abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 10:57:09 #1
382129 crew  Donna
pi_155259313



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen vijf uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het zesde seizoen op dit moment opgenomen. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Elke maandag, Teen Mom OG :Y).
Teen Mom 2 iedere donderdag!
pi_155259394
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nog steeds niet? Hopelijk komt dat nog dan, dat ze dat even benoemen. Komt anders wel vreemd over idd. Moet de laatste EP nog zien.
nog steeds niks
t schijnt dat leah dat heeft afgedwongen in haar contract voor dit seizoen, van daar dat t ook zo lang duurde voor ze tekende... moet wel zeggen dat steeds duidelijker wordt dat haar iets mankeert, buiten het medicijn misbruik om... post natale depressie misschien?
pi_155268750
Ik ben niet volledig op de hoogte, maar is er iets bekend over een regeling voor Adalynn? Gaat zij op vaste dagen naar Jeremy?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 16-08-2015 17:09:05 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155268799
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nog steeds niks
t schijnt dat leah dat heeft afgedwongen in haar contract voor dit seizoen, van daar dat t ook zo lang duurde voor ze tekende... moet wel zeggen dat steeds duidelijker wordt dat haar iets mankeert, buiten het medicijn misbruik om... post natale depressie misschien?
Ik zou ook in depressie raken als ik op mijn 16/17e(?) 2 kinderen krijg, en na 2,5 jaar met 3 kinderen zit, een ex en een kerel die nooit thuis is. :X Dat alles op je 23e -O-

Nee serieus, ik hoop dat ze haar eens goed door de mangel halen (in goeie zin), om haar ook hulp te bieden.
Zei dr. Drew niet eens dat ze slecht alleen kon zijn?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155270224
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben niet volledig op de hoogte, maar is er iets bekend over een regeling voor Adalynn? Gaat zij op vaste dagen naar Jeremy?
niet dat ik weet

quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 17:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zou ook in depressie raken als ik op mijn 16/17e(?) 2 kinderen krijg, en na 2,5 jaar met 3 kinderen zit, een ex en een kerel die nooit thuis is. :X Dat alles op je 23e -O-

Nee serieus, ik hoop dat ze haar eens goed door de mangel halen (in goeie zin), om haar ook hulp te bieden.
Zei dr. Drew niet eens dat ze slecht alleen kon zijn?
ja precies, maar allemaal door eigen keuzes
nu (tegenwoordige tijd) woont ze ook alweer met die t.r. samen
ze is net in rehab geweest, maar maakt nog geen doordachte keuzes... voor zover ik kan zien dan
pi_155319585
Verandert Taylor nou van gedachten met Adam? :{

Ik heb een beetje medelijden hoe Nathan tegen Jenelle doet.

En ik heb ook medelijden met Leah, het is spijtig dat Jeremy haar niet de tijd heeft gegeven om te veranderen. (En kansen geven is niet veranderen, poging tot veranderen is pas waar ze nu is, waar ze toegeeft een probleem te hebben).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:30:02 #7
382129 crew  Donna
pi_155319626
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
Verandert Taylor nou van gedachten met Adam? :{

Ik heb een beetje medelijden hoe Nathan tegen Jenelle doet.

En ik heb ook medelijden met Leah, het is spijtig dat Jeremy haar niet de tijd heeft gegeven om te veranderen. (En kansen geven is niet veranderen, poging tot veranderen is pas waar ze nu is, waar ze toegeeft een probleem te hebben).
Ik heb laatst een nieuwsbericht gelezen waarin dat idd staan. Schijnbaar omdat ze nog steeds on and off zijn. :X
pi_155319644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb laatst een nieuwsbericht gelezen waarin dat idd staan. Schijnbaar omdat ze nog steeds on and off zijn. :X
Ik vond haar ten tijde van Adam al een domme gans en was verbaasd dat ze het licht had gezien, nu gaat ze weer opnieuw :')

Hopelijk heeft het geen effect voor Chelsea haar zak.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155399851
quote:
Exclusive Info! ‘Teen Mom 2′ Star Jenelle Evans Arrested for Assault on Nathan Griffith’s New Girlfriend!

Well Juh-nelle! We see ya in jail– AGAIN!

It’s a story that The Ashley has written many a time: Teen Mom 2 star Jenelle Evans has been arrested (again) for assault (again).

TMZ just broke the story that Jenelle was arrested after allegedly attacking the new girlfriend of Jenelle’s ex, Nathan Griffith, with a glass. (As you do.)

The site reports that Nathan returned to the home he used to share with Jenelle in South Carolina and brought his new galpal, Jessica Henry, with him. That, of course, angered Jenelle and she “came charging out of the house and threw a glass at the girl, striking her in the head,” according to TMZ.

The police were called after the glass attack and Jenelle was reportedly arrested for assault.

The Ashley hears that Jessica may have first poured water on Jenelle before Jenelle picked up the glass and hit Jessica with it, but that has not been confirmed yet.

According to Jenelle’s rep, Johnny, Nathan got exactly the response he was hoping to get out of Jenelle.

“Nathan provoked her,” Johnny told The Ashley. “That’s what he does, he tries to make her look bad and he succeeded today. That’s pretty much it.”

Johnny stated that Jenelle has been working really hard to avoid more drama.

“She’s been really focused. She just got a new house in Wilmington, North Carolina,” he said. “She’s trying to move away from the drama, trying to move away from Nathan. She’s been really focused and really positive, and then this happened today.”

Johnny couldn’t confirm or deny whether Jenelle really did hit Jessica with a glass, as TMZ states.

“I wasn’t there,” he said. “But I’m sure they had an argument and when you provoke someone, they’re not going to hold back and that’s it.”

The assault was not captured by MTV, as the ‘Teen Mom 2′ girls have completed filming for Season 6 and are not currently being followed by a camera crew.

For those of you counting at home, this marks approximately 16 arrests for Jenelle in her short adulthood. She’s been in jail twice already this year: once in February for driving without a valid license, and again in May for criminal domestic violence stemming from a fight with Nathan. (Both charges were eventually dropped.)

This time, Jenelle is charged with assault in the third degree and is being transported to the Horry County Detention Center where she will have a bond hearing, Horry County’s Lt. Raul Denis told local news station WBTW.

No mugshot is available for this arrest yet. The Ashley will post it when it is up!

UPDATE: The Ashley spoke to Jenelle’s rep, Johnny Donovan, who provided some more insight as to what happened. Johnny tells The Ashley that Jenelle is still behind bars and will be until tomorrow morning.

The incident between Jenelle, Nathan and his girlfriend went down at about 2:30 p.m. (EST) today, so it’s very fresh! It took place at the Myrtle Beach, South Carolina, home that Jenelle and Nathan used to share. Jenelle was moving out of the house today, according to a source.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:42:00 #10
382129 crew  Donna
pi_155399914
_O-
pi_155399958
er wordt gezegd dat deze wraakactie van nathan is omdat gisteravond de aflevering werd uitgezonden waarin hij werd gearresteerd

waar was kaiser toen dit aan de gang was? ;(
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:59:40 #12
382129 crew  Donna
pi_155400033
Ik zou het heel sneu vinden als hij dit allemaal uitlokt met z'n nieuwe vriendin. ;(
pi_155400075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 07:59 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het heel sneu vinden als hij dit allemaal uitlokt met z'n nieuwe vriendin. ;(
maar ja, waarom zou je anders met je nieuwe vriendin naar t huis gaan waar je ex nog woont

die advocaat weet t trouwens ook mooi te vertellen, nooit is iets jenelle's schuld, ze móest wel
pi_155400461
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 07:59 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het heel sneu vinden als hij dit allemaal uitlokt met z'n nieuwe vriendin. ;(
Dat ja. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:07:16 #15
382129 crew  Donna
pi_155400703
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 08:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar ja, waarom zou je anders met je nieuwe vriendin naar t huis gaan waar je ex nog woont

die advocaat weet t trouwens ook mooi te vertellen, nooit is iets jenelle's schuld, ze móest wel
Ja dat is waar. Waarom zou je dat anders doen.

Ja die advocaat haha. Master :P
pi_155402229
hij wist natuurlijk dat ze zo zou reageren, en zo wordt haar labiele/agressieve reputatie nog eens bevestigd
dat die nieuwe vriendin zich ervoor laat lenen zegt ook alweer wat over haar
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:08:54 #17
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_155405000
Het is echt een neverending story met Jenelle...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:20:25 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_155405287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:08 schreef Smash-it het volgende:
Het is echt een neverending story met Jenelle...
Het verbaast mij dat ze nog niet bij Dr. Phil heeft gezeten, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_155430790
kwam deze net in een oud topic tegen

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:31 schreef DonnaRush het volgende:
Heb net episode 2 afgekeken. Ik voorspel dat Leah straks met 3 kinderen en zonder man zit. Jemig wat een sneu sfeertje hing daar tussen hun in zeg. Ik vond haar altijd wel leuk, maar ze komt nu wel heel childish over.
alleen dat 'zonder man' klopt dus niet helemaal, aangezien ze alweer samen woont met toekomstige baby daddy nr. 3
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 08:35:10 #20
382129 crew  Donna
pi_155430837
Ja inderdaad. :{
In de episode van vorige week ging ze die kleine aan Jeremy overdragen op de parkeerplaats, had ze zich helemaal opgemaakt enzo. Grappig om te zien. Ik vond dat wel een emo stukje trouwens, dat Leah zo huilde in de auto. :'(
pi_155430882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ja inderdaad. :{
In de episode van vorige week ging ze die kleine aan Jeremy overdragen op de parkeerplaats, had ze zich helemaal opgemaakt enzo. Grappig om te zien. Ik vond dat wel een emo stukje trouwens, dat Leah zo huilde in de auto. :'(
Ik vond het ook best sneu.
Jeremy heeft idd het recht om zijn spullen te pakken, maar toch... Als die crew ook zo vaak in huis is, zekers die producers 'die ze zo goed begeleiden', had niemand eerder in kunnen grijpen?

En volgens mij is het in Amerika een grotere rommel wbt voorgeschreven pijnstillers krijgen. Het is makkelijker dan hier. Maar daar heb ik geen feiten voor ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155431751
ik heb net de laatste ep gezien:
"dramastically" _O- _O-
pi_155458033
‘Teen Mom OG’ Stars Catelynn Lowell & Tyler Baltierra Are Married! Get all the Wedding Details!



After over a decade of dating, two kids and a TV show, Teen Mom OG stars Catelynn Lowell and Tyler Baltierra are finally married! The couple just tied the knot today at Castle Farms in Charlevoix, Michigan– and The Ashley has all the details of what one attendee says was a magician-themed wedding!

Catelynn and Tyler, who met in seventh grade and have basically been in a relationship ever since, have been eagerly awaiting their big day, often sharing some of their wedding planning with ‘Teen Mom’ fans.



While The Ashley is awaiting more details (so stay tuned!) here’s what we know so far about Catelynn and Tyler’s wedding.

Who attended: Both of Cate and Ty’s daughters, Nova and Carly, attended the wedding, as well as Carly’s adoptive parents, Brandon and Teresa Davis. Also in attendance were the couple’s fellow ‘Teen Mom’ stars, Maci Bookout, Tyler McKinney (as well as Bentley and Jayde), Amber Portwood and her fiance Matt Baier and Kail Lowry. Tyler’s father, Butch Baltierra, was recently released from prison and able to attend the affair as well!

Many of the ‘Teen Mom’ producers including ‘Teen Mom’ Big Boss Morgan J. Freeman were there, as was the couple’s adoption counselor, Dawn Baker.

Who didn’t attend: Farrah Abraham wasn’t invited to the wedding, which is no surprise, given that she has a strained relationship with the couple. ‘Teen Mom OG’ star Gary Shirley didn’t attend, and neither did the other ‘Teen Mom’ franchise girls– Leah Messer, Chelsea Houska and Jenelle Evans.

Rehearsal: The couple kicked off their wedding festivities last night with a rehearsal (that was, of course, filmed for the upcoming season of ‘Teen Mom OG’). After that, Catelynn and Tyler and their friends and family headed over to a nearby restaurant for a rehearsal dinner.

Clothing: Tyler posted a photo of him in his tux, standing next to a very dressed-up Butch. Catelynn wore a strapless, fitted ball gown made of lace with small sleeves. Catelynn wore her hair down and carried a bouquet of red, white and gold. Catelynn’s bridesmaids wore red, while all the groomsmen wore black tuxes with red trim.

Food: The Ashley’s wedding source tells her that Cate and Ty served their guests a traditional American-style buffet at the reception.

Decor: The reception hall is reportedly dripping with elegance. The couple went classy with their decor, using lots of candles, green moss and ribbons. A harpist played live music for the guests at the reception.

Ceremony: The couple’s ceremony took place outdoors and was reportedly non-denominational. Catelynn’s father, David Lowell, and her mother, April, walked her down the aisle. They married in front of a castle adorned with greenery and red flower bouquets. The couple wrote their own vows.

“Tyler’s vows were incredible!” one guest tells The Ashley. The guest added that Nova was part of the ceremony. (She was pulled in sitting in a wagon!)





pi_155458186
Op haar tweede foto zit haar haar best leuk.
Ik hoop heel erg dat ze oud met elkaar worden :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:56:59 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_155466488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:27 schreef JaneDoe het volgende:
kwam deze net in een oud topic tegen

[..]

alleen dat 'zonder man' klopt dus niet helemaal, aangezien ze alweer samen woont met toekomstige baby daddy nr. 3
wait what :D
pi_155467520
Wat is ze dik zeg.
pi_155467948
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

wait what :D
nadat ze uit rehab kwam een paar maanden geleden, is ze vrijwel direct samen gaan wonen met t.r. dues
daarvoor woonde ze al even samen met hem haar dochters in bij haar moeder

die t.r. is haar 32 jarige personal trainer die was ingehuurd via mtv
hij heeft twee kinderen uit een eerdere relatie



http://heavy.com/entertai(...)5su_xU1Xvt8g1Wxhbx0w

|:( ....

[ Bericht 3% gewijzigd door JaneDoe op 23-08-2015 16:48:34 ]
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:13:07 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_155468973
Wel weer leuk voor het volgende seizoen :+
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 08:57:47 #29
382129 crew  Donna
pi_155489603
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Wel weer leuk voor het volgende seizoen :+
Haha echt he?!
pi_155489951
Wat leuk dat Theresa, Brandon en Carly ook aanwezig waren op de bruiloft O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 09:31:56 #31
382129 crew  Donna
pi_155489983
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat leuk dat Theresa, Brandon en Carly ook aanwezig waren op de bruiloft O+
Ja, had ik ook wel op gehoopt voor ze! O+
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:33:31 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155490004
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
Op haar tweede foto zit haar haar best leuk.
Ik hoop heel erg dat ze oud met elkaar worden :)
Dat babytje van ze is echt een spitting, mixed image. Mooi!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155491309
Ik zit de nieuwste aflevering alweer te kijken. Ik moet gniffelen als ik KNORR zakjes op tafel zie staan bij Chelsea :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155491977
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb net de laatste ep gezien:
"dramastically" _O- _O-
Ik zie het nu _O-

Nathan is fysiek en mentaal veel te sterk voor Jenelle. Is hij ook niet wat ouder dan haar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 11:38:59 #35
382129 crew  Donna
pi_155492063
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zie het nu _O-

Nathan is fysiek en mentaal veel te sterk voor Jenelle. Is hij ook niet wat ouder dan haar?
Ja hij wordt 28 dit jaar. :Y
pi_155492129
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja hij wordt 28 dit jaar. :Y
Ah, duidelijk te zien ook.
Kaiser is ook al zo'n beertje qua lijf :D

Ik kan helaas de laatste zin van Corey niet verstaan, op het einde bij 'on the next teen mom'.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155493606
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, duidelijk te zien ook.
Kaiser is ook al zo'n beertje qua lijf :D

Ik kan helaas de laatste zin van Corey niet verstaan, op het einde bij 'on the next teen mom'.
can you look me and Miranda in the eyes and say you're not using drugs?
of iets van gelijke strekking...en dan vervolgens een shot van leah met pupillen als schotels
pi_155493667
op dr laatste mugshot lijkt jenelle trouwens een 'meth face' te ontwikkelen, ik hoop dat we t verkeerd zien...
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 12:50:45 #39
382129 crew  Donna
pi_155493825
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef JaneDoe het volgende:
op dr laatste mugshot lijkt jenelle trouwens een 'meth face' te ontwikkelen, ik hoop dat we t verkeerd zien...
Dat was ook echt mijn gedachte. Ik hoop maar dat ze er gewoon even slecht uit zag, ofzo.
pi_155493957
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

can you look me and Miranda in the eyes and say you're not using drugs?
of iets van gelijke strekking...en dan vervolgens een shot van leah met pupillen als schotels
Ah, dank je!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155494255
en ik lees nu een update:

quote:
Teen Mom 2 star Jenelle Evans Jenelle has been released from jail on a $500 bond after spending the night in a South Carolina jail cell following an arrest yesterday for assaulting Jessica Henry, the girlfriend of Jenelle’s ex-fiance, Nathan Griffith..

According to Starcasm, it was Jenelle’s ex-boss (and former mortal enemy) James Duffy who got Jenelle out of jail! (Yes, this is the same guy who, years ago, released nude photos he had taken of Jenelle.) James documented his “Jenelle jail break” on his Twitter account and even posted a photo of Jenelle and Nathan‘s son Kaiser, who apparently came to the courthouse. He had been staying with a friend of Jenelle’s while his mom was in jail.

“Yes, [Jenelle] has custody of Kaiser at the moment. There’s going to be issues with the exchange now for visitation,” James tweeted. “The judge told Jenelle no digital, verbal or physical contact with Jessica.”

Jenelle’s lawyer, Amy S. Lawrence, spoke to Us Weekly regarding the actual glass-throwing altercation. It was simply a matter of momentum, y’all!

“It’s my understanding that Nathan was asked to come get some of his things and that [Jenelle] would leave them at the end of the driveway so that there would be no need to have interaction between the two of them,” Amy told Us. “And Jenelle had requested that he not bring his new girlfriend and he said that’s fine.”

According to Amy, Jenelle saw Nathan and his girlfriend approaching the house anyway.

“[Jenelle] called him and asked him to please leave and he hung up on her,” Amy said. “And then he pulled in the driveway and so she walked out and she had a glass of ice water in her hand, and it’s my understanding that he got out and …. had a verbal altercation [with Jenelle].”

Nathan’s girlfriend, Jessica, then started to get out of the car which Amy says made Jenelle feel “threatened.” Jenelle tossed her ice water at Jessica (as you do), but “the momentum” caused Jenelle to also throw the glass at Jessica.

Following her arrest, Jenelle was taken to Surfside Jail in Myrtle Beach. (Unrelated but, if The Ashley had to go to jail, she’d want to go to Surfside Jail. It sounds so pleasant, no?) Jenelle was later transferred to the J. Reuben Long Detention Center.

Anyway, Jenelle took a separate mugshot there before taking another one at J. Reuben. In the mugshot (above) from J. Reuben, Jenelle is looking rather, um, rough, with suspicious blotches on her face. (Well, she was recently seen “wif Kieffa” who was her former partner in drug use….)

Anyway, a dispatch officer told Radar Online that Jenelle was “cooperative” throughout her arrest. (She is, of course, an old pro at this stuff, given that this was her 16th arrest!)

According to the Horry County Sherriff’s website, Jenelle was charged with Assault, as well as 3rd Degree Assault & Battery.

Earlier today, Nathan spoke out in an interview with Radar Online, stating that he did not “intentionally provoke” Jenelle. Nathan also provided the site with the text messages that he and Jenelle exchanged right before Nathan showed up to the show where the incident took place.





pi_155495402
Whehehe die vieze vuile achterbakse rat van een Nathan jankend in die politieauto :')

Jammer van wat later is gebeurd en dat Jenelle zich zo heeft laten opfokken dat zij weereens vastzit....
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_155496157
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Whehehe die vieze vuile achterbakse rat van een Nathan jankend in die politieauto :')

Jammer van wat later is gebeurd en dat Jenelle zich zo heeft laten opfokken dat zij weereens vastzit....
Dat en dat ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155496733
Top die rechtszaak dat Adam ook nogeens gearresteerd wordt omdat hij de alimentatie van Paislee niet had betaald _O-

Jammer dat Taylor weer met Adam in zee gaat maar Chelsea heeft ook zonder haar gewoon een sterke zaak, me dunkt :Y

Vinden jullie die vader van Adam ook zo'n creep? :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 14:43:36 #45
382129 crew  Donna
pi_155496969
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:

Vinden jullie die vader van Adam ook zo'n creep? :o
Das niet zijn pa toch? Ik lees die titeltjes niet altijd, maar dacht dat het gewoon een vriend was?
pi_155497187
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Das niet zijn pa toch? Ik lees die titeltjes niet altijd, maar dacht dat het gewoon een vriend was?
Oh, nou dan vind ik die vriend een creep :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_155497852
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Das niet zijn pa toch? Ik lees die titeltjes niet altijd, maar dacht dat het gewoon een vriend was?
Vriend idd.

Adam heeft allemaal van die vieze criminele oudere vriendjes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 15:15:16 #48
382129 crew  Donna
pi_155497943
Gelukkig haha! Was echt even bang dat het zijn pa was, want het is idd een creep.
pi_155498556
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Top die rechtszaak dat Adam ook nogeens gearresteerd wordt omdat hij de alimentatie van Paislee niet had betaald _O-

Jammer dat Taylor weer met Adam in zee gaat maar Chelsea heeft ook zonder haar gewoon een sterke zaak, me dunkt :Y
die adam dacht zeker weer met taylor aan te pappen om zo onder zn alimentatieplicht uit te komen
en dan vervolgens met die creepy oude vriend klagen dat hij steeds wordt benadeeld om zaken uit t verleden :')
die kneus reed tot voor kort zowat iedere week een auto total loss met zn dronken kop en werd een paar maanden geleden nog gearresteerd vanwege stalken van weer een andere ex
pi_155499021
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die adam dacht zeker weer met taylor aan te pappen om zo onder zn alimentatieplicht uit te komen
en dan vervolgens met die creepy oude vriend klagen dat hij steeds wordt benadeeld om zaken uit t verleden :')
die kneus reed tot voor kort zowat iedere week een auto total loss met zn dronken kop en werd een paar maanden geleden nog gearresteerd vanwege stalken van weer een andere ex
Het is gemeen dat ze hem erop pakken, ja.

Arme jongen ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155499036
Ik ben wel benieuwd of Taylor daadwerkelijk half-aanpapt met hem. Misschien wat hook ups, zoals Chelsea voorheen ook wel eens had.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 16:23:58 #52
382129 crew  Donna
pi_155500064


Isaac's first day of kindergarten. O+
pi_155500778
Ik vind het zo'n lief grappig jongetje, die Isaac.
Qua uiterlijk is het echt Kailyn, maar dan iets donkerder haar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155501642
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Taylor daadwerkelijk half-aanpapt met hem. Misschien wat hook ups, zoals Chelsea voorheen ook wel eens had.
t aanpappen komt meer van adam uit, taylor is meer van t pappen en nat houden heb ik de indruk ;)

ik denk idd dat t nog wat hook ups waren.. in tegenwoordige tijd heeft taylor inmiddels een andere vriend
pi_155549938
Aparte kledingkeuze van Maci op de bruiloft van Caitlyn...
pi_155550179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:50 schreef Reismeis het volgende:
Aparte kledingkeuze van Maci op de bruiloft van Caitlyn...
Beetje wel ja, kort, strak en sexy ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155551841
quote:
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155551853
Nu wil ik die andere filmpjes kijken maar ik heb geen tijd _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155551915
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nu wil ik die andere filmpjes kijken maar ik heb geen tijd _O-
die over farrah kan ik je ook aanraden
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 16:42:05 #61
382129 crew  Donna
pi_155562645
Jenelle Evans‘ breakup from Nathan Griffith just got even messier as RadarOnline.com can confirm there was an Ashley Madison account registered to his email address!

Griffith’s known email address, “Nate_griff42@yahoo.com” showed up as a registered Ashley Madison member in the trove of leaked data released by hackers earlier this week.

When reached by Radar, he initially denied that the email address was his — although it is linked to a Nathan J. Griffith Facebook account. But Griffith later said he simply didn’t want to comment on the unfolding scandal.

His ex, however, was another story. “Once a cheater, always a cheater,” a furious Jenelle Evans told Radar. “I think he embarrasses himself and whoever associated with him, especially the girl he’s with now because supposedly she doesn’t believe in sex before marriage. But Nathan does.”

A source close to Evans and Griffith confirmed that his email account was legit, and said that Griffith made the account around May or June, when he was on a break from Evans.

“He was separated from Jenelle,” the source said. “But he was seeing [his new girlfriend] Jessica. He claimed he made it because he couldn’t remember his gmail password and was locked out of his old email.”

“It’s definitely not shocking that Nathan has an Ashley Madison account,” the source continued. “Jenelle is glad not to be the one having to deal with his antics anymore.”

As Radar reported, Evans and Griffith’s engagement seemed back on track in recent weeks until they split again in early August.

Evans was then arrested last week after a spat with his new girlfriend.
pi_155615595
omg deze 'meme' uit de vorige aflevering:



ik moest eerst _O- daarna ;(
pi_155617428
Farrah zit sinds gisteren in Celebrity Big Brother UK. Ik zit nu de aflevering van gisteren (launch night) terug te kijken en ik vind haar bij haar introductie al irritant, ben benieuwd of ik mijn mening nog bijstel in de loop van de serie :D

Edit: Tila Tequila doet ook mee, ben benieuwd of zij juist wel met Farrah op kan schieten of helemaal niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door piglet op 28-08-2015 10:24:29 ]
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:49:05 #64
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_155621037
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef piglet het volgende:
Farrah zit sinds gisteren in Celebrity Big Brother UK. Ik zit nu de aflevering van gisteren (launch night) terug te kijken en ik vind haar bij haar introductie al irritant, ben benieuwd of ik mijn mening nog bijstel in de loop van de serie :D

Edit: Tila Tequila doet ook mee, ben benieuwd of zij juist wel met Farrah op kan schieten of helemaal niet.
Haha ja en Jenna Jameson, 3x porno dus. :')
pi_155621322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:49 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haha ja en Jenna Jameson, 3x porno dus. :')
Ja, die was ik alweer bijna vergeten. Maar het is een gezellig clubje zo haha.
pi_155705009
Ik zit aflevering 8 te kijken en vind het spijtig dat Corey sámen met Miranda tegenover Leah moet gaan zitten en haar druk op legt, of ze toegeeft dat ze iets mankeert, of ze toegeeft niet de beste moeder te zijn geweest, en wat dan niet meer.
Makkelijk scoren 2 tegen 1.

Javi die Joe helpt met verhuizen _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door Pisces29 op 31-08-2015 14:34:16 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:18:20 #67
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_155731697
Leah die druggy met haar nichtje op schoot zit (en in slaap valt??) en haar broer die niet even ingrijpt ofzo :{
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_155731795
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef piglet het volgende:
Farrah zit sinds gisteren in Celebrity Big Brother UK. Ik zit nu de aflevering van gisteren (launch night) terug te kijken en ik vind haar bij haar introductie al irritant, ben benieuwd of ik mijn mening nog bijstel in de loop van de serie :D

Edit: Tila Tequila doet ook mee, ben benieuwd of zij juist wel met Farrah op kan schieten of helemaal niet.
Bedankt, ik heb net anderhalf uur van mijn leven verspild :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_155732011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:18 schreef Queens het volgende:
Leah die druggy met haar nichtje op schoot zit (en in slaap valt??) en haar broer die niet even ingrijpt ofzo :{
ja, dat was idd een zeer tekenende scene, hoe ver in denial kan je zijn en familie doet vrolijk mee

in werkelijkheid is leah trouwens op t vliegveld van gedachten veranderd en gewoon weer naar huis gegaan, pas nadat mtv haar onder druk heeft gezet is ze een paar weken later alsnog naar rehab gegaan

ben benieuwd of we dat zo gaan terug zien in de komende afleveringen
pi_155732318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:35 schreef JaneDoe het volgende:

in werkelijkheid is leah trouwens op t vliegveld van gedachten veranderd en gewoon weer naar huis gegaan
:o -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:35 schreef JaneDoe het volgende:

ja, dat was idd een zeer tekenende scene, hoe ver in denial kan je zijn en familie doet vrolijk mee

Ja, alleen zou ik ook huiverig zijn, met camera's in mijn nek. (Ik zou dat dan buiten camera met de betrokkene bespreken).
Je geeft je gezag of omgangsregeling bijna uit handen als je op camera roept dat je een verslaving hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155732574
quote:
Ja, alleen zou ik ook huiverig zijn, met camera's in mijn nek. (Ik zou dat dan buiten camera met de betrokkene bespreken).
Je geeft je gezag of omgangsregeling bijna uit handen als je op camera roept dat je een verslaving hebt.
klopt, maar hoe betrouwbaar kom je over als ondertussen de waarheid allang is uit gelekt

daarnaast zijn ze ook niet consequent in hun verhaal, eerst nam ze zware medicijnen ivm hoofdpijn (migraine?), daarna waren t pillen tegen de stress en depressie en nu hadden ze het ineens over een verkeerd gezette ruggenprik tijdens de laatste bevalling waardoor ze nu constant pijnstillers nodig zou hebben

snap wel dat haar familie haar voor een draaiende camera niet willen afvallen, maar de beelden spreken voor zich
pi_155742844
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb net anderhalf uur van mijn leven verspild :+
Ik elke dag dag ongeveer 1,5 uur (eerst de uitzending, daarna Big Brother Bit on the Side). Echt heerlijke tv :D

Maar Farrah is nog steeds een kreng. En ze slaapt in een spijkerbroek. En ze doet lipgloss op voor ze gaat slapen :') En ze roept te pas en te onpas tegen mensen dat ze onvolwassen zijn :D

Bijna iedereen heeft een hekel aan haar. Niet erg verrassend eigenlijk.
pi_155742977
Waar kan ik dat kijken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155747818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar kan ik dat kijken?
YouTube!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:49:40 #75
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_155808796
Net de aflevering van gister gekeken... Die Kailyn langs de zijlijn, wauw :')
pi_155839189
ik vind t maar een apart verhaal dat met die advocaat van leah
kan me niet voor stellen dat een advocaat wetende waar ze is en met welke reden haar adviseert om terug te komen... alsof ze de voogdij binnen die paar weken gelijk kwijt zou kunnen raken
die moeder van leah heeft ook een kwalijke rol door dat verhaal zo om te draaien
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:04:19 #77
382129 crew  Donna
pi_155839805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:34 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind t maar een apart verhaal dat met die advocaat van leah
kan me niet voor stellen dat een advocaat wetende waar ze is en met welke reden haar adviseert om terug te komen... alsof ze de voogdij binnen die paar weken gelijk kwijt zou kunnen raken
die moeder van leah heeft ook een kwalijke rol door dat verhaal zo om te draaien
Bijzonder inderdaad. Alsof Corey ook maar iets in die trend heeft gezegd. Hij wilde alleen niet zijn dochters 'blootstellen' aan een rehab centrum.
pi_155839870
en ik snap javi's punt wel hoor, maar misschien had hij t iets anders moeten zeggen
hij vertrouwt kailyn en jo niet aangezien ze in t verleden vreemd gingen samen terwijl beiden ook in een andere relatie zaten... destijds toen kailyn met jordan ging raakte iedereen zelfs besmet met chlamydia (?)
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:09:17 #79
382129 crew  Donna
pi_155839905
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:07 schreef JaneDoe het volgende:
en ik snap javi's punt wel hoor, maar misschien had hij t iets anders moeten zeggen
hij vertrouwt kailyn en jo niet aangezien ze in t verleden vreemd gingen samen terwijl beiden ook in een andere relatie zaten... destijds toen kailyn met jordan ging raakte iedereen zelfs besmet met chlamydia (?)
Maar dat is inmiddels wel 5 (?) jaar geleden toch? Ik vond Javi's reactie wel behoorlijk heftig, zeker als je het vergelijkt met de 'gezellig verhuizen bro' scenes ervoor. :P
pi_155839918
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bijzonder inderdaad. Alsof Corey ook maar iets in die trend heeft gezegd. Hij wilde alleen niet zijn dochters 'blootstellen' aan een rehab centrum.
die moeder heeft gewoon lopen stoken, er was feitelijk niks aan de hand
misschien kon ze t niet hebben dat corey (terecht) op zn strepen ging staan
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:10:14 #81
382129 crew  Donna
pi_155839926
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die moeder heeft gewoon lopen stoken, er was feitelijk niks aan de hand
misschien kon ze t niet hebben dat corey (terecht) op zn strepen ging staan
Ze wilde hem ook niet vertellen waar het centrum was of wat het precies was. Snap Corey heel goed wat dat aangaat.
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:10:45 #82
382129 crew  Donna
pi_155839937
Was Leah's moeder altijd al zo dik trouwens? Ze lijkt wel zwanger. :X
pi_155839941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:09 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar dat is inmiddels wel 5 (?) jaar geleden toch? Ik vond Javi's reactie wel behoorlijk heftig, zeker als je het vergelijkt met de 'gezellig verhuizen bro' scenes ervoor. :P
klopt, maar aangezien hun huwelijk in zwaar weer verkeert kan ik me voorstellen dat deze onzekerheid om de hoek komt kijken bij hem
pi_155839964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:10 schreef DonnaRush het volgende:
Was Leah's moeder altijd al zo dik trouwens? Ze lijkt wel zwanger. :X
ik dacht eigenlijk dat ze vroeger juist zwaarder was
:D
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:12:01 #85
382129 crew  Donna
pi_155839969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

klopt, maar aangezien hun huwelijk in zwaar weer verkeert kan ik me voorstellen dat deze onzekerheid om de hoek komt kijken bij hem
Ja das waar, dat snap ik ook wel weer. Ik had het alleen totaal niet verwacht, helemaal als je ziet hoe Javi en Jo samen gaan. Maar dan blijkt het toch een gevoelig puntje te zijn. Die Kailyn zelf ook niet helemaal had zien aan komen.
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:12:42 #86
382129 crew  Donna
pi_155839981
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik dacht eigenlijk dat ze vroeger juist zwaarder was
:D
Haha echt? Misschien is het de manier waarop ze in beeld was haha. Ik wist wel dat ze zeker overgewicht had, maar zo`n enorme buik was me nooit opgevallen.
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:13:25 #87
382129 crew  Donna
pi_155839997
Trouwens wisten jullie dat Jenelle een broer heeft? Die kwam voor mij echt uit de lucht vallen. Misschien is hij wel vaker in beeld geweest, maar is het me nooit opgevallen.
pi_155840015
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja das waar, dat snap ik ook wel weer. Ik had het alleen totaal niet verwacht, helemaal als je ziet hoe Javi en Jo samen gaan. Maar dan blijkt het toch een gevoelig puntje te zijn. Die Kailyn zelf ook niet helemaal had zien aan komen.
ja daarom had hij ook beter moeten uitleggen waarom hij er zo tegen was
kailyn kennende denk ik trouwens niet dat wanneer javi een kind met een ex zou hebben, hij had moeten flikken om haar thuis uit te nodigen zonder haar.. dat zou ze ook niet pikken
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:17:16 #89
382129 crew  Donna
pi_155840054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja daarom had hij ook beter moeten uitleggen waarom hij er zo tegen was
kailyn kennende denk ik trouwens niet dat wanneer javi een kind met een ex zou hebben, hij had moeten flikken om haar thuis uit te nodigen zonder haar.. dat zou ze ook niet pikken
Das waar.

Javi wou het wss ook niet op 'TV' zeggen denk ik.
pi_155840055
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
Trouwens wisten jullie dat Jenelle een broer heeft? Die kwam voor mij echt uit de lucht vallen. Misschien is hij wel vaker in beeld geweest, maar is het me nooit opgevallen.
haar broer hadden we niet eerder gezien, wist wel dat ze een zus (ashleigh) heeft die ook tienermoeder was
haar zoontje gabriël groeit ook min of meer op bij oma
arme barb ;(
  Moderator zaterdag 5 september 2015 @ 14:20:28 #91
382129 crew  Donna
pi_155840126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haar broer hadden we niet eerder gezien, wist wel dat ze een zus (ashleigh) heeft die ook tienermoeder was
haar zoontje gabriël groeit ook min of meer op bij oma
arme barb ;(
Ja dat van Gabriël wist ik ook inderdaad.
pi_155840177
de zus van chelsea zien we ook nooit meer
bepaalde familieleden zitten ook niet (meer) op camera's te wachten denk ik
pi_155840253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haar broer hadden we niet eerder gezien, wist wel dat ze een zus (ashleigh) heeft die ook tienermoeder was
haar zoontje gabriël groeit ook min of meer op bij oma
arme barb ;(
Kan er niks aan doen, maar vind het een vreselijk mens.
pi_155840322
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen, maar vind het een vreselijk mens.
Barb heeft Jenelle (mede) gemaakt tot wat ze is. En nu voedt ze haar kind op :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155840368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Barb heeft Jenelle (mede) gemaakt tot wat ze is. En nu voedt ze haar kind op :')
Ook dat idd. En ook gewoon constant ruzie schoppen. Iedereen heeft wel over Jenelle, maar zij kan er ook wat van. En dan nog die verschrikkelijk schelle stem...
pi_155840370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen, maar vind het een vreselijk mens.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Barb heeft Jenelle (mede) gemaakt tot wat ze is. En nu voedt ze haar kind op :')
ze is zeker geen perfecte moeder, maar wel de enige die het op zich heeft genomen om jace te verzorgen sinds zijn geboorte
pi_155840398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

ze is zeker geen perfecte moeder, maar wel de enige die het op zich heeft genomen om jace te verzorgen sinds zijn geboorte
Ze heeft dat kind in huis genomen. Ze geeft dat kind te eten en kleren en daar houdt het verzorgen m.i. op.
pi_155840404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

ze is zeker geen perfecte moeder, maar wel de enige die het op zich heeft genomen om jace te verzorgen sinds zijn geboorte
Ik vind haar manipulatief en self-centered. Dat ze Jace niet corrigeert wanneer hij haar mama noemt zegt wmb al genoeg.

Het is echt zo'n zuigende energievretende sfeerspons.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155840413
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haar broer hadden we niet eerder gezien, wist wel dat ze een zus (ashleigh) heeft die ook tienermoeder was
haar zoontje gabriël groeit ook min of meer op bij oma
arme barb ;(
Valt me ook op hoeveel meiden uit Teen Mom een tienermoeder als zus (of tienervader als broer) hebben :X
Maar gezien de landelijke cijfers van tienermoeders daar ook weer niet gek :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155840434
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze heeft dat kind in huis genomen. Ze geeft dat kind te eten en kleren en daar houdt het verzorgen m.i. op.
zelfs dat zou al meer zijn dan zijn ouders voor hem gedaan hebben
pi_155840469
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zelfs dat zou al meer zijn dan zijn ouders voor hem gedaan hebben
True. Maar als je ervoor kiest om iemand in huis te nemen, moet je dat goed doen door het totaalpakketje te kunnen bieden. Dat joch krijgt 0,0 liefde. En dat vind ik echt ontzettend sneu,
pi_155840506
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind haar manipulatief en self-centered. Dat ze Jace niet corrigeert wanneer hij haar mama noemt zegt wmb al genoeg.

Het is echt zo'n zuigende energievretende sfeerspons.
ik lijk nu net een barbara groupie
maar ik denk wel te zien waar dat gedrag vandaan komt, ze is simpelweg verbitterd vanwege een aantal zaken
goed voorbeeld is wat ze vorige week vertelde over haar relatie (met de vader van jenelle?)
ook zij heeft een zwaar leven (gehad) en is niet in staat geweest haar kinderen ervoor te behoeden, dat zal ze zelf maar al te goed weten
pi_155840535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

True. Maar als je ervoor kiest om iemand in huis te nemen, moet je dat goed doen door het totaalpakketje te kunnen bieden. Dat joch krijgt 0,0 liefde. En dat vind ik echt ontzettend sneu,
ik denk eigenlijk dat jace meer liefde en aandacht van haar krijgt dan jenelle in haar jeugd gehad heeft
wat treurig is natuurlijk
pi_155840600
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Valt me ook op hoeveel meiden uit Teen Mom een tienermoeder als zus (of tienervader als broer) hebben :X
Maar gezien de landelijke cijfers van tienermoeders daar ook weer niet gek :')
briana ook uit tm3
die was zelfs tegelijkertijd met haar zus zwanger, alleen koos die voor abortus
pi_155840706
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik lijk nu net een barbara groupie
maar ik denk wel te zien waar dat gedrag vandaan komt, ze is simpelweg verbitterd vanwege een aantal zaken
goed voorbeeld is wat ze vorige week vertelde over haar relatie (met de vader van jenelle?)
ook zij heeft een zwaar leven (gehad) en is niet in staat geweest haar kinderen ervoor te behoeden, dat zal ze zelf maar al te goed weten
(Ik snap je, ik ben ook zeker geen Jenelle groupie :D )

Maar ze doet imo niets om haar dochter te tonen dat ze ook begrip heeft voor haar personality flaws. Terwijl die voor een groot deel onstaan zijn in de kutjeugd waar Barb haar niet voor heeft behoed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155840746
En wat is met dat haar van Leah!?

Jo is toch altijd een kleine 300 keer meer redelijk dan Kailyn?

[ Bericht 53% gewijzigd door DancingPhoebe op 05-09-2015 14:56:41 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155840889
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

(Ik snap je, ik ben ook zeker geen Jenelle groupie :D )

Maar ze doet imo niets om haar dochter te tonen dat ze ook begrip heeft voor haar personality flaws. Terwijl die voor een groot deel onstaan zijn in de kutjeugd waar Barb haar niet voor heeft behoed.
moet wel altijd lachen wanneer ze haar spontane nepbegroeting doet:

oohhhh, hiiiii juh-nelle!!

:')
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:11:34 #108
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_155841201
Kaylin was vreselijk als soccer-mom, ik was het geheel met Vee eens 'stop yelling at me'. Javi vond ik raar in de auto aan het einde, nadat hij eerst vriendschappelijk doet tegen Jo. Overdreven. Issues!

Leah die meteen terugkwam was idd echt onzinnig, Corey vond ik erg redelijk. Het uiterlijk van Leah wordt ook steeds erger ja..Vooral dr kapsel ja!

Jenelle heeft een vreselijk leven en dat doet ze helemaal zelf. Je hoeft toch niet meteen een kind te nemen met je nieuwe vriend en dan doet ze dat toch, houden ze het niet eens een jaar vol. Pfff.. Arme Kaiser.

Alleen Chelsea heeft een goed voor elkaar show. Leuke vriend, school afgemaakt, werk én een varkentje!!!
pi_155841297
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:11 schreef Smash-it het volgende:
Kaylin was vreselijk als soccer-mom, ik was het geheel met Vee eens 'stop yelling at me'. Javi vond ik raar in de auto aan het einde, nadat hij eerst vriendschappelijk doet tegen Jo. Overdreven. Issues!

Leah die meteen terugkwam was idd echt onzinnig, Corey vond ik erg redelijk. Het uiterlijk van Leah wordt ook steeds erger ja..Vooral dr kapsel ja!

Jenelle heeft een vreselijk leven en dat doet ze helemaal zelf. Je hoeft toch niet meteen een kind te nemen met je nieuwe vriend en dan doet ze dat toch, houden ze het niet eens een jaar vol. Pfff.. Arme Kaiser.

Alleen Chelsea heeft een goed voor elkaar show. Leuke vriend, school afgemaakt, werk én een varkentje!!!
Toevallig was er pasgeleden een sixteen een pregnant marathon, waar ook de aflevering van Chelsea was. Viel weer op hoe warm haar thuissituatie is. Had bij haar niet echt een idee van "geen wonder dat ze zo jong zwanger is", leek echt een gevalletje pech. Adam was toen al zo'n verschrikkelijke botte mongool.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155841573
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:11 schreef Smash-it het volgende:
Kaylin was vreselijk als soccer-mom, ik was het geheel met Vee eens 'stop yelling at me'. Javi vond ik raar in de auto aan het einde, nadat hij eerst vriendschappelijk doet tegen Jo. Overdreven. Issues!

Leah die meteen terugkwam was idd echt onzinnig, Corey vond ik erg redelijk. Het uiterlijk van Leah wordt ook steeds erger ja..Vooral dr kapsel ja!

Jenelle heeft een vreselijk leven en dat doet ze helemaal zelf. Je hoeft toch niet meteen een kind te nemen met je nieuwe vriend en dan doet ze dat toch, houden ze het niet eens een jaar vol. Pfff.. Arme Kaiser.

Alleen Chelsea heeft een goed voor elkaar show. Leuke vriend, school afgemaakt, werk én een varkentje!!!
Chelsea heeft ook wel een pa met flink wat geld volgens mij.
pi_155841727
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Chelsea heeft ook wel een pa met flink wat geld volgens mij.
Maar die behandelt haar ook altijd gewoon warm. Je ziet dat er van haar gehouden wordt en dat ze "normaal" is opgegroeid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155843823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

moet wel altijd lachen wanneer ze haar spontane nepbegroeting doet:

oohhhh, hiiiii juh-nelle!!

:')
Haha, ja :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155844860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar die behandelt haar ook altijd gewoon warm. Je ziet dat er van haar gehouden wordt en dat ze "normaal" is opgegroeid.
Ja, dat is waar, maar door haar vader heeft ze misschien meer kansen gehad als de rest.

Het lijkt me wel een leuke meid :D
pi_155845243
Dr pa is tandendokter toch? Ik vind het een geweldige vent O+ Haar moeder vind ik ook lief. Al zien we die niet zo vaak.
pi_155845722
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:58 schreef Hilzillah het volgende:
Dr pa is tandendokter toch? Ik vind het een geweldige vent O+ Haar moeder vind ik ook lief. Al zien we die niet zo vaak.
Ik vind het ook leuk, zoals ze hem elke keer belt als ze in de stress zit, alsof het haar beste vriend is. Mooi vind ik dat. O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155895555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Net de aflevering van gister gekeken... Die Kailyn langs de zijlijn, wauw :')
Kailyn sloeg een beetje door ja ;( Ik denk dat het ook uit een soort schaamte kwam. Alle kinderen rennen en hij staat er als een zacht ei bij.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155895658
Wat heeft Corey een grote bek tegenover de moeder van Leah :')

-edit-
Ik dacht trouwens (nergens op gebaseerd), dat het zondag uitgezonden werd. Dus ik zoek het meestal maandag op.
Voortaan maar eerder kijken dan, dan loop ik hier niet zo achter :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155973312
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kailyn sloeg een beetje door ja ;( Ik denk dat het ook uit een soort schaamte kwam. Alle kinderen rennen en hij staat er als een zacht ei bij.
Ik moest wel lachen om Isaac. Net mijn dochter die op het hockeyveld staat. En dan ook echt blijven staan. Beetje om haar heen kijken. Bekenden langs de lijn groeten en een handkusje geven aan een ieder die haar opmerkt of aanspoort eens te gaan bewegen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 10 september 2015 @ 15:59:27 #119
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_155975117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

Chelsea heeft ook wel een pa met flink wat geld volgens mij.
Ze is inderdaad vaak geholpen met vaste lasten en een nieuwe auto ofzo. Maar ik bedoel - het feit dat ze niet aan de lopende band nieuwe vriendjes heeft, alleen maar ruzie maakt, daardoor weer in de cel beland (Jenelle) of nóg een baby neemt en ook nog eens heel snel trouwt (Leah en Kaylin) - heeft niks te maken met de portemonnee van haar vader. Chelsea denkt gewoon na en neemt na lang overwegen een varkentje O+
pi_155976568
Chelsea en Cole zijn ook zo erg cute samen O+
Ze verdient het zo erg een goede man.
En Aubree een goed vaderfiguur :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_155976737
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:59 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ze is inderdaad vaak geholpen met vaste lasten en een nieuwe auto ofzo. Maar ik bedoel - het feit dat ze niet aan de lopende band nieuwe vriendjes heeft, alleen maar ruzie maakt, daardoor weer in de cel beland (Jenelle) of nóg een baby neemt en ook nog eens heel snel trouwt (Leah en Kaylin) - heeft niks te maken met de portemonnee van haar vader. Chelsea denkt gewoon na en neemt na lang overwegen een varkentje O+
Heeft denk ik wel te maken met hoe ze is opgevoed en het hebben van een warme, stabiele, thuisbasis om op terug te vallen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 20:50:11 #122
382129 crew  Donna
pi_155983104
On this season of Teen Mom 2, exes Leah Messer and Corey Simms are seriously at odds about the care and custody of their twin daughters. That’s why a new report about their “recent hookup” seems to have come out of nowhere.

“Leah recently had sex with Corey in the back of his work truck,” a source told InTouch. “She was just supposed to meet with him to talk about their daughters, not have sex!”

Worse yet, both Leah and Corey are in relationship: She is dating trainer T.R. Dues following her divorce from Jeremy Calvert. And Corey is expecting his first child with wife Miranda Simms. The source continued, “He’s admitted the affair to Miranda. It’s a huge mess and all their friends know about it.”

Now, this is one report that should be taken with amajor grain of salt. Beside the custody battle, Leah and Corey haven’t exactly had good things to say about each other in recent months. Another source also said Corey “vehemently denies” the affair with Leah.

In the same edition of the magazine, an insider revealed cops have their eyes on Leah after receiving reports she was endangering her daughters by letting them ride in the car without car seats. After that was first reported, The Ashley’s Reality Roundup added she’s heard from a “very good production source” that there was concern for Leah’s treatment of her daughters before she went to rehab earlier this year.

“MTV had to step in and stop filming several times because it was too unsafe to have the kids riding around the car unbuckled,” the source said. “As far as I know, [production] had to go purchase car seats for the kids.”

The source said both Corey and Jeremy are concerned about the welfare of their daughters when the girls are in Leah's care.


:s)
pi_155984143
En Miranda wijst straks zeker met haar vinger naar Leah? _O-

Ik ben benieuwd of het waar is. Dit is voor het eerst dat ik moet smullen van roddels :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 21:26:16 #124
382129 crew  Donna
pi_155984258
When it was reported earlier today that Teen Mom 2‘sLeah Messer and Corey Simms recently had an affairin the back of his work truck, the story seemed pretty far-fetched. But, now we have solid confirmation: Two separate, very good sources told The Ashley’s Reality Roundup the romp occurred last fall — when Leah was still married to Jeremy Calvert and Corey was with wife Miranda Simms.

“Corey regrets it, especially since Miranda is pregnant now,” one of the sources said. “But he had been talking to Leah for a while, so they both knew what they were doing. It wasn’t just a random mistake. But Miranda forgave him.”

Although the insiders only mentioned one horizontal meeting between Leah and Corey, he communicated with her behind Miranda’s back by using a texting app on his phone.

Unfortunately, we won’t see any of this on Teen Mom 2because it all went down before the scenes on the current season. However, it explains Miranda’s apparent bitterness toward Leah — which spilled over during the reunion show. (We’ll see whether MTV actually airs that.) The Ashley added the affair also played a part in Jeremy’s decision to divorce Leah last spring. Incredibly, he doesn’t seem to harbor any resentment toward Corey, considering they hung out together while in Los Angeles for the reunion show this summer.
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 21:27:33 #125
382129 crew  Donna
pi_155984299
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
En Miranda wijst straks zeker met haar vinger naar Leah? _O-

Ik ben benieuwd of het waar is. Dit is voor het eerst dat ik moet smullen van roddels :D
Er zou dus iets van te merken kunnen zijn in The Reunion show aldus het bericht wat ik zojuist hierboven heb geplaatst.

Miranda is idd wel erg zuur in de show. Kil.
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:25:14 #126
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_155995575
Als dit waar is....WOW...
8)7
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_156071782
Aflevering van afgelopen donderdag gezien.
Ik snap Kailyn soms echt niet...Ze probeert het altijd goed, maar binnen 1 minuut schiet ze altijd helemaal in de verdediging.
Ze wilde er met Jo uit komen wat betreft alimentatie, zonder naar de rechtbank te hoeven. Prima idee lijkt mij. Hadden ze afgesproken met Javi erbij en dan legt ze gelijk alle eisen op tafel zonder Jo de ruimte te laten om überhaupt te reageren. Hij was er ook weer helemaal klaar mee en terecht vond ik.

Hij wilde gewoon even alles op een rijtje zetten en zij kwam gelijk weer met beschuldigingen dat hij te weinig betaalde etc...Best vermoeiend..

- Leah is nu echt naar rehab, goede beslissing, die moest echt even alles op een rij zetten
- Chelsea gaat helemaal lekker, zij en Cole gaan waarschijnlijk samenwonen
- Janelle haar stukjes sla ik altijd over, kan ik gewoon niet meer naar kijken....
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 10:06:23 #128
382129 crew  Donna
pi_156071804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:25 schreef Queens het volgende:
Als dit waar is....WOW...
8)7
Juihuiiiiccyyyyyy!! *O*
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 10:07:01 #129
382129 crew  Donna
pi_156071822
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:05 schreef Reismeis het volgende:
Aflevering van afgelopen donderdag gezien.
Ik snap Kailyn soms echt niet...Ze probeert het altijd goed, maar binnen 1 minuut schiet ze altijd helemaal in de verdediging.
Ze wilde er met Jo uit komen wat betreft alimentatie, zonder naar de rechtbank te hoeven. Prima idee lijkt mij. Hadden ze afgesproken met Javi erbij en dan legt ze gelijk alle eisen op tafel zonder Jo de ruimte te laten om überhaupt te reageren. Hij was er ook weer helemaal klaar mee en terecht vond ik.

Hij wilde gewoon even alles op een rijtje zetten en zij kwam gelijk weer met beschuldigingen dat hij te weinig betaalde etc...Best vermoeiend..


- Leah is nu echt naar rehab, goede beslissing, die moest echt even alles op een rij zetten
- Chelsea gaat helemaal lekker, zij en Cole gaan waarschijnlijk samenwonen
- Janelle haar stukjes sla ik altijd over, kan ik gewoon niet meer naar kijken....
Ze schijnen nu weer helemaal in de clinch te liggen als je Vee's tweets mag geloven.. :{
pi_156071995
Jammer wel, na de geboorte van Lincoln was ze wel leuk in gesprek met Vee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156072884
Dat koppie van Kaiser, wat een bolletje :D

Ik snap Kailyn ook niet, Jo vraagt netjes naar bedrag of uitgaven.
Hij had nu ook meer tijd kunnen vragen, dat doet Jo niet. Dan kan ze ook haar zegeningen tellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156074086
Ik begrijp Kailyn ook niet zo. Als er iemand wel gegroeid en volwassen is geworden en zijn verantwoordelijkheden neemt is het Jo wel.
Tenminste iig van wat wij te zien krijgen :+

Vee lijkt me btw een superbitch :@

En Corey met Leah?!?! Het zou me niks verbazen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_156079079
Zou MTV nou nooit eens gezeik horen over het uitzenden van al dat gebel achter het stuur?

:') Dat irritante spraakgebrek van Barbra :')

[ Bericht 57% gewijzigd door DancingPhoebe op 14-09-2015 15:40:43 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 15:41:41 #134
382129 crew  Donna
pi_156080177
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou MTV nou nooit eens gezeik horen over het uitzenden van al dat gebel achter het stuur?

:') Dat irritante spraakgebrek van Barbra :')
Verschilt per staat of dat mag of niet; https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
pi_156080336
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Verschilt per staat of dat mag of niet; https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
O echt! Wist ik niet! Thanx :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156216925
de zus van leah is zwanger

quote:
Victoria is the only one of her siblings who waited until she was married to have a child. Leah became pregnant with her twins when she was unmarried and 16, while their younger brother Isaac Messer became a teen dad in December. Of course, Victoria’s marriage hasn’t been totally drama-free. In May, Victoria’s husband Brian allegedly got into a physical fight with her grandmother, Sandy.
pi_156239749
De ster van de laatste aflevering van Teen Mom 2 was de advocaat van Jenelle:

Haar letterlijke woorden:

"You don't have to have a man to be complete"

Halleluja!
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 07:35:04 #138
382129 crew  Donna
pi_156289102
Corey en Miranda krijgen een meisje!
pi_156342526
quote:
The season finale of Teen Mom 2 airs tomorrow tonight, but have no fear–there will be more Barbara & Co. coming our way!

The Ashley can exclusively confirm that ‘Teen Mom 2′ has been picked up for a seventh season!
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 07:52:31 #140
382129 crew  Donna
pi_156342720
*O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 07:53:02 #141
382129 crew  Donna
pi_156342723
Eerst nog een nieuwe Teen Mom OG en 16&Pregnant _O_
pi_156342837
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:53 schreef DonnaRush het volgende:
Eerst nog een nieuwe Teen Mom OG en 16&Pregnant _O_
dat zijn zowat makke lammetjes vergeleken met jenelle en leah
corey zal iig niet meer meedoen
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 08:30:59 #143
382129 crew  Donna
pi_156342996
Nee wel jammer, maar zeker logisch van Corey.

OG is idd een stuk minder dramatisch haha. Hopen op juicy 16! :D
pi_156346202
Wacht ff hoor; Javi helpt Jo met verhuizen, althans even met iets kort. Maar hij wil wel dat Kaylin meer geld vraagt? :?
Dus zij zit er middenin? -O- Dus vorige keer was zij wellicht zo 'vervelend' omdat Javi dit verwachtte van haar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156354543
quote:
Farrah Abraham aangeklaagd na verwonden 'Allo 'Allo-actrice

'Teen Mom' Farrah Abraham liet zich ook nadat ze uit het Britse Celebrity Big Brother werd gestemd van haar slechtste kant zien en heeft een aanklacht aan de broek.

Tijdens de aftershow van het immens populaire programma werd haar abominabele gedrag nog maar eens onder de loep genomen. Realityster Aisleyne Horgan Wallace stak niet onder stoelen of banken dat ze Farrah maar een draak van een mens vindt, pakte haar glas op en op dat moment werden de opnames plots gestopt. Later bleek dat Aisleyne inderdaad de inhoud van haar glas naar Farrah had gegooid, waarop Farrah met de glazen zelf begon te gooien. 'Allo 'Allo-actrice Vicki Michelle (64) was ook te gast en kreeg het glas naar haar hoofd. Farrah werd daarop door de politie uit het pand verwijderd en Vicki werd naar het ziekenhuis gebracht. Ze maakt het naar omstandigheden goed.

Wel laat ze aan de Britse krant Mirror weten dat ze van plan is Farrah voor de rechter te slepen. "Ik ben nog in shock", vertelt de comedylegende aangeslagen. "Als ik haar op dat moment had aangekeken had ik de scherven in mijn gezicht gekregen."
Volgens het publiek was het CBB-huisgenote Janice Dickinson die wist te voorkomen dat Vicki nog ernstiger gewond raakte. "Janice hield het glas met haar hand tegen. Haar hand is helemaal blauw."

Farrah laat op haar beurt weten dat zij het eigenlijke slachtoffer van het gebeuren was... "Farrah is twee keer aangevallen en is behandeld door een arts", meldt haar woordvoerder. "Haar advocaten bekijken op dit moment of we er een zaak van gaan maken."
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 22:47:50 #146
382129 crew  Donna
pi_156362092
Jenelle haar nieuwe vriendje David is vandaag gearresteerd. En z'n strafblad is ook weer niet te geloven.

Goede keuze dit weer... :{
pi_156362116
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:47 schreef DonnaRush het volgende:
Jenelle haar nieuwe vriendje David is vandaag gearresteerd. En z'n strafblad is ook weer niet te geloven.

Goede keuze dit weer... :{
genoeg materiaal voor seizoen 7 straks
pi_156362150
wat een engerd weer
pi_156362429
Wat ik wel apart vond bij de laatste aflevering, dat ik Jenelle volwassener vind dan Chelsea. (Al maakt Jenelle verkeerde keuzes...).
Chelsea lijkt wel een meisje van 16 met haar grapjes en manier van doen.
Cole past er wel bij :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156362637
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik wel apart vond bij de laatste aflevering, dat ik Jenelle volwassener vind dan Chelsea. (Al maakt Jenelle verkeerde keuzes...).
Chelsea lijkt wel een meisje van 16 met haar grapjes en manier van doen.
Cole past er wel bij :') :D
jenelle die dr kind naar de opvang brengt zodat ze dr handen vrij heeft om naar de gym te rijden en nathan uit te schelden omdat hij al een uur niet reageerde op haar berichtjes? die jenelle?
pi_156362813
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:09 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

jenelle die dr kind naar de opvang brengt zodat ze dr handen vrij heeft om naar de gym te rijden en nathan uit te schelden omdat hij al een uur niet reageerde op haar berichtjes? die jenelle?
Ik had het over grappen en doen, niet keuzes. ;)
(En ja Nathan gebruikt haar daar voor sex en loopt letterlijk uit haar leven, weinig vrouwen die kalm blijven).
Chelsea praat en doet alsof ze 16 is. Komt geen serieuze noot uit behalve gegiechel en pubergrapjes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156362902
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik had het over grappen en doen, niet keuzes. ;)
(En ja Nathan gebruikt haar daar voor sex en loopt letterlijk uit haar leven, weinig vrouwen die kalm blijven).
Chelsea praat en doet alsof ze 16 is. Komt geen serieuze noot uit behalve gegiechel en pubergrapjes.
chelsea is gewoon smoorverliefd
pi_156365758
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:19 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

chelsea is gewoon smoorverliefd
Oh kak! Ik doe ook gewoon Dirty Dancing na enzo met mijn vriend. Alleen storten wij neer :')
Maar we hebben wel lol *O*
Ipv van een varkentje hebben wij mijn haaien (goudvissen die varkensate eten O+ )

Ik geniet van Chelsea. Zo was ik ook 20 jaar geleden en nu weer dus :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_156365770
Afl. 5207

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_156365849
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 04:49 schreef MMXMMX het volgende:
Afl. 5207

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeschikt topic dit.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_156368378
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 september 2015 04:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh kak! Ik doe ook gewoon Dirty Dancing na enzo met mijn vriend. Alleen storten wij neer :')
Maar we hebben wel lol *O*
Ipv van een varkentje hebben wij mijn haaien (goudvissen die varkensate eten O+ )

Ik geniet van Chelsea. Zo was ik ook 20 jaar geleden en nu weer dus :@
heerlijk toch
  Moderator vrijdag 25 september 2015 @ 10:40:24 #157
382129 crew  Donna
pi_156368436
Ik vind Chelsea zo leuk! *;
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:05:38 #158
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_156368945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind Chelsea zo leuk! *;
Ik ook! Ze is eindelijk blij en gelukkig en dan ga je gekke grapjes maken.
  Moderator zaterdag 26 september 2015 @ 20:15:19 #159
382129 crew  Donna
pi_156405542
Wat is nou de deal met Jo? Waarom werkt hij niet?
  Moderator zaterdag 26 september 2015 @ 20:23:04 #160
382129 crew  Donna
pi_156405752
Hahaha, die Miranda. Gaat ze mee, maar aan een ander tafeltje zitten. Ik moest lachen.
pi_156415341
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 06:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ongeschikt topic dit.
Ohhh ik zie het ik zit in het verkeerde topic lol
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_156418186
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:15 schreef DonnaRush het volgende:
Wat is nou de deal met Jo? Waarom werkt hij niet?
wat ik er uit begreep is dat hij wel werkt, maar geen vaste baan heeft ofzo?
weet nog wel van een paar jaar geleden dat hij deed voorkomen heel druk te zijn met een beginnende carrière als rapper :') , zo heeft hij vee ook ontmoet, die speelde in één van zn clips.. van jo de rapper hebben we verder nooit meer wat gehoord en wat doet javi ineens stoer idd

tijdens dat eerste gesprek met haar nicht kwam leah trouwens weer over alsof ze onder invloed was, dr ogen stonden vreemd
in het verleden kwam t vaak genoeg voor dat ze jeremy meenam naar gesprekken/uitwisseling van de tweeling, dat corey alleen was en jeremy zich ermee bemoeide..maar nu de rollen zijn omgedraaid is t ineens niet ok, heeft miranda zich er niet mee te bemoeien en is ze gelijk pleiten?
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 12:38:46 #163
382129 crew  Donna
pi_156418838
Als het waar is dat Corey en Leah seks hebben gehad, snap ik Miranda wel. Maar het zag er zo dom uit haha.

Ohjaaaa, Jo de rapper, lol!
pi_156419125
Tering wat een lelijke doodleplaat is de huid van Kaylin zeg :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156443070
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 12:38 schreef DonnaRush het volgende:
Als het waar is dat Corey en Leah seks hebben gehad, snap ik Miranda wel. Maar het zag er zo dom uit haha.

Ik zit pas halverwege de aflevering, maar...

Miranda zegt dat Leah niet haar, Corey en hun huwelijk respecteert.
Haar kerel naait toch zelf Leah, of werd hij gedwongen? :D Apart als mensen een partner hebben die vreemd is gegaan, dat ze niet hun partner de schuld geven, maar de persoon waar het mee gebeurde.

Zit je dan met je zwangerschap. Corey is dus net zo'n sloerie als Leah.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 28 september 2015 @ 10:33:41 #166
382129 crew  Donna
pi_156444070
Als de verhalen waar zijn, dan is Corey vreemdgegaan nog voor dat Miranda zwanger was. Beetje dom. :D
pi_156502038
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:33 schreef DonnaRush het volgende:
Als de verhalen waar zijn, dan is Corey vreemdgegaan nog voor dat Miranda zwanger was. Beetje dom. :D
beetje maar ;)

wat ze trouwens in de laatste aflevering weer mooi buiten beschouwing hebben gelaten is dat leah op dat moment alweer een nieuwe vriend heeft waar ze samen mee in die nieuwe woning is getrokken

mtv wilde haar wel heel graag in dit seizoen betrekken
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 18:56:50 #168
382129 crew  Donna
pi_156503206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

beetje maar ;)

wat ze trouwens in de laatste aflevering weer mooi buiten beschouwing hebben gelaten is dat leah op dat moment alweer een nieuwe vriend heeft waar ze samen mee in die nieuwe woning is getrokken

mtv wilde haar wel heel graag in dit seizoen betrekken
Heeft ze nog steeds met die gast? Ik las onlangs dat ze nu alleen woont, maar weet niet meer waar.
pi_156505044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Heeft ze nog steeds met die gast? Ik las onlangs dat ze nu alleen woont, maar weet niet meer waar.
voor zover ik weet wel
tentijde van de laatste afleveringen waren ze iig samen
pi_156535792
Zit nu de aflevering van Jenelle in 16 and pregnant....


Manmanman. Nu weet ik weer waarom ik ookalweer een schurfthekel aan haar heb.
pi_156536230
De fuck zegt, wat heeft Jenelle AAN in die Dr. Drew show? :D

En wat een zuigend kreng is die Dr. Drew :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:05:31 #172
382129 crew  Donna
pi_156542763
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck zegt, wat heeft Jenelle AAN in die Dr. Drew show? :D

En wat een zuigend kreng is die Dr. Drew :r
Echt he? Ik moet het nog kijken, maar vind Dr.Drew ook niet meer aardig. Hallo, je praat tegen volwassen vrouwen hoor. :X
pi_156542793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:05 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Echt he? Ik moet het nog kijken, maar vind Dr.Drew ook niet meer aardig. Hallo, je praat tegen volwassen vrouwen hoor. :X
Ik kon me ook herinneren dat het er vroeger wel anders aan toe ging!

Nu is het alleen maar suggestief en voedend en olie op het vuur gooiend lijkt het wel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156542929
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck zegt, wat heeft Jenelle AAN in die Dr. Drew show? :D

Maar haar en make-up vind ik wel (eindelijk eens) zeer geslaagd! Alle meiden zien er goed uit :)

Leah door de wasstraat, wat een verschil. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543074
Ik vond ze allemaal wel OK overkomen. Ook bij Jenelle merk je ergens toch wel iets van groei ofzo. Ze laat zich alleen nog veel te vaak provoceren en ze blijft zelf ook gewoon een moeilijke persoonlijkheid houden, maar ze laat veel meer gaan dan voorheen.

Zij allemaal... Kaylin over Jo vond ik ook heel berustend en accepterend. Ik was altijd wel team Jo. Vond dat hij vaak probeerde normaal te praten en zijn best te doen om kalm te blijven tijdens haar hysterie.

Maar waarom hij geen werk heeft en dat ook volkomen logisch vindt en daardoor niet normaal kan bijdragen aan de kosten van het levensonderhoud van zijn zoon EN daarbij ook nog maar gewoon een nieuwe baby maakt? Onvoorstelbaar :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156543128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond ze allemaal wel OK overkomen. Ook bij Jenelle merk je ergens toch wel iets van groei ofzo. Ze laat zich alleen nog veel te vaak provoceren en ze blijft zelf ook gewoon een moeilijke persoonlijkheid houden, maar ze laat veel meer gaan dan voorheen.

Dat! Allemaal redelijk oké. :Y

Fijn dat Javi zich nu gedraagd en ook fijn dat Kail en Javi nu goed gaan samen :)
Jo vond ik altijd een sukkel (toen Isaac nog een baby was), nu wel oké, maar zonder geld een nieuwe baby, dat snap ik dan weer niet :{
Geen werk om Isaac meer te zien, dat is bullcrap :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:35:11 #177
382129 crew  Donna
pi_156543145
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geen werk om Isaac meer te zien, dat is bullcrap :')
Ja dat begreep ik dus ook uit een van die laatste afleveringen. Dat hij geen werk heeft zodat hij bij Isaac kan zijn? Alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.. :X
pi_156543166
Waarom vraagt dr Drew wat Vee er van zou vinden als Kailyn nog een baby zou krijgen? :?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:35 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja dat begreep ik dus ook uit een van die laatste afleveringen. Dat hij geen werk heeft zodat hij bij Isaac kan zijn? Alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.. :X
Geen geld voor alimentatie en geen geld voor een nieuwe baby _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543192
Nathan vind ik eigenlijk net zo een borderliner als Jenelle. Allebei soms lief, of ze slaan om als een blad.

Had Nathan nou een PTSS?

Ik vraag me wel af hoe Nathan met een normaal meisje is. Komt dan ook het slechte naar boven of valt het mee?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543200
Nathan leek me niet helemaal nuchter? Jenelle maakte op mij overigens ook geen hele nuchtere indruk.... Met name toen ze weer terug was en bij Nathan op de bank hing?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156543211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:05 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Echt he? Ik moet het nog kijken, maar vind Dr.Drew ook niet meer aardig. Hallo, je praat tegen volwassen vrouwen hoor. :X
Maar hij slaat de spijker toch op zijn kop? Hij rolt met zijn ogen dat Jenelle haar aandacht echt niet alleen op school en andere dingen lag, maar wéér óók op Nathan. Als een puppy erachter aan.
Iemand moet het toch zeggen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543239
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hij slaat de spijker toch op zijn kop? Hij rolt met zijn ogen dat Jenelle haar aandacht echt niet alleen op school en andere dingen lag, maar wéér óók op Nathan. Als een puppy erachter aan.
Iemand moet het toch zeggen.
Hij heeft absoluut gelijk. Volgens mij wel in alles wat hij zegt. Punt wat jij noemt is een heel goed punt, maar hij doet het ook wel bij kleinere dingen, die dan al onderling opgelost of afgekoeld zijn en dan, om maar wat sappigs op camera te krijgen, toch weer even aan die kost pulken in de hoop dat iemand ontvlamt. Walgelijk vind ik dat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:42:23 #184
382129 crew  Donna
pi_156543251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hij slaat de spijker toch op zijn kop? Hij rolt met zijn ogen dat Jenelle haar aandacht echt niet alleen op school en andere dingen lag, maar wéér óók op Nathan. Als een puppy erachter aan.
Iemand moet het toch zeggen.
Ik heb het nog niet gezien, maar ik vond Dr. Drew de vorige keer met Kailyn geloof ik ook echt niet tof. Hij blijft soms heel lang door gaan, op kleine stomme dingetjes.
pi_156543284
De preek van hem, dat Jace niet in het midden moet zitten, waarom ze hem in huis zou willen tijdens dit alles, dat ze haar kinderen in huis heeft tijdens ruzies, dat ze geweld van een jongen accepteert, halelujah...
Iemand moet haar toch wakker schudden, want ze doet het morgen gewoon weer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij heeft absoluut gelijk. Volgens mij wel in alles wat hij zegt. Punt wat jij noemt is een heel goed punt, maar hij doet het ook wel bij kleinere dingen, die dan al onderling opgelost of afgekoeld zijn en dan, om maar wat sappigs op camera te krijgen, toch weer even aan die kost pulken in de hoop dat iemand ontvlamt. Walgelijk vind ik dat.
Zonder dat is er geen programma, anders heb je 'gaat alles goed? fijn, leuk je gesproken te hebben' ;)
Ik snap je wel hoor, maar ik zie het niet zo erg. Althans deze keer niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nathan leek me niet helemaal nuchter? Jenelle maakte op mij overigens ook geen hele nuchtere indruk.... Met name toen ze weer terug was en bij Nathan op de bank hing?
Bij Jenelle zie ik het niet, maar Nathan kan wel beter praten dan dit.
En verstopt onder een pet geeft ook tot nadenken :D Of hij is echt heel erg boos.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:48:19 #188
382129 crew  Donna
pi_156543344
Jongens, nu wil ik het kijken, haha!
pi_156543406
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zonder dat is er geen programma, anders heb je 'gaat alles goed? fijn, leuk je gesproken te hebben' ;)
Ik snap je wel hoor, maar ik zie het niet zo erg. Althans deze keer niet.
Zonder dat heb je prima televisie! Ik baal altijd als ik een nieuwe ep zie en het blijkt zo'n duffe Dr. Drew show te zijn.

Drama tv verzorgen kunnen ze zelf ook meer dan prima.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156543437
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zonder dat heb je prima televisie! Ik baal altijd als ik een nieuwe ep zie en het blijkt zo'n duffe Dr. Drew show te zijn.

Drama tv verzorgen kunnen ze zelf ook meer dan prima.
Ik denk dat hij dit, net als de reguliere uitzendingen, ook echt als voorbeeld wil gebruiken.

Ik vind het best heel oké dat hij het aankaart dat zij níet geweld moet accepteren van een jongen. Hoeveel jonge meisjes kijken dit? Ik ben blij dat er wat over gezegd wordt.
Bij de gewone afleveringen zit je als kijker geschokt, maar genoeg meisjes in een zelfde situatie kijken dit en kunnen er nog wat van opsteken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dit, net als de reguliere uitzendingen, ook echt als voorbeeld wil gebruiken.

Ik vind het best heel oké dat hij het aankaart dat zij níet geweld moet accepteren van een jongen. Hoeveel jonge meisjes kijken dit? Ik ben blij dat er wat over gezegd wordt.
Bij de gewone afleveringen zit je als kijker geschokt, maar genoeg meisjes in een zelfde situatie kijken dit en kunnen er nog wat van opsteken.
Absoluut eens. In deze.

Maar dat gefeed en dat op zoek naar emoties in dingen die mensen onderling al lang hebben afgerond (met best wat moeite) dat moet hij lekker met rust laten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:57:19 #192
382129 crew  Donna
pi_156543482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Absoluut eens. In deze.

Maar dat gefeed en dat op zoek naar emoties in dingen die mensen onderling al lang hebben afgerond (met best wat moeite) dat moet hij lekker met rust laten.
Eensch.
pi_156543500
Nathan die zegt dat als hij als Christen niet mensen zo maar haat. Hij is écht onder invloed _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543619
Hij neemt het wel voor Jenelle op als Barbara zegt dat ze eigenlijk te laat is om pas na 6 jaar bezig te zijn om Jace terug te krijgen.

De preview; Miranda die net als in de laatste uitzending zegt dat Leah de schuldige is, omdat zij niet haar huwelijk respecteert.
Trien, je kerel naait zijn ex, dat ligt aan hem, niet aan Leah :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543657
Ik vind Miranda en Vee sowieso een beetje van die leeghoofdige, vervelende typejes. Als ze beginnen te praten wil ik mijn trommelvliezen doorprikken. Ik denk ook niet dat zij in the picture zouden zijn wanneer de vaders niet in Teen Mom zaten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:08:21 #196
382129 crew  Donna
pi_156543677
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Miranda en Vee sowieso een beetje van die leeghoofdige, vervelende typejes. Als ze beginnen te praten wil ik mijn trommelvliezen doorprikken. Ik denk ook niet dat zij in the picture zouden zijn wanneer de vaders niet in Teen Mom zaten.
Ik vind vooral Vee echt heuuulll apart. Zo, levensloos soms. Ze komt helemaal niet als een frisse jonge meid over. Zo doods, nep.
pi_156543751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Miranda en Vee sowieso een beetje van die leeghoofdige, vervelende typejes. Als ze beginnen te praten wil ik mijn trommelvliezen doorprikken. Ik denk ook niet dat zij in the picture zouden zijn wanneer de vaders niet in Teen Mom zaten.
Ik vond haar in de uitzending, als ze normaal met Kailyn praat, eigenlijk gewoon sympathiek en lief.
Eigenlijk vind ik Jo/Vee en Kailyn/Javi alle vier prima.

Miranda vind ik zo'n stereotype dom Amerikaans blond koppie hebben. En haar man vind ik net zo dom. Praten kan hij niet, tot hij woorden verzamelt heeft en dan heeft hij een grote bek :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156543871
Miranda is een leeghoofd netals haar man?
Ik ben inmiddels team Leah!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:23:50 #199
382129 crew  Donna
pi_156543921
Ik hoop stiekem dat Chelsea en Cole binnenkort gaan broeden. :D

We moeten toch iets te zien hebben in het nieuwe seizoen.
pi_156543978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop stiekem dat Chelsea en Cole binnenkort gaan broeden. :D

We moeten toch iets te zien hebben in het nieuwe seizoen.
Ik hoop bijna nog meer dat zij het redden dan dat ik bij Catelyn en Ryan Tyler heb.

Maar niet helemaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 02-10-2015 10:43:46 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:40:34 #201
382129 crew  Donna
pi_156544162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik hoop bijna nog meer dat zij het redden dan dat ik bij Catelyn en Ryan heb.

Maar niet helemaal.
Ryan haha? Tyler bedoel je denk ik. Tenzij ik iets gemist heb :P
pi_156544197
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:40 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ryan haha? Tyler bedoel je denk ik. Tenzij ik iets gemist heb :P
:@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156544282
Oh dat boeit me niet, Chelsea heeft geen kind met Cole, dus als ze uit elkaar gaan, boeit het niemand. Genoeg leuke jongens op aarde...

Voor de rest van de stellen hoop ik dat iedereen bij elkaar blijft.
Al die break-ups na een tweede leg. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:09:37 #204
382129 crew  Donna
pi_156544638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:@
Het kan zo verkeren he, haha. :P
pi_156548530
ik snap de kritiek op dr. drew niet zo? hoe was hij onaardig tegen jenelle?
ik denk eerder dat hij gehypnotiseerd was door dr decolleté, hij zat precies op de goede plek :X
pi_156548829
Ik zal bij de volgende aflevering opletten en op het moment zelf proberen te roepen wat ik irritant vind. Kan het nu niet meer echt terughalen, behalve dat ik het een paar keer dacht.

Ik zit nu op tv een oude aflevering van Teen Mom II te kijken en Chelsea doet daar een opleiding tot kapster ofzo. Hebben we daar ooit nog iets van gezien? Heeft ze uberhaupt een baan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:44:52 #207
382129 crew  Donna
pi_156548902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zal bij de volgende aflevering opletten en op het moment zelf proberen te roepen wat ik irritant vind. Kan het nu niet meer echt terughalen, behalve dat ik het een paar keer dacht.

Ik zit nu op tv een oude aflevering van Teen Mom II te kijken en Chelsea doet daar een opleiding tot kapster ofzo. Hebben we daar ooit nog iets van gezien? Heeft ze uberhaupt een baan?
Ze werkt als een esthetician bij een soort van kliniek achtig iets. Waar ze van die microdermbrasie behandelingen enzo doen. Dat zagen we regelmatig in TeenMom2. Volgens mij in de laatste afleveringen niet heel vaak, maar vorig seizoen wel. Volgens mij werkt ze daar nog steeds.

Anyway, voor die opleiding was ze ook met van die kappershoofden in de weer volgens mij.
pi_156548930
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ze werkt als een esthetician bij een soort van kliniek achtig iets. Waar ze van die microdermbrasie behandelingen enzo doen. Dat zagen we regelmatig in TeenMom2. Volgens mij in de laatste afleveringen niet heel vaak, maar vorig seizoen wel. Volgens mij werkt ze daar nog steeds.

Anyway, voor die opleiding was ze ook met van die kappershoofden in de weer volgens mij.
Ja dat kan ik me nog wel herinneren, maar niet dat ik recent iets had gezien van zo'n baan :D

IK vind zoiets eigenlijk helemaal niet bij haar passen :D Met d'r varkentje :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:48:56 #209
382129 crew  Donna
pi_156548984
Haha. Nouja volgens mij is ze wel gek van cosmetica en dat soort dingen. Wat dat betreft past skin care precies bij haar natuurlijk.

Ik denk dat ze er misschien bewust voor kiest om haar werk niet te vaak in beeld te hebben. Iets met fans enzo? Javi laat zichzelf ook niet meer filmen in werksituaties.
pi_156549109
beetje lang met wel t lezen waard (vond ik dan :P ):

Behind the Scenes Drama at the ‘Teen Mom 2′ Season 6 Reunion: All the Exclusive Details!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156549133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:48 schreef DonnaRush het volgende:
Haha. Nouja volgens mij is ze wel gek van cosmetica en dat soort dingen. Wat dat betreft past skin care precies bij haar natuurlijk.

Ik denk dat ze er misschien bewust voor kiest om haar werk niet te vaak in beeld te hebben. Iets met fans enzo? Javi laat zichzelf ook niet meer filmen in werksituaties.
ja, of haar werkgever staat misschien niet te springen op t iedere keer filmen in de zaak en van de klanten
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 15:03:49 #212
382129 crew  Donna
pi_156549228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:57 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja, of haar werkgever staat misschien niet te springen op t iedere keer filmen in de zaak en van de klanten
Daarom. Ze 'adverteerden' trouwens wel met haar naam, maar dat was toen het vorige seizoen op TV was. Inmiddels zullen ze het wel zat zijn. :P
pi_156550392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me nog wel herinneren, maar niet dat ik recent iets had gezien van zo'n baan :D

IK vind zoiets eigenlijk helemaal niet bij haar passen :D Met d'r varkentje :D
Ik vind het wel erg passen, ze was ook eerst met haar bezig. Hoe lief ze ook is, ze heeft wel de intelligentie van de gemiddelde kapster. :+

Haar make-up en kapsel laat trouwens soms ook wat te wensen over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pisces29 op 02-10-2015 16:13:56 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156550415
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef JaneDoe het volgende:
ik snap de kritiek op dr. drew niet zo? hoe was hij onaardig tegen jenelle?
ik denk eerder dat hij gehypnotiseerd was door dr decolleté, hij zat precies op de goede plek :X
Daar ging mijn drinken bijna _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156615024
Komt het tweede deel van dr Drew niet na een week?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 11:05:20 #216
382129 crew  Donna
pi_156615035
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Komt het tweede deel van dr Drew niet na een week?
Ja hoor, woensdagavond in Amerika.
pi_156615060
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:05 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja hoor, woensdagavond in Amerika.
Ah dank je!
Ik had voor de verandering heel vroeg gekeken, normaal kijk ik pas een paar dagen nadat het daar op tv komt, vandaar dat ik nu te vroeg was :D :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 11:12:12 #218
382129 crew  Donna
pi_156615137
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah dank je!
Ik had voor de verandering heel vroeg gekeken, normaal kijk ik pas een paar dagen nadat het daar op tv komt, vandaar dat ik nu te vroeg was :D :')
Haha. Deze Dr.Drew afleveringen komen ook een dag eerder dan normaal (normaal donderdagavond in USA). Dus het is allemaal verwarrend hoor. Het is je vergeven :P
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:38:16 #219
382129 crew  Donna
pi_156706056
Ik heb net Dr. Drew part 1 gekeken, maar what was Jenelle thinking met die jurk?? :'(

pi_156706230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb net Dr. Drew part 1 gekeken, maar what was Jenelle thinking met die jurk?? :'(

[ afbeelding ]
Oh dat medical assistent, is dat niet gewoon een simpele verpleegster, alsof dát nou alles is :+

Dat is ook enkel gelukt omdat haar moeder op haar zoon paste haar zoon in huis heeft genomen.

Ik hoop dat Babs en Jenelle er ooit samen uitkomen, zónder partner van Jenelle ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:50:20 #221
382129 crew  Donna
pi_156706240
Ik hoop het ook. Ik hoop dat Jenelle gewoon eens een hele lange tijd alleen blijft. Maar dat zal nooit gebeuren ben ik bang.
pi_156706435
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoop het ook. Ik hoop dat Jenelle gewoon eens een hele lange tijd alleen blijft. Maar dat zal nooit gebeuren ben ik bang.
Daar hebben ze bijna allemaal last van (gehad) ;(

Snel even deel 2 binnen harken :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156706765
Ze hebben een safe word? :D

En ik vind het heerlijk om Leah te zien wijzen naar Corey. Puur omdat ze fris genoeg is om een discussie te voeren. ^O^ Ik hoop dat ze dit vol blijft houden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156706828
Miranda met haar grote bek.

Ik gebruik niet vaak deze smiley, maar dit keer: :r

En super dat dr Drew haar steunt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:39:04 #225
382129 crew  Donna
pi_156706881
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben een safe word? :D

En ik vind het heerlijk om Leah te zien wijzen naar Corey. Puur omdat ze fris genoeg is om een discussie te voeren. ^O^ Ik hoop dat ze dit vol blijft houden.
Volgens mij in dit geval alleen Leah omdat ze eigenlijk niet naar de Dr.Drew shows wilde. Ze moest alleen wel, contracten etc.
pi_156707615
Ohhhh ik heb al sinds vorige week donderdag/vrijdag geen Coronation Street en Eastenders gekeken en nu dus ook nog 2 afl Dr. Drew te gaan.

So much shit to watch, so little time :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:23:46 #227
382129 crew  Donna
pi_156707645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhhh ik heb al sinds vorige week donderdag/vrijdag geen Coronation Street en Eastenders gekeken en nu dus ook nog 2 afl Dr. Drew te gaan.

So much shit to watch, so little time :')
Haha echt he? Ik loop ook overal mee achter..
pi_156711568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben een safe word? :D

En ik vind het heerlijk om Leah te zien wijzen naar Corey. Puur omdat ze fris genoeg is om een discussie te voeren. ^O^ Ik hoop dat ze dit vol blijft houden.
:Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:55 schreef JaneDoe het volgende:
beetje lang met wel t lezen waard (vond ik dan :P ):

Behind the Scenes Drama at the ‘Teen Mom 2′ Season 6 Reunion: All the Exclusive Details!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156764572
Kwam net toevallig langs dit programma ( :'( :') ) en keek even mee.

Die ene Kailnn (of hoe zij ook moge heten) wil meer alimentatie vangen en die ex van haar is bang dat zij via de rechter drie tot vijfduizend dollar per maand toegewezen zal krijgen aan alimentatie.
Wat ze nu krijgt zou volgens haar niet eens voldoende zijn voor de (basis)school. 8)7

Die andere kerel, Jeremiah geloof ik, moet 1700 p/m aftikken. Wat zijn dat voor achterlijke bedragen?? Hoeveel verdient men dan wel niet in de VS? 8000 p/m?
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 19:52:43 #230
382129 crew  Donna
pi_156765481
Jeremy verdiend inderdaad behoorlijk veel. Hij is vaak ook weken van huis dus daar staat dan ook wel wat tegenover.

Plus dat ze natuurlijk ook geld verdienen met TeenMom he. Die heren zijn ook niet voor een Bounty op TV. De meiden schijnen $5000 per episode te krijgen.
pi_156765669
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef DonnaRush het volgende:
Hij is vaak ook weken van huis dus daar staat dan ook wel wat tegenover.
Nou... daar gaat zijn geld dan na al dat harde werken. :'(

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:52 schreef DonnaRush het volgende:
Plus dat ze natuurlijk ook geld verdienen met TeenMom he. Die heren zijn ook niet voor een Bounty op TV. De meiden schijnen $5000 per episode te krijgen.
Vanwaar dan nog dat soort achterlijke bedragen, ik bedoel 1700 per maand? Zoveel gaat een 2 of 3 jarig kind niet kosten tenzij je je shopt bij Armani en het kind Gucci luiers om krijgt. 8)7

Die Kailnn heeft volgens mij ook nog eens moeite met het overleggen van rekeningen.
pi_156765732
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nou... daar gaat zijn geld dan na al dat harde werken. :'(

[..]

Vanwaar dan nog dat soort achterlijke bedragen, ik bedoel 1700 per maand? Zoveel gaat een 2 of 3 jarig kind niet kosten tenzij je je shopt bij Armani en het kind Gucci luiers om krijgt. 8)7

Die Kailnn heeft volgens mij ook nog eens moeite met het overleggen van rekeningen.
de eerste exman van leah, waar ze de tweeling mee heeft hoeft 'maar' 1600 te betalen geloof ik
ze krijgt dus ruim 3000 dollar alimentatie per maand
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 21:31:15 #233
382129 crew  Donna
pi_156768582
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nou... daar gaat zijn geld dan na al dat harde werken. :'(

[..]

Vanwaar dan nog dat soort achterlijke bedragen, ik bedoel 1700 per maand? Zoveel gaat een 2 of 3 jarig kind niet kosten tenzij je je shopt bij Armani en het kind Gucci luiers om krijgt. 8)7

Die Kailnn heeft volgens mij ook nog eens moeite met het overleggen van rekeningen.
Als ik zie wat een collega (hier in NL dus) van mij aan alimentatie moet betalen voor 1 kind, nou daar kan je idd wel zowat gouden luiers van betalen.

Het is grotendeels afhankelijk van wat je verdiend en niet 'wat een kind kost'.

Dus als je erg goed verdiend bij je baan en ook nog salaris krijgt van MTV, ja dan loopt het snel op.
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 21:32:00 #234
382129 crew  Donna
pi_156768611
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de eerste exman van leah, waar ze de tweeling mee heeft hoeft 'maar' 1600 te betalen geloof ik
ze krijgt dus ruim 3000 dollar alimentatie per maand
Kan ze weer voor duizenden euro's aan make up bestellen :7
pi_156769696
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Kan ze weer voor duizenden euro's aan make up bestellen :7
daar komt de cheque van mtv ook nog bovenop
en dan nog niet rond kunnen komen
pi_156769720


[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 11-10-2015 22:01:43 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:55:32 #237
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_156784724
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef JaneDoe het volgende:

en dan nog niet rond kunnen komen
Té bizar he?! En dan dat domme make-upbestelverkoop gedoe. Ik snap Jeremy wel dat ie wegging. Ze was daarover echt niet voor rede vatbaar.

Wanneer komt seizoen 7?
pi_156785196
Krijgen we ook nog een OG?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 20:26:17 #239
382129 crew  Donna
pi_156838082
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krijgen we ook nog een OG?
Jazeker! Weet niet wanneer maar het is onderweg!
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 20:28:23 #240
382129 crew  Donna
pi_156838131
Ik kijk Dr.Drew part 2. Maar Leah is echt heeeeeeel anders. Ik kan de vinger er niet op leggen, maar ze doet vreemd.

Miranda is echt een bitch zeg. Wat doet ze eigenlijk op dat podium als ze Leah zo haat. Blijf lekker backstage dan. :X
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 20:31:50 #241
382129 crew  Donna
pi_156838215
Vast zenuwen van Leah ofzo. Toen ze huilde was ze weer 'echt'.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:35:52 #242
382129 crew  Donna
pi_156870225
Er zijn Unseen Moments! O+
pi_156887544
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krijgen we ook nog een OG?
quote:
EXCLUSIVE! Farrah Abraham Refuses to Let ‘Teen Mom OG’ Crew Use Her Bathrooms, Forces Them to Rent Portable Toilets

Farrah Abraham‘s home in Austin, Texas, may have four bathrooms, but the Teen Mom OG star refuses to allow any of the show’s production or camera crew in them! The Ashley‘s production sources tells her that Farrah, who is currently filming the next season of ‘Teen Mom OG,’ has ruled that the crew cannot use the bathrooms inside of her massive home, forcing MTV to rent portable toilets every time they go to film Farrah!

According to The Ashley’s source, Farrah feels that the ‘Teen Mom OG’ crew shouldn’t use her toilets.

“She flat-out refuses to let any of the crew use her bathrooms, even the producers who have been with her since the 16 and Pregnant days,” the source tells The Ashley. “She doesn’t really go into specifics, but the whole crew knows better than to use Farrah’s bathroom!”

The Ashley’s source tells her that, while having a crew of about 10 people using your bathrooms during filming can be somewhat of a hassle for the girls, the crew does their best to be courteous and respective to the girls’ homes.

“We always ask before we use [their bathroom]” the source tells The Ashley. “We try not to intrude.”

Having to rent Port-a-Potties for the crew to use during Farrah’s shoots sounds like a big pain. Luckily it doesn’t appear that any of the other ‘Teen Mom OG’ girls feel the way that Farrah does about sharing her bathroom. In fact, Farrah’s co-stars have stated in the past that they are very close to the crew.

“They’re like family,” Amber Portwood told MTV News of the crew. “They’re like distant cousins that come every other week.”

Farrah hinted that she disliked having the camera crews in her home during last season’s “Unseen Moments” episode. When it was brought up that additional crew members are usually sitting in vans outside the house during a taping, and Farrah expressed her feelings on the subject.

“I don’t understand why there are so many people [in my house], instead of staying in the vans,” she said. “I’m just weird I guess. I guess I’m not so friendly all the time.”

Farrah…not friendly? Who could even imagine?

During the same segment, ‘Teen Mom OG’ stars Maci Bookout and Catelynn Lowell stated that they have no problem with the crew using the facilities in their homes.

“They’re like, ‘Um, can I use your bathroom,’ and I’m like, ‘I’ve known you for like eight years. Yes you can use my bathroom!’” Maci said.

Unfortunately for the crew chosen to film Farrah, when nature calls, they’re shown the um, back door, to head to the Port-a-Potties!
pi_156887629
Mghgihg, Farrah wordt met de dag hilarischer lijkt het wel :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 17 oktober 2015 @ 08:26:28 #245
382129 crew  Donna
pi_156893168
_O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 22 oktober 2015 @ 08:16:50 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157010335
Ik zit mobiel dus perfect gaat deze quote niet lukken, maar toch.

quote:
According to a new report, on October 13 Leah Messer lost primary custody of her five-year-old twin girls to her ex-husband, Corey Simms.

The decision was made following Leah's stint in a rehab facility earlier this year for prescription pill abuse anxiety and depression, a major point of contention between her and Corey.

Besides the rehab stay, Simms was also quite vocal of the West Virginia native's parenting abilities after she was filmed feeding her children at midnight and keeping a house that was so dirty many viewers deemed it unsafe. Oh, and there was that whole messy divorce situation between Messer and her second ex-husband, Jeremy Calvert.

An insider said of the devastating yet unsurprising court decision:
"Leah's really been screwing up…so Corey took her back to court. The judge looked at the girls' school records, which show that they've been late for school, and made the change in custody. Leah only gets the girls on the weekends now."


Well, it seems like Corey had to do what's best for his girls! Sadly it seems like the father of two with one on the way is the only stabilizing influence right now…
While L.M. has yet to confirm the ruling, she did post a tweet about weekend parenting on October 17.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 08:21:50 #247
382129 crew  Donna
pi_157010373
Ik las het net ook :D
pi_157010792
de dag die je wist... triest
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 09:20:30 #249
382129 crew  Donna
pi_157010868
Nog wat meer info;
In the latest chapter of Teen Mom 2‘s Leah Messer and Corey Simms’ never-ending custody battle, a West Virginia judge reportedly granted Corey primary custody of the former spouses’ twin daughters. According to a new report, the decision was made “effective immediately” on Oct. 13 and means Leah only gets the girls on the weekends now.

A family insider told In Touch the judge was convinced after considering the twins’ school records. “Leah’s really been screwing up since [2014], so Corey took her back to court,” the source said. “The judge looked at the girls’ school records, which show that they’ve been late for school, and made the change in custody.”

Corey — who made no big secret of his concerns — is surely pleased with the decision. Now, the insider said Leah’s second ex-husband, Jeremy Calvert, is planning to wage his own custody battle. The insider said, “If [Jeremy] can find [a job] nearby, he’ll go for the same custody arrangement that Corey did.” That plan reportedly became even more urgent, recently, when there was a scare with 2-year-old Addie. The source said Addie “wandered out of the house while Leah was distracted… Thankfully, a police officer found Addie and brought her back home.”

Leah hasn’t responded to the new reports, but her recent tweets show she does have the twins on the weekends.

There's nothing like actually having actual QUALITY time with my girls, for once. We aren't running around to apts but INSTEAD ..
10:11 PM - 17 Oct 2015


We are having a fun filled weekend together l. ENJOYING each other as a family. 😘 At the end of the day that's what matters most ! #memories
10:14 PM - 17 Oct 2015


If the story is true, we should see the effects of the new custody arrangement on Teen Mom 2, which was reportedly renewed for a seventh season.
pi_157010917
nou naar die 1600 dollar per maand aan alimentatie kan ze nu dus ook fluiten
blijft er nog 1700 over
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 09:27:38 #251
382129 crew  Donna
pi_157010967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:24 schreef JaneDoe het volgende:
nou naar die 1600 dollar per maand aan alimentatie kan ze nu dus ook fluiten
blijft er nog 1700 over
Haha, nu moet zij Corey betalen zeker? >:)
pi_157011039
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha, nu moet zij Corey betalen zeker? >:)
misschien wel ja, tis dat hij een goede baan heeft want zou niet graag (deels) financieel afhankelijk van haar willen zijn...
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 09:37:05 #253
382129 crew  Donna
pi_157011146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

misschien wel ja, tis dat hij een goede baan heeft want zou niet graag (deels) financieel afhankelijk van haar willen zijn...
Ik vind Corey een prima kerel trouwens. Jammer dat Leah zo nodig moest vreemdgaan destijds. Okay, hij was toen misschien geen topper, maar imo wel een goede kerel. En nu zit hij met zo`n heks van een Miranda. :{
pi_157011223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:37 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik vind Corey een prima kerel trouwens. Jammer dat Leah zo nodig moest vreemdgaan destijds. Okay, hij was toen misschien geen topper, maar imo wel een goede kerel. En nu zit hij met zo`n heks van een Miranda. :{
een beetje een sufferd, maar wel een goedzak
denk ergens ook wel dat miranda goed voor zijn zelfvertrouwen is, ondanks haar hekserij
deze voogdijzaak heeft hij iig goed aangepakt
pi_157011542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:37 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik vind Corey een prima kerel trouwens. Jammer dat Leah zo nodig moest vreemdgaan destijds. Okay, hij was toen misschien geen topper, maar imo wel een goede kerel. En nu zit hij met zo`n heks van een Miranda. :{
Als hij zelf bij zo een heks wil zijn zegt dat misschien wat over hem.
Ik vind het zo'n kneus, met zijn plotselinge grote bek, door die blonde heks naast hem. Alleen is hij niks.

Fijn voor de meisjes als ze het zo beter hebben. Maar ik ben benieuwd wat voor effect het op de algehele relatie / situatie heeft (Leah, Corey, sfeer etc).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157011671
Maar Jeremy was altijd druk met werk, was ook druk met die baan ver van huis. En nu wél een poging doen om dichterbij huis te werken en voogdij op te eisen? Beetje jammer.
(even buiten beschouwing gelaten of hij nu goeie redenen heeft, maar dat moest Leah maar zelf oplossen ten tijden van hun huwelijk en nu zijn er wel mogelijkheden?).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 10:08:48 #257
382129 crew  Donna
pi_157011758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Jeremy was altijd druk met werk, was ook druk met die baan ver van huis. En nu wél een poging doen om dichterbij huis te werken en voogdij op te eisen? Beetje jammer.
(even buiten beschouwing gelaten of hij nu goeie redenen heeft, maar dat moest Leah maar zelf oplossen ten tijden van hun huwelijk en nu zijn er wel mogelijkheden?).
Ja, beetje jammer idd.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 12:28:34 #258
382129 crew  Donna
pi_157081691
De dochter van Corey en Miranda krijgt de naam Remi.
pi_157159901
God wat haat ik Barbara :r

Reruns op MTV.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 08:48:28 #260
382129 crew  Donna
pi_157177356
Leah Messer admits to using painkillers, cheating with Corey Simms

In her new interview, Leah Messer is owning up to more than losing primary custody of her twin daughters. In new excerpts, the Teen Mom 2 star also confirmed she slept with ex-husband Corey Simms when they were both remarried, and took painkillers. This is the first time Leah’s owned up to those stories despite months of rumors.

In the interview with Us Weekly, Leah confirmed she lost primary custody of Ali and Aleeah to Corey after he claimed the girls were regularly tardy for school. Leah disputed Corey’s story and said she plans to prove it to the court — but she didn’t help her personal case with him by going on to air the dirty laundry about their affair.

“Corey and I did hook up two months after they got married,” Leah said, referencing Corey’s June 2013 wedding to Miranda Simms. At that time, Leah was married to Jeremy Calvert. Although Leah and Jeremy have since divorced, Corey and Miranda are still together, and are expecting their first child. (In September, insiders said Miranda was aware of Corey’s affair with Leah and that they had moved past it.)

Leah also acknowledged that she used the strong painkillers hydrocodone and Percocet after experiencing complications during daughter Addie’s birth. Previously, she denied using anything more than anti-anxiety pills “for about one week.” However, her self-described dealer claimed last year that Leah spent $1,000 per week on Vicodin, Lortab, Percocet and oxycodone. In the excerpts from her new interview, Leah didn’t elaborate on the extent of her painkiller use.

As we reported earlier, Leah said she plans to fight Corey to regain custody of their daughters. She said, “I feel like they should have both of us in their lives. At the end of the day, my kids are going to be happy, and I don’t care what I have to do to make them happy.”

Corey recently deleted his Twitter account and has not spoken out about Leah’s interview.

:')
pi_157177387
Dat Mtv ze gewoon geen begeleiding geeft ter bescherming van de media :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 08:55:44 #262
382129 crew  Donna
pi_157177435
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Mtv ze gewoon geen begeleiding geeft ter bescherming van de media :{
Volgens mij hebben ze dat met verschillende meiden wel eens gedaan. En Dr.Drew ook wel eens.

Maar idd, niet echt een slimme zet.
pi_157311612
quote:
EXCLUSIVE! ‘Teen Mom OG’ Star Gary Shirley Has Secretly Married Kristina Anderson

Amber Portwood seemed to be the next Teen Mom OG star in line to get married– but it appears that her ex, Gary Shirley has beat her to the altar!

The Ashley can exclusively reveal that Gary and his longtime girlfriend, Kristina Anderson, quietly filed for a marriage license at the end of September, and it appears that the two have since tied the knot! From what The Ashley can tell, Gary and Kristina were married on September 28, 2015.

Gary and Kristina have not made any mention of the wedding on their social media accounts. In fact, they never even announced that they were engaged! Their wedding, however, will almost certainly be featured on the upcoming fifth season of ‘Teen Mom,’ which is currently being filmed. The season will also feature the August wedding of ‘Teen Mom OG’ stars Catelynn Lowell and Tyler Baltierra.

This marks the first marriage for Gary and the second for Kristina. (She began dating Gary in 2013 while she was separated from her first husband, Greg. She and Greg divorced in April 2014.) Gary and Kristina are the parents of six-month-old Emilee, and both have a daughter from their previous relationships. (Gary shares daughter Leah with Amber and Kristina has daughter Karley with Greg.)

While this is the first actual marriage for Gary, he was previously engaged (multiple times!) to Amber. After Amber went to prison and Gary met Kristina, the couple officially said “I’m done!” (and meant it!) Amber is now engaged to Matt Baer, whom she plans to marry in October 2016.

Congrats to Gary and Kristina!
pi_157312399
Die gelovige enge Kristina moest natuurlijk wel trouwen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157312723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die gelovige enge Kristina moest natuurlijk wel trouwen :')
t verbaast me dat gary echt is getrouwd, tijdens t laatste seizoen behandelde hij kristina niet beter dan een of ander tweedehands scharreltje
pi_157312906
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

t verbaast me dat gary echt is getrouwd, tijdens t laatste seizoen behandelde hij kristina niet beter dan een of ander tweedehands scharreltje
Ja dat op zich wel!

Wie weet voelde hij de dwang van haar. Soms (met Amber) was het ook wel een sulletje.
Al kun je dat qua omvang niet meer zeggen :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157313007
Wel handig een trouwdatum voor over een jaar :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157313648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel handig een trouwdatum voor over een jaar :')
Maar wel verstandig, hij kan nog gedumpt worden als het uit de hand loopt, hoera _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157313926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar wel verstandig, hij kan nog gedumpt worden als het uit de hand loopt, hoera _O_
Dat was precies mn punt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157418989
dochter remi(ngton) monroe van corey en miranda is geboren







ze is wel erg vroeg (miranda was op 1 januari uitgerekend) maar alles schijnt goed te zijn
pi_157425154
Ik heb nu pas die Unseen Moments gezien.
Sinds ze meer die producers en camera in beeld hebben heb je een beter beeld van hoe en wat.
Maar dat ze ook echt met die 'and action!' bordjes bezig zijn :')

Ik ben benieuwd of het klopt, wat bijvoorbeeld Kailyn over Jo zegt, dat hij belt, zodra er camera's zijn...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 14:36:11 #272
382129 crew  Donna
pi_157425266
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 07:41 schreef JaneDoe het volgende:
dochter remi(ngton) monroe van corey en miranda is geboren


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

ze is wel erg vroeg (miranda was op 1 januari uitgerekend) maar alles schijnt goed te zijn
Jeetje, ik dacht eigenlijk dat ze al bijna uitgerekend was. Wel cute! O+
pi_157433487
God wat haat ik Barb :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157434294
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
God wat haat ik Barb :r
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
God wat haat ik Barbara :r

Reruns op MTV.
ik heb een deja vu geloof ik
pi_157434414
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 21:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

ik heb een deja vu geloof ik
:D

Bij alles wat ik van haar zie gaan mijn haren ook echt overeind.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157435568
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D

Bij alles wat ik van haar zie gaan mijn haren ook echt overeind.
volgens mij heb ik dit ook eerder gezegd, maar ik kan best om dr lachen

de ideale (groot)moeder is ze zeker niet, maar je kan me niet wijs maken dat jij altijd je geduld kunt bewaren als je dochter er op los hoert en snoert terwijl jij haar kind opvoedt
pi_157435768
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens mij heb ik dit ook eerder gezegd, maar ik kan best om dr lachen

de ideale (groot)moeder is ze zeker niet, maar je kan me niet wijs maken dat jij altijd je geduld kunt bewaren als je dochter er op los hoert en snoert terwijl jij haar kind opvoedt
Uhu, maar aan alles is te zien dat Jenelle mede zo geworden is door Barb. En dan nu de heilige uithangen... Nu ook (Unseen Moments), dat ze met Jace naar een film gaat waarvan Jenelle had aangegeven dat zij met hem zou gaan... Dan spoor je toch niet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157438039
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Uhu, maar aan alles is te zien dat Jenelle mede zo geworden is door Barb. En dan nu de heilige uithangen... Nu ook (Unseen Moments), dat ze met Jace naar een film gaat waarvan Jenelle had aangegeven dat zij met hem zou gaan... Dan spoor je toch niet?
rustig, denk aan je hart
pi_157439574
Is de baby van Joe en Vee er eigenlijk al?
Aids.
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 06:51:40 #280
382129 crew  Donna
pi_157441841
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 23:39 schreef Mss het volgende:
Is de baby van Joe en Vee er eigenlijk al?
Ja begin okt. geloof ik. :)
pi_157485171
leah schijnt echt gesjoemeld te hebben met t geld van dr kinderen..

quote:
Last December, In Touch Weekly released a story that stated that Teen Mom 2 star Leah Messer had allegedly been caught taking money out of the trust fund that had been set up for her daughter Ali. According to the magazine, Leah had taken thousands of dollars out of Ali’s bank account. (It can be assumed that the trust fund was made up of money that Ali has received from MTV for appearing on ‘Teen Mom 2.’ Each child is paid individually for appearing on the show.)

“The account was totally drained,” a source reportedly told In Touch. “The money is supposed to go to college tuition, or in Ali’s case, medical needs. But Leah took all of it.”

At the time, In Touch stated that Ali’s father (and Leah’s ex-husband) Corey Simms, was furious when he found out what Leah had allegedly done. Today, the magazine claims that he’s finally doing something about it, after finding out that Leah allegedly took an additional $10,000 from the account belonging to her other daughter, Aleeah.

“Corey is taking Leah to court,” the magazine’s source said. “He is furious that she took that money. That was the girls’ money — not Leah’s. Corey’s going to do whatever he can to make sure it’s put back.”

The magazine claims that a court date has already been set. (The Ashley is working to confirm this.)

While The Ashley is not confirming that Leah did, indeed, take money from her girls’ accounts, she can confirm that it is possible that she could take it. In December, The Ashley explained how the payment of the children on the show generally works:

MTV is not required to set up any type of trust fund for the ‘Teen Mom 2′ kids, as reality TV is not covered under Coogan Laws or any other act, but they have done that anyway. (A Coogan account requires the parents of a child actor to set aside at least 15% of their child’s entertainment earnings into an account for the child when he or she turns 18. Unfortunately, however, kids on reality TV shows are not considered “actors,” therefore the Coogan Laws do not apply. Also, those laws only apply in certain states; Leah’s home state of West Virginia is not one of them.)

However, MTV (or the government) does not prevent the parent (or whoever is set as the “trustee” of the account until the child turns 18) from withdrawing money, provided it is for “the benefit of the child.”

Another ‘Teen Mom’ source told The Ashley last year that not all of the ‘Teen Mom 2′ kids have the same kind of account, due to them all living in different states.

Since Leah lives in West Virginia, and has since the beginning of the show, it is likely the accounts for the girls are UTMA accounts. So, while The Ashley is definitely not confirming that Leah took any money, she is confirming that it would be possible for her to do so, if she was named as the trustee of Ali’s UTMA account.

When the allegation of her taking Ali’s money hit the media last year, Leah did not deny that she had taken Ali’s money. However, she claimed that she had not spent it, but simply moved it to an account that she claimed Corey “wasn’t looking in.”

She also stated that she had put the girls’ money into CDs, but apparently, she has not been able to prove this to Corey since he is taking her to court. In the past, Leah has admitted to having problems controlling her spending.

The status of the account belonging to Leah’s third daughter, Addie, is not known.

This will be just the latest in a string of court cases involving Leah and Corey. Recently, Corey was awarded full primary custody of the couple’s twins by a judge.

Both Leah and Corey have been quiet on social media in regard to this story. The Ashley will update this story when more information becomes available.

UPDATE: The Ashley has just confirmed via a very good Teen Mom 2 source that this story is mostly FALSE. The Ashley’s source tells her that Corey has not filed anything in court against Leah in regard to the twins’ missing money.

“Corey has not taken any action at all against Leah,” The Ashley’s source tells her exclusively. “He has no idea where this story came from and does not have a court date set up to discuss the issue.”

The source tells The Ashley that the story may have a few specks of truth in it, however, in regard to the twins’ missing money.

“Currently, Corey doesn’t know where that money is,” the source said. “He has not been able to locate it yet.”

pi_157485993
Ze krijgen zelf toch ook redelijk royaal betaald voor die show?

Laatst bij Unseen Moments zat Kailyn te mopperen tegen Javi dat het allemaal prima was dat MTV dit en dat wilde filmde maar dat zij om zo en zo laat naar de sportschool ging. Waarop Javi vroeg of sportklas ook de rekeningen betaalde voor Kailyn...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 12 november 2015 @ 09:19:10 #283
382129 crew  Donna
pi_157486264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze krijgen zelf toch ook redelijk royaal betaald voor die show?

Laatst bij Unseen Moments zat Kailyn te mopperen tegen Javi dat het allemaal prima was dat MTV dit en dat wilde filmde maar dat zij om zo en zo laat naar de sportschool ging. Waarop Javi vroeg of sportklas ook de rekeningen betaalde voor Kailyn...
Het is geloof ik nooit 100% bevestigd, maar het schijnt om en nabij $5000 per aflevering te zijn.
pi_157486283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:19 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het is geloof ik nooit 100% bevestigd, maar het schijnt om en nabij $5000 per aflevering te zijn.
Klinkt me ook echt niet als een heel raar bedrag in de oren voor reality. Daarbij nog alle interviewgelden, public appearances en side deals... Echt geen karig inkomen voor de deelnemers.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157486459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze krijgen zelf toch ook redelijk royaal betaald voor die show?

Laatst bij Unseen Moments zat Kailyn te mopperen tegen Javi dat het allemaal prima was dat MTV dit en dat wilde filmde maar dat zij om zo en zo laat naar de sportschool ging. Waarop Javi vroeg of sportklas ook de rekeningen betaalde voor Kailyn...
klopt, maar schijnbaar had leah daar niet genoeg aan
pi_157486699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

klopt, maar schijnbaar had leah daar niet genoeg aan
De medicijnen die ze gebruikte zijn ook niet de goedkoopste op straat.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157487415
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De medicijnen die ze gebruikte zijn ook niet de goedkoopste op straat.
idd en volgens mij heeft die mary kay troep haar ook behoorlijk wat gekost
pi_157488607
quote:
Farrah Abraham adopteert een kind

Farrah Abraham heeft een niet al te beste reputatie als moeder. De realityster trekt zich hier echter niks van aan en is van plan om haar gezin uit te breiden.
De alleenstaande moeder wil haar 6-jarige dochter graag een broertje of zusje geven doormiddel van adoptie.
Bij een foto op Instagram schrijft ze: "Laten we waarderen dat adoptie een familie bij elkaar brengt. Er zijn meer dan 145 miljoen weesjes in de wereld. Mijn buren waren ook allemaal geadopteerd. Ik heb gezien hoeveel het voor hen heeft gedaan om een liefdevol huis te hebben. Een familie."
De Teen Mom-ster krijgt regelmatig commentaar op de opvoediging van de kleine Sophie. Zo liet ze het 6-jarige kind meerde keren met een dik opgemaakt hoofd rondlopen. Daarnaast liet ze ook al eens de wenkbrauwen van haar dochter harsen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 12 november 2015 @ 11:29:42 #289
382129 crew  Donna
pi_157488614
Nog zo`n monster. :'(
pi_157488986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:29 schreef DonnaRush het volgende:
Nog zo`n monster. :'(
Ik vind het ook echt zo'n eng kind. Een beetje een soort van anti-christ ofzo :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 12 november 2015 @ 12:37:11 #291
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_157489749
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt zo'n eng kind. Een beetje een soort van anti-christ ofzo :')
Precies dit :{
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_157490935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

quote:
Farrah’s Instagram followers were quick to point out that Farrah doesn’t really spend much time with her daughter Sophia as it is. (Over the past four weeks, Farrah has taken trips to Los Angeles and Las Vegas, and she’s about to leave for the UK.)

“Take care of the child you have before adopting another,” one follower wrote.

“How can you talk about adoption if you can’t raise your own child?” another wrote. “You used to leave your daughter with your mom all the time…Raising a kid like that is something very easy.”

Who could forget when Farrah famously said Sophia wasn’t with her because Sophia had her own life and was “doing her own thing?”
pi_157491486
Ik lees nergens in dat bericht dat ze zelf een kind wil adopteren. Of staat dat ergens anders?
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_157491609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:16 schreef Taartje het volgende:
Ik lees nergens in dat bericht dat ze zelf een kind wil adopteren. Of staat dat ergens anders?
quote:
"Let's embrace the power and beauty that family brings with adoption. There are over 145 million orphans in the world. I grew up with all of my neighbors being adopted and in foster care and I've seen it mean the world to them to have loving and caring homes 'a family.'

“I hope soon Sophia and I can make a world of difference by bringing home a baby brother or sister for Sophia,” she continued. “I always have been passionate about adoption as it means so much to me, my family, my community, my church and my heart thank you to all the parents who have adopted and to all the amazing children with their loving families. God bless,” Farrah wrote.
pi_157491710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 07:14 schreef JaneDoe het volgende:
leah schijnt echt gesjoemeld te hebben met t geld van dr kinderen..

[..]

Die ziekte die Ali heeft red zet het net niet tot dr 20e hoor. Vriend van mij heeft precies hetzelfde gehad als Ali, en is met 18 jaar en 6 maanden overleden. Leah gaat het nog zwaar krijgen zonder dat geld. Echt waar Ali zou zoveel zorg moeten krijgen, verschillende rolstoelen, speciaal aangepast huis.
pi_157491765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:30 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Die ziekte die Ali heeft red zet het net niet tot dr 20e hoor. Vriend van mij heeft precies hetzelfde gehad als Ali, en is met 18 jaar en 6 maanden overleden. Leah gaat het nog zwaar krijgen zonder dat geld. Echt waar Ali zou zoveel zorg moeten krijgen, verschillende rolstoelen, speciaal aangepast huis.
Hoe heet haar ziekte ook weer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157508275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe heet haar ziekte ook weer?
Een rare en zeldzame vorm van Muscular Dystrophy
pi_157664174
quote:
‘Teen Mom 2′ Star Chelsea Houska Announces She’s Engaged to Cole DeBoer



It’s official– Chelsea Houska and Cole DeBoer are getting hitched!

The Teen Mom 2 stars announced on Wednesday afternoon that they are engaged to be married. Chelsea, who has been dating Cole for over a year, posted several photos to her Instagram account in celebration of the happy news.

“He’s stuck now!” Chelsea captioned a photo of herself showing off her giant ring.

She captioned a close-up shot of the ring by reflecting on how happy she is to have Cole in her life.

“I honestly cannot believe how lucky I am,” she wrote. “Finally found my Prince Charming and I get to be with him for the rest of my life!”

Cole also posted about the engagement on his Instagram.

“Glad to be stuck with this fine piece of accccce!” he captioned a shot of him and Chelsea being silly.

In an interview with MTV News, Chelsea shared how Cole popped the question. Of course, Chelsea’s daughter was involved in the proposal.

“Cole brought me to a personal spot in the woods where he had photos lining the tree,” Chelsea reveals. “The pictures hanging were of him and I and the three of us as a family.”

“Cole asked Aubree if it was okay if he married her mommy,” Chelsea said. “She immediately said yes, was extremely excited, and gave him a big hug.”

Chelsea and Cole moved in together earlier this year, and, judging from her comments made during a Facebook Q&A in September, she had been anticipating a proposal from Cole.

“I sure hope so,” Chelsea responded to a fan who asked if she planned to marry Cole. “I am so so so grateful every day for that man,” she wrote. “He has adapted [to being a father figure for Aubree] above and beyond what I could’ve ever expected. I feel very lucky.”

Chelsea’s father, Randy Houska, expressed his and his wife’s joy over the engagement on Facebook.

“Welcome to the crazy Houska train, Cole,” he wrote. “Rita and I couldn’t be happier.”

Chelsea and Cole have not yet announced when or where they’ll wed, but it’s likely we’ll get to watch Chelsea’s proposal play out on the next season of ‘Teen Mom 2.’ As The Ashley confirmed to you back in September, the cast is currently filming Season 7!


[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 19-11-2015 08:10:33 ]
pi_157664186
Als iemand het verdient dan is het Chels wel O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 08:47:30 #300
382129 crew  Donna
pi_157664510
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! O+
pi_157664749
O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')