebracht. Mijn ouders hebben hem vanochtend gebeld, nog geen 10 minuten nadat ik de deur uit was, maar ze vonden dat hij mij niet mocht lastigvallen hiermee 8)7
Gelukkig is hij nu weer uit het ziekenhuis, hij was onwel geworden en is in het ziekenhuis uitgebreid onderzocht, maar ze konden niks vinden. Mijn man heeft ze opgehaald uit het ziekenhuis en thuis gebracht en verzorgd.

Ik weet niet helemaal wat ik er nou van moet vinden dat ze mij niet gebeld hebben. Ik ken mijn ouders en ik weet dat ze inderdaad gezegd zullen hebben dat hij mij niet mocht 'lastigvallen' met hun problemen, maar ik denk persoonlijk dat hij ze had moeten negeren en mij wel had moeten bellen. Daar moeten we maar eens afspraken over maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_155571985
Daar zou ik idd ook wel wat van vinden. Stel het was wel iets ergs geweest!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155572115
"Volgende keer bel je me gewoon. "
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155572272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:58 schreef danic het volgende:
Ah kijk, iemand die er verstand van heeft :D

Begrijp ik het goed dat de regels vanaf 1 januari 2016 gaan veranderen? En ze dan minder gunstig worden? En dat als ik in 2015 nog een leaseauto krijg, ik volgens de voorwaarden van 2015 de auto mag blijven gebruiken, ook na 1 januari?
Je kan ook je auto uit de bijtelling houden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155572465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik stop ze in zo'n geval altijd vol met oude kranten, Burdie. En dan maar wachten...
Succes.

Ik kom net thuis van mijn werk, vertelt mijn man me doodleuk dat mijn vader vannacht met een ambulance naar het ziekenhuis was gebracht. Mijn ouders hebben hem vanochtend gebeld, nog geen 10 minuten nadat ik de deur uit was, maar ze vonden dat hij mij niet mocht lastigvallen hiermee 8)7
Gelukkig is hij nu weer uit het ziekenhuis, hij was onwel geworden en is in het ziekenhuis uitgebreid onderzocht, maar ze konden niks vinden. Mijn man heeft ze opgehaald uit het ziekenhuis en thuis gebracht en verzorgd.

Ik weet niet helemaal wat ik er nou van moet vinden dat ze mij niet gebeld hebben. Ik ken mijn ouders en ik weet dat ze inderdaad gezegd zullen hebben dat hij mij niet mocht 'lastigvallen' met hun problemen, maar ik denk persoonlijk dat hij ze had moeten negeren en mij wel had moeten bellen. Daar moeten we maar eens afspraken over maken.
Ik zou er op staan dat ze me bellen, ofwel mijn man ofwel mijn ouders. Zulke dingen wil je zelf horen en zelf kunnen inschatten of je er wel of niet naartoe wilt/moet.
Althans dat zou ik willen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2015 @ 22:00:39 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_155574475
gefeliciteerd met je nieuwe baan danic! *O*

wat een gedoe amaranta. ik neem aan dat je (een gedeelte) van de rekening nog krijgt. gewoon niet alles betalen en aandringen op schadevergoeding. (tenminste dat zou ik doen)

livelink wat een toestand.een goed gesprek met je man lijkt me wel zo prettig voor het geval er ooit nog zoiets voorkomt.

ik heb hier ook wat. terwijl het buiten hoost van de regen, hebben we binnen alleen een pisstraaltje water op de begane grond. boven is helemaal niets. waterdruk is weg of zoiets. op fb is het hele dorp in rep en roer. L is blij dat hij onder zijn dagelijkse kwelling uitkomt :D
pi_155574924
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan ook je auto uit de bijtelling houden.
Hoe dan?

Je hoeft geen baad te gaan noemen hoor Leandra, het wordt een vw polo (mijn voorkeur) of een Peugeot 208

Jemig Amarantha :(
Wij hebben dit twee jaar geleden ook zoiets gehad. Alleen dan met een soort serre ramen (geen serre maar een woonkamer met van die schuine ramen tot het plafond). En die lag dus ook een ruime maand open met alleen zo'n grote houten plaat. Voor een maand. In oktober. Heel fijn met storm enzo. Aan compensatie werd niet gedaan volgens mij.
Hoop dat jullie geen zakendoen met belisol :X
pi_155574964
Oh en ik zou ook geveld willen worden. Gelukkig is mijn vriend eigenwijs genoeg om dergelijke wensen van mijn ouders te negeren.
pi_155575550
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:10 schreef danic het volgende:
Hoe dan?
Door hem niet privé te gebruiken.
pi_155581377
Ah zo. Tja, we hebben twee auto's nodig omdat mijn vriend onregelmatige diensten draait. Als ik deze auto niet privé gebruik, dan zouden we 3 auto's voor de deur moeten hebben. Das ook weer zo wat :D
pi_155581769
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 06:45 schreef danic het volgende:
Ah zo. Tja, we hebben twee auto's nodig omdat mijn vriend onregelmatige diensten draait. Als ik deze auto niet privé gebruik, dan zouden we 3 auto's voor de deur moeten hebben. Das ook weer zo wat :D
Ja als je nu ook 2 auto's voor de deur hebt wordt dat lastig ja.

Ik ga de mijne denk ik uit de bijtelling halen, op mijn vrije dag pak ik dan de auto van J wel, die dan mijn auto meepakt. Dan wordt de auto namelijk zakelijk gebruikt door een collega :')

Het weekend staat mijn auto altijd stil.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:05:33 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155582407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja als je nu ook 2 auto's voor de deur hebt wordt dat lastig ja.

Ik ga de mijne denk ik uit de bijtelling halen, op mijn vrije dag pak ik dan de auto van J wel, die dan mijn auto meepakt. Dan wordt de auto namelijk zakelijk gebruikt door een collega :')

Het weekend staat mijn auto altijd stil.
Oh, dat is wel een heel briljante constructie :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155582437
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dat is wel een heel briljante constructie :D
Ja, volledig legaal ook nog :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:03:29 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155583482
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, volledig legaal ook nog :D
Ik legde 'm voor de grap voor aan mijn collega's. En wij vakidioten geloven niet dat het wettelijk klopt en de belastingdienst bij een controle het goed zou keuren.
Maar het is inventief bedacht en interessante casus want we hebben er een tijdje over gediscussieerd :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155583569
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:03 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik legde 'm voor de grap voor aan mijn collega's. En wij vakidioten geloven niet dat het wettelijk klopt en de belastingdienst bij een controle het goed zou keuren.
Maar het is inventief bedacht en interessante casus want we hebben er een tijdje over gediscussieerd :D
Onze controller zei dat dat mogelijk was. Ik denk dat het een interessante discussie zou worden.. Mijn zakelijke auto mag immers op mijn vrije dag gewoon worden gebruikt door mijn collega's.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155583611
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:03 schreef laziness het volgende:

WGR / Fiscaalpartner met terugwerkende kracht ook toeslagpartner?

Omdat jij ook best wat weet over belastingen.

Wie heeft er gelijk? Ik of de accountant?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')