abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:16:22 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155233367
150811_725_arrow.jpg

De DC Comics-verfilming Arrow begint op 7 oktober alweer aan het vierde seizoen. De serie heeft in drie seizoenen een stevige fanbase opgebouwd en twee spinoffs opgeleverd: The Flash en Legends of Tomorrow.

Plotbeschrijving van het eerste seizoen:
quote:
After a violent shipwreck, billionaire playboy Oliver Queen was missing and presumed dead for five years before being discovered alive on a remote island in the Pacific. When he returns home to Starling City, his devoted mother Moira, much-beloved sister Thea, and best friend Tommy welcome him home, but they sense Oliver has been changed by his ordeal on the island. While Oliver hides the truth about the man he's become, he desperately wants to make amends for the actions he took as the boy he was. Most particularly, he seeks reconciliation with his former girlfriend, Laurel Lance. As Oliver reconnects with those closest to him, he secretly creates the persona of Arrow - a vigilante – to right the wrongs of his family, fight the ills of society, and restore Starling City to its former glory. By day, Oliver plays the role of a wealthy, carefree and careless philanderer he used to be - flanked by his devoted chauffeur/bodyguard, John Diggle - while carefully concealing the secret identity he turns to under cover of darkness. However, Laurel's father, Detective Quentin Lance, is determined to arrest the vigilante operating in his city. Meanwhile, Oliver's own mother, Moira, knows much more about the deadly shipwreck than she has let on – and is more ruthless than he could ever imagine.

The series stars Stephen Amell as Oliver Queen, Colin Donnell as Tommy, Katie Cassidy as Laurel Lance, David Ramsey as John Diggle, Willa Holland as Thea Queen, with Susanna Thompson as Moira Queen and Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance.

Based on characters appearing in comic books and graphic novels published by DC Comics, ARROW is from Bonanza Productions Inc. in association with Berlanti Productions and Warner Bros. Television, with executive producers Greg Berlanti ("Green Lantern," "Brothers & Sisters"), Marc Guggenheim ("FlashForward," "Eli Stone"), Andrew Kreisberg ("Warehouse 13," "The Vampire Diaries") and David Nutter ("Smallville," "Supernatural," "Game of Thrones"). Melissa Kellner Berman ("Eli Stone," "Dirty Sexy Money") is co-executive producer. The pilot was directed by David Nutter from a teleplay by Andrew Kreisberg & Marc Guggenheim, story by Greg Berlanti & Marc Guggenheim.
Deze trailer voor Arrow en zijn spinoffs was de opening van het Arrow/Flash/Legends of Tomorrow/Supergirl/Gotham-panel op Comic-Con, vorige maand:


Al het nieuws over Arrow op FOK! is te vinden op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/tag/arrow
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:20:24 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155233407
Recent Arrow-nieuws:

Arrow brengt personage weer tot leven
Duidelijkheid over hoe het nou zit met Sara in Legends of Tomorrow.

Constantine komt naar Arrow
Nog meer duidelijkheid over Sara en de gastrol van Matt Ryan.

Nieuwe castleden voor Arrow
Nieuwe helden, schurken en normale personages in het heden, en in de flashbacks.

DCTV: Andrew Kreisberg over Arrow, Flash, Supergirl en Legends of Tomorrow
De crossover met The Flash is weer in aflevering acht.

Eerste blik op de nieuwe Arrow-bunker
De nieuwe home base voor Team Arrow:

150815_725_arrowlair.jpg
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:25:01 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155235577
Sick!
吴 曼 迪
pi_155242590
Heb wel weer zin in de serie. Ook al is het (misschien) niet zo goed meer als Seizoen 1, ik vind het nog steeds een serie die ik voor mijzelf kijkwaardig vind.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:07:54 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155243756
Flash keek ik de laatste paar keren altijd eerst.

Laatste seizoen van Arrow was niet zo goed. Ik weet niet of veel nieuwe castleden dat gaan veranderen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155244100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flash keek ik de laatste paar keren altijd eerst.

Laatste seizoen van Arrow was niet zo goed. Ik weet niet of veel nieuwe castleden dat gaan veranderen.
Vaak maar 1 manier om achter te komen he ;)
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:09:22 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155245242
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flash keek ik de laatste paar keren altijd eerst.

Laatste seizoen van Arrow was niet zo goed. Ik weet niet of veel nieuwe castleden dat gaan veranderen.
Eigenlijk moet je The Flash ook eerst kijken voor eventuele overlappingen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_155252716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flash keek ik de laatste paar keren altijd eerst.

Laatste seizoen van Arrow was niet zo goed. Ik weet niet of veel nieuwe castleden dat gaan veranderen.
Ze hebben de schrijvers van Arrow voor een deel overgeheveld naar The Flash heb ik me laten vertellen. Dat is de reden dat The Flash beter werd en Arrow minder. Hopelijk geven ze nu Arrow weer een boost of hebben ze iig een manier gevonden om beide series op niveau te houden.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 16 augustus 2015 @ 00:17:22 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155253011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Vaak maar 1 manier om achter te komen he ;)
Ja ga het toch wel kijken.
Baal alleen wel van Veronica die koopt dan de rechten van Flash Arrow en Gotham en gaat dan zitten kutten met stoppen met uitzenden. Dan zie ik het liever gelijk op Netflix verschijnen dat scheelt mij weer downloaden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 16 augustus 2015 @ 12:37:01 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155261151
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja ga het toch wel kijken.
Baal alleen wel van Veronica die koopt dan de rechten van Flash Arrow en Gotham en gaat dan zitten kutten met stoppen met uitzenden. Dan zie ik het liever gelijk op Netflix verschijnen dat scheelt mij weer downloaden.
Ik download ook alle afleveringen. Op een nederlandse zender televisie kijken is echt een ramp. Vooral als het om buitenlandse series gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 16 augustus 2015 @ 12:45:07 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155261352
Ja ik ook maar zou liever zien dat Netflix een week na Amerikaanse uitzending al mag streamen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:06:23 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155263589
Zo'n gedoe is downloaden nu ook weer niet. :P
Beetje wachten tot het te zien is en dan op een vast tijdstip gaan lopen kijken.
Televisie. :N Kijk alleen nog big Live sport events. Als NED speelt ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155284065
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ik ook maar zou liever zien dat Netflix een week na Amerikaanse uitzending al mag streamen.
Als ze het mij niet eenvoudig willen aanbieden op een manier die mij niet langer dan 10 seconden kost download ik het wel en kijk ikhet via Popcorn Time :W.

Realiteit waarin we leven is dat mensen die willen betalen het ook instant beschikbaar hebben via torrents. Op prijs kunnen ze niet concurreren, laat ze dan in ieder geval concurreren op consequente kwaliteit en beschikbaarheid als ze daarop falen verdienen ze mijn centen niet :{w.

Amazon biedt vaak wat ik wil voor een degelijke prijs aan maar dan niet in Nederland :'). Hallo hier een gewillige consument ik wil je product kopen omdat ik weet dat het virusvrij, FullHD met goed geluid is. Maar dan niet joh
pi_155284487
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 03:05 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als ze het mij niet eenvoudig willen aanbieden op een manier die mij niet langer dan 10 seconden kost download ik het wel en kijk ikhet via Popcorn Time :W.

Realiteit waarin we leven is dat mensen die willen betalen het ook instant beschikbaar hebben via torrents. Op prijs kunnen ze niet concurreren, laat ze dan in ieder geval concurreren op consequente kwaliteit en beschikbaarheid als ze daarop falen verdienen ze mijn centen niet :{w.

Amazon biedt vaak wat ik wil voor een degelijke prijs aan maar dan niet in Nederland :'). Hallo hier een gewillige consument ik wil je product kopen omdat ik weet dat het virusvrij, FullHD met goed geluid is. Maar dan niet joh
Maar zolang een Nederlandse zender de uitzendrechten heeft zal hij natuurlijk nooit tegelijkertijd op Netflix uitkomen. Eerst moet die zender eraan kunnen verdienen en als het seizoen is afgelopen zal het op Netflix komen. Wil je het direct zien dan moet je of op TV kijken of downloaden.
(Zelfde reden overigens dat Amazon hier nog niets aanbiedt; ze hebben geen uitzendrechten hier)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155284496
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 04:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar zolang een Nederlandse zender de uitzendrechten heeft zal hij natuurlijk nooit tegelijkertijd op Netflix uitkomen. Eerst moet die zender eraan kunnen verdienen en als het seizoen is afgelopen zal het op Netflix komen. Wil je het direct zien dan moet je of op TV kijken of downloaden.
(Zelfde reden overigens dat Amazon hier nog niets aanbiedt; ze hebben geen uitzendrechten hier)
Ik snap de achterliggende reden wel maar I couldn't care less. Ik hanteer de 10 seconden regel alles wat ik niet binnen 10 seconden kan kopen download ik.
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:56:01 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155288348
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 03:05 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als ze het mij niet eenvoudig willen aanbieden op een manier die mij niet langer dan 10 seconden kost download ik het wel en kijk ikhet via Popcorn Time :W.

Realiteit waarin we leven is dat mensen die willen betalen het ook instant beschikbaar hebben via torrents. Op prijs kunnen ze niet concurreren, laat ze dan in ieder geval concurreren op consequente kwaliteit en beschikbaarheid als ze daarop falen verdienen ze mijn centen niet :{w.

Amazon biedt vaak wat ik wil voor een degelijke prijs aan maar dan niet in Nederland :'). Hallo hier een gewillige consument ik wil je product kopen omdat ik weet dat het virusvrij, FullHD met goed geluid is. Maar dan niet joh
Je zult als (betaalde) bedrijf/dienst nooit kunnen concurreren aan de illegale markt. Zeker gezien de goede kwaliteit van het illegale content. Een uur nadat een uitzending is geweest kun je hem al downloaden/streamen/whatever.
Als je meer (of iets anders) kunt bieden dan de illegale markt heb je bestaansrecht. Anders niet.
In dat opzicht heeft Netflix het hoge "ik-ben-cool-want-ik-heb-netflix" gehalte op dit moment mee en is het concept op zich best wel goed en is de prijs niet onredelijk. Alleen kunnen ze uiteindelijk nooit concurreren met wat er illegaal op internet te vinden is.
Het aanbod is gewoon bijna altijd beperkter dan je illegaal kunt vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_155288919
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ik ook maar zou liever zien dat Netflix een week na Amerikaanse uitzending al mag streamen.
Better call saul en fargo heeft netflix de uitzendrechten van.

Als dat in de USA wordt uitgezonden is het de dag na de uitzending op netflix te streamen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 augustus 2015 @ 13:40:24 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155290873
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Better call saul en fargo heeft netflix de uitzendrechten van.

Als dat in de USA wordt uitgezonden is het de dag na de uitzending op netflix te streamen.
I know hoop dat ze met Arrow en Flash ook die kant op gaan Veronica loopt toch maar te kloten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:40:27 #19
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_155290875
Stephen Amell heeft blijkbaar even meegedaan aan een WWE event


:') _O-
Ok stelletje hokboeren
pi_155291057
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef padlarf het volgende:
Stephen Amell heeft blijkbaar even meegedaan aan een WWE event


:') _O-
Eind deze week gaat hij "echt" meedoen. Een duogevecht met twee andere worstelaars geloof ik. :P

Edit: Iets langere versie.


[ Bericht 17% gewijzigd door Operc op 17-08-2015 14:47:00 ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:00:16 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155291431
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:03:42 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155291527
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef padlarf het volgende:
Stephen Amell heeft blijkbaar even meegedaan aan een WWE event


:') _O-
Vet :D

Met zijn fysiek hoeft hij alleen maar wat training te hebben hoe ze daar werken en dan kan hij ook zo mee doen volgens mij. :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_155291583
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef padlarf het volgende:
Stephen Amell heeft blijkbaar even meegedaan aan een WWE event


:') _O-
Lol, zoals bekend een groot theaterspel dit natuurlijk.

Doet ie best leuk die Stephen :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_155293698
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vet :D

Met zijn fysiek hoeft hij alleen maar wat training te hebben hoe ze daar werken en dan kan hij ook zo mee doen volgens mij. :D
Het is natuurlijk veel meer dan fysiek getraind zijn. Show worstelen is gewoon een vak apart.
pi_155294489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Breuls het volgende:
Constantine komt naar Arrow
Nog meer duidelijkheid over Sara en de gastrol van Matt Ryan.
Vet, ik was één van de weinigen die het een leuke serie vond
  Admin dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:01:29 #26
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155315983
Een opvallende zet voor seizoen 4: Starling City wordt hernoemd naar Star City. Zo heet het ook in de comics, maar de serie heeft het nooit echt zo genoemd.

Ik vraag me af of ze het nog een verklaring geven (Ray Palmer was natuurlijk bezig met een project dat hij Star City noemde) of dat het gewoon *poef* anders heet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:46:19 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_155318671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 07:01 schreef Breuls het volgende:
Een opvallende zet voor seizoen 4: Starling City wordt hernoemd naar Star City. Zo heet het ook in de comics, maar de serie heeft het nooit echt zo genoemd.

Ik vraag me af of ze het nog een verklaring geven (Ray Palmer was natuurlijk bezig met een project dat hij Star City noemde) of dat het gewoon *poef* anders heet.
ik denk en hoop dat ze er wel een IC verklaring voor kunnen geven :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:49:27 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155318753
Ik verwacht steeds meer een radicale verandering van de serie. Ze zijn een andere weg ingeslagen ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin zaterdag 5 september 2015 @ 08:20:41 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155834517
Het lijkt inderdaad redelijk radicaal: Starling City is hernoemd in Palmers nagedachtenis (ze denken dus dat hij de explosie niet heeft overleefd), Oliver en Felicity zijn echt een tijdje weggeweest en het team is intussen zelf verder gegaan.

Er is meer van te zien in de trailer:

Actie en onthullingen in Arrow 4-trailer
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 5 september 2015 @ 22:26:01 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155853141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:20 schreef Breuls het volgende:
Het lijkt inderdaad redelijk radicaal: Starling City is hernoemd in Palmers nagedachtenis (ze denken dus dat hij de explosie niet heeft overleefd), Oliver en Felicity zijn echt een tijdje weggeweest en het team is intussen zelf verder gegaan.

Er is meer van te zien in de trailer:

Actie en onthullingen in Arrow 4-trailer
Damn, Ziet er toch wel weer vet uit :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_155854137
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:20 schreef Breuls het volgende:
Het lijkt inderdaad redelijk radicaal: Starling City is hernoemd in Palmers nagedachtenis (ze denken dus dat hij de explosie niet heeft overleefd), Oliver en Felicity zijn echt een tijdje weggeweest en het team is intussen zelf verder gegaan.

Er is meer van te zien in de trailer:

Actie en onthullingen in Arrow 4-trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_155854203
Dat is in de laatste paar seconden van de season finale geteased al, ja.

Maare.. 10.7. Waar kan ik 'em downloaden dan?

Garpje, gekke Amerikanen... :T :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155854269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:52 schreef shiznuts het volgende:
Dat is in de laatste paar seconden van de season finale geteased al, ja.

Maare.. 10.7. Waar kan ik 'em downloaden dan?

Garpje, gekke Amerikanen... :T :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Admin zondag 6 september 2015 @ 09:12:56 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155859887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:51 schreef DjinN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zoals al bekend was: Arrow brengt personage weer tot leven :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 september 2015 @ 09:57:31 #35
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_155860237
Ook maar eens de trailer bekeken. Ziet er veelbelovend uit.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 6 september 2015 @ 12:43:54 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155862734
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 09:57 schreef padlarf het volgende:
Ook maar eens de trailer bekeken. Ziet er veelbelovend uit.
Het ziet er allemaal wel wat "lichter" uit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_155864344
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, zoals al bekend was: Arrow brengt personage weer tot leven :)
Ah dat bericht heb ik niet meegekregen, toen was ik op vakantie :)
Ik had alleen begrepen dat ze terugkwam in de spinoff, maar geen idee of dat ook voor Arrow zou gelden :D
Thnx for the info!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 6 september 2015 @ 15:50:04 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_155866375
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:15 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ah dat bericht heb ik niet meegekregen, toen was ik op vakantie :)
Ik had alleen begrepen dat ze terugkwam in de spinoff, maar geen idee of dat ook voor Arrow zou gelden :D
Thnx for the info!
Ik denk dat ze maar een heel klein rolletje krijgt in Arrow. Dat haar tot leven brengen gewoon een opstapje is voor de spinoff.

Hoe zeer ik ook een fan ben van haar personage zou ik het een beetje raar vinden om zowel haar als Thea in de show te hebben als personen die opnieuw tot leven zijn gewekt. Ik verwacht niet dat ze dat doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:21:08 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_156686806
Beter is Felicity niet dood straks :{w
pi_156686953
Wie zag Hal Jordan's (aka green lantern) jas in de flashback :P
أنا مغربي
pi_156687653
Wtf wat is dit echt voor raar einde? Uit het niets die overgang van 6 maanden ook?
أنا مغربي
pi_156688448
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:21 schreef Friday12 het volgende:
Beter is Felicity niet dood straks :{w
Grote kans van wel met sadface Oliver :{ :{ :{
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:47:44 #43
194233 Friday12
Originele kloon
pi_156688495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:45 schreef d1ce het volgende:

[..]

Grote kans van wel met sadface Oliver :{ :{ :{
En die andere huppelkutjes blijven zeker leven :{w :r :R

Laurel :r :r :r
pi_156689791
Als ik nu gewoon aan seizoen 4 begin

En de voorgaande seizoenen geleidelijk bijkijk, dat kan wel toch? :)

Ben bij seizoen 2 ep 4.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 oktober 2015 @ 23:02:18 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156700916
Het kan toch ook net zo goed Laurel of Thea zijn?
Daar zou hij ook verdrietig om worden lijkt me.

Verder best een aardige eerste aflevering. Hoewel ik Damian Dark niet echt een vet karakter vind tot nu toe. Vooral het hele mystieke gebeuren bevalt mij nog niet zo. Ik ben benieuwd hoe dat in de toekomst gaat uitpakken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156701785
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:21 schreef Friday12 het volgende:
Beter is Felicity niet dood straks :{w
Beter wel juist, zij verpest voor mij de hele serie met haar gejank steeds. Als comic relief personage werkte zij nog maar in een hoofdrol wat minder.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 06:44:05 #47
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_156704664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:28 schreef A_Valbuena het volgende:
Wie zag Hal Jordan's (aka green lantern) jas in de flashback :P
Check :D


Al vind ik Diggles helm echt niet je van het.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:45:58 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156707992
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 06:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Check :D

Al vind ik Diggles helm echt niet je van het.
Had ik ook een beetje inderdaad.
Net alsof hij gewoon een motorhelm op heeft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 oktober 2015 @ 13:20:48 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156709443
NO NO NO NO NO NO ! They didnt just...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156711301
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 06:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Check :D


Al vind ik Diggles helm echt niet je van het.
Magneto :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 16:17:28 #51
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_156712434
Heb ik iets gemist op het einde ofzo? :s
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 16:18:36 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156712452
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Magneto :')
Ja daar lijkt hij wel een beetje op inderdaad :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156714525
Heb het idee dat dit een redelijk matig seizoen gaat worden. Afgelopen seizoen vond ik het eea ook wat tegenvallen, wat te maken had met dat een hoop schrijvers naar The Flash waren overgeplaatst. De opening van dit seizoen vond ik echter ook tegenvallen, en Damien Dark vind ik als character ook niets.

Die nep-gevechten heb ik ook niets mee. Niemand gelooft dat die gast een degelijke vechter is en iedereen weet dus dat alles wat we zien met standins gedaan wordt.

Ik erger me ook aan het gegeven dat in series veel te vaak mensen gebruikt worden die al bekend zijn. Zeker als je veel series kijkt is het lastig om te weten of je iemand al eerder hebt gezien of niet.
pi_156729287
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Magneto :')
moest ik ook aan denken idd :')
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 11 oktober 2015 @ 11:52:41 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156754703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:01 schreef Djoetma het volgende:
Heb het idee dat dit een redelijk matig seizoen gaat worden. Afgelopen seizoen vond ik het eea ook wat tegenvallen, wat te maken had met dat een hoop schrijvers naar The Flash waren overgeplaatst. De opening van dit seizoen vond ik echter ook tegenvallen, en Damien Dark vind ik als character ook niets.

Die nep-gevechten heb ik ook niets mee. Niemand gelooft dat die gast een degelijke vechter is en iedereen weet dus dat alles wat we zien met standins gedaan wordt.

Ik erger me ook aan het gegeven dat in series veel te vaak mensen gebruikt worden die al bekend zijn. Zeker als je veel series kijkt is het lastig om te weten of je iemand al eerder hebt gezien of niet.
Ik denk dat het wel mee valt. Het lijkt er een beetje op dat dit seizoen wat rechtlijniger gaat worden dan het vorige. Dat zou het een stuk beter te behappen maken.

Vorig seizoen was alles zo rommelig dat je de draad snel kwijt raakte.
Ze hebben gewoon te veel hooi op hun vork genomen.
Ik denk dat dit nu anders is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156756972
Damien Darkh lijkt me best cool :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156774388
Goede opening. Minder gejank en Damien Darkh deed het w.m.b. prima. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:02 schreef A_Valbuena het volgende:
Wtf wat is dit echt voor raar einde? Uit het niets die overgang van 6 maanden ook?
Dat was een flash-forward naar het einde van het seizoen.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:45 schreef d1ce het volgende:

[..]

Grote kans van wel met sadface Oliver :{ :{ :{
Nah, dan was hij gebroken geweest. Nu leek hij meer voorafgaande gebeurtenissen te betreuren, dus het is meer waarschijnlijk dat het Quentin is.
pi_156775525
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:50 schreef Nic1 het volgende:
Goede opening. Minder gejank en Damien Darkh deed het w.m.b. prima. :)
Ik vond het echt een slechte opening. Oliver was echt een tutje in het begin met zn koken en shit. Vond het echt debiel nep overkomen allemaal.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:09:34 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156777470
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:50 schreef Nic1 het volgende:
Goede opening. Minder gejank en Damien Darkh deed het w.m.b. prima. :)

[..]

Dat was een flash-forward naar het einde van het seizoen.

[..]

Nah, dan was hij gebroken geweest. Nu leek hij meer voorafgaande gebeurtenissen te betreuren, dus het is meer waarschijnlijk dat het Quentin is.
Misschien Diggle of Thea? Een ander karakter dat nog geintroduceerd moet worden waar Oliver wel een band mee krijgt?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 oktober 2015 @ 11:11:21 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156777495
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien Diggle of Thea? Een ander karakter dat nog geintroduceerd moet worden waar Oliver wel een band mee krijgt?
Dat laatste zou wel heel cheap zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156777512
Ik denk Damien Darkh. Oliver krijgt daar een gay affaire mee.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:01:41 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156780231
quote:
10s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat laatste zou wel heel cheap zijn.
Misschien is zijn vader toch niet dood en wordt die door Damien Darhk gekilled.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156796030
Alle mensen wat een kutserie is dit toch eigenlijk. Ook geen idee waarom ik blijf kijken, GTST kan eraf en toe niet aan tippen _O-
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:40:04 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156797779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 01:09 schreef Makamba_ het volgende:
Alle mensen wat een kutserie is dit toch eigenlijk. Ook geen idee waarom ik blijf kijken, GTST kan eraf en toe niet aan tippen _O-
Kom dan niet en vermoei ons er niet mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 13-10-2015 23:47:10 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156803758
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 09:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kan dan niet en vermoei ons er niet mee?
Ik twijfel dan ook heel erg. Nu de moeder vanuit het niets langskomt voor een geforceerde nieuwe emotionele verhaallijn begint het toch wel heel lastig voor mij te worden.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:01:56 #66
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156808437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:20 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Ik twijfel dan ook heel erg. Nu de moeder vanuit het niets langskomt voor een geforceerde nieuwe emotionele verhaallijn begint het toch wel heel lastig voor mij te worden.
?
pi_156832725
Ik ben zo benieuwd naar het nieuwe seizoen. Of Oliver en Felicity bij elkaar blijven. Maar ik wacht altijd tot het seizoen afgelopen is en dan kijk ik het in een ruk. Elke week één is te spannend. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:03:55 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156833761
Was Barry erbij toen Ray atomic werd? Niet toch?
Was er een ceremonie gehouden voor Ray? Misschien nu alsnog?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 oktober 2015 @ 17:22:32 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156834118
Waarom is die Ray opeens dood.
(Zou wel iets met zijn eigen serie te maken hebben maar dan nog)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156834312
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is die Ray opeens dood.
(Zou wel iets met zijn eigen serie te maken hebben maar dan nog)
Hij blies in de seizoensfinale zijn kantoor op terwijl hij er zelf in zat, dat is niet heel handig natuurlijk. :P In Arrow gaan ze er vanuit dat hij dood is, maar ze hebben geen lijk gevonden ofzo.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:01:45 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156834803
Precies en normaal gaat er een tijdje overheen voordat ze iemand waarvan geen lijk is doodverklaard wordt dacht ik... dus, had ik het idee, misschien is het wel een symbolisch graf. :P

Dat doet dan ook op de link naar Barry wijzen. Want voor een vrijwel wildvreemde ga je niet langs een graf lijkt me. Maar het was ook niet zo persoonlijk dat het bijwonen van de ter aarde lating een must was (hij had toch een sterke band met Felicity natuurlijk :Y ). Dus toen dacht ik: eh Ray? Dacht eigenlijk ook detective Lance eerst. Al is het natuurlijk maar de vraag of Olli dan nog bezoekjes aan het graf aflegt... en redelijk emotioneel raakt... eerder idd bij iemand waarvan hij zou hebben gehouden (Laurel? :D Thea was al eens zo goed als dood en Felicity lijkt me dus niet).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156844820
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:01 schreef shiznuts het volgende:
Precies en normaal gaat er een tijdje overheen voordat ze iemand waarvan geen lijk is doodverklaard wordt dacht ik... dus, had ik het idee, misschien is het wel een symbolisch graf. :P
De scene bij het graf is een flash-forward. Het is zeker niet Ray.
pi_156844831
Eh. Lezen? :P
'tijdje overheen' en de 'six months later'
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156849643
6 maanden, wat dus het einde van het seizoen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oliver zegt dat het gaat om iemand die is vermoord door "hem", en dat Oliver wraak wil nemen. Iedereen weet dat Ray door een ongeluk om het leven is gekomen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Nic1 op 16-10-2015 01:54:29 ]
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 13:06:21 #75
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156850054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:45 schreef Nic1 het volgende:
6 maanden, wat dus het einde van het seizoen is.
Het einde van het seizoen is over meer dan zeven maanden (uitgaande van eind mei). Natuurlijk is het lastig bepalen hoe dat zit met de tijdlijn van de serie, zeker omdat we vanaf ongeveer mid-december te maken krijgen met blokken van 'weken met afleveringen' gevolgd door 'lege weken' om de finale in mei uit te laten komen, maar het zou bijvoorbeeld ook de winterfinale kunnen zijn. Als een seizoen in de serie een jaar is, zou dat namelijk helemaal zo gek nog niet zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156861448
Ik vind het echt belachelijk dat ze nog steeds van die flashbacks hebben.

Voegt helemaal niks toe vind ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 22:11:01 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156863300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat ze nog steeds van die flashbacks hebben.

Voegt helemaal niks toe vind ik.
Dat hangt natuurlijk af van welk verhaal er verteld wordt. Je ziet dat ze de flashbacks tot nu toe gebruikt hebben om de heden-verhaallijn meer diepte te geven. Dat kan goed of fout uitpakken, maar ik vind niet dat het niks toevoegt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156864083
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk af van welk verhaal er verteld wordt. Je ziet dat ze de flashbacks tot nu toe gebruikt hebben om de heden-verhaallijn meer diepte te geven. Dat kan goed of fout uitpakken, maar ik vind niet dat het niks toevoegt. :)
Oke daar ben ik het mee eens. Maar bij mij voelt het toch enigszins als filler aan.

Ofzo.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156866888
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oke daar ben ik het mee eens. Maar bij mij voelt het toch enigszins als filler aan.
De flashbacks tijdens S1 en S2 vond ik erg goed, tijdens S3 waren ze erg saai en nutteloos. Hopelijk gaan deze wel iets toevoegen. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:06 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het einde van het seizoen is over meer dan zeven maanden (uitgaande van eind mei). Natuurlijk is het lastig bepalen hoe dat zit met de tijdlijn van de serie, zeker omdat we vanaf ongeveer mid-december te maken krijgen met blokken van 'weken met afleveringen' gevolgd door 'lege weken' om de finale in mei uit te laten komen, maar het zou bijvoorbeeld ook de winterfinale kunnen zijn. Als een seizoen in de serie een jaar is, zou dat namelijk helemaal zo gek nog niet zijn. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke gok kan dus goed of fout zijn. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Nic1 op 16-10-2015 02:19:01 ]
pi_156867648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:08 schreef Nic1 het volgende:
Kun je dat laatste even in een spoilertagje plaatsen aub? :)

Verder wel prima seizoensstart tot nu toe. :)
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 01:07:28 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156867847
Ja, zo'n comicsletje ben ik ook weer niet dat ik alles gelezen of gezien heb en weet wat er zou moeten komen... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 01:18:07 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156867976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 01:07 schreef shiznuts het volgende:
Ja, zo'n comicsletje ben ik ook weer niet dat ik alles gelezen of gezien heb en weet wat er zou moeten komen... :P
Gelukkig is op dit moment er totaal geen idee over.
Eventueel gissen naar wie er dood gaat heeft in ieder geval niets met de comics te maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 01:20:44 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156868005
Sara zag er in iedergeval lekker uit. :Y) :P

Wat was er nou met die ambulance?
Was dat die verbrande gast of wah? :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156868291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:54 schreef Operc het volgende:

[..]

Kun je dat laatste even in een spoilertagje plaatsen aub? :)
Ik heb het deel over LoT in een spoiler gezet. Het laatste slaat op het feit dat Ray zichzelf op blies in zijn lab. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 01:20 schreef shiznuts het volgende:
Wat was er nou met die ambulance?
Was dat die verbrande gast of wah? :@
Yep :) Hem zullen we nog wel een keer terug zien.

[ Bericht 31% gewijzigd door Nic1 op 16-10-2015 02:09:21 ]
pi_156868409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 01:55 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik heb het deel over LoT in een spoiler gezet. Het laatste slaat op het feit dat Ray zichzelf op blies in zijn lab. :)

[..]

Yep :) Hem zullen we nog wel een keer terug zien.
Ik bedoelde het stukje over de info uit interviews in de post boven me :P Maar dat andere was ook een goede toevoeging. :Y
pi_156868922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk af van welk verhaal er verteld wordt. Je ziet dat ze de flashbacks tot nu toe gebruikt hebben om de heden-verhaallijn meer diepte te geven. Dat kan goed of fout uitpakken, maar ik vind niet dat het niks toevoegt. :)
Ik denk dat het voor mij niet meer uitmaakt wat er in die flashbacks verteld gaat worden. Elke flashback zou nu een beetje geforceerd aanvoelen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin vrijdag 16 oktober 2015 @ 06:27:07 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156868986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 01:20 schreef shiznuts het volgende:
Sara zag er in iedergeval lekker uit. :Y) :P

Wat was er nou met die ambulance?
Was dat die verbrande gast of wah? :@
Ja. Hij werd door Darhk omschreven als 'Anarchy', en dus neem ik aan dat hij vanaf nu de schurk 'Anarky' zal zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156898865
Vond deze aflevering nog wel redelijk. Alleen blijf me ergeren aan laurel (en nu ook aan thea). Totaal geen geloofwaardige personages die 3 a 4 mannen tegelijk naar de grond werken.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:37:01 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156899712
Is die neger die bij Felicity werkt Static of niet?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:58:30 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156900198
Green Arrow en het arrow team is trouwens maar lame elke keer als ik Thea en Laurel zo zie falen denk ik waarom halen ze Roy niet terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156901806
Vooral Laurel is verschrikkelijk. Zij had liever dood kunnen gaan ipv Sara.
pi_156905450
Kijken jullie zonder ondertiteling? Zo niet, kan iemand me dan pben waar dat te vinden is? Heb met meerdere series dat de ondertiteling amper of heel erg laat te vinden is.
pi_156905604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Green Arrow en het arrow team is trouwens maar lame elke keer als ik Thea en Laurel zo zie falen denk ik waarom halen ze Roy niet terug.


Prima eyecandy. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:45:58 #94
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156906023
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Prima eyecandy. :P
Uiteraard is ze lekker maar als superheld een beetje duf.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:54:33 #95
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156906333
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:55:48 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156906382
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die neger die bij Felicity werkt Static of niet?
[ afbeelding ]
Nee, hij is Mr. Terrific:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:58:52 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156906478
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Green Arrow en het arrow team is trouwens maar lame elke keer als ik Thea en Laurel zo zie falen denk ik waarom halen ze Roy niet terug.
Omdat we Roy nu wel gezien hebben en het interessanter is nieuwelingen te zien proberen en falen. Laurel had haar eigen verhaal, het verwerken van Sara's verlies (wat duidelijk niet gelukt is, gezien deze laatste aflevering) en het zoeken van een manier ermee om te gaan. Zij dook er zo in en liet zien dat het zo makkelijk nog niet is om een superheld te zijn. Thea heeft nu haar eigen verhaal met de aftermath van haar bad in de Lazarus Pit. En dat sluit weer aan op Laurel, die ziet wat de Pit met Thea heeft gedaan, maar het toch aandurft om Sara eraan te onderwerpen.

Ik vind dat allemaal best interessante karakterdingetjes. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:59:11 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156906487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kijken jullie zonder ondertiteling?
Ja, natuurlijk. Ze mompelen toch niet?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156908284
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Ze mompelen toch niet?
Nee, maar wij vinden het toch net wat makkelijker te volgen met ondertiteling. Ook handig met commentaar geven tussendoor. :P
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:04:39 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156910521
Mja, soms nemen ze de essentie niet mee. Dat is hier in het nagesynchroniseerde Duits al helemaal kudt. Waar je de stemmen ook uit andere series kent omdat er waarschijnlijk maar 10 go-to voice actors zijn ofzo. :')

Gewoon zonder kijken. :7 Meestal wordt de Engelse vertaling wel vrij rap uitgegeven, maar dan door een vertaalcomputer gehaald en is het prut. Er zijn ook een soort van ondertitelreleasegroups die het leuk vinden te vertalen... maar dat is vrij arbeidsintensief/duurt. Dus beter af zonder zou ik zeggen. Of je moet wachten tot het eens een keer op Popcorntime of natuurlijk wat netter: Netflix/Amazon/DVD verschijnt of in NL op de buis komt... wil je alsnog er wat vlotter dan dat bijzijn en NL subs hebben is het dus vooral slikken dat het er amper is en langzaam beschikbaar komt... wat je wel kunt doen is dus met Engelse subs kijken.

http://www.opensubtitles.org/nl/search/sublanguageid-dut,eng / http://ondertitel.com / http://www.nlondertitels.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156918095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Mja, soms nemen ze de essentie niet mee. Dat is hier in het nagesynchroniseerde Duits al helemaal kudt. Waar je de stemmen ook uit andere series kent omdat er waarschijnlijk maar 10 go-to voice actors zijn ofzo. :')

Gewoon zonder kijken. :7 Meestal wordt de Engelse vertaling wel vrij rap uitgegeven, maar dan door een vertaalcomputer gehaald en is het prut. Er zijn ook een soort van ondertitelreleasegroups die het leuk vinden te vertalen... maar dat is vrij arbeidsintensief/duurt. Dus beter af zonder zou ik zeggen. Of je moet wachten tot het eens een keer op Popcorntime of natuurlijk wat netter: Netflix/Amazon/DVD verschijnt of in NL op de buis komt... wil je alsnog er wat vlotter dan dat bijzijn en NL subs hebben is het dus vooral slikken dat het er amper is en langzaam beschikbaar komt... wat je wel kunt doen is dus met Engelse subs kijken.

http://www.opensubtitles.org/nl/search/sublanguageid-dut,eng / http://ondertitel.com / http://www.nlondertitels.com
Tnx! Het zal wel alleen maar zo lijken, maar voor mijn gevoel was de ondertiteling er ´vroeger´ sneller. Maar Engelse subs is wel een goede!
pi_156918262
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 12:55 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Tnx! Het zal wel alleen maar zo lijken, maar voor mijn gevoel was de ondertiteling er ´vroeger´ sneller. Maar Engelse subs is wel een goede!
Bij de web-dl releases zitten de engelse subs altijd al meegemuxed :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156918570
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Bij de web-dl releases zitten de engelse subs altijd al meegemuxed :)
Ga ik daar op letten!
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:38:52 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156940998
Btw ik hoorde het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin maandag 19 oktober 2015 @ 12:13:24 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156941579
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:38 schreef Komakie het volgende:
Btw ik hoorde het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in de flashbacks. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156942748
Oh no! Daar was ik al bang voor.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 13:18:48 ]
  Admin maandag 19 oktober 2015 @ 13:25:43 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156942928
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is in de flashbacks. :)
Nog even het linkje erbij gezocht: Nieuwe castleden voor Arrow
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:14:47 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156943928
Wat is seven of nine nou van de moeder van Ollie en Speedy? Ineens zaten ze samen aan tafel en kenden ze elkaar blijkbaar al?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:54:25 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156944754
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nog even het linkje erbij gezocht: Nieuwe castleden voor Arrow
Ah ok.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:56:21 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156944799
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Wat is seven of nine nou van de moeder van Ollie en Speedy? Ineens zaten ze samen aan tafel en kenden ze elkaar blijkbaar al?
Volgens mij is het een vriendin van hun moeder uit het verleden.
Ze is alleen in het leven geroepen om er voor te zorgen dat Olli zich verkiesbaar gaat stellen als burgermeester.
Als dat daadwerkelijk zo is, zou het wel een matig uitgewerkt karakter zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:58:54 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156944853
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:56 schreef Komakie het volgende:
Ze is alleen in het leven geroepen om er voor te zorgen dat Olli zich verkiesbaar gaat stellen als burgermeester.
Ik denk dat seven of nine ook te duur is om een permanent karakter te spelen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 oktober 2015 @ 15:00:10 #112
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156944882
Die vrouw heet niet echt sevenofnine neem ik aan :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:03:50 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156944954
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw heet niet echt sevenofnine neem ik aan :')
Ik ken haar alleen als seven of nine, met haar strakke pakje op de USS Voyager. Toen was ze nog jong en sappig. Inmiddels is ze oud.. Ben ik nu ook oud?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:04:27 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156944968
Per definitie, ja. Soberso.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:41:02 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156945707
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ken haar alleen als seven of nine, met haar strakke pakje op de USS Voyager. Toen was ze nog jong en sappig. Inmiddels is ze oud.. Ben ik nu ook oud?
Als ik daar aan denk voel ik me ook oud, dus ik gok dat het antwoord ja is :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:28:22 #116
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156951607
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ken haar alleen als seven of nine, met haar strakke pakje op de USS Voyager. Toen was ze nog jong en sappig. Inmiddels is ze oud.. Ben ik nu ook oud?
zou der nog steeds doen.
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:33:04 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_156951754
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:28 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

zou der nog steeds doen.
Ik zou d'r zo hard neuken dat ze denkt dat ik het alpha en omega particle ben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_156951912
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zou d'r zo hard neuken dat ze denkt dat ik het alpha en omega particle ben.
Godver _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156963700
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Wat is seven of nine nou van de moeder van Ollie en Speedy? Ineens zaten ze samen aan tafel en kenden ze elkaar blijkbaar al?
Geen id. Ik weet alleen dat het de moeder van Felicity is
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_156964096
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:04 schreef DjinN het volgende:

[..]

Geen id. Ik weet alleen dat het de moeder van Felicity is
Nee..

En je weet niet of het de moeder van Oliver is, maar wel zeker dat het Felicity's moeder is? Er is volgens jou dus kans dat die al maanden aan een incestueuze relatie bezig zijn?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:36:39 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156964289
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zou d'r zo hard neuken dat ze denkt dat ik het alpha en omega particle ben.
Ik vind haar maar een oude kop hebben gekregen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156965292
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee..

En je weet niet of het de moeder van Oliver is, maar wel zeker dat het Felicity's moeder is? Er is volgens jou dus kans dat die al maanden aan een incestueuze relatie bezig zijn?
Ik heb twee mensen door de war gehaald. Mijn excuses.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:04:58 #123
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_157049911
Oh mijn god Nyssa. This is why we can't have nice things..
Ok stelletje hokboeren
pi_157127538
Laurel is wel een stuk lekkerder weer dit seizoen :)

En Original Team Arrow met een aparte verhaallijn tov de rest bevalt ook goed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:03:40 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157174779
Ik zag net een interview met Katrina Law (Nissa) en die praat helemaal niet zoals in de serie. Daar heeft ze een soort van engels accent. Ze heeft gewoon een amerikaans accent. Echt heel vaag om te horen.
Terwijl Paul Blackthorne juist een engels accent heeft ipv amerikaans in de serie :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:36:11 #126
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_157218517
Is iedereen afgehaakt ofzo?
Ok stelletje hokboeren
  Admin zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:43:18 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157218561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:03 schreef Komakie het volgende:
Ik zag net een interview met Katrina Law (Nissa) en die praat helemaal niet zoals in de serie. Daar heeft ze een soort van engels accent. Ze heeft gewoon een amerikaans accent. Echt heel vaag om te horen.
Haar echte accent is vaag? Ze komt volgens mij uit New Jersey, of zoiets, dus dat ze een Amerikaans accent heeft is toch niet gek?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:45:31 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157218572
Komende week:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:18:22 #129
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_157218803
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Haar echte accent is vaag? Ze komt volgens mij uit New Jersey, of zoiets, dus dat ze een Amerikaans accent heeft is toch niet gek?
Nou ja, ik heb haar alleen horen praten als Nyssa en als Myra in spartacus. Kan me voorstellen dat het gek klinkt als ze dan normaal praat.
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:21:54 #130
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157218837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:03 schreef Komakie het volgende:
Ik zag net een interview met Katrina Law (Nissa) en die praat helemaal niet zoals in de serie. Daar heeft ze een soort van engels accent. Ze heeft gewoon een amerikaans accent. Echt heel vaag om te horen.
Terwijl Paul Blackthorne juist een engels accent heeft ipv amerikaans in de serie :')
Paul Blackthorbe klinkt ook direct sympathieker. Maar dat kan ook gewoon door zijn rol in Arrow zijn, dat hij die goed speelt :')
吴 曼 迪
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:52:37 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157223123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Haar echte accent is vaag? Ze komt volgens mij uit New Jersey, of zoiets, dus dat ze een Amerikaans accent heeft is toch niet gek?
Het klinkt vaag omdat je het niet bij haar verwacht.
Elke keer verwachtte ik dat ze wel iets met het accent uit de serie zou uitspreken en dan was het in het amerikaans zeg maar. Dat klonk gewoon vaag.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157334359
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Komende week:

[ afbeelding ]
Vet
pi_157334412
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:36 schreef padlarf het volgende:
Is iedereen afgehaakt ofzo?
Vakantie en liep al achter, nu moet ik alleen nog die van gisteren zien :7
  Admin donderdag 5 november 2015 @ 13:56:57 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157334736
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:42 schreef HPLC het volgende:

[..]

Vet
Ik vond het ook tof, maar ik had liever gezien dat ze dit verhaal wat hadden uitgediept en hadden verteld over twee afleveringen. Het ging nu te snel voorbij, met te weinig ruimte tussen de gebeurtenissen. Het was te haastig.

Dat gezegd hebbende; leuk om Constantine terug te zien, en ik hoop dat ze nog een keer iets bedenken om hem bij de serie te betrekken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:28:26 #135
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157342330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vond het ook tof, maar ik had liever gezien dat ze dit verhaal wat hadden uitgediept en hadden verteld over twee afleveringen. Het ging nu te snel voorbij, met te weinig ruimte tussen de gebeurtenissen. Het was te haastig.

Dat gezegd hebbende; leuk om Constantine terug te zien, en ik hoop dat ze nog een keer iets bedenken om hem bij de serie te betrekken. :)
Constantine was cancelled toch?
  Admin donderdag 5 november 2015 @ 20:22:39 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157344087
Zijn eigen tv-serie wel, ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:13:44 #137
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_157346035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vond het ook tof, maar ik had liever gezien dat ze dit verhaal wat hadden uitgediept en hadden verteld over twee afleveringen. Het ging nu te snel voorbij, met te weinig ruimte tussen de gebeurtenissen. Het was te haastig.

Dat gezegd hebbende; leuk om Constantine terug te zien, en ik hoop dat ze nog een keer iets bedenken om hem bij de serie te betrekken. :)
Leuke cameo, maar er zat meer in inderdaad
Ok stelletje hokboeren
  Admin vrijdag 6 november 2015 @ 08:15:32 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157353350
Het was een gastrol, geen cameo. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:50:52 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157353680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef Breuls het volgende:
Zijn eigen tv-serie wel, ja. :)
Vond hem zo leuker dan in zijn serie.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:27:29 #140
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157355945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef Breuls het volgende:
Zijn eigen tv-serie wel, ja. :)
Gelukkig ook maar.
Eerste paar afleveringen waren best aardig, maar daarna was het wel een hele erge herhaling van stappen.
  Admin vrijdag 6 november 2015 @ 11:48:30 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157356380
Paul Blackthorne maakte een paar foto's tijdens de opnames van Arrow 4x05:

















I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 6 november 2015 @ 12:06:00 #142
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157356716

Trailer spoilt een beetje over waar Ray nu is en hoe, dus niet kijken als je dat nog niet wil weten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_157417989
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vond hem zo leuker dan in zijn serie.
Ik niet eigenlijk, maar was wel een prima aflevering
  maandag 9 november 2015 @ 01:01:08 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157418256
Ik vond het wel weer een goede aflevering.
Het seizoen is een heel stuk beter dan het vorige tot nu toe.

Ik ben wel benieuwd waar het nu precies heen gaat, want Damian Darhk is dan een badguy, maar er gebeurd nog niet zo heel erg veel om zijn figuur.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157418309
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:01 schreef Komakie het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar het nu precies heen gaat, want Damian Darhk is dan een badguy, maar er gebeurd nog niet zo heel erg veel om zijn figuur.
Ze zijn nu (helaas) nog te druk met het opzetten van Legends of Tomorrow. Denk dat over binnen enkele afleveringen er meer gaat gebeuren. :)
  maandag 9 november 2015 @ 01:12:06 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157418351
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:08 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ze zijn nu (helaas) nog te druk met het opzetten van Legends of Tomorrow. Denk dat over binnen enkele afleveringen er meer gaat gebeuren. :)
Dat geeft op zich niet. Het is wel een goede onderbouwing om op die manier een nieuwe serie neer te zetten. Ze hoeven geen uitgebreide origin er meer aan te besteden. Je kunt gelijk beginnen met het verhaal terwijl je al best veel van de karakters weet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157418508
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat geeft op zich niet. Het is wel een goede onderbouwing om op die manier een nieuwe serie neer te zetten. Ze hoeven geen uitgebreide origin er meer aan te besteden.
Klopt, maar behalve Rip Hunter en Hawk Man/Girl kennen we alle karakters al goed genoeg. In zowel Arrow als The Flash wordt er m.i erg veel tijd aan besteed. Met Sarah zijn ze nu al drie afleveringen bezig. Ray's terugkeer had beter gewerkt als we niet allang al hadden geweten dat hij niet dood is.

Dat gezegd hebbende:

quote:
Het seizoen is een heel stuk beter dan het vorige tot nu toe.
Hier ben ik het zeker mee eens. Alle ergernissen die ik in S3 had zijn er niet meer. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Nic1 op 09-11-2015 01:42:59 ]
pi_157418604
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:30 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Klopt, maar behalve Rip Hunter en Hawk Man/Girl kennen we alle karakters al goed genoeg. In zowel Arrow als The Flash wordt er m.i erg veel tijd aan besteed. Met Sarah zijn ze nu al drie afleveringen bezig. Ray's terugkeer had beter gewerkt als we niet allang al hadden geweten dat hij niet dood is.

Dat gezegd hebbende:

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens. Alle ergernissen die ik in S3 had zijn er niet meer. :)
Grootste ergernis was dat Laurel niet meer lekker was en dat is ook gefixed :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 9 november 2015 @ 11:21:35 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157421404
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Grootste ergernis was dat Laurel niet meer lekker was en dat is ook gefixed :P
Ik ben nog steeds geen Laurel fan.
Dan vind ik Sara leuker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157497593
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:36 schreef padlarf het volgende:
Is iedereen afgehaakt ofzo?
;(

Overigens op 00:39:38 het mooiste stukje van de episode ;)
  donderdag 12 november 2015 @ 19:38:05 #151
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157497843
Moet de laatste aflevering nog kijken maar zit wel te denken om te stoppen met deze serie, vindt het wel erg slecht en saai worden. Kijk dit nog even aan tot de cross over met The Flash maar waarschijnlijk ga ik alleen maar The Flash volgen. Legends of Tomorrow denk ik ook niet want ik heb een hekel aan die twee gasten van Prison Break }:|
吴 曼 迪
pi_157502101
Ik vind Arrow nog wel gaan, het kon slechter zoals in seizoen 3. Denk ook wel dat ik em blijf kijken.
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:27:00 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157505050
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:38 schreef megamandy het volgende:
ik heb een hekel aan die twee gasten van Prison Break
:N :(
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:32:29 #154
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157505112
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:27 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:N :(
Aan hun rol in deze series heb ik echt een hekel. Zo shallow, ze interesseren mij niet.
吴 曼 迪
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:43:32 #155
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157505268
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

Aan hun rol in deze series heb ik echt een hekel. Zo shallow, ze interesseren mij niet.
Dat is beter :P

Scofield _O_
pi_157506057
t is weer zover hoor. we zijn weer aanbeland bij t gejengel en gejank. wat een ongetalenteerde mongolen zijn het die dit schrijven :')
pi_157506300
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:38 schreef megamandy het volgende:
Moet de laatste aflevering nog kijken maar zit wel te denken om te stoppen met deze serie, vindt het wel erg slecht en saai worden. Kijk dit nog even aan tot de cross over met The Flash maar waarschijnlijk ga ik alleen maar The Flash volgen. Legends of Tomorrow denk ik ook niet want ik heb een hekel aan die twee gasten van Prison Break }:|
Ik ben al gestopt.

Het is stuitend hoeveel matiger deze serie is dan The Flash.

Welke ep is de crossover?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin vrijdag 13 november 2015 @ 09:00:36 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157506908
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:29 schreef wolfrolf het volgende:

Welke ep is de crossover?
2x08/4x08.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_157508002
Ik wacht tot het seizoen klaar is en dan kijk ik het in één ruk :D
pi_157547549
Vind het altijd zo lachwekkend als ze met hun knuistjes en vechtstokjes op 5 getrainde bewakers met machinegeweren en pistolen in de aanslag af rennen en die gasten niets raken :')
Wat bezielen de schrijvers om dat zo te choreograferen 8)7
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_157547714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 16:27 schreef Knipoogje het volgende:
Vind het altijd zo lachwekkend als ze met hun knuistjes en vechtstokjes op 5 getrainde bewakers met machinegeweren en pistolen in de aanslag af rennen en die gasten niets raken :')
Wat bezielen de schrijvers om dat zo te choreograferen 8)7
Mja, dat is natuurlijk wel een beetje de makke van zo'n 'semi-realistische superheldenserie'. Er is natuurlijk een reden dat vuurwapens stokken en pijl en boog hebben vervangen.
Ze zijn veel efficiënter. Nou kun je bij een pijl en boog nog weer een beetje een high-tech variant introduceren die allemaal leuke extra speeltjes heeft, maar mensen die met stokken mensen met vuurwapens in elkaar stampen zonder bovennatuurlijke krachten krijg je natuurlijk erg lastig geloofwaardig. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157557120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 16:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, dat is natuurlijk wel een beetje de makke van zo'n 'semi-realistische superheldenserie'. Er is natuurlijk een reden dat vuurwapens stokken en pijl en boog hebben vervangen.
Ze zijn veel efficiënter. Nou kun je bij een pijl en boog nog weer een beetje een high-tech variant introduceren die allemaal leuke extra speeltjes heeft, maar mensen die met stokken mensen met vuurwapens in elkaar stampen zonder bovennatuurlijke krachten krijg je natuurlijk erg lastig geloofwaardig. :P
Daarom moeten ze het ook net iets anders in beeld brengen. Dat ze geen tijd hebben voor wapens of hooguit een paar keer kunnen schieten. Maar ze schieten hun hele machinegeweer leeg op iemand die op 5m afstand staat vol in the open.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 14 november 2015 @ 22:55:13 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157557177
Dat is in James Bond: Spectre of Mission Impossible: Rogue Nation ook niet anders. :P :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157600865
Het zijn helden, hè. Zij kunnen alles met weinig en wij geloven het en vinden het prachtig ;)
pi_157675328
Ligt het aan mij of zijn ze naast schrijvers ook choreografen kwijtgeraakt? En daarnaast iemand die over de setting gaat (hoe zo'n persoon ook heet; met zijn tweeën in het midden van een groep staan die allemaal vuurwapens hebben en knokken met de vuisten |:( ) De gevechten zien er totaal niet uit. Heeft wellicht ook wat te maken met de fysieke mogelijkheden van de vrouwen, maar schiet het plaatje dan zo dat het een beetje overtuigend lijkt. Nu worden ze met het hele lichaam in beeld genomen waardoor iedereen kan zien hoe slecht en nep het is.

En inderdaad ook èrg opportunistisch voor wat betreft het vuurwapen vs. boog verhaal.

En wederom een voorbeeld dat mensen eens wat creatiever moeten zijn als het om de casting gaat. Toen ik die foto zag van zijn broer wist ik meteen dat die nog leefde (en ik zal niet de enige zijn geweest, al was het idee er sowieso al; is immers zeer typisch voor superhelden verhalen), aangezien we die in genoeg andere producties hebben kunnen zien.
pi_157676016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:17 schreef Djoetma het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze naast schrijvers ook choreografen kwijtgeraakt? En daarnaast iemand die over de setting gaat (hoe zo'n persoon ook heet; met zijn tweeën in het midden van een groep staan die allemaal vuurwapens hebben en knokken met de vuisten |:( ) De gevechten zien er totaal niet uit. Heeft wellicht ook wat te maken met de fysieke mogelijkheden van de vrouwen, maar schiet het plaatje dan zo dat het een beetje overtuigend lijkt. Nu worden ze met het hele lichaam in beeld genomen waardoor iedereen kan zien hoe slecht en nep het is.

En inderdaad ook èrg opportunistisch voor wat betreft het vuurwapen vs. boog verhaal.

En wederom een voorbeeld dat mensen eens wat creatiever moeten zijn als het om de casting gaat. Toen ik die foto zag van zijn broer wist ik meteen dat die nog leefde (en ik zal niet de enige zijn geweest, al was het idee er sowieso al; is immers zeer typisch voor superhelden verhalen), aangezien we die in genoeg andere producties hebben kunnen zien.
Ik kende die acteur verder niet, maar op het moment dat zo'n verhaallijn begint over die broer (die daarvoor jarenlang nog nooit ter sprake was gekomen) dan weet je al dat de twist zal zijn dat hij nog leeft. Als er dan ook nog een foto wordt gebruikt en hij dus een gezicht krijgt dan is het al helemaal een zekerheidje, wie de acteur ook is. Dat het van binnen toch een good guy zal blijken te zijn ( en zich op het einde zal opofferen wss) zal de volgende twist zijn.

En de choreografie is echt crap nu ja..begint niveau Power Rangers te worden. Ik vind het ook gewoon nog steeds gaar dat het nu niet Arrow met misschien 1 ander iemand is met een leren pakje in, maar in plaats daarvan alle familie en vrienden, waarvan de meesten al gecast leken te zijn voor er een plan was om ze te laten vechten in de serie (en die er dus ook echt niks van bakken, zoals Laurel).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157676402
De gevechten lijken echt nergens op. _O- Al die mannen die kamikaze aanvallen doen met een automatisch geweer in de hand. :')
  donderdag 19 november 2015 @ 20:08:51 #168
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157676528
Het was leuk toen het nog 1 kerel was met een boog en een goed achtergrond verhaal. Soort van realistisch.

Dat gezeik met the flash, palmer, meta humans, magie...de lol is er wel vanaf ja.

En de choreografie idd. Dat was in de eerste 2 seizoenen ook nog oke. Nu ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 19 november 2015 @ 20:14:40 #169
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157676674
En elk nieuw character dat vake pr dan 2 keer in beeld komt eindigt als lijk of gekostumeerd type -O-
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_157741685
geen episode deze week pff ;(
pi_157742154
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:56 schreef amp25 het volgende:
geen episode deze week pff ;(
meh meh

Volgende week de flash/arrow legends of tomorrow crossover toestand.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zondag 22 november 2015 @ 17:24:41 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157742405
Oh, we hebben er alweer zeven gehad. Ik dacht dat we nog bij zes zaten.

Heb wel zin in de crossover. Leuke titels ook: Legends of Today (Flash) en Legends of Yesterday (Arrow).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_157797082
Ik heb nu pas door dat Ray de superman van Superman Returns is. Ik zat aldoor dus te denken waar ik hem van kende. :D
pi_157797271
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik heb nu pas door dat Ray de superman van Superman Returns is. Ik zat aldoor dus te denken waar ik hem van kende. :D
Hij speelde ook een tijd in Chuck.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157797378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij speelde ook een tijd in Chuck.
Chuck heb ik een paar afleveringen gezien en is niet blijven hangen. Dus van die serie kende ik hem niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 21:12:39 ]
pi_157998254
Oké, kennelijk in de verkeerde volgorde gekeken. Ik had eerst de nieuwe aflevering van the flash moeten kijken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157999269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:45 schreef Monolith het volgende:
Oké, kennelijk in de verkeerde volgorde gekeken. Ik had eerst de nieuwe aflevering van the flash moeten kijken. :P
Altijd kijken in volgorde van uitzending. :)
pi_157999467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:23 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Altijd kijken in volgorde van uitzending. :)
Klopt, maar ik was vergeten dat het een cross-over was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 4 december 2015 @ 07:19:11 #179
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_158003741
Aflevering ook te volgen als flash miet kijkt?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 4 december 2015 @ 07:21:52 #180
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_158003748
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 07:19 schreef stinkie het volgende:
Aflevering ook te volgen als flash miet kijkt?
Ik kon er geen touw aan vastknopen de eerste 20 minuten.
Ok stelletje hokboeren
pi_158003751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:45 schreef Monolith het volgende:
Oké, kennelijk in de verkeerde volgorde gekeken. Ik had eerst de nieuwe aflevering van the flash moeten kijken. :P
:') :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin vrijdag 4 december 2015 @ 08:07:50 #182
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158003942
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 07:19 schreef stinkie het volgende:
Aflevering ook te volgen als flash miet kijkt?
Nee. In tegenstelling tot vorig jaar is dit een verhaal dat zich uitvouwt over twee afleveringen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 4 december 2015 @ 08:08:25 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158003946
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, maar ik was vergeten dat het een cross-over was.
Dat heb je toch snel door als je de 'previously on' ziet?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158003952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat heb je toch snel door als je de 'previously on' ziet?
monolith zat naar zijn smartphone te kijken.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:11:13 #185
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_158003965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee. In tegenstelling tot vorig jaar is dit een verhaal dat zich uitvouwt over twee afleveringen.
thanks. Vreesde ik al aangezien ik de episoder omschrijving al niet begreep.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_158004289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat heb je toch snel door als je de 'previously on' ziet?
Ja klopt, maar toen had ik al geen zin meer om eerst nog weer the Flash ergens vandaan te graaien. Bovendien had ik ook het idee dat het de vorige keren minder noodzakelijk was om ook de andere serie te kijken / volgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Admin vrijdag 4 december 2015 @ 09:38:39 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158004845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja klopt, maar toen had ik al geen zin meer om eerst nog weer the Flash ergens vandaan te graaien.
Dan ben je dus gewoon lui. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158004981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dan ben je dus gewoon lui. :)
Dat lijkt me evident.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158040066
Snap niet waarom je de een wel zou kijken en de ander niet. De toon is wat anders, maar gezien de thematiek, kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die het één wel leuk vinden en het ander niet. Ze hebben zelfs de schrijvers laten switchen. Flash is overigens de betere serie van de twee.
pi_158041656
Deze serie sprak mij niet aan. Veel te moderne snufjes (op de pijl/boog na) en ik kan mij niet echt inleven in een hoofdrolspeler die stinkend rijk is.
pi_158050223
Deden ze trouwens nu een Avengers referentie met dat 'heroes in a farm house'? Vreemd, aangezien dat toch de concurrent is...

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef George_Zina het volgende:
Deze serie sprak mij niet aan. Veel te moderne snufjes (op de pijl/boog na) en ik kan mij niet echt inleven in een hoofdrolspeler die stinkend rijk is.
Te veel moderne snufjes als in dat het niet hoort bij een pijl- en boogschutter? Immers gaat het bij Flash veel verder... Het is verder toch redelijk de norm om op die manier ondersteuning te krijgen bij dit soort helden. Verder is Oliver Queen al vrij snel zijn bedrijf kwijt en is dus niet stinkend rijk meer.
pi_158050901
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 03:36 schreef Djoetma het volgende:
Deden ze trouwens nu een Avengers referentie met dat 'heroes in a farm house'? Vreemd, aangezien dat toch de concurrent is...

Dat leek mij een referentie naar Avengers "Age of Ultron". Thea zei ook dat ze het in een film gezien had
  zondag 6 december 2015 @ 12:47:20 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158054000
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 03:36 schreef Djoetma het volgende:
Deden ze trouwens nu een Avengers referentie met dat 'heroes in a farm house'? Vreemd, aangezien dat toch de concurrent is...

[..]

Te veel moderne snufjes als in dat het niet hoort bij een pijl- en boogschutter? Immers gaat het bij Flash veel verder... Het is verder toch redelijk de norm om op die manier ondersteuning te krijgen bij dit soort helden. Verder is Oliver Queen al vrij snel zijn bedrijf kwijt en is dus niet stinkend rijk meer.
Ik begreep alleen niet dat Felicity patst met 'multi billion dollar company', dat geld geen issue is om zo'n hideout te bouwen en het hebben van een 'private jet' enzo, terwijl het toch eigenlijk volgens de board erg slecht ging en er mensen ontslagen moesten worden om geld te besparen? Of heb ik iets gemist?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158056854
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik begreep alleen niet dat Felicity patst met 'multi billion dollar company', dat geld geen issue is om zo'n hideout te bouwen en het hebben van een 'private jet' enzo, terwijl het toch eigenlijk volgens de board erg slecht ging en er mensen ontslagen moesten worden om geld te besparen? Of heb ik iets gemist?
Komt inderdaad niet erg consequent over. Maar dat je mensen ontslaat wil natuurlijk niet zeggen dat je dergelijke perks ook gaat opgeven :) Je zou ergens ook wel kunnen zeggen dat het evt. nodig is om mensen snel op een bepaalde plek te krijgen en dat er zo vaak gevlogen wordt dat het goedkoper is om een eigen jet te hebben....
  donderdag 10 december 2015 @ 21:08:42 #195
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_158160166
Ja jongens, dat wordt weer een retourtje Nanda Parbat :')

Edit: oh nee, Nyssa heeft het stuk gemaakt

[ Bericht 15% gewijzigd door padlarf op 10-12-2015 21:19:41 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_158161319
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef padlarf het volgende:
Ja jongens, dat wordt weer een retourtje Nanda Parbat :')

Edit: oh nee, Nyssa heeft het stuk gemaakt
Wat heeft Nyssa stuk gemaakt? De put? Wie is dan dood? Ik heb de laatste afleveringen nog niet gezien.
pi_158161380
Ah joh. Die is niet dood.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 december 2015 @ 22:40:13 #198
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158162414
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wat heeft Nyssa stuk gemaakt? De put? Wie is dan dood? Ik heb de laatste afleveringen nog niet gezien.
:'( moet je even kijken :'(
pi_158162454
quote:
6s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:'( moet je even kijken :'(
Dat kan zaterdag pas. Vertel? Please? Wie is dood? :'(
pi_158162647
Ollie's verloofde.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158162740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:50 schreef shiznuts het volgende:
Ollie's verloofde.
Felicity?? Nooooo!!
Is zij het dan van die begrafenis in de eerste aflevering van het seizoen?

Ik wil bijna niet meer kijken :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2015 22:55:32 ]
  donderdag 10 december 2015 @ 22:55:18 #202
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158162748
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Felicity?? Nooooo!!
Is zij het dan van die begrafenis?

Ik wil bijna niet meer kijken :'(
Dat is nou de cliffhanger :( we weten niets
pi_158162794
quote:
6s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dat is nou de cliffhanger :( we weten niets
Oh my god!
Het is dat het verhaal niet klopt met de stripverhalen. Anders had ik gegoogled.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2015 22:57:09 ]
pi_158163305
Veel te simpele serie om een belangrijk personage (echt) dood te laten gaan. Zal wel gewoon leven.
  vrijdag 11 december 2015 @ 07:44:32 #205
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_158166400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef truedestiny het volgende:
Veel te simpele serie om een belangrijk personage (echt) dood te laten gaan. Zal wel gewoon leven.
Waarschijnlijk wel. Maar het is wel beter voor het verhaal als ze dood blijkt te zijn. Het past niet echt in het verhaal dat ze in leven blijft imho.

Ik begon me wel een beetje te ergeren aan seizoen 4 qua gedrag van felicity. Seizoen 1 en 2 was ze veel leuker.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Admin vrijdag 11 december 2015 @ 10:00:11 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158167576
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:56 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Oh my god!
Het is dat het verhaal niet klopt met de stripverhalen. Anders had ik gegoogled.
En dat, beste mensen, is waarom tv-series en films die zich baseren op comics zo veel mogelijk moeten proberen zelf nieuwe verhalen te vertellen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158171609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

En dat, beste mensen, is waarom tv-series en films die zich baseren op comics zo veel mogelijk moeten proberen zelf nieuwe verhalen te vertellen. :P
Om het mensen zoals ik (die niet tegen verrassingen of spanning kunnen) moeilijk te maken?
  Admin vrijdag 11 december 2015 @ 16:53:42 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158174770
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:26 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Om het mensen zoals ik (die niet tegen verrassingen of spanning kunnen) moeilijk te maken?
Eh, ik stelde geen vraag. Ik gaf alleen iets aan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158175113
Felicity blijft, want ze is een mega lekkere chick.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_158178921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Eh, ik stelde geen vraag. Ik gaf alleen iets aan. :)
Ik heb verkeerd geformuleerd. Ik moest zeggen: zodat mensen zoals ik het moeilijk krijgen :)
pi_158182211
Ik vind Felicity een stuk beter te pruimen dan die eendimensionale malloot van een Diggle. Die voegt helemaal niks toe aan de serie. Laat hem lekker dood gaan. :(
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_158185361
Felicity blijft toch wel overleven. Daar zijn ze bij Team Arrow echt te laf voor. Ik vind dit, icm de flashforward naar een begrafenis, meer zo'n obvious move om de kijker zogenaamd op het verkeerde been te brengen. Uiteindelijk is het dan een side character dat de pijp uit gaat at best/worst (afhankelijk van je interpretatie).

Ik zet mijn geld op papa Laurel. Die is al lang downhill aan het gaan en na zijn pact met de duivel is het voor hem ook wel klaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin zaterdag 12 december 2015 @ 09:14:51 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158189563
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind dit, icm de flashforward naar een begrafenis, meer zo'n obvious move om de kijker zogenaamd op het verkeerde been te brengen.
Ik ook. Rationeel gezien is het of onlogisch, of een hele gedurfde zet om Felicity uit de serie te schrijven. Ze voegt wat toe op meerdere vlakken en dit is zo'n serie waarbij het feit dat ze populair is meetelt.

Wil niet zeggen dat ik helemaal zeker weet dat ze het overleeft, maar ik verwacht van wel.
quote:
Ik zet mijn geld op papa Laurel. Die is al lang downhill aan het gaan en na zijn pact met de duivel is het voor hem ook wel klaar.
Dat zou kunnen, maar de flashforwards focussen heel erg op Olivers verlies, dus het zou iemand moeten zijn die dichter bij hem staat.

Het kan ook iemand zijn die nog een meer prominente positie moet krijgen in de serie, om die vervolgens te laten overlijden. Misschien is het wel zijn zoon.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158189574
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:14 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik ook. Rationeel gezien is het of onlogisch, of een hele gedurfde zet om Felicity uit de serie te schrijven. Ze voegt wat toe op meerdere vlakken en dit is zo'n serie waarbij het feit dat ze populair is meetelt.

Wil niet zeggen dat ik helemaal zeker weet dat ze het overleeft, maar ik verwacht van wel.

[..]

Dat zou kunnen, maar de flashforwards focussen heel erg op Olivers verlies, dus het zou iemand moeten zijn die dichter bij hem staat.

Het kan ook iemand zijn die nog een meer prominente positie moet krijgen in de serie, om die vervolgens te laten overlijden. Misschien is het wel zijn zoon.
Of de moeder van Felicity, die steeds maar weer tevoorschijn komt als er een big threat is _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin zaterdag 12 december 2015 @ 09:22:21 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158189595
Die deze week eens een keer niet sletterig gekleed was, trouwens. That's a first. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158192298
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:22 schreef Breuls het volgende:
Die deze week eens een keer niet sletterig gekleed was, trouwens. That's a first. :P
En dat in de kersttijd..gelukkig nam ze Ho, ho, ho niet te letterlijk :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 12 december 2015 @ 22:55:22 #217
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_158204267
Wat dachten we van Felicity als Oracle? Haar dood laten gaan is te makkelijk, ze is verlamd en komt in een rolstoel terecht. Gek genoeg is dit wel uit de comics, alleen niet bij hetzelfde personage.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
pi_158205036
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 22:55 schreef losingmymind het volgende:
Wat dachten we van Felicity als Oracle? Haar dood laten gaan is te makkelijk, ze is verlamd en komt in een rolstoel terecht. Gek genoeg is dit wel uit de comics, alleen niet bij hetzelfde personage.
nooit meer haar kontje zien :{
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 13 december 2015 @ 00:20:12 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158206229
Zo lekker is ze nou ook weer niet. :P
Ze is vooral leuk van binnen, wat haar van de domme bimbos *kuche*Laurel*kuche onderscheidt.

Mijn series favourite is denk ik toch wel Sara. :9~


Hoe badass ook gewoon. _O_



mi-rauuu! :9 feisty!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 13 december 2015 @ 07:32:24 #220
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158209939
Ook al gaat Felicity dood pleuren ze haar gewoon de Lazarus Pit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158210381
quote:
10s.gif Op zondag 13 december 2015 07:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
de Lazarus Pit
Die is kapot. :)
  zondag 13 december 2015 @ 15:46:26 #222
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158216878
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 09:51 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Die is kapot. :)
Ze sturen Oliver wel ff langs de Karwei. Dan is die zo gemaakt.
  zondag 13 december 2015 @ 16:20:23 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158217733
Waarom hielp die magic guy Speedy niet ook meteen, trouwens..?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 13 december 2015 @ 19:08:28 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158221049
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Felicity?? Nooooo!!
Is zij het dan van die begrafenis in de eerste aflevering van het seizoen?

Ik wil bijna niet meer kijken :'(
Als dat gebeurd kijk ik niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158222114
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als dat gebeurd kijk ik niet meer.
Er is dan idd niet zoveel meer te kijken. Oliver gaat gewoon flippen, denk ik. Wordt weer een zwartkijker enzo. Hopelijk gaat ze niet dood. Maar ik heb een preview gezien van aflevering 10....
  zondag 13 december 2015 @ 22:50:26 #226
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_158227356
Eigenlijk is het heel simpel: Felicity gaat niet dood. De preview wilt ons heel erg graag laten denken dat het zo is...dat is onze eerste clue (never trust trailers). Arrow gebruikt vrij veel Batman-mythos elementen (denk aan de hele Ra's Al Ghul verhaallijn...en Oliver zelf is qua origin gewoon Bruce met pijl en boog). Barbara Gordon werd, in de comics, nadat ze verlamd raakte en in een rolstoel belandde de heroine Oracle. Zij is tech-savvy en helpt Bruce om bad guys op te sporen en andere dingen die met technologie/computers te maken hebben. Sound familiar?

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze Felicity, nadat de fans haar van een one-episode character tot, na Oliver zelf, het belangrijkste personage in de serie hebben gemaakt, gewoon zomaar dood laten gaan. De flashforward naar het graf aan het begin van het seizoen is een red herring, een afleiding voor ons om te denken dat het inderdaad Felicity is (dit is ook waarom de aanval op hun de mid-season cliffhanger is). Oliver's reactie past ook niet bij iemand die net de liefde van zijn leven is verloren, Oliver zou veel heftiger reageren.

Het is voor mij echt heel duidelijk dat Felicity niet dood gaat, maar we zullen zien.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
pi_158227712
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:50 schreef losingmymind het volgende:Oliver's reactie past ook niet bij iemand die net de liefde van zijn leven is verloren, Oliver zou veel heftiger reageren.
Klopt, lijkt me eerder dat het Quentin Lance is.
  zondag 13 december 2015 @ 23:03:14 #228
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_158227793
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:00 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Klopt, lijkt me eerder dat het Quentin Lance is.
Yup, zat ik ook al aan te denken inderdaad. Laurel is al een tijdje niet meer miserabel geweest, haha. En nu vooral met zijn liefdesleven dat goed loopt...nah, zijn leven begint te goed te worden. Kunnen we niet hebben.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  Admin maandag 14 december 2015 @ 07:12:39 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158230652
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 09:51 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Die is kapot. :)
En vast niet de enige. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 14 december 2015 @ 12:42:34 #230
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_158235199
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:00 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Klopt, lijkt me eerder dat het Quentin Lance is.
Of Oliver's zoon.
Of de moeder van Olivier's zoon.

(dan kan Oliver Felicity er eindelijk over vertellen)
Burnt to the core but not broken
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 december 2015 @ 13:34:27 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158236061
Quentin Lance mag ook niet dood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158243424
Willa Holland mag niet dood. Manmanman wat een wandelend brok geiligheid. Die vechtscene ook :9
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_158247821
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 19:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Willa Holland mag niet dood. Manmanman wat een wandelend brok geiligheid. Die vechtscene ook :9
  maandag 14 december 2015 @ 22:08:08 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158247960
Had Alison Bree's zusje kunnen zijn. :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158253663
Die Khufu mag er ook wel wezen! Dát is nou een Griekse God. Uhm.. Een Egyptische...
pi_158299537
LOL! Ben even een Q&A aan het kijken van Paul Blackthorne en Stephen Amell.
Ik wist niet dat Paul een Brit was :D _O- Verklaart meteen waarom hij altijd zo grappig praat in Arrow

"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_159256084
Zijn er mensen die dit nog volgen? Ik heb gisteren E09 gezien en het komt mij echt mijn neus uit hoe deze serie achteruit is gegaan in S4. In combinatie met Flash is het nog wel verplicht om te kijken, maar inmiddels beleef ik aan Flash veel meer plezier dan aan deze waanzin.

S1 t/m S3 hebben wel gelijke rating met 3,5 miljoen kijkers, ik ben benieuwd hoe dat dit seizoen voortzet.
pi_159269959
Het is niet zo goed als The Flash, maar vind het nog prima te doen. Ik vond S3 trouwens slechter dan S4.
pi_159275746
Ok, dit was weer erg matig. :'(
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:07:38 #240
347535 46
Kent Farm.
pi_159278919
Net aflevering 10 gezien, maar hier word ik niet blij van :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_159288629
Nou weten we nog niet wie er in het graf ligt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door dyonvbaal op 22-01-2016 06:06:20 ]
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159297189
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:26 schreef ufopiloot het volgende:
Zijn er mensen die dit nog volgen? Ik heb gisteren E09 gezien en het komt mij echt mijn neus uit hoe deze serie achteruit is gegaan in S4. In combinatie met Flash is het nog wel verplicht om te kijken, maar inmiddels beleef ik aan Flash veel meer plezier dan aan deze waanzin.

S1 t/m S3 hebben wel gelijke rating met 3,5 miljoen kijkers, ik ben benieuwd hoe dat dit seizoen voortzet.
Volgens mij kijken nog redelijk wat mensen hier, maar het was winterstop. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou weten we nog niet wie er in het graf ligt... En ik weet niet of jullie geruchten lezen en zo
Mag je dan best even in een spoilertje plaatsen. ;)

Persoonlijk vind ik Arrow vele malen beter dan Flash. Arrow is wat duisterder en heeft goede opbouw van slechteriken gehad met Slade Wilson als hoogtepunt. Flash is nog iets te vrolijk/case of the week en vanaf begin seizoen twee Wells meteen weer terugbrengen vind ik ook niet heel sterk. (Ze moeten wat mij betreft in Flash ook snel van die vele werelden af, net zoals de Lazarus Pit in Arrow niet kon blijven bestaan.)
pi_159297859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 00:18 schreef Operc het volgende:

[..]

Volgens mij kijken nog redelijk wat mensen hier, maar het was winterstop. :)

[..]

Mag je dan best even in een spoilertje plaatsen. ;)

Persoonlijk vind ik Arrow vele malen beter dan Flash. Arrow is wat duisterder en heeft goede opbouw van slechteriken gehad met Slade Wilson als hoogtepunt.
Seizoen 2 was inderdaad erg goed, daarna werd het m.i. snel een stuk minder. :(

quote:
Flash is nog iets te vrolijk/case of the week en vanaf begin seizoen twee Wells meteen weer terugbrengen vind ik ook niet heel sterk. (Ze moeten wat mij betreft in Flash ook snel van die vele werelden af, net zoals de Lazarus Pit in Arrow niet kon blijven bestaan.)
Ik denk dat we er eerder meer werelden bij krijgen. :)
pi_159298362
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 01:06 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Seizoen 2 was inderdaad erg goed, daarna werd het m.i. snel een stuk minder. :(
Ze hebben schrijvers van Arrow naar The Flash overgeheveld, vandaar dat Arrow tegenwoordig zo ruk is. Ik vind het steeds kutter. Die hele Damien Darkh spreekt me totaal niet aan en is ontzettend ongeloofwaardig en nep vormgegeven door een acteur die werkelijk altijd alles hetzelfde doet en ontzettend getypecast is.
(leuk om te weten misschien, maar hij zat ook in een typisch Amerikaans-naïeve commercial voor Cadillac: )

De gevechten zien er eveneens nep uit, en choreografie wil men kennelijk geen moeite voor nemen, net als stunt doubles die wèl wat vechtsportskills hebben. Het verhaal boeit me eveneens niet. Ontzettend traag en veel te simpel, plus zeer simpel ingegeven ontwikkelingen, zoals die broer die nu opeens wel wil praten.

Dat truukje van wie er nu toch dood is, vind ik ook te makkelijk. Draagt weinig bij immers. Tenzij ze met iets heel onverwachts komen, dus niet een lid van team Arrow, maar toch onverwachts en van belang, is het gewoon een gimmick.

Erg jammer dat ze voor opportunisme gegaan zijn en de kwaliteit niet in stand hebben proberen te houden door gewoon extra degelijke schrijvers aan het team toe te voegen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 23:44:09 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159345929
True that. Vooral dat 'in spanning houden ' van wie er nu dood is. ;( Alsof ze Felicity eruit schrijven ook...
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Ah joh. Die is niet dood.
Psies. :{w 't Is geen Game of Thrones.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159346095
Ze moeten gewoon terug naar Arrow die alleen is met 1 of 2 mensen die hem aanvullen, niet dit hele debiele team eromheen. Elke keer als Laurel die achterlijke scream doet gaat mijn gezicht in :') mode.

Eerst zo'n debiel huppeltje en dan


:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 24 januari 2016 @ 00:17:01 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159346957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:12 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ze hebben schrijvers van Arrow naar The Flash overgeheveld, vandaar dat Arrow tegenwoordig zo ruk is. Ik vind het steeds kutter. Die hele Damien Darkh spreekt me totaal niet aan en is ontzettend ongeloofwaardig en nep vormgegeven door een acteur die werkelijk altijd alles hetzelfde doet en ontzettend getypecast is.
(leuk om te weten misschien, maar hij zat ook in een typisch Amerikaans-naïeve commercial voor Cadillac: )

De gevechten zien er eveneens nep uit, en choreografie wil men kennelijk geen moeite voor nemen, net als stunt doubles die wèl wat vechtsportskills hebben. Het verhaal boeit me eveneens niet. Ontzettend traag en veel te simpel, plus zeer simpel ingegeven ontwikkelingen, zoals die broer die nu opeens wel wil praten.

Dat truukje van wie er nu toch dood is, vind ik ook te makkelijk. Draagt weinig bij immers. Tenzij ze met iets heel onverwachts komen, dus niet een lid van team Arrow, maar toch onverwachts en van belang, is het gewoon een gimmick.

Erg jammer dat ze voor opportunisme gegaan zijn en de kwaliteit niet in stand hebben proberen te houden door gewoon extra degelijke schrijvers aan het team toe te voegen.
Die reclame :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_159348476
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Ze moeten gewoon terug naar Arrow die alleen is met 1 of 2 mensen die hem aanvullen, niet dit hele debiele team eromheen. Elke keer als Laurel die achterlijke scream doet gaat mijn gezicht in :') mode.

Eerst zo'n debiel huppeltje en dan
[ afbeelding ]

:')
pi_159349743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Ze moeten gewoon terug naar Arrow die alleen is met 1 of 2 mensen die hem aanvullen, niet dit hele debiele team eromheen. Elke keer als Laurel die achterlijke scream doet gaat mijn gezicht in :') mode.

Eerst zo'n debiel huppeltje en dan
[ afbeelding ]

:')
Eens! Green Arrow, Diggle als helper in het veld en Felicity achter de computers zou ook lukken. Net als eerst.
  zondag 24 januari 2016 @ 09:04:16 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159349906
Ach met Harper en Sara erbij was het ook nog wel leuk. Die zaten in het seizoen met Slade Wilson. Het beste seizoen tot nu toe.
Ik kan gewoon Laurel en Thea niet serieus nemen als Canary en Red Arrow.
Door al die vrouwen komt er ook veel te veel emotioneel gezeur er bij kijken.

Ik heb het idee dat het in het begin nooit het idee is geweest om deze wending in het verhaal te nemen, maar dat ze toch iets wilden doen. Canary en Red Arrow zijn in de comics ook regelmatig onderdeel van de Green Arrow comics (of vroeger) dus ik snap wel dat ze het er in willen verwerken. Alleen hadden ze dat ook als tijdelijke karakters kunnen doen.

Ik vind de serie nog steeds wel leuk, maar hij is wel minder goed geworden en ik stoor me soms vooral aan Laurel en Thea die vinden dat ze zo'n geweldig aandeel in het team hebben terwijl ze alleen maar voor gezeik zorgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 24 januari 2016 @ 09:13:15 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159349936
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou weten we nog niet wie er in het graf ligt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat 3 dagen na het uitkomen van de aflevering er geen spoilertags meer gebruikt hoeven te worden?

Ik ben blij dat het (waarschijnlijk) niet Felicity is. Zij is het enige vrouwlijke karakter dat voor wat leuke afwisseling zorgt. Ze gaat wel erg op een soort Oracle lijken van Batman.

Ik ben wel heel erg benieuwd wie dan wel in het graf ligt. Het moet een belangeijk karakter voor zowel Felicity als Oliver zijn. Ik denk dan iemand uit het team. Iemand anders zou ik niet kunnen verzinnen waar ze zo boos/verdrietig over zouden zijn. Er blijven dus eigenlijk 3 mogelijkheden over. Diggle, Laurel of Thea. Hoewel Thea al een keer dood is geweest dus ik betwijfel of die het is.

Ik heb echt geen idee :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_159371127
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat 3 dagen na het uitkomen van de aflevering er geen spoilertags meer gebruikt hoeven te worden?

Ik ben blij dat het (waarschijnlijk) niet Felicity is. Zij is het enige vrouwlijke karakter dat voor wat leuke afwisseling zorgt. Ze gaat wel erg op een soort Oracle lijken van Batman.

Ik ben wel heel erg benieuwd wie dan wel in het graf ligt. Het moet een belangeijk karakter voor zowel Felicity als Oliver zijn. Ik denk dan iemand uit het team. Iemand anders zou ik niet kunnen verzinnen waar ze zo boos/verdrietig over zouden zijn. Er blijven dus eigenlijk 3 mogelijkheden over. Diggle, Laurel of Thea. Hoewel Thea al een keer dood is geweest dus ik betwijfel of die het is.

Ik heb echt geen idee :D
Diggle lijkt me dan het meest waarschijnlijk.
  maandag 25 januari 2016 @ 00:01:09 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159371245
Neuh. Ook voor hen geldt dat ze te 'key' zijn voor het verhaal dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat ze die eruit schrijven. Diggle's broertje echter, of cap'n Lance. Beide hebben team Arrow geholpen en daarmee Damien verraden...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159371361
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat 3 dagen na het uitkomen van de aflevering er geen spoilertags meer gebruikt hoeven te worden?
Dat was op mijn verzoek. :) Spoilers over de aflevering zelf hoeven niet in tags, maar spoilers over geruchten die je op internet hebt gelezen, mogelijk gebaseerd op bronnen die inside informatie hebben zie ik liever in een spoilertag. :) (Maar misschien ben ik de enige. :P)
pi_159371458
Ik ben totaal niet bij met het kijken van afleveringen o.i.d. (ben pas bij seizoen 2), maar ik volg wel de geruchten.

Mogelijke spoiler
Men denkt dat de moeder van Felicity in dat graf ligt. Natuurlijk door het toedoen van Damien Darhk. Tom Amandes keert terug als/is gecast als 'The Calculator'. Het is schijnbaar al bevestigd door een van de producers in de media dat zijn karakter een 'connectie' (lees: relatie, familieband) heeft met Felicity Smoak. Hij kan dus in principe haar 'onbekende vader' zijn en terugkeren om wraak te nemen op Darhk, vanwege de problematiek rondom zijn ex-vrouw (die dus vermoedelijk in dat graf ligt) en mogelijke dochter.

Maar ik ben voor de rest dus echt totaal niet op de hoogte hoor. Neem het ook maar met een flink korreltje zout. Zou ook niet weten wat er precies gaande is rondom dat 'graf'. Dat is voor mij allemaal nog lekker mysterieus en dat probeer ik ook zo te houden. :P :)
pi_159371495
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:14 schreef Unites het volgende:
Ik ben totaal niet bij met het kijken van afleveringen o.i.d. (ben pas bij seizoen 2), maar ik volg wel de geruchten.

Mogelijke spoiler
Gebruik dan een spoilertag. }:|
  maandag 25 januari 2016 @ 00:23:54 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159371641
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:07 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat was op mijn verzoek. :) Spoilers over de aflevering zelf hoeven niet in tags, maar spoilers over geruchten die je op internet hebt gelezen, mogelijk gebaseerd op bronnen die inside informatie hebben zie ik liever in een spoilertag. :) (Maar misschien ben ik de enige. :P)
Een spoiler zie ik als iets wat je al met zekerheid weet. Iets wat speculatie is op iets wat gezegd is in de media wat ook niet 100% voor waar hoeft te worden aangenomen is geen spoiler.

Op die manier kun je anders alleen even over de aflevering van die week praten en een aantal mensen kunnen zeggen hoe kut ze de serie tegenwoordig vinden en dan houdt het wel op. De rest moet onder tags.

Maar dat is mijn mening....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 25 januari 2016 @ 00:25:49 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159371677
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:14 schreef Unites het volgende:
Ik ben totaal niet bij met het kijken van afleveringen o.i.d. (ben pas bij seizoen 2), maar ik volg wel de geruchten.

Mogelijke spoiler
Men denkt dat de moeder van Felicity in dat graf ligt. Natuurlijk door het toedoen van Damien Darhk. Tom Amandes keert terug als/is gecast als 'The Calculator'. Het is schijnbaar al bevestigd door een van de producers in de media dat zijn karakter een 'connectie' (lees: relatie, familieband) heeft met Felicity Smoak. Hij kan dus in principe haar 'onbekende vader' zijn en terugkeren om wraak te nemen op Darhk, vanwege de problematiek rondom zijn ex-vrouw (die dus vermoedelijk in dat graf ligt) en mogelijke dochter.

Maar ik ben voor de rest dus echt totaal niet op de hoogte hoor. Neem het ook maar met een flink korreltje zout. Zou ook niet weten wat er precies gaande is rondom dat 'graf'. Dat is voor mij allemaal nog lekker mysterieus en dat probeer ik ook zo te houden. :P :)
Het zou kunnen. Zou ook gelijk verklaren waarom Ollie en Felicity zo over de zeik zijn en Barry bijvoorbeeld er redelijk buiten lijkt te staan.

Het verhaal rondom het graf is sowieso nog best misterieus. Voor iedereen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_159380701
Inderdaad weten nu veel te veel mensen wie de Arrow is. Die scream van Laurel is inderdaad lekker kansloos. Verder weer een slappe aflevering. Het is inderdaad niet Felicity in het graf, dat is wel duidelijk (gezien zij in de limo zit).

Wie het dan is zien we waarschijnlijk toch pas in vlak voor de season finale, gezien het zich 4 maanden in de toekomst afspeelde.

Ik hoop op een massagraaf met iedereen behalve Arrow, Diggle en Felicity. Lekker terug naar de Roots van een klein team.

Dat ze al jarenlang in dezelfde zwarte bus rijden doet trouwens ook niemand wat :P
  maandag 25 januari 2016 @ 14:26:01 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159381459
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:00 schreef ufopiloot het volgende:
Inderdaad weten nu veel te veel mensen wie de Arrow is. Die scream van Laurel is inderdaad lekker kansloos. Verder weer een slappe aflevering. Het is inderdaad niet Felicity in het graf, dat is wel duidelijk (gezien zij in de limo zit).

Wie het dan is zien we waarschijnlijk toch pas in vlak voor de season finale, gezien het zich 4 maanden in de toekomst afspeelde.

Ik hoop op een massagraaf met iedereen behalve Arrow, Diggle en Felicity. Lekker terug naar de Roots van een klein team.

Dat ze al jarenlang in dezelfde zwarte bus rijden doet trouwens ook niemand wat :P
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Felicity. Zou ze echt in een rolstoel terecht komen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 25 januari 2016 @ 14:47:35 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159382091
Natuurlijk niet. Een spuitje met nanobots (Palmer Tech/Cisco) die haar repareren en whop. Ze doet ut weer. Misschien reinforced zelfs met exoskeleton ofzo, heeft ze ook superkrachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159382318
Welja joh, en anders pleuren we haar wel in de lazarus pit.
pi_159385629
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:56 schreef ufopiloot het volgende:
Welja joh, en anders pleuren we haar wel in de lazarus pit.
Die is dus kaduuk.
  maandag 25 januari 2016 @ 21:11:53 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_159393323
Die scream is op zich niet compleet nutteloos (toen Diggle en Felicity vast zaten bij Damien was t reuze handig zelfs) maar het idiote is dat t een of ander technodingetje van Cisco is.

Waarom staat ze dan elke keer met dr bek open te krijsen? Dat apparaat komt toch met een ultrahoge geluidsgolf, zij niet?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 25 januari 2016 @ 21:37:16 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159394222
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die scream is op zich niet compleet nutteloos (toen Diggle en Felicity vast zaten bij Damien was t reuze handig zelfs) maar het idiote is dat t een of ander technodingetje van Cisco is.

Waarom staat ze dan elke keer met dr bek open te krijsen? Dat apparaat komt toch met een ultrahoge geluidsgolf, zij niet?
Moet zij niet heel hard gillen om dat ding aan de gang te krijgen ofzo :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 25 januari 2016 @ 21:53:20 #266
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_159394830
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Moet zij niet heel hard gillen om dat ding aan de gang te krijgen ofzo :?
Wellicht. Dat t ding werkt op haar keelvibraties. Wel een suf ding dan :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 25 januari 2016 @ 23:16:21 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159397322
Ja. En waarom hebben de anderen dat dan ook niet meteen. :P
Maar goed. Zo moet je deze series ook niet benaderen want dan word je gillend gek.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Admin dinsdag 26 januari 2016 @ 06:49:03 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159400300
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die scream is op zich niet compleet nutteloos (toen Diggle en Felicity vast zaten bij Damien was t reuze handig zelfs) maar het idiote is dat t een of ander technodingetje van Cisco is.

Waarom staat ze dan elke keer met dr bek open te krijsen? Dat apparaat komt toch met een ultrahoge geluidsgolf, zij niet?
In de comics is het haar eigen stem, in plaats van iets elektronisch, dus ik denk dat ze het daar gewoon op willen laten lijken.

Da's geen in-story verklaring, maar verklaart wel waarom er geen goede in-story verklaring is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159466849
Vind de Arrow echt saaier en saaier worden. Meer mensen hier last van?
  Admin donderdag 28 januari 2016 @ 15:16:14 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159466890
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:14 schreef Odaiba het volgende:
Vind de Arrow echt saaier en saaier worden. Meer mensen hier last van?
Niet echt, maar het is een stuk minder exciting dan Flash. :)

Weet niet wat ik van de naam Overwatch moet vinden. Vind de knipoog naar Oracle wel leuk; dat impliceert immers dat Batman actief is in de Arrowverse.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159469282
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:14 schreef Odaiba het volgende:
Vind de Arrow echt saaier en saaier worden. Meer mensen hier last van?
Jep, dit hele seizoen al.
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:50:21 #272
347535 46
Kent Farm.
pi_159469301
Die jerrycan met claymore :') Hoe slecht is dat -O-
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_159472057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:16 schreef Breuls het volgende:

[..]
Weet niet wat ik van de naam Overwatch moet vinden. Vind de knipoog naar Oracle wel leuk; dat impliceert immers dat Batman actief is in de Arrowverse.
Haha ja, dat was wel een leuk stukkie. Overwatch is an sich prima. Blijkt een naam te zijn die door de fans gekozen is lag ik op IGN
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:57:49 #274
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_159515280
Man wat slecht weer :D Die hallucinatie van Felicity :') Verhaallijn Andy gaat ook weer van 0 naar 100 in 5 minuten :')

Het enige verrassende vond ik het einde van Waller. Dat was nog het laatste personage met een beetje ballen. RIP :(
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:01:08 #275
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_159665238
Celina, Katrina O+ Topaflevering
Ok stelletje hokboeren
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 februari 2016 @ 02:01:40 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159672057
Roy _O_ Toffe aflevering.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159674762
Leuke aflevering, eind was te verwachten met het dochter-vader verhaal.

Deze aflevering had wel de slechtste achtervolging ooit.
Roy rent over een terrein heen, wat doet Oliver, die volgt hem via de zijkant terwijl hij over 6 containers klimt en Roy alleen maar over een paar dozen hoeft te springen.

Dat kan opzich nog wel,.. maar daarna is Roy voorbij alle obstakels en rent gewoon over het terrein heen, Oliver rent schuin-achter hem aan.. En wat doet Oliver? Die klimt op een heftruck die daar gewoon open en bloot staat om er volgens overheen te klimmen :') :') :')

Dat zag er echt heel erg dom en knullig uit _O-
pi_159675161
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:46 schreef ufopiloot het volgende:
Leuke aflevering, eind was te verwachten met het dochter-vader verhaal.

Deze aflevering had wel de slechtste achtervolging ooit.
Roy rent over een terrein heen, wat doet Oliver, die volgt hem via de zijkant terwijl hij over 6 containers klimt en Roy alleen maar over een paar dozen hoeft te springen.

Dat kan opzich nog wel,.. maar daarna is Roy voorbij alle obstakels en rent gewoon over het terrein heen, Oliver rent schuin-achter hem aan.. En wat doet Oliver? Die klimt op een heftruck die daar gewoon open en bloot staat om er volgens overheen te klimmen :') :') :')

Dat zag er echt heel erg dom en knullig uit _O-
Sowieso was het vreemd dat ze evenwijdig aan elkaar bleven rennen. :P Roy had makkelijk ergens anders heen kunnen gaan volgens mij. :P

Dat dochter/pa verhaal zag ik niet aankomen (deels omdat hij tijdens de presentatie naast Oliver zat, zou toch verwachten dat Felicity dat wel was opgevallen.)
pi_159839226
Verdomme zeg. Elke keer als je bijna denkt te weten wie er in het graf ligt komt er weer een nieuwe naam...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159839618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Verdomme zeg. Elke keer als je bijna denkt te weten wie er in het graf ligt komt er weer een nieuwe naam...
Hehe. :P
Er zat wel een fijn tempo in deze aflevering. _O_
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:03:30 #281
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_159843672
Die reistijd naar en van Nanda Parbat is echt ridicuul :')

Edit: oh wacht ze zitten in een opgepimpte loods :')
Ok stelletje hokboeren
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 februari 2016 @ 20:43:47 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159844888
Beter is Roy niet alleen maar terug om straks in dat graf te liggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159853543
Wanneer maakt Oliver nou eens zijn werk af... slappe zak.

En Nyssa O+
pi_159906998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:27 schreef ufopiloot het volgende:
Wanneer maakt Oliver nou eens zijn werk af... slappe zak.

En Nyssa O+
Echt slap ja iemand vermoorden, snap niet dat hij dat doet

:')

Malcolm en Darkh die krachten bundelen, kan leuk worden.
pi_159930886
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef HPLC het volgende:

[..]

Echt slap ja iemand vermoorden, snap niet dat hij dat doet

:')
Hij heeft pas een stuk of 800 moorden op zijn naam staan :')
pi_159963978
Roy O+ O+ O+ :9~ :9~
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_160050811
Ok, degene die dood is aan het einde zal wel zijn zoon zijn dan.
pi_160055987
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef Djoetma het volgende:
Ok, degene die dood is aan het einde zal wel zijn zoon zijn dan.
Zoon of de moeder van? Darkh zei zo op zo'n aparte manier dat de moeder had gevraagd om op hem op te passen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 februari 2016 @ 11:59:50 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160065006
Waar is Roy weer naartoe ?
En Black green arrow!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_160069425
Yo, hebben jullie misschien een site waar 'k seizoen 3 in goeie kwaliteit kan zien? Anders moet ik tot juni wachten ofso tot het op Netflix komt en door de trailer gezien te hebben kan ik echt niet wachten
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 18:54:09 #291
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160181728
Deze week in Arrow: Vixen, gespeeld door Megalyn Echikunwoke.



Het optreden is eigenlijk een crossover met een andere DCTV-serie, alleen is die serie geanimeerd en alleen op de website van The CW te zien. Het is dus eigenlijk een web-only serie, maar wel in-universe met Arrow, Flash en Legends of Tomorrow.



Van Wikipedia:
quote:
Vixen possesses the innate ability to make direct contact with the Earth's morphogenetic field, which is sometimes known as the "Red". This contact with the "Red" allows to draw upon the abilities of any animal that has ever lived on the planet. By simply focusing on a specific animal, she can draw its talent directly from the morphogenetic field and mimic its abilities, thus giving herself a variety of superhuman powers


De aflevering zelf heet overigens 'Taken', wat geen goed, eh, teken is voor het feit dat William in het vizier van Darhk staat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 18:54:47 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160181739
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:57 schreef fruitsalade007 het volgende:
Yo, hebben jullie misschien een site waar 'k seizoen 3 in goeie kwaliteit kan zien? Anders moet ik tot juni wachten ofso tot het op Netflix komt en door de trailer gezien te hebben kan ik echt niet wachten
Seizoen 3 is verkrijgbaar op blu-ray. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160205323
Vind het jammer dat ze Vixen in de serie lang haar hebben gegeven in plaats van dat korte in de tekenfilm.

En ik word nou toch wel een beetje moe van het gissen wie er in de kist ligt. Ik wil het weten!
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160205747
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:57 schreef fruitsalade007 het volgende:
Yo, hebben jullie misschien een site waar 'k seizoen 3 in goeie kwaliteit kan zien? Anders moet ik tot juni wachten ofso tot het op Netflix komt en door de trailer gezien te hebben kan ik echt niet wachten
Via de Amerikaanse Netflix
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 26 februari 2016 @ 23:33:37 #295
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_160246993
Wat haat ik Felicity. Jezus...
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_160261782
4 weken break :'(
pi_160333415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:54 schreef Breuls het volgende:
Deze week in Arrow: Vixen, gespeeld door Megalyn Echikunwoke.

[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)35582.jpg]afbeelding[/url] ]

Het optreden is eigenlijk een crossover met een andere DCTV-serie, alleen is die serie geanimeerd en alleen op de website van The CW te zien. Het is dus eigenlijk een web-only serie, maar wel in-universe met Arrow, Flash en Legends of Tomorrow.

[ afbeelding ]

Van Wikipedia:

[..]

[ afbeelding ]

De aflevering zelf heet overigens 'Taken', wat geen goed, eh, teken is voor het feit dat William in het vizier van Darhk staat.
Vandaar, ik kon me haar al niet herinneren :')

Weet Darhk nou niet dat Oliver de Green Arrow is? Hij zei een paar keer van: 'je vrienden vielen vannacht binnen' of woorden van gelijke strekking.
  Admin dinsdag 1 maart 2016 @ 17:36:19 #298
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160345330
Nee, hij heeft door dat Oliver contacten heeft met Green Arrow, maar meer niet. Gek genoeg.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160345456
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:54 schreef Breuls het volgende:
Deze week in Arrow: Vixen, gespeeld door Megalyn Echikunwoke.

[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)35582.jpg]afbeelding[/url] ]

Het optreden is eigenlijk een crossover met een andere DCTV-serie, alleen is die serie geanimeerd en alleen op de website van The CW te zien. Het is dus eigenlijk een web-only serie, maar wel in-universe met Arrow, Flash en Legends of Tomorrow.

[ afbeelding ]

Van Wikipedia:

[..]

[ afbeelding ]

De aflevering zelf heet overigens 'Taken', wat geen goed, eh, teken is voor het feit dat William in het vizier van Darhk staat.
"Animated encounter last year" vond ik wel een leuke verwijzing. :P
  Admin dinsdag 1 maart 2016 @ 18:14:20 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160346163
Ja, die vond ik ook wel leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160347411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:33 schreef HalfGod het volgende:
Wat haat ik Felicity. Jezus...
Maar godsamme wat is ze neuqbaar :~
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')