abonnement Unibet Coolblue
pi_155547764
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik hoop er ook ooit een tweede videokaart in te prikken. Dat plus whatever een 5820k verbruikt als hij overgeclocked is.
een 2de kaart heb ik, uiteindelijk, 5 jaar lang onzin gevonden, en zal het dus ook niet meer overwegen..

arghhh, volgens mij heeft een hoofdpersonage mij nog nooit zo geirriteerd _O-
pi_155550097
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ach hier hangt de boel aan een 850 watt psu, maar voornamelijk omdat onder 40% load de fan stil blijft.

Dat Sharkoon deel is wel onverklaarbaar ja.
Woahhh je hebt een desktop nu. :D
pi_155557431
*yo*

quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik hoop er ook ooit een tweede videokaart in te prikken. Dat plus whatever een 5820k verbruikt als hij overgeclocked is.
En je hebt 850 watt!!is dat niet overkill??

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 02:08 schreef mschol het volgende:

[..]

een 2de kaart heb ik, uiteindelijk, 5 jaar lang onzin gevonden, en zal het dus ook niet meer overwegen..

arghhh, volgens mij heeft een hoofdpersonage mij nog nooit zo geirriteerd _O-
Wie dan? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Woahhh je hebt een desktop nu. :D
Het is meer een werkstation. :P
  Designer woensdag 26 augustus 2015 @ 14:26:12 #254
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_155558745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*yo*

[..]

En je hebt 850 watt!!is dat niet overkill??
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef DeZwabber het volgende:

voornamelijk omdat onder 40% load de fan stil blijft.
🐙
pi_155572120
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

[..]

Wat voor PSU heb je dan? :D
pi_155578379
Post meer anime, minder offtopic

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_155578419





/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_155578498
Mijn taak zit er weer op.




/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer woensdag 26 augustus 2015 @ 23:55:48 #260
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_155578614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat voor PSU heb je dan? :D
Corsair RM850
🐙
pi_155578838
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Corsair RM850
de RM serie schijnt behoorlijk bagger te zijn
  Designer donderdag 27 augustus 2015 @ 00:13:35 #262
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_155579021
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

de RM serie schijnt behoorlijk bagger te zijn
"Behoorlijk bagger" is een hoop gecirclejerk. Ze zijn door een andere fabrikant gemaakt, en niet alle condensators komen uit Japan. Boo fucking hoo. Het lijkt me sterk dat de condensators er mee kappen, en in het ergste geval soldeer ik er dan wel nieuwe in.
🐙
pi_155580875
*ohai*

quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Corsair RM850
Hoe duur was het?

quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

de RM serie schijnt behoorlijk bagger te zijn
Bron??
pi_155580899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohai*

[..]

Hoe duur was het?

[..]

Bron??
http://www.overclock.net/(...)buy-a-corsair-rm-psu

Kort samengevat: (te) duur, lage kwaliteit caps, lage kwaliteit soldeer (al ga ik er vanuit dat dat na een jaar wel opgelost is), hogere interne temperaturen

quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

"Behoorlijk bagger" is een hoop gecirclejerk. Ze zijn door een andere fabrikant gemaakt, en niet alle condensators komen uit Japan. Boo fucking hoo. Het lijkt me sterk dat de condensators er mee kappen, en in het ergste geval soldeer ik er dan wel nieuwe in.
het zijn niet alleen de condensators, maar een combinatie van issue's waardoor die de voedingen, zeker voor hi-end gebruik, niet de voorkeur krijgen

neemt niet weg dat ik het een en ander best met een korreltje zout wil nemen, maar ik wil best geloven dat het voor hi-end gebruik misschien niet optimaal is. Juist bij zo'n cruciaal onderdeel moeten onderdelen van hoge kwaliteit zijn, ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik inhoud van een pc weg kon gooien omdat de voeding gestorven was en het een en ander mee had genomen..

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 27-08-2015 02:58:51 ]
  Designer donderdag 27 augustus 2015 @ 03:07:17 #265
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_155580956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:51 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.overclock.net/(...)buy-a-corsair-rm-psu

Kort samengevat: (te) duur, lage kwaliteit caps, lage kwaliteit soldeer (al ga ik er vanuit dat dat na een jaar wel opgelost is), hogere interne temperaturen

[..]

het zijn niet alleen de condensators, maar een combinatie van issue's waardoor die de voedingen, zeker voor hi-end gebruik, niet de voorkeur krijgen

neemt niet weg dat ik het een en ander best met een korreltje zout wil nemen, maar ik wil best geloven dat het voor hi-end gebruik misschien niet optimaal is. Juist bij zo'n cruciaal onderdeel moeten onderdelen van hoge kwaliteit zijn, ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik inhoud van een pc weg kon gooien omdat de voeding gestorven was en het een en ander mee had genomen..
Ik heb die thread ook gelezen. En in de OP staat dit:

quote:
If you have an RM its not going to blow up or kill your PC, its not a crappy PSU, but it has some flaws about it which is what i will talk about in this thread.
Dus ja, hij had wat goedkoper moeten zijn vanwege wat keuzes die gemaakt zijn tijdens de fabricage. Maar hij is stil, ik belast hem bij lange na niet voluit, en het is geen slechte powersupply. Ik heb hem opengemaakt, en kan me geen duidelijk bagger soldeerwerk herinneren. Het oververhittingsprobleem in de eerste batch is volgens die post ook gewoon opgelost.

Long story short, mensen die mierenneuken, overdrijven op het internet over een PSU die eigenlijk alleen wat goedkoper had moeten zijn. Iedereen doet net alsof het een merkloze Chinese PSU van 20 euro is.
🐙
pi_155581619
http://neojaponisme.com/2(...)oe-otaku-right-wing/

Had ik dit artikel eens gedeeld? Zeer interessant. De link tussen otakucultuur, moe en conservatisme.

quote:
In general, 2ch’s brand of conservatism is mostly an identity politics based in populist resentment against other minorities — women, zainichi Koreans, Asians, gays, new religions, the poor, outcast populations — who are seen to be given an unfair attention from the government and society. They are obsessed with the idea of a conspiracy where broadcasters like Fuji TV are “forcing” (gori-oshi) Korean content onto the Japanese public. 2ch posters see themselves as the protectors of traditional Japanese values, the arbiters of “common sense.” They are the very angry “silent majority.”
quote:
So are you saying that moe makes you conservative or that conservative politics make you want to read about fictional little girls?

I don’t think these two interests share a causative relationship. I would suggest they are correlated, but even if you don’t believe that, they do appear to sit happily within the same subculture.

Explaining the link between the two requires some level of psychological analysis, which gets messy when you assign motives to an entire segment of people. That being said, being openly interested in “little girls” — especially when done in tandem with berating feminism and modern Japanese women — suggests the desire for more traditional gender roles, male dominance, or at least a disinterest in maturity among the opposite sex. Hard not to see this as a reactionary position in the context of the female gender’s steady (but slow) progress in the last half-century.
pi_155584812
om nog even te reageren op een oude post:
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[..]

Hiryuu is uncensored
hoe is dit uncensored? :P

pi_155587989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is waar. Echter is er een groot verschil tussen gratis programma's en vrije software. Als een gratis programma niet vrij is heeft dat vaak een van de volgende redenen:

• De auteur(s) schamen zich voor de code. Lijkt me reden genoeg om het niet te gebruiken.
• Ze verdienen geld op dubieuze wijzen maar willen liever niet dat dat te obvious is en er andere programma's komen die de broncode aan passen om zo hun dubieuze verdienmodel in gevaar te brengen.
• De auteur(s) hebben een heel dik ego en kunnen er niet tegen als er forks van hun software wordt gemaakt.

Dat allemaal vind ik reden genoeg om wantrouwend te zijn ten opzichte van freeware programma's die niet vrij zijn.

Voor zover ik heb kunnen vinden is het programma niet uitgebracht onder een fatsoenlijke licentie.


quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Overigens moest ik even huilen bij de animatie van Planetes. In het algemeen zeer goed, maar dit was toch even een blundertje. ;(

http://b.1339.cf/tjbyzbj.webm

Wat dan precies? Ik stoor me meer aan dat overduidelijke geluidseffect bij het ballen van de knuist van die blauwe man met de rare voorhoofd dan dat ik me erger aan die paar frames te weinig bij het uit het beeld werken van dat ding dat die ander in d'r hand had. En dan nog vind ik die oude stijl van animatie mooier dan wat we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen.
quote:
9s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 07:50 schreef robin007bond het volgende:
http://neojaponisme.com/2(...)oe-otaku-right-wing/

Had ik dit artikel eens gedeeld? Zeer interessant. De link tussen otakucultuur, moe en conservatisme.

[..]

[..]

Vrij vertaald: ´er is geen verband tussen kleine meisjes tekenfilms en rechts conservatisme/populisme, er misschien zelfs geen correlatie tussen de twee.´

Wat is hier interessant aan? Het stelt geen interessante vragen en de conclusies op het einde verkreupelen het hele idee waar het artikel mee begon.



Hier is een keion met nasi-symbolen, als je dit topic blijft volgen betekent dat volgens bovenstaand artikel dat je rechts conservatief/populistisch bent dan wel je niet ongemakkelijk voelt bij rechts conservatieve/populistische ideeën.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_155588121
Nassi?
pi_155596500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]
Hier is een keion met nasi-symbolen, als je dit topic blijft volgen betekent dat volgens bovenstaand artikel dat je rechts conservatief/populistisch bent dan wel je niet ongemakkelijk voelt bij rechts conservatieve/populistische ideeën.
Ik ben inderdaad rechts ingesteld in de politiek

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_155600397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Wat dan precies? Ik stoor me meer aan dat overduidelijke geluidseffect bij het ballen van de knuist van die blauwe man met de rare voorhoofd dan dat ik me erger aan die paar frames te weinig bij het uit het beeld werken van dat ding dat die ander in d'r hand had. En dan nog vind ik die oude stijl van animatie mooier dan wat we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen.
Die paar frames te weinig, daar ergerde ik me vaak aan. Maar het is inderdaad mooier dan veel andere animatie die we nu zien.

quote:
Vrij vertaald: ´er is geen verband tussen kleine meisjes tekenfilms en rechts conservatisme/populisme, er misschien zelfs geen correlatie tussen de twee.´

Wat is hier interessant aan? Het stelt geen interessante vragen en de conclusies op het einde verkreupelen het hele idee waar het artikel mee begon.

[ afbeelding ]

Hier is een keion met nasi-symbolen, als je dit topic blijft volgen betekent dat volgens bovenstaand artikel dat je rechts conservatief/populistisch bent dan wel je niet ongemakkelijk voelt bij rechts conservatieve/populistische ideeën.
Zo zou ik het niet willen stellen. Ze zeggen dat ze wellicht een correlatie vinden, maar geen causaal verband, wat natuurlijk zeer logisch is. Ik vond het toch wel vreemd, dat een site met gekleurde politieke berichten en ondertussen otaku-cultuur zo populair is. Blijkbaar is er dus wel een grote groep die de combinatie van een bepaald soort politiek en otakucultuur interessant vindt (anders bezoek je die site natuurlijk niet, aangezien er zat ander otakunieuws op het web te vinden is).
pi_155601661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:25 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad rechts ingesteld in de politiek

[ afbeelding ]
Laat mijn stroppop met rust... nee sorry, vals alarm, het is Yui maar, scheer haar kaal de landsverrader die ze is.

Ik hoop nog steeds
Dat hij ooit verkozen wordt
Job ... Cohen niet Job Trunicht.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die paar frames te weinig, daar ergerde ik me vaak aan. Maar het is inderdaad mooier dan veel andere animatie die we nu zien.

[..]

Zo zou ik het niet willen stellen. Ze zeggen dat ze wellicht een correlatie vinden, maar geen causaal verband, wat natuurlijk zeer logisch is. Ik vond het toch wel vreemd, dat een site met gekleurde politieke berichten en ondertussen otaku-cultuur zo populair is. Blijkbaar is er dus wel een grote groep die de combinatie van een bepaald soort politiek en otakucultuur interessant vindt (anders bezoek je die site natuurlijk niet, aangezien er zat ander otakunieuws op het web te vinden is).
Ik begrijp het. Dus even veronderstellend dat de correlatie die gesuggereerd wordt in dat artikel echt bestaat, wat vertelt dat jouw?

quote:
Ik ben is zijn hype. Kan me eerlijk gezegd tegelijkertijd nog maar bar weinig van Utawarerumono herinneren. :@
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')