abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:06:30 #176
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155238529
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het nieuwe format of hoe noem je dat tegenwoordig vind ik allemaal leuk en aardig hoor, daar gaat het niet om. Maar mij bekruipt zo langzamerhand wel het gevoel dat ze zichzelf ook wel heel erg grappig vinden ofzo. He? Zo van Hans Kraaij Junior die is gek, Jan Boskamp die is dik, dus daar gaan we drie kwartier grappen over zitten maken want dat vinden de mensen thuis leuk ofzo. Het zal wel weer aan mij liggen maar ik zit daar dus helemaal niet op te wachten ofzo. Uiteindelijk. Ik zie zelf ook wel dat die man dik is. Daar hoef ik tijdons de uitzending niet tien keer aan herinnert te worden. Waar of niet? Tussen alle grappen en grollen door vang je zo nu en dan een mening op over voetbal. Als je goed luistert. Geen nieuwtjes want die hebben ze niet. Maar dan denk ik dus op een gegeven moment bij me eigen van waar zit ik nou in godsnaam naar te kijken? Begrijp je wat ik probeer te zeggen of niet? Laat ook maar zitten.
He Lokale_Notabele, zoals vaak begrijp ik jou... en ben het ook met je eens. Ik als vaste hooligan krijg ook steeds meer de indruk dat de koek op begint te raken.

Wilfired begint zichzelf erg te overschatten. Volgens mij heeft hij helemaal geen zin meer in het spelletje voetbal, maar meer in de grappen. Hij moet lekker een nieuw programma gaan beginnen samen met Jan Paparazzi genaamd: Genee. Beetje voorspelbare grappen maken over mensen. Dat is het enige waar hij nu nog mee bezig is. En dan heb ik het nog niet eens over dat Vullen en Voeden. Wie zit daar op te wachten? Donder op met je handel.

Kijk: Zo'n Jantje Boskamp, en een Hans Kraay Jr. neem ik erg serieus als het gaat om voetbal. Maar ik vind het niet eens meer leuk als zij er zijn. Want al wil Hansiehansie wat eigenschappen over de linksbuiten van Feyenoord doornemen, kan je wachten op de eeennnnnnnja we gaan naar de reclame quote van Wilfried.

Wil Jantje z'n mening geven, gaat het uiteindelijk toch wel weer over zijn gewicht. Gister zag ik voor het eerst dat filmpje van Jan in z'n zwembroek. 1 keer vond ik hem wel grappig, maar hij is 3 keer geweest. En ik verwacht hem ook nog wel een keer of 100 dit seizoen. Het wordt tijd voor een nieuwe presentator. Zeg het maar? Wie? Koert? Hugo?

En dan Gijp. Gijpie heeft de kwaliteit om in ander halfuur 10 goeie grappen te bedenken en te vertellen. Dat is knap, heel knap. Maar wat hij nu doet: Hij maakt er 30! Maar er zijn er nog steeds 'maar' 10 grappig. Maar bij die andere 20 gaat hij gewoon zo hard lachen, dat het lijkt alsof het heel grappig is. En Gijpie zit aan de pep tegenwoordig, dat kan niet anders.

Derksen waardeer ik nog steeds. Goeie gozert, met een prachtige liefde voor muziek. Probleem alleen is dat hij aan tafel zat omdat meneer 28 journalisten voor hem had werken. Dus hij wist alles. Wie wordt de nieuwe spits van Ajax? Staat de Boer onder druk? Haalt Feyenoord nog een back? Die tijd is gewoon geweest. Hij weet nu niet eens wie de nieuwe verdediger van PSV is.
Afzeiken? Prima, maar je moet meer kunnen dan alleen dat. Journalistiek is het programma daarom ook weinig meer.

Het wordt tijd voor nieuw bloed, anders is het snel over met de pret bij VI. Dat was hem fijne dag allemaal.

gr. Een VI-Hooligan van het 1e uur die zich zorgen maakt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_155239054
Heel af en toe blijkt het goed opletten bij VI nog wel nuttig te zijn. Een collega van mij gaat vanavond naar een concert van Dr.John The Nighttripper in Antwerpen. Ik maakte grote indruk op haar door te weten wie dat was *)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_155239191
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:33 schreef Fred_B het volgende:
Heel af en toe blijkt het goed opletten bij VI nog wel nuttig te zijn. Een collega van mij gaat vanavond naar een concert van Dr.John The Nighttripper in Antwerpen. Ik maakte grote indruk op haar door te weten wie dat was *)
Met een beetje geluk kun je haar maandag in het magazijn al neuken.
pi_155239267
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:33 schreef Fred_B het volgende:
Heel af en toe blijkt het goed opletten bij VI nog wel nuttig te zijn. Een collega van mij gaat vanavond naar een concert van Dr.John The Nighttripper in Antwerpen. Ik maakte grote indruk op haar door te weten wie dat was *)
_O_
pi_155240516
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:06 schreef satecl het volgende:

[..]

He Lokale_Notabele, zoals vaak begrijp ik jou... en ben het ook met je eens. Ik als vaste hooligan krijg ook steeds meer de indruk dat de koek op begint te raken.

Wilfired begint zichzelf erg te overschatten. Volgens mij heeft hij helemaal geen zin meer in het spelletje voetbal, maar meer in de grappen. Hij moet lekker een nieuw programma gaan beginnen samen met Jan Paparazzi genaamd: Genee. Beetje voorspelbare grappen maken over mensen. Dat is het enige waar hij nu nog mee bezig is. En dan heb ik het nog niet eens over dat Vullen en Voeden. Wie zit daar op te wachten? Donder op met je handel.

Kijk: Zo'n Jantje Boskamp, en een Hans Kraay Jr. neem ik erg serieus als het gaat om voetbal. Maar ik vind het niet eens meer leuk als zij er zijn. Want al wil Hansiehansie wat eigenschappen over de linksbuiten van Feyenoord doornemen, kan je wachten op de eeennnnnnnja we gaan naar de reclame quote van Wilfried.

Wil Jantje z'n mening geven, gaat het uiteindelijk toch wel weer over zijn gewicht. Gister zag ik voor het eerst dat filmpje van Jan in z'n zwembroek. 1 keer vond ik hem wel grappig, maar hij is 3 keer geweest. En ik verwacht hem ook nog wel een keer of 100 dit seizoen. Het wordt tijd voor een nieuwe presentator. Zeg het maar? Wie? Koert? Hugo?

En dan Gijp. Gijpie heeft de kwaliteit om in ander halfuur 10 goeie grappen te bedenken en te vertellen. Dat is knap, heel knap. Maar wat hij nu doet: Hij maakt er 30! Maar er zijn er nog steeds 'maar' 10 grappig. Maar bij die andere 20 gaat hij gewoon zo hard lachen, dat het lijkt alsof het heel grappig is. En Gijpie zit aan de pep tegenwoordig, dat kan niet anders.

Derksen waardeer ik nog steeds. Goeie gozert, met een prachtige liefde voor muziek. Probleem alleen is dat hij aan tafel zat omdat meneer 28 journalisten voor hem had werken. Dus hij wist alles. Wie wordt de nieuwe spits van Ajax? Staat de Boer onder druk? Haalt Feyenoord nog een back? Die tijd is gewoon geweest. Hij weet nu niet eens wie de nieuwe verdediger van PSV is.
Afzeiken? Prima, maar je moet meer kunnen dan alleen dat. Journalistiek is het programma daarom ook weinig meer.

Het wordt tijd voor nieuw bloed, anders is het snel over met de pret bij VI. Dat was hem fijne dag allemaal.

gr. Een VI-Hooligan van het 1e uur die zich zorgen maakt.
Kijk ik wil niet teveel over 'vroeger' praten omdat ik er altijd heel erg moe van word als andere mensen dat doen, en ik wil niet als een oud wijf overkomen. Maar vroeger waren de uitzendingen wel leuker of zo. Je had nog die echte spanning en irritatie tussen Hans Kraaij en Derksen en tussen Van Hanegem en Genee. Je wist nooit wat er ging gebeuren en die botsingen en ruzies waren harstikke grappig. Uiteindelijk. Maar nu is het allemaal harstikke leuk en gezellig en iedereen kan met elkaar door één deur enzovoort enzovoort noem het allemaal maar op. Dus gaat Genee proberen te stoken en irriteren in de hoop leuke televisie te creëren. Maar hij doet dat op zo'n doorzichtige manier dat het gewoon niet grappig is uiteindelijk. En Rene van der Gijp is gewoon door zijn leuke anekdotes heen dus begint hij maar rare dingen te schreeuwen in de hoop leuk over te komen. Ik weet niet waar ik nu naartoe wil met dit hele verhaal maar kort samengevat komt het erop neer dat ik niet meer iedere uitzending ga kijken of zo. Maar goed hier is een leuk filmpje van vroeger waar je die oprechte spanning ziet tussen Genee en Van Hanegem en wat je nu dus niet meer ziet in VI.

Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_155243218


allemaal talentjes hoor in de dat RTL Sterrenteam
pi_155243329
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]

allemaal talentjes hoor in de dat RTL Sterrenteam
Ik denk dat Henk Bres een 4-2-3-1 op de mat zal leggen met dit team.
pi_155243335
"Baas" B :')
pi_155243361
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:49 schreef luckass het volgende:
"Baas" B :')
lekker duo samen met Glenn Helder
pi_155243376
hoeveel zouden ze normaal krijgen voor een schnabbeltje met het RTL Sterrenteam? 1000 euro de man ofzo?
pi_155244756
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 12:05 schreef Merkie het volgende:
Ze vinden zichzelf ook wel erg grappig inderdaad, mag wel iets minder ;( . Dat is toch de taak van Genee.

Aan de andere kant gaat de vrijdaguitzending altijd wat minder over voetbal.
Dat noemen ze 'kantinepraat' .

Van mij hoeft ook allemaal niet zo serieus als bij Studio Voetbal maar gisteren vond ik het soms wel erg banaal.
pi_155245019
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_155255275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:50 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dat noemen ze 'kantinepraat' .

Van mij hoeft ook allemaal niet zo serieus als bij Studio Voetbal maar gisteren vond ik het soms wel erg banaal.
Banaal vind ik niet erg, geforceerd gedoe en en steeds hetzelfde herhalen wel. En het mag wel wat meer inhoudelijk over voetbal gaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 16 augustus 2015 @ 02:03:37 #189
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155255592
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]

allemaal talentjes hoor in de dat RTL Sterrenteam
Voor Oscar Moens en Regilio Vrede kom ik wel kijken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 16 augustus 2015 @ 13:55:23 #190
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_155263214
Sylvie en Sabia komen voor Atmodikoro
Feyenoord!!! * Barça
pi_155266382
Morgen is Wim Kieft te gast. Ben benieuwd hoe hij past in het programma, hij lijkt me wel een prima kerel
  zondag 16 augustus 2015 @ 17:16:54 #192
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_155269048
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Morgen is Wim Kieft te gast. Ben benieuwd hoe hij past in het programma, hij lijkt me wel een prima kerel
Het programma heeft iemand nodig die moe wordt van bepaalde zaken in het Voetbal.

Die moe wordt van het gedrag van Kazim
Die moe wordt van meneertje Kuyt
Die moe wordt van het feit dat iedereen denkt dat Barcelona nooit kan verliezen met 4-0

Ik ben benieuwd...
pi_155273980
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek gaat elke week een Feyenoorder worden _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_155273996
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek gaat elke week een Feyenoorder worden _O-
Dit dus :') _O-.
pi_155275036
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:31 schreef wieisboos het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek gaat elke week een Feyenoorder worden _O-
geen El Ghazi? Dit item neem ik niet meer serieus!! Nu 67% voor Kramer :')
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:04:33 #197
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_155277774
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Evertjan het volgende:

[..]

geen El Ghazi? Dit item neem ik niet meer serieus!! Nu 67% voor Kramer :')
Sinds wanneer wordt iemand met slechts 28 minuten speeltijd opgenomen in de strijd om speler van de week?
pi_155277803
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:04 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt iemand met slechts 28 minuten speeltijd opgenomen in de strijd om speler van de week?
dit totaal niet serieus te nemen deze verkiezing
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:07:31 #199
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_155277859
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dit totaal niet serieus te nemen deze verkiezing
Kramer staat ook met 78% bovenaan _O-
pi_155278019
Man man man man
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')